Nissan X-Trail IV Бродяга

16
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Полтава, Україна

Про авто

Слава Україні і Героям Слава!

Всім добрий день!

Дуже замало інформації про новий Nissan X-Trail, а про E-power взагалі нічого не знайшов, окрім обзорів, які зазвичай дуже багато чого не розповідають. Тому вирішив поділитися своїм невеличким досвідом про це авто, і розповісти історію придбання цього звіря.

Коротко не вмію, вибачайте, тому, якщо комусь не хочеться читати все, то можна скористатися змістом:

1. Мій досвід

2. Ціль, муки вибору, конкуренти.

3. Перші враження, витрата пального і що таке гібрид особисто для мене.

4. E-pedal – про це треба сказати.

5. Що подобається.

6. Що не подобається та зауваження.

 

1. Мій досвід.

За кермом 23 роки, досвід володіння 10 різними авто: 2 ВАЗи, NISSAN Tiida 2011р, 2 VW (Passat 1993р, Touran 2010р), ТOYOTA Сamry 2008р, KIA Sportage 1.6 2019р, Toyota Rav-4 (гібрид) 2021р, Toyota Venza 2014р, зараз Nissan X-Trail E-power 2023р.

2. Ціль, муки вибору, конкуренти.

Ціль: купити універсальне нове сучасне авто з просунутою силовою установкою, потужністю 180 коней +, щоб було впевнено по трасі, зручно по місту, і добре з дітьми. Бюджет 40-45К$

Коротко чому обрали Nissan X-Trail і відкинули інших.

Toyota Rav-4 (гібрид) – вже був у 2021 році, проїхав майже 50К, машина добра, але другий раз – не комільфо і не цікаво.  

Toyota Corolla Cross (гібрид) – нова, цікава, але при її вартості - маленька, тест драйв взагалі розчарував, на великий швидкості шумно, і за пів години тесту дружину укачало, вважаю його виключно міським авто, для мене і моєї родини не підійшов. Peugeot 408 (1.6T) – прикольно, цікаво, сучасно, потужно, АЛЕ більше для молоді не дуже високого зросту. Мені зі своїм 183 см зросту було сідати і вилізати не зручно, концепція авто, коли кермо низько, а приборка над кермом не всім підходить, щоб комфортно вилізти – треба кермо підняти вгору, при посадці опустити, і так кожного разу, або трошки карячитись… так собі перспектива, дружині було також не дуже зручно, а якщо сідати в теплому одязі, то буде тісно, для дітей немає позаду підігрівів сидінь, отже не дуже для нас універсальне, хоча, повторюсь – прикольне і зовні і всередині, французи вміють робити, щоб було естетично-ВАУ.

KIA Sportage (1.6T) – нормальний варіант, розглядали, в принципі все мінімально необхідне в ньому є, по бюджету взагалі дуже підходить, але одне але 1,6Т, або 2,0 не проходив по параметру сучасності, да і був у нас вже  Sportage 1.6 GDI у 2019-2020 роках, проїхав я на ньому 100000, нормальне, адекватне авто за ті гроші. На тесті тоді не було, приборка начебто і цифрова, але ну зовсім нецікава, відкинули….

Hyundai Tuсson (гібрид) – хотілося тільки в максималці, в необхідній комплектації не було, чекати довго, з бюджету вилізаємо, модель вже не свіжа. І я, кожного разу коли сідав в нього, бився правим коліном о гострий кут приборки, звісно то таке, і я б навчився сідати, але відклалося в пам’яті, що він мене побив)))

Nissan X-Trail E-power, одразу скажу, що минулий X-Trail мені не подобався, реклама у Nissan слабенька, нічим він ніколи мене не приваблював, була Tiida нова з салону, продав через 8 місяців бо просто не подобалась, навіть перше ТО не пройшов. Побачив я його на тесті Інфокару і вирішив подивитися, бо доволі цікаво про нього розповідали. Приїхав в салон, подивився і він мене приємно здивував, всередині великий, для дітей на задньому ряді є підігріви + шторки на дверях - це взагалі круть і дуже класна річ з преміум сегменту, багажник великий, приборка, мультимедіа, помічники водію, системи безпеки - все начебто прикольно, тому треба тестити. Проїхався на м’якому гибриді, і реально він мене ще більше вразив, от просто приємно вразив, доволі тихо, динамічно, класно зібраний салон, трішечки жорсткувато, але не критично. Тільки треба поміркувати: м’який гібрид, де двигуну допомагає елктродвигун я не хотів, бо пробіг у мене 90% траса в режимі 120-130+ і 10% місто, отже крутити мені його доведеться постійно на високих обертах, 3 циліндри, 1,5л, турбіна, хоча і іде в принципі жваво – ну от не викликає у мене довіри, досвід з Rav-4 (гібрид), де 2,5л+електродвигун+планетарка, там працює все надійно, система перевірена, але Rav вже був, тому вибір стає очевидний - E-power, де двигун працює виключно в режимі генератору, варіатору нема, колеса обертає електродвигун через редуктор, тому буде значно тихіше. Додатково беру Кашкай на тест з системою E-power, і мої думки підкріплюються тестом. Привожу до салону дітей, їдемо з ними ще раз на X-Trail – їм також подобається, отже 4 ТАК від родини є, тому замовляємо і чекаємо. Чекали не довго, десь 3 тижні, бо машина була в дорозі і ми бронювали те, що могло приїхати швидше, колір - сіро-золотий йому дуже личить, комлектація N-connecta має все необхідне, із допів брали сітку в бампер, бризковики, сталевий захист двигуна, захист всієї  передньої частини бронєплівкою.

3. Перші враження, витрата пального і що таке гібрид особисто для мене.

Пройшло вже 3 тижні і 2500 км пробігу, можна скласти перше враження, хоча об’єктивним воно не може бути, бо ще зарано, але про дещо можна поговорити.

Почнімо з того, що, маючи досвід володіння гібридними авто, я хочу пояснити всім, хто може не розуміється до кінця по всіх цих системах і ведеться на маркетинг по витраті палива, і думає, що можна завжди отримувати 5-6л/100 при активній їзді по трасі і по місту. Отже! Що таке гібрид?! – гібрид це потужність і динамка, гідрид це незалежність від розетки, гідрид – це інша філософія! Ви повинні завжди розуміти, що якщо потрібна динаміка і швидкість, то ніколи не буде витрата 5-6-7 л/100 км, якщо потрібна економія пального, то треба їздити в режимі ЕКО, дуже обережно і спокійно і буде витрата 5-6л/100 км по місту, а на трасі при 120-130 7-8л/100 км, на 150-170 буде 9-10, а може і 11.

Гібрид завжди має запас потужності на всіх швидкостях, і що стосується  E-power, то тут все дуже добре одночасно плавно і динамічно, коли треба «вистрелити», то прискорення дуже стрімке, до 150 набираєш і взагалі цього не помічаєш, по трасі дуже впевнено в режимі Normal, і головне, що мені ще подобається - так це тільки те, що ти чуєш лише акустичний шум, і все!, мотор – так, він десь там є, він ричить, десь ти його чуєш, але в цілому дуже класно по загальному акустичному сприйняттю, за ці відчуття можна багато пробачити дрібних зауважень, про які я напишу згодом.

У підсумку станом на 2500 км я маю середню ФАКТИЧНУ! не по БК! Витрату - 9,36 л/100 км, думаю впаде на M-PHEW було б напевно 13))), але скептиків і прихильників Rav-4 (гібрид) хочу трішки занурити в холодну воду, бо там у мене за 47000км був 8,89 л/100км, але об’єктивно кажучи - Rav до біса шумний і дуже сумний всередині зі своїми плюсами і мінусами, ну, в принципі, як будь яке авто!!! По місту було навіть 3,8 л/100км, але в середньому 5,5-6, зараз похолодало, двигун працює частіше, тому за рік, сподіваюсь вийти на середню – 8л/100км. Хочу наголосити, що мої витрати не репрезентативні, вони тільки мої, при моїй манері їзди (швидко і динамічно по трасі з обов’язковим урахуванням погодних і дорожніх умов) – доволі виходить економно, бо  Sportage, 1,6 GDI, який дуже слабий (пробіг 100К), мав показник 10,54 л/100 км, а Toyota Venza (пробіг 40К) мала 13,4 л/100км. До речі, я веду облік по кожній своїй, машині записую кожну витрату і кожну заправку, а заправляю завжди до повного, щоб мати об’єктивне розуміння по витраті, а не вірити БК, бо БК розшифровується, як - Брехливий Комп’ютер))).

Станом на сучасне сьогодення - я обираю гібрид саме через те, що хочу завжди мати запас потужності на будь яких швидкостях, їздити так, як мені хочеться і при всьому цьому мати абсолютно адекватний показник витрати палива, який особисто мене влаштовує. Таке моє тлумачення філософії гібриду. Система E-power для мене нова, через рік і +/- 50тис пробігу, я зможу для себе об’єктивно оцінити відмінності від легендарної та надійної гібридної системи Toyota, і зробити якісь висновки, але поки для себе я відзначив чітко - гібридні системи  - класні, сучасні, доволі надійні і вони мені подобаються.

4. E-pedal – про це треба сказати!

Система E-power має таку прикольну штуку від електрокарів - E-pedal, і вона дійсно класна, я вмикаю її завжди – це керування прискоренням і гальмуванням за допомогою тільки однієї педалі акселератору. В залежності від ступеню натискання машина їде або швидше, або повільніше, відповідно, коли педаль повністю відпускаєш машина активно загальмує, коли трішечки відпустиш, то сповільнення слабіше. Так - до неї треба звикнути, я звик за пару годин пересування по місту, зараз по місту педаль гальма практично не натискаю, тільки коли треба екстрено загальмувати або повністю зупинитися і мені це дуже подобається. Хотілось би, щоб ця функція не вимикалася, коли глушиш авто, приходиться кожного разу після запуску вмикати, але я вже звик, до хорошого звикаєш швидко).

5. Що подобається!

Динаміка, потужність, ергономіка все на доволі високому рівні, і при цьому акустичний комфорт на недосягаємому для Toyota високому рівні – NISSANу за це респект! До відома Rav-4 беззаперечно гарне авто, але я повністю шумив ще в салоні, потім ще шумив двері, а це все доволі не дешево!

Круговий огляд, підігрів керма, всіх сидінь, дзеркал, навіть повністю лобового  – супер! Мені подобаються інтегровані в двірники омивачі - це також дуже класна штука, шторки в задніх дверях – ВАУ!, окремий клімат третього ряду – ВАУ, боковини багажнику у тканині - добре!

Помічників ще вивчаю, адаптивний круїз працює нормально, по трасі вмикаю постійно, контроль сліпих зон подобається, автомобіль бачить пішоходів і велосипедистів, навіть одного разу вже екстрено почав гальмувати – добре!

Круговий огляд – як я раніше без цього жив…. Паркування у будь яку «дірку» тепер легко і швидко!

NissanConnect – прикольна штука, в телефоні бачиш де авто, можна закрити, відкрити, поблимати фарами, посигналити якщо загубив авто))), веде статистику поїздок і пробігу.

6. Що не подобається/зауваження/очікування

Трішки про те, що мені не подобається:

6.1. Клімат – я практично закрив центральні дефлектори, бо дує і мені і пасажиру, навіть на мінімальній швидкості вентилятору дує доволі сильно, поки звикаю, регулюю, але якось воно дратує, що в роботу клімату постійно треба втручатися.

6.2. Про те, що досі немає Android Auto, відповідно не працює голосове керування, всі знають, але дилер обіцяє, що скоро з’явиться – чекаємо.

6.3. При зміни режимів їзди панель приладів ніяк не змінюється – дивно, от просто дивно, чому при наявності повністю цифрової приборки неможна було зробити якусь цікаву візуалізацію – звісно, що дрібниця, але… але…

6.4. Карти в навігаторі старі, вони начебто і 19 року, але інформація застаріла, хоча перекриття доріг в місті показує актуальне, а от обмеження швидкості по місту – 60 км/год, хоча у нас вже воно давно 50 км/год – це ж все можна виправити актуальною прошивкою, чому б не зробити це?

6.5. Не можна керувати режимами закриття центрального замку, я вважаю, що це повинно бути, бо при пересуванню по місту, треба, щоб двері автоматично замикалися – це безпека, доводиться постійно робити це вручну – звикаю.

6.6. Між сервісний інтервал 15000 км, а на БК встановлено 10000, на першій заміні мастила, попрошу щоб зробили нормально, бо треба тільки через комп це робити.

6.7. Немає утримання в смузі руху. Звісно, я розумію, що то дуже солодка плюшка, але  на інших ринках така система в цій моделі є! На багатьох автомобілях інших виробників з адаптивним круізом така система є і вона класно працює, на РАВі у мене було - дуже зручно. Тут кермо при наближенні, або перетинанні смуги вібрує – це добре, це змушує тебе звернути увагу на полосу, при ввімкненому режимі PRO-pilot, може навіть гальмами трішки підкорегувати траєкторію руху, але зовсім трішки і лише один раз, наступний буде лише згодом, і за цей час можна бути або в кюветі, або на зустрічній смузі, тому розраховувати на цю систему серйозно не треба, після автомобілю з активним утриманням в смузі руху, мені треба звикати, але впевнений, що звикну, бо я про це з’ясував ще при тестовій поїздці.

6.8. На приборці НІЯК не відображається коли автомобіль бачить смугу, це ніяк не візуалізовано, на тих екранах, де смуга показана. Коли спрацьовує система попередження при виїзді зі смуги, то там відповідна полоса яку ти перетинаєш без покажчика повороту блимає помаранчевим, кермо вібрує – це добре, але, в принципі, неможливо зрозуміти чи система бачить смугу/узбіччя чи ні – це вважаю є суттєвий баг, який також напевно можна вилікувати прошивкою системи, бо можна це легко відображати на панелі приладів шляхом залиття білим кольором вже намальованої смуги, залито білим – бачить, не залито – не бачить, і водій розуміє, яким чином він може розраховувати на цю систему, але, думаю, що навряд чи вилікують. Отже система попередження при виїзді зі смуги руху, на мій погляд, - неінформативна.

6.9. Оповіщення про спрацювання системи безпеки/допомоги дуже швидко зникають, я вже трохи звик, але буває, що щось трапилося, щось спрацювало, щось просигналізувало, автомобіль може, навіть почав гальмувати, і, звісно, водій спочатку повинен оцінити ситуацію навколо, я так роблю і всі водії так саме так спочатку роблять, але коли через пару секунд ти зрозумів що все ОК і хочеш подивитися, а що ж то було?!, то вже нічого не побачиш на приборці, бо воно спрацьовує і миттєво зникає і що ж то було – здогадайся сам)))

6.10. Шторка багажного відділення – з нею все добре, вона є і добре працює))), тільки один нюанс - її по задумці розробників при необхідно можна ховати в нижній рівень під верхній рівень підлоги, але саме в E-power акумулятор встановлений в багажнику, і там форма нижнього рівня інша -там є надбудова і, відповідно, сховати шторку під підлогу не вийде, тому спеціальні місця в бокових панелях обшиви багажнику є, але встановити шторку туди не можливо.

Все про що я написав, має суб’єктивну власну думку, я не являюсь авто експертом і все вищенаведене ніяким чином не змінює моє ставлення до автомобілю – він мені подобається, він подобається моїй дружині, він подобається моїм дітям! Час покаже його надійність – це один з найголовніших показників особисто для мене, бо коли купляєш  нове авто з салону, дуже хочеться, щоб воно не змушувало мене витрачати додатковий час на ремонт.

Продовження буде…

Характеристики

Nissan X-Trail IV, Золотистий
Зійшов з конвеєра у 2023 році
Придбаний у 2023 році
Двигун: Гібридний (1.5 л.), 204 к.с.
Коробка: Варіатор
Передній привід

Бортжурнал (67)

Знешумлення дверей
26 квітня 13:45
6
Ремонт та обслуговування > своїми руками 6
Перетяжка дверних карт
25 квітня 14:59
10
Допрацювання > стайлінг 10
Авто дня 20.04.24
25 квітня 14:30
5
Події > змагання 5
Заміни колонок (етап 2)
25 квітня 12:56
0
Допрацювання > автозвук 0
"Піскун" і лікування (фінал)
25 квітня 12:32
0
Ремонт та обслуговування > візит на сервіс 0
Амбієнт підсвітка дверей та центральної консолі (права сторона)
25 квітня 10:31
0
Допрацювання > стайлінг 0
Амбієнт підсвітка дверей та центральної консолі
15 квітня 11:28
5
Допрацювання > стайлінг 5
0-100
07 квітня 22:02
0
Події > тест-драйв 0
Знову тема витрати палива (місто)
06 квітня 16:02
0
Спостереження та враження > спостереження 0
Заміни колонок (етап 1)
04 квітня 11:11
4
Допрацювання > автозвук 4
Підготовка до знешумлення дверей і заміни колонок (етап 2 (вибір акустики та інше))
28 березня 11:13
4
Допрацювання > автозвук 4
Підготовка до знешумлення дверей і заміни колонок (1 етап)
25 березня 14:47
7
Ремонт та обслуговування > своїми руками 7
"Піскун" і лікування (доповнено)
21 березня 13:46
0
Ремонт та обслуговування > візит на сервіс 0
Магія перетворення в інше авто
21 березня 12:45
4
Колеса > колісні диски 4
Трошки фото перед зміною обліку...
21 березня 10:43
0
Фото і відео > фото 0
Готуємо літнє взуття
26 лютого 15:18
0
Колеса > колісні диски 0
Обвіс для X-Trail T33 він вже існує!
22 лютого 15:27
6
Допрацювання > стайлінг 6
Android Auto НАРЕШТІ! (частина 2)
13 лютого 15:24
23
Різне > інше 23
ТО 15000
13 лютого 15:07
9
Ремонт та обслуговування > планове ТО 9
Android Auto НАРЕШТІ!
05 лютого 12:57
12
Різне > інше 12
Службова поїздка, БК та знову тема витрати палива
19 січня 10:40
9
Події > покатухи 9
Органайзер у підлокітник
03 січня 14:02
0
Аксесуари > аксесуари 0
ЗаDRIVER.TOPився)))
28 грудня 2023р. 12:19
2
Різне > інше 2
Дотяжка вікон - бути їй чи не бути...
25 грудня 2023р. 11:24
1
Спостереження та враження > спостереження 1
Авто дня 24.12.23
25 грудня 2023р. 11:02
1
Різне > рейтинг та просування 1
Динамічні покажчики поворотів. Інсталяція
19 грудня 2023р. 15:57
3
Допрацювання > стайлінг 3
Динамічні повторювачі поворотів.
18 грудня 2023р. 21:06
4
Допрацювання > стайлінг 4
10000 км. Додаткові позитивні моменти і негативні дрібниці
14 грудня 2023р. 13:23
10
Спостереження та враження > спостереження 10
Снігові шапки на дахах - це що імідж?!
09 грудня 2023р. 13:45
5
Різне > інше 5
Битва по витраті палива RAV4 проти X-Trail, хто кращий!?
08 грудня 2023р. 10:21
12
Спостереження та враження > спостереження 12
Боротьба з брудом (Захист порогів) Частина 2
05 грудня 2023р. 12:50
0
Аксесуари > аксесуари 0
ПТЛ дають щось, чи ні?...
04 грудня 2023р. 18:18
12
Спостереження та враження > спостереження 12
Підготовка до нового "літнього взуття"
01 грудня 2023р. 11:41
3
Колеса > колісні диски 3
Боротьба з брудом (Захист порогів)
01 грудня 2023р. 11:15
0
Аксесуари > аксесуари 0
Перший сніг
20 листопада 2023р. 12:41
0
Різне > інше 0
Трохи внепланове ТО
17 листопада 2023р. 16:05
0
Ремонт та обслуговування > планове ТО 0
Поїздка на 2100 км, враження та підсумки
17 листопада 2023р. 15:44
4
Події > подорож 4
5555км
14 листопада 2023р. 15:36
0
Різне > просто так 0
Протитуманкам бути!
13 листопада 2023р. 15:41
4
Аксесуари > аксесуари 4
Боротьба з ковзанням задніх килимків
10 листопада 2023р. 14:49
0
Ремонт та обслуговування > своїми руками 0
Пора перевзуватися 2
10 листопада 2023р. 14:42
0
Колеса > шини 0
Пора перевзуватися
10 листопада 2023р. 10:00
5
Колеса > шини 5
Захист від бруду
09 листопада 2023р. 10:25
2
Аксесуари > аксесуари 2
БК (Брехливий Комп'ютер) і витрата палива 3
07 листопада 2023р. 11:52
4
Паливо та витрати > заправка 4
Аналіз та статистика витрати палива ПІДСУМКИ
06 листопада 2023р. 11:48
16
Спостереження та враження > спостереження 16
Просто приємно...
04 листопада 2023р. 23:45
0
Різне > просто так 0
Аналіз та статистика витрати палива (Тестова поїздка №12) 110км/год
03 листопада 2023р. 11:18
0
Спостереження та враження > спостереження 0
Аналіз та статистика витрати палива (Тестова поїздка №11) 120км/год
01 листопада 2023р. 15:01
0
Спостереження та враження > спостереження 0
БК (Брехливий Комп'ютер) і витрата палива 2
01 листопада 2023р. 09:22
4
Паливо та витрати > заправка 4
Аналіз та статистика витрати палива (Тестова поїздка №10) 90км/год
30 жовтня 2023р. 15:53
10
Спостереження та враження > спостереження 10
Аналіз та статистика витрати палива (Тестова поїздка №9) 170км/год
30 жовтня 2023р. 15:22
0
Спостереження та враження > спостереження 0
Аналіз та статистика витрати палива (Тестова поїздка №8) 160км/год
30 жовтня 2023р. 14:04
0
Спостереження та враження > спостереження 0
Аналіз та статистика витрати палива (Тестова поїздка №7)
30 жовтня 2023р. 13:13
0
Спостереження та враження > спостереження 0
Аналіз та статистика витрати палива (Тестова поїздка №6)
30 жовтня 2023р. 12:30
0
Спостереження та враження > спостереження 0
Аналіз та статистика витрати палива (Тестова поїздка №5)
30 жовтня 2023р. 12:01
0
Спостереження та враження > спостереження 0
Аналіз та статистика витрати палива (Тестова поїздка №4)
30 жовтня 2023р. 11:50
0
Спостереження та враження > спостереження 0
Приємно бачити таку витрату палива
29 жовтня 2023р. 20:11
2
Спостереження та враження > спостереження 2
БК (Брехливий Комп'ютер) і витрата палива
28 жовтня 2023р. 16:28
15
Паливо та витрати > заправка 15
Аналіз та статистика витрати палива (Тестова поїздка №3)
27 жовтня 2023р. 16:16
0
Спостереження та враження > спостереження 0
Аналіз та статистика витрати палива (Тестова поїздка №2)
27 жовтня 2023р. 16:07
0
Спостереження та враження > спостереження 0
Аналіз та статистика витрати палива (Тестова поїздка №1)
27 жовтня 2023р. 15:58
0
Спостереження та враження > спостереження 0
Аналіз та статистика витрати палива
27 жовтня 2023р. 15:39
3
Спостереження та враження > спостереження 3
Накидки на сидіння
27 жовтня 2023р. 15:09
4
Аксесуари > аксесуари 4
Осінь! Треба подумати про гумові килимки.
27 жовтня 2023р. 14:57
2
Аксесуари > аксесуари 2
Чехол на ключ
27 жовтня 2023р. 14:48
0
Аксесуари > аксесуари 0
Захисне скло мультімедія і приборка
27 жовтня 2023р. 14:12
2
Ремонт та обслуговування > своїми руками 2
Доопрацювання
27 жовтня 2023р. 13:43
0
Ремонт та обслуговування > своїми руками 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Почитавши ваш бортжурнал не можу зрозуміти, нащо було брати гібриди?
Трасові пробіги досить гуманно відносяться до ресурсу нормальних негібридних двигунів, а їх економічність на шосе +- буде рівна гібридам. Принципова різниця буде в місті, але ж у вас міста майже не буває. Тоді залишається тільки ваше побажання мати потужний двигун.

У мене була 1.5тонна Кона з 1.6Турбо 198к.с. з повним приводом. На швидкості 90км/год двигун споживав менше 5л/100км. На 110км/год було близько 6л/100км. На 130км/год - 7.5л. Середні витрати, з врахуванням поїздок Києвом хоч і переважно вихідного дня, були ~7.8-8л/100км. Це була запальничка, яка швидша і за гібридний RAV4 і за монопривідний X-Trail e-Power.
Зараз у мене 220к.с. Тігуан з повним приводом, який ще динамічніший. Поки проїхав тільки 2500км і за межі 30км від Києва виїжджав тільки 3чи, не далі 100км в одну сторону. Середні витрати зараз показує трохи менше 9л/100км. Це при тому, що, поки вона стояла в салоні, напрацювала годин 10 в холосту.
Остання поїздка була в Білу Церкву. Туди їхав на круїзі 120-125км/год, назад їхав 130 -140км/год без круїзу, по Києву проїхав близько 50км, по БЦ десь 15км. Всього проїхав 213км, середня швидкість 65км/год, витрати 8.1л/100км. Чим такі витрати для необкатаного двигуна погані?

03 квітня 22:15
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
X, Тут все просто, я не намагаюся комусь довести, що гібриди це круто, я обрав гібрид, бо у мене був гібрид і мені сподобався гібрид, тим паче, що у E-power не класична філософія гібрида. Гібрид для мене це потужність на будь якій швидкості, відсутність турбоями, адекватний розхід для моїй манери їзди, гібрид це сучасно і цікаво, гібрид це прикольно, коли в місті, коли заряджена батарея вимикається двигун і ти по місту маєш 6-7 л/100 км, це коли взимку ввимкнув всі підігріви, скло відтануло за пару хв, і при цьому двигун навіть не ввімкнувся і ти поїхав потихеньку, це класно, коли в паркінгу чи у дворі ти можеш тихесенько на електротязі під'їхати, чи від'їхати і т.д. і т.п. А ще гібрид у E-power просто дуже тихий у порівнянні наприклад з RAV, це приносить доволі приємні відчуття на дорозі.
А ще ти розумієш, що у тебе всього 3 циліндри, 1,5л об'єму, а ти можеш за 8 секунд розігнати машину яка важить 1,8т - невже це не цікаво?!
Я вважаю не доречним порівнювати Кону, яка маленька і легка (1,233 кг) https://hyundai-kona.infocar.ua/mod_14442_kona_id5242.html, не знаю звідки там взялося 1,5т, може помиляються на Інфокарі - не знаю, з X-trail, RAV і з Tiguan, бо це різні класи. Я іздив на Коні, вона для мене маленька, так вона жива, і за рахунок своєї потужності і розмірів на ній відчуття зовсім інакші, ну такі, як у Вас. Кона це клас Кашкая, Короли КРОС, T-Roc і т.д. Тому я Nissan, для себе, переважно порівнюю з RAV, якби був Тiguan то можна і з ним, але будь які порівняння то дууууже суб'єктивна думка, бо кожному своє...
))) У Вас прекрасні витрати, Тiguan класна машина, ми ж не збираємось доказувати один одному у кого кращі витрати і краща машина, тут все доволі індивідуально ;-).

Я вважаю, що ті хто купляють гібрид виключно для економії палива, маючи максимум 20тис км пробігу в рік, переплаючи за машину мінімум 5К$ і при цьому мають економію в 2, максимум в 3л/100 км помиляються, бо переплата окупиться як мінімум через 100 тис км (це +/- 4-5 років, для мене 2,5-3роки), покупка гібриду це інша філософія вибору, гібриди зараз впроваджують безліч автовиробників і на дизильні авто також, бо це сучасно, особисто для мене витрата палива десь на останнюму місці, для мене є особиста межа адекватності цього показнику- і все...
Гібрид я давно "розкусив" і філософію його зрозумів.
А ще я розумію те, що маючи Venza, з її 2,7л атсмосферного об'єму, ніякою динамікою і фактичною витратою в 13,4л/100 км, то показник 9,37 л/100км, що на 30% менше, а потужність, динаміка і технології на декілька порядків вищі, мене абсолютно влаштовує, але я з Venzою не порівнюю, бо це різна епоха і різні авто.

04 квітня 10:49
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Viacheslav1983, дякую, почув відповідь на всі питання. Я також давно зрозумів, що гібриди це дуже умовно про економію і точно не у вашому випадку і тепер бачу, що ви це прекрасно розумієте. Саме для розуміння цього і був мій пост, а не для того, щоб чимось мірятися :).
Додам до вашого коментаря про економічну доцільність ще тільки один момент. Коли платиш ці додаткові $5000 за гібридність, то ще треба враховувати, що страхуючи автомобіль, хоча б під 3% по КАСКО (а коли купуєш в кредит, то і всі 6-8%), ти переплачуєш ще мінімум $150/рік на КАСКО. Які також треба відбити. У мене, враховуючи необхідність страхувати від воєнних дій, КАСКО коштувало майже 5%, тобто це було б додаткові $250/рік, при пробігах не більше 15-20 000 км/рік.

По Коні. Вона може важити 1.2т хіба що з базовим 1.0 двигуном, з яким до нас не приїжджала. У мене в техпаспорті було написано 1479кг, саме тому я вище і написав, що вона 1.5 тонна. Без повного приводу з 1.6Турбо її вага 1390кг. І в такому випадку її витрати десь на 1л менші за повноприводну.
І звісно вона менша за C-SUV у розмірах, але, як бачимо, по вазі не така вже й легка. Негібридний X-Trail чи мій Тігуан лише на 10% важчі, тому я й привів її економічність як приклад, бо саме вага найбільше впливає на витрати (ну і аеродинаміка, звісно).

Останнє. Є негібридні двигуни, які також дуже еластичні. Наприклад гляньте графік 1.6Турбо, який ставиться на Кону, Тусан, Спортейдж та Селтос - https://www.automobile-catalog.com/curve/2021/2981015/hyundai_kona_1_6_t-gdi_4wd_7dct_n-line.html#gsc.tab=0. Видно, що вже на 1350обертах є майже максимум моменту і він продовжується аж до 5500 обертів! Саме тому на цих автомобілях і є відчуття, що під ногою завжи достатньо потужності. Відповідно не має потреби крутити двигун, щоб їхати швидко і чути завивання, як в Тойотах чи Субару (їздив на 2.5 Forester та гібридному RAV4). У Тігуана там графік не знайшов, але він досить схожий і на додачу там 350номів моменту. Саме тому, легше вдається рухатися спокійніше - його вистачає для багатьох відносно спокійних сценаріїв без підключення турбіни.
Я веду лише до того, що гарну динаміку та еластичність можна отримати і на турбованих двигунах. І наступного разу (думаю це буде досить скоро :)), коли будете вибирате нове авто, сходіть для порівняння на тест-драйв і не гібрида, можливо вам сподобається. Хоча звісно, можливість трошки їздити на чистій електротязі, вони не дадуть. А років через 5, може бути так, що новими будуть тільки одні електрички і тоді вибору вже особливо і не буде :).

Не сприймайте елементи моїх коментарів, як рекламу, будь-ласка. Я можу писати тільки про те, чим сам володів, а володів поки тільки турбованим Логаном, Коною та Тігуаном. Гарного дня!

04 квітня 12:18
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
X, Щодо економічної доцільності, то на 100% з Вами згоден, у мене теж КАСКО і страховка від військових ризиків, і звісно це теж впливає на бюджет, то я на поспіх навів приклад. У мен колись колега питав, а чому я не взяв Плагін-гібрид, так я йому порахував, що при моєму варіанті експлуатації авто, мені потрібно 250 К проїхати, щоб в нуль вийти, а я більше 100К і трьох років не їжджу, то навіщо він мені потрібен...
Я скажу так, я обрав гібрид E-power від Nissan, тому що мені було цікаво про це дізнатися не від маркетологів і оглядачів, а з власного досвіду, і я дізнався і про + і про -, а це є у будь-якій автівці...
По вазі Кони, я у жодному разі не буду Вас в чомусь переконувати, я подивився на сайті побачив вагу, просто виходячи із габаритів мені здалося що забагато, сайт каже, що менше, переважити я ж її не можу, та і Ви також, тому про це дискутувати далі немає сенсу)))
Щодо турбованих двигунів, то я згоден, що вони дають гарний момент вже з низьких обертів, а якщо Бі-турбо, чи Твін-турбо, так там взагалі як постріл, і при цьому турбовані двигуни доволі економічні, особливо у ВАГ групі, і я не проти них, просто на теперішньому етапі мого життя мені цікаві гібриди і я їх вивчаю, а яка буде наступна машина гібридна, чи турбована, покаже час і бюджет )
Я у жодному разі не сприймаю Ваші коментарі, як рекламу, і свої не позиціоную так. Ми ж тут просто обмінюємося думками, враженнями, приємностями, неприємностями, зауваженнями, спостереженнями, а у кожного своя голова на плечах і обирати будь-що треба власною головою, а не, тому що хтось сказав, що щось погане чи хороше;-)
І Вам гарного дня! )))

04 квітня 13:10
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Viacheslav1983, у нас вийшла дуже продуктивна дискусія - саме на таку я і сподівався! Для того і використовую такі платформи, щоб поспілкуватися на подібні теми.

У мене, також, були думки про плагін-гібрид, наприклад, 3008й за 2.млн по акції, але порахував з калькулятором і зрозумів, що в мене, також, він ніколи не відіб"ється. Приємно знайти однодумця!

04 квітня 13:35
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
X, Так, цікаво спілкуватися з людьми, які на одній хвилі!
Сподіваюся не остання розмова;-)

04 квітня 13:58
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Доброго дня! Слава Україні!
Дякую вам за сторінку і цікаві дописи. Обрав таке ж авто і в майже такій же комплектації.
Ваші дописи допомогли з вибором та у покращенні авто :)

17 березня 13:07
Без коліс :(
Доброго дня!
Дуже цікаве авто.
Дякую що ділитесь досвідом з його експлуатації, в інтернеті дуже мало відгуків реальних власників.
На разі я сам стою перед вибором який гібрид обрати X-Trail e4orce чи Rav4.
Ніде не можу знайти інформацію стосовно оцинковки кузова x-trail, маю на увазі ті деталі що не з алюмінію (задні крила, пороги, дно, дах).
Можливо ви підкажете?
В ютубі є огляд x-trail китайського виробництва, там оцинковки немає. Наші дилери відмовчуються з цього приводу.

12 лютого 09:42
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Werner, Добрий день.
Е-pover, та гібрид ТOYOTA, то складно порівнювальні речі, бо вони різні. Е-pover значно тихіший за RAV, RAV трохи потужніший (по відчуттям), по економічності +/- так само, бо батареї маленькі, і якщо їхати з повною віддачею потужності, то розхід може бути 10-12 і там і там, по місту 6-7 і там і там, середній буде 8-9 в залежності від типу пробігу (місто-розхід менше/траса при швидкості 110+ розхід більше). По питанню оцинковки, то у Nissan кузов має гарантію від наскрізної корозії 12 років, без обмеження пробігу, тому з цього питання не переймаюся зовсім. У TOYOTA, не пам'ятаю, але теж не мало. Зараз є безліч хімії, яка консервує метал, тому, на мою думку, оцинковка не вважається найнадійнішим типом в сучасному світі хімії та покриттів.

12 лютого 10:40
Без коліс :(
Viacheslav1983,
Дякую, дуже допомогли, муки вибору продовжуються далі😁.
Я був на тестдрайві обох авто, обидва справили дуже приємні враження.
Мені теж здалося що тойота ніби трохи потужніше, але ніссан набагато комфортніше і тихіше.

12 лютого 14:36
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Werner, отже обирати треба серцем;-). Якщо треба їздити багато по трасі, то у Тойоти є повноцінне утримання в смузі - це аргумент, але Ніссан комфортніший і тихіший, є тільки помічник утримання, тому тут треба обирати що важливіше... Якщо переважно місто, то тут доволі паритетно у обох. Якби було ідеальне авто, то воно б було одне для всіх, а так муки вибори є завжди, і вони, насправді, приємні, як на мене))). Одне можу сказати, як власних обох моделей, у Тойоти є свої +/- і у Ніссана є +/-, як, в принципі у будь якої автівки, навіть за 100К$, тому обирати треба серцем, бо вони обидва достойні варіанти і значущих переваг один перед одним не мають.
12 лютого 16:38
Я їжджу на Nissan Almera II (N16)
Viacheslav1983, там є один момент стосовно гарантії від наскрізної корозії, а саме:
Необхідною умовою збереження гарантії від наскрізної корозії є регулярне проходження інспекційного огляду кузова у офіційного дилера Nissan при кожному технічному обслуговуванні, але не рідше ніж раз на рік (після закінчення основного гарантійного періоду на автомобіль - щорічно), та своєчасне усунення виявлених несправностей на офіційному дилерському центрі Nissan. Результати інспекційного огляду кузову мають бути внесені у відповідні графи Гарантійної та Сервісної книжки.

13 лютого 20:43
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
chem, так, я в курсі, я уважно читав, але, насправді, я не зустрічав сучасних не вдарених ржавих автівок окрім китайців, тому не переймаюся зовсім, а враховуючи той факт, що більше 3-х років на автівках не катаюся, то взагалі не парюся.
І, якщо дилер не робить такі огляди при плановому ТО і не заносить дані, то по суду можна буде доказати, що це їхня недбалість. Вони забов'язані включати це в планові роботи, бо саме у них є регламент.
Я на спортейджі поміняв по гарантії каталізатор, який не підпадає під гарантію, тут головне тиск і вірні аргументи.

13 лютого 21:14
Я їжджу на Nissan Versa
Класний апарат💣🤝
04 січня 16:12
Удачi E-power на виборах Авто дня!)
24 грудня 2023р. 22:37
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk4
+1
24 грудня 2023р. 03:37