Mitsubishi Lancer IX (RED STATIC WAGON)

За розвиток українськоЇ автокультури

Я їжджу на Mitsubishi Lancer IX, Mitsubishi Lancer IX
Миколаїв, Україна

Шановне панство, наразі дуже турбує тема руснявого медіа в житті українців.

Постійно спостерігаю як наша молодь репостить тачки в інстаграмі на руснявих номерах, слухають русняві пісеньки, вставляють в свої відео з машинами всякі саундтреки з брата та подібної херні. Дивляться ютуби дрифтерів і всякої руснявої погані просто начебто нічого не відбувається.

Я вже намагався доводити цим людям що цього треба позбавлятись, але не для всіх війна це війна, а ворог це ворог.

Тому прошу борітесь з цією хернею та намагайтесь донести до людей, що наше набагато краще, і що однією сракою на двох стільцях не висидіти.

Дивіться, знімайте ютуб, розвивайте українське.

Амінь.


Опубліковано: 05 серпня 2023р. 02:53
153 0 1

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Дякую, перейшов що в ютубі, що в усіх дописах, що в житті на Українську.
Ютуб навіть пішов в гору.
Моя рідна Українська, але в роботі та життя спілкувався росіянською.
Навіть клієнти до великої війни були 95% російскомовними, тому підлаштовувався, але переходив на державну, коли звертались 5% клієнтів.
Також пару інтервью давав на каналах, теж державною, хоч і тяжко було, носивши весь час російські думки в голові.
Навіть десь пару місяців спеціально не переходив, і гаваріл па руцкі, бо так було зручно.
Все змінилось десь влітку, коли були ракетні обстріли столиці.
Тоді я реально сказав ні, і став себе пересилювати.
Зараз ситуація по роботі змінилась, 80% звернень на державній і 20% на росіській.
Це радує, та мотивує.
Дякую.
1
18 лютого 15:20
stallker
Дякую, перейшов що в ютубі, що в усіх дописах, що в житті на Українську.Ютуб навіть пішов в гору.Моя рідна Українська, але в роботі та життя спілкувався росіянською.Навіть клієнти до великої війни були 95% російскомовними, тому підлаштовувався, але переходив на державну, коли звертались 5% клієнтів.Також пару інтервью давав на каналах, теж державною, хоч і тяжко було, носивши весь час російські думки в голові.Навіть десь пару місяців спеціально не переходив, і гаваріл па руцкі, бо так було зручно.Все змінилось десь влітку, коли були ракетні обстріли столиці.Тоді я реально сказав ні, і став себе пересилювати.Зараз ситуація по роботі змінилась, 80% звернень на державній і 20% на росіській.Це радує, та мотивує.Дякую.
stallker, аналогічно, перший час було байдуже якось, потім зрозумів, відчув.
але тут не було заклику про мову, це все індивідуально, і не примусово.
а от деякі коментатори трохи не розуміють)

тисну руку.
18 лютого 23:43
Я їжджу на Skoda Fabia Combi Mk1
Почитав твоі відповіді людям під цим записом. Оце тебе занесло. Сам допис частково актуальний, але є маленьке але. Нижче буде розʼяснення.
Стосовно музики, текстів, контенту. Запитую у тебе як у миколаєвця. Ти повинен бачити що більшість миколаєвців розмовляють на русском (не російською.. вважаю це помилкою в українському перекладу). Щось я не памʼятаю щоб хтось з миколаєвців виходив та так агресивно закликав місцевих робити так як він хоче - в данному випадку розмовляти українською, не вживати російський контент і т.д.
Але.
Але любий подібний заклик на Драйвері та і в автомобільних клубах українських розвалюється коли стає питання технічне. Мені, наприклад, нецікаві оті всі мамкіни блогери/дрифтери/обзорники і т.п. Мене цікавить технічна інформація. Живий досвід застосування запчастин, ремонту та інш. (можеш глянути мій БЖ, наприклад). Я про це ще до війни писав нашим українським власникам автівок в клубі.. щоб не ліньки було з людьми поділитись досвідом стосовно ремонту. Да їм просто пофіг. Як о стінку головою. А рос. користувачам ні. От тобі і вся різниця. Наші тільки балакати можуть. Дурак думкою багатіє, як кажуть.
Смішно дивитись як кричать і закликають про відмову від руснявого контенту.. але як з авітвкою біда трапляється, то включають VPN і йдуть на Драйв2 шукати інфу як відремонтувати самостійно.. бо тут немає інфи окрім балачок, тюнінгу, конкурсів і т.д. Ліцемірство зашкалює.
Я, якщо що, був одним з перших хто приєднався відстежувати баги на цьому проекті і ділитися інфою з адмінами. Була надія що це буде українське суспільство для розвитку автовласників, де буде бібліотека корисних записів по автівкам. Ага.. в кінцевому результаті побачив цю клоунаду з флешмобом.. та і стало зрозуміло що це майданчик для інших дій.
7
12 серпня 2023р. 21:50
TAIFUN
Почитав твоі відповіді людям під цим записом. Оце тебе занесло. Сам допис частково актуальний, але є маленьке але. Нижче буде розʼяснення.Стосовно музики, текстів, контенту. Запитую у тебе як у миколаєвця. Ти повинен бачити що більшість миколаєвців розмовляють на русском (не російською.. вважаю це помилкою в українському перекладу). Щось я не памʼятаю щоб хтось з миколаєвців виходив та так агресивно закликав місцевих робити так як він хоче - в данному випадку розмовляти українською, не вживати російський контент і т.д.Але.Але любий подібний заклик на Драйвері та і в автомобільних клубах українських розвалюється коли стає питання технічне. Мені, наприклад, нецікаві оті всі мамкіни блогери/дрифтери/обзорники і т.п. Мене цікавить технічна інформація. Живий досвід застосування запчастин, ремонту та інш. (можеш глянути мій БЖ, наприклад). Я про це ще до війни писав нашим українським власникам автівок в клубі.. щоб не ліньки було з людьми поділитись досвідом стосовно ремонту. Да їм просто пофіг. Як о стінку головою. А рос. користувачам ні. От тобі і вся різниця. Наші тільки балакати можуть. Дурак думкою багатіє, як кажуть.Смішно дивитись як кричать і закликають про відмову від руснявого контенту.. але як з авітвкою біда трапляється, то включають VPN і йдуть на Драйв2 шукати інфу як відремонтувати самостійно.. бо тут немає інфи окрім балачок, тюнінгу, конкурсів і т.д. Ліцемірство зашкалює.Я, якщо що, був одним з перших хто приєднався відстежувати баги на цьому проекті і ділитися інфою з адмінами. Була надія що це буде українське суспільство для розвитку автовласників, де буде бібліотека корисних записів по автівкам. Ага.. в кінцевому результаті побачив цю клоунаду з флешмобом.. та і стало зрозуміло що це майданчик для інших дій.
TAIFUN, ви мене знаєте? З чого тоді пристали з моїми коментами? Я нічого не шукаю, і користуюсь нашими ресурсами.
Якщо вас не подобається що я пишу, викладаю, притримайте при собі ці думки. Вони цікаві тільки вам одному.

про виходи з закликами взагалі топ. Просто смішно.

І так, вибачте, зо я не другий на сайті. От не знав про нього, і який же я поганий.

Аби між собою гризтись, і своїх же гризти. Діло ваше)
2
12 серпня 2023р. 21:55
Я їжджу на Audi A4 (B8)
TAIFUN
Почитав твоі відповіді людям під цим записом. Оце тебе занесло. Сам допис частково актуальний, але є маленьке але. Нижче буде розʼяснення.Стосовно музики, текстів, контенту. Запитую у тебе як у миколаєвця. Ти повинен бачити що більшість миколаєвців розмовляють на русском (не російською.. вважаю це помилкою в українському перекладу). Щось я не памʼятаю щоб хтось з миколаєвців виходив та так агресивно закликав місцевих робити так як він хоче - в данному випадку розмовляти українською, не вживати російський контент і т.д.Але.Але любий подібний заклик на Драйвері та і в автомобільних клубах українських розвалюється коли стає питання технічне. Мені, наприклад, нецікаві оті всі мамкіни блогери/дрифтери/обзорники і т.п. Мене цікавить технічна інформація. Живий досвід застосування запчастин, ремонту та інш. (можеш глянути мій БЖ, наприклад). Я про це ще до війни писав нашим українським власникам автівок в клубі.. щоб не ліньки було з людьми поділитись досвідом стосовно ремонту. Да їм просто пофіг. Як о стінку головою. А рос. користувачам ні. От тобі і вся різниця. Наші тільки балакати можуть. Дурак думкою багатіє, як кажуть.Смішно дивитись як кричать і закликають про відмову від руснявого контенту.. але як з авітвкою біда трапляється, то включають VPN і йдуть на Драйв2 шукати інфу як відремонтувати самостійно.. бо тут немає інфи окрім балачок, тюнінгу, конкурсів і т.д. Ліцемірство зашкалює.Я, якщо що, був одним з перших хто приєднався відстежувати баги на цьому проекті і ділитися інфою з адмінами. Була надія що це буде українське суспільство для розвитку автовласників, де буде бібліотека корисних записів по автівкам. Ага.. в кінцевому результаті побачив цю клоунаду з флешмобом.. та і стало зрозуміло що це майданчик для інших дій.
TAIFUN, так що робити?
12 серпня 2023р. 21:58
Я їжджу на Skoda Fabia Combi Mk1
Negative.lg
TAIFUN, так що робити?
Negative.lg, спитайте про це у автора цього допису. Я зарікся щось радити тут адмінам. У нас різні погляди на розвиток цього сайту.
12 серпня 2023р. 22:07
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
TAIFUN
Почитав твоі відповіді людям під цим записом. Оце тебе занесло. Сам допис частково актуальний, але є маленьке але. Нижче буде розʼяснення.Стосовно музики, текстів, контенту. Запитую у тебе як у миколаєвця. Ти повинен бачити що більшість миколаєвців розмовляють на русском (не російською.. вважаю це помилкою в українському перекладу). Щось я не памʼятаю щоб хтось з миколаєвців виходив та так агресивно закликав місцевих робити так як він хоче - в данному випадку розмовляти українською, не вживати російський контент і т.д.Але.Але любий подібний заклик на Драйвері та і в автомобільних клубах українських розвалюється коли стає питання технічне. Мені, наприклад, нецікаві оті всі мамкіни блогери/дрифтери/обзорники і т.п. Мене цікавить технічна інформація. Живий досвід застосування запчастин, ремонту та інш. (можеш глянути мій БЖ, наприклад). Я про це ще до війни писав нашим українським власникам автівок в клубі.. щоб не ліньки було з людьми поділитись досвідом стосовно ремонту. Да їм просто пофіг. Як о стінку головою. А рос. користувачам ні. От тобі і вся різниця. Наші тільки балакати можуть. Дурак думкою багатіє, як кажуть.Смішно дивитись як кричать і закликають про відмову від руснявого контенту.. але як з авітвкою біда трапляється, то включають VPN і йдуть на Драйв2 шукати інфу як відремонтувати самостійно.. бо тут немає інфи окрім балачок, тюнінгу, конкурсів і т.д. Ліцемірство зашкалює.Я, якщо що, був одним з перших хто приєднався відстежувати баги на цьому проекті і ділитися інфою з адмінами. Була надія що це буде українське суспільство для розвитку автовласників, де буде бібліотека корисних записів по автівкам. Ага.. в кінцевому результаті побачив цю клоунаду з флешмобом.. та і стало зрозуміло що це майданчик для інших дій.
TAIFUN, я не розділяю ваш песимізм. Мені здається, що ви самі себе поставили у якісь умовні (і мовні) рамки, які не дають вам відчувати себе вільно і комфортно. Задайтеся питанням, як люди у інших куточках світу лагодять свої автівки? Невже всі лізуть на drive2 шукати відповіді на турбуючі їх технічні питання? І як же живуть якісь умовні болгари чи румуни, у яких ніякого drive2 взагалі не було? Ба більше, вони ще й своїми мовами спілкуються, відмінними від російської.
Раджу вам якнайшвидше вийти з матриці (чи матрьошки).
3
14 вересня 2023р. 11:19
TAIFUN
Почитав твоі відповіді людям під цим записом. Оце тебе занесло. Сам допис частково актуальний, але є маленьке але. Нижче буде розʼяснення.Стосовно музики, текстів, контенту. Запитую у тебе як у миколаєвця. Ти повинен бачити що більшість миколаєвців розмовляють на русском (не російською.. вважаю це помилкою в українському перекладу). Щось я не памʼятаю щоб хтось з миколаєвців виходив та так агресивно закликав місцевих робити так як він хоче - в данному випадку розмовляти українською, не вживати російський контент і т.д.Але.Але любий подібний заклик на Драйвері та і в автомобільних клубах українських розвалюється коли стає питання технічне. Мені, наприклад, нецікаві оті всі мамкіни блогери/дрифтери/обзорники і т.п. Мене цікавить технічна інформація. Живий досвід застосування запчастин, ремонту та інш. (можеш глянути мій БЖ, наприклад). Я про це ще до війни писав нашим українським власникам автівок в клубі.. щоб не ліньки було з людьми поділитись досвідом стосовно ремонту. Да їм просто пофіг. Як о стінку головою. А рос. користувачам ні. От тобі і вся різниця. Наші тільки балакати можуть. Дурак думкою багатіє, як кажуть.Смішно дивитись як кричать і закликають про відмову від руснявого контенту.. але як з авітвкою біда трапляється, то включають VPN і йдуть на Драйв2 шукати інфу як відремонтувати самостійно.. бо тут немає інфи окрім балачок, тюнінгу, конкурсів і т.д. Ліцемірство зашкалює.Я, якщо що, був одним з перших хто приєднався відстежувати баги на цьому проекті і ділитися інфою з адмінами. Була надія що це буде українське суспільство для розвитку автовласників, де буде бібліотека корисних записів по автівкам. Ага.. в кінцевому результаті побачив цю клоунаду з флешмобом.. та і стало зрозуміло що це майданчик для інших дій.
TAIFUN, на жаль, ну дуууже важко не погодитись з тобою. Мав проблеми з своїм фініком - не працювала памʼять сидінь, не міг розблокувати додаткові меню і ще кілька менших питань. Заходжу тут на драйв - три QX56х, записів ноль. Заходжу на Єдрайв - взагалі ноль фініків. Залажу на drive2 - 5 борт журналів по OBD-апках, 3 пости з посиланням на підходящий лаунчер і схеми авто. Окрема група по Інфініті. Окрема група по ВАГ електроніці. На американських сайтах гуглив, але там все просто зводиться або до диллера або "вот отой чувак тобі зробить".
На жаль, в технічному плані ми ще далеко позаду.
1
28 жовтня 2023р. 02:38
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Siromanto
TAIFUN, на жаль, ну дуууже важко не погодитись з тобою. Мав проблеми з своїм фініком - не працювала памʼять сидінь, не міг розблокувати додаткові меню і ще кілька менших питань. Заходжу тут на драйв - три QX56х, записів ноль. Заходжу на Єдрайв - взагалі ноль фініків. Залажу на drive2 - 5 борт журналів по OBD-апках, 3 пости з посиланням на підходящий лаунчер і схеми авто. Окрема група по Інфініті. Окрема група по ВАГ електроніці. На американських сайтах гуглив, але там все просто зводиться або до диллера або "вот отой чувак тобі зробить".На жаль, в технічному плані ми ще далеко позаду.
Siromanto, А що дивного у тому, що на ресурсі, якому уже більше 15 років, з великою аудиторією, більша кількість авто?)
"не працювала памʼять сидінь, не міг розблокувати додаткові меню і ще кілька менших питань" - ви розписали рішення цих питань у своєму БЖ? Щоб, коли 4 власник фініка сюди знайшов, зміг почитати про це?
4
01 грудня 2023р. 23:59
oleh_o
Siromanto, А що дивного у тому, що на ресурсі, якому уже більше 15 років, з великою аудиторією, більша кількість авто?) "не працювала памʼять сидінь, не міг розблокувати додаткові меню і ще кілька менших питань" - ви розписали рішення цих питань у своєму БЖ? Щоб, коли 4 власник фініка сюди знайшов, зміг почитати про це?
oleh_o, так, можете зайти, глянути) Будь які роботи по тачках буду складати сюди, зараз матеріалу скопилось десь на 10-15 записів, час би мати) По мірі можливостей буду детально описувати свій шлях самурая з тестером в руках
1
02 грудня 2023р. 10:31
Щире, звитяжне Українське Амінь. І памятайте, путін хоче щоби Ви розмовляли мовою пушкіна...
5
12 серпня 2023р. 21:47
Без коліс :(
рідна та мова на якій ти с дитинства
1
10 серпня 2023р. 10:24
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Andrei8293
рідна та мова на якій ти с дитинства
Andrei8293, так, буває надзвичайно важко перевчитися "думати" мовою, відмінною від тої, яку ти чув змалечку. Але треба намагатися, принаймі по мірі своїх можливостей. Я виріс у російськомовній сім'ї, вчився до п'ятого класу лише російською, а українську мову чув разом з румунською по радіоточці. Так сталося лише тому, що мої прадід з прабабусею та бабусею жили у СРСР і по роботі багато подорожували, тож російська мова була для них дефолтною. Це все в принципі відомо, просто і зрозуміло. Але неможливо зрозуміти, чому через тридцять років після розпаду СРСР в Україні ще стільки російськомовних громадян. Якого біса у нас до війни були міста, де діти вже у незалежній державі зі своєю мовою вчилися на російській? Мені здається, що досі ще не всі громадяни України зрозуміли, що у них є своя власна мова, своя історія (іноді дуже відмінна від тої, яку ми могли вивчати). І якщо хочеться бути принаймі не гіршими за своїх колишніх сусідів по СРСР, які змогли вирватися з москальсого болота минулого, то варто перестати цуратися своєї мови, історії, національності. На жаль ще дуже багато наших співвітчизників не відчувають себе українцями, це дуже помітно, особливо коли вони виїздять за кордон. Це і є свого роду іспитом для нації.
1
14 вересня 2023р. 11:41
Я їжджу на Audi A4 Avant (B5)
підтримую!
2
09 серпня 2023р. 16:46
Без коліс :(
так, не доходить до багатьох поки російські бомби на голову не падали.
7
08 серпня 2023р. 21:44
Я їжджу на Opel Vivaro (1G)
colins777
так, не доходить до багатьох поки російські бомби на голову не падали.
colins777, А ти взагалі розумієш від чого бомби прилітають?
2
10 серпня 2023р. 11:24
Korneev09
colins777, А ти взагалі розумієш від чого бомби прилітають?
Korneev09, один поганий дід казав, Россия заканчивается там где заканчивается русский язик
3
12 серпня 2023р. 21:14
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
colins777
так, не доходить до багатьох поки російські бомби на голову не падали.
colins777, я не погоджуюся. Бомби не всім допомагають. Минулої весни у моєму будинку жила жінка з двома синами, вони приїхали з Бучі. До того вона переїхала до Бучі 2014-го року з Луганщини. І незважаючи не все те, через що їй з рідними довелося пройти через русню, вона мені казала, що не можна з ними воювати, треба домовлятися. Як адекватна людина, яка протягом майже десяти років змушена переїздити та тікати через якихось виродків може так думати? Якби я, западенець, який покищо навіть не чув і не бачив (і слава Богу) цієї війни, казав би їх таке, це було б меньш дивним, ніж навпаки. І таких людей, як вона, у нас дуже і дуже багато. Мій висновок - це дегенерати, яким навіть бомби мізки не вправлять.
1
14 вересня 2023р. 11:46
Я їжджу на ВАЗ / LADA 21063
Все вірно сказано, але нажаль дуже багато тих хто цього не розуміє нажаль. І хай що хочуть говорять, важко, все життя на росіянськом балакали чи то внші якісь відмовки.
Я все своє життя балакав росіянською, але з 24 лютого я перейшов на рідну мову, добре хтось скаже що я молодий, мені простіше перейти. Але..
Мій батько, якому 60 років, він також все життя балакав росіянською, зрозуміло що йому ще важче перейти на рідну мову - але він також перейшов і дуже добре спілкуєтсья на рідній українській мові.
Та навіть ютубери, у будь яких сферах - усі адекватні ютуб канали вони також перейшли на українську, і видно що їм важко та дуже не звично, але вони розуміють що вони повінні перейти на рідну мову, не зважаючи на те скільки росіянськомовних підписників вони загублять.
Слава Україні! Слава ЗСУ!
10
08 серпня 2023р. 13:14
Я їжджу на Opel Zafira B
Приветствую.задолбали вы своей темой языка.пол страны до войны на русском разговаривали и думали дайте время.в окопах всё равно на каком языке ты говориш.главное поступки людей украинцев.я сам из Бахмута.противно читать.
8
07 серпня 2023р. 23:21
Korneev09
cherno.vldmr, Ображаючи людей, успіху точно не досягнемо
Korneev09, успіху завдяки таким какаяразница сергеям, ми не досягнем.
4
10 серпня 2023р. 11:28
Я їжджу на Skoda Fabia Combi Mk1
cherno.vldmr
Сергей 78, не подобається не читай. Або просто пиздуй на расію. Так буде краще. Тут такі не потрібні.
cherno.vldmr, від тебе віє националізмом. І мені прикро що ти мій земляк.
12 серпня 2023р. 21:31
Я їжджу на Skoda Fabia Combi Mk1
cherno.vldmr
TAIFUN, квиток на росію виписать?
cherno.vldmr, я не думав що ти такий тупий
1
12 серпня 2023р. 21:52
TAIFUN
cherno.vldmr, я не думав що ти такий тупий
TAIFUN, скажеш мені це в обличча. Герой
12 серпня 2023р. 21:57
TAIFUN
cherno.vldmr, від тебе віє националізмом. І мені прикро що ти мій земляк.
TAIFUN, в обличча мені це скажеш, якщо зможеш. Не забудь уточнити, що поганого в націоналізмі.
1
12 серпня 2023р. 21:36
Я їжджу на Skoda Fabia Combi Mk1
cherno.vldmr
TAIFUN, в обличча мені це скажеш, якщо зможеш. Не забудь уточнити, що поганого в націоналізмі.
cherno.vldmr, запросто. Як побачиш авто з номерами як мій нікнейм - маякуй. Побалакаємо.
А як я пишу.. Ти реально зʼїхавший. Я не так давно почав переходити на українську мову. І мені глубоко насрати на таких як ти "вумних" які кидають ушлепочні претензії стосовно помилок.
Що поганого в националізмі? Перечитай свої повідомлення.. і поміркуй над тією агресію і емоційностю, які заважають тобі бути нормальним співрозмовником в суспільстві.
1
12 серпня 2023р. 22:00
Я їжджу на ВАЗ / LADA 21063
Сергей_78
Приветствую.задолбали вы своей темой языка.пол страны до войны на русском разговаривали и думали дайте время.в окопах всё равно на каком языке ты говориш.главное поступки людей украинцев.я сам из Бахмута.противно читать.
Сергей 78, велике питаня до тих хто сидить в окопі та захищає свій дім та своїх близьких, та ще й досі не зрозумів що потрібно переходити на рідну мову.
08 серпня 2023р. 13:05
Я їжджу на BMW X1 (E84)
hottabi489
Сергей 78, велике питаня до тих хто сидить в окопі та захищає свій дім та своїх близьких, та ще й досі не зрозумів що потрібно переходити на рідну мову.
hottabi489, вставлю свої, нікому не потрібні 5 копійок.
Мені би так сильно хотілося, щоб питання корупції, кумовства, розкрадання гос. майна ітд, розглядалися так само, як ми зараз розриваємось через мовне питання.
Воно-то та, дуже важливо, але чи не існує в даний час життя більш критичні питання, які вище я назвав?
Чи Ви справді вважаєте, що наразі мовне питання це те, без чого нам зараз не перемогти ворога? Чомусь у 2014 не було такого мейнстріму. Чому?
Повторюсь, мова - важлива. Люди, які срали на це, - огидні. Але треба розуміти, що такими наративами, Ви тільки підігруєте ворогу. А людина, як і не хотіла, так і наврядчи буде переходити на державну.
10
08 серпня 2023р. 17:18
Я їжджу на ВАЗ / LADA 21063
hatemeby
hottabi489, вставлю свої, нікому не потрібні 5 копійок.Мені би так сильно хотілося, щоб питання корупції, кумовства, розкрадання гос. майна ітд, розглядалися так само, як ми зараз розриваємось через мовне питання.Воно-то та, дуже важливо, але чи не існує в даний час життя більш критичні питання, які вище я назвав? Чи Ви справді вважаєте, що наразі мовне питання це те, без чого нам зараз не перемогти ворога? Чомусь у 2014 не було такого мейнстріму. Чому? Повторюсь, мова - важлива. Люди, які срали на це, - огидні. Але треба розуміти, що такими наративами, Ви тільки підігруєте ворогу. А людина, як і не хотіла, так і наврядчи буде переходити на державну.
hatemebye, згоден з вами повністю, це не найголовніше зараз, але теж не останнє про що потрібно думати, складно порівняти усі ці складові, вони водночас як і однаково важливі, але й одночасно дуже різні.
2
08 серпня 2023р. 21:52
Я їжджу на Skoda Fabia Combi Mk1
Korneev09
hottabi489, Всі військові перейдуть на Укр. мову, то відразу війна закінчиться?
Korneev09, вона через це не закінчиться, але перехід на своє - це правильний вибір. Відмова від руснявого на користь українського і не повинна привести до кінця війни.. це трохи різні речі.
Але так агресивно як автор навʼязувати це (коменти).. це якийсь треш.
1
12 серпня 2023р. 22:22
Я їжджу на Opel Vivaro (1G)
colins777
Сергей 78, какая разніца, зрозуміло.
colins777, зазвичай така реакція людей, котрим нема шо сказати і не мають власної думки. Живуть тільки Телемарафоном. Хто вважає, що все вирішиться тільки на одному патріотизмі і націоналізмі, той майбутнього не матиме, тільки періодичні негаразди (революції, війни, і т.д) Стосовно тотального українського, то це було запроваджувати з 91 року, а в сучасному світі, є дещо голосніше, від чого залежить успіх
6
10 серпня 2023р. 11:37
Я їжджу на Opel Vivaro (1G)
colins777
Korneev09, о, непогано методички працюють "націоналізмі". Зазвичай тему націоналізму розкручують російські вбивці. Не бачу нічого поганого в націоналізмі і патріотизмі. Продовжуйте підтримувати російських вбивць і їх тези.
colins777, в тому і справа, що я не підтримую росію! Прошу зауважити, що російські погляди, стиль життя і все, що з ними пов'язане мені не до душі навіть до війни, до АТО...розумієш, я маю свій погляд на речі не залежно від того сталась війна чи ні. А от багато патріотів проснулось саме після 24 лютого 2022 року, я на це дивлюсь як на перевзування. Разом з тим, я погоджуюсь, в патріотизмі і націоналізмі нічого поганого нема, тільки то все повинно йти від влади до народу. І останнє, є сепари, є адекватні рос.мовні громадяни, дай відповідь - наші міста здавали сепари при владі розмовляючи українською, чи громадяни, українці?
1
10 серпня 2023р. 14:59
Korneev09
colins777, в тому і справа, що я не підтримую росію! Прошу зауважити, що російські погляди, стиль життя і все, що з ними пов'язане мені не до душі навіть до війни, до АТО...розумієш, я маю свій погляд на речі не залежно від того сталась війна чи ні. А от багато патріотів проснулось саме після 24 лютого 2022 року, я на це дивлюсь як на перевзування. Разом з тим, я погоджуюсь, в патріотизмі і націоналізмі нічого поганого нема, тільки то все повинно йти від влади до народу. І останнє, є сепари, є адекватні рос.мовні громадяни, дай відповідь - наші міста здавали сепари при владі розмовляючи українською, чи громадяни, українці?
Korneev09, господи, іди будь ласка геть звідси. Все тобі не так. Перевзулись вже у нього усі. Герой бля знайшовся.
Іди город копай, якщо робить нема шо. Шо ти людей чіпаєш? Чи ти діловий такий в інтернеті тільки?
1
10 серпня 2023р. 15:21
Я їжджу на Opel Vivaro (1G)
cherno.vldmr
Korneev09, господи, іди будь ласка геть звідси. Все тобі не так. Перевзулись вже у нього усі. Герой бля знайшовся. Іди город копай, якщо робить нема шо. Шо ти людей чіпаєш? Чи ти діловий такий в інтернеті тільки?
cherno.vldmr,та то ти людей чіпаєш з тою мовою... я тобі і в реалі можу багато розповісти, з фактами та цифрами. Да, от так завжди, тільки у людини закінчуються аргументи, відразу переходять на образи, аж не цікаво
10 серпня 2023р. 16:34
Korneev09
cherno.vldmr,та то ти людей чіпаєш з тою мовою... я тобі і в реалі можу багато розповісти, з фактами та цифрами. Да, от так завжди, тільки у людини закінчуються аргументи, відразу переходять на образи, аж не цікаво
Korneev09, тю якесь полоумне, чесне слово.
Пост про розвиток автокультури та підтримку україномовного контенту, а воно собі напридумало шось. Загубись, примат.
10 серпня 2023р. 16:58
Я їжджу на Opel Vivaro (1G)
cherno.vldmr
Korneev09, тю якесь полоумне, чесне слово. Пост про розвиток автокультури та підтримку україномовного контенту, а воно собі напридумало шось. Загубись, примат.
cherno.vldmr, пост про українську автокультуру, згоден, проти нічого не маю. А в коментарях ти відкрито поливаєшь людей брудом, тому що тобі більше нема що сказати , хоча ідея самого посту гарна, а от як то втілювати ти і гадки не маєш.
1
10 серпня 2023р. 18:04
Я їжджу на Skoda Fabia Combi Mk1
Korneev09
cherno.vldmr, пост про українську автокультуру, згоден, проти нічого не маю. А в коментарях ти відкрито поливаєшь людей брудом, тому що тобі більше нема що сказати , хоча ідея самого посту гарна, а от як то втілювати ти і гадки не маєш.
Korneev09, уся суть таких емоційних розумників. Лайном заляпати інших, показати які усі погані,а він такий увесь зразковий.
А коли запитуєш про конкретні дії або обґрунтування, то на цьому все закінчується. І для чого тоді це все розпочато.. а мабуть для популізму і блаблабла.
1
12 серпня 2023р. 22:04
Я їжджу на Skoda Fabia Combi Mk1
cherno.vldmr
TAIFUN, так ти таке саме. Зайшло і спокою не даєш. Я закликав підтримувати усе наше. Не сподобалось? Ну то йди собі далі.
cherno.vldmr, я не люблю таких лицемірів як ти. Такі патріоти стали.. треба було ще й в вишиванці зфоткаться.
Бо я знаю Миколаїв. І мені дивно що тут ти як останнє хамло відносишься до людей, а в Миколаєві тебе з твоїми закликами і не видно.
Я навіть спробував завести діалог обґрунтованне повідомлення написавши.. але тебе несе як ту бочку в шторм.
У тебе тільки крайнощі. Як ти взагалі з цим живеш.
12 серпня 2023р. 22:18
TAIFUN
cherno.vldmr, я не люблю таких лицемірів як ти. Такі патріоти стали.. треба було ще й в вишиванці зфоткаться.Бо я знаю Миколаїв. І мені дивно що тут ти як останнє хамло відносишься до людей, а в Миколаєві тебе з твоїми закликами і не видно.Я навіть спробував завести діалог обґрунтованне повідомлення написавши.. але тебе несе як ту бочку в шторм.У тебе тільки крайнощі. Як ти взагалі з цим живеш.
TAIFUN, ти за своїми словами слідкуй.
Кажу, не подобається не читай.
Ти тут один на гівно ісходиш. Загубись іже нарешті.
Лицемір? А ти знаєш що я роблю? Чи усі мають бути такими як ти, якщо шось і роблять, світити треба?
Не біси більше, іди будь ласка десь в інше місце.
Діалог він веде. То тупий, то лицемір.

Дії він хоче якісь. На вулиці ходить закликать людей?
Дивний ти. Смішний.
12 серпня 2023р. 22:21
Я їжджу на Skoda Fabia Combi Mk1
cherno.vldmr
TAIFUN, тупо докопатись за цей пост. Патріоти. Може за мову мою скажеш? Розмовляєш українською, який ти патріот. Закликаєш людей до наших медіа, лицемір. Образи оці пишеш. Більше немає про що з таким розмовляти.
cherno.vldmr, не треба приплітати того чого я не говорив. Таке маніпулювання залиш для інших. Якщо не можеш дискутувати з людьми, то навіщо взагалі до них звертаєшся.
Адьос.
12 серпня 2023р. 22:29
Я їжджу на Skoda Fabia Combi Mk1
colins777
Korneev09, о, непогано методички працюють "націоналізмі". Зазвичай тему націоналізму розкручують російські вбивці. Не бачу нічого поганого в націоналізмі і патріотизмі. Продовжуйте підтримувати російських вбивць і їх тези.
colins777, при чому тут русняві тези? Faceplam. Оце так точно змахує на русняву логіку - "якщо ти нам заперечуєш, то ти зрадник". Сміх та й годі.
Патріотизм, яким керує тільки емоційність і піна у рта - це тупість, яка приведе тільки к деградації.
12 серпня 2023р. 22:12
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Сергей_78
Приветствую.задолбали вы своей темой языка.пол страны до войны на русском разговаривали и думали дайте время.в окопах всё равно на каком языке ты говориш.главное поступки людей украинцев.я сам из Бахмута.противно читать.
Сергей 78, действительно, многие говорили и продолжают говорить на русском. Но посмотрите вокруг, откройте глаза шире, и что вы увидите? Почему болгары могут говорить на своём языке? Неужели они настолько умнее нас? Молодёжь русского просто не знает и не понимает, и это прекрасно. Не потому что русский плохой язык, нет, дело не в этом. А потому, что у них есть свой, родной, болгарский язык. А если нужно коммуницировать с людьми других национальностей, то очевидно, что на английском тебя все поймут. Поэтому я вам советую, как с детства русскоговорящий, ломайте устоявшуюся парадигму ценностей, которая крепко засела в вашем сознании. У нас есть свой язык, своя история, своя родина, свои герои. И своё будущее.
14 вересня 2023р. 11:55
Я їжджу на Opel Zafira B
MEDVEDc4
Сергей 78, действительно, многие говорили и продолжают говорить на русском. Но посмотрите вокруг, откройте глаза шире, и что вы увидите? Почему болгары могут говорить на своём языке? Неужели они настолько умнее нас? Молодёжь русского просто не знает и не понимает, и это прекрасно. Не потому что русский плохой язык, нет, дело не в этом. А потому, что у них есть свой, родной, болгарский язык. А если нужно коммуницировать с людьми других национальностей, то очевидно, что на английском тебя все поймут. Поэтому я вам советую, как с детства русскоговорящий, ломайте устоявшуюся парадигму ценностей, которая крепко засела в вашем сознании. У нас есть свой язык, своя история, своя родина, свои герои. И своё будущее.
MEDVEDc4, хорош мозги промывать.просто телефон старый и на украинском языке половина функций телефона на английском неудобно пользоваться и все.а вообще все я понимаю я военный.
19 вересня 2023р. 06:57
Українська автокультура зараз страждає і від держави. Як мінімум в Києві, зараз відкрито полювання на автомобілі, які хоч якось відрізняються від звичайних цивільних варіантів. Можна бути навіть на стоковому вихлопі, але якщо у вас індивідуальні номерні знаки, якісь стікери на авто чи плівка, можливо змінена підвіска чи колеса якісь прикольні, у вас є повноцінний шанс бути зупиненим патрульною поліцією і на рівному місці як мінімум бути змушеним надати документи для перевірки. А як максимум, вам скажуть що у вас автомобіль - двійник і заберуть на штрафмайданчик.

А найгірше - те, що автосуспільство проковтнуло таке свавілля і ніхто нічого з цим не робить.
4
07 серпня 2023р. 09:29
Elvis
Українська автокультура зараз страждає і від держави. Як мінімум в Києві, зараз відкрито полювання на автомобілі, які хоч якось відрізняються від звичайних цивільних варіантів. Можна бути навіть на стоковому вихлопі, але якщо у вас індивідуальні номерні знаки, якісь стікери на авто чи плівка, можливо змінена підвіска чи колеса якісь прикольні, у вас є повноцінний шанс бути зупиненим патрульною поліцією і на рівному місці як мінімум бути змушеним надати документи для перевірки. А як максимум, вам скажуть що у вас автомобіль - двійник і заберуть на штрафмайданчик. А найгірше - те, що автосуспільство проковтнуло таке свавілля і ніхто нічого з цим не робить.
Elvis, а не крутелики на папкиних машинах, які на олімпійському ісполняють в цьому винні? От просто так за нас усіх взялись? Я знайомий з цією ситуацією, і знаю хто винний. Чудить на очах у поліції спеціально, у своїх постах з ісполненіями відмічати Зеленського задля сміху, ось і отримуйте що хочете.

І взагалі мова не про владу, якщо на те пішло. Мова це не влада.
2
07 серпня 2023р. 09:32
cherno.vldmr
Elvis, свавілля? А ісполненіє з вихлопами та бернаутами це нормально під час війни? Чи для вас немає ніякої війни? Життя звичайне живете?
cherno.vldmr, Ну і де ті "крутелики на папкиних машинах"? Поліція виконала свою функцію і покарала винних? Чи ті "крутелики" далі катаються, а поліція замість того почала зупиняти всіх підряд без причини і незаконно вилучати автомобілі?

Решта водіїв тут при чому?
1
07 серпня 2023р. 09:50
Elvis
cherno.vldmr, Ну і де ті "крутелики на папкиних машинах"? Поліція виконала свою функцію і покарала винних? Чи ті "крутелики" далі катаються, а поліція замість того почала зупиняти всіх підряд без причини і незаконно вилучати автомобілі? Решта водіїв тут при чому?
Elvis, бачу ви не розумієте трохи ситуації.

Ті хто ісполяє, зробили каку усім автолюбителям. До чого тут де папкини? Тепер дрочать усих підряд, а не папкиних які там ісполяняли. Ви вони їх мають в обличча знати і відловлювати?

Наче доросла людина, а думаєте як дитина. Хто винний того і карать. Так не буває. За виєбони маєорчиків тепер під питанням будь-який тюнінг. І це не як в дитячому садочку, як ви думаєте. Тут усі вже однакові, хто ісполняв і той хто нічого взагалі поганого не зробив.

Моя машина з гаража виїхала 5 раз за 1.5 роки останні. Але завдяки додікам-мажорам, моя машина буде нелегальною. І я нічого не зробив, по вашій лозіці, мене не мають чіпати, бо я не був на олімпійському в Києві і не чудив?) смішно якось.
07 серпня 2023р. 09:54
cherno.vldmr
Elvis, бачу ви не розумієте трохи ситуації. Ті хто ісполяє, зробили каку усім автолюбителям. До чого тут де папкини? Тепер дрочать усих підряд, а не папкиних які там ісполяняли. Ви вони їх мають в обличча знати і відловлювати? Наче доросла людина, а думаєте як дитина. Хто винний того і карать. Так не буває. За виєбони маєорчиків тепер під питанням будь-який тюнінг. І це не як в дитячому садочку, як ви думаєте. Тут усі вже однакові, хто ісполняв і той хто нічого взагалі поганого не зробив. Моя машина з гаража виїхала 5 раз за 1.5 роки останні. Але завдяки додікам-мажорам, моя машина буде нелегальною. І я нічого не зробив, по вашій лозіці, мене не мають чіпати, бо я не був на олімпійському в Києві і не чудив?) смішно якось.
cherno.vldmr, ну от

Ми і дійшли до відповіді на запитання "як українська автокультура страждає від держави". Бо держава замість того щоб карати конкретних правопорушників, робить правопорушниками всіх підряд.
4
07 серпня 2023р. 10:00
cherno.vldmr
Elvis, свавілля? А ісполненіє з вихлопами та бернаутами це нормально під час війни? Чи для вас немає ніякої війни? Життя звичайне живете?
cherno.vldmr, я вам гарантую, що ви на своєму червоному лансері з вашим вихлопом не зможете проїхати через центр Києва (хай навіть по одній єдиній вулиці - Лесі Українки), щоб вас хоча б раз не зупинили. Навіть при абсолютно спокійній їзді, і без "ісполнєній". Чи ви також "крутелик" і за вас треба взятись і це ок?
2
07 серпня 2023р. 09:57
Elvis
cherno.vldmr, я вам гарантую, що ви на своєму червоному лансері з вашим вихлопом не зможете проїхати через центр Києва (хай навіть по одній єдиній вулиці - Лесі Українки), щоб вас хоча б раз не зупинили. Навіть при абсолютно спокійній їзді, і без "ісполнєній". Чи ви також "крутелик" і за вас треба взятись і це ок?
Elvis, ви якийсь неадекватний чи шо. Вам пишеш одне, а ви крутелик на мене кажете.
Крутелик на лансері😂

Ви якийсь смішний дуже, як дитина наче
Давайте закінчимо, бо ми на різних мовах спілкуємось. Ні до чого не приведе це.
07 серпня 2023р. 10:02
cherno.vldmr
Elvis, ви якийсь неадекватний чи шо. Вам пишеш одне, а ви крутелик на мене кажете. Крутелик на лансері😂Ви якийсь смішний дуже, як дитина начеДавайте закінчимо, бо ми на різних мовах спілкуємось. Ні до чого не приведе це.
cherno.vldmr, просто є ситуація. Я показую наскільки вона абсурдна і неправильна, а ви кажете що це нормально і я якийсь неадекватний чи чогось не розумію, щоб ту ситуацію прийняти.

Сидіть і далі в своєму гаражі і милуйтесь своїм гаражним експонатом, на якому ссиканете кудись виїхати. Схоже, вам так окей.
5
07 серпня 2023р. 10:06
Elvis
cherno.vldmr, просто є ситуація. Я показую наскільки вона абсурдна і неправильна, а ви кажете що це нормально і я якийсь неадекватний чи чогось не розумію, щоб ту ситуацію прийняти. Сидіть і далі в своєму гаражі і милуйтесь своїм гаражним експонатом, на якому ссиканете кудись виїхати. Схоже, вам так окей.
Elvis, абіженка, не наказуй будь ласка мені що і де мені робити, якщо ти у розвитку відстаєш, і як в дитячому садочку пальцями показуєш хто винний.
Герой? Ну то іди і зроби щось, щоб тебе персонально не чіпали, бо ти нічого не зробив.
Якщо віриш в це, мені тебе шкода😁
Те що вже почалось не має зворотнього шляху. І як дурне сидіть писать шо я непричем, а шо я сделал, не бачу сенсу. А ось такий як ти, який ввжажае себе краще за інших, сподівається що тебе це омине. Але нічого подібного, і всі ми вже попали з тачками.

От тільки не розумію чого накинувся на мене, з того що я не істеричка як ти і просто бачу реальну ситуацію і знаю що нічого не вдію, бо я проста лбдина, хоча ти написав зо я крутелик на лансері за 5к 😂
07 серпня 2023р. 10:12
cherno.vldmr
Elvis, абіженка, не наказуй будь ласка мені що і де мені робити, якщо ти у розвитку відстаєш, і як в дитячому садочку пальцями показуєш хто винний. Герой? Ну то іди і зроби щось, щоб тебе персонально не чіпали, бо ти нічого не зробив. Якщо віриш в це, мені тебе шкода😁Те що вже почалось не має зворотнього шляху. І як дурне сидіть писать шо я непричем, а шо я сделал, не бачу сенсу. А ось такий як ти, який ввжажае себе краще за інших, сподівається що тебе це омине. Але нічого подібного, і всі ми вже попали з тачками. От тільки не розумію чого накинувся на мене, з того що я не істеричка як ти і просто бачу реальну ситуацію і знаю що нічого не вдію, бо я проста лбдина, хоча ти написав зо я крутелик на лансері за 5к 😂
cherno.vldmr,
1) Крутеликів на папкиних машинах і ваше авто об'єднує одне - тюнінг автомобіля. Тільки от "крутелики" по вечорах "ісполняють", а ви на своєму "лансері за 5к" - ні. Ви там напевне знак питання не помітили, то я поясню. То було запитання. А чи повинні ви відповідати за правопорушення інших?
2) Запитання у пункті першому впринципі можна ігнорувати, так як ви вже признали що ви тєрпіла і будете згідні з будь чим, аби вас тільки не чіпали. І якщо поліція скаже полірувати язиком їхнє взуття, то ви це зробите. Бо "я проста людина", "я нічого не вдію".
3) При чому тут "герой"? При чому тут "кращий за інших"? Ми в якій державі хочемо жити? В правовій державі, де всі рівні перед законом чи в аналогії рашки? Будемо свідомими і суспільно-активними? Чи таки дорослими і "не дітьми" і приймемо поточний стан справ? То може тоді перестанете скаржитись на російську музику чи російські тачки в соцмережах? Ви ж нічого не зміните. Ви ж проста людина.

Подвійні стандарти. Адаптивне пристосуванство і совкове мислення з одночасно типовим "моя хата скраю". О-гид-но.
2
07 серпня 2023р. 10:26
Elvis
cherno.vldmr, просто є ситуація. Я показую наскільки вона абсурдна і неправильна, а ви кажете що це нормально і я якийсь неадекватний чи чогось не розумію, щоб ту ситуацію прийняти. Сидіть і далі в своєму гаражі і милуйтесь своїм гаражним експонатом, на якому ссиканете кудись виїхати. Схоже, вам так окей.
Elvis, а ти бачу пацан папанятіям, зассиш не зассиш.
Тоді герой, давай дій, бери все у свої руки, вирішите питання на рівні влади, чи зассал? Судячи з того який ти діловий, то ти легко вирішиш це питання, потім відзвітуєш який ти герой.
07 серпня 2023р. 10:18
cherno.vldmr
Elvis, а ти бачу пацан папанятіям, зассиш не зассиш. Тоді герой, давай дій, бери все у свої руки, вирішите питання на рівні влади, чи зассал? Судячи з того який ти діловий, то ти легко вирішиш це питання, потім відзвітуєш який ти герой.
cherno.vldmr, я на своєму рівні дію. Я відповідаю лише за свої вчинки. Якщо кожен почне відстоювати свої права, щось зміниться. Але поки більшість буде як ви - будемо жити в сраці.
3
07 серпня 2023р. 10:27
Elvis
cherno.vldmr, я на своєму рівні дію. Я відповідаю лише за свої вчинки. Якщо кожен почне відстоювати свої права, щось зміниться. Але поки більшість буде як ви - будемо жити в сраці.
Elvis, я згоден. Але прості люди нічого не вдіють.
Тому я не піднімаю паніку, в такий час живем, вже багато чого побачили, відчули. Зайвий раз рвати серце просто не хочу.

От і все. Воно якщо вже буде, то буде для усіх, зрозумійте це.

Ви ж не знаєте в обличча та на ім’я кожного руського вбивцю. Вони всі вбивці, от просто усі.

Так і тут, точно так само. Усі водії відповідатимуть. Завдяки мажорчикам. Хочете ви цього чи ні. І я нічого не можу з цим зробити, бо я проста смертна лбдина.
07 серпня 2023р. 10:32
Я їжджу на Opel Vivaro (1G)
cherno.vldmr
Elvis, свавілля? А ісполненіє з вихлопами та бернаутами це нормально під час війни? Чи для вас немає ніякої війни? Життя звичайне живете?
cherno.vldmr, "Цікаві" люди, які все підтягують до теми війни. Я тобі відкрию очі, гучний вихлоп і бернаут НЕНОРМАЛЬНО і без війни
2
10 серпня 2023р. 11:40
Korneev09
cherno.vldmr, "Цікаві" люди, які все підтягують до теми війни. Я тобі відкрию очі, гучний вихлоп і бернаут НЕНОРМАЛЬНО і без війни
Korneev09, а чим я цікавий, і де я притягнув до війни?
Заголовок допису перечитайте, та текст допису. Аби оце докопатись до людини. Скучно? Читайте далі, на драйві багато цікавого.
10 серпня 2023р. 12:37
Я їжджу на Opel Vivaro (1G)
cherno.vldmr
Korneev09, а чим я цікавий, і де я притягнув до війни? Заголовок допису перечитайте, та текст допису. Аби оце докопатись до людини. Скучно? Читайте далі, на драйві багато цікавого.
cherno.vldmr, ви писали коментар, що під час війни гучний вихлоп і бернаут недоречні. От і цікаві для мене люди які все зводять до війни. Можливо вважаєте, що прямотоки, дріфт по кільцях і на перехрестя це норм у мирний час??? А як ви ставитесь до того, що салюти с 24.02.22 заборонили, а з 14 року нікому до того діла не було??? Теж народ винний???
1
10 серпня 2023р. 15:31
Я їжджу на Opel Vivaro (1G)
cherno.vldmr
Korneev09, загубись, кажу, неадекватний. Якщо ти на відрі їздиш, не заздри тим, хто шось роблять зі своїми машинами. А то смішно виглядаєш😁
cherno.vldmr, до чого тут яке в мене відро?? Якщо так цікаво, то розповім, одне відро в мене в профілю як робоче, а інше куплене в салоні (не кредит, якщо що) . Фото авто, свідотства про реєстрацію скидувать?)))
10 серпня 2023р. 17:01
Elvis
Українська автокультура зараз страждає і від держави. Як мінімум в Києві, зараз відкрито полювання на автомобілі, які хоч якось відрізняються від звичайних цивільних варіантів. Можна бути навіть на стоковому вихлопі, але якщо у вас індивідуальні номерні знаки, якісь стікери на авто чи плівка, можливо змінена підвіска чи колеса якісь прикольні, у вас є повноцінний шанс бути зупиненим патрульною поліцією і на рівному місці як мінімум бути змушеним надати документи для перевірки. А як максимум, вам скажуть що у вас автомобіль - двійник і заберуть на штрафмайданчик. А найгірше - те, що автосуспільство проковтнуло таке свавілля і ніхто нічого з цим не робить.
Elvis, якимось чином в тій же німеччині звідки половина тюнінгу та виробників швидких тачіл закони ще суворіщі а автокультура існує. Як так? Може треба було трохи меньше бздіти вихлопами з попкорном та сертифікувати хз які машини з американських звалищ?
2
07 серпня 2023р. 18:11
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Elvis
Українська автокультура зараз страждає і від держави. Як мінімум в Києві, зараз відкрито полювання на автомобілі, які хоч якось відрізняються від звичайних цивільних варіантів. Можна бути навіть на стоковому вихлопі, але якщо у вас індивідуальні номерні знаки, якісь стікери на авто чи плівка, можливо змінена підвіска чи колеса якісь прикольні, у вас є повноцінний шанс бути зупиненим патрульною поліцією і на рівному місці як мінімум бути змушеним надати документи для перевірки. А як максимум, вам скажуть що у вас автомобіль - двійник і заберуть на штрафмайданчик. А найгірше - те, що автосуспільство проковтнуло таке свавілля і ніхто нічого з цим не робить.
Elvis, Де ви таке бачили у Києві. Авто на індивідуальних номерах просто таки дофіга і вони спокійно собі їздять. Про змінену підвіску чи наліпки на авто - так взагалі більшої нісенітниці взагалі не чув)
А от коли "стрітсракерів" зупиняють з кастомних(та навіть стокових) вихлопом - так це правильно. Війна якби. Багато військових лікуються у місті і думаєте їм приємно чути усі ці звуки?
3
07 серпня 2023р. 20:34
Ну если это всё не о политике, то почему и нет? Особенно, пока самим предложить нечего
06 серпня 2023р. 22:13
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Krasivyy-ya
Ну если это всё не о политике, то почему и нет? Особенно, пока самим предложить нечего
Krasivyy-ya, Черговий внєпалітікі. Уже тошнить просто
3
07 серпня 2023р. 20:31
Саме це і роблю на своєму каналі в тік-ток.
Популяризую україномовний контент, розповідаю про автомобільну культуру в Україні.
Зараз вже маю 6.5 тисяч підписників, оркостану серед людей в мене не було, не має, і не буде.
Постійно і пильно моніторю статистику каналу.

Маю в запасі старі дилерські каталоги VW на німецькій мові, каталог тюнінгу машин швецький за 79-ий рік.
Купу інших журналів, буклетів, значків, календариків.

Радо усім цим ділюся з народом, розповідаю про автомобілі, і продовжу це робити і надалі, після нашої перемоги!
7
06 серпня 2023р. 18:38
Гарно!
06 серпня 2023р. 15:03
Теж це бісить, що не всі розуміють важливість відмови від всього російського. Нажаль на це потрібен час, як мінімум покоління. У моєї дитини заборона на все російське, я це пояснював малій довго, але вона все зрозуміла, і тепер у нас немає контенту російськомовного вдома взагалі, а якщо чує якусь пісню каже фууууу. за межами дому нажаль чуємо від неї фуууу частіше, і вона вже не розуміє чому інші у дворі включать русняву музику...
9
06 серпня 2023р. 14:14
Я їжджу на Daewoo Lanos
Правильні слова, піддтримую на всі 100%, та й ще почути це від поціновувача стенсу, то взагалі топ.
Вважаю що треба нашу стенс культуру так розвити щоб затьмарила ту русню навіки вічні з їхніми тазіками.
3
06 серпня 2023р. 11:15
Підтримую кожне слово !
2
06 серпня 2023р. 00:22
Гарний допис, потрібний. Може хоч один поціновувач кацапського лайна задумається. Але то мої фантазії :-)))
3
05 серпня 2023р. 23:00
Ну все вірно, але мені здається, що на дах все ж таки не варто було залазити)) Он як колеса роз'їхались)
7
05 серпня 2023р. 20:25
Я їжджу на Volkswagen Bora
👍
05 серпня 2023р. 19:31
Я їжджу на ГАЗ 3110
Мені з самого початку існування драйв.топ цікаво. Чому тут дозволено писати кацапською?

Нехай старі записи з драйвту лишаються як є, бо зрозуміло, що нехто їх переводити не буде , хоча не думаю, що автопереклад засобами гугла то прям дуже важко зробити....

Але всі нові записи мають бути Українською!!!!

За використання вражої мови у публічних записах бан на місяць.

Коли вже зрозуміють люди, що наразі толерантність до кацапської неначасі. Тут публічний ресурс тому він має бути 100 % українською мовою.
16
05 серпня 2023р. 17:32
Я їжджу на Chevrolet Malibu (8G)
Sergio
Мені з самого початку існування драйв.топ цікаво. Чому тут дозволено писати кацапською? Нехай старі записи з драйвту лишаються як є, бо зрозуміло, що нехто їх переводити не буде , хоча не думаю, що автопереклад засобами гугла то прям дуже важко зробити.... Але всі нові записи мають бути Українською!!!! За використання вражої мови у публічних записах бан на місяць. Коли вже зрозуміють люди, що наразі толерантність до кацапської неначасі. Тут публічний ресурс тому він має бути 100 % українською мовою.
Sergio, Не так все складно з переводм через гуголь. Я перевів більшу половину своїх записів. Це повір не так швидко. Бо ті мовні оберти часто на мові дуже погано перекладаются. Частіще переписувався такс майже наново, зберігаючи "сюжетну лінію". Доречі, це виявилось корисно. Трохи підтянув мову. Та й редагував з апдейтами як воно через пару років. Та й посилання трохи поправив на профіля користувачів які перешли сюди. Вявилось що деякі, навіть з Харькова до тепер там щось викладають. Гидота
6
05 серпня 2023р. 18:17
Я їжджу на ГАЗ 3110
Greeff
Sergio, Не так все складно з переводм через гуголь. Я перевів більшу половину своїх записів. Це повір не так швидко. Бо ті мовні оберти часто на мові дуже погано перекладаются. Частіще переписувався такс майже наново, зберігаючи "сюжетну лінію". Доречі, це виявилось корисно. Трохи підтянув мову. Та й редагував з апдейтами як воно через пару років. Та й посилання трохи поправив на профіля користувачів які перешли сюди. Вявилось що деякі, навіть з Харькова до тепер там щось викладають. Гидота
Greeff, так я всі свої записи з журналу переводив гуглом, але мені не сподобалось, бо писав багато років тому. Написав по новому.

То напевно ті що "внепалітікі". На сході таких дуже багато, кожного дня дивлюсь на них та я не розумію, що має, ще відбутися у їх житті, щоб вони зрозуміли. Напевно катівні, як у Ізюмі чи Балаклеї...
Дуже рідко люди змінюються за власною волею, більшість підлаштовується під їснуючу реальність. Тому їм треба створити таку реальність де вони не матимуть доступу до узкого міра, а всюди у публічному просторі має бути Українське.

Тому я підтримую позицію Українізації драйв.топ
5
05 серпня 2023р. 19:54
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Sergio
Мені з самого початку існування драйв.топ цікаво. Чому тут дозволено писати кацапською? Нехай старі записи з драйвту лишаються як є, бо зрозуміло, що нехто їх переводити не буде , хоча не думаю, що автопереклад засобами гугла то прям дуже важко зробити.... Але всі нові записи мають бути Українською!!!! За використання вражої мови у публічних записах бан на місяць. Коли вже зрозуміють люди, що наразі толерантність до кацапської неначасі. Тут публічний ресурс тому він має бути 100 % українською мовою.
Sergio, я якось писав у коментах, про рейтинги здається, що потрібно просто банити дописи російською і прописати у правилах сайту - використовувати виключно українську мову у своїх дописах, так мене там закидали... )))
є ось гарний приклад, сайт https://toloka.to/faq.php звідки беру фільми для перегляду. там все просто і доступно прописано у правилах. і проблем немає.
але тут мабуть все ще побоються "потєрять руськоговорящій контінгент, как же мі без ніх"...
3
07 серпня 2023р. 10:53
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
TAIFUN
ukrvas, ти крадеш контент. Користуєшся краденим контентом. Але щось тут розповідаєш про патріотизм. Ахахах.
TAIFUN, я нічого не краду (почитай , що таке торент), я не про патріотизм, я про українську мову.

п.с. почитав трохи твої коменти- бачу у тебе дуже важкий випадок, тому щось пояснювати тобі - це марна витрата моїх сил.
1
13 серпня 2023р. 20:00
Я їжджу на ГАЗ 3110
oleh_o
Sergio, Також підтримую. Треба, як на Гуртом робити - тільки українська. Бо не зовсім зрозуміло, для кого зроблені оці записи кацапською?Але тут виникає проблема із бортжурналами, що перенесені із драйв2сру.
olego, то не проблема. Це як Гугл, фейсбук, або ютьюб. Якщо ви шукаєте інформацію українською мовою то ви попадаєте в український інфопростір. Поки пишете пошукові запити кацапською, завжди будете попадати на їхні сайти.

Теж саме з записами, їх буде бачити лише господар авто. Якщо забажає, щоб їх побачили. Інші то зробить переклад.

Тож сам сайт має перш за все все показувати контент написаний українською.
1
07 серпня 2023р. 22:48
Я їжджу на Skoda Fabia Combi Mk1
Sergio
Мені з самого початку існування драйв.топ цікаво. Чому тут дозволено писати кацапською? Нехай старі записи з драйвту лишаються як є, бо зрозуміло, що нехто їх переводити не буде , хоча не думаю, що автопереклад засобами гугла то прям дуже важко зробити.... Але всі нові записи мають бути Українською!!!! За використання вражої мови у публічних записах бан на місяць. Коли вже зрозуміють люди, що наразі толерантність до кацапської неначасі. Тут публічний ресурс тому він має бути 100 % українською мовою.
Sergio, ще один приклад лицемірства.
Нас закликає к таким діям чудак який їздить на авто яке зроблено в кацапії - ГАЗ-3110 (Волга). Просто сміх.
Чого ж не відмовитись від неї як від мови, а? Ну все вірно.. це ж не мішки ворочати, а просто по3,14здіти.
Оті заклики «слухайте українське», «дивіться українське», «користуйтесь українським». Ну так робіть українське, щоб цим можна було користуватись, а не просто 3,14здіть. Якщо вам цікаво слухати лайно в стилі «Дика дичка», або дивитись треш СТБшний і інші передачі, новини ЗМІ для деградації мізків.. то не треба навʼязувати це.
Взагалі смішні такі закликанти. Нічого на заміну не зробили, навіть режисерів виперли відключивши свої мізкі.. але закликають робити перехід. Приклад сліпого і дурного патріотизму.
Треба було не по чехам, польщам, угорщинам і московіям їздити працювати на них.. а свою Україну розвивати, якщо такі вумні.
13 серпня 2023р. 07:46
Я їжджу на ГАЗ 3110
TAIFUN
Sergio, ще один приклад лицемірства.Нас закликає к таким діям чудак який їздить на авто яке зроблено в кацапії - ГАЗ-3110 (Волга). Просто сміх.Чого ж не відмовитись від неї як від мови, а? Ну все вірно.. це ж не мішки ворочати, а просто по3,14здіти.Оті заклики «слухайте українське», «дивіться українське», «користуйтесь українським». Ну так робіть українське, щоб цим можна було користуватись, а не просто 3,14здіть. Якщо вам цікаво слухати лайно в стилі «Дика дичка», або дивитись треш СТБшний і інші передачі, новини ЗМІ для деградації мізків.. то не треба навʼязувати це.Взагалі смішні такі закликанти. Нічого на заміну не зробили, навіть режисерів виперли відключивши свої мізкі.. але закликають робити перехід. Приклад сліпого і дурного патріотизму.Треба було не по чехам, польщам, угорщинам і московіям їздити працювати на них.. а свою Україну розвивати, якщо такі вумні.
TAIFUN, коли немає мізків зрозуміти, що я написав то краще в такому випадку мовчати та не палитись, що прихильник кацапні.
2
13 серпня 2023р. 20:16
Sergio
TAIFUN, пошуткував да? З 95 кварталу?
Sergio, забийте. Воно неадекватне.
2
13 серпня 2023р. 20:49
Довго я чекав цього чи хтось побачить чи не побачить що на Driver top пишуть москальською і нарешті люди звернули увагу що у Driver top є москалі москаляку на гілляку !!!
8
05 серпня 2023р. 15:07
Я їжджу на Chevrolet Malibu (8G)
bmwandron
Довго я чекав цього чи хтось побачить чи не побачить що на Driver top пишуть москальською і нарешті люди звернули увагу що у Driver top є москалі москаляку на гілляку !!!
mwandron, Були реестрації машин з москальскими номерами, але після скарги будо досить швидко забанені.
1
05 серпня 2023р. 18:18
Я їжджу на Chevrolet Malibu (8G)
Porcospino
Greeff, серйозно?😂😂
Porcospino, були були
06 серпня 2023р. 07:07
Я їжджу на Chevrolet Malibu (8G)
Porcospino
Greeff, серйозно?😂😂
Porcospino,
06 серпня 2023р. 07:07
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk5
Greeff
Porcospino,
Greeff, а от мені цікаво,люди які в окупації і беруть росіянські номера,будуть регатися,що тоді?
1
06 серпня 2023р. 21:05
Я їжджу на Chevrolet Malibu (8G)
Porcospino
Greeff, а от мені цікаво,люди які в окупації і беруть росіянські номера,будуть регатися,що тоді?
Porcospino, Знаю особисто тих хто був в окупації, та чогось брати авто вони не стали. А приклали зусиль щоб виїхати в европу. Покупають авто, ті хто для себе все вирішив що вони не з Україною.
2
06 серпня 2023р. 21:52
Я їжджу на Skoda Fabia Combi Mk1
Porcospino
Greeff, на драйві багато тих хто вже перефарбувався і пише «запорожье россия» , нажаль
Porcospino, ви на приколі? От так і плітки розповсюджуються. На Драйв2 приналежність міст до країн ти не можеш вказати руцями. Вони автоматично змінили приналежність міст як на «нової мапі» паРашки.. після того як наші почали робити там тупий флешмоб.
Так що самі користувачі тут ні до чого. Не вони прописують належність міст до тої чи іншої країни.
13 серпня 2023р. 08:06
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk5
Greeff
Porcospino, Знаю особисто тих хто був в окупації, та чогось брати авто вони не стали. А приклали зусиль щоб виїхати в европу. Покупають авто, ті хто для себе все вирішив що вони не з Україною.
Greeff, памʼятаю деякий час назад,оному чуваку з денере, під постом з локацією мрев/даі в донбабве,скидав мемний хаймарс. Замутили мене тоді на пару днів 😂
1
07 серпня 2023р. 02:59
Я їжджу на Daewoo Nexia (N150)
Все вірно, а ще кацапська мова навіть тут на Драйвері теж процвітає, адже знову є аргумент "какая разніца" і абсолютно дисонансний вислів "там парні тоже рускоязичниє воюют за Україну"... От останній вислів це на мою думку вже недоосмислення тими хлопцями, які воюють за Україну і продовжуть спілкуватись мовою окупанта, адже війна закінчиться і знову почнеться " какая разніца" а потім знову війна, невже так важко перейти на мову своєї рідної країни?! Готові віддавати життя за Україну, але не готові перейти на свою рідну не кацапську мову, дивно правда ж.... Тому вчіть Українську мову, говоріть нею, пишіть, читайте, примушуйте свій мозок боротись із вірусом кацапизму і плекайте вишиванку у своєму серці, а не на грудях у свята..
14
05 серпня 2023р. 15:00
Я їжджу на ГАЗ 3110
Vitalii22
Все вірно, а ще кацапська мова навіть тут на Драйвері теж процвітає, адже знову є аргумент "какая разніца" і абсолютно дисонансний вислів "там парні тоже рускоязичниє воюют за Україну"... От останній вислів це на мою думку вже недоосмислення тими хлопцями, які воюють за Україну і продовжуть спілкуватись мовою окупанта, адже війна закінчиться і знову почнеться " какая разніца" а потім знову війна, невже так важко перейти на мову своєї рідної країни?! Готові віддавати життя за Україну, але не готові перейти на свою рідну не кацапську мову, дивно правда ж.... Тому вчіть Українську мову, говоріть нею, пишіть, читайте, примушуйте свій мозок боротись із вірусом кацапизму і плекайте вишиванку у своєму серці, а не на грудях у свята..
Vetal22, хочу зазначити, що писати українською легше ніж говорити(у розрізі переходу з кацапської), але це повністю пов'язані один з одним поцеси.

Тож починати треба саме з писання, розмовна українська прийде сама собою.

Але ж то треба захотіти....
4
06 серпня 2023р. 13:01
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Ага, а ще багато автомобілістів зависають все ще на руснявому драйві, щось туди постять. А це максимально руснявий ресурс з надписами "Херсон, *оссия", хвалебними постами сподіваюсь що вже не живих бомжевласників жигулів, про те як вдалось вкрасти в Україні іномарку і т.д.

Видалив акаунт звідти одразу, як і всю музику русняву з плейлистів, сподіваюсь з часом це до всіх прийде
11
05 серпня 2023р. 14:45
Я їжджу на ВАЗ / LADA 21063
DimAssBMW
Ага, а ще багато автомобілістів зависають все ще на руснявому драйві, щось туди постять. А це максимально руснявий ресурс з надписами "Херсон, *оссия", хвалебними постами сподіваюсь що вже не живих бомжевласників жигулів, про те як вдалось вкрасти в Україні іномарку і т.д.Видалив акаунт звідти одразу, як і всю музику русняву з плейлистів, сподіваюсь з часом це до всіх прийде
DimAssBMW, в мене є знайомий з мого міста, що саме цікаве він не сепар, він ще з 14 року коли було багато таких "хто не визначився" цілком і повністю підтримував Україну, але він досі веде блог на драйв2сру та розмовляє російянською, цей сайт йому не подобаєтсья "жалкая пародия".
1
08 серпня 2023р. 13:18
Я їжджу на Skoda Fabia Combi Mk1
hottabi489
DimAssBMW, в мене є знайомий з мого міста, що саме цікаве він не сепар, він ще з 14 року коли було багато таких "хто не визначився" цілком і повністю підтримував Україну, але він досі веде блог на драйв2сру та розмовляє російянською, цей сайт йому не подобаєтсья "жалкая пародия".
hottabi489, бо так воно і є. Там спілкуються на технічні теми, а тут соц мережа якась для потеревенити про щось. Це просто факт. Тому деяким там цікавіше.
Але теж не розумію навіщо вони до сих пір там діляться інфою з кацапами. Тим паче Драйв2 почав застосовувати русняві «нові карти» стосовно Херсону, Запоріжжя, Мелітополя, Крима і т.д.
P.S. Для мене люди які їздять на кацапських автівках, одне і теж що люди які розмовляють на русском, зберігають радянські памʼятники і т.д. Що будемо з цим робити? Чи не все так однозначно?
13 серпня 2023р. 08:01
Я їжджу на ВАЗ / LADA 21063
TAIFUN
hottabi489, бо так воно і є. Там спілкуються на технічні теми, а тут соц мережа якась для потеревенити про щось. Це просто факт. Тому деяким там цікавіше.Але теж не розумію навіщо вони до сих пір там діляться інфою з кацапами. Тим паче Драйв2 почав застосовувати русняві «нові карти» стосовно Херсону, Запоріжжя, Мелітополя, Крима і т.д.P.S. Для мене люди які їздять на кацапських автівках, одне і теж що люди які розмовляють на русском, зберігають радянські памʼятники і т.д. Що будемо з цим робити? Чи не все так однозначно?
TAIFUN, там помийка, особливо суспільство girl &cars - там точно на технічні теми спілкуються)
Так, там є багато великих проектів та цікавих сторінок, але скільки вже років драйв2сру, а наш ще зовсім маля) не все так швидко, я думаю тут такої з'явиться багато цікавих сторінок та проектів, та просто звичайних бж з подробною інформацією. Вже є такі, але дуже мало.
Це все буде, але трохи пізніше.
13 серпня 2023р. 23:31
Я їжджу на Jeep Patriot
Гарні слова. Треба викорінити русняве коріння зі свого життя. Слава Україні!
6
05 серпня 2023р. 14:41
Не так все швидко.Люди відмовляться але не зразу,треба час щоб звикнути.
2
05 серпня 2023р. 14:37
Я їжджу на ВАЗ / LADA 21063
Jeka_kor4
Не так все швидко.Люди відмовляться але не зразу,треба час щоб звикнути.
Jeka_kor4, хто намагається переходити - молодець, звісно важко все життя балакати на москальській і взяти та перейти на рідну мову.
Але тут мабуть більше про тих "не важно на каком языке в окопах" и "он пол страны на русском говорит".
1
08 серпня 2023р. 13:23
hottabi489
Jeka_kor4, хто намагається переходити - молодець, звісно важко все життя балакати на москальській і взяти та перейти на рідну мову.Але тут мабуть більше про тих "не важно на каком языке в окопах" и "он пол страны на русском говорит".
hottabi489, так, давайте тих хто в окопах не чіпайте. Ви на це права не маєте.
От будете в окопах разом з ними сидіть, тоді пред’являйте. А доки не маєте права. Ви і долі того що вони роблять або передивають там не знаєте.
08 серпня 2023р. 13:24
Я їжджу на ВАЗ / LADA 21063
cherno.vldmr
hottabi489, так, давайте тих хто в окопах не чіпайте. Ви на це права не маєте. От будете в окопах разом з ними сидіть, тоді пред’являйте. А доки не маєте права. Ви і долі того що вони роблять або передивають там не знаєте.
cherno.vldmr, я не чіпаю їх, я тільки висловив думку свою, і я не про те що хто і на якій мові там розмовляє - а про те що хтось там не розуміє причини чому треба переходити. Це трішкі різні речі.
Так я не з ними нажаль, але я розумію чудово що там коїться, у мене брат двоюрідний захищає усіх нас в окопах.
08 серпня 2023р. 13:31
Я їжджу на ВАЗ / LADA 21063
cherno.vldmr
hottabi489, друже, вони розуміють, тому там. Зрозумій це. Але зараз вони роблять важливішу справу, треба це розуміти.
cherno.vldmr, я це все розумію, велика подяка їм що ми тут можемо спілкуватися про те якою мовою балакати потрібіно! Вони усі там герої!
1
08 серпня 2023р. 13:49
Я їжджу на Daewoo Lanos
Вірно кажеш👍, слава Україні!!!
2
05 серпня 2023р. 14:21
Повністю погоджуюсь. Я в себе повністю виключив всім москальських "співунів". Стараюсь відкривати для себе більше українських виконавців. Та і з "бльогерами" та ж історія. Хай ідуть вони всі лісом.
5
05 серпня 2023р. 14:12
Є в мене один рєпєр, був, якого я слухав. Мабуть єдиний без шлюх, наркоти тощо в піснях. От зараз якось совість, гідність і ще купа всього не позволяє включити в машині його пісні. Хоча наче і не підтримує ес ве о, принаймні відкрито... Правильно треба підіймати все Українське!
2
05 серпня 2023р. 10:15
RedRocketGarage
Є в мене один рєпєр, був, якого я слухав. Мабуть єдиний без шлюх, наркоти тощо в піснях. От зараз якось совість, гідність і ще купа всього не позволяє включити в машині його пісні. Хоча наче і не підтримує ес ве о, принаймні відкрито... Правильно треба підіймати все Українське!
RedRocketGarage, я от коржа дуже любив, пісні про дружбу, чесність в все таке. А виявилось оно яким, війна не війна і все таке. Ну не помер досі без його пісень)

Поки ми не приберем в голові все лайно, толку не буде.
11
05 серпня 2023р. 13:31
Dacus_
RedRocketGarage, а є альтернатива ? Щось з українського репу? У мене вуха кровоточать як я намагаюсь щось наше слухати.
Dacus , ну слухайте руське. В цей час українці гинуть. Якщо совісті нема, чому б не слухать.
06 серпня 2023р. 13:06
Dacus_
RedRocketGarage, а є альтернатива ? Щось з українського репу? У мене вуха кровоточать як я намагаюсь щось наше слухати.
Dacus , та насправді є, якщо пошукати. Не розпіарені, але достойні. Та й таж Альона...
1
06 серпня 2023р. 15:50
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Я їжджу на Skoda Fabia Combi Mk1
Dacus_
RedRocketGarage, а є альтернатива ? Щось з українського репу? У мене вуха кровоточать як я намагаюсь щось наше слухати.
Dacus , «Дика дичка», наприклад. LOL
Згоден що треба заміну робити, і якісну, а не лайно для деградації. А то закликають переходити, а на що?! Так і не зробили.
1
13 серпня 2023р. 08:21