Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio (Cortigiana🍀)

🍀 Перші враження від Cortigiana

Ітак, пройшов рівно тиждень, як я забрав Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Cortigiana🍀 з відновлення. За цей час наїздив вже 500 кілометрів. 

Що я можу сказати? Односкладної відповіді в мене немає, тому будемо розбиратись. Літер буде багато, тому влаштовуйтесь зручніше, робіть чай і погнали. 







Перш за все, так склалося, що цю машину я порівнюю внутрішньо по відчуттям з BMW X4 M VenoM , бо ця машина теж швидка та індивідуальна. І, як би я не старався, всеодно паралелі проводжу. 

Тому підемо по порядку.


1. Зовнішність 

В цьому аспекті італійці, звісно, дуже постарались. І, хоч цій моделі вже 9 років (нагадаю, що сама модель Giulia була випущена в 1962 році, відродили її в даному вигляді у 2015 році), дизайн, всеодно, все так же, неперевершено актуальний. Ця машина випущена в рестайлі, але, одразу про це здогадатись не поціновувачам марки дуже важко. В очі кидається тільки нова лед-оптика, та мультимедіа. Проте, рестайл торкнувся як екстер'єру (оптика, бампера, задні ліхтарі) так і інтер'єру (цифрова панель приладів, мультимедіа, покращена якість матеріалів). Також зміни торкнулись і технологічності (онлайн пакет сервісів, удосконалені помічники водіння, покращена динаміка ітд). 

Отож, не зважаючи на 9 років існування цього дизайну, виглядає автомобіль дуже стильно. Плавні вигини кузова, потужний задній дифузор, масивний подвійний роздвоєний вихлоп.

Карбоновий дах і карбоновий капот. У випадку з дахом він круто вписується в стиль і виглядає класно. Капот, чомусь, вирішили пофарбувати в колір кузову...ну окей, спишемо на дизайнерську задумку. 



Тут у всьому видно стиль. Машина дуже красива. Навіть не дивлячись на чорний колір, який з'їдає багато цікавих дизайнерських задумок, заліковий бал іде до Куртізанки. 

















Оптика дуже якісна, і виглядає на усі сто балів. Як передня, так і задня. Проте, європейським заднім ліхтарям із жовтими поворотниками бути. 

На жаль, не вдалося повністю розкрити потенціал передньої оптики, а саме у вирізанні дальнім світлом зустрічного потоку. Тут вона працює виключно у режимі автоматичного вимикання дальнього світла коли з'являється зустрічний автомобіль. 













Дуже класні ковані полегшені диски. Спочатку в мене була думка замінити їх на стандартні альфівські диски з кругляшами...але зараз я переконався, що ці диски сюди дуже пасують, і підкреслюють елегантну агресію даного автомобіля. Ну і потужна гальмівна система дозволяє впевнено почувати себе на дорозі. Відгукується авто на гальма миттєво. 







2. Інтер'єр

Як вже писав вище, рестайл торкнувся деяких деталей інтер'єру, і, в цілому, порівнюючи з дорестайлом, стало сучасніше та зручніше. Проте, якщо порівнювати інтер'єр з Х4М, то тут, однозначно, заліковий бал віддаю баварцю. 

Перевага бемве у всьому. Мультимедія більша і якісніша, амб'єнтна підсвітка, якість і комфорт сидінь, якість шкіри, якість матеріалів оздоблення, інформативність. У всьому Джулія програє. 

Але, давайте розбиратися, що ж такого є в цій машині?





Перш за все, приборна панель. Мені подобається, що однією кнопкою можна змінювати дизайн приборної панелі. Тиць - і вмикається ретро стиль, який переносить тебе в дизайні в 1962 рік. Тиць, і в тебе вже сучанса приборка з неоновою підсвіткою. Тиць, і в тебе мінімалістичний дизайн, який не обтяжує зайвою інформацією. 

Йдемо далі, мультимедіа. На жаль, тут стався пройоб. Виглядає це приблизно так, що задумка була прекрасна, але потім стався дедлайн і брак коштів. Приблизно, як на оцьому малюнку. 



З основного. Дротовий карплей. Серйозно? В машині 2024 модельного року? Окей, йдемо далі. UI максимально ч/б, не дуже френдлі. Реакція на тачскрін не інформативна, перемикання між екранами із затримкою. Отож, висновок такий, коли ти просто дивишся на мультимедію виглядає ніби ок, але, як тільки починаєш нею користуватись, починається страждання. Українська мова і навігація в Україні відсутня, як клас. Тому це жирнючий мінус. 









Аудіосистема Harman Kardon. Тут аналогічна система як і в Х4М. І грає вона так само, на тверду 4 з 5. Нічия. 

Сидіння. Якщо б я пересів в альфу з ланоса - я б був щасливим. Але в бемве сидіння комфортніші, з вираженою боковою підтримкою. Мабуть, якби той, хто складав цю комплектацію на замовлення не пожлобився на карбонові ковші - було б інше враження. А так - просто комфортно, не більше того. Шкіра з перфорацією...і немає вентиляції сидінь. Навіть в опціях. Добрий день. Дякую хоч за підігрів передніх сидінь та керма. 













Місце для задніх пасажирів. Номінально воно є, але по факту там з комфортом будуть сидіти, хіба що, мої діти. З іншого боку, ця машина не створювалась такою, що буде когось возити позаду. Тому, сміливо, задні двері можна було і заварти з заводу.



Клімат контроль 2-зонний і тільки для передніх сидінь...мабуть з тієї ж причини (див. вище)



Оздоблення інтер'єру. Грубий карбон подобається. В цілому, якість матеріалів, подобається, але без чудес. Думаю, тут італійці надихались німцями. Чого коштує тільки селектор АКПП.












Ну і шумоізоляція. Вона відстійна. На швидкості 90+ шумно. Їдеш по гравію і чутно, я камінці шкребуть по дніщу. Плюс в тому, що це можна поправити. 


Динаміка та емоція

До цього моменту рахунок був 1:1,5 на користь Х4М. Бо водій більше часу проводить саме всередині авто, тому, вважаю, інтер'єр, в даному випадку, важливішим аспектом. Проте зараз ми підійшли до основного. Це філософія автомобіля. І тут між Джулією та Х4М ментальна прірва. 

Як же Альфа їде і рулиться......це просто космос. Джулія була створена для емоції, для того, щоб тряслись руки коли ти виходиш з авто, для того, щоб не просто прискорюватись а ловити адреналіновий приход, для того щоб в кожний поворот заходити боком. І, хоча, по потужності машини тотожні (520 кс у Джулії проти 510 кс у бемве), але рульожка і прискорення тотально різні. 

Звук двигуна V6 і вихлопу в Альа Ромео просто фантастичний, це те, що заставляє задоволену посмішку розтягувати від вуха до вуха. 





Тому цей бал сміливо віддаю Альфа Ромео. 


Що в залишку? Рахунок 2 : 1,5 на користь Альфа Ромео. Перевага невелика, але вона є. Машина легша, рулиться на багато фановіше, і задоволення приносить точно більше за Х4М. 

До мінусів Джулії можу ще віднести дуже низький кліренс, а, особливо, передньої частини. Дорогуща карбонова аеродинамічна губа коштує кінських грошей, і я реально паркуюсь за пів метра від бордюру, бо боюсь її зачепити. Знову згадав, що це таке, обирати тільки хороші дороги. Бо без бампера можна легко залишитись. Проте, це лише незначна особливість, яка повністю нівелюється емоціями від авто. 


З робіт мені залишилося тільки відкалібрувати радар, тоді зникне два чеки на приборці, які пов'язані з аеродинамічною губою та асистентом безпеки. Це буде зроблено завтра. 


Попереду на мене чекає важкий вибір. Адже тримати в гаражі два заряджених авто, в наш час, це не розумно. Проте, в мене є цілих 3 місяці, щоб визначитись, що продати. 

Ну а, покищо, автомобіль, після калібровки радару, відправляється на зимування в сухий і комфортний паркінг. 


Далі буде...

Пробіг 510 км.
Опубліковано: 08 листопада 13:42
80 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
я так зрозумів що в ситуації коли треба продати 1 авто але всі вам подобаються ви продали форда ? правильно зрозумів?
1
вчора о 11:19
Правильно підмічено, що чорний колір прикриває всю її сексуальність, це ніби прекрасна леді одягнена в чорний костюм, близькому до ділового, але коли на ній же червона сукня, ну тут вже й слів не підібрати...
17 листопада 21:50
От-от, і я про це) Звук V6 проти рядного 6)
14 листопада 12:03
Без коліс :(
Вітаю, прочитав допис на одному диханні.
Невже вибір вже зроблений? Побачив сторіс у ФБ з гаража 69.
Що стосовно порівняння, то напевно після салону БМВ дуже важко пересідати в гірший салон.
12 листопада 12:26
Artouiros
Вітаю, прочитав допис на одному диханні.Невже вибір вже зроблений? Побачив сторіс у ФБ з гаража 69.Що стосовно порівняння, то напевно після салону БМВ дуже важко пересідати в гірший салон.
Artouiros, прощупую ринок )) Що альфа, що х4м - це машини, які не так просто продати. А щось продати треба. Тому побачимо чи буде відгук, і тоді буду приймати рішення
12 листопада 12:34
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Обидва авто на продаж. Що швидше продається, то значить і непотрібне, така його доля😁
10 листопада 12:35
Цікаве порівняння 👍🏻
Але на жаль правда утому, що думати тут не получиться)
Якщо шукати більш раціонально то ось вони BMW, максимально практичні й при цьому інджетерно трушні машини для поціновувачів відчуттів які вони дають. Намагаються балансувати між практичністю та "машина для водія"
З альфою історія інша, емоції які дають ті машини це якась магія ❤️‍🔥. А як ми знаємо серцю не прикажеш 😀
10 листопада 10:42
Я їжджу на Dodge Challenger
На мій погляд якщо дивитись на пошкодження, стан, та пробіг , "надійність" бНв то Альфа на першому місці. Я би собі саме її залишив. Погляд особистий, нікому не нав'язую))))
09 листопада 23:03
Alex_Odesa
На мій погляд якщо дивитись на пошкодження, стан, та пробіг , "надійність" бНв то Альфа на першому місці. Я би собі саме її залишив. Погляд особистий, нікому не нав'язую))))
Alex_Odesa, я не думаю, що надійність BMW та Alfa Romeo дуже сильно відрізняються )))
Тут, як правильно сказав @aldir взагалі не можна порівнювати ці автомобілі, бо вони із різних всесвітів.
Звісно, кожен оцінює цей вибір по собі виходячи із власних переконань. Так само і я.
Альфа - це суто емоція. Бемве - це здоровий симбіоз між емоцією та практичністю.
І те і те подобається )))
10 листопада 10:02
Цікава думка про непотрібні задні двері і сидіння. Все ж таки як розбалували сучасного драйвера гігантськи машини.

Це я кажу як лбдина шо буквально сьогодні дивилась звичайну 2 літрову джулію як потенційну сімейну практичну машину 😆
09 листопада 22:54
Pomidor
Цікава думка про непотрібні задні двері і сидіння. Все ж таки як розбалували сучасного драйвера гігантськи машини. Це я кажу як лбдина шо буквально сьогодні дивилась звичайну 2 літрову джулію як потенційну сімейну практичну машину 😆
Pomidor, та ну так, тільки трішечки не так. В нас є здоровенний сімейник, в якому ми возимо родину і все що потрібно. В своїй машині 95% часу я їжджу один. Саме тому було написано про непотрібність задніх дверей.
А взагалі Джулія цілком собі тягне на сімейне авто. Багажник вмісткий, підвіска комфортна, їде приємно, рулиться ще краще. Чому б і ні?
1
10 листопада 10:04
Pomidor
TipiTip, а окрім фар та тачскріна, чим ще рестайл відрізняється?
Pomidor, ще є дві кнопки на сидінні які регулюють стискання бокової підтримки. Ну і + 5 кс.
10 листопада 12:52
Парадокси автомобілебудування. Чоловіку, якому потрібна 500-сильна Джулія не потрібні задні двері, але вони є. А чоловіку, якому потрібні задні двері, не потрібна 500-сильна Джулія )))
09 листопада 22:22
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Мабуть БМВ це більше мас маркет, а ця альфа то ❤️
09 листопада 19:40
Camel
Мабуть БМВ це більше мас маркет, а ця альфа то ❤️
Camel, хто зна, комусь і бемве за щастя, а комусь і джульки мало…
09 листопада 19:42
Я їжджу на Ford Escape (4G)
TipiTip
Camel, хто зна, комусь і бемве за щастя, а комусь і джульки мало…
TipiTip, я мав на увазі те що, така альфа доволі рідкісна на наших дорогах і томі більше привертає уваги
10 листопада 00:11
Camel
TipiTip, я мав на увазі те що, така альфа доволі рідкісна на наших дорогах і томі більше привертає уваги
Camel, це, знову ж таки, спірне питання.
Бо я помічаю, як звертають шиї люди коли повз проїздить матовий х4…на джулію так не дивляться ))) Можливо тому, що то простий чорний седан. А то БЕМВЕЕЕЕ 😄😄
10 листопада 10:06
я б додав ще заряджене авто в компанію)
09 листопада 15:39
TipiTip
Kalya85, яке?
TipiTip, на кожен день)
09 листопада 23:50
Kalya85
TipiTip, на кожен день)
Kalya85, ну марку і модель це авто має? ))
10 листопада 10:06
Я їжджу на KIA Ceed (3G)
Я вас вітаю, хочу теж стояти перед таким вибором.
Емоціїйно я, безумовно, за Альфу!
1
09 листопада 11:27
solar
Я вас вітаю, хочу теж стояти перед таким вибором. Емоціїйно я, безумовно, за Альфу!
solar, дякую ))
Та емоційно я теж. Але салон такий…трохи аскетичний ))
1
09 листопада 12:41
Класна машинка. А фото ззаді + під кутом 45 взагалі бомбічно виглядає!
2
09 листопада 11:03
RomaTM
Класна машинка. А фото ззаді + під кутом 45 взагалі бомбічно виглядає!
RomaTM, ну вона така шо як не фоткай, вона гарно виглядає. Тут італійці постарались.
1
09 листопада 12:42
Я їжджу на Mazda 6 (3G)
Італійка, ще рейстайлова, це просто кайф для очей, дуже гарне авто, привертатиме увагу на вулиці більше ніж якісь Бентлі та Ролси, так як рідкісна штука у нас в країні!

По доброму Вам заздрю)
2
08 листопада 23:33
starikoff
Італійка, ще рейстайлова, це просто кайф для очей, дуже гарне авто, привертатиме увагу на вулиці більше ніж якісь Бентлі та Ролси, так як рідкісна штука у нас в країні!По доброму Вам заздрю)
starikoff, вцілому згоден, тільки от сам факт рестайла ні на що не впливає. Бо він зроблений чисто для галочки.
Хоча передня оптика дійсно виглядає дуже гарно.
1
09 листопада 01:44
Я їжджу на Mazda 6 (3G)
TipiTip
starikoff, вцілому згоден, тільки от сам факт рестайла ні на що не впливає. Бо він зроблений чисто для галочки. Хоча передня оптика дійсно виглядає дуже гарно.
TipiTip, так я саме це і мав на увазі, дорестова оптика як на мене дуже застаріла, оптика і колеса дуже омолоджують авто. Банальний приклад можу привести це БМВ і їх ксенон на Ф серії та led, дуже по різному сприймаються автомобілі)
09 листопада 13:27
starikoff
TipiTip, так я саме це і мав на увазі, дорестова оптика як на мене дуже застаріла, оптика і колеса дуже омолоджують авто. Банальний приклад можу привести це БМВ і їх ксенон на Ф серії та led, дуже по різному сприймаються автомобілі)
starikoff, так, це догма, колеса і оптика формують зовнішній вигляд.
Але це не відміняє того, що рестайл джулії був зроблений суто формально. Алже практично нічого не змінилось. Навіть форма фар залишилась така ж.
10 листопада 10:07
starikoff
TipiTip, ну така зараз тенденція у автовиробників - нажаль(
starikoff, та ні, це мова не про весь автопром, а конкретно про альфа ромео. Цьому є дуже логічне пояснення, в них реально не було грошей на глобальні зміни доки їх частину не викупили китайці. Після чого і зʼявилася модель Тонале.
10 листопада 16:50
Я їжджу на Mazda 6 (3G)
TipiTip
starikoff, та ні, це мова не про весь автопром, а конкретно про альфа ромео. Цьому є дуже логічне пояснення, в них реально не було грошей на глобальні зміни доки їх частину не викупили китайці. Після чого і зʼявилася модель Тонале.
TipiTip, та ну камон) рестайл у 90 відсотків виробників це мінімальні зміни на деталі які можна потім переставити на дорестові авто і воно без проблем стане та запрацює, а про Альфу трішки знаю, я соцмережі деяких дилерів веду, тому доводиться вчити історію та поточну ситуацію компаній)
10 листопада 21:46
Я їжджу на Mazda 6 (3G)
TipiTip
starikoff, ну…може й так, сперечатись не буду. Але той весь автопром хай як хоче, а от за альфу образно )))
TipiTip, та я не сперечаюсь) це так, приємна дискусія, а Альфа одна з найгарніших авто зараз (для мене так точно), бажаю Вам обрати те, що буде Вам приносити найбільше задоволення і емоційно і візуально)
10 листопада 21:55
Ковші доречі були б без підігріву і на механічному регулюванні. Таке собі задоволення)
Харман доречі мені в бмв краще грає. В альфі прям взагалі не подобалось.
Продавай ікса і бери стельвіо або мазераті, ну але заряджені).
Стельвіо дуже буде подібна на ікса але все-таки буде давати більше емоцій чим ікс. А якщо порівнювати стельвіо і джулію то по емоціям стельвіо явно програє. От прям не той кайф, не той драйв, ще й на повному приводі… ну зовсім інша поведінка. Хоч стельвіо і сверлить на десяту секнду швидше до сотні, але це не те.
Якщо б альфі був би більш розвинутий інтерʼєр і мультимедіа та загальна ергономіка, то за ту ціну для мене це певно найкраща машина. Хай пробачать мене бмвісти, але м3,м4 це не то пальто
2
08 листопада 23:21
Oleshchuk
Ковші доречі були б без підігріву і на механічному регулюванні. Таке собі задоволення)Харман доречі мені в бмв краще грає. В альфі прям взагалі не подобалось.Продавай ікса і бери стельвіо або мазераті, ну але заряджені). Стельвіо дуже буде подібна на ікса але все-таки буде давати більше емоцій чим ікс. А якщо порівнювати стельвіо і джулію то по емоціям стельвіо явно програє. От прям не той кайф, не той драйв, ще й на повному приводі… ну зовсім інша поведінка. Хоч стельвіо і сверлить на десяту секнду швидше до сотні, але це не те.Якщо б альфі був би більш розвинутий інтерʼєр і мультимедіа та загальна ергономіка, то за ту ціну для мене це певно найкраща машина. Хай пробачать мене бмвісти, але м3,м4 це не то пальто
Oleshchuk, та ну ти розумієш, який сенс міняти шило на мило? Який би заряджений паркет не був - він лишається зарядженим паркетом. І їхати як седан чи хетч він ніколи не буде. Тому сенсу в Стельвіо нема від слова зовсім. Це перше.
А друге це те, що покупка цієї джулії це, в принципі, удача. Таке не так то легко викупити, щоб і стан і пробіг ітд.
Але от інтерʼєр канеш…ну дуже він аскетичний, мʼяко кажучи. І я десь очікував хоч якісь значні зміни в рестайлі…але дзусь.
09 листопада 01:42
Chugaister
TipiTip, Ghibli заряджена як варіант...
Chugaister, крайслероподібна гіблі, на мій погляд, і не валялась поряд з джулієй
09 листопада 22:46
Chugaister
TipiTip, Ghibli заряджена як варіант...
Chugaister, все, що класно в гіблі - це звук вихлопа і двигуна. Проте, в джулії це також на висоті. Інтерʼєр в гіблі реально «гиблий».
10 листопада 10:08
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Вміють Італійці малювати красиві авто!
1
08 листопада 21:36
NY
Вміють Італійці малювати красиві авто!
NY, ну не тільки ж малювати ))) Ще й робити.
2
08 листопада 22:10
Я їжджу на Ford Escape (4G)
TipiTip
NY, ну не тільки ж малювати ))) Ще й робити.
TipiTip, Ну то само собою!
09 листопада 02:06
NY
Вміють Італійці малювати красиві авто!
NY, В них якось все в крайнощах бо Мультіплу теж придумали італійці))))
1
11 листопада 00:47
Цікава фіксація переднього номера)) Тоже так хочу, але так щоб мега надійно і не відірвати)
08 листопада 17:03
ARCHITECT_HOUSE
Цікава фіксація переднього номера)) Тоже так хочу, але так щоб мега надійно і не відірвати)
ARCHITECT_HOUSE, 2-старонній скотч на спіненій основі + праймер = навіки віків 😂😂
А взагалі то я отаку штуку замовив. Кріпиться в отвір для крюка.
08 листопада 17:59
TipiTip
ARCHITECT_HOUSE, https://www.alfa9supply.com/giulia-plate-mount/alfa-romeo-giulia-plate-mount-kit
TipiTip, в яблучко 😁, як завжди все вже давно придумали за нас) А праймер яким додатково фіксував, це як герметик?, залишились можливо фото фіксації.
08 листопада 18:46
TipiTip
ARCHITECT_HOUSE, 2-старонній скотч на спіненій основі + праймер = навіки віків 😂😂А взагалі то я отаку штуку замовив. Кріпиться в отвір для крюка.
TipiTip, а чому не взяв оригінальну площадку? В мене доречі була маленька під італійський номер. Дуже гарно виглядало
08 листопада 23:22
Я їжджу на Audi S6 (C4)
Про мультимедіа в картинці - поржав)

Для мене вибір очевидний, але можеш ще три місяці походити з цими думками)
Допис суперський!
08 листопада 16:11
Я їжджу на Audi S6 (C4)
TipiTip
Akela, невже так очевидно, що треба х4 залишити? 👀
TipiTip, Х4 віддай мені😁
08 листопада 18:17
Я їжджу на Audi S6 (C4)
TipiTip
Akela, купуй ))
TipiTip, я б з радістю, але не по кишені цей авто)
08 листопада 19:25
Три місяці, щоб вибрати Джулю? Серйозно?)
1
08 листопада 15:46
OlegIF
Три місяці, щоб вибрати Джулю? Серйозно?)
OlegIF, три місяці, щоб дочекатись сезону 😂😂😂
1
08 листопада 18:00
TipiTip
OlegIF, три місяці, щоб дочекатись сезону 😂😂😂
TipiTip, не варто чекати, апетит з їдою прибуває 🙂
08 листопада 22:08
OlegIF
TipiTip, не варто чекати, апетит з їдою прибуває 🙂
OlegIF, та ну ні, взимку я на Джулії їздити не буду. Це не гуманно.
08 листопада 22:14
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
на рахунок того, що залишити, а що продати...
в плані потужної фанової тачки я однозначно залишив би собі низький задньопривідний седан з феррарівським двигуном))
бо кроссовер — то взагалі не те (хоча б тому, що сидиш високо)
1
08 листопада 14:41
enblr
на рахунок того, що залишити, а що продати...в плані потужної фанової тачки я однозначно залишив би собі низький задньопривідний седан з феррарівським двигуном))бо кроссовер — то взагалі не те (хоча б тому, що сидиш високо)
enblr, та це все я розумію...як і розумію те, що бензинової Джулії, а тимпаче QV, вже не буде. Далі тільки електро. І, з точки зору колекційної цінності, даний екземпляр куди цінніший за Х4...котрих, доречі, ніби теж зняли з виробництва на користь Х2.
І тут питання навіть не фінансове. Як завжди, боротьба раціонального з емоційним. Ментальний батл, так би мовити )))
08 листопада 14:56
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
Я їжджу на BMW X3 (G01)
Не зрозумів за фари: не було умов відповідних, щоб протестувати чи сама опція не працює?
На рахунок порівняння з Х4М в плані емоцій то це трохи не справедливо їх ставити поряд ) Я коли пересідаю з Х3 навіть в значно менш потужний седан, то стає веселіше.
Не знаю, важкий вибір, різні авто, якби тут поряд стояли Х4М і Stelvio QV, або Gulia i M3 то було б значно легше 🙂
08 листопада 14:26
Я їжджу на Ford EcoSport
🔥🔥🔥
1
08 листопада 14:20
Прочитав на одному диханні. Отож все таки, якщо порівнювати з BMW, то який прямий однокласник Куртизанки, це BMW M3?
08 листопада 14:14
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
так розумію, що якщо вже є трійка, і хотілось би поміняти на джульку, то сенс міняти є тільки на QV
бо інакше це буде даунгрейд

"На жаль, не вдалося повністю розкрити потенціал передньої оптики, а саме у вирізанні дальнім світлом зустрічного потоку. Тут вона працює виключно у режимі автоматичного вимикання дальнього світла коли з'являється зустрічний автомобіль." — перекодувати неможливо? чи такого функціоналу взагалі немає?
08 листопада 14:12
enblr
так розумію, що якщо вже є трійка, і хотілось би поміняти на джульку, то сенс міняти є тільки на QVбо інакше це буде даунгрейд"На жаль, не вдалося повністю розкрити потенціал передньої оптики, а саме у вирізанні дальнім світлом зустрічного потоку. Тут вона працює виключно у режимі автоматичного вимикання дальнього світла коли з'являється зустрічний автомобіль." — перекодувати неможливо? чи такого функціоналу взагалі немає?
enblr, в американських фарах такого функціоналу немає. Потрібно ставити європейські фари матричні. Але вони не будуть працювати з мізками американськими. Тоді потрібно міняти і мізки. І шити то все добро.
І це вже виливається в бюджет під 3-3,5к$.
Поки не готовий заради вирізання зустрічного потоку на такі витрати.
1
08 листопада 14:27
enblr
TipiTip, та нєце ту мач, однозначно
enblr, ну так про те і мова. Мене, звісно, трішки напрягають оті жовтки американські в фарах, але не на стільки, щоб платити такі гроші )))
1
08 листопада 14:32