Skoda Fabia Mk2 (Limited Edition)

⛽️ Ваш ТОП 3 паливних станцій

Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Київ, Україна


Є бажання провести невеличке опитування, серед різних категорії авто та уподобань водіїв з приводу пального.


Кому довіряєте більше? І головне - чому? Яким саме паливом заправляєте ваші автівки? 


Дуже цікава ваша аргументована думка та досвід. 

Опубліковано: 19 червня 13:51
162 1 3

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Здравствуйте!
Автомобиль Toyota Highlander Hybrid 2.5 2023. Брался новым, из салона официального. Двигатель A-25A FXS атмосферный, с ЭСУД и электронным приводом дроссельной заслонки и комбинированным впрыском (распределённый+непосредственный).
Эксплуатируем почти год.
Заправляем следующим топливом:
1. Grand Petrol 95 и 95+
Хороший бензин, но на Grand Petrol рекомендовал бы заливать 95+, поскольку в нем содержатся моющие присадки, которые растворяют загрязнения, образующиеся на стенках цилиндров, образуют защитный слой, препятствующий появлению новых загрязнений и снижают трение. Разница в цене с обычным небольшая - 50 копеек/литр, но эффект хороший.
2. Socar 95 и 100Nano.
Прекрасное топливо, хоть и дорогое.
3. OKKO 95 и 95Pulls.
Хороший польский бензин с оптимальным соотношением цена/качество.
4. UPG 95, 95upg и 100upg.
Вроде как качественное топливо, но смущает, что стоит на 2-3 грн дешевле, чем на OKKO и SOCAR.
5. WOG 95 Евро.
Качественный бензин.

ЧЁРНЫЙ СПИСОК:
1. BRSM
2. ANP
3. MOTTO
То, что продаётся на этих АЗС ничего общего с бензином не имеет. Это водно-дизеле-спиртовая "бормотуха"!
2
01 жовтня 10:56
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
ВадимГригорьев
Здравствуйте!Автомобиль Toyota Highlander Hybrid 2.5 2023. Брался новым, из салона официального. Двигатель A-25A FXS атмосферный, с ЭСУД и электронным приводом дроссельной заслонки и комбинированным впрыском (распределённый+непосредственный). Эксплуатируем почти год.Заправляем следующим топливом:1. Grand Petrol 95 и 95+ Хороший бензин, но на Grand Petrol рекомендовал бы заливать 95+, поскольку в нем содержатся моющие присадки, которые растворяют загрязнения, образующиеся на стенках цилиндров, образуют защитный слой, препятствующий появлению новых загрязнений и снижают трение. Разница в цене с обычным небольшая - 50 копеек/литр, но эффект хороший.2. Socar 95 и 100Nano. Прекрасное топливо, хоть и дорогое. 3. OKKO 95 и 95Pulls.Хороший польский бензин с оптимальным соотношением цена/качество.4. UPG 95, 95upg и 100upg.Вроде как качественное топливо, но смущает, что стоит на 2-3 грн дешевле, чем на OKKO и SOCAR.5. WOG 95 Евро.Качественный бензин.ЧЁРНЫЙ СПИСОК:1. BRSM2. ANP3. MOTTOТо, что продаётся на этих АЗС ничего общего с бензином не имеет. Это водно-дизеле-спиртовая "бормотуха"!
Vadim01, Вот это я принимаю развернутый ответ! Спасибо)
1
1
01 жовтня 14:01
Filmmaker
Vadim01, Вот это я принимаю развернутый ответ! Спасибо)
Filmmaker, Не за что. Этот сайт и создавался для того, чтобы автовладельцы делились опытом.
1
1
01 жовтня 14:53
Я їжджу на Volkswagen Bora
Вог, шелл, кло, тільки 95
29 серпня 02:34
OKKO, Pulls 95
25 серпня 17:20
Без коліс :(
Лью тільки ANP/Авіас. % вмісту спирту мінімальний, також знімав логи на 2.0 TFSI моторі з цим паливом - все відмінно.
1
20 серпня 16:35
Я їжджу на Audi SQ5 (2G)
Даже не знаю, заправляюсь на Окко, проблем нет)))
2
20 серпня 07:46
ВОГ в більшості випадків, можливо якщо б поблизу був сокар то віддав би перевагу йому
UPG- ніяких нарікань
ANP - під час дефіциту палива лив на теж ніяких нарікань не було
ОККО - один раз машині стало не дуже добре після заправки тому це один з крайніх варіантів
МОТТО - віслюкова моча, залив один раз, детонація, нічого нікуди нормально не їде, з присадками відкатав пів баку з горем пополам, нікому і ніколи не порекомендую)
2
04 липня 14:17
Я їжджу на Ford Fusion (2G)
Колись тільки УкрНафта або ANP (баланс ціна/якість. Нема в них дод.витрат на всі ці бургери, хот.доги та інші хачапурі), Фокусу, атмо 2.0 це цілком підходило.
Зараз Фюжн 2.0 турбо, то OKKO, Pulls 95. Крім якості палива їх воєнно-соціальна політика подобається.
4
28 червня 16:39
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Бензин OKKO , UPG (98-й бенз)
Газ раньше только OKKO , но из-за небольших моментов войны (неудобно теперь ездить на азс) перешёл на газ Мотто , не так едет ярко как на ОККО но расход и фильтра более менее чистые , хотя до этого было очень страшно заправляться на данной азс
1
27 червня 10:49
Я їжджу на Volvo V50
З недавніх пір американський дизель на UPG хороша ціна, а машина поки нічого проти не сказала. Крім того вже роками на ОККО, в т.ч. через збори на ЗСУ а також через програму лояльності)
p.s. до того ж на обох заправках завжди чисто та приємне обслуговування
4
26 червня 17:55
Motto дизель, але тільки в одному місці, ціна якість, пробував заливати дизель на Окко і звичайний і пульс, різниці ніякої, на мотто на одній точці на мій подив і розхід і тяга нормальна )
1
26 червня 09:43
Filmmaker
Молодий дід, на Мотто хоч дизель або бензин якось стрьомно))
Filmmaker, я згоден, але беру на одній і тій самій точці, до того там була хороша завправка
26 червня 18:21
Я їжджу на Ford Mondeo IV
Filmmaker
Молодий дід, на Мотто хоч дизель або бензин якось стрьомно))
Filmmaker, я дизель пару раз заливав. Їде нічим не гірше чим окко чи вог. Тільки на холостому воняє чимось, ну ніяк не дизелем.
20 липня 09:54
Авто 1.8 tsi
1. OKKO pulse
2. BVS -100
3. Укрнафта 95 energy.
Окко непоганий бензин але дорогуватий. Бвс 100 заливаю як їду між містами - подобається як авто їде,розхід нормальний та немає пропусків запалення. Укрнафта заливаю тільки коли в місті їзжу - дешево і сердито + розхід адекватний , але буває підтраює. На Вог заправлялся раніше, поки авто не стало по трасі, я не знаю що там бензин попався але тапливному насосі забило сітку наглухо. БРСМ, Мотто, Маршал - бензин бадяга.
3
26 червня 09:32
Я їжджу на Audi A5 Sportback (2G)
Окко
Сокар
upg (поки лила 100 бенз)

У мене картка окко 15 років, все устраює)
Був один раз епізод, коли після окко на дарниці пасатіку поплохело, але загалом за ці роки все наче ок.
Сокар додаю за шаурму і чисті туалети.
Юпіджи не довго користувалась, поки стучали клапана в бнв😅
Зараз їжджу на дізелке ваг, бажання експерентувати з бюджетною соляркою нема👀
Років 10 назад заправляла Форд ка на Укрнафті, йому було ок.

Мій антирейтинг це вог.
Як їм вдається мати однаково брудні туалети від Львівщини до Харківщини — я хз)
2
26 червня 08:26
За 2 водійські роки заправляв зазвичай бенз від UPG і горя не знав. Гарний сервіс, акції, додаток, оплата на колонці - все люкс і ціна звісно приємна. Останнім часом стало зручніше заїжджати на Укрнафту і маю сказати, що мені подобається розхід на 95 energy. Ну а взагалі, звісно, мій 1.8 APT здатен перетравити будь-що.
1
25 червня 16:55
Filmmaker
Maestro_LLirik, а паливний фільтр дивились?))
Filmmaker, 20 тисяч вже їздить MANN. Ще не дивився
1
25 червня 17:26
Я їжджу на Skoda Octavia Mk2
Вже як два роки тільки Сокар, повністю задоволений.
Раніше окко та вог
3
25 червня 10:22
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Tkachukkk
Вже як два роки тільки Сокар, повністю задоволений.Раніше окко та вог
Tkachukkk, і як паливний фільтр себе почуває? Не дивився? Бо сам як раз тільки з попереднього ТО перейшов з КЛО на Сокар повністю, цікаво буде результат подивитись.
25 червня 17:24
Я їжджу на Volkswagen Polo Sedan
КЛО (газ, бензин, в т.ч. 100)
ОККО (газ, бензин, із знижками ціна нормальна)
Marshall (газ, бензин, низькі ціни)
UPG (газ, бензин, в т.ч.100)
БРСМ (тільки газ!)
Socar (дорогувато)
1
25 червня 07:18
Я їжджу на Peugeot 5008 (1G)
Окко
25 червня 06:55
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Деня6655
Окко
Деня6655, аргументовано 😄
2
25 червня 17:24
Я їжджу на Peugeot 5008 (1G)
Filmmaker
Деня6655, аргументовано 😄
Filmmaker, ну UPG і авіас ще можно)
25 червня 17:29
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Я їжджу на ЗАЗ 1103
Ukrnafta/AVIAS ta UPG = 95
2
24 червня 21:58
Пфф, BVS, бо інших в місті немає)
1
24 червня 13:49
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
ma-tsu
Пфф, BVS, бо інших в місті немає)
ma-tsu, що є то є, це правда))
25 червня 17:24
Я їжджу на ВАЗ / LADA 2105
Wog але ціна! А загалом укрнафта! Досить гарне паливо! По нормальній ціні!
24 червня 11:39
Я їжджу на Chevrolet Lacetti 5D
Lacetti 1.6 газ/бенз

Живу в Черкасах, тому можливо, в списку буде кілька АЗС, яких немає у вашому місті.

1. UPG: найбільш сподобалось їх паливо, як газ так і бензин. В основному можу говорити лише про газ, 20л газу вистачає на ±220 км. На високих обертах по трасі на бензин не переключається (пізніше буде зрозуміло чому я це вказав). По місту розхід 9.5-9.7

2. БРСМ: хоч багато чув поганого про них, але на диво, як газ так і бензин мене задовільняє, 20л газу вистачає на 210-215км. Розхід 9.5

3. Перон - більше ніколи!! 20л газу вистачає на 170км максимум. При 4.5к обертів - газ починає пищати і переключається на бенз. По місту розхід 13л.

4. BVS: впринципі нормально, вистачає 20л газу на ±200км, але кусається ціна. Ситуація як і на пероні, при високих обертах переключається на бенз. Розхід по місту не заміряв, катався на цьому газу в основному по селищу, де машин майже немає.

Що до бензину, то точно сказати дуже важко. В основному 10л вистачає на 950-1000км, з урахуванням того, шо проїжджаю на бензині тільки доки машина не прогріється.

Вог, окко, Шелл не нюхав, нічого сказати не можу.
1
23 червня 22:59
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Koma
Lacetti 1.6 газ/бензЖиву в Черкасах, тому можливо, в списку буде кілька АЗС, яких немає у вашому місті.1. UPG: найбільш сподобалось їх паливо, як газ так і бензин. В основному можу говорити лише про газ, 20л газу вистачає на ±220 км. На високих обертах по трасі на бензин не переключається (пізніше буде зрозуміло чому я це вказав). По місту розхід 9.5-9.72. БРСМ: хоч багато чув поганого про них, але на диво, як газ так і бензин мене задовільняє, 20л газу вистачає на 210-215км. Розхід 9.53. Перон - більше ніколи!! 20л газу вистачає на 170км максимум. При 4.5к обертів - газ починає пищати і переключається на бенз. По місту розхід 13л. 4. BVS: впринципі нормально, вистачає 20л газу на ±200км, але кусається ціна. Ситуація як і на пероні, при високих обертах переключається на бенз. Розхід по місту не заміряв, катався на цьому газу в основному по селищу, де машин майже немає. Що до бензину, то точно сказати дуже важко. В основному 10л вистачає на 950-1000км, з урахуванням того, шо проїжджаю на бензині тільки доки машина не прогріється. Вог, окко, Шелл не нюхав, нічого сказати не можу.
Koma, В Черкасах особисто заправлявся на Сокарі (завжди топ), шкода лише що одна заправка в місті, або на Окко (газ) - в цілому питань не було. Пробував ще коли була криза палива задувати кілька разів Газ на «Перон-2» по вул. Сумгаїтській, я так розумію що це місцева якась станція, начебто не помітив змін і ціни на табло в рази нижчі, ніж у конкурентів. Бензин там один раз 95 заправляв, теж в кризу тільки, бо ніде не було. Але від одного разу нічого не відчув, бо все перемішалось зі старим.
24 червня 06:42
Я їжджу на Alfa Romeo 159
Fiat Stilo Abarth 2.4 Бензин

1. ОККО(тільки Pulls)
2. WOG(тільки Mustang)

Якщо в Києві в себе на районі, то 99% це буде ВОГ, все інше майже гарантовано ОККО. В цілому помітив що після заправки на ВОГ в Києві авто працює ідеально, а от після умовного ВОГ в Павлограді вже якось неприємно. В той самий час ОККО добре як в Києві, так і в інших містах.
1
23 червня 20:19
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk7
1.8tsi
1. Різниці між "преміальними" з OKKO, WOG, UPG не помічено, заправляю яка перше трапиться.
2. Amic, ANP переварює нормально, но я не навалюю на цьому пальному.
3. Socar та БРСМ, заводилась не з першого разу, та погано їхала тільки на цих двох.
23 червня 18:04
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
olehVW
1.8tsi 1. Різниці між "преміальними" з OKKO, WOG, UPG не помічено, заправляю яка перше трапиться.2. Amic, ANP переварює нормально, но я не навалюю на цьому пальному.3. Socar та БРСМ, заводилась не з першого разу, та погано їхала тільки на цих двох.
olehVW, на Socar погано їхала? Вперше таке чую взагалі, щоб саме від будь якого їхнього палива так було. Та і ставити в один ряд Socar та БРСМ ну таке собі))
2
23 червня 18:17
Я їжджу на Volvo V50
Наразі має дизельне авто, заправляюсь виключно на AMIC, до того було авто газ/бензин відповідно ОККО/АМІС. Тому мій топ виглядає якось так:
1. AMIC
2. OKKO
2
23 червня 18:02
1. Grand Petrol (бензин 95+/98+), только с канистры
2. SOCAR (газ)
1
22 червня 10:28
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
FT-MK5
1. Grand Petrol (бензин 95+/98+), только с канистры2. SOCAR (газ)
FT-MK5, Газ на Сокарі у вас завжди чітко задувають по літражу? Не відчуваєте іноді похибки?
23 червня 16:46
1. WOG♥️
2. UPG
3. Shell (Vpower)
Катаю на дизелі
За можливості хочу спробувати Socar
2
21 червня 21:44
А ще в наші буремні часи доволі важливий соціально-економічний аспект. При однаковій якості палива, варто обирати лідерів.
1
21 червня 21:36
Як власник авто, що на жаль дуже перебірлеве до реального октану бензина, залишу свій коментар.
Дуже важливо відрізняти час, в який був досвід взаємодії з паливом. До підарського вторгнення це одне, паливна криза 2022 року то інше, теперішній час, то взагалі третє.

На сьогодні серед бензина самий топ це однозначно Socar 100, що продається по ціні героїну. На ньому дуже добре тримає кути запалення, жодної детонації. Далі досвідним шляхом йде Shell VP racing 100. Це дуже достойний 98й бензин за адекватні гроші. Щоб зʼявилася детонація, то треба постаратися. Далі само собою UPG 100. Не ідеал, але свою справу робить.

А ось до вторгнення, як би це не звучало, для авто з FlexFuel, був топ спиртовий з БДСМ.
В цілому вважаю, що все паливо на БДСМ це бодяга. АЛЕ спиртове паливо це саме по своїй суті і є бадяга, тож воно ок. Так ось до вторгнення це спиртове паливо показувало себе не гірше 100го з іменитих АЗК. Тестували на двох авто, ні відкатів запалення, ні нальоту, все топ. А ще ціна на той час на майже 10 грн нижча.
Зараз же це на жаль жах. Що вони почали змішувати, навіть бсь знати. Трохи нижче один пан показував свічки з Фокуса з flexfuel. Там реально біда.
3
21 червня 18:50
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Negative.lg
Як власник авто, що на жаль дуже перебірлеве до реального октану бензина, залишу свій коментар. Дуже важливо відрізняти час, в який був досвід взаємодії з паливом. До підарського вторгнення це одне, паливна криза 2022 року то інше, теперішній час, то взагалі третє. На сьогодні серед бензина самий топ це однозначно Socar 100, що продається по ціні героїну. На ньому дуже добре тримає кути запалення, жодної детонації. Далі досвідним шляхом йде Shell VP racing 100. Це дуже достойний 98й бензин за адекватні гроші. Щоб зʼявилася детонація, то треба постаратися. Далі само собою UPG 100. Не ідеал, але свою справу робить. А ось до вторгнення, як би це не звучало, для авто з FlexFuel, був топ спиртовий з БДСМ. В цілому вважаю, що все паливо на БДСМ це бодяга. АЛЕ спиртове паливо це саме по своїй суті і є бадяга, тож воно ок. Так ось до вторгнення це спиртове паливо показувало себе не гірше 100го з іменитих АЗК. Тестували на двох авто, ні відкатів запалення, ні нальоту, все топ. А ще ціна на той час на майже 10 грн нижча. Зараз же це на жаль жах. Що вони почали змішувати, навіть бсь знати. Трохи нижче один пан показував свічки з Фокуса з flexfuel. Там реально біда.
Negative.lg, дякую за розгорнуту відповідь)
26 червня 18:15
1 BP
2 Shell
3 Esso
😎
2
21 червня 18:14
Дизель, заливал только Сокар и Гранд Петрол - топчик в Киеве, но на Воге (мустанг) - нравится больше, как-то мягче работает в морозы на воге.

У брата Джетта 2.5 атмо, на Сокаре нано и гранд петроле 95 - постоянно ошибки по детонации, на воге - больше полугода и ошибок нет.. Про мех. часть можно и не говорить даже, там все меняно нужно и нет, все топчик стоит.
1
21 червня 16:43
Я їжджу на Skoda Octavia Mk1
Дуже класне опитування 👍
І так на рахунок газу

1 klo.
2.upg
3.Shell

Впринципи всі +,- одинпковий розхід 10-15 тис фільтри в задовільному стані.

Бензин 100

1. Sokar - наче краще їде
2. Shell
3. Upg
2
21 червня 11:39
Я їжджу на Skoda Octavia Mk1
VIGOGOLF
Freza, а дизель?
VIGOGOLF, ще не придумав щоб моя шкода на ньому поїхала, але точно можу порадити заправлятись в каністру і через лейку з сіткою заливати його і вчасно міняти фільтри)
21 червня 23:31
Всім добра!
Lincoln Nautilus 2.0 - OKKO, WOG. Саме в такій послідовності. Чому? Бо на ОККО знижка 5грн/літр, а на WOG - 3%, що складає 1,8 😁
Honda CR-V RD-I - 1. "воєнний бінзін". 2. БРСМ газ і 95. Чому так? Бо після "воєнного" на БРСМ паливі машина аж летить))
4
21 червня 09:49
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
Вирішив провести експеримент з ОККО дизель Пульс. Замінив паливний фільтр і 9к км заливав тільки ОККО. На наступному ТО зняв фільтр. Стан його на свій пробіг - печальний. То ж висновки робіть самі.
Зараз такий же експеримент проводжу з Shell. Вже 6к відкатав. Але вже більше подобається, ніж ОККО - регенерація рідше запускається, двигун рівніше працює, форсунок не чути (до цього на холодну трохи клацали). Розхід - такий же. Подивимся потім на паливний фільтр.
6
21 червня 08:35
Походу я почти одиночка. Обе свои машины заправляю 95 на укрнафте. Чувствуют себя хорошо.
6
21 червня 07:20
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk5
Алиот
Походу я почти одиночка. Обе свои машины заправляю 95 на укрнафте. Чувствуют себя хорошо.
Алиот, я теж часто там заправляю автівку, нарікань не маю
2
24 червня 10:22
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk4
перешел о окко и вога на юпж )
2
21 червня 03:07
Я їжджу на Peugeot 3008 (1G)
Дизель. Якщо катаю містом (Харків) то OVIS (Orlen, Європа): тихо, мʼяко, мінімальні витрати. Якщо у подорож то UPG (Америка на стероїдах): трохи гучніший перший запуск, трохи інколи чую форсунки, корекція трошки гірша, але загалом, з урахуванням ціни та акцій можна дозволити один, два баки з десяти. Коли на UPG була бельгійська солярка - було класно. Зараз же Америка. Знаючи любов американців до легкових дизельних авто, не складно зрозуміти, що і паливо у них буде відповідне, тобто орієнтоване точно не на легкові авто. Навіть, якщо глянути на паспорт якості, то ми побачимо там в основі зимовий дизель, який вивели у норму присадками. На сайті виробника присадок (США) не багато інформації щодо легкових авто. В основному різноманітна важка техніка.
1
20 червня 23:19
Skoda Octavia a5 Scout
2.0 FSI
Анп 95, Вог 100
Иногда и Amic 95
Качеством в принципе доволен, но с 95 добавляю октан присадку, по заводу рекомендация 98.
1
20 червня 21:31
Я їжджу на Hyundai Accent (3G)
Filmmaker, згоден))
1
20 червня 18:13
Без коліс :(
Давно це було але була в Дніпрі заправка на вул.Богомаза і кому вона не належала гарне там було паливо. Деб я не заправлявся там було дизельне паливо саме добре, тачка летіла як ракета і їхала довго))))
20 червня 16:25
WOG
20 червня 14:33
Я їжджу на Hyundai Accent (3G)
Лише Окко ,більше 4х років так як є паливна карта від компанії де працюю.Паливом задоволений.
4
20 червня 13:03
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
stella014
Лише Окко ,більше 4х років так як є паливна карта від компанії де працюю.Паливом задоволений.
stella014, якби в мене була паливна карта, мені теж подобалось би Окко 😁
4
20 червня 13:53
Заправляю своє авто завжди на UPG, беру самий звичайний дизель. Дивився показники витрати палива, то в спокійній манері їзди показники витрати +- наближені до заводу. По трасі 3,7-4,5, а по місту 5-6 л. Тому вважаю це непоганий показник якості. Раніше заправляв іноді SHELL, нещодавно заправлявся декілька раз на WOG, то різниці в динаміці та витраті палива не помітив взагалі між цими АЗС. Періоди регенерацій сажовика теж в межах норми. Ну і ще UPG подобається відносно демократичнішою ціною дизеля та гарним, затишним дизайном своїх АЗС
5
20 червня 12:43
Я їжджу на ЗАЗ Sens
Окко ,upg , катрал
20 червня 12:34
Upg бензин, Окко дизель(бо у жінки паливна картка)
Від окковського бензину свічки с білим нагаром у багатьох авто
Вог ніби не погане пальне, не заїжджаю не подобається візуально + багато франшиз з не понятним пальним, а їздити видивлятись таке собі
Сокар все подобаеться, але не має по звичайним маршрутам
2
20 червня 12:23
Я їжджу на Subaru Forester (SG)
UPG, тому що EJ любить 100й бензин)
1
20 червня 12:00
Я їжджу на BMW 3 series (F30)
Grand Petrol (раніше УкрАвто), краще в Україні нема. Не плутати за Укр Нафта 😂
Все інше - хєрня, від партії залежить і може різнитися між собою. UPG 100 десь біля істини, але вигнали тупо присадками. Випаровується на очах з баку, але їде непогано.
5
20 червня 11:37
Вже рік як заправляю виключно пальне на WOG (в основному газ, бензин Mustang). Аргументую чого так. По-перше - відкалібровані пістолети, ще ні разу не було зверх норми. По друге - якість палива задовільняє, розхід адекватний. Також маю знижку на газ 2,5 грн, на бензин 5 грн за літр. Газове обладнання обслуговую на СТО "Профі Газ", саме там фахівці порадили користуватися WOG. До цього заправлявся на KLO та Shell, також гарне паливо, однак при заправках відмічав, що трохи більше забувають газу.
3
20 червня 11:22
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
АМІС, KLO, Shell інколи ANP, раніше ще окко, по якості з преміум брендами і поведінці /роботі авто різниці не відчув на всіх авто які мав. Раніше моніторив тести якості пального на АЗС, так от такі як брсм, отомото, маршал краще обходити стороною, upg - наче норм, але показники трохи перевищують "допуски". Хоча той самий Вог також іноді не "святі" . Кум до речі свого дастера з автосалона на брсм заправляє і ніяких проблем, як пощастить короче мабуть.
2
20 червня 10:30
95 пульс на Окко, і 100юпг
WOG i Shell, не рекомендую, після них вискакував чек по бідній суміші
сокар - дорого, але ніби непогано
1
20 червня 09:43
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
bloomfield1395
95 пульс на Окко, і 100юпгWOG i Shell, не рекомендую, після них вискакував чек по бідній сумішісокар - дорого, але ніби непогано
bloomfield1395, в мене чек з аналогічною помилкою був на Окко як раз колись, але з 95 звичайним
1
20 червня 10:27
Я їжджу на Skoda Octavia Mk2
Я заправляю авто ОККО Pulls Diesel.
1
20 червня 09:24
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Gr-Vetal
Я заправляю авто ОККО Pulls Diesel.
Gr-Vetal, Як давно? Чому саме Окко?
20 червня 10:26
Я їжджу на Skoda Octavia Mk2
Filmmaker
Gr-Vetal, Як давно? Чому саме Окко?
Filmmaker, весь час по суті, найкраще подобається їзда авто саме на ОККО.
20 червня 10:31
Я їжджу на Renault Megane II
До повномаштабки заправлявся на ВОГ 95, бо близько від дому. Після 22.02 ОККО 95пульс шоб за туж ціну ще ЗСУ підтримати )) Крайні 2 рази на Автотранс (полтавська регіоналка), бо фінансові спроможності тануть з кожним днем (
1
20 червня 07:44
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk4
UPG поки найкраще, Socar в нас нема хоча малий в Києві дуже гарно відзивався, ОККО спаскудилося, ну чи мені так здалося тому мабуть WOG, але як вже згадували -черги
1
20 червня 07:40
Я їжджу на Renault Laguna II
2.0 бенз/газ заправляю газ на BVS . Кожного разу обнуляю лічильник пробігу, то +- завжди розхід однаковий 345-360 км. Тому думаю що газ відповідний і не обманюють
1
20 червня 06:56
Accent 1.4 заправляю на Wog, Socar, Shell, БРСМ.
Ці 4 ніби ок, на газу найкращий розхід на ніби Шелл(рекорд -820км на 36л,при швидкості 100-160), на бензині -Socar. WOG і БРСМ -однакові по розходу і динаміці. Газ з ОККО чомусь не сприймає.
1
20 червня 01:04
Vova95
Accent 1.4 заправляю на Wog, Socar, Shell, БРСМ.Ці 4 ніби ок, на газу найкращий розхід на ніби Шелл(рекорд -820км на 36л,при швидкості 100-160), на бензині -Socar. WOG і БРСМ -однакові по розходу і динаміці. Газ з ОККО чомусь не сприймає.
Vova95, це 4.4 л розхід на газу?) На бензині буде 4л?) Я максимум достигав 5.3л на 100 км...але при швидкості 80, це 2к обертів.
Нажаль щоб їхати +- єкономно швидкістю 100+ , потрібна 6 передача...а якщо згадати що після 100, вже починє грати роль аєродинаміка то десь помилка у твоїх підрахунках)
1
20 червня 10:09
Або UPG або AMIC, якість хороша, з моїми «надутими» екобустами проблем не було.
В сестри Фокус з Flex fuel, тобто можливість заправки спиртового, а в нас він тільки на БРСМ.
Ну вона рік заправлялась. Бачу по БК щось розхід великий - 7,5/трасса, хоча я колись брав Фокуса то в 5,8вписався на бензині UPG.
Викрутив свічки і прозрів, все завалено товстим рижим нагаром. Тож БРСМ ні в якому разі, бензин гімно, а економії немає, бо страшний перерозхід.
2
19 червня 23:31
Полтава, Автотранс звичайний дизель + Лікві Молі Langzeit.
Раніше було окко, але чекати по 30хв поки хтось закаже собі хот-дог, каву і ще купу всього, коли ти приїхав тупо заправитись, нафіг воно потрібно. Я взагалі, за заправки самообслуговування, по типу автомийок. Приїхав, заправивсь, поїхав. Нічого зайвого, -обслуговування, - ціна.
2
19 червня 23:15
eBreH13
Alfa_85, так на окко через додаток можна заправитись прямо біля колонки, став, відсканував на колонці qr код через додаток їх, засунув пістолет і вперед.
eBreH13, воно то так, тільки по оккопей і заправлявся. Тільки перед тобою авто, яке займає колонку хвилин 10-15, бо власник вирішив скупити пів магазину. Вже не раз так було.
1
20 червня 08:50
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk5
Заправляю Укрнафта або Авантаж, двигун 1.6 bse, перетравлює все. Був час з дефіцитом пального на початку повномасштабного, поїхав з другом на ноунейм заправку, заправили якусь бадягу. Так короче мій 1.6 навіть не помітив гівна в баку, а в друга аудюха з 3.0 fsi поїхав на капіталку.
3
19 червня 21:44
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Slavyan0991
Заправляю Укрнафта або Авантаж, двигун 1.6 bse, перетравлює все. Був час з дефіцитом пального на початку повномасштабного, поїхав з другом на ноунейм заправку, заправили якусь бадягу. Так короче мій 1.6 навіть не помітив гівна в баку, а в друга аудюха з 3.0 fsi поїхав на капіталку.
Slavyan0991, Я якось заправив шмурдяка теж десь за містом під Черкасами, коли був дефіцит сильний, так в мене запах такий стояв в салоні, наче я туди залив таку бадягу рідкісну, але вперемішку з Окко тоді 95 думаю норм прокатило 😁
19 червня 22:15
Ох, ну вставлю свої пять копійок, раз так)

Фабію заправляв спочатку на ОККО звичайним 95, потім перейшов на КЛО, різниці не помітив, нюансів також. 1.4 - тєма, їде на чому завгодно, судячи по чуткам, але випробувати долю не хотілось.

Сіроку минулий власник заправляв на ОККО 95пульс, я в перший день заправив upg100 і зловив чек. Заправив на окко той же 95 пульс - чека нема. Заправив знову upg100 - чек є. МОЖЛИВО, це було через те, що повітряний фільтр був дешевий і не міняв його ніхто більше 15 тисяч км. А можливо і через бенз.

В період між покупкою сіроки і початком повномасштабного лив 95 на КЛО (іноді F100, коли приїжджав в Київ). Паливо трохи гірше, сервіс трохи гірше, але в цілому ок.

З початку повномасштабного ллю тільки upg100, чеків немає, машинка пре, подобається.

По сотому знайомі радять той же КЛО і Shell (шо дивно, бо в моїй голові це бомжатнік, а не заправка, але відать то Житомиру так пощастило 😄). Багато чіпованих катають на upg100 і розказують, шо вихлоп смердить потними шкарпетками - у мене кат на місці, мб тому і не смердить 😄

Один раз заправився на WOG 95 - ледве запустили двигун вранці, раза з десятого. Більше туди не їздим.

Соляру в ікс ллю зазвичай на тому ж UPG, іноді потрошку на інших заправках. З цим особо не парюсь, але стараюсь не міняти заправку, аби мати об'єктивну картину. На сервісі дивились моторчик - всьо в ідеалі, крім турбіни, турбіні скоро жопа. Але турбіна не від поганої соляри вмерла 😄
1
19 червня 20:59
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
_o_x_ygen
Ох, ну вставлю свої пять копійок, раз так)Фабію заправляв спочатку на ОККО звичайним 95, потім перейшов на КЛО, різниці не помітив, нюансів також. 1.4 - тєма, їде на чому завгодно, судячи по чуткам, але випробувати долю не хотілось.Сіроку минулий власник заправляв на ОККО 95пульс, я в перший день заправив upg100 і зловив чек. Заправив на окко той же 95 пульс - чека нема. Заправив знову upg100 - чек є. МОЖЛИВО, це було через те, що повітряний фільтр був дешевий і не міняв його ніхто більше 15 тисяч км. А можливо і через бенз. В період між покупкою сіроки і початком повномасштабного лив 95 на КЛО (іноді F100, коли приїжджав в Київ). Паливо трохи гірше, сервіс трохи гірше, але в цілому ок.З початку повномасштабного ллю тільки upg100, чеків немає, машинка пре, подобається.По сотому знайомі радять той же КЛО і Shell (шо дивно, бо в моїй голові це бомжатнік, а не заправка, але відать то Житомиру так пощастило 😄). Багато чіпованих катають на upg100 і розказують, шо вихлоп смердить потними шкарпетками - у мене кат на місці, мб тому і не смердить 😄Один раз заправився на WOG 95 - ледве запустили двигун вранці, раза з десятого. Більше туди не їздим.Соляру в ікс ллю зазвичай на тому ж UPG, іноді потрошку на інших заправках. З цим особо не парюсь, але стараюсь не міняти заправку, аби мати об'єктивну картину. На сервісі дивились моторчик - всьо в ідеалі, крім турбіни, турбіні скоро жопа. Але турбіна не від поганої соляри вмерла 😄
_o_x_ygen, свої 5 копійок це святе!)) За Вог згоден 💯 , хоча раніше до війни був можна сказати еталоном як Сокар, а зараз на рівні з Бдсм, типу може трохи кращій. Кло теж класне, але за пальне нічого сильно не можу сказати, бо заправляв тільки Газ, тільки кілька разів звичайний 95 заливав для старту і все. Там за пів року таке зібралося в баку з різних станцій, то Кло 95 то Сокар звичайний, що фільтр після 13 тис. був чорний! 😃 Грешу на 95 Кло звичайний, а там не знаю 🤷‍♂️
1
19 червня 22:12
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
_o_x_ygen
Filmmaker, КЛО звичайний і 95+ раніше були зовсім різними бензами, від різних НПЗ. Зараз хз, але підозрюю, що так і лишилось
_o_x_ygen, я якось запитував на Сокарі у працівника, є різниця між 95 звичайним і Нано в них, він каже - суттєва, краще переплатити 1/2 гривні.
1
19 червня 22:35
Я їжджу на Honda Accord (7G)
Я вже майже два роки лию пульс95 на окко, все гарно.
Також декілька раз лив мустанг95 вог)
2
19 червня 20:08
Я їжджу на Honda Accord (7G)
Filmmaker
stephanco, Бачу Окко теж людям заходить))
Filmmaker, ну я пульс лив та і лию суто через пульс помста) але як виявилось все окей і по самому бенз, їздить все файно)
Простий 95ий лив тільки у кризу коли не було бенз) тоді лив що було)
21 червня 20:18
Це вічна тема і коротко в неї вкластись не виходить...
Багато цікавих коментарів) всі імениті заправки...в принципі це добре.
Також окрім правильних заправок, треба дивитись паспорт...він у вільному доступі на кожній заправці...змінюється раз у декілька місяців, з настанням нової партії, а також може бути навіть різний у різних регіонах.
Паспорт якості пального...там ми побачимо багато пунктів і цифр...деякі будуть нам знайомі, а деякі ні) перше на що треба дивитися це звісно що країна походження. Якщо завод Орлен...таке пальне має більшу шільність...воно завжди як правило дорожче.
Зараз багато пального з Румунії. Але думати що все з однієї бочки не потрібно...саморобні нпз в нас є.
На рахунок бензину, памятаємо...щільність більша - значить тепловіддача більша, а значить і єкономніше. Але це фактор декількох параметрів, які вказані у самому паспорті.
7
19 червня 19:41
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
iRacingFunTeam
Це вічна тема і коротко в неї вкластись не виходить...Багато цікавих коментарів) всі імениті заправки...в принципі це добре. Також окрім правильних заправок, треба дивитись паспорт...він у вільному доступі на кожній заправці...змінюється раз у декілька місяців, з настанням нової партії, а також може бути навіть різний у різних регіонах.Паспорт якості пального...там ми побачимо багато пунктів і цифр...деякі будуть нам знайомі, а деякі ні) перше на що треба дивитися це звісно що країна походження. Якщо завод Орлен...таке пальне має більшу шільність...воно завжди як правило дорожче.Зараз багато пального з Румунії. Але думати що все з однієї бочки не потрібно...саморобні нпз в нас є.На рахунок бензину, памятаємо...щільність більша - значить тепловіддача більша, а значить і єкономніше. Але це фактор декількох параметрів, які вказані у самому паспорті.
СлавутаБіТурбоМоторс, 💯👏
1
19 червня 22:46
Без коліс :(
Я завжди SOCAR пальна Diesel nano extro все результат супер нічого не було проблем
2
19 червня 19:15
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
VIGOGOLF
Я завжди SOCAR пальна Diesel nano extro все результат супер нічого не було проблем
VIGOGOLF, 💯аналогічно з Бензином 95 нано м Газом 😊
19 червня 20:33
Я їжджу на FIAT Stilo
Перейшов на wog,до дого заправлявся на окко але авто якось не так себе поводить.зараз заправляю Mustang, зменшився розхід та й авто ліпше їде
1
19 червня 18:40
Я їжджу на FIAT Stilo
Filmmaker
Кальвадос, Вог раніше був кращій як на мене…
Filmmaker, ну не знаю,я перейшов з окко і тепер різниця 1-1.5 літри меньше їсть
19 червня 20:36
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Кальвадос
Filmmaker, ну не знаю,я перейшов з окко і тепер різниця 1-1.5 літри меньше їсть
Кальвадос, це до речі від заправок теж залежить, так само на Соркарі в мене
19 червня 22:04
Я їжджу на FIAT Stilo
Filmmaker
Кальвадос, це до речі від заправок теж залежить, так само на Соркарі в мене
Filmmaker, можливо.в мене на шляху не має сокару щоб спробувати.там паливо якісне,так як з Азербайджану
19 червня 22:07
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Кальвадос
Filmmaker, можливо.в мене на шляху не має сокару щоб спробувати.там паливо якісне,так як з Азербайджану
Кальвадос, та мені здається з Европи, який там Азербайджан… топові заправки з однієї каністри, присадки лише свої, а там хз 🤷‍♂️
19 червня 22:13
Я їжджу на FIAT Stilo
Filmmaker
Кальвадос, та мені здається з Европи, який там Азербайджан… топові заправки з однієї каністри, присадки лише свої, а там хз 🤷‍♂️
Filmmaker, ну на скільки я знаю на сокарі не з Європи. знайомі там працювали,та й сам я з Азербайджану,і на скільки мені відомо паливо їде з Азеру,може зараз через Європу
1
19 червня 22:18
В основному KLO F100, рідше Grand Petrol 98+ і вже зовсім рідко Socar Nano100 і WOG 100 Mustang.
UPG 100 порадити зовсім не можу, а ще Shell ніби кажуть норм
1
19 червня 17:12
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
hello_podpishnikshi
В основному KLO F100, рідше Grand Petrol 98+ і вже зовсім рідко Socar Nano100 і WOG 100 Mustang. UPG 100 порадити зовсім не можу, а ще Shell ніби кажуть норм
hello_podpishnikshi, Теж на КЛО заправлявся, питань не було, теж ок 👌 Але тільки Газ, а от 95 звичайний бензин не дуже сподобався, фільтр паливний був чорний…
19 червня 20:31
Я їжджу на Jeep Patriot
ОККО або WOG, заливаю 95. По паспорту рекомендують 92, але де його якісний дістати зараз? Європа не виробляє такий. Може хто заливав собі 92 і може порекомендувати заправку?
19 червня 17:04
AlexBratushka
ОККО або WOG, заливаю 95. По паспорту рекомендують 92, але де його якісний дістати зараз? Європа не виробляє такий. Може хто заливав собі 92 і може порекомендувати заправку?
AlexBratushka, заправляйтесь 95, ніяких проблем не буде. Хіба у вас зовсім старе авто і степінь стискання менше 10:1. Якісного 92 зараз ніде нема, все що є, це продукт місцевої творчості і сумнівного результату.
2
19 червня 19:38
По місцю невеликий вибір нормальних АЗС. По Україні по можливості стараюсь заправлятися на WOG. Коли їздив по Європі, то Shell(рекорд по розходу на газу), Польща Orlen
2
19 червня 16:54
В моєму місті вибір не занадто великий по азс, коли була бензинка у мене, то заправлявся на окко бензином і газом, все було чудово. Зараз дп заправляю або на укрнафта(через додаток виходить дешевше на 2 гривні паливо), або на окко(з фішкою плюс мінус виходить норм ціна).
А так пробував заправлятись і на сокарі, і на вог, амік пару раз. Взагалі зараз якість плюс мінус однакова, адже більшість зараз палива поставляють із Європи.
Перевірити ми це звичайно не можемо, але вимушені вірити на слово🤔
3
19 червня 16:37
Я їжджу на Mercedes-Benz W123
Окко, WOG, інколи укрнафта по дизелю. Великі мережі, майже всюди є, проблем поки не було.
Але кажуть, що сучасний дизель до класичних авто не дуже, бо занадто чистий. По розхіду якщо окко, чи вог, то машина бере на півлітра меньше і динаміка наче краще та тихіше мотор працює.
1
19 червня 16:34
Shell бенз + газ уже лет 10
Укрнафта если надо срочно а Shell закрыт и то при условии не более 10л бензина .
БРСМ изредка газ , хотя газ у них по ощущениям да и по оборудованию не хуже того же Shell, бензин никогда.
1
19 червня 15:32
Filmmaker
SnowgOons_, Бдсм я прямо не знаю, стрьомно якось 😁
Filmmaker, газ нормальный , и по расходу и по качеству , бенз не в коем случае)
2
19 червня 20:51
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
SnowgOons_
Filmmaker, газ нормальный , и по расходу и по качеству , бенз не в коем случае)
SnowgOons_, ну газ мені здається скоріш за все однаковий всюди, хоча хто зна
2
19 червня 22:05
Filmmaker
SnowgOons_, ну газ мені здається скоріш за все однаковий всюди, хоча хто зна
Filmmaker, ну на авиасах и укрнафтах было замечено что в бак влазит на 2-4 литра больше чем на остальных заправках 😁и расход +1л по факту .
1
19 червня 22:19
Filmmaker
SnowgOons_, ну махінації це ж всюди 🤷‍♂️
Filmmaker, на шеле всегда литр в литр при заправке , когда бочка пустая то могут меньше на 2 задуть . А при расходе два раза точно было за все время, тоже перерасход по литру был , думал форсунки , ан нет .
19 червня 22:55
По якості зараз пальне плюс-мінус на одному рівні в усіх брендових заправках, бо везеться все з Європи.
Тому за іншими параметрами для себе обрав UPG. Тому що у них фірмове пальне - це суміш 95 і 100 бензу, відповідно реальний октан десь 97-98. А не так як у всіх всякі пульси-мустанги, де по суті є звичайне пальне з додаванням миючих присадок, вартість яких 50 коп на літрі, а нам пропонують за 2 грн на літрі. Це вже не говорячи про те, що взагалом цінова політика на пальне набагато адекватніша. В ОККО маржа мінімум 14-15 грн на одному літрі від закупівельної ціни.
4
19 червня 15:15
1) Сокар найкраще пальне, саме бодро їде карбюраторний мот
2) Шел хороше пальне, але треба питати звідки привезли))))
3) Урнафта поякості середнє зате немає черг бо немає сральників, хотдогів (Привіт ОККО і ВОГ), тому і дешевше на пару гривень=)
2
19 червня 14:51
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Apple
Filmmaker, Зарас весь бензин з Європи.
Apple, Хотілось би вірити…
19 червня 20:26
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Filmmaker
Apple, УкрНафта щось не дуже зарекомендувала себе як бренд, вона наче з Росії возили раніше якийсь шмурдяк 92, зараз не знаю 🤷‍♂️
Filmmaker, вони і зараз в 92 і 95 ляють залізовмісну присадку зверх міри. Свічки аж червоні від їхнього бензину. Так само ANP.
2
19 червня 18:51
STK_71
Filmmaker, вони і зараз в 92 і 95 ляють залізовмісну присадку зверх міри. Свічки аж червоні від їхнього бензину. Так само ANP.
STK_71, ХА значить в мене хороша Укрнафта бо міняв свічки і точно не були червоні, а червоні бачив з БРСМ.
19 червня 23:27
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Apple
STK_71, ХА значить в мене хороша Укрнафта бо міняв свічки і точно не були червоні, а червоні бачив з БРСМ.
Apple, ось щоб не бути голословним 95 укрнафта. Свічка з генератора інверторного, спалено 14л бензину. На авто того року була не така страшна, але подібна, тому в авто перестав лити. Тепер і в генератор перестав)
19 червня 23:40
Я їжджу на Toyota Land Cruiser 300
Grand Petrol ДП+
Від багатьох сервіс-менів чув і наглядно показували що це найкраще пальне в нас.
3
19 червня 14:39
Я їжджу на Toyota Land Cruiser 300
Filmmaker
Piton, наглядно показували - тестували? 😊
Filmmaker, на моєму іншому авто яке всю дорогу пило тіки upg100 показували мої свічки і свічки з авто яке на GP заправляли.
Конкрето тим людям я довіряю.

Але я не рекламую і не навязую, це відповідь що і чому ллю, не більше🙂
1
19 червня 16:23
Я їжджу на Toyota Land Cruiser 300
STK_71
Piton, і в чому була різниця між свічками?
STK_71, мої знизу, проїхали 30 тищ на upg100, зверху нові для мого ж авто. Ті шо їздили на gp нема фотки нажаль, але вони виглядали краще.

P.S. Свічки з сузукі вітара, 1.4 турбо
19 червня 20:56
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Piton
STK_71, мої знизу, проїхали 30 тищ на upg100, зверху нові для мого ж авто. Ті шо їздили на gp нема фотки нажаль, але вони виглядали краще.P.S. Свічки з сузукі вітара, 1.4 турбо
Piton, тут більше схоже що трохи масло потрапляє в циліндри. Можливо через ковпачки. Бо бензин такого потемніння тим паче сотий не дасть.
19 червня 20:59
купив в квітні машину, заправляюсь лише на RLS це сітка місцевих заправок, дешевше паливо ніж на ОККО, ВОГ і Укрнафта і якість завжди мене влаштовувала, розхід стабільно 6,5.
А якщо брати за межами міста, то:
1) ОККО
2) АМІК
3) ВОГ
1
19 червня 14:32
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
КЛО, UPG, Socar. По суті воно все з одної цистерни набирається, але саме в такому порядку йде мій топ, ніколи не було проблем і на перших двох адекватні ціни і сервіс. Ну і причина бо на цих двох є 100 бенз (АКА 98 з присадочками) в наявності скрізь де мені треба. На третьому ціни неадекватні, але чисто по дорозі коли їдеш по трасі, можна заїхати помажорить, правда контингент там дуже часто кончений, це я про клієнтів, всякі грубіяни на дорогих відрах шо думають шо вони краще всіх інших, але то ж не вина самої АЗС😁
2
19 червня 14:30
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Filmmaker
DomCobb, Не знаю, мені не попадались ще на Сокарі такі клієнти, але що «дивляться з висока» є таке у деяких 🤪
Filmmaker, на дружби народів всякі попадались оку, одне хамло на мерсі амг сильніше інших запам'ятав, шо почало матюкаться на персонал ще не перейшовши поріг заправки наче йому там всі винні 😁
19 червня 15:05
Я їжджу на Hyundai H-1 (1G)
Вже 4 роки заливаю дизель на ОККО . Поки політ нормальний.
Чув що на сокар та амік норм дизель, але сам не перевіряв.
3
19 червня 14:05
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Coffee_man_ua
Вже 4 роки заливаю дизель на ОККО . Поки політ нормальний.Чув що на сокар та амік норм дизель, але сам не перевіряв.
Coffee_man_ua, На Сокарі Газ та Бензин Нано 95 якісні, сам користуюсь вже тривалий час, жодних нарікань 😊
19 червня 14:52
OKKO, wog как то машина не любит конкретно говорю за дизель!
1
19 червня 14:00
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
lozoviy85
OKKO, wog как то машина не любит конкретно говорю за дизель!
lozoviy85, случай с Окко в западной Украине не заставил засомневаться? А то я и раньше не особо был фанатом Окко, а после того случая и подавно.
19 червня 14:51
Filmmaker
lozoviy85, случай с Окко в западной Украине не заставил засомневаться? А то я и раньше не особо был фанатом Окко, а после того случая и подавно.
Filmmaker, яким чином технічна несправність однієї конкретної станції впливає на загальну якість пального?) Таке в будь-кого може бути
19 червня 16:27
Filmmaker
OleksandrM, на Сокарі таких випадків не знаю наприклад, тому і висновкі такі :)
Filmmaker, ну в Сокар майже в 100 разів менше АЗС ніж в Окко, тому відповідно ймовірність технічної поломки в 100 разів менша)
Але якщо хоча б загуглите відгуки про Сокар, то побачите як там у них регулярно пальне взимку замерзає і тп) ну і пальне в них дорожче)
1
20 червня 00:49
lozoviy85
OKKO, wog как то машина не любит конкретно говорю за дизель!
lozoviy85, як проявляється "не любов"?)) Бо я взагалі різниці не бачу ні на Шкоді ні на БМВ) Окко, вог, сокар, Гранд Петрол, європейські заправки. На всьому двигуни однаково працюють))
19 червня 15:50
lozoviy85
OleksandrM, топливна не ...бе мозг))) не знаю чому так, але вог саме помилки починають..
lozoviy85, ну це мабуть уже просто з віком авто приходить, паливна система більш чутлива стає)
1
19 червня 16:26
Без коліс :(
lozoviy85
OKKO, wog как то машина не любит конкретно говорю за дизель!
lozoviy85, для дизельне паливо підходить сокар?
19 червня 19:26
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
lozoviy85
OKKO, wog как то машина не любит конкретно говорю за дизель!
lozoviy85, ОККО ОККУ рознь, десь нормально, десь недольють, десь розбавлять(
19 червня 20:19