Nissan X-Trail IV (Бродяга IMPUL exclusive )

Погодний колапс і лопнуте скло(((( ДОПОВНЕНО 03.02.26 - причина встановлена!

Я їжджу на Nissan X-Trail IV, Skoda Kodiaq (2G)
Полтава, Україна

Слава українцям!

Добрий день, шановні автолюбителі!

Нікого не дивує той факт, що майже по всій нашій країні трабл із погодою...

Людяний дощ, лютий мороз та квести з потрапляння в автівки, їхні відтайки та відігрійки застали багатьох автовласників, які не мають тепленьких гаражів та автопаркінгів, я є серед цих "щасливчиків"😏...

Отже, ранок почався з кави та з підготовки машини до виїзду в місто, бо справи через негоду не всі можна скасувати.

В машину я потрапив без особливих проблем, простукав лід по контуру дверей, і відчинив двері з легесеньким хрустом, бо всі дверні ущільнювачі підготував, після останньої мийки добре протер їх і обробив силіконовим мастилом і раджу це робити всім.

Завів автівку, перевів дефлектори на лобове скло, виставив клімат на максимум, але вентилятор на другу швидкість, двигун запустився і процес пішов, звісно увімкнув всі обігріви, зачекав хвилин 5-7 і пішов знімати лід там де він +/- знімався. 

Встановив двірники (я їх іноді знімаю в таку погоду і заношу в тепло, щоб не відшкрябувати з них лід - працює дуже добре така схема в морози і льодяні трабли).

Сів в машину їхати і бачу тріщину.... 😫 знизу скла. Не велику, не заважає огляду взагалі, але тріщина, яка зіпсувала мені дуже настрій, який в наші часи майже у всіх і так не дуже, але став він ще гів🤢..им.

От вона зараза:







Звісно я звернувся по КАСКО в страхову, треба ж ним користуватися (але не дуже хочеться), але воно у мене із франшизою, тож я попав десь на 8 із 50+тис, але не на 50+ і то трошки тішить..

Сьогодні все оформив, чекаю.

Але є один цікавий момент....

Коли огляд робив майстер, то він побачив початок цієї тріщини, і вона починається від самого низу (я думав що не від низу)

на фото це не видно, але якщо дивитися уважно очима, то початок он там (де стрілочка):



Так от я до чого це все....

Як раз там унизу вхід ниток обігріву лобового скла, чи пов'язане це із моїм випадком? - невідомо. А чи може бути пов'язано в принципі? - 100% так, бо є випадки виникання тріщин в холодну пору року саме в цьому місці😔 і звернення по гарантії, але гарантія у мене вже тю-тю, тож КАСКО в допомогу мені. 

Висновки з мого досвіду кожен робить сам, але я для себе вирішив, що в лютий мороз, я обігрівом буду користуватися з певною обережністю (як варіант запускати двигун, трохи наганяти темпу в салоні обдувом скла, а потім вже вмикати обігрів. Може, звісно, то мені просто "пощастило"😄 і я сподіваюся, що ні у кого такого не станеться🙏.

Героям Слава!


Доповнення від 03.02.26
Цей допис викликав доволі жваве обговорення можливих причин появи тріщини, де спільнота і я також схилялася до думки, що винен у всьому ХЗ, але, коментар який залишив @Vladimirovi4 змусив мене ще раз все перевірити, так от, я зняв двірник і скоба без двірника чітко торкається тріщинки, а якщо дуже-дуже уважно роздивитися, то навіть є промінчики із зворотної сторони скла в місці контакту, просто воно в чорній зоні скла і легко це не побачити...
Помилка 100% моя, за яку треба буде віддати гроші. (рахунок на заміну 59 тис грн. 😣, але 86% покриє КАСКО, тож це трошки заспокоює)
Звинувачення з ХЗ зняті🙂. Nissan ні у якому випадку не винний!
Отже, всі роздуми стосовно фізики, і обігрівів та прогрівів звісно мають місце, але, перш за все, треба бути обережнішим...


Я навіть пригадав цей момент🧐: я віддираю лід, холодина, в салоні вже дуже тепло, пройшло мінімум хвилин 20, двірники в машині, поводки підняті, але я намагаюся відкрити (віддерти капот), коли капот почав піддаватися то поводки ж треба було опустити, от я і опустив, але напевно не дуже обережно, бо пригадав, як водійський трішечки клацнув по склу, ото і було  саме той момент (вже тепле скло, але холоднючий поводок, легесенький удар гострого холодного металу по вже прогрітому склу і вуаля....)
Отакий досвід, напевно я не буду знімати двірники і заносити їх додому, бо скло с...ка дороге.
Всім бажаю не припуститися моєї помилки😑!

Реклама
Акція діє до 30.04.26
Пробіг 102000 км.
Опубліковано: 02 лютого 12:33
33 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Шось схоже і в мене. Ну то таке, дрібниці, але не приємні)
1
04 лютого 00:33
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Прокоментую доповнення: бува таке теж. Щось добіса багато нарахували франшизи. Моя на скло 0.25%, хоча більшість страхових люблять на скло дійсно більше ставити. Щітки краще зайвий раз не знімати.
03 лютого 21:19
Я їжджу на KIA Sportage (5G)
А початок сколу часом не співпадає з кінцем металевого каркасу двірника? Можливо коли знімали щітки кінцем каркасу трошки дали по склу ненароком. Бо якось версія з обігрівом мені здається 50/50
1
03 лютого 12:40
Автор Я їжджу на Nissan X-Trail IV, Skoda Kodiaq (2G)
Vladimirovi4
А початок сколу часом не співпадає з кінцем металевого каркасу двірника? Можливо коли знімали щітки кінцем каркасу трошки дали по склу ненароком. Бо якось версія з обігрівом мені здається 50/50
Vladimirovi4, цей варіант змусив мене піти і все уважно перевірити. Я протер все і дуже-дуже уважно роздивився і Ви абсолютно праві! Я зняв двірник і саме так і є, скоба без двірника чітко торкається тріщинки, а якщо дуже-дуже уважно роздивитися, то навіть є промінчики із зворотньої сторони скла, просто воно в чорній зоні скла і легко це не побачити...
Помилка 100% моя, за яку треба віддати гроші.
Отже, всі роздуми стосовно фізики, і обігрівів звісно мають місце, але, перш за все, треба бути обережнішим...
Дякую @Vladimirovi4 за правильну наводку на встановлення істини.
3
03 лютого 14:07
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Прочитав всі коментарі, схиляюсь до випадковості або до сколу, котрий здався в мороз. В інструкції обмежень немає, та і фізика/електрика річ уперта, при одинаковій товщині ниток по всій площі скла нагрів має бути однаковий. Хіба що з часом чи з заводу є конструктивний дефект, котрий виліз. Тріщини від температури йдуть, коли гріти в одному місці значно сильніше ніж в інших. Обдув - це теж не кипʼяток котрий виливають, тому я би до того ставився як до гарної нагоди поміняти розхідник (а скло лобове - це розхідник). З моїми 37ма тисячами, меншими швидкостями по трасі і більшим відсотком міста вже видно дрібні епізоди зустрічі з камінцями, а на 100тис мабуть там таке решето було, що заміна буде мати ефект як лазерна корекція зору😀
1
02 лютого 20:16
Автор Я їжджу на Nissan X-Trail IV, Skoda Kodiaq (2G)
yuzo
Прочитав всі коментарі, схиляюсь до випадковості або до сколу, котрий здався в мороз. В інструкції обмежень немає, та і фізика/електрика річ уперта, при одинаковій товщині ниток по всій площі скла нагрів має бути однаковий. Хіба що з часом чи з заводу є конструктивний дефект, котрий виліз. Тріщини від температури йдуть, коли гріти в одному місці значно сильніше ніж в інших. Обдув - це теж не кипʼяток котрий виливають, тому я би до того ставився як до гарної нагоди поміняти розхідник (а скло лобове - це розхідник). З моїми 37ма тисячами, меншими швидкостями по трасі і більшим відсотком міста вже видно дрібні епізоди зустрічі з камінцями, а на 100тис мабуть там таке решето було, що заміна буде мати ефект як лазерна корекція зору😀
yuzo, причина за допомогою спільноти з'ясована на 100% і це однозначно ХЗ🤣
ХЗ - це найбільш пошириніша причина багатьох проблем і негараздів, які трапляються у нашому житті!
На тому слідчі дії завершені, винуватець встановлений і амністований, бо ХЗ не може бути покараний😎.
А стосовно дрібних пошкоджень, то @yuzo безумовно правий, у мене, хоч і ніяких глибоких сколів немає, а дрібноти достатньо і, так - лобовуха це "розхідник", який треба іноді міняти і мій час настав😉.
1
2
02 лютого 22:06
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Я щось ніколи не вмикаю максимальний обдув (єдине виключення - на 1 секунду для "примусового" запуску ДВЗ на e-power, і одразу вимикаю). Все одно машина холодна і дути буде льодяним повітрям, ще й заважатимешвидкому прогріванню двигуна. Клімат-контроль в цілому і не вмикає той обдув доки температура антифризу не підніметься до заданого значення.
Хоча, у Вашому випадку може збіг факторів. Все-таки обігріви заднього скла стоять на абсолютно всіх автомобілях, але ж не тріскають при морозах. Єдина принципова різниця від передньго скла, що вони встановлені позаду і там значно холодніше (температурний перепад не такий сильний), і нема обдуву. Ну ще, як варіант, що конструктивно скло відрізняється, бо ж спереду - "тріплекс". Але різке локальне нагрівання відбувається так само. Хз...
2
02 лютого 14:29
Автор Я їжджу на Nissan X-Trail IV, Skoda Kodiaq (2G)
RenegadeN
Я щось ніколи не вмикаю максимальний обдув (єдине виключення - на 1 секунду для "примусового" запуску ДВЗ на e-power, і одразу вимикаю). Все одно машина холодна і дути буде льодяним повітрям, ще й заважатимешвидкому прогріванню двигуна. Клімат-контроль в цілому і не вмикає той обдув доки температура антифризу не підніметься до заданого значення. Хоча, у Вашому випадку може збіг факторів. Все-таки обігріви заднього скла стоять на абсолютно всіх автомобілях, але ж не тріскають при морозах. Єдина принципова різниця від передньго скла, що вони встановлені позаду і там значно холодніше (температурний перепад не такий сильний), і нема обдуву. Ну ще, як варіант, що конструктивно скло відрізняється, бо ж спереду - "тріплекс". Але різке локальне нагрівання відбувається так само. Хз...
RenegadeN, підсумок вірний) ХЗ....
1
02 лютого 14:41
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Viacheslav1983
RenegadeN, підсумок вірний) ХЗ....
Viacheslav1983, Та ще ніхто ж не відміняв вірогідність виробничого дефекту, або накопичення внутрішніх структурних напружень у тій частині скла, або ... що завгодно ще.
На всяк випадок переглянув мануал і там таки дійсно нема жодних застережень стосовно діапазону температур чи інших умов. Ні у розділі про електропідігрів, ні у розділі із повітряним обдувом кнопкою МАХ.
1
02 лютого 14:52
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
RenegadeN
Я щось ніколи не вмикаю максимальний обдув (єдине виключення - на 1 секунду для "примусового" запуску ДВЗ на e-power, і одразу вимикаю). Все одно машина холодна і дути буде льодяним повітрям, ще й заважатимешвидкому прогріванню двигуна. Клімат-контроль в цілому і не вмикає той обдув доки температура антифризу не підніметься до заданого значення. Хоча, у Вашому випадку може збіг факторів. Все-таки обігріви заднього скла стоять на абсолютно всіх автомобілях, але ж не тріскають при морозах. Єдина принципова різниця від передньго скла, що вони встановлені позаду і там значно холодніше (температурний перепад не такий сильний), і нема обдуву. Ну ще, як варіант, що конструктивно скло відрізняється, бо ж спереду - "тріплекс". Але різке локальне нагрівання відбувається так само. Хз...
RenegadeN, просто цікаво нащо ви примусово заводите бензиновий двигун?
02 лютого 16:44
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Andriy-Kyiv
RenegadeN, просто цікаво нащо ви примусово заводите бензиновий двигун?
Andriy-Kyiv, Виключно з єдиною метою: Аби він увімкнувся раніше, коли мені треба прогріти автомобіль. У мене зараз короткі поїздки і не завжди хочеться їхати перші 1,5 км (якщо вся дорога - 2,5 км), щоб тільки запустився ДВЗ і під самий кінець дороги лише почав гріти салон та замерзлі вікна. Навіть зараз у сильні морози літієва батарея заряджена на десь 85-90%, тому машина далеко не завжди запускає ДВЗ одразу і їде на батарейці, а салон (і ти разом з ним) - трішки підмерзаєш)
Відповідно, такий лайфхак я використовую виключно для підігріву. В усіх інших випадках в роботу логіки системи я не втручаюся.
1
02 лютого 18:35
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
трохи не в тему бесіди питання...а що заміна лобового 50+ тис грн ???
Це ви дізнавались в офіціалів, чи припущення?
02 лютого 13:52
Автор Я їжджу на Nissan X-Trail IV, Skoda Kodiaq (2G)
jo-ker
трохи не в тему бесіди питання...а що заміна лобового 50+ тис грн ??? Це ви дізнавались в офіціалів, чи припущення?
jo-ker, Це приблизна вартість зі слів сервісу (скло дороге, бо з обігрівом і звісно оригінальне + робота)
02 лютого 13:55
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
На мою думку причина була у малих обертає вентилятора, і гаряче повітря пішло локально . Якщо б були максимальні оберти повітря було б прохолодніше.
2
02 лютого 12:57
Andriy-Kyiv
На мою думку причина була у малих обертає вентилятора, і гаряче повітря пішло локально . Якщо б були максимальні оберти повітря було б прохолодніше.
Andriy-Kyiv, хммм... цікаво, хоча якщо припустити - що пічка нагрівається поступово, і температура була на виході ну скажімо так 22 градуси...... Відстань до скла ж не меняється - є точка "першої зустрічі" теплого потоку зі склом. І туди все одно дує спершу 22 градуси - а далі по склу вже йде меньше (бо повітря змішується).

Це в мене анологія з феном для волося. Швидкість швидкістю - але якщо включити на "трійку" в дути в одну точку, то хоч швидко - хоч повільно = пекти буде в одну точку так само)))
1
02 лютого 13:23
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
ceratozavr_UA
Andriy-Kyiv, хммм... цікаво, хоча якщо припустити - що пічка нагрівається поступово, і температура була на виході ну скажімо так 22 градуси...... Відстань до скла ж не меняється - є точка "першої зустрічі" теплого потоку зі склом. І туди все одно дує спершу 22 градуси - а далі по склу вже йде меньше (бо повітря змішується).Це в мене анологія з феном для волося. Швидкість швидкістю - але якщо включити на "трійку" в дути в одну точку, то хоч швидко - хоч повільно = пекти буде в одну точку так само)))
ceratozavr_UA, ні фен працює не так. У фкні швидкість повітря завжди відповідає нагріванню, навіть якщо е режими нагрівання. Топто не можно дати максимум тепла на першій швидкості.

У нашій моделі Ніссан стоїть ТЕН у пічці, десь на 2квт. Топто в залежності від швидкості вентилятору це тепло або повільно буде зніматися з нагрівача і відповідно температура повітря буде виша, а обьем меньший, або швидко буде зніматися, тоді температура буде нижча, але обьем більший. І так само від тепла яке двигун виробляє.
1
02 лютого 15:28
не можна в такі морози, як у нас зараз, вмикати підігріви скла та направляти обдув на скло.
Тільки на вже добре прогрітому салоні, якщо температура нижча, чим -10. І все одно є ризик з обігрівом, бо відбувається різке нагрівання скла
1
02 лютого 12:51
Автор Я їжджу на Nissan X-Trail IV, Skoda Kodiaq (2G)
sly401
не можна в такі морози, як у нас зараз, вмикати підігріви скла та направляти обдув на скло.Тільки на вже добре прогрітому салоні, якщо температура нижча, чим -10. І все одно є ризик з обігрівом, бо відбувається різке нагрівання скла
sly401, Вже отримав досвід... зрозумів... Але хіба це написано в МАНУАЛІ? якщо обмеження із застосування системи немає, то тоді і в -50 можна все вимкати і виробник зобов'язаний робити заміну по гарантії, якщо трісне скло (при умові, що немає видимих сколів та інших пошкоджень, які могли б привести до тріщини)
02 лютого 12:59
Viacheslav1983
sly401, Вже отримав досвід... зрозумів... Але хіба це написано в МАНУАЛІ? якщо обмеження із застосування системи немає, то тоді і в -50 можна все вимкати і виробник зобов'язаний робити заміну по гарантії, якщо трісне скло (при умові, що немає видимих сколів та інших пошкоджень, які могли б привести до тріщини)
Viacheslav1983, та це якісь вигадки, якби обігрів масово виводив би з ладу лобаші, то це або прибрали б як таке, або написали в інструкції, як саме користуватись. Тим паче на задніх вікнах десятками років ставлять обігрів і все ок :)
1
2
02 лютого 15:38
canyaqaz
Viacheslav1983, та це якісь вигадки, якби обігрів масово виводив би з ладу лобаші, то це або прибрали б як таке, або написали в інструкції, як саме користуватись. Тим паче на задніх вікнах десятками років ставлять обігрів і все ок :)
canyaqaz, а ви читали ті інструкціі, що мої слова отак от називаєте вигадками? То почитайте. Як мінімум, там пишеться, що не можна влаштовувати різкі перепади температур для обігріву скла. В кіа в мене було написано обмеження по температурі для влючення обігріву заднього скла. Балаболити легко, ще легше назвати чиїсь поради вигадками. Але якщо так важко включати мозок - так, вмикайте підігріви одразу.
02 лютого 18:53
Вітаю у клюбі тих, хто примудрився взимку вгробити собі скло 😂

Точнісінько те саме було в мене зимою 22-23. Хоч і знав за таку небезпеку завжди, і наче обережно прогрівав, але халепа підступила раптово…
Я потім рік боровся з тією тріщиною. Засвердлював. Заливав спеціальним "клеєм" для ремонту лобового скла.
Зрештою таки плюнув, та замінив скло. Бо тріщина була саме з водійського боку, і почала вже повзти вгору.
1
02 лютого 12:48
Трохи вже мав досвід з сколами, ремонтами та замінами лобаша. Думаю, що був скол трохи раніше (точка/цятка), але він міг спокійно собі "сидіти" день/тиждень. А обдув і перепад температур між наружкою та салоном (навіть якщо б обдув не був на МАХ ) - робить своє діло, і тріщина росте просто на очах. Навіть - навіть, на заглушеному авто ,якщо на вулиці морозне сонечко, яке світить на лобаш.... Думаю, що все ж причина була "спіймана" десь раніше в потоці (або з криші) - але просто не проявлялась ( в мене так мікроскол просидів понад 2 тижні, і в один прекрасний день "поповз", та так - що замінив в решті решт лобове)
2
02 лютого 12:40
Автор Я їжджу на Nissan X-Trail IV, Skoda Kodiaq (2G)
ceratozavr_UA
Трохи вже мав досвід з сколами, ремонтами та замінами лобаша. Думаю, що був скол трохи раніше (точка/цятка), але він міг спокійно собі "сидіти" день/тиждень. А обдув і перепад температур між наружкою та салоном (навіть якщо б обдув не був на МАХ ) - робить своє діло, і тріщина росте просто на очах. Навіть - навіть, на заглушеному авто ,якщо на вулиці морозне сонечко, яке світить на лобаш.... Думаю, що все ж причина була "спіймана" десь раніше в потоці (або з криші) - але просто не проявлялась ( в мене так мікроскол просидів понад 2 тижні, і в один прекрасний день "поповз", та так - що замінив в решті решт лобове)
ceratozavr_UA, Згоден на всі 100%, що таке теж може бути, тим паче їжджу я багато по "трасах" і скло бере на себе всю "якість" догляду за нашими дорогами. Іноді прилітало таке, що аж зажмурювався, а воно витримувало, тож може і накопичилися ці "сприятливі" обставини...
1
02 лютого 12:48
ceratozavr_UA
Трохи вже мав досвід з сколами, ремонтами та замінами лобаша. Думаю, що був скол трохи раніше (точка/цятка), але він міг спокійно собі "сидіти" день/тиждень. А обдув і перепад температур між наружкою та салоном (навіть якщо б обдув не був на МАХ ) - робить своє діло, і тріщина росте просто на очах. Навіть - навіть, на заглушеному авто ,якщо на вулиці морозне сонечко, яке світить на лобаш.... Думаю, що все ж причина була "спіймана" десь раніше в потоці (або з криші) - але просто не проявлялась ( в мене так мікроскол просидів понад 2 тижні, і в один прекрасний день "поповз", та так - що замінив в решті решт лобове)
ceratozavr_UA, "нє фсьо так адназначна" (с)…
В мене на Опелі величезний скол на склі, певно камінець прилетів, мені таке від минулого власника дісталося. Поки не міняю бо з пасажирського боку, та й фінанси…
Але звідти ні яка тріщина, тьху-тьху, не повзе, хоч я вже особисто з таким склом наїздив 8000 км, і часто по вкрай хріновим дорогам.
1
02 лютого 13:00
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Danylo_Galytckyi
ceratozavr_UA, "нє фсьо так адназначна" (с)… В мене на Опелі величезний скол на склі, певно камінець прилетів, мені таке від минулого власника дісталося. Поки не міняю бо з пасажирського боку, та й фінанси… Але звідти ні яка тріщина, тьху-тьху, не повзе, хоч я вже особисто з таким склом наїздив 8000 км, і часто по вкрай хріновим дорогам.
Danylo_Galytckyi, Згоден, на попередньому авто я зловив камінець, виникла велика зірочка, яка сиділа в такому стані 1.5 року. І потім раптово поповзла через усе скло поперек. Пр чому поповзла коли машина спокійно собі стояла і на вулиці була чудова погода, десь +15. А до того вона не повзла ні в спеку, ні в морози. Тому тут мабуть як пощастить, мільйони факторів впливають.
1
1
02 лютого 14:11