Авто дня 2024

09 лютого 19:58

Як і писали раніше, цю новину присвячуємо змінам в розділі “Авто дня”: втілили максимальну кількість ваших побажань. Дякуємо кожному, хто аргументовано писав нам щодо функціоналу.

7d28edfc65e47008f92b80f3899008fa.webp

Нововведення:
1. У профіль авто додано новий інформативний блок із переліком усіх перемог автомобіля на виборах. 

3eaf9e5399c6d00bddb2efef2b6d2d3a.webp

2. Додані таймери зворотного відліку про початок та завершення голосування.

47c95271367dbb1eb54b5c5ac43e785e.webp

3. Під результатами виборів (починаючи із “Авто тижня”) з’явився новий блок із майбутніми учасниками перегонів.

e10c3f96ce6e8b18638f4563b1d0cf34.webp

4. Налаштовані автоматичні push-повідомлення з інформуванням, що авто, на яке ви підписані, приймає участь у виборах (будуть надходити о ~09:00).

025bb3793fc966613a58bfd90d575792.webp

5. Якщо авто переможе на виборах - його власник отримає відповідне push-інформування.f5fad6fb9f0575acfc7132d0fc4bf69a.webp

6. З ціллю запобігання маніпуляцій під час виборів - налаштували певні обмеження: 
- якщо авто бере участь у виборах Авто дня чи тижня - власник не може поставити більше 25 вподобайок і зробити більше 10 підписок на добу;
- якщо авто бере участь у виборах Авто місяця чи року - власник не може поставити більше 50 вподобайок і зробити більше 20 підписок на добу.
7. В розділі “Авто дня” з’явилась кнопка FAQ, яка веде на відповідну статтю із правилами в спільноті “DriverTop Офіційний”


Покращення та зміни:
1. Ввели додаткові критерії відбору для авто, що потрапляють на вибори через карусель (тепер вони такі ж, як і у “рандомних”). [Детальніше тут]
2. Прибрали можливість повторного потрапляння авто на вибори, поки воно рухається у виборчих перегонах (Авто дня - року). Автомобіль може повторно стати кандидатом Авто дня лише через 60 днів з моменту завершення своєї участі у виборах.
3. Два авто одного власника відтепер не можуть в один день потрапити до кандидатів у голосуванні за Авто дня.
4. Прибрали можливість потрапляння вантажівок чи мотоциклів до голосування.
5. Прибрали відображення результатів голосування для Авто тижня та місяця в режимі он-лайн (відтепер результати доступні лише після завершення виборів).
6. Виправили відображення довгих імен авто в сітці учасників.
7. Додали переможців пост-голосування Авто тижня в “Історію переможців”.
8. Увімкнули захист від автоскриптів та зловживань.


Ініціатива:
Наш модератор @oleh_o запропонував своє бачення кастомних перегонів. Приєднуйтесь до обговорення. [Детальніше тут

До зустрічі у новому оновленні від DRIVER.TOP

118

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Subaru Legacy (BL/BP)
Можливо про це писали раніше вже, але якщо ти підписаний на профіль користувача а не на авто то тобі не приходить сповіщення про те що авто цього користувача приймає участь у виборах. Тому гадаю було б добре зробити щоб приходили сповіщення в разі підписки на профіль а не на авто тільки.
29 березня 13:29
Вітаю. Запитання та побажання. Було б добре, щоб ви налаштувати алгоритми виборів авто дня, щоб в них приймали участь авто з приблизно однаковим рейтингом +- 5. Тому що, коли є вибори та всі авто рейтингом від 10 до 23 і одне авто з рейтингом 40+ з тонною підписників, то зрозуміло хто переможе. Повинен бути баланс. А то зараз якось, ну таке…. Команда зірок футболу грає з командою двора з міського району :) хотілось би чесних виборів з +- однаковим рейтингом , а не гру в одну калітку.
Наприклад:
Від 5-10, 15-19, 20-25, 36-35
Дякую

01 березня 00:22
Я їжджу на FIAT Doblo (2G)
Навіщо взагалі використовується загальний рейтинг? Він не коректний. Більшість бід і срачів саме через це! Залишіть тільки рейтинг де кожен власник авто знаходиться у своїй тусовці таких же автомобілей. Також нарахунок голосування. Що це за загальна каша де власник БМВ змагається із власником ВАЗ?)
12 лютого 12:24
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Fiat_G91T, "Він не коректний" - можна більш конкретніше?
"Залишіть тільки рейтинг де кожен власник авто знаходиться у своїй тусовці таких же автомобілей" - це як? що таке "своя тусовка"
"Що це за загальна каша де власник БМВ змагається із власником ВАЗ?" - авто для голосування Авто Дня відбираються з УСІХ авто ресурсу, незалежно від їх виробника та ціни. До речі, там Ланос буде змагатися за Авто Року 2024, а БМВ - ні=)

Про можливі тематичні голосування можете почитати у цьому запису: https://driver.top/communities/id611/545894

12 лютого 12:29
Я їжджу на FIAT Doblo (2G)
oleh_o, підгляньте як в узьких організовано) на прикладі мого авто, вибираю автомобіл фіат добло і далі йде рейтинг суто із авто фіат добло. Навіщо загальний рейтинг із різних авто? Щоб люди більше ср@лись між собою? Очевидно що через це основна мотивація для накруток лайками і коментарями чи взаємними підписками! Через це він і не коректний. Чому не зробити щоб наприклад власники фіат добло вибирали найкращого серед фіат добло а потім його автоматично відправляли на голосування авто місяця чи авто року.
13 лютого 09:46
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Fiat_G91T, "і далі йде рейтинг суто із авто фіат добло" - так у нас же так само. Виберіть "автомобілі", далі виберіть fiat doblo і там будуть вони всі відсортовані за рейтингом, ніяких інших авто. "Через це він і не коректний" - це не проблема рейтингу, а проблема людей, які займаються відвертою фігнею. "Навіщо загальний рейтинг із різних авто?" - щоб можна було побачити, що більше людям подобається сіре Ауді А6 чи чорний Мерседес E200=)
"Чому не зробити щоб наприклад власники фіат добло вибирали найкращого серед фіат добло а потім його автоматично відправляли на голосування авто місяця чи авто року." - і скільки тоді учасників повинно бути на Авто Місяця? Кожний виробник * кожну його модель?

https://driver.top/communities/id611/545894 - подивіться от сюди

13 лютого 10:06
Я їжджу на FIAT Doblo (2G)
oleh_o, і що краще ауді чи мерседес?:) Тоді напевне нехай одні і ті самі автівки будуть на голосуванні!
13 лютого 10:22
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Fiat_G91T, Очевидно ж, що БМВ😏

От же якраз це оновлення частково і направлене на вирішення ситуації, коли деякі авто повторюються на голосуванні Авто Дня

13 лютого 10:31
Я їжджу на FIAT Doblo (2G)
oleh_o, А саме краще було взагалі забрати будь які рейтинги, нехай власники авто розвивають свій контент. Автоматично пропав би сенс накрутки.
13 лютого 11:09
Я їжджу на FIAT Doblo (2G)
oleh_o, "От же якраз це оновлення частково і направлене на вирішення ситуації, коли деякі авто повторюються на голосуванні Авто Дня" - це коли Ягуар вже 3 раз з початку року на голосуванні? Підібрані у голосуванні конкуренти теж щоб Ягуар вже точно переміг? От і те що я писав про Ваш рейтинг і голосування! Об'єктивність на вищому рівні! Розумію, що він у Вас постійно купує просування але навіщо так явно його робити лідером? Можливо пора міняти назву сайту на ДРАЙВЕР.ЯГУАР або ЯГУАР.ТОП?)
14 лютого 07:20
Я їжджу на Jaguar XJ x350, Tesla Model X
Fiat_G91T, і вам доброго дня. Ягуар від початку року потрапив по рандому один раз і перемогу тоді взяла БМВ Е46. Сьогодні я потрапив на вибори завдяки просуванню. І що тут такого? На вибори я і не планував. Я спеціально написав, що все добре і машина зимує, тобто я ніде не пропав, а не пишу нічого, бо поки немає ніяких змін. І це було написано для того, бо деякі люди питали де я пропав.
P.S. Ягуар вже одного разу переміг. І я не займався накрутками чи безкінечною кількістю лайків, люди самі обрали серед усіх учасників. Вже є таблиця з результатами доречі.
Так, Ягуар мій частенько світився на даному ресурсі, але ж напевно не просто так? Ви перечитайте мій БЖ від початку до кінця і зрозумієте.

14 лютого 12:59
Я їжджу на FIAT Doblo (2G)
Oleshchuk, і Вам доброго дня. Не мною придумано) 1.2.1. Претенденти, які брали участь у виборах, виключаються на 60 днів (щоб мінімізувати повтори). Нічого не маю проти Вашого Авто але вважаю, що набивати свій рейтинг за допомогою платного просування (скажімо так версія для лінивих), це теж саме що займатись накруткою лайків, коментів, підписок). Тим більше у Вашого авто не поганий бортжурнал і це зайве. Якби це не впливало ні на що тоді будь ласка, як донат на розвиток проекту Драйвертоп.
14 лютого 13:50
Я їжджу на Jaguar XJ x350, Tesla Model X
Fiat_G91T, якщо ви бачили, то було таке, що я відмовлявся у виборах коли це було недоречно. Вийшло так, що я паралельно приймав участь у двох виборах. Вже такого немає.
Ну напевно цей пункт на карусель не діє

14 лютого 13:56
Oleshchuk, було діло. Бусик WV був другим в авто тижня (Т2 здається), і йому ти уступив. Ну і карусель вже "зрівняли" по кількості днів з звичайним рандомом
14 лютого 14:04
Я їжджу на Acura MDX (4G)
Fiat_G91T, є бага, пофіксимо.
"Накрутка" рейтингу через карусель - не заборонена.

14 лютого 16:21
Я їжджу на FIAT Doblo (2G)
Narum, якщо є можливість фінансово повпливати на рейтинг це вже не об'єктивний рейтинг. Навіщо тоді цей рейтинг? Можна було зробити за гроші купівлю якихось плюшок яких немає в інших користувачів! Бо тепер складається враження хоч бути першим, вливай гроші)
14 лютого 18:42
Я їжджу на Acura MDX (4G)
Fiat_G91T, фінансово на рейтинг "повпливати" не може ніхто.
Бага, через яку потрапив Ягуар на вибори, виправлена.

14 лютого 18:56
Я їжджу на FIAT Doblo (2G)
Narum, отже якщо Ягуар виграє в голосуванні авто дня. То ця перемога не зарахується, так як через баг він не мав брати участі у даному голосуванні. Вірно?😊
14 лютого 19:25
Я їжджу на Acura MDX (4G)
Fiat_G91T, зарахується, оскільки проблема з нашого боку. На його місці міг бути будь-хто.
14 лютого 19:47
Я їжджу на FIAT Doblo (2G)
Narum, якось не справедливо, хтось втратив свій шанс виграти авто дня, авто місяця, авто року(
14 лютого 21:08
Я їжджу на Jaguar XJ x350, Tesla Model X
Narum, тобто я зараз не мав бути на виборах по новим правилам?
Було б зручно десь біля свого авто бачити дату з якої авто може потрапляти на вибори.

14 лютого 21:22
Я їжджу на Jaguar XJ x350, Tesla Model X
Narum, якщо я пройшов через баг, то знімайте мене з виборів тоді. Правила для всіх однакові.
Але я не проти добу повисіти на головному екрані у всіх)

14 лютого 21:23
Я їжджу на FIAT Doblo (2G)
Oleshchuk, неоднозначна відповідь(
14 лютого 21:32
Oleshchuk, "не проти повисіти на головному екрані".
А ти заплатив?! А за коменти? А за вподобайки за гуртовим прайсом?
А... Бачу, заплатив. Продовжувати будеш? 🤣

15 лютого 17:17
Я їжджу на Jaguar XJ x350, Tesla Model X
LOWERANDWIDER, всім проплатив. Давай карту)
15 лютого 17:18
Oleshchuk, ти за те, що твій Джег у мене на робочому столі вже дві години? Та це таке, потім розберемось. Мені не шкода, це щиро від серця, 60 баксів потім закинеш.
15 лютого 17:26
Я їжджу на Jaguar XJ x350, Tesla Model X
LOWERANDWIDER, на столі?) поясниш?
15 лютого 18:11
Oleshchuk, ну фотка на шпалерах. "Я був молодий, мені були потрібні гроші" 🤣
15 лютого 18:14
Я їжджу на FIAT Doblo (2G)
Narum, бажаю успіхів Вашому фавориту і таким же далі способом здобувати перемоги) А ми як прості користувачі будем свято вірити у те, що тут все справедливо)
15 лютого 09:53
Я їжджу на Jaguar XJ x350, Tesla Model X
Fiat_G91T, я взагалі-то таким самий простий користувач як і ви. Можете пояснити яким я чином переміг, бо я щось не розумію.
15 лютого 18:09
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Fiat_G91T, "але вважаю, що набивати свій рейтинг за допомогою платного просування (скажімо так версія для лінивих), це теж саме що займатись накруткою лайків, коментів, підписок"
Ох, повірте, це далеко не так. Можна просувати своє авто хоч щодня, але це і близько не дасть таких результатів, як накрутка, хоча за явну накрутку точно забанять. Але от ця взаїмодвіжуха з лайками, коментами і підписками значно гірша проблема. Ніж просування.

19 лютого 10:11
Oleshchuk, Доброго вечора ви кажете що ви попали на вибори автодня по просуванню але я час від часу бачу що дуже багато машин є на просуванні і вони ніяк не попадають на вибори в чому причина ?
14 лютого 21:16
Я їжджу на Jaguar XJ x350, Tesla Model X
mwandron, ну там же рандомна система. Наскільки я зрозумів, то через карусель можуть потрапити один чи два учасників. Виходить, що мені повезло раз обрало мене. Це вже більше питання до адмінів. Я думаю, що ви не додивились, адже хтось 100% з каруселі мав потрапити на вибори
14 лютого 21:20
Я їжджу на BMW X3 (F25)
mwandron, Просування НЕ дає ніякої гарантії потрапити на голосування. З автомобілів, що просувається випадковим чином вибирається тільки 1 авто.
15 лютого 09:12
oleh_o, Шановне панство ви це будите розказувати дітям в садочку . Для чого ви створюєте правила по поводу виборів коли ви їх не виконуєте як ви там написали збій в системі якщо збій то чому даний автомобіль знову виграв автодня це не по правилах ??? Ви не даєте змогу іншим учасникам по бути на виборах. ДЯКУЮ ЗА УВАГУ ✌️
15 лютого 09:38
Я їжджу на BMW X3 (F25)
mwandron, По порядку:
Зміна правил прийшла з цією новиною.
Ягуар потрапляє на вибори через просування.
Бачимо, що тут десь заховалася помилка у коді.
Помилку треба знайти і виправити, на це треба якийсь час.
Зупиняти вибори на цей час - неправильне рішення, адже є інші учасники.
Під вечір підписалися, що помилка у коді знайдена і виправлена.
@Oleshchuk пропонує від себе зняти його з виборів уже на Авто Тижня - це уже буде адміністрація вирішувати

15 лютого 10:05
Я їжджу на FIAT Doblo (2G)
oleh_o, віримо, звісно віримо. Тільки у переписці вище, у вашого колеги, була інша відповідь)
15 лютого 09:48
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Fiat_G91T, Яка інша відповідь? Можна детальніше?
15 лютого 09:59
Я їжджу на FIAT Doblo (2G)
oleh_o, якщо детальніше то у Вас співпадіння тільки чомусь на ньому) Зараз він через баг повисить на головній сторінці цілий день і прорекламує своє авто ще більше, потім зросте рейтинг, і Ви будете говорити: "ні, ні у нас обєктивний рейтинг") Вибори чесні тільки багів багато, но ми вже виправили). Вимагаю від вас перейменувати даний сайт на ЯГУАР.ТОП ;)
15 лютого 10:46
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Fiat_G91T, "якщо детальніше то у Вас співпадіння тільки чомусь на ньому)" - тобто? Якщо на просуванні за день тільки одне авто, то логічно, що воно потрапить на голосування. "прорекламує своє авто" - реклама означає якусь комерцію, якої на ресурсі немає. Ніхто не платить гроші за вищий рейтинг авто. "потім зросте рейтинг" - поява якогось авто на головній сторінці сайту прямим чином ніяк НЕ впливає на рейтинг, усе залежить від інших користувачів. "ні, ні у нас обєктивний рейтинг" - рейтинг - це число, яке вираховується за певною формулою. Формула не може бути не об'єктивною. "Тільки багів багато" - деякі баги дійсно є(як і будь-якому іншому програмному забезпечені), від цього ніхто не застрахований, вони виправляються з часом.

П.С. Ви мені так і не відповіли, де у моїх та у відповідях @Narum розбіжності?

15 лютого 10:56
Я їжджу на FIAT Doblo (2G)
oleh_o, "Просування НЕ дає ніякої гарантії потрапити на голосування. З автомобілів, що просувається випадковим чином вибирається тільки 1 авто." - "Якщо на просуванні за день тільки одне авто, то логічно, що воно потрапить на голосування." - це не гарантія?) Чому і була фраза про розбіжності. Ви продовжували писати про те що неможливо а Narum що це баг і виправимо). Ви також не відповіли на мої запитання) Коли перейменують сайт і чому ви із даного авто робите явного лідера)?
П.С. Щоб не тема, яка була піднята то мабуть ваші баги і тільки робили дане авто "авто року".

15 лютого 11:56
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Fiat_G91T, "це не гарантія?)" - звісно ж, ні. Звідки можна знати, що більше ніхто не буде сьогодні просувати своє авто? Це серйозно треба пояснювати? Тут немає ніяких розбіжностей. Якщо правило "з усіх авто, що почали сьогодні своє просування, випадковим чином вибирається тільки 1" складне для вашого розуміння, то я не бачу сенсу у подальшій дискусії взагалі.
"Коли перейменують сайт" - відверто ідіотські(провокаційні) запитання я ігнорую.
"чому ви із даного авто робите явного лідера)?" - слово "випадковий" відбір учасників для голосування вам про щось говорить?
"дане авто "авто року"." - сайт не може нікого зробити лідером. Це роблять люди у своїх голосуваннях, результати яких завжди доступні.

Тепер від себе, як від користувача, а не як модератора:
Вас серйозно дивує, що Ягуар Авто Року? Серйозно? Зайдіть, почитайте БЖ хоча б, можливо питання відпадуть. Як на мене, то це один із кількох (якщо не єдиний) учасник голосування Авто Року, до перемоги якого взагалі не може бути ніяких питань.

Далі: цей ресурс працює умовно безкоштовно (рекламу і оплату просувань я не рахую зараз), адміністрація додає новий функціонал та фіксить помилки, умовно, з власного ентузіазму. Ціна, яку треба витрачати на місяць на інфраструктуру та ЗП програмістам, може легко перевищувати ціну наших авто разом узятих.

Ми ж, як користувачі, можемо допомагати розвиватися ресурсу шляхом ведення цікавих БЖ(чим і займається власник того ж Ягуара) та блогів. Що принесли на ресурс конкретно Ви?

Далі: оскільки вам на основному голосуванні усе нечесно, куплено, і взагалі там Ягуар, то я вам разів три давав посилання і запрошував до обговорення кастомних голосувань(критика - це також обговорення). Ви заходили туди? Бачу, що ні, бо коментаря вашого там немає.

15 лютого 12:17
Я їжджу на FIAT Doblo (2G)
oleh_o, \"сайт не може нікого зробити лідером. Це роблять люди у своїх голосуваннях, результати яких завжди доступні\" - \"Вас серйозно дивує, що Ягуар Авто Року? Серйозно? Зайдіть, почитайте БЖ хоча б, можливо питання відпадуть. Як на мене, то це один із кількох (якщо не єдиний) учасник голосування Авто Року, до перемоги якого взагалі не може бути ніяких питань\" - тут Ви частково не праві, ми бачили тільки відсотки а кількість голосів і хто голосував ні) На щастя є і інші цікаві проекти і бортжурнали)
15 лютого 12:40
Я їжджу на FIAT Doblo (2G)
oleh_o, можливо потрібно було із самого початку робити так щоб не було сумніву в тому хто переміг)
15 лютого 12:44
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
Fiat_G91T, цікаво, а хто вам заважав замовити просування своєї автівки і таким чином потрапити на вибори? Ця можливість відкрита для всіх. Просувайтесь і ліпіть лідера зі свого авто. Що тут несправедливого? Невже ви серйозно думаєте, що ресурсу є сенс ліпити з якогось авто фаворита? Ну, давайте вашу теорію змови розвивати. Щоб що? Щоб отримувати з нього гроші? Будь-якому ресурсу важливо мати акомога БІЛЬШУ кількість користувачів. Чим більше користувачів - тим більше шансів, що вони купуватимуть послуги. І яким боком при цьому може бути вигідно ліпити собі одного фаворита? Скільки грошей він має платити ресурсу, щоб це покривало той факт, що невдоволені користувачі почнуть залишати ресурс? І чого це обирати якийсь старий ягуар? Чого не вибрати нову БМВ і не сидіти на відсотку за рекламу у ділера? Або взагалі якусь масову автівку зробити фаворитом, і ще скидоси роздавати від ресурку, щоб купували у дилера. А то вибрали якийсь старий ягуар, яких 250 штук всього. І собі такий фіг купиш, і взагалі ще спробуй СТО на них знайди. Шось не сходиться, еге ж? Мабуть тому, що з думкою, що "все проплачено" легше жити, вона дозволяє нічого не робити (бо ж який сенс - все ж проплачено) і залишатися у себе в голові "невизнаним героєм в білому пальто", який "за справедливість" і "вище того, щоб платити за просування".
15 лютого 13:04
EvilFrees, Ось тут Ви не праві ваш співробітник по драйвер top відповів що вибори до просування не мають нічого то як це зрозуміти а ви кажете що є Дякую за увагу ✌️
15 лютого 16:15
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
mwandron, он вище @Narum відповів, якщо автівок декілька в просуванні - обирається одна, яка відповідає вимогам потрапляння на вибори. Якщо машина в каруселі одна і вона відповідає вимогам - вона потрапить на вибори. Якщо не відповідає - це місце буде віддано іншим, хто не в каруселі. Гарантії на потрапляння на вибори через карусель - нема. Але автівок просувається небагато, тому можливість потрапити на вибори через карусель при дотриманні певних умов відбору є.
15 лютого 17:04
Я їжджу на Acura MDX (4G)
Fiat_G91T, "Якщо на просуванні за день тільки одне авто, то логічно, що воно потрапить на голосування."
1. Не факт, що потрапить*. Якщо жодне авто не відподає вимогам:
- "карусельне" місце на конкретних виборах буде автоматично скасовано;
- кількість "рандомних" місць збільшиться із 8 до 9.
* зміни були внесені із останнім оновленням

2. Кількість авто, які можуть придбати просування протягом дня через карусель, не лімітована. Кожний охочий користувач може скористатись відповідним функціоналом.

3. Ціль голосування "Авто дня" - обрати кращий автомобіль на ресурсі. Якими саме мотивами/критеріями керується користувач, коли віддає свій голос за того чи іншого кандидата, адміністрація прокоментувати не може із об'єктивних причин.

P.S. Розумію, що Вам марка Fiat подобається більше, ніж Jaguar. Рекомендую в такому випадку звернути увагу на кастомні перегони від @oleh_o. Там можна зробити голосування саме в розрізі конкретного бренду.

15 лютого 13:18
Fiat_G91T, Оце ви дуже гарну відповідь дали прямо туди куди потрібно 🔥🔥🔥
15 лютого 16:08
Fiat_G91T, тобто "Ягуар.топ"?! Шкода, до прикладу, в топ #3, а Джег навіть не в першій десятці попри те, що Авто Року. Про що йдеться? Я б краще про це поговорив.
15 лютого 18:19
Я їжджу на Jaguar XJ x350, Tesla Model X
LOWERANDWIDER, 🟨🟦🟥⬛✌️✌️✌️
15 лютого 18:22
Я їжджу на Audi A4 Avant (B5)
Oleshchuk, 🟨🟦🟥⬛✌️✌️✌️🟨🟦🟥⬛✌️✌️✌️🟨🟦🟥⬛✌️✌️✌️🟨🟦🟥⬛✌️✌️✌️
15 лютого 18:38
5SC, Як приємно коли ви використовуєте мої прапори Слава Україні 🟥⬛ Слава ЗСУ 🟨🟦 А можна я вам теж сердечко покладу бо ви всі так гарно згуртувалися можна ???
15 лютого 21:17
Я їжджу на Jaguar XJ x350, Tesla Model X
mwandron, перепрошую, не знав, що вони Ваші. А про що мова?
16 лютого 00:18
Oleshchuk, Про те що ви неправильно зробили прапор України 🟨🟦 це я для себе зробив А у вас має бути навпаки🤗
16 лютого 00:25
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Fiat_G91T, ягуар це приклад того, що авто круте, бортжурнал крутий. І цей автомобіль навіть, недивлячись, на те, що виграв "Авто Року" і потрапляє на вибори і далі їх виграє і точно заслужено. Все ще не знаходиться навіть в ТОП-10, тому ви точно не там проблему шукаєте.
19 лютого 11:09
Fiat_G91T, ну так ти щось роби зі своїм авто,щоб за нього голосували,роби сіль,роби гарні борт журнали.
19 лютого 14:53
Fiat_G91T, на що саме ви скаржитесь?! Навіщо шукати теорії змови, якщо все лежить на поверхні? Цей Джег - одна з найцікавіших автівок ресурсу. Вона харизматична, рідкісна, а у її власника @Oleshchuk вистачає часу та натхнення не лише на її відновлення на вищому рівні, але й на те, щоб донести все це до аудиторії через докладні та інформативні дописи. Сподіваюсь, цієї аргументації вистачає для того, щоб збагнути, чому саме ця автівка раз за разом привертає увагу та збирає свої трофеї. Хто заважає вам робити щось задля того, щоб привернути увагу до свого проекту? Чи ви дійсно вважаєте, що стокового Doblo з двома записами у БЖ вистачить для перемоги? Чому це взагалі вас бентежить? Напишіть щось цікаве, я обов'язково почитаю і навіть поширю. Зробіть щось, продемонструйте людям, і вас обов'язково оцінять. Дивуюсь, що це взагалі треба розтлумачувати, адже начебто все очевидно і не складно.
15 лютого 18:35
Чому прибрали в голосуванні мотоцикли та вантажівки? Бажано щоб авто яке приймає участь в голосуванні вищої категорії було виключене в нижчих. Тобто якщо в голосуванні "Авто місяця", то не потрапляє в "Авто тижня" та "Авто дня"
12 лютого 10:06
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Alex1973, "Тобто якщо в голосуванні "Авто місяця", то не потрапляє в "Авто тижня" та "Авто дня" - здається це уже давно таке діє
12 лютого 12:25
Можливо це утопія - але як варіант... Для запобігання "накручування голосів" - учасникам авто дня/тижня/місяця - заборонити особисті повідомлення/пости на цей період... Доволі часто буває - я зробив То то й То то - а й доречі моє авто на виборах..). Або просто пост - "я на виборах"...й бла бла бла (каюсь, сам таке писав).
Боюся доволі часто в ОП (особистих повідомленнях ) - проголосуй за мого друга...й т.п. - з цим боротись важко але можливо ..
Тому й кажу - заборонити учасникам виборів робити будь які пости/повідомлення/вподобайки тощо...- нічого з ними не станеться за період виборів, кщо чогось не напишуть комусь або собі

11 лютого 23:16
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Kyivfan, Це прямо дуже занадто радикально. Людина не повинна місяць сидіти без можливості робити записи чи писати ПП.
"Або просто пост - "я на виборах"" - тут згоден. Не треба створювати "голі" записи у стилі "моє авто на виборах", а тим більше не треба сунути його у БЖ авто, для цього є Блог.
"я зробив То то й То то - а й доречі моє авто на виборах.." - а от з цим уже не згоден. Доцільно у кінці нормального змістовного запису залишити речення "до речі, моє авто на виборах, проголосуйте тут".
"Боюся доволі часто в ОП" - адміністрація не має доступу до ПП. Якщо бачите, що вам хтось спамить подібними повідомлення, то можете повідомити у підтримку.

12 лютого 12:24
Я їжджу на Audi A4 Avant (B5)
oleh_o, а на рахунок постів типу "вітаю з святом" і тд тп? може якось зменшить кількість категорій і більш пильно слідкувать чи відноситься пост до авто чи ні? є особисті блоги і там хай пишуть шо душі заманеться
15 лютого 18:42
Я їжджу на BMW X3 (F25)
5SC, Саме так і повинно бути у майбутньому (на мою думку). Щоб у БЖ ніяких "я знову на голосуванні". У блозі - без проблем. Зараз же у модераторів немає ручного механізму переносу записів з однієї категорії у іншу. Та й вручну цим займатися - самі розумієте, неблагородна справа. Треба думати про якусь автоматизація, а для цього потрібен час, якого, на жаль, на усе не вистачає=(
15 лютого 18:48
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
5SC, це неодноразово обговорювалося, і як казав @oleh_o - поки що немає технічної можливості швидко це владнати. Команда, що працює над ресурсом насправді невелика, і є багато доволі критичних проблем і доопрацювань, які треба зробити в першу чергу, щоб покращити роботу ресурсу і комфортність його використання. Але, хоч звичайно за кожним в ручному режимі простежити важко, але "самі яскраві" випадки в адміністрації "на олівці". Я навіть думаю, що було б справедливо при перенесенні дописів, на кшталт "Вітаю з Днем Прапора" з БЖ в блог перераховувати рейтинг авто відповідно до кількості лайків і коментарів, які були накручені такими дописами.
15 лютого 18:58
Я їжджу на Audi A4 Avant (B5)
EvilFrees, так воно перераховується, я у себе повитирав деякі пости і деякі переніс у БЖ і рейтинг зменшився
15 лютого 19:17
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
5SC, так, це вже дійсно реалізовано, я тільки що теж уточнив у розробників.
15 лютого 19:43
Чи це лаг якийсь?
10 лютого 23:48
Я тільки що для приколу пролайкав,десь 30 авто,і все.Обновив і якась частина знову без лайка.Ну так а якщо я захожжу раз в день.І мені сподобалось 35 авто?то мені день чекати щоб зайти і поставити лайк?
10 лютого 23:45
Я їжджу на Volkswagen Scirocco (2G)
Jeka_kor4, чоловіче, не займайтеся вподобайкодрочерством) всі все чудово розуміють і бачать)
13 лютого 08:28
Я їжджу на Acura MDX (4G)
NeKoder, виникла певна проблема під час оновлення. Буде виправлена найближчим часом
13 лютого 12:04
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Jeka_kor4, це ви далі "по приколу" лайкаєте?
Давайте просто всі подякуємо відчайдушним користувачам, які добровільно на постійній основі тестують працездатність системи лайків
19 лютого 11:05
І скільки зараз можна поставити лайкіа два?
10 лютого 23:43
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Jeka_kor4, я думаю, вам і 200 лайків в день мало буде
19 лютого 11:14
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
саме головне не зробили!!! - надати можливість власнику авто самому вирішувати , чи хоче він брати участь у виборах, чи ні !!!
тобто власник сам вкл.\відкл. можливість свого авто бути доступним для усіляких "виборів"

10 лютого 20:37
Я їжджу на BMW X3 (F25)
ukrvas, Дякуємо за відгук та запропоновану ідею)
10 лютого 23:28
Я їжджу на Volvo V50
Дуже цікаво, як буде на практиці, чекаємо
09 лютого 23:21
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
Тільки з датами нагород є проблеми. Одна і та сама дата на нагородах стоїть - 12 січня. А так все пушка, гонка, ракета!
09 лютого 22:48
Я їжджу на Acura MDX (4G)
~GROSS~, скоро все буде відображатись коректно -))
09 лютого 22:51
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
Narum, тоді я задоволений цілком і повністю. Представляю яка робота була зроблена! Так тримати 👍
09 лютого 22:52
А навіщо робити якісь зміни, коли в авто дня потрапляють одні і ті ж авто?
09 лютого 22:21
Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
lcoolmanl, щоб не потрапляли одні і ті ж авто.
09 лютого 22:23
ivmulder, бо я дивлюсь, що деякі авто вже по три рази на голосуванні були, а спільнота ще молода.
09 лютого 22:25
Я їжджу на Acura MDX (4G)
lcoolmanl, звісно, щоб вони потрапляли ще частіше -)) Ми в жодному разі не намагаємось покращувати наш функціонал "для всіх".

А якщо серйозно:
- ми обмежили повторне потрапляння на вибори. якщо ти вже приймаєш в них участь (знаходишся на якомусь із етапів)
- збільшили період "відпочинку" до 60 днів, якщо ти вилетів із перегонів
- прибрали всі винятки для авто, які потрапляли через карусель (1 місце залишили)

09 лютого 22:36
Narum, просто бачу часто одні і ті ж авто на голосуванні, тому така думка.
09 лютого 22:46
Я їжджу на Acura MDX (4G)
lcoolmanl, саме тому і було потрібне це оновлення. Надіюсь, що новеньких тепер стане в рази більше.
09 лютого 22:49
Я їжджу на BMW X3 (F25)
lcoolmanl, Одне із нововведень якраз спрямоване на те, аби таких випадків було поменше.
"а спільнота ще молода" - саме так, авто не так і багато. Ті, що відповідають критерію проходження на вибори, ще менше. Тому деякі авто можуть повторюватися, але на те він і рандом

09 лютого 22:39
oleh_o, зрозуміло, тоді рухаємося у вірному напрямку.
09 лютого 22:47
Ну ладно мото техніка не потрапляє на вибори, тут ще можно якось зрозуміти... А вантажівки вам чим заважали? Це ж теж авто, тільки велике)))
09 лютого 19:51
Я їжджу на Audi S6 (C4)
Vagovod1, плануємо зробити по ним окремі вибори, що для мото, що для вантажівок)
09 лютого 19:59
Akela, так що таке вантажівка?!
09 лютого 20:00
Я їжджу на Audi S6 (C4)
LOWERANDWIDER, https://driver.top/cars/?type=3
09 лютого 20:14
Akela, тобто тут своя класифікація, зрозуміло. Але все, наскільки я розумію, залежить від того, як сам власник позиціонує свою автівку.
09 лютого 20:32
Я їжджу на Audi S6 (C4)
LOWERANDWIDER, я відчував що ти зрозумієш просто за посиланням. Так, поки що саме так і класифікуємо, нові додаємо по зверненням. Це стосується і розділу мото і вантажівок. І в розділі мотоциклів окреме голосування вже давно напрошується.
09 лютого 20:48
Akela, я просто не знаю як бути, наприклад с heavy duty пікапами з такою класифікацією. Тож не просто так питаю.
09 лютого 20:49
Я їжджу на Audi S6 (C4)
LOWERANDWIDER, я думаю якщо на спарці то це точно вантажівка)
09 лютого 22:13
Akela, тобто 3500 dually - це вантажівка, а 4500 на 46" сінглах легковий?
09 лютого 22:34
Я їжджу на Volkswagen Transporter T5
Akela, це зовсім інша річ, як мінімум справедливо👍
09 лютого 20:01
Штурхніть, коли будуть внесені зміни для запобігання вподобайкодрочерства
09 лютого 19:42
Я їжджу на BMW X3 (F25)
NeKoder, Підкажіть, яким ви бачите захист від такого?
09 лютого 19:46
Я їжджу на Volkswagen Scirocco (2G)
oleh_o, обмеження кількості вподобайок та підписок на день. Раніше мені сказали, що так не можна, а тут виявляється - можна)
09 лютого 20:19
Я їжджу на Acura MDX (4G)
NeKoder, так дійсно, на той момент не можна було реалізувати ці обмеження. Зараз були пророблені великі роботи над відповідним розділом, що дало можливість запровадити такий функціонал.
09 лютого 20:51
NeKoder, І скільки в день можна буде 2 вподобайкі? Я заходжу раз в день.Листаю і читаю пости,і ставлю лайки там постам що сподобались.Чому я не можу поставити 10 вподобайок?У вас з цім якась проблема?
10 лютого 23:21
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
oleh_o,
1. Captcha, спамиш просто лайки на всі авто які додаються, всі записи які додаються. Велика кількість запитів, лови капчу. Дуже швидко мотивація відпаде.
2. Коменти по типу "🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥" одразу не пропускати. Немає тексту? Або хоча б 10 символів зробити мінімально (текстових). Сумнівна валідація, але все ж. Можна ще по БД пройтись, розпарсати ось такі коменти і одразу видаляти.
3. Ручна модерація для ТОП-100, пройтись хоча б по першій сотні автівок і вручну відмодерувати любителів "Нема про шо писати, а в топі бути хочеться". Ну і за різні нетематичні записи вже обговорення були, скоріш треба додаковий функціонал. Але хоч і там, якщо не вийде автоматизація, можна хоча б топ-100 модерувати.

Складне питання, але маємо те що маємо :)

19 лютого 10:30
Я їжджу на Acura MDX (4G)
NeKoder, частково вже внесені із цим оновленням. Зараз збиремо трішки статистики і внесемо додаткові корективи.
09 лютого 20:21
NeKoder, "Привіт від Бандерообіля" XD Вже хвилююсь чи все добре з вланиском коли заходжу на нове авто що з'явилось на сайті а він ще не залишив під ним комент ))
13 лютого 01:31
Я їжджу на Volkswagen Scirocco (2G)
BOBKA-RV, і я коли не бачу нових вподобайок від фабіста та черітігіста теж переймаюся, може щось зробили з собою, бо їх розкусили)) але потім проходить година-дві і з'являється, тоді вже заспокоююся і релаксую)
13 лютого 08:31
NeKoder, 😁😁 легенди )
13 лютого 10:56
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
NeKoder, класний допис, вже думав зі мною щось не так, але виявляється є багато однодумців) Аж на душі легше стало 😂
19 лютого 10:32
Я їжджу на Volkswagen Scirocco (2G)
DimAssBMW, та це ж абсурд) мати в топ 3 рейтинга - автівки, у яких в бж "купила відереєстратор", "притерлася на дорозі", "авто заводиться з 2 разу", "помив бандеромобіль" - це ж несерйозно) я реально хочу, щоб автівки розділили на "корч\проект" і "рутинне авто") бо тягатися з тими, хто просто набиває собі рейтинг, ставлячи вподобайки новим авто і коментуючи беззмістовно, отримуючи від цього кешбек у вигляді взаємності - та який у цьому сенс) коли відчай накриє мене повністю - я просто напишу скрипт, який буде робити все перелічене вище - автоматично) бо якщо я не можу побороти це і правила гри диктують такі унікуми - значить буду грати за їх правилами)
19 лютого 10:47
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
NeKoder, не треба) за скрипт точно забанять, тих що не банять, реально кожні декілька годин заходять, щоб пролайкати вручну всі автівки які додались, та записи які тільки з'явились.
Але дуже добре розумію) Просто перестав шось писати, так як мотивація відпала. Йдеш крч, витрачаєш 4 години, щоб написати допис, як підключав цілу мультимедійну систему BMW в себе на кухні. І збираєш там 50 лайків, з яких 20-30, це залишили якісь такі унікуми, які і не відкривали той допис)
А потім проходишся по тачкам, а там 2000 лайків на машині, 20 дописів (і це ще багато), з яких половина перенесена з драйву. І в дописах про перевзування резини, російською мовою, яким вже роки 3 - 100+ лайків. Класика

19 лютого 10:56
Я їжджу на Volkswagen Scirocco (2G)
DimAssBMW, так так, саме "резини" а не гуми)) повністю погоджуюся)
19 лютого 11:46
Я їжджу на Toyota Celica (180)
NeKoder, ну моє авто взагалі старе, і нішове. Хоч і в топі серед своїх, та і не все ще вніс в бортжурнал, але в рейтинги без просувань ніколи не попаде.... Нажаль....
20 лютого 21:28
Все гарно, дякую!
Не зрозумів лише стосовно вантажівок. Які ознаки вантажівки?

09 лютого 19:26
Я їжджу на Volkswagen Transporter T5
LOWERANDWIDER, Теж не зрозумів цього...
09 лютого 19:49
Vagovod1, вантажівки мене мало турбують, адже я дуже сумніваюсь, що якийсь пересічний MAN тут раптово переможе. Втім, я за вірне трактування і хочу зрозуміти. Вантажівка - це що?
09 лютого 19:57
Я їжджу на Volkswagen Transporter T5
LOWERANDWIDER, Вантажівка це авто
09 лютого 19:59
Доволі конструктивні зміни. побачимо в процесі!
09 лютого 19:19