Mercedes-Benz CL-class (W215) (Old money YACHT on wheels )

#1 Історія купівлі, перші враження, радість та водночас смуток

Я їжджу на Mercedes-Benz S-class (W221), Nissan Rogue (2G)
Хмельницький, Україна

Всім привіт! Радий вас вітати на сторінці мого нового автомобіля!

В даному пості будуть перші емоції, плани та роздуми щодо нової улюбленої іграшки, на кожен день.

Розповім коротку історію про те, як я дійшов до бажання придбати даний автомобіль, оскільки він не ординарний, не популярний, і дивлячись на його передню частину, для більшості, не зовсім симпатичний)


Перша зустріч


Все почалось з того, коли я з е39 пересів на w220. Двоякими були тоді відчуття, багато чого ві 39-ки більше подобалось, довго не міг змиритися з панеллю приладів та кнопками від спринтера, лишніх скрипів в салоні і ще багатьох не значних нюансів, але з часом я зрозумів кайф тієї машини та полюбив її. Поїздивши майже 2 роки стало зрозуміло точно одне - мені мало двигуна, хочеться чогось потужнішого, та я не бачу альтернативи 220-му в своєму бюджеті.Купувати таку ж машину з іншим двигуном також не дуже хотілося, тому вирішив все ж подивитися і на w215, які давно подобалися, але чомусь не розглядав їх як потенційне своє авто, так як раніше більше придавав уваги практичності. Зваживши всі «за» та «проти» (чаша «проти» значно переважувала «за», але ж один раз живемо) я твердо вирішив, що хочу поміняти 220-го на 215. 
w220 довго не змусив себе продавати, та пішов в хороші руки за 2 дні. Наступного дня я мчу майже за 600км за своєю мрією.

Як завжди, при огляді авто виявляється набагато більше нюансів ніж на фото та в описі, але мене вже було не зупинити. Зторгувавшись на пару сотень,  бʼємо по руках, підписуємо документи і автівка моя.

Перших 100км шляху не зовсім було зрозуміло, що це за авто, оскільки траса була вкрита голольодом, тому довелося їхати 40-50км/год, проте наступних 500 км я кайфував, посмішка не сходила з обличчя. Звук м113 мене зводив з розуму, динаміка в порівнянні з 3.2 кардинально різна, салон без лишніх «свєрчків» та шумів, а комфорт гідропідвіски змушував по неволі думати що я пливу на якійсь яхті..


Хоч і в нас в країні дозволили переоформлення авто без експерта, я вирішив не ризикувати та витратив годину часу щоб пересвідчитись в тому, що з авто все гаразд


Довольний я, на фоні натяжних потолків некролакшері кара😂


Гудуємо коней.  Сітрік, машина з кермом-спінером, яка довезла до Мерса, на диво дуже комфортна та динамічна машинка, сподобалась


Проте в 24 річній машині не може не бути недоліків. Не значні подряпини, тріщина ліхтаря, безліч помилок по фарах, а іноді навіть по ABC, «натяжна» стеля на шторці люка та зломані попільнички з підстаканниками. Все це згодом усунеться. Так, я розумію, що недоліків можливо забагато, але наступна така машина має цінник х3 і не факт, що вона також не без «подарунків»

Отже, що ми маємо: 5-ти метрове авто, 5 літрів, безліч харизми та драйву, комфорт та необхідну мені динаміку, чи ж не круто? Але ж ні, завжди хочеться чогось більшого, а значить будуть різні доопрацювання. 
В цій автівці хочеться зберегти якомога більше її автентичності, залишити все в стоці, єдине лише що буде замінено - це колісні диски, які у мене залишились від 220, оригінальні r18 AMG. Також в планах замінити решітку радіатору, яка трішки заколхожена попередніми власниками. 
Також стою перед вибором щодо тонування авто. В 220-му тонування було в круг, дуже комфортно себе почував за кермом, тут ж навпаки, як рибка в акваріумі + літом буде трохи не комфортно. Тоді в чому ж дилема якщо все очевидно? А дилема в тому, що дуже подобається зовнішній вигляд авто без тонеру, як білий салон видніється з-за вікон, як блікують фіолетовим вітрове та заднє скло. Над цим ще буде час подумати, експлуатація покаже.

Сьогоднішня поїздка після купівлі даної автівки, викликала сильне бажання вчепити на дах додатковий багажник, пригнути з сімʼєю в машину, та обʼїздити всю Європу, подорожуючи по різних мальовничих місцинах, але є одне але, сусіди підари, і саме це збиває на нуль всю ейфорію від покупки, експлуатації та інших моментів повʼязаних з автомобілем..

всім миру, ми переможемо💪

Опубліковано: 07 січня 00:56
Подія: 06 січня 23:39
69 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Маю на свому 220-му і ту підвіску, і той двигун, абсолютно погоджуюсь.
З приводу помилок, після покупки у мене виникали проблеми з підвіскою, падала в аварію, це може проявлятись двома випадками, світиться червоним на приладах АВС-воркшоп, і або вона повністю падає на пузо і продовжує рух. або ж з нормальним кліренсом стрибає по нерівностях немов стара розй.. роз.. заїжжена в смерть волга, на поворотах крени ловить неймовірні, ніби просто інша машина. Ше я помітив що вона криво стояла на рівній дорозі, де б не зупинився, заднє ліве крило завжди нижче ніж інші, діагностики та часу на адаптації не було, але були пара нормальних такий пласкогубців, якими були підігнуті тяжки від датчиків, там під кожним крилом є датчик, він міряє положення стійки відносно кузова.. я не кажу що це правильно і не закликаю так робити, просто пару разів погравшись таким чином, машина поїхала ще краще ніж до цього, жодної помилки з того дня не з'являлось, наїзд на новий шар асфальту по трасі де ремонтується дорога просто не відчувається, тобто аби я не бачив очима що я наїжджаю на різкий підйом в кілька сантиметрів, я б про це не здогадався, підвіска їсть абсолютно все там де немає різких вибоїн, де немає суцільних ям на дорозі, якщо ці ямки прикатані і плавні, він їх з'їдає, по відчуттях це якась магія)
з приводу некрасивої морди на 215 кузові не згоден, дуже симпатичне некролакшері) Звісно дивлячись на нього збоку стає зрозуміло що це був атомобіль, а вони йому зрізали стійку і прикрутили інший дах, але він не страшний, абсолютно)
22 січня 02:27
Sweeter_Sweater
Маю на свому 220-му і ту підвіску, і той двигун, абсолютно погоджуюсь.З приводу помилок, після покупки у мене виникали проблеми з підвіскою, падала в аварію, це може проявлятись двома випадками, світиться червоним на приладах АВС-воркшоп, і або вона повністю падає на пузо і продовжує рух. або ж з нормальним кліренсом стрибає по нерівностях немов стара розй.. роз.. заїжжена в смерть волга, на поворотах крени ловить неймовірні, ніби просто інша машина. Ше я помітив що вона криво стояла на рівній дорозі, де б не зупинився, заднє ліве крило завжди нижче ніж інші, діагностики та часу на адаптації не було, але були пара нормальних такий пласкогубців, якими були підігнуті тяжки від датчиків, там під кожним крилом є датчик, він міряє положення стійки відносно кузова.. я не кажу що це правильно і не закликаю так робити, просто пару разів погравшись таким чином, машина поїхала ще краще ніж до цього, жодної помилки з того дня не з'являлось, наїзд на новий шар асфальту по трасі де ремонтується дорога просто не відчувається, тобто аби я не бачив очима що я наїжджаю на різкий підйом в кілька сантиметрів, я б про це не здогадався, підвіска їсть абсолютно все там де немає різких вибоїн, де немає суцільних ям на дорозі, якщо ці ямки прикатані і плавні, він їх з'їдає, по відчуттях це якась магія)з приводу некрасивої морди на 215 кузові не згоден, дуже симпатичне некролакшері) Звісно дивлячись на нього збоку стає зрозуміло що це був атомобіль, а вони йому зрізали стійку і прикрутили інший дах, але він не страшний, абсолютно)
Sweeter_Sweater, в моєму випадку все просто - блок клапанів)
1
22 січня 17:40
Sweeter_Sweater
Маю на свому 220-му і ту підвіску, і той двигун, абсолютно погоджуюсь.З приводу помилок, після покупки у мене виникали проблеми з підвіскою, падала в аварію, це може проявлятись двома випадками, світиться червоним на приладах АВС-воркшоп, і або вона повністю падає на пузо і продовжує рух. або ж з нормальним кліренсом стрибає по нерівностях немов стара розй.. роз.. заїжжена в смерть волга, на поворотах крени ловить неймовірні, ніби просто інша машина. Ше я помітив що вона криво стояла на рівній дорозі, де б не зупинився, заднє ліве крило завжди нижче ніж інші, діагностики та часу на адаптації не було, але були пара нормальних такий пласкогубців, якими були підігнуті тяжки від датчиків, там під кожним крилом є датчик, він міряє положення стійки відносно кузова.. я не кажу що це правильно і не закликаю так робити, просто пару разів погравшись таким чином, машина поїхала ще краще ніж до цього, жодної помилки з того дня не з'являлось, наїзд на новий шар асфальту по трасі де ремонтується дорога просто не відчувається, тобто аби я не бачив очима що я наїжджаю на різкий підйом в кілька сантиметрів, я б про це не здогадався, підвіска їсть абсолютно все там де немає різких вибоїн, де немає суцільних ям на дорозі, якщо ці ямки прикатані і плавні, він їх з'їдає, по відчуттях це якась магія)з приводу некрасивої морди на 215 кузові не згоден, дуже симпатичне некролакшері) Звісно дивлячись на нього збоку стає зрозуміло що це був атомобіль, а вони йому зрізали стійку і прикрутили інший дах, але він не страшний, абсолютно)
Sweeter_Sweater, щодо вигляду авто - це абсолютно субʼєктивна думка, кожному свої фломастери, як то кажуть)
22 січня 18:11
TonySh
Sweeter_Sweater, щодо вигляду авто - це абсолютно субʼєктивна думка, кожному свої фломастери, як то кажуть)
TonySh, на цій планеті існує Chery QQ, Pontiac Aztec та Fiat doblo, це парадоксальні автомобілі, в них і об'єктивна і суб'єктивна оцінка завжди співпадає) а W215 дуже харизматичний, як мінімум 5 метрів розділені всього двома дверима це практично формула успіху)
1
22 січня 18:19
Я їжджу на Dodge Journey
Я проти тонування цього авто...
1
12 січня 01:41
Я їжджу на Volkswagen Touareg (2G)
Їздив на такому колись)
1
12 січня 00:35
+1 проти тонування. Машина виглядає завжди актуальною і свіжішою!
Тачка одна з моїх мрій юності!
10 січня 14:36
SanKS
+1 проти тонування. Машина виглядає завжди актуальною і свіжішою!Тачка одна з моїх мрій юності!
SanKS, експлуатація покаже) з точки зору естетики - згоден на всі 100
З точки зору практичності, тонер переважає)
2
10 січня 15:28
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Я теж був на цьому "роздоріжжі", але добре подумавши дійшов висновку, що я надто бідний для такої автівки. І разом з тим поклав хрест на e38, e39 та c140, які теж мені дуже і дуже подобаються навіть по сьогоднішній день.
10 січня 12:10
MEDVEDc4
Я теж був на цьому "роздоріжжі", але добре подумавши дійшов висновку, що я надто бідний для такої автівки. І разом з тим поклав хрест на e38, e39 та c140, які теж мені дуже і дуже подобаються навіть по сьогоднішній день.
MEDVEDc4, я перед тим як брати довго думав, рахував, радився. Нічого в мою сторону не переважало окрім бажання її придбати)
По великому рахунку, окрім гідропідвіски, в ній немає аж чому ламатися, а навіть якщо шось і вийде з ладу, то ціни не надто космічні. Двигун примітивний та надійний, кпп також + не дорога в обслуговуванні, а все решта як у всіх інших
10 січня 15:27
атермальну плівку ніхто не відміняв
10 січня 08:37
SvyatoshinSky
атермальну плівку ніхто не відміняв
SvyatoshinSky, вітрове та заднє скло з заводу атермальні
10 січня 15:24
Я їжджу на Volvo S80 II
Я б тонував,але самою мінімальною плівкою,дійсно салон кайф!
09 січня 10:26
Я б не тонував ні в якому разі. В тому і суть такої купешки, ідеальний чистий стоковий вигляд, особливо з світлим салоном. З тонуванням вона зразу стане ще один колхозиком на вид
2
08 січня 19:05
Класна купешка! На мою думку немає більше індивідуального авто ніж купеха. Кузов що найкраще розкриває дизайн авто.
1
08 січня 16:12
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Цікаве авто!!
1
08 січня 01:18
NY
Цікаве авто!!
NY, дякую!)
08 січня 08:11
Вітаю. Хай служить вірою і правдою.
1
07 січня 22:53
Вітаю ✌️✌️✌️🔥🔥🔥
07 січня 22:23
bmwandron
Вітаю ✌️✌️✌️🔥🔥🔥
bmwandron, дякую✌️
1
07 січня 22:26
Вітаю, і особливо з вибором кузова купе)) хай сидять тихенько хто каже що це не то, просто заздрять))
Інколи нє, нє, да заглядуюсь для покупки на наступний цл))
07 січня 19:09
serTeL
Вітаю, і особливо з вибором кузова купе)) хай сидять тихенько хто каже що це не то, просто заздрять)) Інколи нє, нє, да заглядуюсь для покупки на наступний цл))
serTeL , я було вже розстроївся в пошуках машини, одні корчі попадалися в моєму бюджеті, навчав дивитися вже камрі солару, і лагуну купе. Остання дуже навіть подобається, але вискочив цей красень, все кинув і полетів забирати)
07 січня 19:22
TonySh
serTeL , я було вже розстроївся в пошуках машини, одні корчі попадалися в моєму бюджеті, навчав дивитися вже камрі солару, і лагуну купе. Остання дуже навіть подобається, але вискочив цей красень, все кинув і полетів забирати)
TonySh, хее, ну як власник лагуни купе то скажу що машинка прикольна, але до мерса далеко все рівно, тим більше 5л😆)) то правильно зробив що саме його забрав) хай їздить і не ламається😉
08 січня 11:05
TonySh
serTeL , лагуна мені подобається тим, що задня 3/4 дуже нагадує мені чомусь s coupe w217)
TonySh, ага, дуже схожа на мерса, але прикол що реноха раніше вийшла😆
08 січня 11:15
TonySh
serTeL , я було вже розстроївся в пошуках машини, одні корчі попадалися в моєму бюджеті, навчав дивитися вже камрі солару, і лагуну купе. Остання дуже навіть подобається, але вискочив цей красень, все кинув і полетів забирати)
TonySh, у мене у дворі інколи хлопець приїздить на такому ж чорному, тільки не 5л, то стильовий апарат, на гарні колеса, полірнути, натерти і буде прям цукерочка))
08 січня 11:07
serTeL
TonySh, оно гля))
serTeL , ззовні наче 5.5)
В амг обвісі круто виглядає)
08 січня 11:11
TonySh
serTeL , ззовні наче 5.5)В амг обвісі круто виглядає)
TonySh, якщо правильно пам'ятаю то 320ий дизельок то. Як приїде гляну)
08 січня 11:16
serTeL
TonySh, якщо правильно пам'ятаю то 320ий дизельок то. Як приїде гляну)
serTeL , хіба вона перероблена, бо з заводу менше 5л не існує)
08 січня 11:17
TonySh
serTeL , хіба вона перероблена, бо з заводу менше 5л не існує)
TonySh, внатурі, глянув вікі. Знач то хтось шильдики ліві начепив😆 тепер ще цікавіше стало))
08 січня 11:20
TonySh
serTeL , хіба вона перероблена, бо з заводу менше 5л не існує)
TonySh, прикинь, цл600 по віну з 5.8, а зараз по докам 3.2дизель😆
08 січня 11:23
serTeL
TonySh, прикинь, цл600 по віну з 5.8, а зараз по докам 3.2дизель😆
serTeL , 600 часто переробляють, мотори так собі там)
08 січня 11:24
Я їжджу на Subaru Forester (SF)
класний варіант.
і так. одне життя, не все на дизельних пасатах їздити.
p.s. я б не тонував. хай всі бачать задоволеного власника ))
1
07 січня 16:47
ГБО залишається ?
07 січня 14:46
Marcus_Dugin
ГБО залишається ?
Marcus_Dugin, звісно ж)
Коли бомж купує некролухарі, хоть на чомусь має бути економія🥲
2
07 січня 14:53
25fxti
TonySh, шо по витраті палива в місті?)
25fxti, не можу ще сказати, так як не маю досвіду експлуатації. Я гадаю, що 25-30л десь буде, з моїм стилем їзди.
07 січня 22:17
Я їжджу на Subaru Forester (SG)
TonySh
25fxti, не можу ще сказати, так як не маю досвіду експлуатації. Я гадаю, що 25-30л десь буде, з моїм стилем їзди.
TonySh, не кісло. На прямому вихлопі з Н пайпом має звучати просто круто ))
08 січня 13:44
Я їжджу на Audi 100 (C4), Audi S6 (C4)
Вітаю з покупкою прекрасного екземпляру класичного мерседеса!) Особисто я б в жодному разі не тонував його, бо загальна картина зміниться докорінно і він стане типовою "снгшною чорною купехою" Можна сказати, що перетвориться з авто адвоката в хорошому костюмі на машину темщика на спортиві )
5
07 січня 13:03
Однозначно залишити розтонованою машину, якщо нема атермалки, то доклеїти її. Успіхів
3
07 січня 12:25
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
На першому фото, пушка-бомба!
1
07 січня 11:26
Вітаю з купівлею!) Гарне авто👍
07 січня 09:48
Скло можна заклеїти якісною атермальною (прозорою) плівкою від компанії 3M. Вона буде зупиняти ультрафіолет, салон влітку не буде так сильно нагріватись від сонячних променів, а зовні скло буде виглядати як заводське не тоноване.
2
07 січня 09:45
А без газа если кататься, то какой расход? Тонировка все испортит, а заводских решений со шторками нет на заднюю сферу?
1
07 січня 09:32
Lovisandali
А без газа если кататься, то какой расход? Тонировка все испортит, а заводских решений со шторками нет на заднюю сферу?
Lovisandali, я не маю ще досвіду їзди без газу
Росхід на сотню по трасі вийшов порядка 12л на сотню, що еквівалентно 10л бензину десь
Вони то є зі шторками, проте це не сама популярна машина, а найти в білому виконанні її мені здається майже не реально
07 січня 09:33
TonySh
Lovisandali, я не маю ще досвіду їзди без газуРосхід на сотню по трасі вийшов порядка 12л на сотню, що еквівалентно 10л бензину десьВони то є зі шторками, проте це не сама популярна машина, а найти в білому виконанні її мені здається майже не реально
TonySh, я думаю и в черном нормально контрастировать бы, с кузовом, а салон именно белый? На фото выглядит серым и не хочу обидеть, но когда у меня на е39 был серый салон- она мне всегда чуть отдавала каким-то Киа)
07 січня 09:36
хотелось бы больше фото салона увидеть) поздравляю с покупкой!
2
07 січня 09:18
sasha.netvoekino
хотелось бы больше фото салона увидеть) поздравляю с покупкой!
sasha.netvoekino,
Дякую!
все в наступних постах.
Салон потребує хімчистки, чим планую найближчим часом зайнятися)
2
07 січня 09:21
дивився на це авто декілька днів на авторіа, але швидко продалося... Салон виглядає шикарно в цьому кольорі. Щодо стану - то не дивно і ще норм... Рік тому поїхав за 100 км дивитися у цьому кузові - її стан майже на рік відбив бажання ((
07 січня 04:28
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Ну і вітання з покупкою.
Дійсно специфічне і не банальне авто)

П.С. Я б не тонував
2
07 січня 02:18
Тонування на ньому це +10 до віку та -10 від стилю.
6
07 січня 01:51
LOWERANDWIDER
Тонування на ньому це +10 до віку та -10 від стилю.
LOWERANDWIDER, мене майже переконали цього не робити)
1
07 січня 08:15
Я їжджу на Audi A5 (1G)
Дуже-дуже хочеться поїхати саме власним автомобілем в Європу :(
07 січня 01:28
eBatushka
Дуже-дуже хочеться поїхати саме власним автомобілем в Європу :(
eBatushka, наче такі прості речі, а такі недосяжні)
3
07 січня 01:31