Nissan X-Trail IV (Маршрутка :))

1 рік і 12000 км, думки, враження.

Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Чернігів, Україна

Учасник голосування "Авто дня"

Інші учасники

Сьогодні буде багато літер і мало фото, тому візуали навряд будуть лайкати цей допис. Але полайкайте і прокоментуйте. Я три ночі під час сидіння в коридорі з дітьми то з телефону писав. Для графоманів буде саме те :) Поїхали.


Перший допис про враження був після 4х місяців, можете його почитати тут.


Звісно, я не можу похвалитися 45ма тисячами за рік як @Viacheslav1983 При цьому всьому я не відмовляв собі ні в чому, треба їхати 5 км - їдемо 5, треба 2000 - сів і поїхав. Машина на кожен день, сімейна дуповозка і Маршрутка, котра з 1 вересня по 31 травня 5 днів на тиждень, 2 рази на день їде по одному і тому ж маршруту 5км до школи і стільки ж назад. В проміжках між цим катається по місту в різних справах. Траси було менше ніж в довоєнні і доковідні часи, та і діти в той час не ходили в школу чи садок, бо банально були малими.  Я бачу співвідношення як 65% місто, 35 - траса.  Я вже фіг його зна скільки років працюю з дому (до офісу було 10 км). Машин в місті по відчуттям за останні 4 роки подвоїлось, якщо раніше я за 15 хвилин доїжджав до офісу (з одного кінця Чернігова в інший) то зараз до школи, котра рівно по тому ж маршруту, але по середині, в 15 хв часто не вкладаюсь.


Тепер давайте по різним параметрам розглянемо цю автівку, пам'ятаючи що вона в мене вже рік.


1. Екстер'єр.

Звісно він на любителя. Це не бенве з обвісом і не альфа. Автівка НЕ для того щоби клеїти молодих і недосвідчених, чи підкреслити силу і незалежність (якщо ви жіночої статі). Це доволі велика сімейна будка з аеродинамікою цеглини. Але з симпатичною передньою частиною і не менш чудовим виглядом ззаду. Дякувати богу, дизайнерам і маркетологам, покажчики поворотів ззаду не внизу бампера, як було на Sportage і їх буде видно завжди, навіть якщо впертися в задній бампер. 

Фари світлодіодні світять гарно, додав протитуманні фари. До світла зауважень немає.

Мабуть в мене ніколи не було ейфорії з приводу покупки X-Trail, тому вихваляти я її не буду. Але і відрази в мене вона точно не викликає. Звичайний масовий сімейний автомобіль, з сучасною зовнішністю, я б сказав, приємною, та і все по тому. 


2. Інтер'єр.

Комплектація N-Connecta вибиралася не випадково. Це остання з найбільшою кількістю оснащення, але все ще з текстильними сидіннями. Вищі комплектації вже матимуть шкіряні салони. Ніф-Ніф і Наф-Наф ззаду постійно щось їдять і сидять в автокріслах. Буцають ногами все що дістануть. Текстиль практичніше, його важче прикінчити. 

Цифровий кокпіт - стильно, модно, інформативно, але тільки 2 види інтерфейсу. Могли б додати ще кілька обкладинок.


Регулювання задніх сидінь вперед-назад дуже зручно. Можна розміститися в 4х доволі комфортно. 

Багажника мені вистачає. Три валізи розміру М залітають аж бігом, на додачу завжди кілька рюкзаків з ноутбуками і не тільки. Якщо треба більше місця в багажнику, можна посунути задні дивани вперед, з моїм невисоким зростом поза мною (водієм) місця задньому пасажиру достатньо навіть в найближчому до мене положенні заднього дивану. За потреби складається менша частина спинки заднього дивану, тоді піаніно Yamaha P145 (не питайте) лягає без проблем, а діти сидять на решті 60% сидіння, щоправда без одного автокрісла. 

Рівна підлога при складанні дивану в плюс, реалізація з двома секціями і двома рівнями підлоги не дуже зручна, особливо коли зверху лежить валіза, а тобі треба підняти 2 підлоги, щоби дістати секретку. Причому нижня, тонка вона однією частиною і якщо щось близько лежить то відгинаєш її.


3. Двигун, динаміка і в цілому їздові властивості

Двигуна майже не чути. Ще більше його не чути коли працює старт-стоп. Коли акумулятор розряджений і на світлофорі стоїш і торохтиш, то відчутна легка вібрація на кузов (придираюсь). 800 обертів і двигун постійно троїть (чого б це, маючи 3 циліндри), але це буває вкрай рідко, в 95% випадків, педальку гальма натиснув і все зупинилось. Зупиняється як в ECO режимі, так і в STANDART, і, неочікувано, в Sport. Тільки кнопка вимикання старт-стоп може змусити торохтіти постійно. При рушанні з місця і заглушеному двигуні його стартує електродвигун, ніякого свистіння стартера, все плавно. Коротше, не так, як на попереднику і дизелю, де всі плюються на старт-стоп і купують приблуди, щоби вимкнути його назавжди. 


Стосовно надійності двигуна статистики поки мало, але те, що він по суті має 2 колінчаті вали і 3 шатунів для реалізації змінного ступеня стиснення точно не зробить його дешевим в ремонті. Вундерфаля ще та, нижче відео розборки мертвого екземпляра з малим пробігом, на щастя, це лише 1 з сотень тисяч, котрі щасливо працюють. По масовим проблемам американці пишуть тільки про виривання пробки зливу оливи з пластикового піддону під час заміни оливи.



Динаміка, особливо після Sportage з атмо 1.6, просто ракета. Звісно, не 5 літрів під капотом, але електродвигун допомагає у всьому діапазоні. На вологому асфальті при натисканні педальки в підлогу на швидкості 30км/год можна почути характерний звук пробуксовки гуми і бачити моргання ESP, котрий пильно стежить за водієм і не дає буксувати. Звісно, не болід котрий виїжджає з сотні за менше ніж 5 секунд, та і не треба цій автівці ним бути. Нагадую: це сімейна дуповозка. Розганяється весело у всьому діапазоні, в котрому можна їздити у нас, та і до 180ти теж їй не важко. По паспорту 201 максимальна, але я того не пробував. По-перше, ніде, по-друге з її кліренсом це так собі затія, особливо з дітьми в салоні.


Варіатор. Кажуть, для інженерів компанії Jatco, котрі винайшли варіатор, в пеклі підготовлений окремий котел. Ця історія тягнеться ще з часів перших Juke, котрі мали дитячі проблеми з коробкою. Інші кажуть, що починаючи з T33 в варіаторі нарешті побороли всі дитячі хвороби і тепер це надійна штука. Не знаю. Додавання крутного моменту за допомогою електротяги може ще вилізти боком, але давайте вірити в краще. Працює дуже плавно, не штовхається, не тупить з переключеннями. Має умовних 8 передач. В ECO при 2000 обертів пробує перемикатися на вищу передачу. В Sport режимі гострий як бритва, перемикається в спокійному темпі на 3500-4000 обертів, в режимі тапка в підлогу - далеко за 6000 тис. Але знову ж таки, це не заряджений спорткар, це сімейна дуповозка, я би сказав, що вона могла б бути і спокійнішою, і їх би все рівно купували.


Кліренс відчувається на серпантинах, там хотілось би нижче.  В решті випадків можна і вище його мати. Сильний бічний вітер теж відчутний. Підвіска м'якша за Sportage,  при цьому жодного разу поки не вдавалося довбонутися в яму до відбійника в амортизаторі. В межах дозволених швидкісних лімітів комфортно майже по будь якій дорозі.


4. Витрата палива (топ запитання, обсмоктане з усіх боків. Гарно описане @oleh_o в своєму дописі про його Х3)


В мене вже був один допис, там є багато фото, тут же тільки текст і висновки за рік.


Коли купував авто, звісно начитався всякого маркетингу і технічних характеристик. Слабо вірилося, що ця будка на м'якому гібриді буде економніша за попередню автівку. Все таки фізику не обманути: більші колеса, більша вага, висока будка і ніякої аеродинаміки. В моїй голові була картина, що я буду палити в середньому на півлітри бензину більше, ніж на Sportage.


Так от за 11500 км в мене вийшло по чекам 9.7л на 100 км. Треба пам'ятати, що я можу бути психованим водієм і рушати досить динамічно, я можу їздити економніше, але ця будка натякає, що можна швидше.


Літом вона значно економніша, За останні 5000км - 8.4 по БК, або 8.8 по чекам



Спочатку я трохи був в шоці, що це не співпало з очікуванням бо Sportage мав 8.45 за 94 тисячі кілометрів, але потім почав аналізувати і порахував витрату Sportage за останній його рік і останні 14000км. Той рік був максимально близьким з цим. Вийшло 9.1л на 100 км для Sportage,  тобто я вгадав з точністю до 0.1л: реальний 9.7  мінус  9.1 мінус моє очікування в прибавці на 0.5л.


Sportage



X-Trail


Синтетичний рекорд 3.9л на 100, при 70 км/год і забігу на 6 км без рушання і різких розгонів, знову ж, так ніхто не їздить в реальному житті. Антирекорд 14.55л на сотню по місту на 1 баку палива. Зима, прогріви, розморозки скла.

Також маю сумніви що e-power, на відміну від мого MHEV виграє багато в моєму типовому сценарії: заводимось, їдемо до школи 5 км, глушимось, за 10 хв стартуємо і повертаємось назад. Середня швидкість 23-25км на годину по БК, 10 світлофорів на маршруті в одну сторону, з яких ви гарантовано стоятимете на 4-5, при чому на одному з них можна і 2 кола простояти. Якщо це 1 раз, допускаю що ДВЗ на e-power може взагалі не запуститися і тоді явний перевіс. Але якщо це повторювати 2 рази на день з інтервалом 8 годин (машина між поїздками охолола) і 5 разів на тиждень? Власники e-power прокоментуйте, як автівка поведе себе в такому ритмі? Яка буде витрата?


Ну і поточна ситуація (сьогодні зранку, +6, трошки проспали і я поспішав та смикався, машин багато, всі їдуть на роботу) до школи 5 км і 15л на 100км по БК в одну сторону, назад 5 км - 8.3 по БК (авто прогріте, старт-стоп працює, машин стало менше ніж по дорозі туди, бо всі доїхали до роботи на 9ту годину). Середня за поїздку: 11.7 по БК або 12.2 реально, якщо додати 5%. Щаз: це 10 кілометрів з зупинкою по середині на 10 хвилин, з 20ма світлофорами, з яких на 8-10 ви стоятимете і чекатимете.


Так і живемо. Цифри веду із цікавості, заправляюсь коли треба і скільки треба, катаюсь теж. Думки, чи не поїхати на громадському транспорті, самокаті і таке інше - не виникають. 


5. Електронні помічники

Їх багато, щось більш вдало реалізовано, щось менше. 


Система 360 значно краще зшита ніж у вас вийде це зробити на китайських мультимедіа. Відстань спрацювання парктроніків регулюється в меню.


Система екстреного гальмування один раз спрацьовувала, виглядає страшно, гальмує в підлогу, максимально ефективно. Система попередження про зіткнення в цілому адекватна, на серпантинах може пищати на автівку запарковану на повороті.


Адаптивний круїз поза населеним пунктом - все ідеально майже, по населених пунктах гальмує до повної зупинки, але смиканий, тому в місті їм користуватися не дуже комфортно.


Система тримання в смузі в режимі втручання - не подобається як працює, бо не тільки зарулює назад в смугу, а ще пригальмовує при цьому. Якщо лиши тільки нагадування - вібрація на кермо гарна ідея і цим я користуюсь. 


Розпізнавання знаків обмеження швидкості є, але в нас то абсолютно безтолкова річ, бо обмеження ставлять, але не скасовують, і ти такий їдеш по трасі, а в тебе на панелі висить 40, побачений 5км тому в селі якомусь. 


Автоматичне дальнє світло - працює, іноді перемикається зарано, іноді перемикається через відбиття світла від новенького встановленого знака. Взагалі дуже зручна річ.


Датчики тиску в шинах - це мабуть має бути базово у всіх авто, це в першу чергу безпека тих, хто в середині. В минулій подорожі дуже виручили. 


Додаток Nissan Connect. Маючи телематику в авто в додаток можна було напихати що завгодно: віддалений запуск, редактор вигляду кокпіта всілякої аналітики і ще хтозна чого, але цього всього не завезено.


Зате є можливість прокласти маршрут до автівки. Реально користувався цим в Ужгороді, коли лишив авто десь на задвірках де було паркомісце, бо перекрили вулицю Довженка, доїхати додому не можна було і ми пішли гуляти, а вечором я не пам'ятав точно де саме воно є. Звісно б знайшов, але міг би пару кварталів поблукати. 


Також додаток нагадує про ТО і що особливо чудово показує скільки кілометрів лишилося до заміни мастила. Автівка динамічно перераховує цю відстань в залежності від стилю їзди і довжини переїздів. В мене за рік відмінусовала 2300 км від запланованих 15 тисяч за мої короткі поїздки по шкільному маршруту, ще 1500-1700 відмінусую я, бо рік підходить, тобто заміна буде до 12000 км. Хтось скаже, що міняти оливу треба частіше, але я скажу, що подивіться на американські битки і європейські старушенції, що їдуть до нас. Там регламент х2 до нашого і повірте, ніхто не парився і не їздив на міжсервісні заміни. Моє ТО заплановане на наступний тиждень.


В додаток приходять повідомлення про проблеми з авто. На щастя, check engine чи помилок систем жодного разу не було, але нагадування про пробите колесо приходить теж. 

Зручно відкрити авто з телефона, коли вийшов винести сміття без ключа і згадав, що щось треба забрати в багажнику, або спішив, тупонув і не закрив автівку і зрозумів це, коли ключ уже не добиває.


6. Що подобається особисто мені.

Так вийшло, що в попередніх пунктах я багато чого описав, трошки повторюсь.


Дизайн, як я сказав, він не видатний, але нормально все з цим. Так, я хотів Lexus NX350h 2022 модельного року, але я вже описував чому цю хотілку відклали. Кліренс і посадка в салоні. Регулювання поперекової підтримки (електричне для водія і механічне для пасажира в моїй комплектації). Можливість регулювання кута нахилу спинок задніх пасажирів і регулювання положення заднього дивану. 


Динаміка і робота варіатора. Електронні помічники.


Форсунки омивача скла прямо на щітках.


Підігрів лобового скла, зимою в мороз це дуже зручно, поки сусід матюкається і шкребе, в тебе вже все розтануло і можна їхати. 

Швидкість прогріву салону взимку це просто якась пожежа. 5 хвилин, 2 світлофори і вже жарить добренно. На Sportage треба було проїхати 4 км з 5. Так, гріюсь на стоячу я мало. Поки скло розтане, якщо видимість ок, просто починаю їхати повільно. Швидко все рівно не вийде, перші 400 метрів дворами. Потім два світлофори відрегульовані так, що на них в 90% випадків стоїш, на другому можна і 2 кола. Тому якраз поки минеш другий (це аж 500 від дому) в салоні вже можна бути в купальнику. 


7. Що не подобається. 

Тутки ложка дьогтю буде.


Кришка багажника не в зазорах, в усіх однаково, з заводу. Як каже Віталік ака Garage KAXOBKA - виробникам пофіг, тільки жестянщики з цим мучаться. Зазор є, метал об метал не тре, та і все. 


В бардачок не лягає папка А4. Хоча він і велетенський по об'єму, але коротший ніж на Sportage. Ви ж знаєте скільки документів зараз має бути у чоловіка мого віку при собі... Папку доводиться класти в кишеньку ззаду водія. Звідтіля вона виглядує на 25%. 


Салон скрипучий, центральну консоль я знешумив, але ні-ні та десь і проскочить ще скрипунець в салоні. Дійде до заміни мультимедіа, перешумлю все навколо неї теж. Зараз постійно нічого не скрипить, тільки зрідка на гарній гепці.


Про кришку на другій підлозі багажника я вже написав. 


Аеродинаміка лобового скла, коли на швидкості миєш лобове скло, все зргрібається чудово, але потім тече по склу водійських дверей струмочком.  Треба думати про вітровичок на двері, а я думати про нього не хочу поки.


Відсутність датчика рівня рідини для скла, доводиться завжди в багажнику мати баклашку з жижою прозапас. 35к баксів за машину і зажали датчик за 3 копійки. 


Звук з заводу - гівно. Так я підкрутив його за допомогою зовнішнього DSP, зараз тестую ще один варіант такого, але тільки заміна штатної голови виправить ситуацію кардинально. Про звук у мене багато дописів. Голову я замінити не можу, бо доведеться міняти систему 360, а я цього не хочу, хоча все для неї в мене є (я оце подумав, може таки психонути?). 


Навігація в штатній голові абсолютно безтолкова річ в 2024 році, онлайн навігація значно зручніше. Дротовий АА в 2024? Та вони там на заводі головою бахнулися, знову економія 50 центів на китайському чипі для мультимедіа.


Безкришкова система заправки баку. Вона чудова, тільки всі заправники намагаються доцідити до верху, або смикнути пістолета одразу після відстрілу. Очікувано 20 грам бензину (купленого мною) вилітає і вимазує автівку. Просто бісить, часто на ОККО заправляюсь через додаток і не підпускаю заправника, тоді наче авто не обісцяне в більшості випадків, хоча буває і в мене, що там казати. 


360 класна з заводу, але по кнопці тільки 3 режими: зад, перед і праве переднє колесо. На швидкості більше якихось там (10-11 км год) не вмикається взагалі. Серйозно? 4 камери стоїть, подивіться як китайці це обіграли в своїх системах! Тисячу і один варіант можна реалізувати, але ні, 3 режими вам. І оце з трьома режимами я не хочу міняти на китайця :) А може... Про відсутність запису з камер я мовчу, навіщо воно власникам?


8. Різні прикольчики і глюки. 

На щастя, їх не багато. Про адаптивний круїз був окремий допис. Питається, чому не можна інформаційне повідомлення на кокпіті тримати довше, або до натискання ОК на кермі? Вирубилась камера на лобовому через запотівання, здогадайся сам чому, невже не можна написати, що їй не подобається?


Один раз в спеку, клімат дув тільки в ноги, ніякі регулювання не працювали. Після зупинки і перезапуску авто (після хвилин 3х простою), все стало на свої місця, глюк пропав і більше не повертався.


Один раз приїхали в басейн влітку і став я дуже під гірку, кузов був нахилений двигуном вгору. За 3 години їхати додому, а автівка не заводиться: стартер крутить, двигун - ні чичирк. 30 сек крутить і всьо. І так кілька разів. Натиснув кнопку запуску без педалі гальма, дав постояти хвилину-дві - завелась. Помилок ніяких не було, просто чи то бензин витік з трубок назад в бак, чи ще якась фігня, але цегли я тоді наклав більше за цегляний заводик. 6 тис на щитку на той момент і не заводиться ніяк. Жодного разу не повторилось. 


Чи купив би ще раз? Так. Можливо навіть MHEV через різницю в ціні. Що буде наступною - ще рано думати, років через 2-3 можливо і треба буде, зараз влаштовує. 11500км накрутили, але це все ще новий автомобіль, майже новий. 

Пробіг 11661 км.
Опубліковано: 07 листопада 18:10
29 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Маю e-power e-4orce, на приборці трохи більше 10000км, середня витрата 6.4 по БК, але було окремо багато поїздок по трасам з швидкістю 120+, приблизно 4000км.
Весь інший пробіг по великому місту, в основному це в школу 10 км туди і 10 назад. Влітку розхід був в середньому десь 5-5.5, зараз підскочив до 6-6.5, хоча іноді буває і менше.
До речі, можливо то в мене так, а може так налаштоване авто, але найбільша економія в мене виходить в В+Sport режимі, Еко взагалі рідко коли дає зекономити, скоріш дозволяє рухатись в залах більш плавно.
17 листопада 22:09
"Це не бенве з обвісом і не альфа" - от зараз прямо відчув камінь у свій город )))
"Автівка НЕ для того щоби клеїти молодих і недосвідчених, чи підкреслити силу і незалежність" - дубль два ))
А взагалі, канеш, шикарний відгук для тих, хто тільки в роздумах купувати таке авто чи ні. Хороший експіріенс.
1
14 листопада 10:03
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
TipiTip
"Це не бенве з обвісом і не альфа" - от зараз прямо відчув камінь у свій город )))"Автівка НЕ для того щоби клеїти молодих і недосвідчених, чи підкреслити силу і незалежність" - дубль два ))А взагалі, канеш, шикарний відгук для тих, хто тільки в роздумах купувати таке авто чи ні. Хороший експіріенс.
TipiTip, твій город має гарні автівки. Всі збіги цілком випадкові і мені шкода, що ти випадково побачив в цьому схожість з твоїм автопарком. Порівняння було написане виключно щоби підкреслити той факт, що це масовий непримітний сімейний авто.
14 листопада 10:30
Я їжджу на KIA Ceed (3G)
Дякую, багато корисної інформації і для власників, і для майбуиніх власників, прочитав з задоволенням!
1
09 листопада 11:37
Я їжджу на Opel Astra G
Город относится к тяжелым условиям и поэтому, чтобы продлить жизнь вариатору, масло нуна менять в 1.5-2 раза чаще предписанного заводом.
Букс, прицеп, оффроад – еще почаще.
Дурноватые коробки у Jatco, если честно. Ну, это я сужу по пред.авто Кашкай J10 с коробкой gf613e. Как можно было умудриться спрятать фильтр масла в недрах коробки, когда все остальные делают его доступным/сьёмным, отсутствие нормального радиатора охлаждения масла. Штатная консервная банка фриз/масло вообще ниочём. Что она там могла охлаждать? У меня темп.масла акпп доходила до 130 градусов и это при нормальной езде. Бредятина кароч.
2
09 листопада 09:31
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
mrROLG
Город относится к тяжелым условиям и поэтому, чтобы продлить жизнь вариатору, масло нуна менять в 1.5-2 раза чаще предписанного заводом. Букс, прицеп, оффроад – еще почаще. Дурноватые коробки у Jatco, если честно. Ну, это я сужу по пред.авто Кашкай J10 с коробкой gf613e. Как можно было умудриться спрятать фильтр масла в недрах коробки, когда все остальные делают его доступным/сьёмным, отсутствие нормального радиатора охлаждения масла. Штатная консервная банка фриз/масло вообще ниочём. Что она там могла охлаждать? У меня темп.масла акпп доходила до 130 градусов и это при нормальной езде. Бредятина кароч.
mrROLG, j10 якраз мав одне з перших поколінь варіаторів, і зробив їм гарну «славу». Це як двигун G4KD 2.0л в Kia, після жахіть з яким в мене шукали задири в 1.6 G4FD. Стосовно оливи, я порахував, це десь 300 мотогодин в мене виходить. В цілому ОК наче.
09 листопада 10:00
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
ого скільки літер написав 😁😉 Я лайкнув, цікава інформація. З задоволенням почитав.

По витратах палива. У мене звичайний Disel, не гібрид.
по трасі витрати 6,5-7,5л /100км.
Якщо ні в чому собі не відмовляти з прискореннями, з кліматом, з пробками по місту:
*влітку десь 7,5-8 л/100км.
*взимку 8-9,5 л/100км і якщо їхати 130-140км/г по трасі теж +/-десь так.
Загалом більше 10л/100км при всьому бажанні не було. А ось мінімальний був лише 5,2л/100км, проте за характеристиками пишуть 4,7л.😁
1
09 листопада 01:30
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Дякую за статтю!

(Писав, писав, а потім баг усе видалив :()
З приводу Вашого запитання про E-Power - у мене зараз 90% пробігу - це місто. Часто трапляється, що я виїхав з ранку, проїхав 5-8 км і поставив машину до вечора. Пізніше знов виїхав на 10 км - і поставив машину до ранку. У такому режимі БК показує 7-8 л/100 км.
Якщо ж машина більш-менш прогріта - тоді зазвичай у мене виходить 5-6 л/100 км. Але рекорд мені вже не побити - 2.5 л/100 км :)
Потрібно сказати, що у мене повний привід і, думаю, у передньоприводних авто з технологією E-Power буде менше розхід трохи.
4
07 листопада 23:22
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
yuzo
Godod, дякую за інформацію. Так основні затрати на прогрів салону в холодний період року. Та і влітку на охолодження треба.
yuzo, в мене е-power 4wd, спостереження, якщо на вулиці 1 зранку ось було, 3 хвилини стою щоб прогріти вікна та дзеркала від запотівання , сидіння та кермо, короче все включено (споживачі). Рушаю, двз працює, заряджає батарейку. Відстань 5 км, 6 світлофорів. По прибуттю маю 11.6-12,1 л на БК.(їду повільно). Якщо проїхати назад цю дистанцію з теплим авто, маю 7,3 л в повільному режимі. Загалом по місту від 1 до 12 зараз при спокійному режимі 6,7-7,3 л. Якщо їхати трохи швидко то маю 8,7-9,1 на БК. Якось так. Але це круто, бо це бензин, а не дизель який тільки нормально працює в плані тиши в салоні на німцях. Був мене колись місяць КІА соренто дизель - відчуття як в маршрутці , голова від нього квадратна від шуму
1
09 листопада 07:58
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
kdm
yuzo, в мене е-power 4wd, спостереження, якщо на вулиці 1 зранку ось було, 3 хвилини стою щоб прогріти вікна та дзеркала від запотівання , сидіння та кермо, короче все включено (споживачі). Рушаю, двз працює, заряджає батарейку. Відстань 5 км, 6 світлофорів. По прибуттю маю 11.6-12,1 л на БК.(їду повільно). Якщо проїхати назад цю дистанцію з теплим авто, маю 7,3 л в повільному режимі. Загалом по місту від 1 до 12 зараз при спокійному режимі 6,7-7,3 л. Якщо їхати трохи швидко то маю 8,7-9,1 на БК. Якось так. Але це круто, бо це бензин, а не дизель який тільки нормально працює в плані тиши в салоні на німцях. Був мене колись місяць КІА соренто дизель - відчуття як в маршрутці , голова від нього квадратна від шуму
kdm, очікувано менше ніж в мене, бо e-power, але не в рази, що зайвий раз говорить про те, що на нагрів енергію теж треба десь взяти. Чим більша дистанція, тим економніше виглядає ситуація в місті. Дякую за спостереження і інформацію.
1
09 листопада 08:03
Прочитав повністю! Написано класно!
Підписуюся під кожним словом!
Як власник E-POWER, впевнено можу сказати, що витрата палива у місті в такому режимі буде меншою 100%, десь на 1-1,5л, але при 10000-15000км в рік різниця на економії за паливо ТО кожні 10тис, наряд чи покриє переплату за E-POWER...
Тож тут треба дуже ретельно все зважувати.
Щодо стійкості авто, то при сильному вітрі, згоден, що треба бути обережним, а от при нормальних погодних та дорожних умовах авто впевнено тримає 160, але я спеціально для цього поміняв резину на Мішку і взяв більш ширшу.
3
07 листопада 23:11
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Viacheslav1983
Прочитав повністю! Написано класно!Підписуюся під кожним словом!Як власник E-POWER, впевнено можу сказати, що витрата палива у місті в такому режимі буде меншою 100%, десь на 1-1,5л, але при 10000-15000км в рік різниця на економії за паливо ТО кожні 10тис, наряд чи покриє переплату за E-POWER...Тож тут треба дуже ретельно все зважувати.Щодо стійкості авто, то при сильному вітрі, згоден, що треба бути обережним, а от при нормальних погодних та дорожних умовах авто впевнено тримає 160, але я спеціально для цього поміняв резину на Мішку і взяв більш ширшу.
Viacheslav1983, так, з моїм пробігом за рік різниця з e-power буде не такою вже і помітною, зважаючи на стартову різницю в ціні. Але то вже як є. Я не маркетолог і не продавець в автосалоні. Я пишу як є. Тема витрат палива завжди викликала обговорення і буде викликати. Всі хочуть їздити динамічно, 130-140км/год і щоб було 2л на сотню, а краще півтори :) Але так не буває в цих розмірах і вазі.
3
08 листопада 00:43
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Якось апетит добрячий, як для гібриду, нє?
07 листопада 22:50
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Xabr
Якось апетит добрячий, як для гібриду, нє?
Xabr, MHEV допомагає тільки завестись і все. Все інше залежить від мотору і коробки. Я би не став рахувати витрати такі, які, наприклад, можливо отримати у гібридів Тойота.
07 листопада 23:29
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Xabr
Якось апетит добрячий, як для гібриду, нє?
Xabr, їсть гарно, але і їде теж. По 5км відстані дають про себе знати. Якщо кілометрів 40 по місту за раз, все набагато краще.
1
08 листопада 00:36
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Доречі щодо печкі взимку мені не подобеться що довго тримає гаряче повітря з отворів. На попереднії Кіа був режим 15 градусів, тут тількі 16 і його занадто іноді.
1
07 листопада 22:41
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Цікаво було почитати, особливо частину по витрату палива :), хочь хтось реальні цифри дає. Мої спостереження: на холодну сильно багата суміш, машина занадто різка, після прогріву проходить. Читав що то режим прогреву каталізатора, з піздними кутами запалення, тому і витрата відповідна. Іноді згадуючи вибір між спортедж nq5 та х-треіл, то у спортейджа 2.0 а/т взагалі 10.9 л/100км в місті по паспорту, а скількі реально бере наша, напевно меньше влітку. А могла б ще меньше аби не евро6 вихлоп(зверніть увагу практично все нове зараз на ринку евро5). Я дивився ттх на Rogue t33, той самий kr15ddt, 204 к.с., 8.1 л/100 км по місту, візуально двигуни такі самі, але вихлоп норма американьска tier3 50. Думаю будуть і нам наш варіант оптимізовані програми керування з часом.
А ось с заміною оливи я б не тягнув, 5-6 т км максимум і заміна. Річ в тому що сучасні екологічні оливи після 5-7 т км спрацовують свій пакет присадок. Хочете більше без заміни, дивитися кастомні оливи: Amsoil, petro-canada, LM, Mobil. Як на мене то дешевше міняти заводську часто. На відео що ви додали причина поломки двигуна - задраний вкладиш коленвалу. Проблема наче присутня тількі на Нісанах Американської збірки.
3
07 листопада 22:39
А я таки спитаю за піаніно)
1
07 листопада 22:23
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Uns8ted
А я таки спитаю за піаніно)
Uns8ted, донька грати вчиться, купив електропіаніно, перевозив з вантажного складу НП, думав влізе в багажник, тому їхавши з міні подорожі заскочив по нього з сімʼєю. А воно, зараза, повнорозмірне і довге, довелося придумати як його впихнути , щоби діти були пристебнуті. Бо з вантажного пиляти через усе місто додому.
07 листопада 22:32
Гарний огляд, розгорнутий.
А як реалізовано зв'язок між авто і телефоном ? Стандартна сім карта в автомобілі?
07 листопада 22:13
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
RomaTM
Гарний огляд, розгорнутий.А як реалізовано зв'язок між авто і телефоном ? Стандартна сім карта в автомобілі?
RomaTM, eSim в модулі телематики, за котру платить Nissan. Нічого не доставляв, все від виробника в цьому плані.
1
07 листопада 22:28
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Дякую) Цікаво було почитати, незважаючи на довжину тексту.
2
07 листопада 19:06
Багато букофф, але на одному диханні😀
1
07 листопада 18:46
Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
Гарний лонгрід 👍
4
07 листопада 18:22
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
ivmulder
Гарний лонгрід 👍
ivmulder, дякую!
07 листопада 18:33