BMW 5 series (F10) (BMW F10 Almost Full)

Довстановлення у автомобілі ... ВСЬО!

Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Львів, Україна

Якщо ви вже переглядали усі мої записи до автомобілю та слідкували за ним. То могли б помітити деякі покращення, які я робив у його електроніці😂

Так, їх вийшло немало і мабуть цей автомобіль, можна використовувати як посібник того, що можна у ньому встановити та які опції у ньому могли бути встановлені із заводу.

Але, із останніми довстановленнями, я вирішив вже зупинитись із допрацюванням автомобіля в плані опцій. Після чого зайнявся технічним станом, про що були мої останні дописи. А наразі, при можливості, буду вже працювати над кузовом та виглядом автомобіля ззовні.



Кількість модулів у моєму автомобілі розрослась до рівня BMW F01/F02 у дуже дуже хороших комплектаціях. Так, дійсно, там могли бути деякі модулі, які фізично не могли існувати у кузові F10. Але як для п'ятірки у кузові F10, це безперечно рідкісний автомобіль.

Цим дописом вирішив підсумувати про ті опції, які могли бути ще встановлені, які я думав встановити, але відмовився (і чому). Та і в цілому, які ще опції взагалі можуть існувати у цьому поколінні автомобіля. Таким чином, разом із тими дописами що вже є у блозі автомобіля, буде весь список всього, що можна тільки уявити. 

Що ж, яких опцій не вистачає моєму автомобілю, щоб отримати статус "МАКСИМАЛЬНОГО", як то люблять написати зазвичай продавці своїх автомобілей на Auto.Ria😄


1. Безключевий доступ + Smart Opener

Дуже крута опція, яка дійсно розглядалась мною, для довстановлення. Не вважаю її критичною для себе, тому і мав сумніви. Але вирішальним у питанні того, чи варто встановлювали, стало те, що у цьому кузові, як і у багатьох інших F-серії, є дуже неприємна "хвороба", це ручки які дуже часто виходять з ладу. Якщо це і встановлювати, то потрібно купувати нові (варіант з Aliexpress не розглядаю).

Враховуючи вартість цього всього, вирішив що є недоцільною витратою грошей. Хоча саме функціонал Smart Opener (відкриття та закриття багажнику за допомогою ноги) дуже подобається і я навіть купував комплект щоб спробувати його встановити без безключевого.


Та і навіть, якщо встановлювати безключевий, то потрібно міняти CAS модуль (ключів), який перешивати складніше ніж будь-які інші. Також додається багато проводки по автомобілю, але вона у мене також майже повністю вже встановлена, так як міняв усю дверну проводку із BMW F01 із цією опцією.

Але з часом у ручку потрапляє вода і вона починає хаотично працювати до тих пір поки взагалі не відмовиться хоч якось це робити.

Також у багажник додається функціонал - закривання із блокуванням центрального замку.

Цю опцію до речі можна встановити лише на передні двері, як це наприклад працює у кузовах F30, F25 тощо. Це вимагає кодування по FDL, але це реально.

2. Dynamic Drive (та його комбінація із EDC - Adaptive Drive)

Про Dynamic Drive я згадував у дописі про EDC. І про неї я вже детально описував. Чому вирішив від неї відмовитись? У кузові F серії, ця опція встановлювалась виключно за допомогою гідравлічної системи, яку я бачити у своєму автомобілі взагалі не хотів би.

Так як будь-яка проблема із цією системою призводить до виклику евакуатора. У наступному поколінні стабілізатори вже електричні, що значно полегшує, і встановлення, і обслуговування. Але у тому вигляді в якому вона працює у автомобілі F10, я не готовий був її довстановлювати у автомобіль.

3. Інтегральне активне кермо
Теж можна прочитати про неї у дописі про EDC. Безперечно крута опція, яка надає неймовірну керованість, але нажаль не могла ніяк бути встановлена у автомобілі із xDrive, тому фізично існувати у цьому поколінні із повним приводом не може. А повний привід для мене також є невід'ємною частиною для мого автомобіля.

Також вартість її встановлення та обслуговування досить кусається, окрім того потребує наявності блоку ICM v6.4, який у рестайлинговому варіанті знайти дуже непросто.

4. TV модуль

Що ж, як зрозуміло із назви, це спеціальний модуль, який обробляє за допомогою антен сигнал цифрового формату DVBT-T2.

Я був близьким до того, щоб таки встановити її та ледь не прикупив основний модуль для її роботи. Зупинило тільки те, що тільки вартість однієї антени - 200$, вживаними їх не знайти. А таких потрібно, дві штуки. Окрім цього потрібен інший модуль підсилювач, а також придумати як це встановити у F10 (адже антена прийому сигналу розташована у задньому склі). Чи вартувало це все заради перегляду телемарафону? Думаю, що ні. Хоча це було б гарним доповненням до системи розваг задніх пасажирів - RSE.

5. Люк

Думаю, тут описувати і не варто, як відбувається встановлення цієї чудо-опції.😂

Так як у автомобілі F10 не могло бути навіть панорами, вважаю вирізання даху авто взагалі так собі ідеєю, а заради люку, цього не вартує. Тому, якщо не було із заводу, то хай так буде і надалі :)

6. Пакет Individual

Individual елементи, це мабуть окрема тема для будь-якого автомобіля BMW. Тут можна застрягнути у тому, які матеріали та виконання представляла BMW для F10. А це і шкіряна панель-торпедо. Шкіряне доповнення до ящику для речей у водія, підлокітника та сидінь. Унікальні дверні карти і т.д.

Вживане усе це знайти надзвичайно складно, щей у гарному стані. І у будь-якому випадку це буде коштувати немалих грошей. Ціна ж до прикладу нового торпедо ~ 270 000 грн. Мабуть у автомобілі 2012 року вже не варто і розглядати такі вкладення.

7. Покращені камери із автомобіля F15

Одним із варіантом покращень, є встановлення усіх чотирьох камер із автомобіля F15 - ICAM типу. Їх всього чотири на відміну від кузову F10, у яких встановлюється п'ять камер старого типу.

Це дає можливість отримати повноцінний Surround View, а також зображення значно кращої якості.

А також асистент про можливі перешкоди і сам вид із передньої частини автомобіля, якого дуже не вистачає. В цілому встановлення не дуже складне, окрім того, що потрібно встановити PDC модуль із F15 та усе правильно закодувати. Також потрібно підрізати трохи дзеркала, адже штатні камери з F15 не зовсім ідеально встановлюються у дзеркала F10. Це цікаве покращення, але так як я вже встановив 5 камер із F10, а у бампері вже є 2 отвори, то вирішив і від цього наразі відмовитись. 

8. ConnectedDrive

Про ConnectedDrive і нюанси роботи його в Україні я вже описував раніше. На початку 2024 року, ConnectedDrive у міжнародному форматі запустили в Україні, але з того, що я знаю, запустився він не так як очікувалось і усі старші автомобілі залишились за бортом. Для його роботи потрібно встановити ATM модуль із активною підпискою. Процес насправді куди складніше, але наразі і сенсу у цьому всьому немає у моєму автомобілі. Тому із цим я також не дуже спішу.

9. Автономний обігрівач

Автономна система опалювання, яка дуже є корисною для дизельних автомобілей зимою, так як дає змогу швидше прогрівати салон, заздалегідь встановлювати налаштування для обігріву тощо. Але ця опція ніколи штатно не існувала у автомобілях із обвісом у М стилі. Так як система просто не влазить у передній бампер. Це не є серйозною проблемою, так як є способи усе підрізати та помістити.

UPD: Це все стосується автомобілей у яких встановлені протитумані ліхтарі, які видаляти я планів не маю, адже стоїть система Dynamic Spot Light. І тут потрібно самостійно "інженерити" можливі рішення цієї проблеми.

Дякую @Mykoriak у якого виявилась можливість знайти автомобіль у якому одразу і M бампер та опція автономного обігрівача із заводу.

Існує цілий комплект для довстановлення. Код - 64 50 2 222 636

Але поки наразі відмовився від нього, через його вартість. Наразі такий комплект на avto.pro коштує - 84 000+ грн. Все ще вважаю це дуже корисним функціоналом, але як то кажуть "не на часі".

10. Регулювання бокової підтримки передніх сидінь

Ще нещодавно встановлював активні передні сидіння із підігрівом, вентиляцією, масажем, моніторами системи RSE та майже усіма регулюваннями. Із усього набору регулювань які доступні для них, не вистачає всього двох кнопок, які регулюють подушки бокової підтримки.


Не вважаю це дуже критичним особливо для себе, а враховуючи що і ці сидіння я шукав досить довго, то повторної заміни я не планую, заради цієї функції.

11. Покращення підсвітки автомобіля

Після встановлення системи Bang&Olufsen виник один нюанс про який я не думав до цього моменту. У мене встановлена підсвітка із опції Ambient Light у форматі - один колір (помаранчевий), так як це працює у дорестайлинговому автомобілі. І це мене цілком влаштовувало, так як у рестайлинговому варіанті доступні два кольори - помаранчевий та білий.

І ось наразі моя підсвітка виглядає ось так:

Із варіантів, це доробити штатно підсвітку так, як це мало би виглядати у рестайлингу - із двома варіантами підсвітки. Або взагалі встановити "китай рішення":

Наразі наважитись на китайське рішення не зміг, а сумніви на рахунок цього не дають і доробити підсвітку штатно, тому залишив усе як є. Можливо у майбутньому щось і зміню у підсвітці.

12. Апгрейд вихлопної системи

Думаю тут не варто багато описувати. Із заводу у мене встановлена оригінальна одна подвійна труба з лівої сторони. Також пізніше я поставив оригінальні насадки вихлопної труби із опції M Performance:

Але у BMW F10 можна встановити що завгодно. Як і M550d/M550i варіант:


Так і M5:

Особисто для себе сенсу у цьому ніякого не бачу, адже у мене дизельний 2.0 двигун (N47S1) із робочою екологією, яку видаляти не збираюсь (принципове питання). Звучання воно ніякого не додасть (хоча мені і не потрібно). А подібні роботи додадуть хіба візуального вигляду автомобіля, який у цій частині мені не є важливим.

13. M Performance

Це так званий офіційний M Performance аеродинамічний комплект для довстановлення. У ньому присуні, як і різні накладки та дифузор. Так і спойлер та передня насадка на бампер. В цілому теж не вважаю для себе чимось "must have" у моєму автомобілі. Спойлер встановлений, як і М5 ніздрі. А наклейки можна більше назвати дивними, ніж чимось дійсно класним. 

Все, що вам потрібно знати про це довстановлення, це те що оригінальна передня насадка коштує ~ 70 000 грн. І мабуть зламати її об якийсь бордюр, буде дуже сумно.

14. Двигун

А це найцікавіша тема, адже чути про те, чому все ще не встановлений якийсь N57 із трьома турбінами мені доводиться часто. І це дійсно класна ідея. Але тут є один важливий нюанс. Адже для мене є важливою наявність системи xDrive, а той ж 550d існує тільки у повнопривідному варіанті. А у цьому випадку у автомобілі має бути присутня гідрорейка із якою не може працювати система Traffic Jam Assist (підрулювання) та Parking Assistant (не дуже важливий, але все ж). І усі 3.0 дизельні двигуни із xDrive у цьому поколінні не можуть мати електрорейки. Із можливих варіантів, була ідея замінити авто на 550і та перекинути усе, чого не буде вистачати у це авто. Але все ж у поточний період часу, це теж "не на часі". І я не дуже впевнений чи готовий купувати знову BMW F10. Тому N47S1 вистачає для повсякденних потреб, а бажання "ганяти" дуже швидко зникає, після великої кількості вкладених сил та грошей у авто, яке перетворились у дуже комфортний автомобіль у якому немає ніякого сенсу спішити. 

15. Шторки задніх пасажирів

А про цю опцію я згадав в останній момент, тому мабуть буде дуже дивно її бачити в кінці.

І у нас присутні механічні шторки у бокових вікнах пасажира та електрична задня яка активовується на дверці водія.


Але так як у мене задня частина автомобіля затонована, а ззаду і так практично 90% часу стоять дисплеї із системи RSE які мало хто використовує (окрім мене мабуть). То і це довстановлення безсенсовне. Хоча все ще під питанням.

16. Чотирьохзонний клімат-контроль

Ще одна опція для задніх пасажирів, якої у моєму автомобілі не вистачає, це клімат-конроль який розділяється на усі 4 зони автомобіля (наразі у мене це дві, хоча бувають автомобілі у кузові F10 і з однією зоною).

Так як ззаду вже і так багато всього доставилось для пасажирів позаду, а ця опція вимагає дуже значних сил по встановленню. І у автомобілі дуже рідко хтось їздить ззаду, тому теж відкладається у довгий ящик, а можливо і зовсім не буду її розглядати.

17. Зчіпний пристрій для причепа

Або, як ще у простонароді називають цю опцію "фаркоп". 

Один із його плюсів, це те що він повністю електричний та його можна "викликати" за вимогою за допомогою кнопки у багажнику.

Увесь принцип його роботи можна побачити на цьому відео:


В цілому щось приєднювати потреби ще не виникало, а про нього думав тільки у контексті доповнення автомобіля ще однією опцією та можливим захистом заднього бамперу від недобросовісних водіїв на парковці😄.

18. Атермальне лобове скло

Додати тут нічого, це спеціальна опція під кодовою назвою: "Лобове скло Klimakomfort (S358A)" яке забезпечує менше засліплення, приємніший колір скла для очей, забезпечує менше вигорання елементів салону на сонці та захист від надлишкового перегріву у спеку за рахунок поглинання різних випромінювань.


Що ж, з чого можемо зробити висновок, що автомобіль у мене хоч і добре укомплектований, але до статусу "Максимальний", йому ще дуже далеко. Наразі все ж думаю, що треба зупинитись та особливо у такий складний час.

Все ще не обіцяю, що чогось може раптово не з'явитись. Але хотілось би приділити час іншим речам та у майбутньому вже рухатись далі. І все ж спробувати хоча б зараз приділити час насолоджуванням від поїздки у моєму поточному автомобілі, а не знову займатись пошуками запчастин, розбиранням салону та кодуванням.


Це наразі все, що я міг згадати про можливі опції які можна ще додати у мою BMW F10 525d, окрім цього чогось, що надає нам "Китай" та якийсь кастом я навіть і не розглядав. Але будь-який автомобіль можна безкінечно допрацьовувати.

Опубліковано: 10 травня 11:18
40 1 1

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Peugeot 407
Трохи харить постійна реклама Вашої тачки.
1
13 травня 23:09
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
Оцей фаркоп, звісно, нафіг нікому не треба, але я вживу бачив, як він виїжджає - і це вау просто!
12 травня 15:55
От того я й дійшов був ще колись давно, що бмв треба купувати зразу запаковану, в результаті то вийде всеодно дешевше )))
12 травня 14:37
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Chugaister
От того я й дійшов був ще колись давно, що бмв треба купувати зразу запаковану, в результаті то вийде всеодно дешевше )))
Chugaister, запаковану все одно не вийде) Завжди знайдеться що можна доставити, але на такі крайнощі як у цьому автомобілі я вже точно не піду)
1
12 травня 14:44
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
Так! Шотакоє?! Атпіска! В смислє всьо?! Нє, ну ви гляньте на нього! А шо, так можна було?! Шо значить "недоцільна витрата грошей"?) Як наче ото все до цього було доцільне!))) Це ж шлях воїна! Як там казав один відомий чувак: "Встань і йди!" ;)
2
12 травня 02:44
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
EvilFrees
Так! Шотакоє?! Атпіска! В смислє всьо?! Нє, ну ви гляньте на нього! А шо, так можна було?! Шо значить "недоцільна витрата грошей"?) Як наче ото все до цього було доцільне!))) Це ж шлях воїна! Як там казав один відомий чувак: "Встань і йди!" ;)
EvilFrees, ну от поки через складні часи, мабуть поставлю все на паузу. А допис буде нагадувати про те, що ще можна поставити і зробити) Не думаю, що я так просто все залишу і зупинюсь, але треба трохи і на машині покататись 😄😄😄
1
12 травня 14:45
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Барабан, какой-то, а вот была бы Ауди с материалами и опциями ))))
4
11 травня 01:06
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
sharkmann
Барабан, какой-то, а вот была бы Ауди с материалами и опциями ))))
sharkmann, та то так "мусорка" якась😁😁😁😁😁
То ж і так бмв, краще вже не буде
4
11 травня 10:10
Я їжджу на BMW 5 series (G30)
Здається їй вже пора на авторіа, а після новий проект, наприклад г30 барабан))
Не вірю в те, що ти довго зможеш жити без бажання щось доробити)
3
10 травня 18:39
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
dkukla
Здається їй вже пора на авторіа, а після новий проект, наприклад г30 барабан))Не вірю в те, що ти довго зможеш жити без бажання щось доробити)
dkukla, думаю що ні) можу передати естафету по створенню унікальної 5ірки наступної серії тобі) Я буду шукати вже достатньо укомплектовану. Але звичайно що думаю без довстановлення не вийде. Все ж як можна не поставити чогось чого не буде вистачати, а наприклад все одно машину зі всім чого душа бажає не знайти
1
10 травня 21:45
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
А мені минулої зими приходилось витягати ауді кватро з снігу тому форкоп корисна річ 😅
1
10 травня 15:34
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Mykoriak
А мені минулої зими приходилось витягати ауді кватро з снігу тому форкоп корисна річ 😅
Mykoriak, 😂😂😂😂😂😂😂
Цікавий випадок, все ж тут нещодавно зустрічав користувачів, які прославляли Audi на фоні BMW називаючи її не дуже гарними словами. Але і таке буває. Все ж мабуть залишу цю місію по витягуванню іншого автомобіля комусь іншому) Та і крюк який можна встановити у задньому бампері, може виручити і у такій ситуації
2
10 травня 15:36
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Барабан якийсь базовий виходить.
Он скільки опцій немає то.

Ще й ключем треба розблоковувати😕
6
10 травня 13:29
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
oleh_o
Барабан якийсь базовий виходить.Он скільки опцій немає то.Ще й ключем треба розблоковувати😕
oleh_o, залишу комусь іншому можливість отримати титул максимальної F10) А я вже якось потерплю без цих опцій 😄
Люблю свій бомж-пакет таким який він є)
2
10 травня 14:09
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
oleh_o
Барабан якийсь базовий виходить.Он скільки опцій немає то.Ще й ключем треба розблоковувати😕
oleh_o, а взагалі, у твоєму F25 із повного набору опцій, тільки дві ручки і ніякого Smart Opener немає 😄
Тому вітаю у "бомж-пакет" клубі)
10 травня 14:40
Я їжджу на BMW X3 (F25)
DimAssBMW
oleh_o,
DimAssBMW, Жарт уже неактуальний =)
1
10 вересня 08:45
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Автономний обігрівач
Але ця опція ніколи штатно не існувала у автомобілях із обвісом у М стилі. Так як система просто не влазить у передній бампер.

В мене ж м бампер І ця система стоїть хтось накалхозив ?)
1
10 травня 13:21
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Mykoriak
Автономний обігрівачАле ця опція ніколи штатно не існувала у автомобілях із обвісом у М стилі. Так як система просто не влазить у передній бампер. В мене ж м бампер І ця система стоїть хтось накалхозив ?)
Mykoriak, як стверджує каталог, різні ресурси де проводили подібні довстановлення, звідки я і зробив такі висновки. Що ця опція не може бути офіційно довстановлена на автомобілі у яких є опції: Спортивний комплект стиль M (P337A) або\і Аеродинамічний комплект M Technic (S715A). Тобто рекомендую дослідити він код і його опції, які були із заводу) Тоді буде зрозуміло. По оригіналу такого бути не могло і я на 90% впевнений у цьому. І автомобілей з подібними заводськими опціями не зустрічав наразі. Тільки у не М пак варіанті.
1
10 травня 14:06
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Mykoriak
DimAssBMW,
Mykoriak, ну xHP показує поточну комплектацію із самого автомобіля, яку можна змінити самому (що могли і зробити під час довстановлення). Під час кодування воно ніяк не буде вказувати на те що є якийсь конфлікт. Треба якийсь bimmer.work або mdecoder використовувати і там він код глянути оригінальний.
2
10 травня 14:18
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Mykoriak
DimAssBMW, можеш сам глянути він я тобі в телеграм кидав )
Mykoriak, я походу зрозумів) відповідь на фото твого автомобіля) у тебе щей туманок немає, тому такий комплект виявився можливим, дякую, треба оновити допис. Я не вдавався у ці деталі настільки)
1
10 травня 14:34
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Mykoriak
DimAssBMW, а ще замітив опцію 3АС форкоп
Mykoriak, ой, а я за нього зовсім забув, треба теж додати, дякую. Постійно за нього думав, думав і забув)
1
10 травня 14:40
Я їжджу на BMW 3 series (F30)
Стосовно додаткового оздоблення шкірою, для F01 прямо базова опція, я мав як раз таку - шкіряна торпедо та верхи карт. (Буває ще і низ також, individual для F01) - скажу, що сумнівне дооснащення) Nappa дуже ніжна, якщо торпедо ще ок, а ось карти… дуже легко подряпати і ніяк не усувається, а в очі кидається сильно. Дуже був радий пластику в F30.
2
10 травня 12:25
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
wendimas
Стосовно додаткового оздоблення шкірою, для F01 прямо базова опція, я мав як раз таку - шкіряна торпедо та верхи карт. (Буває ще і низ також, individual для F01) - скажу, що сумнівне дооснащення) Nappa дуже ніжна, якщо торпедо ще ок, а ось карти… дуже легко подряпати і ніяк не усувається, а в очі кидається сильно. Дуже був радий пластику в F30.
wendimas, ну так) будь-які речі вимагають жертв, як о то шкіра, яка якщо є, то хіба класно у автомобілі із заводу, тому що за нею треба доглядати і бути обережним. І в цілому це одна з причин чому я не хотів би цього робити за такі гроші. Знайти вживаний ідеал важко, відновлювати його - незрозуміло. Обтягувати самостійно шкірою? Не дуже хотів би, ще нічого такого кастомного в авто не робив. Тому як є) Буду без individual, некритична річ як на мене
10 травня 14:08
Я їжджу на BMW 3 series (F30)
EvilFrees
wendimas, я тому колись відмовився від карт із шкіряним низом, бо як уявлю, як хтось по цій шкирі ботинком проводить - в мене серце крається.
EvilFrees, О! Привіт) Мій колега фанат твоєї е39, ще з кацапського д2!)
Якщо по правді, то низ у f01 іде з більш грубої шкіри, ніж верх карт і торпедо. Як у е39 - не підкажу.
Там два варіанти:
1) Тільки верх торпедо і верх карт, як в моєму випадку. Просто опція «розширене оздоблення» S4M5A
2) Індівідуал, повністю все зі шкіри і вона відрізняється за структурою.
12 травня 12:31