Mazda 323 V (Morrise💙)

Прийшов час прощатися.💔

Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Одеса, Україна

Прийшов час прощатися.💔


Час відпускати.
Час закривати цілий етап мого життя.

Вона подарувала мені стільки емоцій.🥹


Стільки радості…
Стільки моментів, які неможливо купити ні за які гроші.💫


Я вкладала в неї свій час.
Свою енергію.
Свої сили.
Свою любов.


Я вкладала в неї гроші — інколи останні.
Я вкладала в неї себе.


До



Після


Це машина, яка пройшла зі мною через все, як мінімум тому, що вона — моя перша машина.
Я змінювалась разом із нею.
Я росла разом із нею.


І кожне оновлення, кожна деталь, кожна дрібниця — це частинка мене.


Ми з маздою на карфесті



Так.
Мабуть, настав момент.
Мабуть, пора таки попрощатися.
Закрити сторінку.
І відпустити.🫂




Саме такий пост, напевно, хоче побачити від мене кожен хейтер 🤫☹️


Кожен, хто з піною у рота намагається довести, що мазда не їде.😍


Що Мазда — “овоч”.
Що вона недостойна вкладень.
Що сенсу в ній немає.
Що я займаюся дурницями.
Що вона “колхозна”.
Що краще було б купити щось інше.
Що я марно витрачаю час, гроші й енергію.


Поки хтось рахує, скільки секунд вона розганяється —
я рахую, скільки радості вона мені приносить 😉

.

І от, мабуть, саме цього вони чекають:
що я продам машину, бо «схєралі» на неї звертають увагу,
«схєралі» вона собі дозволяє виділятись 🤬🤡


Чекають, що я опущу руки.🤷🏻‍♀️
Що після їхніх слів я скажу:
“О так, ви були праві, всьо, продаю машину, бо вам вона не подобається”.🤦🏽‍♀️


Але…


Я хочу сказати одне:
поки ця машина дарує мені радість,
поки вона викликає емоції,
поки вона робить мене щасливою —
подобається вам це чи ні — вона залишається зі мною.💙


І вкладення продовжаться.
І оновлення продовжаться.
І я далі буду на ній їздити.


Бо для мене мазда — це не про “їде чи не їде”.
Я не на гоночному треку, щоб мірятись швидкістю.🤦🏽‍♀️


Я не маю комплексів, щоб комусь щось доводити.🤪


І я щиро не розумію людей, які гортають соцмережі й приймають рішення написати комусь якусь фігню.
Щоб що?🤔


Чесне слово, я була в різних соцмережах і ніколи нікому не писала нічого негативного
(виключення — коли люди переходять мої кордони, тоді вони отримують відсіч).


Мене не хвилює, хто на чому їздить, це мене не стосується.
Не пишу нічого за зовнішність/зовнішний вигляд — бо це теж не моє діло.

Це стосується всього іншого що мені може не подобатись також.


Пролистую і живу далі.


Бо в мене є власне життя, думки, плани — і я не бачу сенсу лізти в чуже😊


Самоствердитись?
Мені це не потрібно.
Якщо пишу коментарі — то лише хороші.
Я не витрачаю енергію на те, що мені не імпонує.


Отже - мазда для мене — це творчість.
Це кайф.
Це про те, що я бачу її і посміхаюсь.
Уходячи — обертаюсь кожен раз.


Бо це моє мистецтво, моє LEGO для дорослих,
мій арт-об’єкт, який я люблю нездоровою, але дуже красивою любов’ю.


💙


Але це зрозуміють не всі — і це окей.
Скільки людей — стільки думок.


Та щиро бажаю кожному настільки кайфувати від свого життя,
щоб вже не було бажання лити бруд на інших «нєугодних» вам людей.

Комусь може не подобатися.
Когось може дратувати.
Комусь хочеться, щоб я зробила інакше.

Найпопулярніше:
“1.5 овощний мотор, треба свапнути, бо це такий овоч”.


Друзі…


Якщо це “овоч”, тоді це найкорисніша селера у моєму житті 😉.
А клітковина для організму дуже важлива 😏

 

І проблема точно не в мені, моїй машині, моїх захоплень.
Це просто трансляція натури тої чи іншої людини.


І за цим навіть весело спостерігати — хоча сумно, що люди викидають негатив у чужі життя.


Але це моя історія.
Мій шлях.
Моя машина.


А ті, хто мою думку не зрозумів — не переймайтесь.

Я вас контентом та приводом для хейту не обділю.❤️


Ви теж по-своєму класні, хоч і не усвідомлюєте цього, на жаль.


Так чи інакше мазда залишається зі мною.
Крапка.

Всім рівних доріг 😉

Реклама
Зимова вигода: знижка -1000 грн на ремонт авто!
Опубліковано: 20 листопада 02:26
132 1 1

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
заставила трішки засумувати, але виявилось що все ок ))
1
08 грудня 10:17
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Я їжджу на Mitsubishi Lancer IX
Как говорят "друзей не продают!". У меня тоже "овощ", который не продам, понимаю тебя на все 💯
1
04 грудня 18:29
Ніколи не розумів подібної критики. Якщо людина свідомо купила конкретне авто, то які можуть бути претензії? Ну подобається людині те авто, яка різниця що з тим авто роблять? Жига теж нікуди не їде, але з нею що тільки не роблять, ну подобається людям. От мені подобається любе доглянуте рівне і гарно пофарбоване авто стану як із салону або краще і байдуже чи то жига, чи то ролс. Якщо авто доглянуте, то це може говорити тільки про одне, що власник любить це авто і в деяких випадках готовий витратити гроші яких би вистачило купити люксове авто в салоні. А ті хто критикують зазвичай просто не можуть собі дозволити такої забави тому і бісяться. Думаю, що тих грошей які були вложені в подібний проект може вистачити на досить непоганий автомобіль, АЛЕ чи дасть він саме тих емоцій та того ж досвіду що і цей? Яким не було б авто всеодно знайдеться хтось хто скаже що воно погане, воно і зрозуміло, оскільки найкращий автомобіль це Авео т300 на дизелі а той хто не погоджується не розбирається в автомобілях 😁.
UPD: подібні проекти абсолютно не пов'язані з раціональністю, чи актуальністю, це як мистецтво чи іграшка яка задовольняє певні потреби власника.
2
28 листопада 01:10
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
DRAFTSMAN
Ніколи не розумів подібної критики. Якщо людина свідомо купила конкретне авто, то які можуть бути претензії? Ну подобається людині те авто, яка різниця що з тим авто роблять? Жига теж нікуди не їде, але з нею що тільки не роблять, ну подобається людям. От мені подобається любе доглянуте рівне і гарно пофарбоване авто стану як із салону або краще і байдуже чи то жига, чи то ролс. Якщо авто доглянуте, то це може говорити тільки про одне, що власник любить це авто і в деяких випадках готовий витратити гроші яких би вистачило купити люксове авто в салоні. А ті хто критикують зазвичай просто не можуть собі дозволити такої забави тому і бісяться. Думаю, що тих грошей які були вложені в подібний проект може вистачити на досить непоганий автомобіль, АЛЕ чи дасть він саме тих емоцій та того ж досвіду що і цей? Яким не було б авто всеодно знайдеться хтось хто скаже що воно погане, воно і зрозуміло, оскільки найкращий автомобіль це Авео т300 на дизелі а той хто не погоджується не розбирається в автомобілях 😁.UPD: подібні проекти абсолютно не пов'язані з раціональністю, чи актуальністю, це як мистецтво чи іграшка яка задовольняє певні потреби власника.
DRAFTSMAN, абсолютно згодна з кожним словом!)
Аналогія така: відношення до авто це як відношення до жінки, у поганого власника навіть найпотужніше авто приречене, у власника який робить усе через любов до авто - авто буде виглядати достойно і це не залежить від марки, розгону і т д, для когось це спосіб самовираження, для когось транспортний засіб і не більше, тож один одного такі власники не зрозуміють ніколи)
Дуже влучний коментар, згодна абсолютно)
І так, такі емоції мені вже не подарує ні одне потужніше за мазду авто, це правда!)
2
28 листопада 01:14
Я їжджу на Toyota Camry Solara (II)
А ти знаєш що таке троллінг)))
3
25 листопада 11:26
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Caroll
А ти знаєш що таке троллінг)))
Caroll, зовсім трошки 😁
1
25 листопада 11:29
Как я понимаю все твои чувства! Периодически хочется плюнуть и поставить Пчёлку в гараж или отдать в "хорошие руки"... иной раз так раздражает какая-то мелочь или возникает страсть к новой машине и проекту... А затем сел в Шевика, завел "врум-врум" и кайф течет по жилам :-) Никому её не отдам! Только буду воплощать новые хотелки
1
24 листопада 10:14
Я їжджу на Chevrolet Captiva
Понимаю, тяжело грустно - но нужно отпустить, БМВ тебе подарит гораздо больше эмоций. Береги себя.
4
23 листопада 13:21
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Я їжджу на Chevrolet Captiva
Morrise
Duchovny, как проверить дочитан ли пост до конца 🤭
Morrise, я дочитал до конца. Но подумал что она останется в твоих воспоминаниях. Оказывается не так понял. Тогда название поста вводит в оману,😁
1
23 листопада 16:28
Я їжджу на Hyundai Accent (4G)
Я сюди, блін, не плакати заходжу🥹
1
22 листопада 20:38
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
AndreyBoyko
Я сюди, блін, не плакати заходжу🥹
AndreyBoyko, якщо сльози щастя з приводу того що мазда залишається в мене - то можна трошки 😁🫶
1
22 листопада 20:41
Я їжджу на Hyundai Accent (4G)
Morrise
AndreyBoyko, якщо сльози щастя з приводу того що мазда залишається в мене - то можна трошки 😁🫶
Morrise, саме так))) сьогодні рідко зустрінеш людей, які так відносяться до своїх авто. Які вважають його не простою залізякою, а другом та інколи психологом. Особливо, коли це ще й дівчина)))
1
22 листопада 20:45
Я їжджу на Opel Astra G
ОЙ😁
1
22 листопада 17:58
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
mrROLG
ОЙ😁
mrROLG, шо?😁
22 листопада 19:33
Я їжджу на Opel Astra G
Morrise
mrROLG, шо?😁
Morrise, да так. .анекдот вспомнил, ещё из СССР.
Помер Изя. Годственники дают телеграмму соплеменникам ( в традиционно евгейском стиле в целях экономии)
"Изя ВСЁ"тчк
Те, дабы так же, сэкономить и не тГатиться на букафы и билеты
"ОЙ"тчк
Ну ШО тутА сказать? Точно так же вкладывал в Первую личную машину Дэу Сенс. Купил за дорого, потратил столько же, почти. .Продал за дёшево, ещё и перед тем шикарно обслужив и даже сделал подарки покупателю. .Жалко? Безусловно. Потом начинаешь понимать, что потеря не избежна. .Чай не эсклюзив, не капсула, не янгтаймер, не раритет, не музейный экспонат, где просто за хороший сохран можно ещё и здорово заработать, что некоторые и делают (как пример - бизнес блогеры Ретро Ильич или Рома Юрако. .).
Выход - относится проще к авто. Ведь по сути это ведро с болтами.
Ну, или для души под настроение заиметь коллекционную игрушку на всю жизнь до скончания . .а на повсевднев - что нить экономичное, простое, безликое и не требующее больших вложений. Так поступают много не бедных. .
К примеру, я был очень удивлён, когда узнал, что Шумахер ездит на Фиат 500 и Крома. .Но имеет пожизненное право иногда использовать любую Феррари из местного музея на треке, правда🤪
23 листопада 06:18
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
mrROLG
Morrise, да так. .анекдот вспомнил, ещё из СССР.Помер Изя. Годственники дают телеграмму соплеменникам ( в традиционно евгейском стиле в целях экономии)"Изя ВСЁ"тчкТе, дабы так же, сэкономить и не тГатиться на букафы и билеты"ОЙ"тчкНу ШО тутА сказать? Точно так же вкладывал в Первую личную машину Дэу Сенс. Купил за дорого, потратил столько же, почти. .Продал за дёшево, ещё и перед тем шикарно обслужив и даже сделал подарки покупателю. .Жалко? Безусловно. Потом начинаешь понимать, что потеря не избежна. .Чай не эсклюзив, не капсула, не янгтаймер, не раритет, не музейный экспонат, где просто за хороший сохран можно ещё и здорово заработать, что некоторые и делают (как пример - бизнес блогеры Ретро Ильич или Рома Юрако. .).Выход - относится проще к авто. Ведь по сути это ведро с болтами.Ну, или для души под настроение заиметь коллекционную игрушку на всю жизнь до скончания . .а на повсевднев - что нить экономичное, простое, безликое и не требующее больших вложений. Так поступают много не бедных. .К примеру, я был очень удивлён, когда узнал, что Шумахер ездит на Фиат 500 и Крома. .Но имеет пожизненное право иногда использовать любую Феррари из местного музея на треке, правда🤪
mrROLG, у меня есть машина на повседнев, а мазда для души
23 листопада 11:51
Но когда время на станет, след машиной тебе стоит попробовать БМВ, не потому что я хейтер Мазды, просто с таким энтузиазмом к доработкам, если он не погаснет конечно, то я не знаю более сложного конструктора, чем БМВ, есть куда разгуляться без даже без колхоза
3
22 листопада 10:10
Morrise
Lovisandali, так у меня есть бмв, как вторая машина, красная е46)Да, на бмв можно поболее всего найти, это правда
Morrise, ну тогда сместить прицел) Не заметил сразу, но там точно есть куда разгуляться, тем более е46, как минимум пару вариантов рулей, салонов, фар, декоров и так далее…
22 листопада 15:38
OnlyOEM
Lovisandali, такое ощущение что на БМВ свет клином сошелся 😂
OnlyOEM, вообще нет, просто для любителей конструкторов это самое оно.
25 листопада 12:35
Lovisandali
OnlyOEM, вообще нет, просто для любителей конструкторов это самое оно.
Lovisandali, любой автомобиль конструктор. Было бы желание владельца, можно б было на эту 323 поставить заводской v6, распорку, цифровой климат от версии JDM, запчасти из каталога mazdaspeed и т.д. и т.п.
25 листопада 13:01
OnlyOEM
Lovisandali, любой автомобиль конструктор. Было бы желание владельца, можно б было на эту 323 поставить заводской v6, распорку, цифровой климат от версии JDM, запчасти из каталога mazdaspeed и т.д. и т.п.
OnlyOEM, я не знаю других марок где заводом предлагается 4 вариации рулей, 4+ вариации салонов, а так же двойные стеклопакеты или молдинги в трех вариациях…и это мы до технической части еще не дошли, вот назови мне хоть одну еще марку где есть такой выбор? Не то что бы применять слово любой, вообще не с любой это точно, а из Японии так не с какой по ходу)
25 листопада 15:53
Lovisandali
OnlyOEM, я не знаю других марок где заводом предлагается 4 вариации рулей, 4+ вариации салонов, а так же двойные стеклопакеты или молдинги в трех вариациях…и это мы до технической части еще не дошли, вот назови мне хоть одну еще марку где есть такой выбор? Не то что бы применять слово любой, вообще не с любой это точно, а из Японии так не с какой по ходу)
Lovisandali, а назовешь у какого мотора может быть 5 вариантов системы управления, или у какой немецкой машины была система 4ws или скажем люк с солнечными батареями?(я сейчас про машины 90х). Мы можем еще долго перечислять это все и я ни в коем случае не хочу захейтить владельцев БМВ которые занимаются доукомлектацией от А-Я.
Твои доводы и являются причиной записи от @Morrise, типа зачем заниматься маздой когда есть "божественные БМВ", а поему это прекрасно когда в мире есть много интересных машин и каждый может себе выбрать что-то уникальное для проекта.
1
25 листопада 16:11
Я їжджу на Ford Sierra
В мене батя на такій дав 450к і може ще скручено. Заміна дротів і каталізатора і все.
Поїздив на е39 яка виграла його у 3-4 вартості машини і вернувся до мазди. Але вже 5 мінівен. В 2006р на 323ф діти дивились як на порше.
1
21 листопада 23:16
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Bal-3
Morrise, щось було , так. Коли авто відпускаєш - так не пишеш 😁.
Bal-3, розкусили мене одразу 😁
1
22 листопада 01:49
Я їжджу на Lexus IS II
🤣🤣 ті хто рахує секунди до сотки і вважає себе крутим бо в нього швидка тачка... Плюнь собі в очі...
3
21 листопада 23:08
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Andronov
🤣🤣 ті хто рахує секунди до сотки і вважає себе крутим бо в нього швидка тачка... Плюнь собі в очі...
Andronov, це майже не єдиний аргумент, який мені завжди приводять щоб я від мазди здихалась😁
Гарний вислів, треба запам'ятати ✍️🤣
1
21 листопада 23:55
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
клікбейт 👍 😁.
Згоден, коли машина дарує радість та емоції - це головне.
Читав читав, і з кожним рядком, розумів що авто нікуди не поїде.
1
21 листопада 22:45
Нє пєрєймайся. Як правило у житті люди не такі як у інтернеті)
1
21 листопада 20:55
Хтось вивів?)
1
21 листопада 20:53
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Водяной
Хтось вивів?)
Водяной, та ні, скоріше надихнув на допис, мене тяжко вивести з себе, я в тік ток постійно з хейтом стикаюсь)
Тільки там не можна написати допис зі своїми думками, а тут можна😁
21 листопада 20:55
Я їжджу на Hyundai H-1 (1G)
Тю бл...
Вже звик кожен день бачити у "просуванні"
І тут таке... Сумно.

Але водночас радісно, що це все просто жарт)
1
21 листопада 15:52
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Coffee_man_ua
Тю бл... Вже звик кожен день бачити у "просуванні" І тут таке... Сумно. Але водночас радісно, що це все просто жарт)
Coffee_man_ua, не сумуйте, ще буде змога поспостерігати за Масею 😊🫂
1
21 листопада 16:23
Я їжджу на Smart City
Прочитавши заголовок я одразу зрозумів, що це "кліебейт") Ну не вірив я, що авто буде продано після стількох емоційних постів і такої щирої любові до Мазди) Та ще й напередодні голосування Авто року. Це має бути "авто на все життя". Бажаю подальшого розвитку і успіхів. Нехай авто дарує тільки позитивні емоції. Сподіваюся, Мазда не буде ревнувати до БМВ)
1
21 листопада 14:09
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Я аж взгрустнул вначале
1
20 листопада 23:08
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Арман
Я аж взгрустнул вначале
Арман, отмена грусти, все хорошо))
1
20 листопада 23:31
Первую часть поста читал с мыслями «в смысле? та ну ладно, не может быть»
А потом дочитал до слов « Саме такий пост, напевно, хоче побачити від мене кожен хейтер 🤫☹️ » и аж на душе отлегло🙂
Значит будет продолжение истории Мориса
Фух
1
20 листопада 21:46
Нормально ти тут кіпішу розвела)) лайк за вміння висловити свої ємоції 👍🏼
1
20 листопада 18:34
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
KushaBRZ
Нормально ти тут кіпішу розвела)) лайк за вміння висловити свої ємоції 👍🏼
KushaBRZ, суєту навести охота 😁
Дуже дякую 🫰
1
20 листопада 18:50
Без коліс :(
Фух, блін, я вже дійсно подумав що будете продавати свою Мазду.
Добре, що це не так.
Бажаю вам вивести її в ідеальний стан, встановити усі прибамбаси які ви собі уявляєте, і просто кататись у своє задоволення на ідеальній тачці яку помітно за кілометр - яскравий тому приклад останнє фото.
До речі, не замислювались над тим, щоб поганятись на Мазді у Time Attack?
1
20 листопада 18:32
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Kollekcioner
Фух, блін, я вже дійсно подумав що будете продавати свою Мазду.Добре, що це не так.Бажаю вам вивести її в ідеальний стан, встановити усі прибамбаси які ви собі уявляєте, і просто кататись у своє задоволення на ідеальній тачці яку помітно за кілометр - яскравий тому приклад останнє фото.До речі, не замислювались над тим, щоб поганятись на Мазді у Time Attack?
Kollekcioner, дуже дякую за побажання та теплі слова 🫰🥹
Останнє фото одне з найулюбленіших, на ньому без слів зрозуміло все))
Щодо тайм атак, замислювалась, настільки що в одному коментарі повністю думку не розкрию, схоже маю ідею для нового допису 🤣
1
20 листопада 18:52
Ох і інтрига була🤣
1
20 листопада 17:35
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
ck_Star
Ох і інтрига була🤣
ck_Star, зовсім трошки 😁
1
20 листопада 17:53
Я їжджу на Opel Zafira A
Бліннннн, а я вже думав в кінці тексту буде ціна. Або щось про нового щасливого власника ))))
Інтригантка!!!! 😄😄😄
1
20 листопада 17:14
Я їжджу на Opel Zafira A
Morrise
Mykola41, так, я така, хитра миша 😁
Morrise, щире добре хитре мишенятко ;)
1
20 листопада 17:25
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Mykola41
Morrise, щире добре хитре мишенятко ;)
Mykola41, так це я😁🐭
1
20 листопада 17:28
Я їжджу на Volvo 244, Mazda 323 V
Тю. Я думав щось про продаж буде 😅. Чимось ця ситуація схожа, на мою з пані Вольвірою, коли я з нею щось робив, і казав за свої наміри у чатах поціновувачів класичних вольво. Особливо коли я на інжектор переходив, то мені крутили пальцем біля скронь з посилом "Нахер воно тобі треба? В тебе нічого не вийде!". Але ж ой! Вийшло! І з коробкою вийшло, і з інжектором, і з гальмами! Так, коли ти сам це робиш, без підтримки ззовні то морально тяжко. Але тим не менш, перш за все, кататись на твоєму авто - тобі! З приводу мазди і "Не їде". Так а ця модель не про їде\не їде. Ця модель про керування, яке тут ой яке шикарне. Мені здається що кращого керування для їзди по місту, не можна придумати. Хоч я і не на багатьох тачках проїхав) + 8л\100 км достойна витрата, щоб тягати свою дупцю по своїх справах. А і дизайн схожий на мильницю - крутий та сучасний! Подібного роду дизайн екстер'єру і вольво робила на своїх s60\80, в плані що вони скрізь час виглядають круто. Авжеж в кожного свої смаки та погляди на ті чи інші авто. Але звертати увагу на коментарі по типу "ТА АНО НЄ ПАЄДЄТ!!! НАДА ЛАНОСА БИЛА ПАКУПАТЬ", ну то вже каже про адекватність людини яка це написала. (Ну і простиню я наклепав😅)
2
1
20 листопада 16:14
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Djearthquake_
Тю. Я думав щось про продаж буде 😅. Чимось ця ситуація схожа, на мою з пані Вольвірою, коли я з нею щось робив, і казав за свої наміри у чатах поціновувачів класичних вольво. Особливо коли я на інжектор переходив, то мені крутили пальцем біля скронь з посилом "Нахер воно тобі треба? В тебе нічого не вийде!". Але ж ой! Вийшло! І з коробкою вийшло, і з інжектором, і з гальмами! Так, коли ти сам це робиш, без підтримки ззовні то морально тяжко. Але тим не менш, перш за все, кататись на твоєму авто - тобі! З приводу мазди і "Не їде". Так а ця модель не про їде\не їде. Ця модель про керування, яке тут ой яке шикарне. Мені здається що кращого керування для їзди по місту, не можна придумати. Хоч я і не на багатьох тачках проїхав) + 8л\100 км достойна витрата, щоб тягати свою дупцю по своїх справах. А і дизайн схожий на мильницю - крутий та сучасний! Подібного роду дизайн екстер'єру і вольво робила на своїх s60\80, в плані що вони скрізь час виглядають круто. Авжеж в кожного свої смаки та погляди на ті чи інші авто. Але звертати увагу на коментарі по типу "ТА АНО НЄ ПАЄДЄТ!!! НАДА ЛАНОСА БИЛА ПАКУПАТЬ", ну то вже каже про адекватність людини яка це написала. (Ну і простиню я наклепав😅)
Djearthquake_, а мені подобається читати довгі коментарі 😁
Така ситуація була у кожного хто проявляє якийсь креатив, творчість до, здавалося би звичайних речей, таких як авто.
До речі, поки мазда була на етапі поварки та фарбування - десятки людей також крутили пальцем біля скроні, лиш одиниці мої наміри підтримали тоді. Але ті, хто тоді не підтримав - зараз каже 'блін, круто зробила', у самурая нема цілі, є тільки шлях😁
Ще й саме через всі ці мої дії я зараз тут, маю однодумців, напевно з 80% мого оточення знайома через мазду, тож ця машина 'глибша' ніж комусь здається)
Але не їде, плак плак😁
1
1
20 листопада 16:22
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Djearthquake_
Morrise, Ну от! Результат ваших робіт, взяття "Авто місяця", та участь у "Авто року"! На секундочку!
Djearthquake_, я досі в шоці, я не знаю як так вийшло, воно само 🤣🥹
1
1
20 листопада 16:47
Я їжджу на Audi A4 (B9)
ем, хіба можна грати на нервах підписників, за те шо хейтери хейтять?
це типу "бий своїх, щоб чужі боялись"?😅

хз чи справді вам таке пишуть, важко повірити, що в когось язик повертається.

just for you to know, вперше я попав на драйвер топ всього лиш пів року тому і так склалось, що саме в цей момент Morrise проїзжала в каруселі сайту зверху і моментально привернула мою увагу
це перша машинка на драйвер топі, скріни якої я скинув своїм друзям
це - причина, чому я взагалі тут залишився, а не закрив сторінку через 2 хвл, перший поштовх, джерело натхнення так сказать, до бажання мати власний бортжурнал
ви, пані, зі своєю машиною - легенда і емоція цього ком'юніті

моралі не буде - я бачу, ви не потребуєте порад на тему "що робити з хейтерами"🙂
просто дякую за контент і за те що надихаєте рандомних людей з інтернету, не зупиняйтесь 🙃
2
3
20 листопада 15:53
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
eleventh
ем, хіба можна грати на нервах підписників, за те шо хейтери хейтять?це типу "бий своїх, щоб чужі боялись"?😅хз чи справді вам таке пишуть, важко повірити, що в когось язик повертається.just for you to know, вперше я попав на драйвер топ всього лиш пів року тому і так склалось, що саме в цей момент Morrise проїзжала в каруселі сайту зверху і моментально привернула мою увагуце перша машинка на драйвер топі, скріни якої я скинув своїм друзямце - причина, чому я взагалі тут залишився, а не закрив сторінку через 2 хвл, перший поштовх, джерело натхнення так сказать, до бажання мати власний бортжурналви, пані, зі своєю машиною - легенда і емоція цього ком'юнітіморалі не буде - я бачу, ви не потребуєте порад на тему "що робити з хейтерами"🙂просто дякую за контент і за те що надихаєте рандомних людей з інтернету, не зупиняйтесь 🙃
eleventh, ех, хіба можна так провокувати в мене зморшки від посмішок такими коментарями?🥹
Дякую вам за ці слова 💙
Мене реально мурашило під час читання 😍
Я й не хотіла ні в кого «грати на нервах»🤭 Той пост — це радше іронія і відповідь на постійний фон, з яким стикається будь-хто, хто робить щось не «як прийнято».
(Так, не прям кожного дня, але буває у людей повертається язик до якихось дурних висловлювань в мій бік, як людини через мої захоплення, і в бік моїх машин, особливо в бік мазди, але без цього ніяк😁)

Мені неймовірно приємно, що моя машина колись стала для вас поштовхом і джерелом натхнення — це один з найкращих компліментів, які можна отримати 🥺 Це ще одне підтвердження, що я все роблю недарма.

Ще раз дякую за ваші теплі слова і за те, що ви тут 🫰
Шкода що тільки одну картинку можна прикріпити😁
2
1
20 листопада 16:15
В кожного свої вподобання на рахунок авто і в цьому краса я наприклад люблю Тойоти, сказати що вони саме файніші, ні. Саме швидші, ні. Саме комфортніші, ні. Кожен вибирає за своїм характером, і характером ми різні і вподобання в нас різні і це нормально просто треба поважати вибір кожного. А то як всі будуть їздити на однакових авто то з глузду можна поїхати. Це вже якийсь совок виходить. Так що ти робиш все правильно головне щоб тобі подобалося!
2
1
20 листопада 15:13
Я їжджу на Subaru WRX (VA)
Ох і закрутила) Майже повірив 😁. Не звертай увагу на хейтерів, які не розуміються на кайфі від естетики. Які не розуміють, що ти відчуваєшь, коли люди озираються і супроводжують авто поглядом.
Коли ти підходиш до тачки і в тебе «встає» від її вигляду) Ці емоції варті грошей)))
2
1
20 листопада 15:13
Годний клікбейт, канонічний😆Але не треба більше)
2
20 листопада 15:10
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
saykstaff
Годний клікбейт, канонічний😆Але не треба більше)
saykstaff, ц, ну ладно, я постараюсь більше не балуватись😁
1
1
20 листопада 15:13
Я їжджу на , BMW 3 series (E46/5)
Я вашу душу... Думав стукнув мотор вже, але виявилось, що в мене серце майже не стукнуло!
Нашо так лякати?!

А насправді, правильна і достойна позиція - караван лаєт собакі ідуть.

Успіхів в Авто Року, рівних доріг і свіжого масла!) Мася цього достойна!)
2
20 листопада 14:37
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Японамать, Катя!!! Ну йопрст, я повелася хоча завжди обережно сприймаю початок інфи 😅
Я так розумію, що Діснейленд ти будувала 😂 знаєш толк в качелях 😄
Молодець, прокатала файно, навіть тих хто тихенько читає безслідно, а таких більше ніж ти думаєш))
Допис агонь 🤭
6
20 листопада 14:07
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Mykola41
Mari, тут вже тебе перевершили ))))) Дуже приємно слідкувати за вашими дописами, дівчатка )))) Ви як лице, презентація, талісмани цього сайту ;)
Mykola41, дякую 😊
Ну тут Катя точно переплюнула, і ми всі дуже швидко повелися))) талант😅
2
1
20 листопада 17:54
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Mari
Mykola41, дякую 😊Ну тут Катя точно переплюнула, і ми всі дуже швидко повелися))) талант😅
Mari, та нікого я не переплюнула, трошки нєрви потріпала да, це я вмію, треба тримати вас тут в тонусі 🤣❤️
1
1
20 листопада 19:46
Без коліс :(
Вже розпакував Корвалмент і майже прийняв...
Але дочитав до кінця і передумав😁😁
Не парся думкою оточуючих!Твоє життя твої правила!
Удачі тобі з Маздою і щасливих доріг!🤝
3
1
20 листопада 13:32
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
ANSEN
Вже розпакував Корвалмент і майже прийняв...Але дочитав до кінця і передумав😁😁Не парся думкою оточуючих!Твоє життя твої правила!Удачі тобі з Маздою і щасливих доріг!🤝
ANSEN, а ой, перепрошую, ховайте корвалмент😂
Не парюсь 🫡
Захотілось поділитись своєю думкою)
Дуже дякую вам🫶😊
2
20 листопада 13:46
В наш час розгон до сотні взагалі нічого не вартий.
Це ще 20 років тому це була прирогатива обраних...а зараз китайський павербанк за 20к їде швидше за ваші М\СТ\СТІ\Р і тп.

Зараз має сенс лише машина яка чіпляє за душу (чого не роблять ідучі 3с до сотні павербанки).

Є корчі, є проекти, рестомоди, є автокласика, є просто улюблена тачка.
1
5
20 листопада 13:28
В сенсі -шо?куди ??
2
20 листопада 13:14
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Kirillito
В сенсі -шо?куди ??
Kirillito, читайте до кінця 😁
1
20 листопада 13:43
Привіт, спочатку як і всі тут був дуже здивований, подумав так: дівчата дуже не передбачувані, але коли все прочитав – зрозумів, що не правий. Щодо того що ти пишеш про хейтерів, розумію на 100%, хто мені тільки не говорив що я не таке авто купую, що я багато вкладаю і так далі, а самий топ коли питали за витрату палива. Я от не дуже то й люблю людей ☺️ Я маю, припущення, чому так багато недорозвинених, які загнані в якісь рамки норм і вони самі бояться жити повноцінне життя. З кожним днем більше людей стає які є просто водії, а не автовласники в усіх прекрасних значеннях цих слів. Кожне авто має своє призначення та ціль, і одне й те саме авто для двох різних людей може давати різні емоції і це бляха нормально. Мені наприклад, не сильно імпонує твоя мазда, я б собі її не хотів, але, те що ти з нею робиш, твоє натхнення, твої емоції і так далі які видно навіть через текст – це кайф і я бачу що ти кайфуєш від цього щиро, тому це ТОП. І в такому ключі це вже все стає цікавіше. І якщо взяти стокову, як на мене нічим не цікаву мазду і твою, ну це зовсім різні автівки. Скільки людей стільки і думок, а от писати хейт, бо роблять не так як хоче він чи вона – це показник що малий пісюн або сіськи) Тому не злись на них, в них купа комплексів.
2
1
2
20 листопада 12:37
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
vollex13
Привіт, спочатку як і всі тут був дуже здивований, подумав так: дівчата дуже не передбачувані, але коли все прочитав – зрозумів, що не правий. Щодо того що ти пишеш про хейтерів, розумію на 100%, хто мені тільки не говорив що я не таке авто купую, що я багато вкладаю і так далі, а самий топ коли питали за витрату палива. Я от не дуже то й люблю людей ☺️ Я маю, припущення, чому так багато недорозвинених, які загнані в якісь рамки норм і вони самі бояться жити повноцінне життя. З кожним днем більше людей стає які є просто водії, а не автовласники в усіх прекрасних значеннях цих слів. Кожне авто має своє призначення та ціль, і одне й те саме авто для двох різних людей може давати різні емоції і це бляха нормально. Мені наприклад, не сильно імпонує твоя мазда, я б собі її не хотів, але, те що ти з нею робиш, твоє натхнення, твої емоції і так далі які видно навіть через текст – це кайф і я бачу що ти кайфуєш від цього щиро, тому це ТОП. І в такому ключі це вже все стає цікавіше. І якщо взяти стокову, як на мене нічим не цікаву мазду і твою, ну це зовсім різні автівки. Скільки людей стільки і думок, а от писати хейт, бо роблять не так як хоче він чи вона – це показник що малий пісюн або сіськи) Тому не злись на них, в них купа комплексів.
vollex13, Привіт, дякую вам за такий розгорнутий і, головне, чесний коментар. Мені дуже імпонує, коли люди вміють нормально формулювати свою думку)

Я абсолютно спокійно ставлюся до того, що моя Мазда може комусь не подобатись — це абсолютно нормально. Мені також багато автівок не імпонує, я дивлюсь більше на відношення до них. Було б дивно, якби всім заходило одне й те саме. Тут, як ви правильно написали, не про саму машину, а про те, що ти в неї вкладаєш: час, емоції, бачення, душу.

І от з цього моменту для мене авто перестає бути просто “залізом”. Вона стає процесом, історією, способом самовираження, мій маленький світ на колесах, моє хоббі.😍

Що до хейту — я не злюсь). Реально, навпаки це стало приводом для нового посту, це ж кайф плюс контент😁

А про “водіїв” і “автовласників” — тут ви влучили на всі 100%. Зараз дуже багато перших і все менше других. Таке життя🥲

Тому дякую ще раз за адекватність повагу. Саме такі люди роблять комунікацію в цій сфері приємною 💙😊
2
1
20 листопада 12:48
Я їжджу на Opel Zafira A
Morrise
vollex13, Привіт, дякую вам за такий розгорнутий і, головне, чесний коментар. Мені дуже імпонує, коли люди вміють нормально формулювати свою думку)Я абсолютно спокійно ставлюся до того, що моя Мазда може комусь не подобатись — це абсолютно нормально. Мені також багато автівок не імпонує, я дивлюсь більше на відношення до них. Було б дивно, якби всім заходило одне й те саме. Тут, як ви правильно написали, не про саму машину, а про те, що ти в неї вкладаєш: час, емоції, бачення, душу.І от з цього моменту для мене авто перестає бути просто “залізом”. Вона стає процесом, історією, способом самовираження, мій маленький світ на колесах, моє хоббі.😍 Що до хейту — я не злюсь). Реально, навпаки це стало приводом для нового посту, це ж кайф плюс контент😁А про “водіїв” і “автовласників” — тут ви влучили на всі 100%. Зараз дуже багато перших і все менше других. Таке життя🥲Тому дякую ще раз за адекватність повагу. Саме такі люди роблять комунікацію в цій сфері приємною 💙😊
Morrise, ця мазда багатьом подобається. Вона може не подобатись тільки тим, хто.....
Кожен додумує собі сам ))))))
1
20 листопада 17:20
Ну сммщик, ну настоящій. Так не напишеш "на роботі". Це треба відчувати і любити.
3
20 листопада 12:16
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Admin_nekromant
Ну сммщик, ну настоящій. Так не напишеш "на роботі". Це треба відчувати і любити.
Admin_nekromant, ахахха так, це я)
Все написано від серця та душі, ви маєте рацію 🥹
2
20 листопада 12:32
Morrise
Admin_nekromant, ахахха так, це я)Все написано від серця та душі, ви маєте рацію 🥹
Morrise, цього невистачає брендовим маркетологам які пишуть "текста" а сам продукт або марку; не те щоб не люблять, їм просто рілі байдуже. Це просто сквозить з їх творів, і це не приховаєш ніякими притягнутими за вуха "вау ефектами"
2
20 листопада 12:42
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Admin_nekromant
Morrise, цього невистачає брендовим маркетологам які пишуть "текста" а сам продукт або марку; не те щоб не люблять, їм просто рілі байдуже. Це просто сквозить з їх творів, і це не приховаєш ніякими притягнутими за вуха "вау ефектами"
Admin_nekromant, ну всьо, можна подаватись сммником в компанію Mazda, я ще той їх амбасадор😁
Згодна з вами, треба любити те, що робиш і робити те, що любиш, це без сумнівів правильний шлях🤞
1
20 листопада 12:51
Morrise
Admin_nekromant, ну всьо, можна подаватись сммником в компанію Mazda, я ще той їх амбасадор😁Згодна з вами, треба любити те, що робиш і робити те, що любиш, це без сумнівів правильний шлях🤞
Morrise, я доречі теж був біля ретровіля цього літа :) Бачив цю милу японську тусню міат і еволюшинав біля nsx. З наших/моїх в загородкі була лише одна машина, синя Opel Calibra 2.0 16V Young Edition, з ним і чесали зуби до закриття.
1
20 листопада 17:07
Я їжджу на Lexus GS (JZS160)
Так лякати людей не можна. Я розумію все, єдине що яб не зміг зрозуміти, це якби цей проєкт завершився. Хейтери хай смокчуть, п ти надихай і далі, у вас з Масею це добре виходить.
3
20 листопада 12:07
Ото жесть провокація... 😲
2
20 листопада 12:05
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
SergiyD
Ото жесть провокація... 😲
SergiyD, отака я миша провокатор 😁
1
20 листопада 12:06
Прощатись, коли авто на голосуванні «авто року»?) - З самого початку зрозуміло, щось тут не чисто.
Не знаю, де ти знаходиш хейтерів) - Це ж не автомобіль з наліпками типу «карбон», магнітолою на андроіді, бюжетом в 100$ і амбіціями проекту (як тут більшість). Твоя тачка - реально проект і яка різниця, як вона їде? - Люди з вагомою думкою взагалі нічого писати не будуть, навіть якщо вона не подобається а на шизіків не звертай уваги. Успіхів на виборах.
1
5
20 листопада 11:31
Бляха-муха, почав читати пост - і подумав, що дійсно проект ВСЕ.
Але ж то Ви вмієте гарно все закрутити :)
Удачі з машинкою, нехай і надалі приносить радість.
2
20 листопада 11:06
Це авто зараз живе своє краще життя! Молодець, продовжуй, не зупиняйся!
1
20 листопада 09:54
Початок прямо заінтригував))) 😮 і спонукав до маси питань, але потім питань нема 😅
1
20 листопада 09:38
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Бінго-Бонго
Початок прямо заінтригував))) 😮 і спонукав до маси питань, але потім питань нема 😅
Бінго-Бонго, провокаторша трошки😁
Нємножечко шалю)
А які питання виникали наприклад?)
20 листопада 11:35
Morrise
Бінго-Бонго, провокаторша трошки😁Нємножечко шалю)А які питання виникали наприклад?)
Morrise,
Якого біса?🤯
Що сталось?
Що тепер робити(?
А якже "Авто року"
Жити немає sens-ів...

🤣🤣🤣
1
20 листопада 12:44
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Бінго-Бонго
Morrise, Якого біса?🤯Що сталось?Що тепер робити(?А якже "Авто року"Жити немає sens-ів...🤣🤣🤣
Бінго-Бонго, сенс є😁
Баян, згодна, але мені весело 😂
1
2
1
20 листопада 13:58
Я їжджу на Nissan Bluebird (U11)
Збільшості негативні коментарі пишуть ті хто заздрить, або диванні експерти, а так слухати тільки свою думку
1
1
20 листопада 09:35
Без коліс :(
У мене тут інше бачення. Коментарі придумали в публічних ресурсах, щоб вільно виражати свою думку (в рамках правил спілкування на цих самих ресурсах звісно) і мені подобається у себе збирати незгодних людей, бо базове підлабузництво "клас супер який ти молодець" не вперлось впринципі, не розумію сенс в таких коментарях і їх цінності, цінність лайків - аналогічно, його ще треба заслужити, а не тикнути аби було (і тикають же аби було постійно). Та і не впевнений наскільки ті люди щирі. А от той самий прошарок незадоволених - є про що поговорити і подумати бо вони прийшли дуже чесні 😅 Навіть якшо вони несуть неконструктивну фігню, тоді можна й якийсь жарт викинуть. Правда цих людей щось небагато, бо мало хто готовий видати щось протирічне до більшості, один на двадцять дай бог, а сайт в своїй більшості живе все ж по правилу "або хороше або нічого" і в цьому я бачу певне лицемірство (і бачив його приклади). Якщо звісно ціль знаходження тут не задовольняти власне его, самостверджуватись тощо бо тоді подібні речі, я гадаю, можуть псувати насолоду від похвали 🤔
1
4
20 листопада 08:50
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
se
У мене тут інше бачення. Коментарі придумали в публічних ресурсах, щоб вільно виражати свою думку (в рамках правил спілкування на цих самих ресурсах звісно) і мені подобається у себе збирати незгодних людей, бо базове підлабузництво "клас супер який ти молодець" не вперлось впринципі, не розумію сенс в таких коментарях і їх цінності, цінність лайків - аналогічно, його ще треба заслужити, а не тикнути аби було (і тикають же аби було постійно). Та і не впевнений наскільки ті люди щирі. А от той самий прошарок незадоволених - є про що поговорити і подумати бо вони прийшли дуже чесні 😅 Навіть якшо вони несуть неконструктивну фігню, тоді можна й якийсь жарт викинуть. Правда цих людей щось небагато, бо мало хто готовий видати щось протирічне до більшості, один на двадцять дай бог, а сайт в своїй більшості живе все ж по правилу "або хороше або нічого" і в цьому я бачу певне лицемірство (і бачив його приклади). Якщо звісно ціль знаходження тут не задовольняти власне его, самостверджуватись тощо бо тоді подібні речі, я гадаю, можуть псувати насолоду від похвали 🤔
Дякую за вашу думку, справді цікаво прочитати іншу точку зору. Коментарі й справді створені для того, щоб люди могли висловлюватись — але, на мою думку, важливо ще й як саме ми це робимо.

Я особисто намагаюся бути дуже обережною у своїх словах. Якщо мені щось не близьке або не подобається — я зазвичай просто проходжу повз. Не тому, що боюся висловитись, а тому, що не бачу сенсу нести негатив туди, де він нікого не зробить щасливішим.

Усі мої добрі коментарі — щирі. Я не пишу “аби написати” і не намагаюся виглядати кращою за інших. А от відвертий негатив, навіть під соусом “власної думки”, для мене — це швидше про спосіб виплеснути свій внутрішній стан, ніж про справжній діалог.
Тож особисто я живу за правилом, або хороше, або нічого (якщо мене конкретно нічого не питали).
Я поважаю різні погляди й готова до конструктивної розмови, але без переходу на особистості та без знецінення чужих інтересів.

Мені здається, цього мінімуму поваги цілком достатньо, щоб будь-яка думка могла існувати екологічно для всіх.
4
20 листопада 11:25
Потужно 😂, і це був тільки один коментар 😁. Як справжня левиця 🦁 відповіла і знищила, наступного разу (якщо такий буде 🤭, просто не звертати уваги). Такі люди в мене викликають тільки посмішку, бо їх це чіпляє🤭, завжди хочеться обійняти їх і сказати дякую для мене так важлива ваша думка 🤣
1
1
20 листопада 08:31
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Shmit87
Потужно 😂, і це був тільки один коментар 😁. Як справжня левиця 🦁 відповіла і знищила, наступного разу (якщо такий буде 🤭, просто не звертати уваги). Такі люди в мене викликають тільки посмішку, бо їх це чіпляє🤭, завжди хочеться обійняти їх і сказати дякую для мене так важлива ваша думка 🤣
Shmit87, охохох, та ні це був не один коментар, просто зараз натхнення з'явилось поділитись своїми думками, тим паче вони виявились для когось потрібними, це кайф)😍
Та звісно будуть, ви шо, мазда ж залишається і потрібно буде якось намагатись мені донести що вона ні о чьом, інакше життя сенсу не матиме 😁
🦁🤝😁
2
20 листопада 11:30
Ахаха я майже повірив)
1
20 листопада 08:12
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
FT-MK2
Ахаха я майже повірив)
FT-MK2, я так в планувала 😁
1
20 листопада 11:31
Ти так більше не жартуй… серце йокнуло
2
20 листопада 07:58
Greek
Ти так більше не жартуй… серце йокнуло
Greek, не кажи , тільки кермо нове поставила, а ще манікюр треба під кермо, а тут прощання якесь аж запереживав, але хибна тривога 🤣👍
3
20 листопада 09:12
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Greek
Ти так більше не жартуй… серце йокнуло
Greek, я намагатимусь😁
Не переживайте, у мене ще купа планів на неї, так просто вона від мене не здихається😂
1
20 листопада 11:32
Morrise
Greek, я намагатимусь😁Не переживайте, у мене ще купа планів на неї, так просто вона від мене не здихається😂
Morrise, я навіть лайкати пост не буду 🤣.
І писати що продаю Waltera теж не буду 🤪
1
20 листопада 18:18
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Greek
Morrise, я навіть лайкати пост не буду 🤣. І писати що продаю Waltera теж не буду 🤪
Greek, вам і не потрібно, я не бачила щоб Валтера хтось хейтив)
1
20 листопада 18:49
Я їжджу на Jeep Cherokee (KL)
Жосткий клікбейт😂
5
20 листопада 03:00
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
KWAKA
Жосткий клікбейт😂
KWAKA, я ізвіняюсь 😁
Люблю емоційні гойдалки робити 😂
2
20 листопада 03:12
Morrise
KWAKA, я ізвіняюсь 😁Люблю емоційні гойдалки робити 😂
Morrise, це вже не гойдалки, це якісь американські гірки😄
2
1
20 листопада 03:38
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
NoToRiUs
Morrise, це вже не гойдалки, це якісь американські гірки😄
NoToRiUs, хіхіх, а чому би і не да? 😁
Трошки своєрідного екстріму для когось 😄
2
20 листопада 03:41