Мої роздуми: "Охота за вподобайками. Ліцензію скасовано".

Опубліковано: 21 грудня 2023р. 11:22
Подія: 20 грудня 2023р. 20:37
Я їжджу на Dodge Challenger
Одеса, Україна

"Марнославство - мій улюблений гріх" - так казав герой неперевершеного Аль Пачино в величному "Адвокаті Диявола", і з цим не можна не погодитися. Марнославство - це те, що ховається за переважною більшістю нашіх вчинків, зокрема під популярним та самовпевненим "я роблю для себе".

Звісно, і я не без гріха. Авжеж приємно, коли зроблене, вигадане або принаймні обране тобою викликає в когось захват. Тим більш у разі, якщо цей "хтось" має в твоїх очах якийсь авторитет, вагу або є для тебе взірцем гарного смаку або глибоких знань. 

Через жагу до рейтингу та визнання всіма навколо можна просто багато писати, не маючи за душею ані таланту, ані контенту, та здобувати бажане за рахунок  кількості. З іншого боку, можна ставити за мету отримання позитивних відгуків від людей, прихильність яких для вас дійсно важлива, і писати "в стіл", не розраховуючи на схвалення з боку мас. Кожному своє, бо це є справою особистих вподобань.

Втім суть цього допису в акцентуванні на деяких махінаціях, до яких вдаються члени нашого ком'юніті чи то заради перемоги на виборах Автівки Дня, чи просто навздогін за рейтингом.

Я не буду просити роз'яснень щодо природи цього явища, бо мені байдуже. До того ж мого ставлення до ситуації жодні роз'яснення не змінять. Я лише хочу ще раз наголосити на тому, що така поведінка - це те, чого треба позбутись якомога швидше. Тим більш, що марнославство такі вчинки  все одно не потішать. 

Коли спортсмени використовують допінг, вони розраховують на перемогу заради грошей та пошани, але перемога на виборах "Авто Дня" на Драйвер.топ не надасть ані того, ані іншого. Якщо автівка та її власник нецікаві, перемога цього факту не змінить. Так само і здобутий таким шляхом рейтинг не зробить краще ані вас особисто, ані ваш автомобіль. 

Тож навіщо всі ці скрипти, боти, скиглення про підтримку, надокучливі "взаємні" підписки тощо?! Такою поведінкою ви не демонструєте нічого крім своїх комплексів меншовартості, невпевненості та невдоволеності собою. Це виглядає жалюгідно, і будь-якій адекватній людині з першого погляду на ваш рейтинг та контент, стає очевидним джерело його зростання. А навіть якщо не стає? Невже від перебування в топі з порожнім бж та фоткою на смітнику у вашому житті щось зміниться?  Тож який сенс?!

Я прекрасно розумію, що смаки інших людей не повинні збігатися з моїми. Також є очевидним,  що мої автівки, мої дописи та статті можуть багатьом не подобатися. Я цілком усвідомлюю і те, що у переважної більшості людей нема ані часу, ані натхнення на те, щоб читати мої історичні лонгріди в особистому блогу. Я не розраховую на це, натомість продовжую писати тому, що мені це цікаво, і радію кожному свідомому відгуку. 

Але ж я не можу збагнути, навіщо лайкати пост, якщо ти його не читаєш, або навіть написати комент нібито по темі,  що однозначно свідчить про те, що твоє читання припинилось на другому реченні. 

Лайкнути пару десятків дописів за хвилину, притому, що лише перший з них складається з майже трьох тисяч слів - ви серйозно? Я що, цього не бачу? А якщо сенс саме в тому, щоб я побачив, то задля чого?! "Ну почув я, легше тобі?" - як казав ведмідь з анекдоту про загубленого грибника. 

Апогей цієї дурості - це отримані мною нещодавно сімдесят дев'ять вподобайок від одної людини за дві хвилини. Сімдесят дев'ять, Карл! Якщо ти вже хотів зробити мені приємно (чи є в цьому щось приємне,  теж залишається загадкою), то треба було зупинитись на цифрі "71", вона хоча б до Доджа має якесь відношення.

Отже, прошу всіх, хто займається цією маячнею: припиніть! Я не буду підписуватись на ваші автівки і блоги, якщо ви мені не цікаві, ані через сотні вподобайок поспіль, ані через натяки на взаємність. Це не тому, що ви погані, а я Д'Артан'ян. Просто мені це нецікаво, і заповнювати свою стрічку тим, що мені нецікаво, через якісь вигадані "товарообмінні відносини", де товар - вподобайки, я точно не буду. Так само як і не буду голосувати за автомобіль тої самої марки або моделі заради підтримки бренда. Натомість якщо мене щось зацікавить, я підпишусь і буду коментувати незалежно від вашого відношення до мого контенту та не зважаючи на те, "американська Волга" у вас (тобто Челенджер) або справжня "Волга".

Я дійсно не розумію, чому всі найгірші риси  Драйву перейшли сюди раніше за якісний контент. Невже ви дня не можете прожити без якихось мутних спроб кудись просунутись, когось обманути та "придбати" собі ілюзію наявності якихось якостей, що вам бракує?

Раніше я просто пройшов би повз, бо "нам своє робити", втім нещодавно мене обрали модератором цього чудового ресурса, внаслідок чого на мені тепер теж лежить деяка відповідальність за його якість, що не дозволяє мені покладатися виключно на контроль за своїм власним контентом та поведінкою. На жаль, в мене нема повноважень відповідно реагувати на подібні явища, але є група людей, які ці повноваження мають. 

Щиро сподіваюсь на те, що цей натяк буде сприйнятий, як попередження і якось вплине на ситуацію перед тим, як ми почнемо виправляти це власноруч. Адже, якщо в людини просто не було розуміння того, що це "не ОК", то зараз я про це вже сказав. За відсутності висновків доведеться вдаватися до ручного регулювання процесу. 

Отже схаменіться! Давайте робити тут красиво, корисно, якісно та чесно.

Окремо хочу висловити подяку тим, хто попри все це лайно, продовжує наповнювати Драйвер змістом та красою. Ви робите вірну справу! Як на мене, ті зміни, що Драйвер.топ зазнав протягом цього року, важко недооцінити. І це не лише заслуга адміністрації, що постійно радує нас оновленнями та реагує на наші прохання. Їм дійсно не байдуже, і нехай нам теж не буде байдуже.

Всіх з прийдешніми! Бажаю всім вам без виключення миру, безпеки та злагоди! 



124 3

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Porsche 911 (930)
Астанавітєсь!
Всі лайкайте моє авто, все навзаєм!
*зевает* когда станете cam events обсуждать - свистите:)
1
14 січня 10:06
Друзі читаю ваші коменти. І взагалі цей пост.
Хотів би внести і своє.
Перше питання навіщо створювався Driver Top? - на мою думку, перше це заміна драйв2 і надання українцям українського контенту.

Друге - це коли блін я хочу щось замінити в своєму авто, наприклад НАКОНЕЧНИК СТУПИЦЮ і тд., то шукаю це в Google бачу статтю, яка відповідає моїм критеріям пошуку, і вірю що там будуть номера деталей і що робити і туди переходжу.

В гуглі я всеодно бачу драйв2, а все чому?
Бо на Driver Top не хочуть писати толковий контент, бо всі думають тут про піар, і тачку дня а не про допопомогу і корисний контент.
З БОКУ АДМІНІСТРАЦІЇ авторам нормального відсутні інструменти чи відмітки, що їх контент корисний.
Я залюбки пишу все з номерами і контактами де що купував, але мені від цього не холодно не гаряче. Хоча з боку адмінів, і логіки спонукання до написання такого контент, хоча б відмітка була біля допису автора «типу контент який допомагає. Корисний контент» чи щось таке.

Тоді автору цікаво писати «не про помив машину» а реальні статті які допомагають.

На драйвер топ я зустрічав реально дуже круті статті, де людина витрачала мінімум години дві щоб її зробити. Але який бонус автору? Та ніякого. Я впевнений автор не хоче слави. Він просто хоче щоб це допомогло іншим.

Маніпуляція з лайками, і все інше. Це діло кожного. Хто як хоче так і лайкає. Всі великі соціальні мережі не роблять ніякі обмеження на лайкі.

3
23 грудня 2023р. 23:49
Нарешті дочекався щоб хтось це сформулював і написав. Дякую!!!
2
23 грудня 2023р. 20:22
Я їжджу на Dodge Challenger
Paxar
Нарешті дочекався щоб хтось це сформулював і написав. Дякую!!!
Paxar, нема за що. Я точно не перший, і звісно не останній. Попередні ви просто не бачили, або підбірка слів не збіглась з вашими думками. Дякую!
1
23 грудня 2023р. 20:43
LOWERANDWIDER
Paxar, нема за що. Я точно не перший, і звісно не останній. Попередні ви просто не бачили, або підбірка слів не збіглась з вашими думками. Дякую!
LOWERANDWIDER, дякую за неупереджену підписку на гольфа :-)). Деречі дописи про гоління покришок просто топ ;-)
1
23 грудня 2023р. 20:57
Я їжджу на Dodge Challenger
Paxar
LOWERANDWIDER, ну проілюструємо трох цей допис :-)
Paxar, це відомий кейс. Заходів вжито.
23 грудня 2023р. 21:10
LOWERANDWIDER
Paxar, це відомий кейс. Заходів вжито.
LOWERANDWIDER, треба просто затримку у 5хв між лайками. 5хв достатньо щоб прочитати допис і оцінити
1
23 грудня 2023р. 21:12
А можна спитати - хтось знає коли пошук запрацює нормально?
Коли можна буде просто знайти відповідний запис у бортжурналі, не продираючись через купу дописів?
Може нарешті відпадуть ці питання про лайкозалежних та про контент з 1ю фотографією та ''помив авто''?

П.С. І вибачте, вже трохи надоїло читати ''скиглення'' людей з купою технічних дописів про те що не їхні автівки у топі, а якісь ''невідповідні'' авто. Чому ви вважаєте що тільки авто-хардкор повинен цікавити усіх без винятку?
Майже для всіх марок авто є відповідні сайти-автоклуби - але чомусь люди йдуть сюди теж, і відразу починається - не про те пишете, нам то нецікаво, давайте заборонимо/обмежимо і т.д.
Ну давайте видаліть усіх користувачів які не підходять саме під ваше уявлення про поведінку - побачимо чи довго сайт після цього протягне? Я не думаю що задля 1000 (число взято зі стелі) користувачів хтось буде вкладати сюди гроші.
Дякую за увагу.
2
23 грудня 2023р. 19:48
Я їжджу на Dodge Challenger
SergiyD
А можна спитати - хтось знає коли пошук запрацює нормально?Коли можна буде просто знайти відповідний запис у бортжурналі, не продираючись через купу дописів?Може нарешті відпадуть ці питання про лайкозалежних та про контент з 1ю фотографією та ''помив авто''?П.С. І вибачте, вже трохи надоїло читати ''скиглення'' людей з купою технічних дописів про те що не їхні автівки у топі, а якісь ''невідповідні'' авто. Чому ви вважаєте що тільки авто-хардкор повинен цікавити усіх без винятку?Майже для всіх марок авто є відповідні сайти-автоклуби - але чомусь люди йдуть сюди теж, і відразу починається - не про те пишете, нам то нецікаво, давайте заборонимо/обмежимо і т.д.Ну давайте видаліть усіх користувачів які не підходять саме під ваше уявлення про поведінку - побачимо чи довго сайт після цього протягне? Я не думаю що задля 1000 (число взято зі стелі) користувачів хтось буде вкладати сюди гроші.Дякую за увагу.
SergiyD, все, що після "П С", то про кого?
23 грудня 2023р. 19:49
LOWERANDWIDER
SergiyD, все, що після "П С", то про кого?
LOWERANDWIDER, про ті записи, які періодично тут з'являються та в яких хтось постійно чимось незадоволений - то лайкодрочерами, то контентом який не відповідає чиїмось вимогам, то ''невідповідними'' авто у топі (а які тоді відповідні - мабуть тих хто цим невдоволений?)
Ну лайкнув хтось все підряд - і що? Це його проблема/ціль.
Зараз же вподобайки не впливють на рейтинг - то хай собі люди лайкають.
П.С. Он недавно була 'заруба' між субару та фордом, бо один був невдоволений що обирають не його авто, а інше, у журналі якого мало технічних дописів. Ну мабуть ви в курсі.
Та і тут у коментарях це видно.
1
23 грудня 2023р. 19:59
LOWERANDWIDER
SergiyD, в тексті, який ви коментуєте, є відповіді на всі запитання. Я не знаю до чого тут все вищеперелічене.
LOWERANDWIDER, мене цікавить пошук.
Надіюся що коли він запрацює - буде менше невдоволених ''невідповідним'' контентом.
Або цих невдоволених можна буде посилати туди.
1
23 грудня 2023р. 20:12
LOWERANDWIDER
SergiyD, в тексті, який ви коментуєте, є відповіді на всі запитання. Я не знаю до чого тут все вищеперелічене.
LOWERANDWIDER, ось наприклад, людина в коментарях вважає що в топ - одні (майже) лайкозалежні, а він мабуть тоді д'Артаньян.
Ну а те що він принижує тим словом інших користувачів - то як?
1
23 грудня 2023р. 20:24
Я їжджу на Dodge Challenger
SergiyD
LOWERANDWIDER, ось наприклад, людина в коментарях вважає що в топ - одні (майже) лайкозалежні, а він мабуть тоді д'Артаньян.Ну а те що він принижує тим словом інших користувачів - то як?
SergiyD, я не можу нести відповідальність за слова всіх коментаторів мого допису. Хтось розуміє, про що йдеться, хтось не дуже, хтось висловлює свої зауваження, як ви. Сам допис не про це, і я докладно розповів, чим та чи інша поведінка заважає розвитку ресурса. Щодо пошуку, то є окрема тема, і, як мені відомо, над цим працюють.
1
23 грудня 2023р. 20:39
Дуже добре все сказано - я от прямо з кожним словом згоден!
Теж ніколи не розумів таких людей, що власноруч підтверджують свою якусь недолугість, отими взаємними лайками та платними просуваннями. В своїх БЖ навіть написав, щоб проходили повз, але ж вони, не читаючи, лайкають все підряд )
Колись я тут писав адміністрації, що добре, що не було доступу до списку тих, хто підписався чи лайкнув твій запис.... тепер ця можливість є, і "взаємщикам" стало простіше "відстежувати" підписки... і їм не шкода витрачати на це свій час.... дивні люди...
1
23 грудня 2023р. 17:45
Я їжджу на Dodge Challenger
TheGlory
Дуже добре все сказано - я от прямо з кожним словом згоден! Теж ніколи не розумів таких людей, що власноруч підтверджують свою якусь недолугість, отими взаємними лайками та платними просуваннями. В своїх БЖ навіть написав, щоб проходили повз, але ж вони, не читаючи, лайкають все підряд )Колись я тут писав адміністрації, що добре, що не було доступу до списку тих, хто підписався чи лайкнув твій запис.... тепер ця можливість є, і "взаємщикам" стало простіше "відстежувати" підписки... і їм не шкода витрачати на це свій час.... дивні люди...
TheGlory, список має бути, бо, дивлячись на підписників, я з'ясовую аудиторію. Не знаю навіщо, але комусь треба. Для мене це зручно тим, що збільшує вірогідність знайти однодумців та натрапити на цікавий для мене контент. Так створюється обмін інфою, заради чого ми тут і є, насамперед.
23 грудня 2023р. 18:03
Як тільки попав на цей ресурс, одразу не міг зрозуміти навіщо купувати просування в топ?)
3
22 грудня 2023р. 23:21
Я їжджу на Dodge Challenger
lunatiq
Як тільки попав на цей ресурс, одразу не міг зрозуміти навіщо купувати просування в топ?)
lunatiq, просування купують щоб збільшити аудиторію. І це лише збільшує кількість переглядів. Отже, якщо нема що показати, це не працює.
23 грудня 2023р. 17:59
Я їжджу на Hyundai H-1 (1G)
Ну цей допис як на мене - це багато води та картинок із інету. Жалієтесь на вподобайки та несправедливий рейтинг, то пропонуйте конкретні кроки. Може взагалі рейтинг прибрати? Або антівподобайку додати)
4
22 грудня 2023р. 08:21
Я їжджу на Hyundai H-1 (1G)
LOWERANDWIDER
Coffee_man_ua, я не "жалівся", і там описані конкретні кроки, мета та причина допису. Якби ви читали, вам було б про це відомо.
LOWERANDWIDER, я прочитав. Я вже декілька подібних дописів читав. Не розумію одного:
Чого так багато уваги на ці вподобайки і взаємопідтримки? Вас же не забов'язують цього робити. Не звертайте на це уваги, вони завжди були є і будуть.
У вашому дописі прочитав про машину (в ТоПі) з одним фото і без дописів БЖ . Ви ж доросла людина,та повинні розуміти, що це все за донат. Спільнота повинна приносити хочь якийсь прибуток для власників.
3
22 грудня 2023р. 08:46
Я їжджу на KIA Rio (4G)
Coffee_man_ua
LOWERANDWIDER, я прочитав. Я вже декілька подібних дописів читав. Не розумію одного: Чого так багато уваги на ці вподобайки і взаємопідтримки? Вас же не забов'язують цього робити. Не звертайте на це уваги, вони завжди були є і будуть. У вашому дописі прочитав про машину (в ТоПі) з одним фото і без дописів БЖ . Ви ж доросла людина,та повинні розуміти, що це все за донат. Спільнота повинна приносити хочь якийсь прибуток для власників.
Coffee_man_ua, ну я тебе підтримую. Але так з рейтингами проблема є. Але от лише з ними придирки до вподобайок то таке кожен по своєму. Я от перелопатив ну купу автівок на драйві в розділі де з'являються нові авто (багато корисного та цікаво дізнався) так там є чуваки у яких там 20+ добротних записів (на мою думку) там подорожі різні змагання гарні фото автотусовки але рейтинг нуль ну там 7-8. Проблема з рейтингом є, а от щодо вподобайок то моє відношення цілком нормальне, нещодавно мене теж лайкали за 10-15 сек і нічо норм, але скільки людей стільки і думок.
1
22 грудня 2023р. 13:15
Я їжджу на Dodge Challenger
Bsumy1655
Coffee_man_ua, ну я тебе підтримую. Але так з рейтингами проблема є. Але от лише з ними придирки до вподобайок то таке кожен по своєму. Я от перелопатив ну купу автівок на драйві в розділі де з'являються нові авто (багато корисного та цікаво дізнався) так там є чуваки у яких там 20+ добротних записів (на мою думку) там подорожі різні змагання гарні фото автотусовки але рейтинг нуль ну там 7-8. Проблема з рейтингом є, а от щодо вподобайок то моє відношення цілком нормальне, нещодавно мене теж лайкали за 10-15 сек і нічо норм, але скільки людей стільки і думок.
Bsumy1655, так нема жодних проблем в тому, щоб оцінити чиюсь працю. Але робити це заради такого самого фідбеку, навіть не розгорнувши допис, з єдиною метою накручування власного рейтингу, а потім дизлайкати та відписуватись, не отримавши зворотній реверанс - це зашквар та неподобство. Система оцінок створена задля розвитку ресурса, щоб просувати цікавий контент та мотивувати людей на створення такого, а не для незрозумілих перегонів сердечок.
23 грудня 2023р. 09:26
Потрібні зміни до алгоритму прорахунку рейтингу. Писав на початку року в підтримку, алгоритм покращили, але він все одно ще далекий від ідеалу)
З іншого боку, я також не знаю як його зробити краще, хоча і думаю що покращення ще можливо)
2
22 грудня 2023р. 00:14
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Каждому, вподобайкеру, хрустальный член на комод ))
3
21 грудня 2023р. 23:59
Я їжджу на Dodge Challenger
sharkmann
Каждому, вподобайкеру, хрустальный член на комод ))
sharkmann, я якщо зрадіють і почнуть боротьбу за другий?
22 грудня 2023р. 00:26
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
LOWERANDWIDER
sharkmann, я якщо зрадіють і почнуть боротьбу за другий?
LOWERANDWIDER, конечно начнут это же замкнутый круг)
22 грудня 2023р. 01:00
Без коліс :(
А ще помітив таку фігню,що на драйви ,а тепер на драйвер мігрують латентні бізнесмени.Вчора він розказує,як придбав авто,ну просто мрію всього свого життя блд,потім одна фотка.Потім ще пару історій,як він масло міняв,потім колодки і…. вуаля ,через місяць продано,від серця прям відірвав)).
1
21 грудня 2023р. 23:45
Я їжджу на Dodge Challenger
Андрій
А ще помітив таку фігню,що на драйви ,а тепер на драйвер мігрують латентні бізнесмени.Вчора він розказує,як придбав авто,ну просто мрію всього свого життя блд,потім одна фотка.Потім ще пару історій,як він масло міняв,потім колодки і…. вуаля ,через місяць продано,від серця прям відірвав)).
Андрій , це загальний суспільний ресурс з купою різних людей з різним рівнем інтелекту, освіти, свідомості, різними поглядами тощо. Не можна обмежити контент тільки тому, що він "не відповідає". Наше спільне завдання створити адекватну систему оцінки/рейтинга, і саме про це цей допис. Десь у кращому світі це відбувається свідомо, в реальності через деякі обмеження та перепони. Я все-таки сподіваюсь на свідомість хоча б невеликій частини тих, кого це стосується. Як вже казав, можливо хтось просто не розуміє, що це "не ОК".
1
22 грудня 2023р. 00:25
Я їжджу на Hyundai Genesis Coupe
Все правильно розписав, дякую за позицію 🤝
В модератори, схоже, теж не просто так покликали, відчули твою позицію і підтримали. Вітаю 🥳

Я от новенький тут і поки не все зрозумів, але коли в кінці досить довгого допису прошу залишити хоч якийсь коментар, а замість того отримую тільки лайки, виникає питання. Що я роблю не так?
2
21 грудня 2023р. 22:11
Теж дратують "просувашки", але що поробиш... Господь створив людину зі свободою вибору, а гординю самим тупим і одночасно важким гріхом.
Проте у кожного є дуже яскравий взірець-як не треба робити!) Ростемо духовно, технічно і машинобудівельно!)
Пишемо корисні технічні пости!) Розвиваємося і стежимо за своїми поганими рисами!)))
2
21 грудня 2023р. 21:25
LOWERANDWIDER
RebeL, я атеіст та прихильник теорії Дарвіна, а деякі користувачі з цього допису частково її доводять своєю поведінкою ))
LOWERANDWIDER, як казав один равин, я дуже розумію Дарвіна, коли він заходив в припортовий паб і спостерігав за пьяними матросами то я б і сам вигадав теорію походження людини від макаки, але якби він ходив в нашу синагогу, у нього би такої дурної теорії не виникло)))))))))
2
21 грудня 2023р. 22:05
Я їжджу на Toyota Celica (230)
Все так)
Про машину дня - тут даже печальней чем на драйве(
Как версия, про 79 лайков - чел прочитал все на драйве и решил тут перелайкать
😅
ну, или он настолько верит в автора, что ставит лайки авансом - не читал, но поддерживаю(с)
1
21 грудня 2023р. 20:01
"Якщо ти вже хотів зробити мені приємно (чи є в цьому щось приємне, теж залишається загадкою), то треба було зупинитись на цифрі "71", вона хоча б до Доджа має якесь відношення." - ору в голос, наче чайка :D:D:D:D:D

І вітаю з призначенням на пост модератора ресурсу)
1
21 грудня 2023р. 16:27
Я їжджу на Daewoo Lanos
Прочитав все, почитав коментарі, поставив вподобайку. Гарно та правдиво все виклали, меми доречні як завжди. 79 за дві хвилини, то ще нічого. В мене 99 за одну хтось зумів)). Я, наприклад, відкриваю вкладку дописи на ДТ і читаю, читаю довго (не почитав сьогодні - прочитаю завтра) . Вподобайка, якщо допис сподобався, деколи комент. Але за те, що не цікаво - вподобайки не буде! Як вже писав тут нижче, якщо робите якийсь запис в БЖ, то хоть напишіть щось, якесь маленьке оповідання до свого допису - що та як. Хоч пару речень. Одна "скупа" фото - це не допис. Для чого це. Є люди з такими ж автівками і проблемами. Діліться досвідом, допомагайте іншим. Наприклад, читаю дописи. В одному дописі чоловік хоче поставили bi-led в своє авто і запитує, чи влізе? Не бачу ні одної відповіді. Заходжу на D2 (нажаль, поки єдине місце, де можна накопати все, що цікавить, плюс на ДТ пошук поки що ніякий. Знаходжу розгорнуту інфу по питанні (так, хтось не ліниться і пише і фотографує процес) і скидаю в особисті повідомлення (правда, хоч би подякували, та фіг з ним). Багато що хочеться інакше, до мене все вже написали в коментарях.
2
21 грудня 2023р. 16:17
Я їжджу на Dodge Challenger
Oleg1979s
Прочитав все, почитав коментарі, поставив вподобайку. Гарно та правдиво все виклали, меми доречні як завжди. 79 за дві хвилини, то ще нічого. В мене 99 за одну хтось зумів)). Я, наприклад, відкриваю вкладку дописи на ДТ і читаю, читаю довго (не почитав сьогодні - прочитаю завтра) . Вподобайка, якщо допис сподобався, деколи комент. Але за те, що не цікаво - вподобайки не буде! Як вже писав тут нижче, якщо робите якийсь запис в БЖ, то хоть напишіть щось, якесь маленьке оповідання до свого допису - що та як. Хоч пару речень. Одна "скупа" фото - це не допис. Для чого це. Є люди з такими ж автівками і проблемами. Діліться досвідом, допомагайте іншим. Наприклад, читаю дописи. В одному дописі чоловік хоче поставили bi-led в своє авто і запитує, чи влізе? Не бачу ні одної відповіді. Заходжу на D2 (нажаль, поки єдине місце, де можна накопати все, що цікавить, плюс на ДТ пошук поки що ніякий. Знаходжу розгорнуту інфу по питанні (так, хтось не ліниться і пише і фотографує процес) і скидаю в особисті повідомлення (правда, хоч би подякували, та фіг з ним). Багато що хочеться інакше, до мене все вже написали в коментарях.
Oleg1979s, у Д2 на це пішло років десять.
21 грудня 2023р. 17:14
Я їжджу на Daewoo Lanos
LOWERANDWIDER
Oleg1979s, у Д2 на це пішло років десять.
LOWERANDWIDER, будемо надіятись, що в нас вийде швидше.
1
21 грудня 2023р. 17:18
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
Вдячний, що пишеш цікавий контент і робиш цікаві речі з автівкою!
2
21 грудня 2023р. 15:32
Я їжджу на Dodge Challenger
EvilFrees
Вдячний, що пишеш цікавий контент і робиш цікаві речі з автівкою!
EvilFrees, це все суб'єктивно. Але більшого я і не вимагаю. Дяк! Навзаєм!

PS "взаємність" здорової людини detected 🤣
21 грудня 2023р. 15:34
Ось другий скрін.
П.С. - скріни зробив до випадкових автівок, це не є претензією до водя(-іїв) на фото
21 грудня 2023р. 14:45
Я вже пропонував що можна зробити "на швидку руку" - прибрати можливість ставити вподобайки в загальному списку авто та в загальному списку записів в бортжурналі кожної автівки. Але не був почутим та ніхто нічого не зробив. Скріни додаю. Саме те, що є можливість не заходячи в автівку\запис бж ставити вподобайки - дає можливість людям насипати спамом ці вподобайки по 100 в хвилину. Просто прибрати кнопку сердечка (зробити її неклікабельною) в загальному списку авто\записів в БЖ
7
21 грудня 2023р. 14:43
LOWERANDWIDER
NeKoder, є в цьому сенс. Виніс цю ідею на обговорення.UPD: це вже розглядалось і виявилось технічно недоцільним. Проблему буде вирішено, але в інший спосіб.
LOWERANDWIDER, це дуже смішно)) звичайно, хотілося б дізнатися в чому саме недоцільність такого рішення)) наче все логічно - захотів поставити вподобайку - зайди на сторінку авто\запис в бортжурналі. Була ж ситуація, коли додалися кацапські авто якимось чином на драйв - допоки їх не видалили, деякі особи насипали їм вподобайок. Це нормально? Ні. А чому вони так зробили? Бо можна зайти на сторінку з авто і поставити ті лайки усім. Я думаю вподобайкодрочери вже роблять це з закритими очима, бо м'язова пам'ять запам'ятала в якому положенні мишки треба клацнути лівою кнопкою, щоб поставити вподобайку. Але діло Ваше) я не адмін, а лише запропонував альтернативне рішення і доволі доцільне. Хоча тут був варіант з капчею - це теж досить цікаве рішення
1
21 грудня 2023р. 15:40
Я їжджу на Dodge Challenger
NeKoder
LOWERANDWIDER, це дуже смішно)) звичайно, хотілося б дізнатися в чому саме недоцільність такого рішення)) наче все логічно - захотів поставити вподобайку - зайди на сторінку авто\запис в бортжурналі. Була ж ситуація, коли додалися кацапські авто якимось чином на драйв - допоки їх не видалили, деякі особи насипали їм вподобайок. Це нормально? Ні. А чому вони так зробили? Бо можна зайти на сторінку з авто і поставити ті лайки усім. Я думаю вподобайкодрочери вже роблять це з закритими очима, бо м'язова пам'ять запам'ятала в якому положенні мишки треба клацнути лівою кнопкою, щоб поставити вподобайку. Але діло Ваше) я не адмін, а лише запропонував альтернативне рішення і доволі доцільне. Хоча тут був варіант з капчею - це теж досить цікаве рішення
NeKoder, я теж не адмін, але розумію, що крім забаганок, що можуть бути доволі доречними, є ще технічний аспект вирішення питання. Часто буває так, що колосальний обсяг роботи не вартий результату. Про проблему знають, працюють над її вирішенням. Як на мене, цього достатньо.
1
21 грудня 2023р. 15:52
Я їжджу на Acura MDX (4G)
NeKoder
LOWERANDWIDER, це дуже смішно)) звичайно, хотілося б дізнатися в чому саме недоцільність такого рішення)) наче все логічно - захотів поставити вподобайку - зайди на сторінку авто\запис в бортжурналі. Була ж ситуація, коли додалися кацапські авто якимось чином на драйв - допоки їх не видалили, деякі особи насипали їм вподобайок. Це нормально? Ні. А чому вони так зробили? Бо можна зайти на сторінку з авто і поставити ті лайки усім. Я думаю вподобайкодрочери вже роблять це з закритими очима, бо м'язова пам'ять запам'ятала в якому положенні мишки треба клацнути лівою кнопкою, щоб поставити вподобайку. Але діло Ваше) я не адмін, а лише запропонував альтернативне рішення і доволі доцільне. Хоча тут був варіант з капчею - це теж досить цікаве рішення
NeKoder, я можу проставити вподобайки в кожному Вашому борті витративши на це на 30-40% довше часу, ніж я б це зробив просто пролайкавши все через список.

Чи вирішує Ваша пропозиція проблему? Ні, не вирішує. Просто на заміну одній "механіці" дій - прийде інша.

Ми готуємо часткове вирішення даної ситуація, але на це потрібен час. Є проекти, над якими ми вже почали працювати і не можемо їх покинути. Є критичні баги, які потрібно пофіксити. Штат програмістів - обмежений. Тому Ви можете зачекати ще трішки або вважати "що адміни не прислухаються до аудиторії та її не чують".

Все, що можу сказати інсайдом: "Авто дня та вподобайки. Разом"
2
22 грудня 2023р. 02:41
Narum
NeKoder, я можу проставити вподобайки в кожному Вашому борті витративши на це на 30-40% довше часу, ніж я б це зробив просто пролайкавши все через список. Чи вирішує Ваша пропозиція проблему? Ні, не вирішує. Просто на заміну одній "механіці" дій - прийде інша.Ми готуємо часткове вирішення даної ситуація, але на це потрібен час. Є проекти, над якими ми вже почали працювати і не можемо їх покинути. Є критичні баги, які потрібно пофіксити. Штат програмістів - обмежений. Тому Ви можете зачекати ще трішки або вважати "що адміни не прислухаються до аудиторії та її не чують". Все, що можу сказати інсайдом: "Авто дня та вподобайки. Разом"
Narum, навіть збільшивши час на проставлення вподобайок - це вже важливий крок. Адже навіть з точки зору логіки, вподобайку чи коментар чи будь-яку іншу реакцію нелогічно ставити, не переглянувши запис\авто. Я знаю, що не все робиться за допомогою зачарованої палочки з бузини. Я знаю як напружує, коли користувачі, які БЕЗКОШТОВНО користуються ресурсом щось ще й вимагають.

І мені, як користувачу, залишається лише чекати на зміни, але альтернативу я запропонував
22 грудня 2023р. 09:07
Narum
NeKoder, я можу проставити вподобайки в кожному Вашому борті витративши на це на 30-40% довше часу, ніж я б це зробив просто пролайкавши все через список. Чи вирішує Ваша пропозиція проблему? Ні, не вирішує. Просто на заміну одній "механіці" дій - прийде інша.Ми готуємо часткове вирішення даної ситуація, але на це потрібен час. Є проекти, над якими ми вже почали працювати і не можемо їх покинути. Є критичні баги, які потрібно пофіксити. Штат програмістів - обмежений. Тому Ви можете зачекати ще трішки або вважати "що адміни не прислухаються до аудиторії та її не чують". Все, що можу сказати інсайдом: "Авто дня та вподобайки. Разом"
Narum, я ж не просто так на своїх виробах ставлю логотип цього ресурсу) і я дуже хочу, щоб він був якомога якіснішим, і саме з цієї точки зору я просуваю цю ідею, а не тому що мені заздрісно, що інші вище в рейтингу, аніж я
22 грудня 2023р. 09:09
Я їжджу на Acura MDX (4G)
NeKoder
Narum, я ж не просто так на своїх виробах ставлю логотип цього ресурсу) і я дуже хочу, щоб він був якомога якіснішим, і саме з цієї точки зору я просуваю цю ідею, а не тому що мені заздрісно, що інші вище в рейтингу, аніж я
NeKoder, ми вже давно помітили ваші плати. Ще самі перші у нас на ресурсі. Дякуємо тут за довіру.

Покращення будуть. Мені особисто теж не подобаються певні моменти. При цьому ми не плануємо відкладати їх в далекий ящик. Та спочатку - одна гарне оновлення. Вже от дуууже скоро 😉
1
22 грудня 2023р. 09:25
Я їжджу на KIA Rio (4G)
Шо знов сталося? Що я пропустив?
Як по мені яка різниця лайкає людина чи ні, лайки ж нікого не змушують підписуватися чи за когось голосувати. Я до цього ставлюся простіше і не бачу в цьому аж такої проблеми. Я от наприклад радий бачити усіх в цій спільноті і радий що вона з'явилася. Я радий, що побачив тут купу цікавих авто, багато чого дізнався ну і моя слабкість блоги про автоподорожі, побачив багато всього. Просто треба не зважати на це. Ви робите ок контент от і добре.
От зараз не тре казати шо я лайки і підписку вимагаю. Все спокійних всім доріг.
5
21 грудня 2023р. 14:34
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
Bsumy1655
Шо знов сталося? Що я пропустив?Як по мені яка різниця лайкає людина чи ні, лайки ж нікого не змушують підписуватися чи за когось голосувати. Я до цього ставлюся простіше і не бачу в цьому аж такої проблеми. Я от наприклад радий бачити усіх в цій спільноті і радий що вона з'явилася. Я радий, що побачив тут купу цікавих авто, багато чого дізнався ну і моя слабкість блоги про автоподорожі, побачив багато всього. Просто треба не зважати на це. Ви робите ок контент от і добре.От зараз не тре казати шо я лайки і підписку вимагаю. Все спокійних всім доріг.
Bsumy1655, диви, я тобі скажу, яка в цьому проблема. Проблема в тому, що лайки формують рейтинг контенту. І коли я заходжу в розділ топів на автомобільному сайті, щоб подтвитись щось цікаве, то замість дійсно цікавих дописів бачу контент на кшталт "слава Україні та з днем прапора". А дійсно цікаві записи з автомобільної тематики доводиться вишукувати десь внизу списку. Бо люди, які роблять дійсно щось цікаве - вони роблять діло, а не маніпулюють патриотизмом інших, підіймаючи рейтинг вдасним авто. І це перетворює ресурс на смітник.
8
21 грудня 2023р. 15:21
Я їжджу на KIA Rio (4G)
EvilFrees
Bsumy1655, диви, я тобі скажу, яка в цьому проблема. Проблема в тому, що лайки формують рейтинг контенту. І коли я заходжу в розділ топів на автомобільному сайті, щоб подтвитись щось цікаве, то замість дійсно цікавих дописів бачу контент на кшталт "слава Україні та з днем прапора". А дійсно цікаві записи з автомобільної тематики доводиться вишукувати десь внизу списку. Бо люди, які роблять дійсно щось цікаве - вони роблять діло, а не маніпулюють патриотизмом інших, підіймаючи рейтинг вдасним авто. І це перетворює ресурс на смітник.
EvilFrees, я свою думку висловив. Я все розумію, але також я категорично не розумію тих, які хочуть обмежити лайки авто та лайки дописів. Просто до чого тут це, це ж ресурс не якихось окремих автівок а спільнота усіх водіїв та їхніх авто. Тому я і кажу треба не перегинати з палицею. Або ця спільнота для усіх, або для окремих. Ну так з рейтингами не дуже вийшло це я помічаю, але треба цивілізованіше і без тоталітаризму)
2
21 грудня 2023р. 15:30
Я їжджу на KIA Rio (4G)
EvilFrees
Bsumy1655, саме тому досі нікому нічого не обмежили, бо адміністрація проти тоталітаризму
EvilFrees, ну бо це ж спільнота для всіх автомобілістів, як ти обмежиш одних на догоду іншим. Ну хіба право авто місяця обиратимуть адміни, але ж відчуваю шо і там почнуть докопувптися вже до адмінів. Хагалом скільки людей стільки і думок. Я свою сказав. Всього всім найкращого. В нас є важливіші речі щараз за які варто перейматися.
21 грудня 2023р. 15:50
> Отже, прошу всіх, хто займається цією маячнею: припиніть! Я не буду підписуватись на ваші автівки і блоги, якщо ви мені не цікаві
Вони до цього моменту все одно не дочитають 🌚
16
21 грудня 2023р. 13:36
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Так, дякую за допис) Дійсно, люди які то все лайкають, не розуміють якого Кракена вони викликають. Будь-який програміст який хоч трохи подумає головою, напише програмку яка буде виконувати все те, що вони сидять вручну і роблять. І навіть так, що адміністрація не зрозуміє.
Але ж тоді тут не буде контенту та класних дискусій. Який в цьому сенс. Який сенс мати 2000 лайків і 5 дописів з 200 лайками. Але по факту нічого, що зацікавить реальну людину.
6
21 грудня 2023р. 13:08
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
LOWERANDWIDER
DimAssBMW, ти справді віриш в те, що у кейсі, про який я писав, людина поставила 80 вподобайок за 2 хвилини власноруч?! Програми використовуються вже давно і перманентно.Адміністрація зрозуміє, бо є модератори, які не є штучним інтелектом. Ми здатні аналізувати та робити висновки.
LOWERANDWIDER, користуються дуже примітивними, та думаю що ловлять в бан, зайти у профіль та пролайкати все нескладно. Більшість все ж вручну це робить. Це я суто зі своїх сповіщень аналізував. Випадки з автоматичними лайкерами були також, але занадто рідкісні, щоб вважати то массовим.
1
21 грудня 2023р. 13:27
Дуже красномовна картинка.. 😁
3
21 грудня 2023р. 13:08
Привіт, є таке в нашому суспільстві, але що робити, мені чисто всеодно на кількість лайків, приємно коли хтось подивиться, почитає. Я здається один раз попросив підтримати на виборах моє авто, всеодно не вірив що виграє в номінації авто дня. Нещодавно одна особа попросила проголосувати за її автомобіль, але я проголосував за інший який мені більше цікавіший, так ця особа поудаляла всі свої вподобайки і відписалась. Ну таке, доречі в твоєму пості дві однакові фото подруги з скляним членом :)
4
21 грудня 2023р. 12:58
LOWERANDWIDER
ck_Star, от бачиш? Ти зробив вірно, і якщо всі так будуть чинити, то й сама схема зникне.PS подругу прибрав, дякую.
LOWERANDWIDER, а я думав ця подруга спеціально два рази, щоб показати хитрунам за що вони боряться і що отримають в результаті)
7
21 грудня 2023р. 13:06
Я їжджу на Dodge Challenger
Oleshchuk
LOWERANDWIDER, а я думав ця подруга спеціально два рази, щоб показати хитрунам за що вони боряться і що отримають в результаті)
Oleshchuk, дійсно в їхньому розумінні два все одно краще за один. Навіть якщо йдеться про скляні прутні.
21 грудня 2023р. 13:19
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
LOWERANDWIDER
ck_Star, от бачиш? Ти зробив вірно, і якщо всі так будуть чинити, то й сама схема зникне.PS подругу прибрав, дякую.
LOWERANDWIDER, даремно прибрав. Цей дубль зі скляних діків додавав особливого шарму всьому посту, ніби підкріплював думку. Серйозно! 😅
1
21 грудня 2023р. 21:41
Дуже хочеться вже в близькому майбутньому побачити кнопку «репост» і показувати своїм підписникам правильні речі і цікаві БЖ інших людей.
А той лайкун може б і поставив 71 лайк якби хоч трохи почитав твій БЖ)
10
21 грудня 2023р. 12:57
Я їжджу на Dodge Challenger
Oleshchuk
Дуже хочеться вже в близькому майбутньому побачити кнопку «репост» і показувати своїм підписникам правильні речі і цікаві БЖ інших людей.А той лайкун може б і поставив 71 лайк якби хоч трохи почитав твій БЖ)
Oleshchuk, це скоро буде. Я щодня наголошую на важливості репостів та розвитку особистих блогів із набуттям ними статусу не нижчого за статус дописів в БЖ. Так само роблять і інші. Нас чують, процес триває.
2
21 грудня 2023р. 12:59
LOWERANDWIDER
Oleshchuk, це скоро буде. Я щодня наголошую на важливості репостів та розвитку особистих блогів із набуттям ними статусу не нижчого за статус дописів в БЖ. Так само роблять і інші. Нас чують, процес триває.
LOWERANDWIDER, теж давно прошу хлопців це додати чим швидше. Але тоді треба подумати, що робити з просуванням постів. Для прикладу, я зробив новий пост і просунув його за гроші, а хтось зробив ще репост цього поста. Деяким людям він два рази буде відображатись тоді?
1
21 грудня 2023р. 13:05
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Oleshchuk
ravivc, створити їм нову платформу. ОдинОдному.Топ
Oleshchuk, класна ідея) зробити клон сайта, де будуть дублюватись записи, але щоб всі лайкери собі там сиділи, брали участь в голосуваннях і змагались хто більше кому налайкає, та більше зможе напросити голосів собі на голосування)
(звичайно то все жарти)
1
21 грудня 2023р. 13:12
ravivc
Oleshchuk, А если лайкуны будут репостить друг друга? Твои репосты останутся незамеченными, опустившись далеко вниз в ленте?
ravivc, реплсти дуже прям потрібні. От в тебе цікаве авто і бж бачу є. буде що почити до кави. А твою машину я навіть ніде не зустрічав ще на ресурсі
2
21 грудня 2023р. 13:08
Я їжджу на Dodge Challenger
ravivc
Oleshchuk, А если лайкуны будут репостить друг друга? Твои репосты останутся незамеченными, опустившись далеко вниз в ленте?
ravivc, репости начебто відображаються в стрічці лише у разі твоєї підписки на людину.
1
21 грудня 2023р. 13:11
Я вже писав про це раніше) https://driver.top/communities/dt_press/513356 допоки рішення не було знайдено для врегулювання цього. Але я бачу хто зараз в топі по автівкам. І його треба перейменувати в "Топ вподобайкодрочерів та інших адекватних читачів". Це дійсно бісить, я не буду довго описувати своє невдоволення, адже за посиланням це все є)
5
21 грудня 2023р. 12:51
Я їжджу на Dodge Challenger
NeKoder
Я вже писав про це раніше) https://driver.top/communities/dt_press/513356 допоки рішення не було знайдено для врегулювання цього. Але я бачу хто зараз в топі по автівкам. І його треба перейменувати в "Топ вподобайкодрочерів та інших адекватних читачів". Це дійсно бісить, я не буду довго описувати своє невдоволення, адже за посиланням це все є)
NeKoder, це як боротьба з корупцією. Кожен має починати з себе, не здаватись та не покладатись виключно на контролюючі/карні інстанції. Якщо дрочер не буде отримувати бажане через свої схеми, він припинить це робити через недоцільність. Але ж дотепер у них все працює...
3
21 грудня 2023р. 12:57
Oleshchuk
NeKoder, воу-воу)))Там не всі такі, але фільтранути можна було б
Oleshchuk, так я ж написав "...та інших адекватних читачів")
21 грудня 2023р. 14:11
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
NeKoder
Я вже писав про це раніше) https://driver.top/communities/dt_press/513356 допоки рішення не було знайдено для врегулювання цього. Але я бачу хто зараз в топі по автівкам. І його треба перейменувати в "Топ вподобайкодрочерів та інших адекватних читачів". Це дійсно бісить, я не буду довго описувати своє невдоволення, адже за посиланням це все є)
NeKoder, з лайкунами все просто, якщо велика кількість запитів йде від людини, просто видавати йому каптчу, так звана перевірка, чи не робот. І та персона яка вліпила 71 лайк за одну секунду, після початку проходження сьомого кола пекла із підтвердженням, що він не робот, замахається це продовжувати.
3
21 грудня 2023р. 13:11
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Тю. Зразу видно, що у тебе нема інсти чи тіктока, того ти й не маєш тої "лайкової залежності". Вони будуть завжди на будь-якому майданчику, і тут глобально нічого не вдієш. Запевняю тебе, що значна частина користувачів цього ресурсу тут знаходиться саме через свої психічні розлади (не радій там, я не тебе маю на увазі).
Моя особиста позиція така. Цей ресурс однозначно є специфічним через свою тематику, тож і аудиторія його значно менша за інші всім відомі платформи, де люди компенсують свої трагічні (іншого слова не підібрав, пробачте кого зачепив) реальні життя фотошками та лайкосами. Тому зрештою більшості з тих прокажених набридне тусити тут, і вони просто самі вимруть через несприятливі умови існування. Але звісно це буде можливо тільки тоді, коли більшість користувачів DRIVER.TOP буде сповідувати іншу, діаметрально протилежну ідеологію.
2
21 грудня 2023р. 12:51
Я їжджу на Dodge Challenger
MEDVEDc4
Тю. Зразу видно, що у тебе нема інсти чи тіктока, того ти й не маєш тої "лайкової залежності". Вони будуть завжди на будь-якому майданчику, і тут глобально нічого не вдієш. Запевняю тебе, що значна частина користувачів цього ресурсу тут знаходиться саме через свої психічні розлади (не радій там, я не тебе маю на увазі).Моя особиста позиція така. Цей ресурс однозначно є специфічним через свою тематику, тож і аудиторія його значно менша за інші всім відомі платформи, де люди компенсують свої трагічні (іншого слова не підібрав, пробачте кого зачепив) реальні життя фотошками та лайкосами. Тому зрештою більшості з тих прокажених набридне тусити тут, і вони просто самі вимруть через несприятливі умови існування. Але звісно це буде можливо тільки тоді, коли більшість користувачів DRIVER.TOP буде сповідувати іншу, діаметрально протилежну ідеологію.
MEDVEDc4, ми всі так ст інакше щось компенсуємо, і якщо це комусь допомагає, як мені, то це дуже непоганий результат. Йдеться трошки про інше. Адже лайки за фоточки та лайки через ботів - це різне.
1
21 грудня 2023р. 12:55
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
LOWERANDWIDER
MEDVEDc4, ми всі так ст інакше щось компенсуємо, і якщо це комусь допомагає, як мені, то це дуже непоганий результат. Йдеться трошки про інше. Адже лайки за фоточки та лайки через ботів - це різне.
LOWERANDWIDER, про ботів я не в курсі, навіть не замислювався над таким. Це перевірена інформація? Невже серед юзерів цього ресурсу є ойтішники-невдахи, яким так сильно кортить компенсувати свої душевні травми через дешеві "лайфхаки"?
21 грудня 2023р. 13:11
MEDVEDc4
LOWERANDWIDER, про ботів я не в курсі, навіть не замислювався над таким. Це перевірена інформація? Невже серед юзерів цього ресурсу є ойтішники-невдахи, яким так сильно кортить компенсувати свої душевні травми через дешеві "лайфхаки"?
MEDVEDc4, після того як не було внесено змін щодо модерації "вподобайкодрочерів" до мене закрадалась (і не раз) ідея написати такого бота) в автоматичному порядку рандомно ставити вподобайки різним користувачам, під їх постами, з інтервалом в пару хвилин) таким чином за пару місяців можна отримати неабиякий фітбек) але я не хочу так просуватися
21 грудня 2023р. 14:17
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
MEDVEDc4
Тю. Зразу видно, що у тебе нема інсти чи тіктока, того ти й не маєш тої "лайкової залежності". Вони будуть завжди на будь-якому майданчику, і тут глобально нічого не вдієш. Запевняю тебе, що значна частина користувачів цього ресурсу тут знаходиться саме через свої психічні розлади (не радій там, я не тебе маю на увазі).Моя особиста позиція така. Цей ресурс однозначно є специфічним через свою тематику, тож і аудиторія його значно менша за інші всім відомі платформи, де люди компенсують свої трагічні (іншого слова не підібрав, пробачте кого зачепив) реальні життя фотошками та лайкосами. Тому зрештою більшості з тих прокажених набридне тусити тут, і вони просто самі вимруть через несприятливі умови існування. Але звісно це буде можливо тільки тоді, коли більшість користувачів DRIVER.TOP буде сповідувати іншу, діаметрально протилежну ідеологію.
MEDVEDc4, так, це звичайна ситуація для різних соц. мереж, але дуже зайве у подібному ресурсі. Звичайно, якщо зробити багато механізмів для блокування подібних речей, змінить все. Тому просто миритись з цим теж не варіант)
1
21 грудня 2023р. 13:10
Добре що у тебе немає важелів приниження, половину ресурсу би вже повидаляв)))))
1
21 грудня 2023р. 12:30
Я їжджу на Dodge Challenger
Garyk
Добре що у тебе немає важелів приниження, половину ресурсу би вже повидаляв)))))
Garyk, важелі приниження завжди були, не було сенсу ними користуватися. Тож штовхав ними самоіронію, щоб не заржавіли.
21 грудня 2023р. 12:36
Я їжджу на Volkswagen Golf GTD (Mk6)
Підписуюсь під кожним словом. Такі персонажі негативно впливають на ресур в цілому. Знижуючи його "серйозність" і перетворюючи на Drive2, відштовхуючи цим людей, які дійсно роблять цікаві речі, але не мають бажання це висвітлювати тут.
Вірю що після того як ти став дотичним до сайту, то він буде розвиватися у вірному руслі.
5
21 грудня 2023р. 12:10
Я їжджу на Daewoo Lanos
ke_RS
Підписуюсь під кожним словом. Такі персонажі негативно впливають на ресур в цілому. Знижуючи його "серйозність" і перетворюючи на Drive2, відштовхуючи цим людей, які дійсно роблять цікаві речі, але не мають бажання це висвітлювати тут.Вірю що після того як ти став дотичним до сайту, то він буде розвиватися у вірному руслі.
ke_RS, якщо D2 розглядати, як чисто автомобільний ресурс (не берем зараз до уваги чий він), то все ж ДТ ще треба рости. Так, D2 скотився за останній час і дуже багато де
"цицькосраки" (скорочено ЦС) в записах. Але, не дивлячись та таке, дивимось їхній топ 100 і наповнення топових БЖ - вони пишуть і це не пару слів і фото ЦС, а реально розгорнуті записи (ЦС іде бонусом, щоб отримати вподобайки). Я проти ЦС - це якось низько. Але і куці записи ДТ мене теж трафляють - ну напишіть хоч малесеньке оповідання на тему, що я зробив, як та навіщо.
21 грудня 2023р. 15:22
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
Oleg1979s
ke_RS, якщо D2 розглядати, як чисто автомобільний ресурс (не берем зараз до уваги чий він), то все ж ДТ ще треба рости. Так, D2 скотився за останній час і дуже багато де "цицькосраки" (скорочено ЦС) в записах. Але, не дивлячись та таке, дивимось їхній топ 100 і наповнення топових БЖ - вони пишуть і це не пару слів і фото ЦС, а реально розгорнуті записи (ЦС іде бонусом, щоб отримати вподобайки). Я проти ЦС - це якось низько. Але і куці записи ДТ мене теж трафляють - ну напишіть хоч малесеньке оповідання на тему, що я зробив, як та навіщо.
Oleg1979s, ага... І тому мені доводиться свої дописи просувати власним коштом, щоб перебити лайкодрочерів і бандеромобілів, і щоб на автомобільному ресурсі було хоч ще щось, окрім "зі святом прапору". Але виходить так, що навіть просування не допомагає. Бо взаємлайкери не читають і лайкають. А звичайні люди читають і не лайкають. Тому маємо те, що маємо
1
21 грудня 2023р. 15:43
EvilFrees
Oleg1979s, ага... І тому мені доводиться свої дописи просувати власним коштом, щоб перебити лайкодрочерів і бандеромобілів, і щоб на автомобільному ресурсі було хоч ще щось, окрім "зі святом прапору". Але виходить так, що навіть просування не допомагає. Бо взаємлайкери не читають і лайкають. А звичайні люди читають і не лайкають. Тому маємо те, що маємо
EvilFrees, Віншую Вас з цими Святами Новорожденними, щоби Ви ці Свята в щасті, здоров'ї опровадили, Нового року дочекали. Від Нового року до Богоявленія, від Богоявленія до Воскресенія, від Воскресенія до Вознесенія, від Вознесенія до Святого Пречистого Духа. З року в рік - до ста літ. Що віншую, то Вам зичу. Христос ся рождає!
1
25 грудня 2023р. 16:36
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
bmwandron
EvilFrees, Перш за все як ви щось про когось щось описуєте то для чого ви заблокували свою сторінку ???
bmwandron, тому що в якийсь момент мене тупо задовбало бачити бандеромобіль з усіх щелин. Тому я заблокував не свою сторінку, а вашу.
26 грудня 2023р. 00:47
Я їжджу на Nissan 370Z, Volvo XC40
Ты писал ранее про переводы с руснявого драйва, но просто на перевод это не похоже)
Это гибрид с учетом настоящих проблем?
1
21 грудня 2023р. 12:05
Я їжджу на Dodge Challenger
ravivc
Ты писал ранее про переводы с руснявого драйва, но просто на перевод это не похоже)Это гибрид с учетом настоящих проблем?
ravivc, какие переводы? Я писал про перенос исторических блогов с AUTOpsy, которые я весь прошлый год переводил на украинский. Из них выложил только первый, и буду это делать раз в неделю.

Это же - просто отдельная запись с определенной целью и посылом. На Драйве я такое не писал, ибо в какой-то момент (задолго до полномасштабного вторжения) мне стало абсолютно похер, что там и как.
1
21 грудня 2023р. 12:09
Я їжджу на Dodge Challenger
ravivc
LOWERANDWIDER, значит неправильно понял какие переводы имелись ввиду, сорри)
ravivc, да все норм. Ты же прочитал 🤣

Вот то, что я анонсировал. Про Тину Тернер, например: https://driver.top/blog/520519
21 грудня 2023р. 12:12