Dodge Challenger (ANEMOIA)

"Авто Року"

Я їжджу на Dodge Challenger
Одеса, Україна

Рік і два місяці тому Challenger з'явився на цьому ресурсі в абсолютно стоковому вигляді і з красномовним прізвиськом Bad Ass.



Попри те, що план майбутніх доопрацювань був мною складений заздалегідь, тоді я навіть не мріяв про те, що цей план вдасться не лише втілити в життя протягом року, але й додати до нього кількадесят пунктів. Адже першочерговим завданням на той час було з'ясувати серйозність наслідків ДТП в США та зрозуміти для себе, чи вартий він взагалі серйозних вкладень.



 Два місяці потому оголосили переможця "Авто Року 2024", і раптом у мене з'явилася думка про те, що бути поряд з Джегом  @Oleshchuk - доволі гарна ідея. Адже наші з Володимиром підходи до доопрацювань та ставлення до автівки настільки різні, наскільки це взагалі можливо.


В Доджа на тому етапі вже розпочався процес штучного старіння, і його майбутній вигляд почав вимальовуватися. 



Не буду казати, що я взагалі не бажав перемогти в конкурсі "Авто Року" чи що мені це байдуже, але за ціль я це точно не вважав. Як людина реалістична, я тверезо оцінював ситуацію, усвідомлюючи, що обраний мною напрямок доопрацювань це, м'яко кажучи, "не для всіх", тож на масову прихильність з боку суспільства не дуже розраховував.  При тому, як людина принципова, навіть не замислювався над тим, щоб якось свідомо на хід подій вплинути.  


Навіть після першого визнання моїх неоднозначних експериментів поза океаном, я все одно не сподівався на появу суттєвої кількості однодумців на наших теренах.


Так само як і після уваги з боку самого FCA USA.



Так сталося, що в своїй діяльності (будь то побут, робота або хоббі), я ніколи не орієнтувався на запити суспільства, натомість завжди робив свою справу згідно своєму баченню та принципам, сподіваючись на те, що ті, хто таке ставлення розділяє, самі знайдуться та долучаться. Для розуміння ба більше для визнання більшістю це не самий ефективний шлях, а для бізнесу взагалі провальний. Тим не менш, раптова перемога в травневому "Авто Місяця" продемонструвала, що бажання потрапити на календар 2025 не таке вже й нездійсненне. 


Напевно, маючи цю перемогу на меті, можна було б здобути її доволі легко. Ми всі знаємо, який потужний вплив на свідомість багатьох юзерів має лицемірство, загравання, наполегливе переконання та решта дивних явищ на кшталт "ти мені, я тобі", масоване бомбардування всіх підряд беззмістовними емодзі повідомленнями, вимолювання коментарів, тощо. Але ж це точно не шлях дорослої людини, зокрема не шлях інтроверта. Насправді взагалі не розумію, в чому сенс будь-якої перемоги, що ти не виборов натомість випросив. Це заради чого? Сказати онукам "дивись, як твій дідусь всіх налайкав свого часу, підписався на тисячі порожніх блогів, ботів створив, друзів всіх долучив і в топ потрапив, а всі ці лузери навіть не здогадалися."?

 

Втім, виборювати щось було теж ліньки, отже я вирішив робити так, як роблю завжди, а саме - робити все і нічого одночасно. Мій еталон в цьому - герой Роуена Аткінсона в "Перегонах Щурів": "Перегони?  Сподіваюся перемогти!" - і... заснув.



Отже я тишком робив свою справу, по можливості робив незрозумілі для більшості речі та писав про це складноосяжні лонгріди - про важливе та ні про що. 


Тим часом мій проєкт перетнув екватор, отримав нове ім'я і небачені до того перспективи щодо подальшого розвитку.



Аж раптом виявилося, що конкурс давно триває і вже скоро завершиться, тож час задуматися про якусь матеріалізацію  давньої думки про сусідство з Джегом вже майже сплив. Чи ні?



Ба більше на бонусному рахунку залишилася чи то модераторська зарплата, чи то премія (тобто подарунок)  ще з Нового Року. Тим не менш, навіть після замовлення просування, я все одно не робив ставку на перемогу. Аж надто показовою та вчасною особисто для мене вона мені здавалася (про це напевно розповім пізніше окремо). Тож проголосував за Volvo @Romannych і пішов собі далі речі з вже колишньої майстерні вивозити.


Аж ось раптом опівночі...




І начебто чудово все: і черговий "титул" отримано, і бажане сусідство стало реальністю:



І навіть в ТОПі нарешті до "гарного району" потрапив бонусом. Тож треба, здається, зрадіти, бороду поголити для переконливості та зверхній погляд потренувати...



...і взагалі насолоджуватися здобуттям, бо "Car Of the Year" на Драйвер.ТОП - це як посада президента - "колишніх не буває".


Але...


На жаль, посада модератора не дозволяє мені називати речі своїми іменами так, як я звик це робити. Водночас, здоровий глузд не дозволяє впасти до ейфорії, адже є деякі питання...


 Дивлюся я на оту таблицю з відсотками, і не залишає мене якесь неприємне відчуття, що щось не так. Дивлюся до прикладу на ту Вольво, на Ауді, на Транспортер з їхніми цифрами, на розподіл тих відсотків між всіма... І вже навіть і перемога ця, як така, виглядає не такою привабливою.



І хочеться запитати риторично: "От що з людьми не так?", аж потім згадую про 2019-й і... Все так. Так, як завжди. Чи то за зразком нашого  рідного "кожен із нас - переможець Авто Року", чи заокеанського "make Driver.TOP great again"...


Втім, годі про сумне. Позаяк принаймні тенденція гарна та надихаюча, і в керівництві у нас тут все гаразд. Тож хоч вже й не впевнений, але все одно сподіваюся на те, що спільними зусиллями ми все ж зможемо рано чи пізно прорвати це порочне коло тріумфу посередності. 


Та й сам факт перемоги для мене все одно є приємним, хоч там як воно могло статися, і хоч там що нижче трапилося.


Я дуже вдячний тим, хто голосував щиро та об'єктивно (не має значення за кого), а окремо дякую адміністрації ДТ за вашу роботу, що не є видною для багатьох, та моїм колегам з модераторського цеху.


Разом ми багато зробили для перетворення ДТ на справжнє ком'юніті автоентузиастів, позбавлене шкідливих наслідків шахрайства та лицемірства,  і ще більше зробимо у майбутньому, але, як бачите, ми лише на початку нашого шляху. З чим я вас і "вітаю".




Пробіг 85270 км.
Опубліковано: 01 грудня 19:05
82 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Audi A4 Avant (B5)
вітаю, шо тут ще сказати - справедлива перемога достойного авто!
п.с. добре що лайкодрочерське комюніті не перемогло
2
06 грудня 12:28
Вітаю з перемогою друже, твій підхід до проекту заслуговує на найвищу похвалу та визнання, і в добавок визнання Америцького видання. Тисну руку 🔥🔥🔥
1
04 грудня 07:27
Я їжджу на Hyundai Genesis Coupe
Нарешті я дочитав всі 127 дописів про історію цієї автомашини 🎉 (прогрес читання ти напевно бачив по лайкам під кожним 😂)
Дякую, Євгене (хоча для мене ти назавжди будеш Женя JDR), за те, що ти робиш і як ти описуєш свою любов до автомобілів.
Не завжди твоє бачення прекрасного вписується в загальноприйняті норми, але майже завжди кінцевий результат і образ перевершує очікування!

Повністю заслужена перемога в голосуванні за Авто Року на ресурсі. Вітаю!
1
03 грудня 21:19
Я їжджу на Porsche 911 (930)
Тю, така собі новина - Євген та його проекти найкращі, ото б було лайно якесь від тебе, я б був здивований. Але вітаю
:)
2
03 грудня 08:32
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
Мої вітання, це знакова подія . Бажаю нових здобутків та щоб натхнення не полишало . Ще раз вітаю
1
02 грудня 20:31
Я їжджу на Dodge Challenger
Lazy-person
Мої вітання, це знакова подія . Бажаю нових здобутків та щоб натхнення не полишало . Ще раз вітаю
Lazy-person, дуже дякую! Навіть не можу передати наскільки вона знакова для мене саме зараз.
1
02 грудня 20:43
Я їжджу на Ford Fusion (2G)
Вітаю з перемогою!
Проект крутий і очевидно, що увібрав в себе багато любові і ресурсу автора.
З іншими сенсами посту, мені мабуть ще доведеться розібратись та зрозуміти про що вони )
1
02 грудня 20:08
Без коліс :(
Вітаю! Всі можливі гештальти тут ти вже закрив))) Ще один знак)
1
02 грудня 14:02
Я їжджу на Dodge Challenger
Liho
Вітаю! Всі можливі гештальти тут ти вже закрив))) Ще один знак)
Liho, якось так. Нагадаєш про календар розповісти
1
02 грудня 16:27
Коли віддавав сирочка в dropmode в жовтні, Макс показав мені шось типу їх стіни слави, чи то стіни спогадів, не знаю як правильніше. На одній з фоток була кайфова жовта мазда, яка розривала міжнародні сайти і звертала міжнародні шиї.
Бажаю, щоб Челік не тільки не відставав, а і перегнав.
Вітання 🤍
2
02 грудня 12:17
LOWERANDWIDER
_o_x_ygen, щиро дякую! Зважаючи на особливості теперішньої тюнінг сцени та терміни проєкту Челік вже давно перегнав. Але Мазда досі в серці 😂
LOWERANDWIDER, зважаючи на особливість сучасної тюнінг-сцени, то проектом зараз вважається кожна тачка з наліпкою Antisocial/Locally Hated, а справжніх достойних проектів не так і багато 😁
3
02 грудня 17:23
Я їжджу на Dodge Challenger
_o_x_ygen
LOWERANDWIDER, зважаючи на особливість сучасної тюнінг-сцени, то проектом зараз вважається кожна тачка з наліпкою Antisocial/Locally Hated, а справжніх достойних проектів не так і багато 😁
_o_x_ygen, отож. Свого часу я був серед піонерів, а в чомусь подекуди взагалі першим. А тепер це намагання вискочити на останній вагон. Втім, Мазда змінювалася протягом восьми років, тож у Доджа ще сім років попереду.
2
02 грудня 17:43
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Вітаю, друже! Перемога абсолютно заслужена, й справа тут навіть не в Челіку, а саме в тобі. Ти є найяскравіша постать на нашій Українській car scene, і для мене є честю знати тебе. Іноді мені навіть здається, що Євгена Ковальчука, як людини, й не існує взагалі, а всі оці ідеї генерує штучний інтелект. Бо надто вже часто та точно ти стріляєш в яблучко, ну і я тебе ніколи вживу не бачив 🤣 А якщо відкинути гумор, то так тримати, братчику! Чекатиму на нові звершення!
3
02 грудня 10:13
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Вітаю з перемогою! Ви праві та все вірно пишите. Нажаль, багато людей голосує не за самі автівки та проєкти, а «по дружньому», «по сусідськи» або щоб їх самих «помітили». До того ж, існуюча система, на мою думку, обирає для голосування авто не по класам, як можливо це і мало бути, а просто рандомно. І у підсумку, ми і маємо такі результати, коли преміальні, проєктні або класичні авто в одному голосуванні зі звичайними. Звісно, кожне авто універсальне, але все ж таки над класифікацією можна було б замислитись, створити декілька номінацій по класам, чи щось таке.
4
02 грудня 02:15
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
LOWERANDWIDER
Filmmaker, дякую! А навіщо розділяти авто по класам? Яка кінцева ціль?
LOWERANDWIDER, щоб не було в голосуванні наприклад, Порш 911 і Шевроле Авео.
02 грудня 09:40
Я їжджу на Dodge Challenger
Filmmaker
LOWERANDWIDER, щоб не було в голосуванні наприклад, Порш 911 і Шевроле Авео.
Filmmaker, а чим це погано? Це ж не кінцева ціль.
02 грудня 09:56
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
LOWERANDWIDER
Filmmaker, а чим це погано? Це ж не кінцева ціль.
LOWERANDWIDER, тому що вибір буде очевидний - 911. Або в іншому випадку, якщо у «Авео» буде більше підписників, наприклад, та тих, хто підтримає його «тому що той попросив» і переможе Авео, це ж буде маячня вже.
02 грудня 14:43
Я їжджу на Dodge Challenger
Filmmaker
LOWERANDWIDER, тому що вибір буде очевидний - 911. Або в іншому випадку, якщо у «Авео» буде більше підписників, наприклад, та тих, хто підтримає його «тому що той попросив» і переможе Авео, це ж буде маячня вже.
Filmmaker, якщо порівнювати стоковий Авео та стоковий 911, Авео і не має перемагати. А якщо йдеться про цікавість проєкту, то у гарного Авео є всі шанси перемогти поганий 911.
2
02 грудня 16:36
Я їжджу на Dodge Challenger
Filmmaker
LOWERANDWIDER, я б на це подивився 😄
Filmmaker, я б точно проголосував за гідний Aveo. Не бачу нічого дивного.
02 грудня 23:01
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
LOWERANDWIDER
Filmmaker, я б точно проголосував за гідний Aveo. Не бачу нічого дивного.
LOWERANDWIDER, наглядний приклад. Як може перемогти Skoda Fabia - Pontiac?
06 грудня 00:15
Я їжджу на Dodge Challenger
Filmmaker
LOWERANDWIDER, наглядний приклад. Як може перемогти Skoda Fabia - Pontiac?
Filmmaker, а чому вона МАЄ перемогти? 🤷
1
06 грудня 00:20
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
LOWERANDWIDER
Filmmaker, а чому вона МАЄ перемогти? 🤷
LOWERANDWIDER, раніше ви були іншої думки. Сенс тоді такого «змагання», якщо як я писав раніше класифікація авто різна і переможець вже заздалегідь відомий?
06 грудня 00:24
Я їжджу на Dodge Challenger
Filmmaker
LOWERANDWIDER, раніше ви були іншої думки. Сенс тоді такого «змагання», якщо як я писав раніше класифікація авто різна і переможець вже заздалегідь відомий?
Filmmaker, ніколи не був іншої думки. Зробіть таку Фабію, що переможе майже стоковий (хоча й доглянутий) Файєр. Він на V6, тож це не надто складно 😂
1
1
06 грудня 00:26
Я їжджу на Dodge Challenger
Filmmaker
LOWERANDWIDER, раніше ви були іншої думки. Сенс тоді такого «змагання», якщо як я писав раніше класифікація авто різна і переможець вже заздалегідь відомий?
Filmmaker, що не так?!

От ви пишете "преміальні, проєктні або класичні авто в одному голосуванні зі звичайними". А я дійсно не розумію, чому "звичайні" мають перемагати. Ви пропонуєте номінації на кшталт "кращий з семи бюджетних стокових кросоверів"? І хто і буде цим займатися щоденно? І - головне - навіщо?! Що такий конкурс і перемога в ньому мають означати?
1
06 грудня 01:36
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
LOWERANDWIDER
Filmmaker, що не так?! От ви пишете "преміальні, проєктні або класичні авто в одному голосуванні зі звичайними". А я дійсно не розумію, чому "звичайні" мають перемагати. Ви пропонуєте номінації на кшталт "кращий з семи бюджетних стокових кросоверів"? І хто і буде цим займатися щоденно? І - головне - навіщо?! Що такий конкурс і перемога в ньому мають означати?
LOWERANDWIDER, а навіщо тоді звичайні авто ставити в один ряд з «проектними» або преміальними, тим паче що ви самі кажете, що вони і не мають перемагати? Який сенс тоді того, що вони приймають участь в номінації? Виключно для створення штучної кількості? Питання навіть більше, не скільки «звичайні авто», а коли система ставить поряд авто різного класу. Переможець очевидний! Ок, якщо так не зрозуміло, що я має на увазі, наведу власний приклад. Моє авто - не преміальне, але я хоч і повільно, але в межах своїх сил та стану в країні намагаюсь зробити з нього проєкт. І коли я бачу, що вже 3 або в 4 раз я не перемагаю, тільки тому що поряд система ставить вже заздалегідь авто вищим класом, хоч і радномно (чи як), то звісно шансів нуль. І це просто не приємно. І я такий не один. Чому не обирати голосування по класам? Наприклад: кросовери, люксові, звичайні, проєктні, спорт і тд. Це і додатково розширить можливості сайту у пошуках та додасть цікавості. Кожен день новий клас і так по колу. Питання, що ніхто не хоче над цим заморочуватись та і все.
1
06 грудня 02:31
Я їжджу на Acura MDX (4G)
Filmmaker
LOWERANDWIDER, а навіщо тоді звичайні авто ставити в один ряд з «проектними» або преміальними, тим паче що ви самі кажете, що вони і не мають перемагати? Який сенс тоді того, що вони приймають участь в номінації? Виключно для створення штучної кількості? Питання навіть більше, не скільки «звичайні авто», а коли система ставить поряд авто різного класу. Переможець очевидний! Ок, якщо так не зрозуміло, що я має на увазі, наведу власний приклад. Моє авто - не преміальне, але я хоч і повільно, але в межах своїх сил та стану в країні намагаюсь зробити з нього проєкт. І коли я бачу, що вже 3 або в 4 раз я не перемагаю, тільки тому що поряд система ставить вже заздалегідь авто вищим класом, хоч і радномно (чи як), то звісно шансів нуль. І це просто не приємно. І я такий не один. Чому не обирати голосування по класам? Наприклад: кросовери, люксові, звичайні, проєктні, спорт і тд. Це і додатково розширить можливості сайту у пошуках та додасть цікавості. Кожен день новий клас і так по колу. Питання, що ніхто не хоче над цим заморочуватись та і все.
Filmmaker, голосування по класам авто нікому не потрібне 😉

https://driver.top/communities/id611/ - ось живий приклад таких голосувань.
1
06 грудня 02:41
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Narum
Filmmaker, голосування по класам авто нікому не потрібне 😉https://driver.top/communities/id611/ - ось живий приклад таких голосувань.
Narum, з чого такі висновки? Почитав коментарі за вашим посиланням, є кілька людей яким це не цікаво звісно, але це не більшість так точно, бо в них і автівки вищого класу і на старті у порівнянні зі звичайними авто в них перевага у будь-якому голосуванні, особливо з «технічними» кандидатами. Не бачу сенсу продовжувати дискусію, бо мене взагалі не чують. Навіть власний приклад, яких я навів, був проігнорований. Хазяїн - пан, як то кажуть. Успіхів.
06 грудня 08:28
Я їжджу на Acura MDX (4G)
Filmmaker
Narum, з чого такі висновки? Почитав коментарі за вашим посиланням, є кілька людей яким це не цікаво звісно, але це не більшість так точно, бо в них і автівки вищого класу і на старті у порівнянні зі звичайними авто в них перевага у будь-якому голосуванні, особливо з «технічними» кандидатами. Не бачу сенсу продовжувати дискусію, бо мене взагалі не чують. Навіть власний приклад, яких я навів, був проігнорований. Хазяїн - пан, як то кажуть. Успіхів.
Filmmaker, проаналізуйте кількість відданих голосів в коментарях. 10-20.
Це був тест на необхідність такого типу голосування та доцільність виділення кодер-годин. Активності ми не помітили, хоча неодноразово залучали увагу аудиторії

Щодо "ланос-ферарі" - без різниці, коли відсіється одне із авто: на етапі Авто дня чи Авто місяця. Воно відсіється.
1
06 грудня 09:20
Без коліс :(
Женя,ти молодець 🔥,вітаю.Справа навіть не в авто,а в тому,що всі відчувають твою жагу до того,чим займаєшся,- з любовʼю ,по справжньому.Так тримати💪🏼
2
02 грудня 01:20
Без коліс :(
LOWERANDWIDER
Андрій , так зі мною все більш-менш зрозуміло. Я далі заплутався 😂
LOWERANDWIDER, ну при це сексі теж виділяється дофамін та ендорфіни,заплутатись легко😉
1
02 грудня 09:45
Я їжджу на Volvo XC60 (1G), Volvo V60 (1G)
Допис Топ 👍, Прочитав на одному диханні!. Ще раз, Вітаююююююю!
1
01 грудня 23:07
Я їжджу на Dodge Challenger
AndV
Допис Топ 👍, Прочитав на одному диханні!. Ще раз, Вітаююююююю!
AndV, дякую! Це так, поскиглити на ніч 😂
01 грудня 23:32
Я їжджу на Volvo XC60 (1G), Volvo V60 (1G)
LOWERANDWIDER
AndV, дякую! Це так, поскиглити на ніч 😂
LOWERANDWIDER, відмінно получилось!, мені таке скиглення 🤭 дуже подобається 👍!, все по факту!.
2
01 грудня 23:48
Без коліс :(
Щирі вітання!🤝
1
01 грудня 22:40
Я їжджу на Dodge Challenger
ANSEN
Щирі вітання!🤝
ANSEN, дякую!
1
01 грудня 22:42
Потужний текст з купою сенсів. Шкода, не всі зрозуміють.
8
01 грудня 21:10
Я їжджу на Dodge Challenger
TipiTip
Потужний текст з купою сенсів. Шкода, не всі зрозуміють.
TipiTip, можна переконати того, хто випадково помилився. Я таких не знаю. Того, хто робить щось навмисно із чітким окресленням цілей, переконати неможливо.

Отже:
Чи зрозуміють? Так.
Чи вплине це на поведінку? Ні.
Чи розрахований текст на них? Теж ні.

Я ж на самому початку сказав, що обрав метод витіснення. Він складний, тривалий, але єдиний, що працює. Тож "нам своє робити" 🤷

Принаймні, я вже бачу позитивні зміни, як наслідок створення нової команди і втілення нею низки експериментів.
5
01 грудня 21:21
LOWERANDWIDER
TipiTip, з якими задротами? Це ж ми.
LOWERANDWIDER, ну то не боротися ж самім з собою? 😁
01 грудня 21:51
Я їжджу на Dodge Challenger
TipiTip
LOWERANDWIDER, ну то не боротися ж самім з собою? 😁
TipiTip, а, ну так-то так.
01 грудня 21:52
Я їжджу на Acura MDX (4G)
Кому, як не тобі, знати, як вариться внутрішня кухня ресурсу. Зі всіма її "швидкими" рішеннями, максимальною закритістю певних чутливих моментів від всіх та багато чого іншого...

Але ми рухаємось уперед 😉
1
2
01 грудня 20:50
Я їжджу на Dodge Challenger
Narum
Кому, як не тобі, знати, як вариться внутрішня кухня ресурсу. Зі всіма її "швидкими" рішеннями, максимальною закритістю певних чутливих моментів від всіх та багато чого іншого...Але ми рухаємось уперед 😉
Narum, о, так! Треба завжди балансувати на межі між аморфним пристосуванцем та відбитим повстанцем, щоб витримати та втриматися. Втім, я поважаю ваші контрреволюційні методи 😂
1
01 грудня 21:28
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Доєднуюсь до вітань нижче!
Абсолютно заслужена перемога. Хоч інтрига зберігалася до останньої секунди змагань =)

П.С. Можливо, перекласти (а краще адаптувати) запис англійською і дати знати заокеанським одноклубникам, що Додж так високо оцінили?
1
01 грудня 20:40
Я їжджу на Pontiac Firebird (4G)
Вітаю з перемогою! Абсолютно заслужена перемога за абсолютно нетиповий підхід до стайлінгу авто!
1
01 грудня 20:37
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
LOWERANDWIDER
928gts, дякую! Сподіваюсь, що тюнінг попереду 😁
LOWERANDWIDER, от якраз в цьому в мене сумнівів немає.
Чоп-чоп…
🤣😉
1
02 грудня 10:16
Ще раз вітаю, як і казав вже раніше - перемога заслужена, особисто я не звернув уваги на те, що ви просували своє авто, бо як мінімум 3 кандидатів в авто року я вже бачив у просуванні.
Також респект за те, що не замовчуєте проблеми з популізмом та таке інше, іноді мені здавалося що це у мене таргани в голові і все тут гаразд
1
01 грудня 20:36
Я їжджу на Dodge Challenger
Uns8ted
Ще раз вітаю, як і казав вже раніше - перемога заслужена, особисто я не звернув уваги на те, що ви просували своє авто, бо як мінімум 3 кандидатів в авто року я вже бачив у просуванні.Також респект за те, що не замовчуєте проблеми з популізмом та таке інше, іноді мені здавалося що це у мене таргани в голові і все тут гаразд
Uns8ted, так я не соромлюся. Просування - це абсолютно легальний засіб привернути увагу до події. Особиста антипатія до "бусту" - це суто моя проблема 🤷 А лояльність до популізму - це наша загальнонаціональна особливість.
2
01 грудня 21:02
Я їжджу на Smart City
Вітаю! Абсолютно заслужена перемога!
Цікавий проект, який має конкретний зміст і визначену концепцію. Вражає увага до деталей і відсилок на модель 1971 року.
1
1
01 грудня 20:03
Ще раз вітаю із заслуженою перемогою. Радий бачити твоє авто з новим титулом.в твоїй перемозі я був переконаний майже одразу як ти потрапив на вибори року
1
01 грудня 19:40
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
LOWERANDWIDER
Oleshchuk, дякую, друже! В мене такої впевненості на було і близько.
LOWERANDWIDER, як казав мій покійний тесть, «Червоному й дурень радий». А тепер я радий, що не всі у нас дурні, if you know what i mean 😀
2
02 грудня 10:20
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
LOWERANDWIDER
MEDVEDc4, це він про тебе говорив? 😂
LOWERANDWIDER, ну а про кого ж ще? В мене тоді була червона Жига 2101. Пройшло двадцять років, а я як їздив на відрі, так і їжджу. Правда теперішнє червоне відро мені точно подобається більше.
1
02 грудня 17:03
Я їжджу на Mazda 3 (4G)
Вітаю! Твій проєкт цього заслуговує 🔥
1
2
01 грудня 19:30
Вітаю!
Були достойні соперники, тому перемога справжня.
І це навіть дивно, бо в людей я не вірю, а в наявність смаку в більшості тимпаче :)

Головне в житті, щоб не було сумно за втрачений час. Гадаю що в розрізі автоентузіазму в тебе з цим точно порядок!
1
01 грудня 19:29
Я їжджу на Dodge Challenger
Boobler
Вітаю!Були достойні соперники, тому перемога справжня.І це навіть дивно, бо в людей я не вірю, а в наявність смаку в більшості тимпаче :)Головне в житті, щоб не було сумно за втрачений час. Гадаю що в розрізі автоентузіазму в тебе з цим точно порядок!
Boobler, смаки то річ суб'єктивна. Змагання різних проєктів - це нормально. Мене інше бентежить, ти ж розумієш.

А щодо часу, я вже його давно не рахую. Зрозуміло, що все марно. І водночас ні 🤣
01 грудня 20:06
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
LOWERANDWIDER
Boobler, смаки то річ суб'єктивна. Змагання різних проєктів - це нормально. Мене інше бентежить, ти ж розумієш.А щодо часу, я вже його давно не рахую. Зрозуміло, що все марно. І водночас ні 🤣
LOWERANDWIDER, мушу зауважити, що нє фсьо так адназначна з твоїм твердженням щодо смаку. Про оті різні фломастери я чую лише від людей, які якраз смаку й не мають взагалі. Напрямки можуть бути різні, вподобання можуть теж бути різні, але власне смак повинен бути, без цього вже ніяк не обійтися. Впевнений, що ти розумієш про що я. Просто «Кролик был очень воспитанный» 😀
1
02 грудня 10:24
Я їжджу на Dodge Challenger
Boobler
MEDVEDc4, абсолютно вірно сказано на мою думку! Та взагалі це доведений факт що більшість людей позбавлена смаку. Смак це ж не про подобається червоне чи зелене. Смак це про здатність передати чи відчути сенс чи емоцію через образи.
Boobler, MEDVEDc4, гайз, все вірно, але все одно суб'єктивно, в я трошки про інше. Смак - це не цифри на секундомірі, де все однозначно, і про це я б навіть не писав, бо я особа упереджена, хоч би як я стверджував зворотнє.

Йшлося про ситуацію, коли, до прикладу, на конкурс митців різних жанрів потрапляє той, хто вміє хіба що смайлик намалювати в зошиті, і під дружнє "проте хлопчина гарний", " кожен з нас митець" та "а я його знаю, він живе неподалік" виходить на подіум. Так зрозуміліше?
02 грудня 16:45
LOWERANDWIDER
Boobler, MEDVEDc4, гайз, все вірно, але все одно суб'єктивно, в я трошки про інше. Смак - це не цифри на секундомірі, де все однозначно, і про це я б навіть не писав, бо я особа упереджена, хоч би як я стверджував зворотнє. Йшлося про ситуацію, коли, до прикладу, на конкурс митців різних жанрів потрапляє той, хто вміє хіба що смайлик намалювати в зошиті, і під дружнє "проте хлопчина гарний", " кожен з нас митець" та "а я його знаю, він живе неподалік" виходить на подіум. Так зрозуміліше?
LOWERANDWIDER, це зрозуміло було дразу :) З цим погоджуюсь абсолютно.
Але це очіківано та прогнозовано. Так влаштований цей світ.

Я вже давно щоб не розчаровуватись в людях просто не очаровуюсь. І мене дивують не ті люди що не виправдали сподівань, а навпаки, ті які варті уваги.

Це ще хвала що дайвер топ не перетворили на бабонафонітачкофотохостінг :D
2
02 грудня 16:57
Я їжджу на Dodge Challenger
Boobler
LOWERANDWIDER, це зрозуміло було дразу :) З цим погоджуюсь абсолютно.Але це очіківано та прогнозовано. Так влаштований цей світ. Я вже давно щоб не розчаровуватись в людях просто не очаровуюсь. І мене дивують не ті люди що не виправдали сподівань, а навпаки, ті які варті уваги.Це ще хвала що дайвер топ не перетворили на бабонафонітачкофотохостінг :D
Boobler, так. Дуже бісить це більшовистське "всєм поровну". Щойно створюєш якусь спілку для відчайдух, як одразу чуєш "а мені як туди потрапити?", "а чим вони краще за мене?", "а у мене поважні причини (щось не робити)" тощо. І жоден не замислюються над тим, що почати треба з себе та власних досягнень, бо так довго і складно, адже простіше вимагати "рівні умови", низькі вимоги та тягнути все на дно.
1
02 грудня 17:51
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Проект прикольний. Я, правда, не завжди тебе розумію, але то не головне. Головне, що я вважаю перемогу заслуженою. Вітаю🥳
1
01 грудня 19:27
Я їжджу на BMW 3 series (F30)
Мої вітання!))
Дуже сподівався побачити саме цю автівку переможцем "Авто Року", і дуже зрадів вночі коли побачив що саме цей проєкт зайняв перше місце🔥
2
01 грудня 19:24