Volkswagen Tiguan (1G) (R-Line 4Motion 184 hp CityScape(а-ля R-Line))

Як тіпи у Франківську найобують або роблять Капітальний ремонт двигуна 2.0 TDI 135 кВт / 184 к.с. за 6.000$ Volkswagen Tiguan 5N 2016 R-Line 4motion

Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
Івано-Франківськ, Україна

Привіт, розкажу свою історію про капіталку двигуна та Івано-Франківські СТО, нехай лишається тут для блогу, на памʼять, комусь може поможе, когось застереже, попередить. ЗРАЗУ ПИШУ - ТЕКСТУ БАГАТО, ІСТОРІЯ ЦІКАВА, ПОТРІБНА ВИТРИМКА І Допитливість. Фото багато , доказів багато, Шоку багато. Можете мене хуйкати, казати що мене нагріли, дякую і так знаю. Може прибіжать майстри з солідарності захищати колег, проте перед цим раджу повністю прочитати пост))

До та Після :))



Застукав якось в мене двигун.На одному відомому сервісі у Франківську по ВАГам обслуговувався. Хлопці робили все норм, міняв в них все: масло в двигуні, коробці, амортизатори вкруг, гальма, по електриці. Зручно бо є майстри по всім напрямках і в одному місці. Завжди міняв масло кожні 8 тисяч без доливу взагалі, проте цього разу проїхав 6.500 і каже машина долив ще. Поїхав до них, кажу треба масло поміняти але глянути на підтікання, оглянули і  помітили, що сальник колінвала тече, кажу міняйте хлопці все як має бути. Поміняли сальник, поміняли масло і поїхав. Через тиждень знов пише долийте, думаю не поняв, проїхав за тиждень 2.500 км, бо їздив на далекі відстані по трасі. Приїхав до сервісу - підняли машину, дивимось все масло по днищу розкидало і знов тече з сальнику і накапало прям на захист. Кажу треба перевірити - перевірили, кажуть сальник нормальний але поміняли на новий, а цей по рекламації надіслали до постачальника, чого пропускав не знають. Поставили новий, долили масло до рівня  і почав їздити. Пройшло 2 тижні, їду по трасі 110 км / год і бачу температура оливи - 122 градуси, думаю не поняв.. Скинув швидкість до 70 , зразу впала до 112 градусів. Вже як заїхав у місто, впала до 105 градусів, проте їдучи по місту в заторах та між світлофорами, відчув вібрацію по салону, на кпп та кермо і почув характерний стук вкладишів в двигуні, поняв що вже недобре щось.. Доїхав до дому, біля дому є сервіс по заміні масла, попросив хлопців дістати фільтр і глянути чи є стружка, дістали - є.



Наступний ранок почався з пошуків сервісів які роблять капіталку дизельних двигунів бо в сервісі в якому завжди обслуговувався була велика черга і мені казали аж через місяць можуть взятись за капіталку мого двигуна, тому прийняв рішення шукати на вже. Питав по місцевим автомобільних групах де можна зробити капіталку - більшість порадили одну людину на імʼя Назар на Дудаєва.Викликав евакуатор - питаю знаєте такого, каже знаю, норм мужик. Думаю ну знач не даремно радили його в телеграм каналах і евакуаторщик знає. 

Приїхали , послухали двигун, кажуть вкладиші озвучили 1000$ капіталка, кажу трохи дорого, бо в інших називали 600-700 баксів, ну думаю якщо всі радили, може зробить на совість але ні. Робився цей двигун майже 4 місяці.. Під час демонтажу двигуна і дефектовки виявили - провернуло вкладиші в 4 циліндрі. Зразу наголошую - я в технічній частині авто не настільки сильно підкований, тому довіряю майстрам, особливо яких радили, якщо мені кажуть корінний вкладиш, то корінний, а не якісь там інший які ще є, вигадувати і додумувати нічо не буду. 

18.11 машину відвезли і 02.12 отримую таке повідомлення


Колінвал та решту віддали до токаря на проміри, де приговорили також і колінвал. Мою пропозицію знайти донорський двигун - відхилив. Бо на ремонті легше наваритись)))

З третього разу колінвал був знайдений з донора і пройшов проміри в токаря, попередні два були відмінусовані після промірів.. 

Людина в мене запитала для себе машину робите чи на продаж (я так і не зрозумів на що це вплинуло б? на якісь збірки??) Кажу - для себе! То раджу вам міняти 4 поршня та 4 шатуни, кажу ціна питання - 1000 баксів, питаю це окрім тих що я дав авансом 1000$ ? каже так. В результаті коли мені віддають машину, я дізнаюсь, що замінені були тільки один шатун і поршень, з 4 го циліндру, колінвал + шатун - 820 баксів..

всі ціни від нього -  припріпляю у фото. 

Також людина зробила маніпуляції в підрамнику, замінила подушки двигуна, сальники якісь і по факту виставила мені рахунок в + 100.000 грн.. 


Ці роботи раніше не були узгоджені.Просто людина взяла і поміняла подушки двигуна на 10.000 грн, сайлент рейки 4800.. еластична муфта, при тому що замінена була тільки одна, передня, без мого відома… Задня лишилась потріскана. Після цих  махінацій я почав записувати розмови з людиною, та відео з реєстратора.. Так як довіри до нього нема. З горем пополам я забрав машину через майже 4 місяці і лишив в сервісі кругленьку суму, близько 6000 $ 

Взагалі не так як було заплановано, з розбіжностями як в домовленостях так і в ціні. Проте авто хотів забрати з цих гаражів і забути як страшний сон. Але не так все просто..Не відпускали мене ці гаражі. Майстри наголошували що виібав їх цей тігуан і не було жодної машини такої..

Віддали нарешті. Аж Лютому наступного року 2025 . А машину лишав в Листопаді 2024. Новий рік, морози, сніг все без машини) Перше що помітив - важко заводиться, я подумав на те, що довго стояла, масло може прокачає зараз, нові фільтра і т.д.

Ззовні підкапотний простір виглядав більш менш чистим, не те що знизу.. про низ напишу пізніше, там повна жопа.

Також помітив що ближче до 2.000 обертів дуже велика вібрація по всьому авто, такої не було ніколи, навіть коли застукали вкладиші, була інша вібрація, а ця була в двічі сильніша, зразу їм про це сказав, відповіли мені, що треба поїздити протестувати і послухати, а вже коли приїду на заміну масла після обкатки то подивляться і послухають, бо підйомники всі зайняті вже, дуже довго машина зайняла їх бокс..

Також під капотом щось дуже сильно тарахтіло, Назар запевнив мене, що це тарахтить компресор кондиціонера, а саме пластина яка відвалилась, хоча коли машину віддавав, все було ок, компресор працював ок і дув холодним. Домовились, що після обкатки, коли приїду міняти масло, подивляться до кондиціонера. ПОДИВЛЯТЬСЯ. 

Мене повідомили про бережливу їзду і обкатку 1000 км , максимум 80 км/ч і не більше  2х тисяч обертів. Вклавши круглу суму в авто, звісно не в моїх інтересах було це порушувати і я кожного дня по трохи їздив, слухав двигун, слідкував за обертами та швидкістю. Після 1100 км приїхав на заміну масла в цей самий сервіс, бо так мусить бути, вони мають після своєї зробленої роботи подивитись в двигун і замінити масло! Гарантія звісно на словах і ніякого акту виконаних робіт звісно нема.. Проте перший час мусив їздити до них, щоб вони дивились що вони зробили і відповіли за свою роботу. 

Також раніше згадував, що просив глянути до компресора, людина як завжди - сказала гляне, а в результаті - зробив, а потім сказав суму і що зробив.. виявляється вони купили ремкомплект, шків з пластиною, встановили та наче промили систему..Аж 360 $.. Запустив машину, наче не так тарахтить але щось все одно гучно..ну ладно думаю, поїжджу.



Також після заміни масла, мені повідомили що все ок, фільтр чистий, стружки нема, можна їздити, я почав їздити. Доїхав я додому, починаю паркуватися і в мене блокується кермо і загорілась помилка по рульовій рейці.. Перше що хотів зробити - скинути клему з акумулятора, може збій якийсь.. Відкриваю капот, кришку акумулятора і тут оп, бачу причину чому автомобіль погано заводиться, дуже важко..

стоїть інший, чужий акумулятор - Banner..

 



Хоча стояв новий Fiamm AGM 70Ah 760 A, спеціально брав для старт-стоп, все як положено..


Телефоную до Назара, розповідаю - кажу так і так після вас забрав машину, почались з рейкою проблеми, останні хто мав справу з машиною були ви - зокрема з підрамникос рейкою і т.д. міняли сайлентблоки, майстер мені жалівся що не могли відкрутити і спилювати, а він каже «ми туди не лазили, це не наш косяк», хоча майстер який робив двигун, казав що не могли зняти підрамник, і гріли і стукали там щось то довелось зрізати болти , якраз які тримають рейку як я розумію.. (фото прикріпляю), так зрізали криво, що рейка відкручувалась три рази по дорозі і блимала esp але про це пізніше..



На наступний ранок приїхав евакуаторщик від нього, виявляється цей той штріх, який віз машину до нього на сервіс пів року тому перший раз і розхвалював його.

Діагностика рейки показала, що фізичних проблем нема ніяких, значить проблема в самому блоці. Відправив рейку в Київ, підтвердили слова, якісь там вусики відпали, контакти і т.д. кажуть конектори погризані всі наче собаки погризлм і тут я згадую, що коли забирав авто з капіталки, то біля боксів Назара жила собі собачка одна і привела вона 4 чи 5 цуциків і вони так собі бігали і в бокс і поза боксом біля машин.. також підозрюю, що так грюкали майстри коли не могли відкрутити підрамник, що били по ньому дуже сильно та й щось відпало. Запалювали і відновлювали рейку в Києві, заодно реставрували всю

рейку,накінечники і т.д.  віддав 20.000. Бо Назар сказав не його вина.. Але після того як хлопці поставили реставровану рейку, вона в мене протягом тижня відкручувалась ТРИ рази, бо ці довбодятли з сервісу плоскостя спиляли болгаркою.. 

Був один раз їду, поворот праворуч, а машина прямо їде, тоді я пересрав, заїхав на яму, а болт що рейку тримає висить на останній різьбі..

Перші 2500 їздив обережно, незважаючи на слова майстра що можна їздити як раніше 130+ , проте після 110  і більше 2.500 обертів - помітив що вібрація була лякливо великою.. більше і не розганявся. Думаю подушки міняли, еластичну муфту на кардані міняли, масло в двигуні, коробці міняли, колінвал новий..  Проїздив після заміни масла всього 2500 км, чому так? Бо після 2500 мені написало «Перевірте рівень масло» і тут я впав, якого чорта.. Скидую фото Назару, кажу десь масло ділось, каже та двигун притерається ще, заїжджайте - долиємо, думаю ок. Їду до нього, дивимось рівень, менше середини, доливаємо до рівня - 700 грам, охуіти, як так??? 2500 км тому була повна заміна, їзда була зовсім не агресивна, як так притерається??

Каже мені, треба підняти глянути машину - піднімаємо і бачимо таку картину, тут я охуів, тіпи роблять капіталку за 6.000 бачей і навіть не умудряються замити двигун, ну нахуй і так знизу ніхто не побаче так? А ще вилазить, що нижню опору двигуна хуйово запресували.. А ще почало щось знов тарахтіти, а це виявляється відремонтований компресор кондиціонера, той новий ремкомплект, шків з пластиною, її знов зірвало, чого? систему ж промили. Я просто в ахуї. Дивіться фото: 

1. Двигун через 3.500 км після капіталки, запевняли мене, що замитий хімією)))) ну не знаю не знаю, чи це накапало за 3.500. Тіпи в гаражах беруть 6000 баксів, не в стані навіть замити двигун, їм блять самим не цікаво, чи не буде після їх роботи щось підтікати, щоб я не їздив їх і не зайобував?















2.Хуйово запресована нижня опора двигуна 



3. Відкрутилась подушка двигуна, зʼявився цокіт при рушанні та при гальмуванні під капотом щось цокало та терло, заїхав на БошСервіс, хлопці мені швидко знайшли що то натирало і цокало.. Тіпи ставлять подушки по 4к грн і беруть 1000$ за капіталку нагадаю) 





4. Може комусь знайомий славнозвісний «сервіс» 



ПРОДОВЖЕННЯ. 

Закрутили мені подушку, замили хімією двигун, замінили нижню подушку, закрутили вихлопну (була відкручена) , долили 700 грам оливи, повна заміна була 2500 км тому нагадаю і відвезли до Стартер ІФ, поміняли по гарантії пластину на компресорі кондиціонера і я поїхав далі. Проїздив я рівно 2.000 км і знов мені висвітило «перевірити рівень масла», тут я заїхав сам на естакаду і вирішив глянути що там тече чи ні і охуїв знов. Записав відео, на жаль прикріпити сюди не можна, тому лишаю посилання. Відео огляд Естакада

Поїхав до Назара, кажу що за хрінь, скільки я буду так їздити, 2000 км тому добивалось 700 грам оливи, ще 2500 тому була повна заміна після обкатки.. Знов долив 500 грам і сказав приїхати на наступному тижні, подивляться, розберуть морду, звідки тече не знають.. Виїхав і бачу таку картину, йде дим з під капоту, не поняв.. Зупинився, відкрив капот і бачу - масло проситься на вулицю

горе «майстри» забули закрутити кришку після доливання..

Також відкривши капот почув знов знайомий звук, заглушив машину, поліз телефоном з увімкненою камерою до компресора кондиціонера і бачу таку картину 

Зірвало знов пластину, ту що Стартер Іф міняв по гарантії, бо Назар судячи з всього робив саме в них, тоді коли написав мені, що ремонт кондиціонера з промивкою системи 360 $ 

Я їду до них - питаю знаєте цю машину? кажуть знаєм(а Назар знаходиться по сусідству з їх боксом, тільки до них заїзд з Дудаєва, а до Стартер ІФ з Ребета),питаю робив щось, та щось робив, привозив по гарантії міняли пластину але щось її зриває, кажу систему промивали, кажуть нє, а я кажу , що Назар запевнив мене що промивав, показую їм скріншот, а вони кажуть - промити систему кондиціонування буде 1000$ 

тому за 360 це ніяк не можливо, то що виявляється РЕМКОМПЛЕКТ ШКІВ З ПЛАСТИНОЮ 360$ ??? А ЧОГО Ж ТОДІ ЗІ МНОЮ НЕ ПОГОДИВ? За ці бабки можна новий компресор взяти.. 

Кажуть розбирайтесь з Назаром, бо він привозив машину.. 

Короче ясно


На наступному тижні приїхав, каже Назар, що трохи з того сальника колінвала підтікало і з турбіни.. А от тут стоп, турбіна реставрація 22000 грн… Вал міняли, а я йому казав після капітали, що щось свистить, як набираєш швидкість, а він каже то ви прислуховуєтесь вже, а виявляється то турбіна свистіла, вони її там переуплотнили, перевірили на стенді і поставили назад, зараз наче не тече. Турбіну робили на Набережній здається

Ще до них треба заїхати, спитати скільки вони взяли з Назара за турбіну за цю машину, а потім показати яку суму Назар мені озвучив. 




Короче я в повному ахуї, наїздив вже з моменту капіталки 30.000 км

двигун так і їсть масло, кожні 2500 км, доливаю пів літри стабільно, проте пробував заливати оригінал купляв на Volkswagen 0w30 - то ставало на 4000 км без доливу..

Трохи назбирав знов грошей, вирішив відвезти в «адекватний» відомий і дорогий сервіс у Львові, лишив машину, розказав за капіталку, кажу перевірте все будь ласка, дайте заключення, акт виконаних робіт, поїду з цим до Назара, хочеться в очі глянути. 
Після дуже детальної перевірки присилають мені перелік, що потрібно замінити 





Подушки двигуна, Карл

30.000 тому мінялись..

Термостат - мінявся, знов треба, бо заклинив.. 

Свічки в Назара міняв тіки в 3 циліндрі, брав б/у за 100$ , вистачило на 30.000 

ось старі деталі які Назар мені віддав)) ну або віддав для вигляду, сказавши що міняв, а насправді взяв десь в ангарі якісь з іншої машини і кинув в коробку 

«Поворот не туди - Івано-Франківська версія»




з 


Також скидую всі розцінки:




























Пройшло 30.000 після капіталки, а масло так і їсть. Поняв, що то не буде діла з цим тіпом.,






Схожі компанії

«Автосервіс Carland»

Автомобільна майстерня CarLand – молода компанія, проте вже має схвальні відгуки від клієнтів та чималий досвід у діагностиці, технічному обслуговуванні та ремонті автомобілів. Напрямки роботи нашого сервісу не обмежуються країнами походження транспортного засобу або його віком та здійсненим пробігом. Однаково якісний ремонт буде виконанано як для автомобіля преміум класу останньої...
Реклама
Перевіри оголошення онлайн!
#капіталка , #ремонт двигуна , #СТО , #Сервіс
Ціна питання 8000 USD, Пробіг 303000 км.
Опубліковано: 22 квітня 01:24
68 1 2

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
А яка була імовірна причина застуканого двигуна, зрозуміло що масляне голодання, але яка причина його утворення?
сьогодні о 11:05
Автор Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
Miasoid
А яка була імовірна причина застуканого двигуна, зрозуміло що масляне голодання, але яка причина його утворення?
Miasoid, я грішу на передній сальник колін, який міняли під час заміни ГРМ, бо побачили що він тече. Поміняли, а через тиждень він знов потік, і як я написав - підняли машину, а там все дно від передньої частини до середини в маслі, питаю в майстра, а як так, він ж новий, каже певно крутануло так сильно і розбризкалось.. хз як це. Поміняли по гарантії на новий, хоча той що замінювали тиждень тому був добрий також.. І я вирішив що проблема зникла але за пару тижнів знов лупанув 2500 км і повідомлення про необхідність доливу масла не загорілась..
Певно масло йшло потихеньку.. я їздив, та й перегрів, масляне голодування і бух
сьогодні о 11:32
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
Oleksii96
Miasoid, я грішу на передній сальник колін, який міняли під час заміни ГРМ, бо побачили що він тече. Поміняли, а через тиждень він знов потік, і як я написав - підняли машину, а там все дно від передньої частини до середини в маслі, питаю в майстра, а як так, він ж новий, каже певно крутануло так сильно і розбризкалось.. хз як це. Поміняли по гарантії на новий, хоча той що замінювали тиждень тому був добрий також.. І я вирішив що проблема зникла але за пару тижнів знов лупанув 2500 км і повідомлення про необхідність доливу масла не загорілась.. Певно масло йшло потихеньку.. я їздив, та й перегрів, масляне голодування і бух
Oleksii96, Нажаль із сальниками рідко але трапляються казуси, але історія про СТО прям заставляє око сіпатись. Сам працюю у цій сфері, стараємось завжди на репутацію працювати і дуже прикро що через халатність майстрів люди попадають на шалені кошти
сьогодні о 11:47
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Читав - і аж трясло від емоцій. Таким стошникам хчоеться побажати лише одного: аби усе життя їм такі ж "послуги" надавали.
1
сьогодні о 00:32
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
думаю краще зробити відеоролік та викласти на youtube нехай буде гарна слава
1
24 квітня 09:54
Автор Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
Oleksii96
Weiss, якщо хтось поможе з цим - з радістю)
Oleksii96, я можу, ось моя робота https://www.youtube.com/watch?v=zVYU4yOXxag
напиши в тлгрм https://t.me/vhs_7 для матеріалу
24 квітня 10:07
мдаааааа блять пічальбіда взагалі. співчуваю.
суб'єктивно, ось це був переломний момент, коли вас прощупали на... "Також людина зробила маніпуляції в підрамнику, замінила подушки двигуна, сальники якісь і по факту виставила мені рахунок в + 100.000 грн.. " після цього мав бути дикий кіпіш і ніяких грошей. це шо бл за вольності в 2500$? а якщо вже клієнт узгодив то пішов маховик розводу на повну, наче у циган.
2
24 квітня 02:04
Автор Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
Дякую всім за слова підтримки та розуміння) Машина вже в хороших руках, виправляємо те що накрутили горе механіки в Назара по х2 ціннику. А цей тіп на евакуаторі разом з ним, підгоняє клієнтуру, ще той штріх
23 квітня 15:15
Oleksii96
Дякую всім за слова підтримки та розуміння) Машина вже в хороших руках, виправляємо те що накрутили горе механіки в Назара по х2 ціннику. А цей тіп на евакуаторі разом з ним, підгоняє клієнтуру, ще той штріх
Oleksii96, В мене таке приблизно було як в Дрогобичі в перекупа А6 с4 купував. Той перекуп повіз мене в сусідній з його будинком сервіс і там ті горе-майстри давай того "трупа" розхвалювати. Мовляв навіть ні разу в ДТП не була, стан на ці гроші на 5+. А там лонжерони були варені і замість кронштейнів що кріплять бампер були якісь саморобки з ржавої бляхи.
1
24 квітня 08:14
Я їжджу на Mitsubishi Lancer IX
Друже, дуже важко було читати. В мене авто дешевше, аніж капіталка у вас була... Яка тільки прибавила більше проблем, і призвела до ще більших трат.

Дуже прикро, що даючи гроші начебто професіоналам, треба на параної стояти і перевіряти кожну їх дію, кожну гайку як закручують... Та навіть просто на шиномонтажці, здавалося б, що може бути простіше, але можуть забути затягнути болти.🤷То що вже казати за мотор...
1
22 квітня 23:48
Автора по людськи школа.
Тримайся там і удачі з авто.
Надіюсь далі все буде на позитиві.
2
22 квітня 23:24
Мої співчуття. У мене свій невеличкий сервіс, то я за клієнтів та їхні авто хвилююсь більш чим за своїм. ціни у вас канешно бодрі. З таким сервісом як у того чувака вже б вивезли в поле)))) якщо чесно то я вахуї.
1
22 квітня 23:01
Oleksii96
bomba2704, всі кажуть, що на цінах нагріли добре..
Oleksii96, та якщо нагріли на цінах то не саме страшне. Дорожче дешевше….. А ось сам підхід до виконання робіт то жесть. Я всим кліентам все знімаю на відео і відправляю та кожне відхиленя ми обговорюемо. Ніякиго самоуправства. Якщо щось міняють і ви на це не давали згоди то ви можете за те не платити. Всі маніпуляції тілки з згоди власника. По другому ніяк.
1
22 квітня 23:10
Я їжджу на BMW 3 series (E21)
пздц,співчуваю...
1
22 квітня 22:05
Прочитав усе це і все що хочеться сказати то лише матом... пиздець одним словом.
Займаюсь автоелектрикою і електронікою, особливо часто ВАГ групою. То можу добавити що така ситуація майже у всіх аспектах авторемонту. Коли люди некомпетентні замість того щоб вчитись і робити адекватно свою роботу хочуть зрубати легкі бабки просто наєбавши клієнта. Уже далеко не один раз було що притягували авто в якому мінялось усе, окрім того що реально потребувало заміни.
Щиро бажаю таким сервісам чи працівникам поламати свої криві руки і не псувати автомобілі.
2
2
22 квітня 21:59
Мдаа…це пездець…інакше і не скажеш😕

«Поняв, що то не буде діла з цим тіпом.»
А який кінець історії?
Ви просто забили на це діло аби вже не морочити собі голови?
22 квітня 21:58
Автор Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
ShvK
Мдаа…це пездець…інакше і не скажеш😕«Поняв, що то не буде діла з цим тіпом.»А який кінець історії?Ви просто забили на це діло аби вже не морочити собі голови?
ShvK, я оце долив крайній раз в нього оливи в минулому році восени і всьо. Ще якось на трасі зустрів його на бмв 5 ф10 3.0 з двома турбінами, обійшов на 190 і він щось не міг догнати, то він потім мені згадував, що тігуан так їздити не може, що він в мене чіпований і що так після капіталки їздити не можна.. хоча вже пройшло 10.000 км, а я питаю його, а ви мені робили двигун, щоб я їздив 70 км/год чи шо? Забився сажовий я і поїхав пробивати, траса пуста, широка, рівна..
Обідився, що я обігнав його певно 😅
Потім я машину поставив в гараж і поїхав за кордон трохи підзаробити, от заробив - повіз в машину сервіс, розповів ситуацію, попросив зробити дуууже комплексну діагностику і надати акт виконаних робіт. Виявляється термостат заклинив, хоча Назар ставив новий 30.000 тому. Всі подушки двигуна - під заміну, коробки тоже, подушка лежить на відбійнику, як даєш газу, двигун аж вириває, хоче вистрибнути.. таке відчуття наче і не мінялось..
Свічки всі під заміну, муфту еластичну під заміну. Хоча коли я машину давав на капіталку - то він мене попередив, що буде міняти муфту, бо вона дійсно потріскана, проте він казав мені за передню, а я думав за задню, по передню я навіть і не бачив в якому стані, а задню біля халдексу видно чітко, що була потріскана, то він її лишив потрісканою, тепер інший сервіс міняє замість нього.
Просив замінити оливу в халдексі, бо 50.000 тому міняв останній раз я, а він - каже мені, та ми перевірили на снігу повний привід, задні колеса підключається, нема потреби міняти оливу, пиздець.. а те що там нема як такого фільтру і забивається сіточка «соплями» то нічо.. Поняв, що з цього овоча не буде діла, я не знаю як він два гаража тримає.. Ось зараз хлопці у Львові все роблять.
1
22 квітня 22:26
Я їжджу на Acura TLX (1G)
мда.... співчуваю Вам, це страшний сон всіх автовласників. Знайдіть цей сервіс в гуглмапсі і там додайте відгук ще, якщо немає сервіса по цій адресі то створіть самі поставивши мітку (тільки не називайте назвою сервіса а якось нейтрально типу "СТО капіталка двигунів"), це дуже допоможе і іншим автовласникам і самим майстрам, зрозуміти, що так робити не можна.

p.s. Ви вже напевно свій досвід маєте, але якшо є 100% перевірена людина\сервіс та треба чекати то завжди краще почекати місяць-другий... всі історіїї починаються саме з цього
2
22 квітня 20:42
Я їжджу на Toyota Corolla Verso
Що до ціни.....мені робили капіталку 2 роки тому. Прайс простий - зняти та поставити мотора + ремонтні роботи 1000 умовних. Запчастини потягли десь на 1200. Робив грамотний спеціаліст, вже відкатав десь 20 000. Мені здається що дорогувато було. Машина у ремонті була 10 днів.
1
22 квітня 20:00
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Та якось не по собі і вподобайку ставити, яби дуже в такій ситуації засмутився. Мої вам співчуття😏
2
22 квітня 18:04
Це капець. Який же джекпот :(
Співчуваю.

Рівень експертизи на сучасних СТО це просто розплакатись.
22 квітня 18:02
Я їжджу на Dodge Journey
Тупо піздець... Слів немає
1
22 квітня 17:16
Щось подібне мав зі своїм Фокусом. Опишу теж найближчими днями.
2
22 квітня 16:18
Я їжджу на Volvo XC60 (2G)
дуже гіркий досвід дістався.
доречі якщо в текст додати контакти механіка + ПІБ і інформацію про його гараж (адресу), то є шанс що гугл його проіндексує і при пошуку мобільного телефону або ПІБ буде як результат видавати посилання на driver.top
5
22 квітня 15:33
Я їжджу на Audi Q5 (2G)
Страшний сон(( Дуже шкода вас, як автовласника..
1
22 квітня 15:22
Автор Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
Elkukui
Страшний сон(( Дуже шкода вас, як автовласника..
Elkukui, дякую, не обіднію але шкода, що є такі сервіси. Мене тоді якраз тцк забрали, інсульт стався на полігоні, суди , адвокати і він скористався ситуацією, що треба авто для пересування і мені нема куди діватись
22 квітня 15:31
схоже, що вони тупо малюють перелік робіт, які не роблять.
Побачили, що людина платить - і почалось...

Нажаль, досвід каже, що коли починається халепа, завжди дешевше відтягнути авто на інше сто одразу. Бо тільки спочатку здається, що це складно та дорого, але рукожипи та під..аси розривають реальність.
5
22 квітня 14:27
Дам жінці почитати , щоб не казала нащо ти все сам робиш ))
7
6
22 квітня 14:08
Нажаль, таких "Назарів" хватає всюди((( Це двигун серії CUNA так розумію, вони мають властивість жерти масло, мали б замінити поршні....
1
1
22 квітня 12:37
Без коліс :(
Та це ж повний пздць!🤦
Важко знайти нормальних відповідальних людей.Чомусь всі навколо хочуть на#бати.Я колись мав теж неприємність з Рено.Заїхав до спеців в Франківськ а вони кажуть:''Та тут по ходовій повна жопа,та всі резинки потріскались,треба міняти все і повністю'' але вийшло так що тільки стієчки стабілізатора,а решту все їхало ще 2 роки без проблем.Важко знайти нормальне СТО,якому можна дрвірити своє авто.
Співчуваю..🤝
1
22 квітня 11:16
Дуже шкода що потрапили в таку халепу з такими пі..ами(
Але кожен раз бачу, що в Україні поки одиниці СТО нормально працють, одиніці які після своєї роботи без будь який питань або компенсують або всі косяки поправлять. Всі інші тупо кидало, яких треба після такого просто вийоб...ти по самі знаєте куди. З одного боку є дуже гіркий досвід, але він є, за таку ціну було набагато простіше взяти інший двигун і обслужити. Сам на таких підарів попадав, але коли почув запах "треба попробувати клієнта на..бати", то питання дуже швидко вирішувалось, так як трохи розуміюсь технічно, і після пару випадків або сам обслуговую або їду до перевірених СТО, знайомих які колись працювали на офіціалах і відкрили свою справу (але довбу мозги так, і кожен пункт обговорюю що і як, чому?).
Вам скажу так, фінансово вам прийде, в них уйде, карма така штука...)))) Нервово і морально ніхто не верне, але....рано чи пізно карма своє зробе)))))
2
1
22 квітня 10:43
Автор Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
Plafig
Дуже шкода що потрапили в таку халепу з такими пі..ами( Але кожен раз бачу, що в Україні поки одиниці СТО нормально працють, одиніці які після своєї роботи без будь який питань або компенсують або всі косяки поправлять. Всі інші тупо кидало, яких треба після такого просто вийоб...ти по самі знаєте куди. З одного боку є дуже гіркий досвід, але він є, за таку ціну було набагато простіше взяти інший двигун і обслужити. Сам на таких підарів попадав, але коли почув запах "треба попробувати клієнта на..бати", то питання дуже швидко вирішувалось, так як трохи розуміюсь технічно, і після пару випадків або сам обслуговую або їду до перевірених СТО, знайомих які колись працювали на офіціалах і відкрили свою справу (але довбу мозги так, і кожен пункт обговорюю що і як, чому?). Вам скажу так, фінансово вам прийде, в них уйде, карма така штука...)))) Нервово і морально ніхто не верне, але....рано чи пізно карма своє зробе)))))
Plafig, Та це само собою, тіки шкода, от поїхав на інше нормальне СТО, а мені кажуть у вас двигун ледве тримається на тих подушках, вібрація по всьому салону, підтікає масло всюди де можна, свічки не мінялись під час капіталка.. треба міняти свічки і ще купа всього, то треба переробляти. Хоча пройшло 30.000 км як забрав машину в горе Назара. Мені було б не так шкода тих 6000 баксів, ну якщо рахувати чесно всі витрати то з рейкою (вважаю що саме він запоров її, бо чіпав останній) вийде всі 8000 баксів. От не так шкода було , якщо б зробили нормально і я б не згадував за той двигун як мінімум 100к км
а не оці усі доливання по 500 грам кожні 2500
підтікання тупі, брехні що хтось там щось хімією замивав
22 квітня 10:50
Plafig
Дуже шкода що потрапили в таку халепу з такими пі..ами( Але кожен раз бачу, що в Україні поки одиниці СТО нормально працють, одиніці які після своєї роботи без будь який питань або компенсують або всі косяки поправлять. Всі інші тупо кидало, яких треба після такого просто вийоб...ти по самі знаєте куди. З одного боку є дуже гіркий досвід, але він є, за таку ціну було набагато простіше взяти інший двигун і обслужити. Сам на таких підарів попадав, але коли почув запах "треба попробувати клієнта на..бати", то питання дуже швидко вирішувалось, так як трохи розуміюсь технічно, і після пару випадків або сам обслуговую або їду до перевірених СТО, знайомих які колись працювали на офіціалах і відкрили свою справу (але довбу мозги так, і кожен пункт обговорюю що і як, чому?). Вам скажу так, фінансово вам прийде, в них уйде, карма така штука...)))) Нервово і морально ніхто не верне, але....рано чи пізно карма своє зробе)))))
Plafig, з іншого боку більшість людей в нас вважають що багато робіт по автомобілю мають коштувати копійки, тому що "та там уже ж просто робиться"
Зі свого досвіду зараз чекаю заміну зчеплення на Фокусі першому, знайомий майстер якому я довіряю озвучив ціну за це в 100$-як на мене адекватна ціна з урахуванням обсягу робіт, але більшість моїх друзів вважають що це дуже дорого..ну таке
А з іншого боку-намагаєшся знайти хто зробить нормально хоч і задорого і теж не вдасться, задорого то легко а ось якісно то складно((
22 квітня 17:30
MadCat-OdessaUA
Plafig, з іншого боку більшість людей в нас вважають що багато робіт по автомобілю мають коштувати копійки, тому що "та там уже ж просто робиться"Зі свого досвіду зараз чекаю заміну зчеплення на Фокусі першому, знайомий майстер якому я довіряю озвучив ціну за це в 100$-як на мене адекватна ціна з урахуванням обсягу робіт, але більшість моїх друзів вважають що це дуже дорого..ну такеА з іншого боку-намагаєшся знайти хто зробить нормально хоч і задорого і теж не вдасться, задорого то легко а ось якісно то складно((
MadCat-OdessaUA, Так в цьому і є проблема! Питання не в грошах, якщо ти кладеш майстру капусту (маленьку чи велику немає різниці) має бути по перше відношення і якість послуг. Якщо на касячив, проблем немає виправ, а бо скажи (я лапух, я тобі частину коштів за цю роботу верну) і на цьому питання закінчиться і не буде ланцюгової реакції далі! Для 80% автомобілістів що не візьми, все дорого, і це теж нормально (кожен крутиться як може, тим паче у нас в державі).
1
23 квітня 10:00
Жестяк, співчуваю.
Майстер ще той.
1
22 квітня 10:40
Автор Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
https://maps.app.goo.gl/g4dEQrkpXMdasuse7?g_st=ic
22 квітня 10:05
Я їжджу на Ford Edge (2G)
от після такого, горять гаражі...
співчуваю Вам
4
22 квітня 09:49
Мда, співчуваю((
В такі моменти розумієш що краще якось перебитись та таки дочекатись людей в яких ти впевнений, а не в яких впевнені всі навколо(
4
1
22 квітня 09:14
Я їжджу на Skoda Kodiaq (2G)
У мене питання,чому Ви не зробите цього підара відомим,з позначкою на гугл мап хоча б?
4
1
22 квітня 09:12
Автор Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
Андрій
У мене питання,чому Ви не зробите цього підара відомим,з позначкою на гугл мап хоча б?
Андрій , в мене є фото з ним та відео) записи розмов деякі навіть
22 квітня 10:00
Дякую що не полінувалися написати так все детально. В свій час я з такми під...ми також стикався, то виходить якесь зачароване коло тоді. Стараюся завжди бути присутнім при ремонті свого авто на СТО. Один єдиний раз залишив для заміни щеплення з маховиком і зразу попандос. Дзвонять що не можуть двигун завести, включили дурачка і шукали 2 години причину. Виявилося - обрив датчика тиску в рампі. Я їм кажу - двигун же я заводив перед ремонтом, чому зараз так. Просто відморозилися. За пошук "несправності" я мусів заплатити 500грн. (2021рік).
2
22 квітня 09:01
Подобная ситуация была у меня, всего навсего надо было поменять прокладку гбц на ланосе… в итоге за капиталку двигателя в 2022 отдала 1800$. Ланоса можно было купить😅. Выехала я из сто и…. Через 20 км загорается масленка) низкое давление масла! Рядом по пути было сто, заехала померяли давление… а его там нет🤷‍♀️. Эвакуатор-шок-возврат на сто. При этом машина была у него почти месяц. По итогу ну типо у меня сейчас времени нет, оставляйте машину, потом посмотрим. Машину не оставила, эвакуатор отвез на стоянку под дом, муж приехал. С ним вдвоем просторы ютуба, куча информации по разбору двигателя, разобрали🫣 в поддоне стружка, прям кусками стружка! Маслозаборник весь забит герметиком! Которым промазана клапанная крышка! Антифриз я привозила хепу g12+ розовую, а антифриз залит красный. Куплены Оригинальные GM запчасти все были…. Но не на моем ланосе! Оборванные кучу проводов, сломанные фишки. Сломанный датчик давления топлива, который пропускал бензин( ездила на газу). Спасибо мужикам из соседних гаражей , которые помогли с датчиком давления топлива. Два дня работы куча антисиликона, штук 20 перчаток! Уставшие злые, собрали работает. С тех пор сменилось уже 2 машины, но крутим все теперь сами. Нет доверия. Да, долго, да иногда страшно и сложно. Но зато я знаю: если что это я сломала))) и мне исправлять.
5
4
22 квітня 08:53
Я їжджу на Opel Zafira B
Гоу в коменти посилання (гугл карта) на цей сервіс імбіцилів , також свої 5 копійок туди закину
1
22 квітня 08:40
Живу в Польщі давно. Працюю на СТО (не механіком), то ми принципово капіталки не робимо. Тут взагалі капіталку не робить майже ніхто. На те є 2 причини.
1. Це дорого. По ціні це дуже дорого прямо дуже-дуже дорого. Це якщо автомобіль в міру сучасний. Не готовий клієнт платити ринкову вартість авто, щоб тільки мотор зробити. Це не вигідно. Або заміна мотора, або продаж як є.
2. Якість запчастин низька. Не всі запчастини є в оригіналі, а не оригінал зазвичай не ходить. Минули ті часи, коли можна було зробити мотор якісно. З таким мотором потім купа проблем, і машину вливаєш тисячі $, а вона не стає кращою, а ні дорожчою.
Тільки заміна агрегату, або продаж.
6
2
22 квітня 08:00
Crayfish
Живу в Польщі давно. Працюю на СТО (не механіком), то ми принципово капіталки не робимо. Тут взагалі капіталку не робить майже ніхто. На те є 2 причини.1. Це дорого. По ціні це дуже дорого прямо дуже-дуже дорого. Це якщо автомобіль в міру сучасний. Не готовий клієнт платити ринкову вартість авто, щоб тільки мотор зробити. Це не вигідно. Або заміна мотора, або продаж як є.2. Якість запчастин низька. Не всі запчастини є в оригіналі, а не оригінал зазвичай не ходить. Минули ті часи, коли можна було зробити мотор якісно. З таким мотором потім купа проблем, і машину вливаєш тисячі $, а вона не стає кращою, а ні дорожчою.Тільки заміна агрегату, або продаж.
Crayfish, цілком згоден .... в мене є кілька знайомих по гаражних майстернях - вони відмовляються робити капіталку на більш менш сучасних авто по теж самих причинах - мотори дуже складні , зч хз які , робота займає тижні - результат невідомий
1
22 квітня 08:52
AlexAuto
Crayfish, цілком згоден .... в мене є кілька знайомих по гаражних майстернях - вони відмовляються робити капіталку на більш менш сучасних авто по теж самих причинах - мотори дуже складні , зч хз які , робота займає тижні - результат невідомий
AlexAuto, так.
У нас тут нема проблем з тим, що мотор складний. Але, немає запчастин щоб то зробити якісно, тому тільки заміна.
Ера капітального ремонту двигунів минула. Сучасний двигун не ремонтопридатний.
2
22 квітня 09:50
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Crayfish
Живу в Польщі давно. Працюю на СТО (не механіком), то ми принципово капіталки не робимо. Тут взагалі капіталку не робить майже ніхто. На те є 2 причини.1. Це дорого. По ціні це дуже дорого прямо дуже-дуже дорого. Це якщо автомобіль в міру сучасний. Не готовий клієнт платити ринкову вартість авто, щоб тільки мотор зробити. Це не вигідно. Або заміна мотора, або продаж як є.2. Якість запчастин низька. Не всі запчастини є в оригіналі, а не оригінал зазвичай не ходить. Минули ті часи, коли можна було зробити мотор якісно. З таким мотором потім купа проблем, і машину вливаєш тисячі $, а вона не стає кращою, а ні дорожчою.Тільки заміна агрегату, або продаж.
Crayfish, робота коштує дорого, але цей двигун не настільки складний, в Польщі його знають і ремонтують. Колега капіталив Шкоду у "гаражника" , віддав 2к євро і котрий рік літає задоволений. А на ремонт вирішився тому, що це вже буде перевірений двигун. А випадку автора - тут не механік, а г@ндон.
1
22 квітня 22:42
Goldbandit
Crayfish, робота коштує дорого, але цей двигун не настільки складний, в Польщі його знають і ремонтують. Колега капіталив Шкоду у "гаражника" , віддав 2к євро і котрий рік літає задоволений. А на ремонт вирішився тому, що це вже буде перевірений двигун. А випадку автора - тут не механік, а г@ндон.
Goldbandit, звісно.
Але що таке каріталка?
А це шліфовка колінвалу, часто проточка блоку циліндрів, заміна поршів, часто і клапанів та їх втулок, балансування колінвала в зборі зі шківом та маховиком, регенерації турбіни, форсунок, ТНВД, тощо. Всі нові ущільнення, чистка DPF, EGR та багато іншого.
Зробити це якісно дуже дорого і частотпросто не має сенсу. Бо мало хто зробить такий комплекс робіт а як віддавати всі етапи на сторону до підрядників, то крайнього не знайдеш. Тому в сучасному авто тільки заміна агрегату. Якщо АКПП є фірми що ремонтують від А до Я то мотори вже так ніхто не робить. Хіба що на ретро машинах (бо там прості мотори).
22 квітня 23:22
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Crayfish
Goldbandit, звісно.Але що таке каріталка?А це шліфовка колінвалу, часто проточка блоку циліндрів, заміна поршів, часто і клапанів та їх втулок, балансування колінвала в зборі зі шківом та маховиком, регенерації турбіни, форсунок, ТНВД, тощо. Всі нові ущільнення, чистка DPF, EGR та багато іншого.Зробити це якісно дуже дорого і частотпросто не має сенсу. Бо мало хто зробить такий комплекс робіт а як віддавати всі етапи на сторону до підрядників, то крайнього не знайдеш. Тому в сучасному авто тільки заміна агрегату. Якщо АКПП є фірми що ремонтують від А до Я то мотори вже так ніхто не робить. Хіба що на ретро машинах (бо там прості мотори).
Crayfish, ось тому стараюсь оминати СТО широкою дугою і робити самостійно наскільки це можливо. Бо для них капіталка - це шліфування всього і вся, а для мене - дефектування всього двигуна з ціллю повернення в заводські допуски. Є такі слова як "компроміс" і "раціональність". Я не бачу сенсу міняти двигун який на недуже великому пробігу почав жрати оливу чи ,як в цьому випадку намотало вкладиш. А також я не бачу сенсу ремонтувати двигун який по обриву клапана разворотило в фарш. І то, не факт, що по заміні двигуна через два-три місяці не вилізе якась проблема "нового" двигуна, тоді що скажуть на СТО: - "давайте знову міняти двигун" ?!))
23 квітня 08:43
Goldbandit
Crayfish, ось тому стараюсь оминати СТО широкою дугою і робити самостійно наскільки це можливо. Бо для них капіталка - це шліфування всього і вся, а для мене - дефектування всього двигуна з ціллю повернення в заводські допуски. Є такі слова як "компроміс" і "раціональність". Я не бачу сенсу міняти двигун який на недуже великому пробігу почав жрати оливу чи ,як в цьому випадку намотало вкладиш. А також я не бачу сенсу ремонтувати двигун який по обриву клапана разворотило в фарш. І то, не факт, що по заміні двигуна через два-три місяці не вилізе якась проблема "нового" двигуна, тоді що скажуть на СТО: - "давайте знову міняти двигун" ?!))
Goldbandit, нє, ну звісно при таких поламках вирішується все локальним ремонтом. Я висловив свою думку саме про капітальний ремонт, де пробіг великий і знос двигуна є вже по всім системам.
23 квітня 09:14
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Щиро співчуваю! Дуже багато таких СТО, де в будь-який спосіб намагаються видурити гроші з клієнта. Добре що ви змогли вирватися з того пекла та знайшли нормальну СТО.
2
22 квітня 07:47
Я їжджу на Volvo XC90 (2G)
Жесть , мої співчуття . Страшно попасти до таких майстрів
1
22 квітня 07:31
Я їжджу на Daewoo Sens
Поднажать, чуть добавить, и можно было б уже взять еще одного тигуана на ходу, и возможно даже без проблем😅 Но это все сарказм.
На самом деле ситуация максимально неприятная. И даже юридически будет довольно проблемно что-то стянуть с таких гаражных ФЛОмастеров :(
Однажды тоже сталкивался с подобным, с тех пор "хочешь сделать хорошо, сделай это сам", благо мой автомобиль простой как палка и позволяет это делать)
6
22 квітня 04:01
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk4
ого яке дороге авто
1
22 квітня 03:07
Коли у мене стуканув мотор. Теж думав чи брати з донора. Чи робити капіталку, Добре що відмовили робити капіталку і пускати до нього руки рукожопів. Дивно що постійно тік сальник. Або його не правильно встановлювали. Або у вас проблеми з вентиляцією картерних газів. Всередині мотору більший тиск ніж треба і постійно те масло тікає. Може ця система забита. Я б ліз спочатку до неї. І перевіряв чи немає передуву у турбіни. Або забитого каталізатора. Що вихлопу немає куди діватись. У мене на бензиновому 2.7 каталізатор розколовся і періодично закривав вихід вихлопу. Якщо окрім насоса кондиціонер а щось вібрацію дає. Під питанням чи є в цьому моторі баланс вали і чи правильно їх виставили. І чи нормально виставлений ремінь чи цеп грм. Але знову ж таки це тільки здогадки я не механік
1
22 квітня 02:59
Бери смолоскип та йди до Назара.)
Я б їх вже спалив нах..
17
22 квітня 02:25
Автор Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
Artem_®
Бери смолоскип та йди до Назара.)Я б їх вже спалив нах..
Artem_®, не повірите - всім кому розказую, показую розцінки , то так і кажуть - закинь коктейль молотова туди і по всьому..
2
22 квітня 02:27
Oleksii96
Artem_®, не повірите - всім кому розказую, показую розцінки , то так і кажуть - закинь коктейль молотова туди і по всьому..
Oleksii96, просто шкода інших власників, які там погорять від коктейлю молотова.. ( Але ми їх вбережемо від марнотратства.. 😁 Краще куплять нове авто вже, і не мучаються.. 🤣
1
22 квітня 10:35
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Просто от цікаво,нормально їм спиться таким "Назарам"?
Оце так порадили майстра,додать можу ще пару слів та мене тоді блокнуть😅
4
22 квітня 02:10
Автор Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
Igor3564
Просто от цікаво,нормально їм спиться таким "Назарам"? Оце так порадили майстра,додать можу ще пару слів та мене тоді блокнуть😅
Igor3564, та їм пох взагалі, там такі майстри, без рюмки водки ніц не роблять певно, подушку херово запресували, одну не закрутили зовсім, двигун не замили, вихлопну не закрутили, акумулятор не мій поставили, що там ще не моє цікаво..
кажуть паралельно збирали b7 пасат, на 170 сил, то каже не переживайте там такий точно двигун, навіть якщо і сплутали то нічо страшного, після слів «такий точно двигун» я поняв що то край, вила..
1
22 квітня 02:15
Неприємна історія...
1
22 квітня 01:47
Автор Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
Edos124
Неприємна історія...
Edos124, максимально.. Хотілося б, щоб як можна більше людей знали, куди точно їхати у Франківську не треба
1
22 квітня 01:48
Oleksii96
Edos124, максимально.. Хотілося б, щоб як можна більше людей знали, куди точно їхати у Франківську не треба
Oleksii96, у Гугл Мапс ще не забудьте відписатись, якщо це "диво"-СТО там є. Ось тоді охват буде максимальний.
4
22 квітня 05:18