DriverTop Преса

Накипіло. Тема, яка актуальна для всіх - вподобайкодрочери

Опубліковано: 29 листопада 2023р. 09:46
Я їжджу на Volkswagen Scirocco (2G)
Київ, Україна

Хтось мав підняти цю тему. Можливо мене заблокують за правду, а можливо адміністрація прислухається і зробить ресурс трошечки краще

Мені набридло бачити надмірну активність людей, які досягають популярності своїх автівок не зовсім нормальними методами на сайті

Я говорю про тих самих вподобайкодрочерів (або лайкодрочерів, хто як звик)

На сайті є колонка з автівками, що нещодавно додалися до автоспільноти

Натискаємо на число поряд із сердечками і бачимо наступну картину:

1


2


3

Хтось може сказати "ну, такі смаки у людей, подобаються різні автівки, буває". Але. Я впевнений, що в будь який момент часу, коли б ви не зайшли - у автівок що тільки додалися будуть вподобайки від одних і тих же людей

Таких людей особисто я називаю "вподобайкодрочери". Ставити вподобайки сотні людей, щоб відгукнулися хоча б 30 - метод просування своєї автівки на сайті. А також надмірна активність у вигляді коментарів і підписок на авто

Людство захватили роботи, які можуть так багато сторінок автівок переглядати, чи ще ні?

І нехай би у таких людей були унікальні автівки, які тюнінгуються, які не зустрінеш кожного дня - але ж там пости лише про "топ драйв"\"топ дня"\"помив автівку"\"замінив рідину". 

Неймовірно цікавий бортжурнал

Я розумію, що навіть така автівка має право займати перше місце в рейтингу АЛЕ ЯКЩО ВОНА ЦІКАВА І МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ ЇЇ ЗА РАХУНОК ЦІКАВОГО КОНТЕНТУ а не вподобайкодрочерства. 

Таких прикладів можна навести купу, таких людей дуже багато - достатньо зробити вибірку по кількості поставлених вподобайок\залишених коментарів (І ЯКИХ КОМЕНТАРІВ, бо коли людина просто ставить "🔥", щоб їй відповіли взаємністю - ну таке собі 😂)\підписок на інші авто та інше. 

Моя пропозиція - обнулити всі вподобайки, і всі підписки І ВВЕСТИ ЛІМІТ на день - 5 вподобайок і 10 коментарів під різними постами (під одним постом може бути активне обговорення, тому це не рахується) і 5 підписок на авто. 

Таким чином рейтинг буде перераховано і вподобайкодрочерчством вже не так просто буде досягнути бажаного результату) і так, доведеться робити цікавий контент і дійсно працювати над своєю автівкою а не над своїм рейтингом

121 0

Обговорення

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Згоден на всі 300%! Хоча є інша категорія "нарцисів"))) Наприклад ти переміг на "авто дня", потім "авто тижня", долі "авто місяця".. вийшов на "авто року" і тут головне питання: нафіга очолюючи рейтинг "авто місяця" ти знову лізеш (не даючи шансу іншим, міг би відмовитись) "авто дня" та тому подібне. Реальне жлобство, чи не дороботка сайту.
05 лютого 18:14
Не знаю, чи буде доцільним мій допис але, якщо розібратися по правді, то люди заходять сюди (повинні би за логікою) у двох випадках - залишити інформацію про свій автомобіль та отримати інформацію про свій автомобіль. Особисто мене не цікавлять автомобілі інших марок, що ними відбувається. Тому я і ніколи не лайкаю такі авто, та не переглядаю бортжурнали. Бо вони мені не цікаві. Завжди був трохи здивований, коли мій автомобіль вподобали власники БМВ, ДЕУ, ТОЙОТИ та ін. Взагалі, шукаю можливість відфільтрувати і залишити лише дописи про автомобілі, аналогічні моєму. Так, щоб відкривши сайт, відкривалася сторінка з дописами про автомобілі аналогічні моєму. Власникам авто взагалі заборонив би лайкати автомобілі не його марки. А також проводити "бурну дискусію" в коментарях під дописом, що не має жодного відношення до марки твого авто. Тобто, якщо коротко, то власники Ауді 80 Б4, не мають мати змоги коментувати БМВ 7 серії. Що вони можуть порадити, коли не володіють таким авто. Тобто, розділитивсіх по марках авто і нехай всі варяться у своєму казані.
07 грудня 2023р. 21:48
OrestDo_
Не знаю, чи буде доцільним мій допис але, якщо розібратися по правді, то люди заходять сюди (повинні би за логікою) у двох випадках - залишити інформацію про свій автомобіль та отримати інформацію про свій автомобіль. Особисто мене не цікавлять автомобілі інших марок, що ними відбувається. Тому я і ніколи не лайкаю такі авто, та не переглядаю бортжурнали. Бо вони мені не цікаві. Завжди був трохи здивований, коли мій автомобіль вподобали власники БМВ, ДЕУ, ТОЙОТИ та ін. Взагалі, шукаю можливість відфільтрувати і залишити лише дописи про автомобілі, аналогічні моєму. Так, щоб відкривши сайт, відкривалася сторінка з дописами про автомобілі аналогічні моєму. Власникам авто взагалі заборонив би лайкати автомобілі не його марки. А також проводити "бурну дискусію" в коментарях під дописом, що не має жодного відношення до марки твого авто. Тобто, якщо коротко, то власники Ауді 80 Б4, не мають мати змоги коментувати БМВ 7 серії. Що вони можуть порадити, коли не володіють таким авто. Тобто, розділитивсіх по марках авто і нехай всі варяться у своєму казані.
OrestDo_, серйозно, заборонити взагалі чіпати інші авто?
А як щодо, наприклад, ВАГ групи - де половина автомобілів одного покоління на 50% однакові?
У мене Шкода Октавія А5 Скаут - то я не можу нічого порадити власникам Гольфу 5? Або вони мені? Та це ж однакові (майже) авто!
І половина Пасатів Б6/7 буде схожа, і мабуть якийсь відсоток Ауді.
А коли в мене БУВ Пассат Б3 - то я не можу лайкнути/відписати тому у кого він є зараз?

Так що спірне питання...
4
13 грудня 2023р. 18:13
SergiyD
OrestDo_, серйозно, заборонити взагалі чіпати інші авто?А як щодо, наприклад, ВАГ групи - де половина автомобілів одного покоління на 50% однакові? У мене Шкода Октавія А5 Скаут - то я не можу нічого порадити власникам Гольфу 5? Або вони мені? Та це ж однакові (майже) авто!І половина Пасатів Б6/7 буде схожа, і мабуть якийсь відсоток Ауді.А коли в мене БУВ Пассат Б3 - то я не можу лайкнути/відписати тому у кого він є зараз?Так що спірне питання...
SergiyD, Можливо. Не буду спорити, частка правди у цьому є. Але як автолюбитель з багаторічним стажем скажу, що сайт перевантажений інформацією, рубриками, подіями непотрібними для автолюбитель з багаторічним стажем. Якщо прибрати ці рейтинги, просування, голосування та інший непотріб, зникне питання, порушене у цьому дописі. Для себе цей ресурс бачу у двох напрямках - комусь щось показати як роблю я та самому подивитися як роблять інші. Це стосовно самостійного ремонту, тюнінгу, стайлінгу. Все інше мене тут не цікавить.
13 грудня 2023р. 20:20
OrestDo_
SergiyD, Можливо. Не буду спорити, частка правди у цьому є. Але як автолюбитель з багаторічним стажем скажу, що сайт перевантажений інформацією, рубриками, подіями непотрібними для автолюбитель з багаторічним стажем. Якщо прибрати ці рейтинги, просування, голосування та інший непотріб, зникне питання, порушене у цьому дописі. Для себе цей ресурс бачу у двох напрямках - комусь щось показати як роблю я та самому подивитися як роблять інші. Це стосовно самостійного ремонту, тюнінгу, стайлінгу. Все інше мене тут не цікавить.
OrestDo_, так саме через те, що тут є про все на світі - тут і вирує якесь життя, люди між собою спілкуються, сваряться, і все це пов'язане з автомобілями.
А суто по технічним питанням - ЕЛЬЗА набагато корисніша, або книжки про обслуговування конкретного авто.
Якщо вам цікаво саме технічний бік - то ніхто ж цього не забороняє, воно все тут є. Але, без робочого пошуку - знайти важко, не буду сперечатися.
Якщо інше не цікавить - то просто ігноруйте цей контент. Але, когось же він цікавить, правильно? Ну то чому людей обмежувати?
Без цього різномаїття ресурс помре через півроку, бо не зможе монетизуватися.
3
13 грудня 2023р. 20:29
Я їжджу на BMW X3 (F25)
OrestDo_
Не знаю, чи буде доцільним мій допис але, якщо розібратися по правді, то люди заходять сюди (повинні би за логікою) у двох випадках - залишити інформацію про свій автомобіль та отримати інформацію про свій автомобіль. Особисто мене не цікавлять автомобілі інших марок, що ними відбувається. Тому я і ніколи не лайкаю такі авто, та не переглядаю бортжурнали. Бо вони мені не цікаві. Завжди був трохи здивований, коли мій автомобіль вподобали власники БМВ, ДЕУ, ТОЙОТИ та ін. Взагалі, шукаю можливість відфільтрувати і залишити лише дописи про автомобілі, аналогічні моєму. Так, щоб відкривши сайт, відкривалася сторінка з дописами про автомобілі аналогічні моєму. Власникам авто взагалі заборонив би лайкати автомобілі не його марки. А також проводити "бурну дискусію" в коментарях під дописом, що не має жодного відношення до марки твого авто. Тобто, якщо коротко, то власники Ауді 80 Б4, не мають мати змоги коментувати БМВ 7 серії. Що вони можуть порадити, коли не володіють таким авто. Тобто, розділитивсіх по марках авто і нехай всі варяться у своєму казані.
OrestDo_, Дуже дивна логіка. Я слідкую за БЖ інших авто, скажімо, конкурентів. Бо мене цікавить світ авто взагалі. Хочеться дізнатися, що там у конкурентів, які технології, де у них проблеми, а де зроблено краще, ніж у мого авто.

Інша ситуація. Ти продав авто однієї марки і купив інше. Від цього багаж знань у тебе не зник і на 90% тобі буде цікава попередня марка.
1
21 грудня 2023р. 13:30
Ще потрібно скрипт якийсь щоб дописи про свята або як покакав зранку та випив кави подивився у віконечко переносили такі дописи у блог, а не накручували собі рейтинг у бж тупо незрозумілими дописами не про авто.
6
06 грудня 2023р. 11:44
cherno.vldmr
Ще потрібно скрипт якийсь щоб дописи про свята або як покакав зранку та випив кави подивився у віконечко переносили такі дописи у блог, а не накручували собі рейтинг у бж тупо незрозумілими дописами не про авто.
cherno.vldmr, то вже штучний інтелект або руками робити) до прикладу - у мене в особистому блозі записи про щитки приладів, але я не додавав в своє авто, бо це стосується інших автомобілів) а дехто дійсно аби набити бж записами додає їх
06 грудня 2023р. 11:50
Я їжджу на ЗАЗ 1103, ЗАЗ 1105
Додам свого трошки. Ми з вами будуємо нову автоспільноту, що вже неабияке досягнення. Звичайно, знайдуться ті хто хакнув систему і ті хто цим не задоволений. З власних спостережень за соцмережами можу сказати, що якісний контент стане пробиватись на дистанції. адже вартісну і корисну інфу, будуть шукати, зберігати цікаві рішення та переглядати повторно, а пости про чергову зміну тосолу на антифриз пролайкають і забудуть)
1
01 грудня 2023р. 01:17
Kostyshyn
Додам свого трошки. Ми з вами будуємо нову автоспільноту, що вже неабияке досягнення. Звичайно, знайдуться ті хто хакнув систему і ті хто цим не задоволений. З власних спостережень за соцмережами можу сказати, що якісний контент стане пробиватись на дистанції. адже вартісну і корисну інфу, будуть шукати, зберігати цікаві рішення та переглядати повторно, а пости про чергову зміну тосолу на антифриз пролайкають і забудуть)
Kostyshyn, тоді з досвіду спостережень за соцмережами Ви мали помітити, що максимально неінформативний контент привертає набагато більше уваги, аніж корисний та з сенсом) чого тільки вартує "вогник-вогник, жарко-жарко") подейкують, людина собі на квартиру заробила на індивідах, яким цікаво це дивитися) тому лише частково можу погодитися) і так, тут писали про пошук, що його треба вдосконалити, бо знайти щось корисне поки вкрай важко на ресурсі
2
01 грудня 2023р. 08:23
Я їжджу на Daewoo Lanos
Kostyshyn
Додам свого трошки. Ми з вами будуємо нову автоспільноту, що вже неабияке досягнення. Звичайно, знайдуться ті хто хакнув систему і ті хто цим не задоволений. З власних спостережень за соцмережами можу сказати, що якісний контент стане пробиватись на дистанції. адже вартісну і корисну інфу, будуть шукати, зберігати цікаві рішення та переглядати повторно, а пости про чергову зміну тосолу на антифриз пролайкають і забудуть)
Kostyshyn, в мене один чоловік за 1 хвилину вподобав 99 дописів в БЖ, і був чоловік, який читав пів ночі, хоча у нього bmw і був дуже вражений. Я, наприклад, читаю різні дописи і вподобойку ставлю тим, що цікаво. Так само і на виборах читаю і довго вирішую за кого голосувати (типу ауді з салону тільки чи новий фольц з соткою дописів в бж про роботи над ним)
4
15 грудня 2023р. 12:04
Я їжджу на Daewoo Lanos
А ці вподобайки такі важливі?
Мені якось по барабану на них.
Пишу для себе і для інших, кому можливо буде корисна інфа, а не для просування автівки в якихось рейтингах.
Ну подобається людині лайкати все, то нехай лайкає, чого це так критично?
4
30 листопада 2023р. 10:24
Я їжджу на Audi A4 Avant (B5)
ооо норм тему підняв, підтримую, а ще є чувак який у всіх новеньких питає який розхід палива на авто ахахха
7
29 листопада 2023р. 21:43
b5SC
ооо норм тему підняв, підтримую, а ще є чувак який у всіх новеньких питає який розхід палива на авто ахахха
b5SC, скоріш за все йому байдуже на відповідь , але бачеш як, багато хто про нього знає)))))
3
30 листопада 2023р. 10:56
Narum
b5SC, вже не запитує 😉
Narum, що ви з ним зробили?😱
02 грудня 2023р. 09:45
Я їжджу на Acura MDX (4G)
VAZVAGer
Narum, що ви з ним зробили?😱
VAZVAGer, 🐱😉
02 грудня 2023р. 09:46
Згоден на всі 300% з можливих 100! Підтримую!!!
1
29 листопада 2023р. 16:41
Я їжджу на Dodge Challenger
До чого це? Якщо мені не подобається або не цікава автівка, я не буду її лайкати ти підписуватись навіть якщо її власник мені пам'ятник створить. Просто не треба займайтися цією "взаємністю", і все буде добре. Або займайтися, теж буде добре, бо насправді пох 🤣
8
29 листопада 2023р. 15:40
Я їжджу на Acura MDX (4G)
Привіт. Перечитав коментарі.

Дякую, всім хто залишив свої думки тут. Адміністрація ресурсу відкрита для пропозицій. Якщо у вас є конкретне бачення певної ситуації - комунікуйте із нами в ПП або через підтримку. Ми залюбки обговоримо ваші пропозиції.

... із офіційною частиною все -)) Тепер трішки від себе:
Це добре. коли ви пишите про певні актуальні проблеми і що їх потрібно вирішувати. Та було б більш ефективніше, якщо б відразу було запропоноване рішення. При цьому дане рішення має закривати саме конкретну проблему, не зачіпати інтереси інших користувачів та не нести негатив у розвиток ресурсу.
Те, що адміни не реагують на певні "моменти", не говорить про те, що нам все-рівно. Ми в пошуку конкретного вирішення проблеми, а на це інколи потрібно більше часу, ніж нам би всім хотілось ((

P.S. Дана спільнота створена не для цього -))
9
29 листопада 2023р. 14:23
Narum
Привіт. Перечитав коментарі. Дякую, всім хто залишив свої думки тут. Адміністрація ресурсу відкрита для пропозицій. Якщо у вас є конкретне бачення певної ситуації - комунікуйте із нами в ПП або через підтримку. Ми залюбки обговоримо ваші пропозиції. ... із офіційною частиною все -)) Тепер трішки від себе:Це добре. коли ви пишите про певні актуальні проблеми і що їх потрібно вирішувати. Та було б більш ефективніше, якщо б відразу було запропоноване рішення. При цьому дане рішення має закривати саме конкретну проблему, не зачіпати інтереси інших користувачів та не нести негатив у розвиток ресурсу. Те, що адміни не реагують на певні "моменти", не говорить про те, що нам все-рівно. Ми в пошуку конкретного вирішення проблеми, а на це інколи потрібно більше часу, ніж нам би всім хотілось (( P.S. Дана спільнота створена не для цього -))
Narum, повністю погоджуюся, панове, треба разом шукати рішення. цитую коментар нижче, який я залишив

"моя пропозиція, яку можна реалізувати одразу - залишити кнопки вподобайки лише на сторінках, яких це стосується. бо зараз є можливість зайти у вкладку автомобілі - і всім підряд бездумно натикати тих сердечок. а можна їх прибрати, тоді треба буде заходити в кожне авто окремо. точно так само і в записах бж - прибрати кнопки сердечок з загальноо списку записів бж, щоб поставити вподобайку доведеться зайти безпосередньо в запис. ну і ліміт мінімальної кількості символів для коментарів запровадити, бо просто два смайли - це вже спам"
4
29 листопада 2023р. 14:28
Narum
Привіт. Перечитав коментарі. Дякую, всім хто залишив свої думки тут. Адміністрація ресурсу відкрита для пропозицій. Якщо у вас є конкретне бачення певної ситуації - комунікуйте із нами в ПП або через підтримку. Ми залюбки обговоримо ваші пропозиції. ... із офіційною частиною все -)) Тепер трішки від себе:Це добре. коли ви пишите про певні актуальні проблеми і що їх потрібно вирішувати. Та було б більш ефективніше, якщо б відразу було запропоноване рішення. При цьому дане рішення має закривати саме конкретну проблему, не зачіпати інтереси інших користувачів та не нести негатив у розвиток ресурсу. Те, що адміни не реагують на певні "моменти", не говорить про те, що нам все-рівно. Ми в пошуку конкретного вирішення проблеми, а на це інколи потрібно більше часу, ніж нам би всім хотілось (( P.S. Дана спільнота створена не для цього -))
Narum, хоча б це. якщо у вас в базі данних зберігається інформація щодо того, коли саме була залишена вподобайка - можно прописати алгоритм, виявивши певну закономірність, коли люди просто-напросто кидали вподобайки всюди - в бортжурналах на всі дописи чи на автівки підряд. не відкриваючи. я можу зробити скрипт, який автоматично поставить всім вподобайки всюди та коментарі (таким чином отримати фідбек у вигляді людей, які зроблять це взаємно) - але я не хочу цього робити, я хочу щоб бортжурнали були цікавими і рейтинг залежав від цікавості цих БЖ (як саме це проаналізувати поки не можу придумати). МОЖЛИВО на це дуже суттєво має впливати кількість збережень запису (але і тут будуть займатися "взаємозбереженнями"). складно, треба думати. на думку спадають тільки обмеження щодо кількості вподобань в хвилину\годину\день, але тут вважають це концтабором...
1
29 листопада 2023р. 14:32
Narum
Привіт. Перечитав коментарі. Дякую, всім хто залишив свої думки тут. Адміністрація ресурсу відкрита для пропозицій. Якщо у вас є конкретне бачення певної ситуації - комунікуйте із нами в ПП або через підтримку. Ми залюбки обговоримо ваші пропозиції. ... із офіційною частиною все -)) Тепер трішки від себе:Це добре. коли ви пишите про певні актуальні проблеми і що їх потрібно вирішувати. Та було б більш ефективніше, якщо б відразу було запропоноване рішення. При цьому дане рішення має закривати саме конкретну проблему, не зачіпати інтереси інших користувачів та не нести негатив у розвиток ресурсу. Те, що адміни не реагують на певні "моменти", не говорить про те, що нам все-рівно. Ми в пошуку конкретного вирішення проблеми, а на це інколи потрібно більше часу, ніж нам би всім хотілось (( P.S. Дана спільнота створена не для цього -))
Narum, Створить щось, як раз для таких обговорень . Думаю буде не зайвим.
2
29 листопада 2023р. 14:57
Я їжджу на Audi A4 Allroad (B9)
Ну я теж грішний, лайкав авто тих хто лайкав моє авто, але коли починається спам лайків - типу і ти мені усе пролайкай, ну це трохи забагато. Приємно коли ти за пост, котрий винашував декілька днів у голові, за декілька годин роботи у чернетці заливаєш і бачиш лайки від різних людей... і саме приємне це коли це відбувається з часом, а не одразу 50 лайків за хвилину після публікації лонг ріду. Я взагалі людина з вавкою в голові, всього два авто мого покоління на порталі, а я лиш один веду бортовий - тому в мене якась мета хрестоносця, нести щось цікаве про авто у маси, і було б добре щоб люди це бачили, дізнавалися про гарне авто та ширили культуру ваговодів чи дідомобілей)

Не знаю чи хтось це прочитає, але можливо варто додати тег схожий на "Просувається" - "Original content" котрий буде ставитися модераторами чи щось подібне. Звісно модератори не будуть видивлятися серед сотень постів за день таке.... було б цікаво відфільтровувати таке до модераторів програмно наприклад за критеріями рідкості авто/модифікації чи поколяння та обсягу посту щоб відсікти пости де пишуть про заміну мастила і пару фото чи фото з мийки. Але оцінити важкість цієї роботи не просто.
6
29 листопада 2023р. 13:53
SantaMK
Ну я теж грішний, лайкав авто тих хто лайкав моє авто, але коли починається спам лайків - типу і ти мені усе пролайкай, ну це трохи забагато. Приємно коли ти за пост, котрий винашував декілька днів у голові, за декілька годин роботи у чернетці заливаєш і бачиш лайки від різних людей... і саме приємне це коли це відбувається з часом, а не одразу 50 лайків за хвилину після публікації лонг ріду. Я взагалі людина з вавкою в голові, всього два авто мого покоління на порталі, а я лиш один веду бортовий - тому в мене якась мета хрестоносця, нести щось цікаве про авто у маси, і було б добре щоб люди це бачили, дізнавалися про гарне авто та ширили культуру ваговодів чи дідомобілей)Не знаю чи хтось це прочитає, але можливо варто додати тег схожий на "Просувається" - "Original content" котрий буде ставитися модераторами чи щось подібне. Звісно модератори не будуть видивлятися серед сотень постів за день таке.... було б цікаво відфільтровувати таке до модераторів програмно наприклад за критеріями рідкості авто/модифікації чи поколяння та обсягу посту щоб відсікти пости де пишуть про заміну мастила і пару фото чи фото з мийки. Але оцінити важкість цієї роботи не просто.
SantaMK, так, ви праві. саме за це я і говорю, я проти лише спаму лайків і коментарів, якими люди привертають до себе увагу і так чи інакше отримують за це фідбек у вигляді тих же лайків чи коментарів, таким чином просуваючи своє авто. при тому що бортужрнал авто ведеться "аби вівся"
1
29 листопада 2023р. 14:09
Пропоную не розводити срач, а придумати вирішення "проблеми" якщо вона дійсно серйозна. В загальному, я пропоную свою версію бачення. Розділити всі авто на даному порталі, умовно на 2 категорії: "Проєкти" (як от моє баварське корито) з якоюсь передісторією, метою створення і т.д., де використовуються якісь ідеї чи незвичні методи вирішення якоїсь проблеми чи дооснащення авто. Інфу про проблеми, вирішення яких важко знайти в неті. А друга категорія, умовно "Сток". Авто, які глобально ніяк не дооснащуються і в Б/Ж яких переважно інфа про те, як відбувається заміна антифризу, чи щось в такому плані.
На мою думку, так буде легше орієнтуватись на сайті в плані пошуку, чи за якимись своїми вподобаннями.
Зробити окремі рейтинги для цих двох категорій, і тоді умовно стокові авто з Б/Ж в плані помив, перевзув, полірнув, напахнив не будуть стояти в одному рядку постами в Б/Ж по типу, "вирішення проблеми, як запхати сраку єдинорога в Ніссан Кашкай, щоб воно валило".
Це суто моя суб'єктивна думка, і це не означає, що вона є вірною.
2
29 листопада 2023р. 13:15
Я їжджу на BMW X3 (F25)
ultrvkill
Пропоную не розводити срач, а придумати вирішення "проблеми" якщо вона дійсно серйозна. В загальному, я пропоную свою версію бачення. Розділити всі авто на даному порталі, умовно на 2 категорії: "Проєкти" (як от моє баварське корито) з якоюсь передісторією, метою створення і т.д., де використовуються якісь ідеї чи незвичні методи вирішення якоїсь проблеми чи дооснащення авто. Інфу про проблеми, вирішення яких важко знайти в неті. А друга категорія, умовно "Сток". Авто, які глобально ніяк не дооснащуються і в Б/Ж яких переважно інфа про те, як відбувається заміна антифризу, чи щось в такому плані.На мою думку, так буде легше орієнтуватись на сайті в плані пошуку, чи за якимись своїми вподобаннями. Зробити окремі рейтинги для цих двох категорій, і тоді умовно стокові авто з Б/Ж в плані помив, перевзув, полірнув, напахнив не будуть стояти в одному рядку постами в Б/Ж по типу, "вирішення проблеми, як запхати сраку єдинорога в Ніссан Кашкай, щоб воно валило".Це суто моя суб'єктивна думка, і це не означає, що вона є вірною.
ultrvkill, І як розрізняти, куди авто повинно відноситися? От у мене є сток авто, але поставив не сток колеса, наприклад. Уже проект чи ще недостатньо?) А якщо воно було стоком рік, а далі автор перезібрав його з 0?
4
29 листопада 2023р. 13:21
oleh_o
ultrvkill, І як розрізняти, куди авто повинно відноситися? От у мене є сток авто, але поставив не сток колеса, наприклад. Уже проект чи ще недостатньо?) А якщо воно було стоком рік, а далі автор перезібрав його з 0?
oleh_o, якщо чесно, я в душі не ї*у) просто читаю оце все і хочеться якось допомогти розрулити ситуацію. Придумати ,можливо, зародок якогось рішення, виходу. Це як коли два друга зчепились один з одним а ти просто стоїш і дивишся збоку.
1
29 листопада 2023р. 13:24
Я їжджу на BMW X3 (F25)
NeKoder
oleh_o, це цікава ідея. як розрізняти - власники автівок мають самі визначити до якої категорії належить їх авто
NeKoder, Мені не подобається сама ідея абстрактного розділення авто на різні категорії
7
29 листопада 2023р. 14:16
oleh_o
NeKoder, Мені не подобається сама ідея абстрактного розділення авто на різні категорії
oleh_o, звучить як щось з плану расизму, але насправді ні. Бо така концепція існує насправді, просто в трохи іншому вигляді) До прикладу: стенскар, дрифткар, шоукар, драгстер і т.д.
29 листопада 2023р. 14:20
oleh_o
ultrvkill, Це можна зробити через теги до свого авто
oleh_o, правильно, але я повторюсь, що як повністю допрацьована опція, така штука мала б право на життя. І як я вже казав, це ж суто моя суб'єктивна думка. На колір і смак, як то кажуть
1
29 листопада 2023р. 14:30
oleh_o
ultrvkill, І як розрізняти, куди авто повинно відноситися? От у мене є сток авто, але поставив не сток колеса, наприклад. Уже проект чи ще недостатньо?) А якщо воно було стоком рік, а далі автор перезібрав його з 0?
oleh_o, моя пропозиція, яку можна реалізувати одразу - залишити кнопки вподобайки лише на сторінках, яких це стосується. бо зараз є можливість зайти у вкладку автомобілі - і всім підряд бездумно натикати тих сердечок. а можна їх прибрати, тоді треба буде заходити в кожне авто окремо. точно так само і в записах бж - прибрати кнопки сердечок з загальноо списку записів бж, щоб поставити вподобайку доведеться зайти безпосередньо в запис. ну і ліміт мінімальної кількості символів для коментарів запровадити, бо просто два смайли - це вже спам
4
29 листопада 2023р. 14:18
Oleshchuk
oleh_o, який сток?) в тебе ж чіп. Це вже проєкт)
Oleshchuk, якщо чіп ще й арабський, то це вже взагалі окрема категорія)
2
29 листопада 2023р. 14:39
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Oleshchuk
oleh_o, який сток?) в тебе ж чіп. Це вже проєкт)
Oleshchuk, Та я не за своє)
29 листопада 2023р. 14:45
oleh_o
Oleshchuk, Та я не за своє)
oleh_o, та я прикалуюсь)
29 листопада 2023р. 15:01
Так, давайте заборонимо ВСЕ що не подобається черговому дописувачу!
-----------------------------------
Помив авто зробив допис - заборонити писати про це!
Придбав нову гуму - заборонити писати про це!
Затонував вікна - заборонити писати про це!
-----------------------------------
Зустрів таке саме авто та виклав фотку з ним - заборонити писати про це! (Ой вибачте, це цікаво, про це не забороняємо).
-----------------------------------
Хтось лайкає все підряд - заборонити!!!!!
У когось нове авто про яке нічого писати (відповідно в записах тільки заборонене) - геть такого!
Хтось щось замовляє з Алі - ааааа! колхоз!!!! заборонити писати про це!

А мені наприклад нецікаво читати про заниження авто до кліренсу в 5 мм, або дивитися на фото автівок з вивернутими під дивним кутом колесами /О\.
Так що, зробити пост щоб цей контент, який ''оскорбляєт чувтва верующих'' убрали з сайту?

Що б ще такого заборонити?
Вам не здається що такий совіцький підхід в наш час виглядає дивно?

Краще попросити адмінів допрацювати пошук по сайту, щоб він хоч щось видавав - і тоді відпадуть питання ЯК знайти цікаве авто або цікавлячий вас запис.

11
29 листопада 2023р. 12:35
SergiyD
Так, давайте заборонимо ВСЕ що не подобається черговому дописувачу!-----------------------------------Помив авто зробив допис - заборонити писати про це!Придбав нову гуму - заборонити писати про це!Затонував вікна - заборонити писати про це!-----------------------------------Зустрів таке саме авто та виклав фотку з ним - заборонити писати про це! (Ой вибачте, це цікаво, про це не забороняємо).-----------------------------------Хтось лайкає все підряд - заборонити!!!!!У когось нове авто про яке нічого писати (відповідно в записах тільки заборонене) - геть такого!Хтось щось замовляє з Алі - ааааа! колхоз!!!! заборонити писати про це!А мені наприклад нецікаво читати про заниження авто до кліренсу в 5 мм, або дивитися на фото автівок з вивернутими під дивним кутом колесами /О\.Так що, зробити пост щоб цей контент, який ''оскорбляєт чувтва верующих'' убрали з сайту?Що б ще такого заборонити? Вам не здається що такий совіцький підхід в наш час виглядає дивно? Краще попросити адмінів допрацювати пошук по сайту, щоб він хоч щось видавав - і тоді відпадуть питання ЯК знайти цікаве авто або цікавлячий вас запис.
SergiyD, з крайнощів у крайнощі. не втомилися ставити всім подобайки?
29 листопада 2023р. 12:39
NeKoder
SergiyD, з крайнощів у крайнощі. не втомилися ставити всім подобайки?
NeKoder, тепер точно втомився, раз так не подобається це усім.
Вибачте кому поставив.
4
29 листопада 2023р. 12:41
SergiyD
NeKoder, тепер точно втомився, раз так не подобається це усім. Вибачте кому поставив.
SergiyD, до речі цей допис - не додасть абсолютно нічого до рейтингу, адже він виставлений в групі ДТ. і коли питання буде вирішене я його видалю, не переймайтеся
2
29 листопада 2023р. 12:44
NeKoder
SergiyD, до речі цей допис - не додасть абсолютно нічого до рейтингу, адже він виставлений в групі ДТ. і коли питання буде вирішене я його видалю, не переймайтеся
NeKoder, не звернув увагу, забираю слова назад.

Але пошук по сайту - вам не здається що він не працює? Якби там щось можна було знайти, то відпали б питання про те що цікаве саме вам губиться у шумі?
29 листопада 2023р. 12:46
Я їжджу на Renault Megane II
NeKoder
SergiyD, до речі цей допис - не додасть абсолютно нічого до рейтингу, адже він виставлений в групі ДТ. і коли питання буде вирішене я його видалю, не переймайтеся
NeKoder, дуже шкода, бо я вже хотів писати про рейтинг на срачі😉😂, це доволі популярним стало останнім часом☹️
6
29 листопада 2023р. 12:51
Я їжджу на Renault Megane II
SnowgOons_
Crash, очковые войны, или битвы за очко рейтинга )))
Snowgoons_, це вже готова назва для нового блокбастера😉
2
29 листопада 2023р. 13:20
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk1
Тепер Ви розумієте, чому Лайкати звучить українською безглуздо?
Тому що, вподобання, подобатися, вподобати, довподоби, вподобайка.
А лайка це різновид породи собак? Чи форма висловлення, хай йому грець, щоб тебе качка копнула, йосип голий, бісова дитина, впасти як сливка в гівно 🌚😅
Тож Ви свідомо пишете нісенітниці 🤓
Або не свідомо, тоді нумо усвідомлювати Що Ви Пишете. Бо це має значення 😘
5
29 листопада 2023р. 12:31
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk1
VAZVAGer
vagowner, згоден. А як тоді сказати "все пролайкав"?Все вподобайкав?
VAZVAGer, не потрібно всі слова та словосполучення асоціювати із московською мовою, адже українська інша. Українською слова логічні, Ви краще якщо чогось не знаєте шукайте в словниках, в гуглі їх декілька. Згоден що в сучасній мові можуть бути відмінності, як наприклад слова Like англійською. Але в розмовній мові чи у висловлюваннях це звучить безглуздо, тоді як українською звучить гармонійно та зрозуміло.
2
29 листопада 2023р. 13:36
vagowner
VAZVAGer, не потрібно всі слова та словосполучення асоціювати із московською мовою, адже українська інша. Українською слова логічні, Ви краще якщо чогось не знаєте шукайте в словниках, в гуглі їх декілька. Згоден що в сучасній мові можуть бути відмінності, як наприклад слова Like англійською. Але в розмовній мові чи у висловлюваннях це звучить безглуздо, тоді як українською звучить гармонійно та зрозуміло.
vagowner, я з вами згоден. Ні в якому разі не кажу що я правий та не претендую на філолога української мови. Але є ж слова які прийшли в українську з інших мов, з англійської наприклад.
Я пропонував додати окрім "вподобайок" ще і "співчувайку". Не все всі дописи рука підіймається натиснути на вподобайку.
А і взагалі можна і "несподобайку" добавити. Я нормально відношуся до негативної критики.
1
29 листопада 2023р. 14:07
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk1
Bal-3
vagowner, взагалі то Лайкнуть (від англ. like). Тому дословно й говорять по оригіналу, не вигадують слова замінники.
Bal-3, в українській бракує слів для висловлювання думок? Чи щоб бути в тренді потрібно не замислюючись хапати те що лежить на поверхні?
Сюр Ваших слів у тому, що виходить, висловлювати захоплення та вподобання можливо лише англійською, інакше як кажуть Like, для інших народностей це чуття та властивість не притаманна. Перечитайте і замисліться над своїм попереднім повідомленням 👀

Ви молодець що вмієте користуватись перекладачем, тепер розширюйте словниковий запас української без заміни слів іноземними. Це покращує ерудованість. 👍🏻
29 листопада 2023р. 15:46
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk1
VAZVAGer
vagowner, а слово тренд з якої мови?))
VAZVAGer, чекаю на Ваш допис з аналізом цього слова. Цікавий діалог з розумними людьми. А не балачка в стилі кидання лайна на вентилятор.
29 листопада 2023р. 16:03
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk1
Bal-3
vagowner, взагалі то Лайкнуть (від англ. like). Тому дословно й говорять по оригіналу, не вигадують слова замінники.
Bal-3, Ви якось по спостерігайте за собою чи своїм оточенням щодо слів якими Ви користуєтеся у повсякденні. І яка з них частина замінені на чужоземні. Тому, що так звикли, тому що так говорять всі, тому що робити як всі звично та зручно, модно 👀 здається але це не точно 😅

Краще усвідомлювати що ти говориш і чому, не поспішати відповісти дописом, краще знайти та розібратися.
Я немаю на меті Вас образити, навіщо мені це 🌚
Я за свідому націю, а не за оленів з тіктоку 😂🫶
29 листопада 2023р. 16:00
Я їжджу на Hyundai H-1 (1G)
Автор мабуть ображений, що його авто набирає рейтинг занадто повільно. Можу сказати за себе, що багато ставлю вподобайок новим користувачам, бо це дає їм поштовх до просування. Принципово не ставлю Рено,Пежо та Ситроєн, бо не подобаються.
За вашою теорією кардинального обнулення , люди повинні писати і писати бж. А якщо нема про що писати?
6
29 листопада 2023р. 12:27
Я їжджу на Hyundai H-1 (1G)
Crash
Coffee_man_ua, ну Ви і принциповий расист😂😂😂
Crash, ха-ха. Спочатку повівся на народну мудрість про французьки автопром. Потім на власному досвіді переконався. Хоча більш старі марки Сітроен мені подобаються.Їм ставлю)
2
29 листопада 2023р. 12:42
Я їжджу на Renault Megane II
Coffee_man_ua
Crash, ха-ха. Спочатку повівся на народну мудрість про французьки автопром. Потім на власному досвіді переконався. Хоча більш старі марки Сітроен мені подобаються.Їм ставлю)
Coffee_man_ua, про сітроєн та пежо не скажу нічого конкретного, бо не мав в особистому користуванні, а рено це вже ближче до ніссана, тому їх ставити в один рядок не зовсім коректно
29 листопада 2023р. 12:49
Coffee_man_ua
Автор мабуть ображений, що його авто набирає рейтинг занадто повільно. Можу сказати за себе, що багато ставлю вподобайок новим користувачам, бо це дає їм поштовх до просування. Принципово не ставлю Рено,Пежо та Ситроєн, бо не подобаються. За вашою теорією кардинального обнулення , люди повинні писати і писати бж. А якщо нема про що писати?
Coffee_man_ua, не ображений, але не хочу бачити на перших місцях тих, хто обирає шлях тикати на сердечки і писати сухі коментарі для отримання цього навзаєм, замість того щоб знайти якусь рідкісну запчастину на своє авто чи зробити щось своїми руками дійсно цікаве, або навіть якщо не своїми АЛЕ ЩОСЬ РОБИТИ (я не про "помив авто", "замінив гуму" і т.д.). "А якщо немає про що писати" - то не пишіть. нічого не робите з автівкою - то і нічого лізти на подіум. це спільнота власників авто і очолювати рейтинг мають ті, хто в контексті цього ресурсу має цікаві записи (навіть якщо авто саме по собі не цікаве). умовно - я бачив тут Daewoo Lanos з переробленим салоном. я не фанат цієї марки взагалі. але в контексті того, що людина вклала колосальні зусилля для отримання такого результату - ставити на перші місця просто тих хто набиває собі рейтинг своєю гіперактивністю на сайті - неповага до інших
6
29 листопада 2023р. 12:36
Я їжджу на Daewoo Lanos
NeKoder
Coffee_man_ua, не ображений, але не хочу бачити на перших місцях тих, хто обирає шлях тикати на сердечки і писати сухі коментарі для отримання цього навзаєм, замість того щоб знайти якусь рідкісну запчастину на своє авто чи зробити щось своїми руками дійсно цікаве, або навіть якщо не своїми АЛЕ ЩОСЬ РОБИТИ (я не про "помив авто", "замінив гуму" і т.д.). "А якщо немає про що писати" - то не пишіть. нічого не робите з автівкою - то і нічого лізти на подіум. це спільнота власників авто і очолювати рейтинг мають ті, хто в контексті цього ресурсу має цікаві записи (навіть якщо авто саме по собі не цікаве). умовно - я бачив тут Daewoo Lanos з переробленим салоном. я не фанат цієї марки взагалі. але в контексті того, що людина вклала колосальні зусилля для отримання такого результату - ставити на перші місця просто тих хто набиває собі рейтинг своєю гіперактивністю на сайті - неповага до інших
NeKoder, о, про мене🙂, дякую. Я відносно недавно тут і спочатку не в'їхав чому топ100 такий, та потім все стало ясно. Нажаль, в топі люди, а не їх автівки і це все набирає оберти, як на москальському D2. В нас мало бути краще. Люди вкладають сили та кошти, щоб залізний коняка був кращим, не такий як всі. Хтось відреставровує до ідеала, хтось прокачує до зореліта🚀. Чому вони не на верхівці топа? Все просто - вони не спамлять вподобайками, не випрошують голоси і стать в них не та!
2
07 грудня 2023р. 15:17
NeKoder
Coffee_man_ua, не ображений, але не хочу бачити на перших місцях тих, хто обирає шлях тикати на сердечки і писати сухі коментарі для отримання цього навзаєм, замість того щоб знайти якусь рідкісну запчастину на своє авто чи зробити щось своїми руками дійсно цікаве, або навіть якщо не своїми АЛЕ ЩОСЬ РОБИТИ (я не про "помив авто", "замінив гуму" і т.д.). "А якщо немає про що писати" - то не пишіть. нічого не робите з автівкою - то і нічого лізти на подіум. це спільнота власників авто і очолювати рейтинг мають ті, хто в контексті цього ресурсу має цікаві записи (навіть якщо авто саме по собі не цікаве). умовно - я бачив тут Daewoo Lanos з переробленим салоном. я не фанат цієї марки взагалі. але в контексті того, що людина вклала колосальні зусилля для отримання такого результату - ставити на перші місця просто тих хто набиває собі рейтинг своєю гіперактивністю на сайті - неповага до інших
NeKoder, я навіть голосував за нього)
3
29 листопада 2023р. 12:46
NeKoder
Coffee_man_ua, не ображений, але не хочу бачити на перших місцях тих, хто обирає шлях тикати на сердечки і писати сухі коментарі для отримання цього навзаєм, замість того щоб знайти якусь рідкісну запчастину на своє авто чи зробити щось своїми руками дійсно цікаве, або навіть якщо не своїми АЛЕ ЩОСЬ РОБИТИ (я не про "помив авто", "замінив гуму" і т.д.). "А якщо немає про що писати" - то не пишіть. нічого не робите з автівкою - то і нічого лізти на подіум. це спільнота власників авто і очолювати рейтинг мають ті, хто в контексті цього ресурсу має цікаві записи (навіть якщо авто саме по собі не цікаве). умовно - я бачив тут Daewoo Lanos з переробленим салоном. я не фанат цієї марки взагалі. але в контексті того, що людина вклала колосальні зусилля для отримання такого результату - ставити на перші місця просто тих хто набиває собі рейтинг своєю гіперактивністю на сайті - неповага до інших
NeKoder, я конечно извеняюсь авто не того уровня , но какую такую редкую деталь можно поставить на ЗАЗ, ВАЗ и прочие подобные авто ? Переделать инжектор на карбюратор 80 года ?Нечего писать то и не писать , странный совет особенно когда ведеш бк для себя а не для мегатюнеров и т д . Может если не нравится просто не читать ? И не париться за рейтинг ? Ибо кроме жопогорения он ничего не даёт?
8
29 листопада 2023р. 12:51
Я їжджу на Renault Megane II
NeKoder
Coffee_man_ua, не ображений, але не хочу бачити на перших місцях тих, хто обирає шлях тикати на сердечки і писати сухі коментарі для отримання цього навзаєм, замість того щоб знайти якусь рідкісну запчастину на своє авто чи зробити щось своїми руками дійсно цікаве, або навіть якщо не своїми АЛЕ ЩОСЬ РОБИТИ (я не про "помив авто", "замінив гуму" і т.д.). "А якщо немає про що писати" - то не пишіть. нічого не робите з автівкою - то і нічого лізти на подіум. це спільнота власників авто і очолювати рейтинг мають ті, хто в контексті цього ресурсу має цікаві записи (навіть якщо авто саме по собі не цікаве). умовно - я бачив тут Daewoo Lanos з переробленим салоном. я не фанат цієї марки взагалі. але в контексті того, що людина вклала колосальні зусилля для отримання такого результату - ставити на перші місця просто тих хто набиває собі рейтинг своєю гіперактивністю на сайті - неповага до інших
NeKoder, це вже занадто забороняти писати людям, хто що хоче і може, те і пише і викладає, а читати то чи ні, то вже справа кожного
3
29 листопада 2023р. 12:57
NeKoder
Coffee_man_ua, не ображений, але не хочу бачити на перших місцях тих, хто обирає шлях тикати на сердечки і писати сухі коментарі для отримання цього навзаєм, замість того щоб знайти якусь рідкісну запчастину на своє авто чи зробити щось своїми руками дійсно цікаве, або навіть якщо не своїми АЛЕ ЩОСЬ РОБИТИ (я не про "помив авто", "замінив гуму" і т.д.). "А якщо немає про що писати" - то не пишіть. нічого не робите з автівкою - то і нічого лізти на подіум. це спільнота власників авто і очолювати рейтинг мають ті, хто в контексті цього ресурсу має цікаві записи (навіть якщо авто саме по собі не цікаве). умовно - я бачив тут Daewoo Lanos з переробленим салоном. я не фанат цієї марки взагалі. але в контексті того, що людина вклала колосальні зусилля для отримання такого результату - ставити на перші місця просто тих хто набиває собі рейтинг своєю гіперактивністю на сайті - неповага до інших
NeKoder, знову не згоден. Це спільнота власників авто а не робітників СТО. І якщо комусь хочеться викладати про те як він помив своє авто, або як замінив гуму - то хто ми/ви такі щоб забороняти людям це робити? Чому? Бо нецікаво?
А тому ВЛАСНИКУ авто це ЦІКАВО! Він про це і написав.
Якщо не цікаво тут - то ЕТКА та ЕЛЬЗА - там точно цікаво... Там і про запчастини, і як їх знімати/ставити... Але це знову ж таки буде цікаво НЕ ВСІМ!!!
5
29 листопада 2023р. 12:59
А таке бачили?)))
3
29 листопада 2023р. 12:09
Oleshchuk
А таке бачили?)))
Oleshchuk, ось так виглядає висловлювання "Голландський штурвал") вибачте
5
29 листопада 2023р. 12:12
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
Наполеглива людина йде до своєї якоїсь мети, старанно лайкаючи всі авто 😂
1
29 листопада 2023р. 11:51
Bal-3
Наполеглива людина йде до своєї якоїсь мети, старанно лайкаючи всі авто 😂
Bal-3, про це я і кажу. я, звісно, теж можу написати скрипт за годину, запустити його і за годину пролайкати всіх. і навіть коменти всім написати. але навіщо) рейтинг має показувати на скільки дійсно цікава автівка\людина для інших. як це зробити - поки складно сказати
2
29 листопада 2023р. 11:56
Bal-3
Наполеглива людина йде до своєї якоїсь мети, старанно лайкаючи всі авто 😂
Bal-3, якщо є хвилинка то чому б і не лайкнути?
п.с. я - не скрипт, я більше по С-плюс-плюс.
1
29 листопада 2023р. 11:58
Bal-3
Наполеглива людина йде до своєї якоїсь мети, старанно лайкаючи всі авто 😂
Bal-3, до речі не всі.
Якщо подивитися більш загально - то вазів/газів/москвичів - я майже не лайкаю, бо не люблю радянські авто (хай мене вибачать їх власники).
І якщо почитати про формулу утворення рейтингу - то там сказано що лайки слабо впливають.
29 листопада 2023р. 12:12
Bal-3
SergiyD, ОК, майже 😁
Bal-3, ну по-перше, я написав що 'майже' не лайкаю,
а по друге - на скріншотах - не я 😎
29 листопада 2023р. 15:49
А я б нічого не змінював і не обмежував лайки і коментарі по часу. На жодній соцмережі немає такого. Хай собі лайкають все підряд на здоров’я, це їх справа. Те, що в них такий рейтинг, ну хай мають його, вони ж його заробили не тільки таким чином, а ще й своїми публікаціями, хай буде. Дійсно багато проектів є в тіні і їх не видно. Цю ситуацію виправлять репости постів які скоро введуть. А для тих хто хоче, щоб їхні старання бачили всі і оцінювали не тільки підписники, то є така чудова штука як «тренді» або просування поста за символічні гроші.
4
29 листопада 2023р. 11:49
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Ну, обнуляти уподобайки - точно ніхто не буде. Це занадто кардинально. І впливає на усіх юзерів
6
29 листопада 2023р. 11:02
oleh_o
Ну, обнуляти уподобайки - точно ніхто не буде. Це занадто кардинально. І впливає на усіх юзерів
oleh_o, я пропоную хоча б заборонити робити лайки кожну секудну. 1 лайк кожні 30 сек.
Таке реально зробити?
3
29 листопада 2023р. 11:12
oleh_o
Ну, обнуляти уподобайки - точно ніхто не буде. Це занадто кардинально. І впливає на усіх юзерів
oleh_o, в базу данних записується час, коли була поставлена вподобайка на пост\автівку\профіль?
29 листопада 2023р. 11:19
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Насправді, логіка проста - критикуєш, пропонуй альтернативу. Легко сказати що все гівно. Очевидно що не все ідеально. Ліміти не допоможуть ресусру, а тільки нашкодять (не лайкатиму цей відносно непоганий допис, раптом за день з'явиться кращий, під вечор заснув і сьогоднішня партія талонів, тобто лайків просрочена). Відштовхуйся від того, що юзера обмежувати ти не можеш ( хіба що він порушує правила ресурсу), адміністративно вплинути на юзера (сказати не займайся цим) змоги немає. Лишається тільки побудувати "справедливий" рейтинг в тому середовищі, що вже склалося. З цими вхідними данними і треба працювати.
8
29 листопада 2023р. 10:56
yuzo
Насправді, логіка проста - критикуєш, пропонуй альтернативу. Легко сказати що все гівно. Очевидно що не все ідеально. Ліміти не допоможуть ресусру, а тільки нашкодять (не лайкатиму цей відносно непоганий допис, раптом за день з'явиться кращий, під вечор заснув і сьогоднішня партія талонів, тобто лайків просрочена). Відштовхуйся від того, що юзера обмежувати ти не можеш ( хіба що він порушує правила ресурсу), адміністративно вплинути на юзера (сказати не займайся цим) змоги немає. Лишається тільки побудувати "справедливий" рейтинг в тому середовищі, що вже склалося. З цими вхідними данними і треба працювати.
yuzo, дякую, конструктивна критика, погоджуюся! Поки що я не можу придумати алгоритм визначення "якості контенту", щоб на основі цього можна було будувати рейтинг. Насправді це важливе питання і треба якимось чином це врегульовувати і можливо дійсно хтось запропонує краще альтернативу моїй пропозиції
1
29 листопада 2023р. 11:02
Якщо згадати руснявий, то там в топі завжди були «сиські-пиські», поки ми до цього не скатились можна жити)) Тут саме прикре те, що реально цікаві проекти залишаються в тіні, з мінімальними рейтингами, і ти перестаєш бачити полізну інформацію
6
29 листопада 2023р. 10:30
SnowgOons_
bogach19, ну вот подсказал как можно набивать рейтинг)))))
Snowgoons_, отблагодарить можно на карточку 😉
1
29 листопада 2023р. 10:44
bogach19
Snowgoons_, отблагодарить можно на карточку 😉
bogach19, да я ж не собираюсь сиськи письки показывать 😁😁😁😁 так что увы )))
29 листопада 2023р. 10:45
SnowgOons_
bogach19, да я ж не собираюсь сиськи письки показывать 😁😁😁😁 так что увы )))
Snowgoons_, дійсно, "увьі") але якщо наважитеся - робіть це в особисті повідомлення😁
1
29 листопада 2023р. 10:56
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk1
NeKoder
Snowgoons_, дійсно, "увьі") але якщо наважитеся - робіть це в особисті повідомлення😁
NeKoder, частину коментарів телефон блокує як «потенційно ворожі та небезпечні» тай під macOS немає лагідної app 👀
щодо популяризації власної сторінки за рахунок статевих органів 😅 то це десь на рівні тваринного рефлексу, на болотах це ок, в них навіть лайка побудована навколо статевих органів та геніталій. Тут для проведення аналогії скажу коротко, «хто про що».
Не опускайтесь рівня 😑
2
29 листопада 2023р. 11:19
А ты каждый день тиго видиш на дорогах)? Я нет))) уникальна ))😁😁😁😁😁
5
29 листопада 2023р. 10:28
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk1
Це нагадує ворожий сайт по методології, і саме прикре те, що зараз забіжить зграя не свідомих котрі зачнуть розповідати про те,
«що насправді ти просто заздриш їхньому зірковому успіху» та різну таку лайняну фігню 😅.
Дуже хотілось би свідому спільноту, свідоме керівництво, рішення та дії.

Україна Свідома 🇺🇦
4
29 листопада 2023р. 10:26
С тим що так, такі людиє і вони лайкають все підряд, і с цим щось треба робити, я згоден. Обмежувати коменти і лайки то таке... а от слідкувати за лайками за секунду думаю можна. А то пролайкують весь журнал навіть не відкриваючи.
29 листопада 2023р. 10:26
VAZVAGer
С тим що так, такі людиє і вони лайкають все підряд, і с цим щось треба робити, я згоден. Обмежувати коменти і лайки то таке... а от слідкувати за лайками за секунду думаю можна. А то пролайкують весь журнал навіть не відкриваючи.
VAZVAGer, ви НЕ ПОВІРИТЕ 😁😁. І це та ж людина, яка є на скрінах))) люди, які знають про кого цей пост - не пишіть мені в особисті, я не видалю запис, це важлива тема для обговорення і для того, щоб зробити цей ресурс краще, мене не купити
2
29 листопада 2023р. 10:33
NeKoder
VAZVAGer, ви НЕ ПОВІРИТЕ 😁😁. І це та ж людина, яка є на скрінах))) люди, які знають про кого цей пост - не пишіть мені в особисті, я не видалю запис, це важлива тема для обговорення і для того, щоб зробити цей ресурс краще, мене не купити
NeKoder, о, у мене теж такий скрін є 😅
Ця фігня нормально так демотивує, до речі, коли пишеш кожен пост по декілька годин, контенту навалюєш цілу простиню, а потім всі твої пости "типу читають" менше ніж за хвилину 😓
5
29 листопада 2023р. 10:47
_o_x_ygen
NeKoder, о, у мене теж такий скрін є 😅 Ця фігня нормально так демотивує, до речі, коли пишеш кожен пост по декілька годин, контенту навалюєш цілу простиню, а потім всі твої пости "типу читають" менше ніж за хвилину 😓
_o_x_ygen, так, але я не зважаю на таких людей. я знаю що є певна кількість адекватних, яким дійсно цікаво) і в першу чергу я роблю це для себе, для історії
5
29 листопада 2023р. 10:50
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
Ніхто не буде нічого робить для цікавого контента по автівкам. Будуть робить одиниці. Можно ж написати пост про вонючку і прикріпити фото з ціцьками та дупою і все буде, і вподобайки і коментари)))))))))))
3
29 листопада 2023р. 10:22
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
VAZVAGer
alah, в мене є пост про вонючку, але без ціцьок )))
VAZVAGer, тоді вам не світять багато вподобайок та коментарів))))))))))))))))))
1
29 листопада 2023р. 10:31
alah
VAZVAGer, тоді вам не світять багато вподобайок та коментарів))))))))))))))))))
alah, та отож, а прикол в тому що я до цього якось і не стремлюся. Головне інфа. А вонючка просто прикольна)))
1
29 листопада 2023р. 10:36
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
VAZVAGer
alah, в мене є пост про вонючку, але без ціцьок )))
VAZVAGer, 😂 гарна ідея. У мене в бардачку теж лежить нова. Треба зробити пост по приколу 😎😁😉
2
29 листопада 2023р. 11:40