Кастомні перегони

Кастомні перегони на DRIVER.TOP. Погнали?

Опубліковано: 09 лютого 09:36
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Київ, Україна

Вітаю усіх!

У мене є ідея додати серію Доступних(Народних/Тематичних) Голосувань, де кожен бажаючий може знайти місце для свого авто.

Поточне бачення даного рішення виглядає наступним чином:

Паралельно з основним голосуванням можуть відбуватися інші, зі своїми правилами та умовами.
До прикладу, може бути голосування “Ретро Авто 70-х”, прийняти участь у якому можуть тільки автівки користувачів відповідних років. 

Як будуть відбиратися авто для голосування? Будь-хто може подати своє авто на такі голосування, і якщо авто відповідає заданим критеріям, воно стає учасником.

Теми для таких голосувань можуть бути створеними адміністрацією, або ж за допомогою самих користувачів у форматі коментарів.

Переможці даних голосувань не потрапляють у Календар року, але результати голосувань завжди можна буде знайти у відповідному меню.

Головне питання зараз: “Чи є цікавим для вас подібний функціонал?”
Можливо, Авто Дня/Тижня/Місяця достатньо?

Якщо цікаво, то:
- Як часто проводити подібні голосування і скільки вони можуть тривати (1 день, 3 дні, 1 тиждень, 1 місяць)? Для мене оптимальною тривалістю є 3-5 днів, адже не кожен користувач щодня відвідує ресурс.
- Чи потрібен ліміт на кількість учасників? Адже їх може бути кілька десятків серед того ж “Ретро Авто 70-х”
- Можливо, переможців подібних голосувань, будемо помічати якось у профілях. Це ж не зайве?

Бажаючі поділитися своєю ідеєю, критикою, думкою щодо голосування можуть зробити це у коментарях під цим записом(новиною).



UPD Підготовка до тестового голосування розпочалася. Почитати можна тут.

45 0

Обговорення

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Без коліс :(
Цікава ідейка!Підтримую👍
1
19 лютого 01:11
Цікава ідея, підтримую
3
10 лютого 00:55
Я їжджу на Dodge Challenger
Щось виглядає як нагромадження.
У нас наразі не так багато цікавих та проектів, а ті, що є, легко можуть змагатися і перемагати загальних виборах. Впровадження кастомних нагадує мені змагання аутсайдерів, що створюють свої змагання за втішний приз. Особливо, якщо такі умови створити, що претендент буде взагалі один. До того ж це може знецінити вартість перемоги в основних виборах - і так невисоку на тепер.
7
09 лютого 23:13
Я їжджу на BMW X3 (F25)
LOWERANDWIDER
Щось виглядає як нагромадження.У нас наразі не так багато цікавих та проектів, а ті, що є, легко можуть змагатися і перемагати загальних виборах. Впровадження кастомних нагадує мені змагання аутсайдерів, що створюють свої змагання за втішний приз. Особливо, якщо такі умови створити, що претендент буде взагалі один. До того ж це може знецінити вартість перемоги в основних виборах - і так невисоку на тепер.
LOWERANDWIDER, "До того ж це може знецінити вартість перемоги в основних виборах" - чому вона знецінюється, якщо це паралельні, ніяк незалежні процеси?
"мені змагання аутсайдерів, що створюють свої змагання за втішний приз" - повністю незгоден. Це лише можливість залучити більше людей до можливості позмагатися.
"Особливо, якщо такі умови створити, що претендент буде взагалі один" - отже, треба підбирати теми змагань так, щоб претенденти були. Не бачу тут проблеми.
2
09 лютого 23:30
Я їжджу на BMW X3 (F25)
LOWERANDWIDER
oleh_o, ну тоді я не розумію, як це має виглядати. І не розумію навіщо. Ви розглядаєте ідею, а я намагаюсь уявити її реальне втілення, і наразі не можу. Наведи якийсь конкретний приклад.
LOWERANDWIDER, Так он же у самому записі приклад. Голосування "Ретро Авто 70-х". Стати учасником може кожне авто, яке відповідає рокам.
Відібрали учасників
Запустили серед них голосування на якийсь термін
Кожен користувач може зайти у відповідне меню "голосування" на сайті і проголосувати
Чекаємо результатів.

Відмінність від основного Авто Дня лише у підборі учасників: без алгоритму випадковостей
2
10 лютого 00:03
Я їжджу на Nissan 370Z, Volvo XC40
LOWERANDWIDER
Щось виглядає як нагромадження.У нас наразі не так багато цікавих та проектів, а ті, що є, легко можуть змагатися і перемагати загальних виборах. Впровадження кастомних нагадує мені змагання аутсайдерів, що створюють свої змагання за втішний приз. Особливо, якщо такі умови створити, що претендент буде взагалі один. До того ж це може знецінити вартість перемоги в основних виборах - і так невисоку на тепер.
LOWERANDWIDER, згоден з тобою, теж не бачу сенсу у таких голосуваннях, їх тут і так багато.
У такому разі кожна машина стане переможцем у якійсь своїй категорії на кшталт "кращій Hyundai i30 у Полтаві".
На сайті будуть одні переможці))
У такому випадку цінність поточних голосувань і перемоги дорівнюватиме 0.
4
10 лютого 10:54
1. На мою думку такі вибори треба проводити раз на місяць, тому що більшість автівок це просто автівки. Ексклюзива або цікавих не так багато що б робити такі вибори частіше та не було такого що одні і ті самі автівки були у виборах.
2. На даний час ліміт автівок як є так і залишити. Скільки там зараз ? 10 ? Ось 10 крутих автівок і будуть змагатися. Раз у місяць.
3. Рахую такі автівки також треба помічати а профілях.
1
09 лютого 20:49
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Terzo
1. На мою думку такі вибори треба проводити раз на місяць, тому що більшість автівок це просто автівки. Ексклюзива або цікавих не так багато що б робити такі вибори частіше та не було такого що одні і ті самі автівки були у виборах. 2. На даний час ліміт автівок як є так і залишити. Скільки там зараз ? 10 ? Ось 10 крутих автівок і будуть змагатися. Раз у місяць. 3. Рахую такі автівки також треба помічати а профілях.
Terzo, 1. От ми хочемо якраз дати шанс таким "просто" автівкам=)
Можлива різноманітність тем голосування повинна допомогти уникнути ситуації, що одні й ті ж самі авто на виборах.
Якщо раз на місяць, то скільки воно повинно тривати? Також місяць?

2. На Авто Дня - 9 автівок. "10 крутих автівок" - неправильно ділити авто на круті і не круті. Ці голосування будуть йти паралельно від основних, ніяк від них не залежать і вважаються менш "престижними"=)

3. Помічати переможців, маєте на увазі?
09 лютого 22:32
З одного боку цікава пропозиція , з іншого мені здається не зовсім зручно подавати заявки та дивитись підходить твоє авто по параметрам чи ні.
Можливо треба добавити у опис автівки ще деякі характеристики і потім автоматично автівка буде потрапляти в такі вибори. Це буде зручніше для користувачів.
09 лютого 20:39
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Terzo
З одного боку цікава пропозиція , з іншого мені здається не зовсім зручно подавати заявки та дивитись підходить твоє авто по параметрам чи ні. Можливо треба добавити у опис автівки ще деякі характеристики і потім автоматично автівка буде потрапляти в такі вибори. Це буде зручніше для користувачів.
Terzo, Не впевнений, що вдасться зберегти на сайті усю інформацію, необхідну для відбору учасників. То ж, відбір на деякі голосування, все ж доведеться робити у ручному режимі. Але, наприклад, теми формату "Авто Харкова" чи "Авто 2010 року" - це можна автоматизувати, так
09 лютого 22:27
Ценовой диапазон, классы авто, ибо Вы сами знаете какой шанс на победу у бюджетных авто.
Лимит на количество - несколько туров ?
С уважением 🤝
2
09 лютого 19:23
Я їжджу на BMW X3 (F25)
SnowgOons_
Ценовой диапазон, классы авто, ибо Вы сами знаете какой шанс на победу у бюджетных авто.Лимит на количество - несколько туров ?С уважением 🤝
SnowgOons_, От якраз таким новим типом голосувань хочемо дати шанс будь-якому авто. Адже серед тем голосувань може бути умовна "авто фірми ВАЗ", і туди уже ніякий умовний Мерседес не зможе потрапити. Тобто, авто обмежуються виключно темою голосування. Ліміт на кількість учасників поки для обговорення. Яка на вашу думку оптимальна кількість?
Про кілька турів - скоріш ні, ніж так. Планується, що це будуть 1 етапні голосування.
1
09 лютого 21:56
Я їжджу на BMW X3 (F25)
SnowgOons_
oleh_o, ну тут я не вправе решать количество участников . Если возможно создать опрос на количество участников для всех драйверовцев вот и был бы ответ , без споров и срачей 🤝
SnowgOons_, "ну тут я не вправе решать количество участников" - але маєте повне право висловити свою думку=)
На жаль, механізму голосувань на сайті поки немає, а виносити це у гугл опитування, наприклад, я б не хотів (принаймні, поки що)
1
09 лютого 23:12
oleh_o
SnowgOons_, "ну тут я не вправе решать количество участников" - але маєте повне право висловити свою думку=)На жаль, механізму голосувань на сайті поки немає, а виносити це у гугл опитування, наприклад, я б не хотів (принаймні, поки що)
oleh_o, не могу вам ответить за всех , ибо в одной категории например авто 70х или полная реставрация может быть 20 авто , а в дешмане (ваз, заз, део) несколько тысяч)) тут вам решать как администрации ресурса .
09 лютого 23:17
LOWERANDWIDER
SnowgOons_, шанс у бюджетних авто такий самий, як і у дорогих.
LOWERANDWIDER, да ладно)? БМВ без БЖ выигрывает авто дня потому что это БМВ , а бюджетники никому не интересны хоть в них и 50+ бж доработок ))) ну не работает это так ))) с уважением 🤝 беда не в авто даже а в том что никто не заморачивается на выборах в доработках тюнингах и т.д. посмотрел понравилось нажал голосовать , да вы и сами все прекрасно видете )
1
09 лютого 23:35
LOWERANDWIDER
SnowgOons_, так це питання до людей, що обирають за картинкою. У нас таке не лише на сайті, на жаль. І як цьому допоможуть кастомні вибори?
LOWERANDWIDER, кастомные выборы разделят авто по классам , тоесть люкс не попадет к дешману. Ну и может откроет новые возможности для познания доработок и тюнинга авто ну и интереса к проектам реставрации и т д , интересно же увидеть и почитать , что то для себя подчеркнуть .
1
09 лютого 23:46
Я їжджу на Dodge Challenger
SnowgOons_
LOWERANDWIDER, кастомные выборы разделят авто по классам , тоесть люкс не попадет к дешману. Ну и может откроет новые возможности для познания доработок и тюнинга авто ну и интереса к проектам реставрации и т д , интересно же увидеть и почитать , что то для себя подчеркнуть .
SnowgOons_, от я зараз дивлюсь список переможців Авто Місяця цього року, що є претендентами на Авто Року 2024: Бюджетний Ford, Lanos та стара Audi. Про які бюджетні автівки без шансів ви кажете? )))

Там жодної BMW, жодної дорогої автівки, що вибирають за фото, та жодної суперпривабливої фото на обкладинці. Все обрано через доопрацювання, контент та щось ще, про що я не знаю.
09 лютого 23:49
Я їжджу на Dodge Challenger
SnowgOons_
LOWERANDWIDER, ок, сколько ещё ланосов вы видели на выборах или просто читали бж с такими назову это рукастыми доработками ? Да увы он один на весь ресурс.
SnowgOons_, так тому він і переміг. Логічно. У тебе або надзвичайна автівка, або ти рукастий, або гідний контент/талант/гарний смак тощо чи все вкупі. Чому людина, що позбавлена будь-чого з переліченого, має перемагати у виборах?
3
09 лютого 23:56
LOWERANDWIDER
SnowgOons_, так тому він і переміг. Логічно. У тебе або надзвичайна автівка, або ти рукастий, або гідний контент/талант/гарний смак тощо чи все вкупі. Чому людина, що позбавлена будь-чого з переліченого, має перемагати у виборах?
LOWERANDWIDER, тогда вопрос почему такие побеждают и довольно часто)? Безсмысленный спор, который уже не раз подымался, за который народ банили , за который были срачи и т.д., как администрация придумает так и будет 🤝 добра
2
09 лютого 23:59
Я їжджу на Dodge Challenger
SnowgOons_
LOWERANDWIDER, тогда вопрос почему такие побеждают и довольно часто)? Безсмысленный спор, который уже не раз подымался, за который народ банили , за который были срачи и т.д., как администрация придумает так и будет 🤝 добра
SnowgOons_, я не знаю чому "такі перемагають". Шахрайство якесь, взаємні вподобання, заклики "проголосуй за мене" у приватні повідомлення, відсутність конкуренції - варіантів безліч. Але не бачу, щоб це було системою.
1
10 лютого 00:32
Я їжджу на Nissan 370Z, Volvo XC40
LOWERANDWIDER
SnowgOons_, так тому він і переміг. Логічно. У тебе або надзвичайна автівка, або ти рукастий, або гідний контент/талант/гарний смак тощо чи все вкупі. Чому людина, що позбавлена будь-чого з переліченого, має перемагати у виборах?
LOWERANDWIDER, сумніваюся, що прям всі переможці потрапляють хоч під одну з цих характеристик.)
Я до того, що іноді перемагає людина, що позбавлена будь-чого з переліченого.
2
10 лютого 10:24
Я їжджу на Dodge Challenger
oleh_o
SnowgOons_, "кастомные выборы разделят авто по классам" - саме так. Це, зокрема, механізм для залучення авто, яким не щастить потрапити на основні вибори
oleh_o, так може якось прибрати складову \"щастить\" з відбору? Єдиний критерій - залучення аудиторії, як будь-де. Залишаться ті, хто цікаві та шахраї. Шахраї на якомусь етапі відваляться. Бінго!
09 лютого 23:59
oleh_o
SnowgOons_, "кастомные выборы разделят авто по классам" - саме так. Це, зокрема, механізм для залучення авто, яким не щастить потрапити на основні вибори
oleh_o, это прекрасно , будут открыты новые авто в которых можно будет что то подчеркнуть и чему то поучиться 🤝
2
10 лютого 00:01
Я їжджу на Nissan 370Z, Volvo XC40
SnowgOons_
LOWERANDWIDER, кастомные выборы разделят авто по классам , тоесть люкс не попадет к дешману. Ну и может откроет новые возможности для познания доработок и тюнинга авто ну и интереса к проектам реставрации и т д , интересно же увидеть и почитать , что то для себя подчеркнуть .
SnowgOons_, а за якими критеріями визначати це люкс чи дешман?
Porsche 924 у наш час коштує не дорожче за жигулі і таких прикладів можна навести багато.
У такому випадку нормально, що Porsche буде в одному голосуванні з Лада Пріора?
10 лютого 10:18
ravivc
SnowgOons_, а за якими критеріями визначати це люкс чи дешман?Porsche 924 у наш час коштує не дорожче за жигулі і таких прикладів можна навести багато.У такому випадку нормально, що Porsche буде в одному голосуванні з Лада Пріора?
avivc, покажите мне Порше за 1000-2000 долларов я его сразу куплю , 924 порш это более классика , хотя вы можете и копейку классикой назвать , думаю мысль вы уловили .
3
10 лютого 10:25
Я їжджу на Nissan 370Z, Volvo XC40
SnowgOons_
avivc, покажите мне Порше за 1000-2000 долларов я его сразу куплю , 924 порш это более классика , хотя вы можете и копейку классикой назвать , думаю мысль вы уловили .
SnowgOons_, Ну прям показати зараз не можу, вони не так часто з\'являються у продажу.
Але нижче два скрина з авторіа, де порше і пріора - однаково коштують.
Я не бачу, щоб пріори коштували 1000-2000)
10 лютого 10:36
ravivc
SnowgOons_,
avivc, вы меня хотите удивить ценой на Приору )? Не удивили увы я знаю где взять дешевле и с меньшим пробегом . Что вы хотите мне доказать ? Что ваз нибуя не стоит )? Порше 924 о котором вы говорили как дешмане , на авториа 1980 года стоит всего то 14000!!!! Долларов ясно же , так где это одноклассники по цене )?
1
10 лютого 10:39
Я їжджу на Nissan 370Z, Volvo XC40
SnowgOons_
avivc, вы меня хотите удивить ценой на Приору )? Не удивили увы я знаю где взять дешевле и с меньшим пробегом . Что вы хотите мне доказать ? Что ваз нибуя не стоит )? Порше 924 о котором вы говорили как дешмане , на авториа 1980 года стоит всего то 14000!!!! Долларов ясно же , так где это одноклассники по цене )?
SnowgOons_, соррі, я хотів пояснити, що дуже часто вартість автомобіля не показник.
Я не хотів негативу і лайки з вами, мені це не цікаво.
Є Porsche 924, є Mazda Miata і так далі, що стоять +- як ВАЗ.
Я привів вам скрін з автора, просто в даний момент у продажу один порш за 14к.
1
10 лютого 11:08
ravivc
SnowgOons_, соррі, я хотів пояснити, що дуже часто вартість автомобіля не показник.Я не хотів негативу і лайки з вами, мені це не цікаво.Є Porsche 924, є Mazda Miata і так далі, що стоять +- як ВАЗ.Я привів вам скрін з автора, просто в даний момент у продажу один порш за 14к.
avivc, никакого негатива, обсуждение , нормальный диалог )))🤝 да есть и вазы при цене в 1500 зелёных в них стоит например музыки на 4-6 тыс.зелени ,тема автозвука многим интересна и актуальна , как и стенс , как и стейджи , вот если бы сделали классы на разные темы а не только ай красивая проголосую, было бы прекрасно. Чтоб было что почитать хотябы , не важно даже в каком авто . А читать про держатели телефонов , наклейку на капот , ну вы сами понимаете что это мало интересно ) с уважением 🤝
10 лютого 11:19
Я їжджу на Nissan 370Z, Volvo XC40
SnowgOons_
avivc, никакого негатива, обсуждение , нормальный диалог )))🤝 да есть и вазы при цене в 1500 зелёных в них стоит например музыки на 4-6 тыс.зелени ,тема автозвука многим интересна и актуальна , как и стенс , как и стейджи , вот если бы сделали классы на разные темы а не только ай красивая проголосую, было бы прекрасно. Чтоб было что почитать хотябы , не важно даже в каком авто . А читать про держатели телефонов , наклейку на капот , ну вы сами понимаете что это мало интересно ) с уважением 🤝
SnowgOons_, да, я все это изначально веду к тому, что дело не в цене. Ваше разделение на «люкс и дешман» мне показалось некорректным, вот я пытался узнать как определить кто куда относится.
То что вы пишите про стенс/автозвук и тд это же уже совсем другое, это не про стоимость авто и ее принадлежность к люксу или дешману.
1
10 лютого 11:34
ravivc
SnowgOons_, да, я все это изначально веду к тому, что дело не в цене. Ваше разделение на «люкс и дешман» мне показалось некорректным, вот я пытался узнать как определить кто куда относится.То что вы пишите про стенс/автозвук и тд это же уже совсем другое, это не про стоимость авто и ее принадлежность к люксу или дешману.
avivc, ну вы сами понимаете если не разделять авто по классам то вазу или ланосу , не тому единственному)) , не выиграть ни у вашего Ниссана ни у БМВ , ибо они красивее и с именем , а остальное что там в закромах написано людям мало интересно, люд голосует глазами , это и правильно и нет , поэтому так называемая соревновательная часть сводится к ведению БЖ для себя чтоб не чиркать дома на бумажке. Как фотоальбом , для памяти. Электронная книга статьи расходов по ремонту авто )
10 лютого 11:38
ravivc
SnowgOons_, мій Ланос колись був машиною дня, конкуренти були найсильніші.Так що все можливо)
avivc, файный Ланос , но был где-то но не сдесь))) приятно читать когда люди все расписывают иногда даже разжевывают, вкладывают силы , средства , дают пинок другим решившим что то усовершенствовать в таком же своем авто а то и сделать лучше . Не приятно когда тут люди с 100+ БЖ , именно БЖ а не мойки , телефонодержатели , сливают авто которое кроме мойки и фотосета не имеют вообще ничего , но выигрывают тем что оно КРАСИВОЕ. хочется читать , голосовать не за дизайнерские идеи людей с уважением к ним конечно , я имею ввиду заводских дизайнеров, а действительно за дело и руки и силы которые человек вложил в авто, пофиг в какое даже в Запорожец . Вобщем как администрация придумает так и будет, спорить можно бесконечно, только вот суть не поменяется . Кстати ваши БЖ приятно читать , как и доработки. Любой человек который так следит за авто уже победитель, и победил он для себя и в себе , а не на картинках)🤝
2
10 лютого 12:56