BMW X3 (F25) (🔊Pure Sound🔊)

[031] Автозвук. Прибираємо дещо із Harman Kardon, вітаємо Custom (UPD8 - 23.07.24)

Я їжджу на BMW X3 (F25)
Київ, Україна

Вітаю усіх!

Звук в авто для мене був однієї із найважливіших характеристик. Їздити тихо під умовне радіо - точно не мій вибір. За кермом хочеться відчувати себе на концерті, аби музика наповнювала салон. І неважливо, який жанр прослуховувати: чи мелодійний вокал у джазі чи шалене відбиття барабанів з гітарними рифами під крик метал-вокаліста=)

Ще на Опелі GTS була побудована перша кастомна система (записи є тут і тут). І фінальним результатом я був супер задоволений. Для себе розумів, що у майбутніх авто завжди буде кастомка. 

З появою Ікса, вирішив дати шанс Харману проявити себе. І в цілому, можна сказати, що декому його може вистачити з головою, особливо для жанру поп музики з електронними барабанами. Багатополосний еквалайзер дозволяє досить гнучко підлаштувати бажаний для себе звук.
Але... пару місяців я почергово їздив то на GTS, то на Іксу. І от у цих поїздках була чітко помітна колосальна різниця у якості, гучності, деталізації звуку. Отже, вирішено: Харман буде замінений у майбутньому.

А що взагалі штатно може бути на F25? Якщо говорити про авто із США та Канади(починаючи від 2012 року), то тільки 2 рівні акустичних систем:
1. 676 - Hi-fi sound system: 12 динаміків
2. (дорестові авто) 677 - Premium hi-fi system: 16 динаміків 
2. (рестові авто) 688 - Harman Kardon surround sound system: 16 динаміків

 

 

Узагальнена схема мультимедіа для X3 F25

 


Усіх їх об'єднує виробник динаміків: Premium Sound Solutions. Динаміки 677 та 688 однакові й відрізняються від 676. Підсилювачі для 676(з потужністю, наче як, на 205 Вт) та 677 вироблені компанією Lear Corporation. Підсилювач же для 688(10 каналів, потужність 600 Вт) від компанії Harman Becker Automotive Systems.
У 676 немає surround динаміків (на картинці зверху під номером 9).
От і усі відмінності по апаратній частині.

Топової для BMW на часи існування F кузову Bang&Olufsen саме для Х3 не передбачено, купуй X5😜
Про саму ж систему B&O та її якість звучання у BMW 5 серії ви можете почитати у записі від @DimAssBMW . Рекомендую!
UPD4 - мені вдалося послухати B&O наживо на F11. Моя суб'єктивна думка така, що це, напевно, одна з найкращих штатних систем у авто, які можна знайти. Грає дуже збалансовано, дуже потужно та деталізовано. Особливо припаде до душі людям, що хочуть отримати об'ємний звук(не моє взагалі), там цього вдосталь, аж занадто. 

Для інших ринків є ще варіант базового звуку на 6 динаміків та без підсилювача. За нього нічого не можу сказати, адже наживо не бачив і не чув=)

Допрацьовувати звук у Іксу я почав із повної шумовіброізоляції та встановлення повноцінного сабвуфера Helix K10W(з підсилювачем Helix M One X). Почитати про ці роботи можна тут.

Наступним же етапом запланована заміна штатного Harman підсилювача, додавання звукового процесору (DSP) та заміна усієї фронтальної акустики.

Компанією, яка займеться усіма цими роботами, стала Next Level. Як з'ясувалося потім - вони є колишніми вихідцями із Харківського AAC

От такий заїзд у бокс



Трохи офісу



Більше години ми обговорювали майбутній проект, хлопці вислуховували мої побажання та давали свої рекомендації у межах вибраного мною бюджету. Нагадую, що автозвук - це від 500$ і до десятків тисяч вічнозелених=)

ВЧ + СЧ вибирав відштовхуючись від попереднього досвіду використання динаміків від German Maestro. Модель CS4008 (сайт) має потрібний нам 4" СЧ. 
Мідбаси (midrange woofers) діаметром 8" на більшості BMW знаходяться під передніми сидіннями і виконують роль сабвуфера. Будуть замінені на Match MW 8BMW-D (сайт), які є Plug&Play рішенням для наших авто.
 
Ну а керувати цим усім буде "комбайн" - 10 канальний процесор-підсилювач Match UP 10DSP (сайт)

UPD1 - Додаю характеристики даного підсилювача:


Match UP 10DSP Specification




Match є частиною компанії Audiotec Fischer(сайт), до складу якої входять також більш преміальні Helix та Brax (уже hi end рівень з відповідною ціною).

 

Німецькі

 

Тепер перейдемо до самої системи підключення. ВЧ та СЧ будуть на одному каналі, адже конструктивно у F25 вони знаходяться дуже близько один до одного, то ж для них не треба налаштовувати затримки. Розділені вони кросовером, який буде захований у дверях.
Ще по 1 каналу піде на кожен із мідбасів. 
Для чого ж тоді аж 10 канальний Match? Я захотів залишити центр для покращення сцени та залишити "підзвучку" динаміків у задніх дверях та surround динаміків у задніх стойках.
Якщо звук з ними не сподобається, їх завжди легко можна відключити.
Сумарне розділення каналів виглядає так:
1 - лівий фронт
2 - лівий мідбас
3 - центр
4 - правий фронт
5 - правий мідбас
6 - лівий тил
7 - правий тил
8 - лівий surround
9 - правий surround

Match видає по 65 Вт на канал та по 90 Вт (при опорі динаміка 4 Ом) на кожен із мідбасів.

Схема підключення підсилювачів наступна. 
Звук з магнітоли подається на підсилювач Harman по оптиці; звідти по високому рівню на підсилювач Match10, до якого по RCA під'єднаний підсилювач на сабвуфер.

UPD5 - спрощена схема підключення та з'єднань усієї системи виглядає так:

Paint-майстер




Звісно ж, штатний еквалайзер повністю плаский (по 0), а об'ємний звук вимкнений.

То ж залишаю авто на пару днів хлопцям. Далі будуть декілька фото процесу роботи:

 

Хаос на підсилювачах

 

 

А тепер усе красиво

 

 

Підготовлене місце під СЧ динамік

 

 


Ось цей красень





Приїхав по готового Ікса я через 2 дні. Десь з годину-півтори ми калібрували звук уже конкретно для мене. 
Це, напевно, найбільший плюс кастомки, що систему можна підналаштувати під вподобання майже будь-кого.
Залишаю фото того пресету, який підійшов для моїх вух. На них можна побачити вибрані затримки (відстані до динаміків від слухача), зрізи по частотах, рівні гучності і т.п.

 

Центр

 

 

Фронт, лівий

 

 

Фронт, правий

 

 

Мідбас, лівий

 

 

Мідбас, правий

 

 

Тил, лівий і правий однакові, без коригувань, приглушені

 

 

Surround, лівий і правий однакові, без коригувань, приглушені

 

 

Ну і король НЧ - сабвуфер

 

Одна із основних цілей, які досягаються при такому детальному налаштуванні - це плавний перехід від частот одного динаміку до іншого, аби не було провалів, або зон, де грають обидва одночасно.
У музиці це особливо відчувається, наприклад, на барабанних партіях. 
А як налаштована сцена... умм, коли на рівні торпедо перед склом звук рівномірно розкладений, наче, на кожний інструмент. Описувати таке досить важко, треба слухати=)

Побудована система змогла "переварити" різноманітних виконавців, які у мене є на флешці: Queen, Disturbed, Metallica, Scorpions, Bon Jovi, Elvis Presley, Elthon John, Eminem, Johnny Cash, AC/DC, Imagine Dragons, Океан Ельзи, Калуш, Без Обмежень, Van Canto, Frank Sinatra, The Weeknd, Tina Turner, Nightwish, Lana Del Rey, Adele, The Killers, Black Sabbath, Kiss, Grandma's Smuzi (рекомендую усім пооцінювачам року або ж каверів), FFDP, Europe та ще багато інших. Як видно, діапазон жанрів дуже різноманітний, але неважливо, яку пісню захочеться послухати - звучати вона буде фантастично і відчуття перебування на персональному концерті гарантовані.

Я дуже дякую Артему, Дмитру, а також усім причетним із Next Level, хто допоміг втілити даний задум в реальність. Результатом я задоволений на усі 200% і можу сміливо рекомендувати цю компанію усім, хто хоче отримати дійсно якісний звук.

P.S. Якщо ви власник HK, B&O, B&W, Burmester чи ще якоїсь відомої штатної акустичної системи і думаєте, що вона у вас звучить ідеально і краще уже нікуди, то ви дуже сильно помиляєтесь=)

Додам також фото зі штатного комплекту Harman Kardon

 

Мідбаси

 

 

Мідбас ззаду

 

 

СЧ

 

 

СЧ ззаду

 

 

ВЧ

 

 

ВЧ ззаду

 

💲Бюджет даного проекту💲:

Фронт - 8300 грн
Мідбаси - 10350 грн
Підсилювач-процесор - 28000 грн
Встановлення, налашутвання, кабеля живлення і все інше - 15000 грн
Саб + підсилювач були перенесені з GTS - близько 20000 грн

Чи є сенс рухатися далі і куди?
Звісно ж, є. Мідбаси ще мають хороший запас потужності. Збільшивши бюджет, можна використати інший підсилювач, наприклад 6 канальний Helix P Six, залишивши тільки фронт.
Також, ідеально було б переробити місця розташування СЧ (знаходяться досить низько, ще й встановленні не під зовсім підходящим кутом) та ВЧ, але це уже тягне за собою внесення змін у передні стійки, чого не дуже хочеться, напевно. UPD8 - хочеться не хочеться, а звук треба. Стійки для СЧ/ВЧ готові.😁

UPD7 - додав у систему MOST-адаптер

UPD2 - Додаю посилання на "тест" фінального результату:
Можна почитати у окремому записі тут

UPD6 - Додаю посилання на замір АЧХ за допомогою вимірювального мікрофону

UPD3 - Відгуки користувачів, яким вдалося послухати дану систему наживо:

@Kurtis 
"Сьогодні мав можливість послухати звучання цієї авто-музичної-студії. По іншому це не назвеш. Відчуття що по басу, що по чіткості звучання просто ідеальні!!! Навіть пісні які не заходили при такому звучанні - Кайф!!! А бас передає по тілу через сидіння, і жодних хрипів чи по сторонніх дивних скрипів!!! Це рівень ТОП"

@EvilFrees 
"Теж мав можливість насолодитися звучанням цієї аудіосистеми. Що можу сказати від себе:
- Грає дійсно гучно. Я не здивований, що не вийшло записати цей звук мікрофоном - в нього від гучності просто волосся дибки встало. Мій телефон теж не витримав. Хоча на концертах справлявся. Але при цьому ні в машині, ні в динаміках нічого не рипить, не скрипить, і відчуття від прослуховування музики не погіршуються. Звук в кашу не звалюється і це класно.
- Ми прослухали багато різних жанрів - і поп, і реп, і рок. В кожному жанрі система показала себе чудово. Повний спектр звуку, всі інструменти чудово чути, ніякої каші. Провалів по частотах теж ніяких не чутно. Звук насичений і щільний. Цікаво тепер подивитись на частотну характеристику.
- Басу достатньо, він щільний, його багато і він приємно віддає в сєдуху, але разом з тим немає відчуття, що його занадто і буботіння не розриває голову.
- Сцена налаштована так, щоб увесь звук був попереду, як на концерті. Я хоч більше люблю, щоб звук був 3д, але проблеми при прослуховуванні це не викликає, дійсно сидиш, як на концерті)
Опшім, мені сподобалося! І так, це треба слухати в машині. Запис, як не крути - не передає атмосферу."

@SerhiiVolvo 
"Так, ну настав і мій час поділитися враженням від прослуховування)
Звук справа дуже суб'єктивна, тому швиденько мої суб' єктивні, смакові враження, а потім об'єктившіна)
Суб' єктивно, саунд, точніше налаштування взагалі не моє, дуже акцентований, з перевагою сабового діапазону у НЧ і яскраво підкресленим вокалом , я фанат більш нейтральних налаштувань, але це усе питання смаку, і відношення до об'єктивної оцінки системи ніякого не мають.
Незважаючи на компромісні інсталяційні рішення та недоліки розміщення по штатних місцях СЧ-ВЧ у f25, хлопцям що налаштовувати систему вдалося витягнути сцену доволі високо, гарно сфокусувати образ вокалу, при цьому не втративши відчуття панорами, звук не збирається в одній точці, як це інколи трапляється в погоні за фокусіровкою.
Дуже сподобалися твітера, верх хоч і підрізаний ( налаштування), але дуже прозорий і розгорнутий, приємний і м'який що незавжди характерно для металевих твітерів.
Саб зібраний, "кіношний", швидкий та гарно контрольований, ніяких гудєній і відчутних на слух незатихаючих стояків.
До СЧ, особливо враховуючи розміщення у дверях також ніяких питань, чітко, без спотворень, пацанам що крутили систему, моє почтеніє).
Єдине де прям залишилися питання це робота в низькій середині - мід басі. Чи то через перевагу сабу, чи специфіка салону трохи , не вистачало розбірливості в цьому діапазоні.
Взагалі система залишила позитивне враження, ефект "вау" у ній однозначно присутній)"

------------------------------------------------------------------
Дякую, що дочитали! Підписуйтесь, коментуйте

Далі - більше!


Ціна питання 61000 UAH,
Опубліковано: 27 жовтня 2023р. 00:58
Подія: 15 червня 2023р. 15:00

Допис підтримали

39 3 2

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
так, є питання по центральному каналу
в мене там СЧ і ВЧ динаміки окремо
компоненти думаю замінювати на рішення MATCH UP від Audiotec Fischer
документація пише, що мені в центральний канал підходить тільки одна модель — MATCH UP X4BMW-CTR.3
але вона коаксіальна
питання наступне: що мені робити з заводським ВЧ динаміком? "викинути" його взагалі?
чи шукати якесь рішення, де СЧ і ВЧ будуть все ж окремо один від одного?
і що взагалі краще?
16 грудня 15:44
Я їжджу на BMW X3 (F25)
enblr
так, є питання по центральному каналув мене там СЧ і ВЧ динаміки окремокомпоненти думаю замінювати на рішення MATCH UP від Audiotec Fischerдокументація пише, що мені в центральний канал підходить тільки одна модель — MATCH UP X4BMW-CTR.3але вона коаксіальнапитання наступне: що мені робити з заводським ВЧ динаміком? "викинути" його взагалі?чи шукати якесь рішення, де СЧ і ВЧ будуть все ж окремо один від одного?і що взагалі краще?
enblr, "але вона коаксіальна" - це нічого страшного. Коаксіал, грубо кажучи, визначає лише розташування динаміків. У MATCH UP X4BMW-CTR.3 їх так же само, як у штатки 2. Просто ВЧ висить на СЧ. Добре це чи погано - нуу, для центрального каналу майже ніякої різниці, певно. Далі, що у штатці, що у Match від DSP/підсилювача на центральний канал йде один кабель, а далі уже звук почастотно ріжеться кросовером, аби на кожен із динаміків пішло те, що він може відіграти.
"що мені робити з заводським ВЧ динаміком" - тут кілька рішень:
1 - взагалі не міняти центральний канал, налаштувати правильну сцену через match10 без центрального каналу не важко. Економія майже 100 доларів.
2 - поставити цей MATCH UP X4BMW-CTR.3 замість штатного центрального СЧ, а ВЧ штатний залишити(просто до нього не буде кабелів йти), якщо це можна зробити конструктивно
3 - залишити центральний канал штатним, але підключити його до DSP - хай бере участь у створенні сцени

Я би зупинився або на 1, або на 3 варіанті.

Особисто у мене штатний центральний канал від Хармана використовується (але не завжди, ахаха)
1
16 грудня 16:11
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
oleh_o
enblr, "але вона коаксіальна" - це нічого страшного. Коаксіал, грубо кажучи, визначає лише розташування динаміків. У MATCH UP X4BMW-CTR.3 їх так же само, як у штатки 2. Просто ВЧ висить на СЧ. Добре це чи погано - нуу, для центрального каналу майже ніякої різниці, певно. Далі, що у штатці, що у Match від DSP/підсилювача на центральний канал йде один кабель, а далі уже звук почастотно ріжеться кросовером, аби на кожен із динаміків пішло те, що він може відіграти."що мені робити з заводським ВЧ динаміком" - тут кілька рішень:1 - взагалі не міняти центральний канал, налаштувати правильну сцену через match10 без центрального каналу не важко. Економія майже 100 доларів.2 - поставити цей MATCH UP X4BMW-CTR.3 замість штатного центрального СЧ, а ВЧ штатний залишити(просто до нього не буде кабелів йти), якщо це можна зробити конструктивно3 - залишити центральний канал штатним, але підключити його до DSP - хай бере участь у створенні сцениЯ би зупинився або на 1, або на 3 варіанті.Особисто у мене штатний центральний канал від Хармана використовується (але не завжди, ахаха)
oleh_o, вирішив, все-таки, використати рішення №2 🙂
глянув в інтернетах, там штатний ВЧ можна залишити не підключеним

вже замовив, завтра доставлять
тепер дороги назад вже немає)))))))
1
18 грудня 23:10
Я їжджу на BMW X3 (F25)
enblr
oleh_o, вирішив, все-таки, використати рішення №2 🙂глянув в інтернетах, там штатний ВЧ можна залишити не підключенимвже замовив, завтра доставлятьтепер дороги назад вже немає)))))))
enblr, О, добре, що можна просто залишити непідключеним, просто і ефективно.

Що ж, вітання у нашому закладі. Можеш вибрати номер палати)
1
18 грудня 23:21
Без коліс :(
Круто зроблено, респект! Тільки я подивився на характеристики ваших мідбасів match де в тех характеристиках частота знаходиться 20-140hz, а у вас вони порізані на 65-283Hz! Трошки не зрозуміло як так, можливо не те фото виклали? Чи так можна 😁 Можуть так і згоріти.
14 жовтня 23:40
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Rostt
Круто зроблено, респект! Тільки я подивився на характеристики ваших мідбасів match де в тех характеристиках частота знаходиться 20-140hz, а у вас вони порізані на 65-283Hz! Трошки не зрозуміло як так, можливо не те фото виклали? Чи так можна 😁 Можуть так і згоріти.
Rostt, Дякую!=)

" в тех характеристиках частота знаходиться 20-140hz" - Та ні, скрін вірний. Хмм, підозрюю, що то якась опечатка виникла у характеристиках і саме у -D версії цих мідів. Адже у -S версії взагалі немає інфи про frequency response. А, наприклад, у цих же мідів, але під Mercedes уже вказано 25-250 Гц, що більш схоже на правду.
15 жовтня 01:12
Я їжджу на BMW X3 (F25)
UPD8 - посилання на стійки під CЧ/ВЧ
23 липня 16:36
Я їжджу на BMW X3 (F25)
UPD7 - посилання на встановлення MOST-адаптеру
12 липня 00:27
Я їжджу на BMW X3 (F25)
UPD6 - додав посилання на замір АЧХ за допомогою вимірювального мікрофону
20 березня 12:35
Я їжджу на BMW X3 (F25)
UPD5 - додав схему підключення усієї системи
17 березня 00:14
Я їжджу на BMW X3 (F25)
UPD4 - додав свій відгук про топову для BMW у F кузові систему Bang&Olufsen
07 березня 00:12
Я їжджу на Volvo S60 (2G)
Так, ну настав і мій час поділитися враженням від прослуховування)
Звук справа дуже суб'єктивна, тому швиденько мої суб' єктивні, смакові враження, а потім об'єктившіна)
Суб' єктивно, саунд, точніше налаштування взагалі не моє, дуже акцентований, з перевагою сабового діапазону у НЧ і яскраво підкресленим вокалом , я фанат більш нейтральних налаштувань, але це усе питання смаку, і відношення до об'єктивної оцінки системи ніякого не мають.
Незважаючи на компромісні інсталяційні рішення та недоліки розміщення по штатних місцях СЧ-ВЧ у f25, хлопцям що налаштовувати систему вдалося витягнути сцену доволі високо, гарно сфокусувати образ вокалу, при цьому не втративши відчуття панорами, звук не збирається в одній точці, як це інколи трапляється в погоні за фокусіровкою.
Дуже сподобалися твітера, верх хоч і підрізаний ( налаштування), але дуже прозорий і розгорнутий, приємний і м'який що незавжди характерно для металевих твітерів.
Саб зібраний, "кіношний", швидкий та гарно контрольований, ніяких гудєній і відчутних на слух незатихаючих стояків.
До СЧ, особливо враховуючи розміщення у дверях також ніяких питань, чітко, без спотворень, пацанам що крутили систему, моє почтеніє).
Єдине де прям залишилися питання це робота в низькій середині - мід басі. Чи то через перевагу сабу, чи специфіка салону трохи , не вистачало розбірливості в цьому діапазоні.
Взагалі система залишила позитивне враження, ефект "вау" у ній однозначно присутній)
28 лютого 10:51
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
Теж мав можливість насолодитися звучанням цієї аудіосистеми. Що можу сказати від себе:
- Грає дійсно гучно. Я не здивований, що не вийшло записати цей звук мікрофоном - в нього від гучності просто волосся дибки встало. Мій телефон теж не витримав. Хоча на концертах справлявся. Але при цьому ні в машині, ні в динаміках нічого не рипить, не скрипить, і відчуття від прослуховування музики не погіршуються. Звук в кашу не звалюється і це класно.
- Ми прослухали багато різних жанрів - і поп, і реп, і рок. В кожному жанрі система показала себе чудово. Повний спектр звуку, всі інструменти чудово чути, ніякої каші. Провалів по частотах теж ніяких не чутно. Звук насичений і щільний. Цікаво тепер подивитись на частотну характеристику.
- Басу достатньо, він щільний, його багато і він приємно віддає в сєдуху, але разом з тим немає відчуття, що його занадто і буботіння не розриває голову.
- Сцена налаштована так, щоб увесь звук був попереду, як на концерті. Я хоч більше люблю, щоб звук був 3д, але проблеми при прослуховуванні це не викликає, дійсно сидиш, як на концерті)
Опшім, мені сподобалося! І так, це треба слухати в машині. Запис, як не крути - не передає атмосферу.
2
23 лютого 16:14
Я їжджу на BMW X3 (F25)
UPD3 - Додав секцію з відгуками користувачів, хто зміг послухати систему наживо. Буде (сподіваюсь) поповнюватися з часом
23 лютого 01:27
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Сьогодні мав можливість послухати звучання цієї авто-музичної-студії. По іншому це не назвеш. Відчуття що по басу, що по чіткості звучання просто ідеальні!!! Навіть пісні які не заходили при такому звучанні - Кайф!!! А бас передає по тілу через сидіння, і жодних хрипів чи по сторонніх дивних скрипів!!! Це рівень ТОП
2
22 лютого 22:46
Я їжджу на BMW X3 (F25)
UPD2 - Посилання на запис з тестуванням системи
17 лютого 00:42
Я їжджу на BMW X3 (F25)
UPD1 - Додав характеристики підсилювача Match10
15 лютого 21:11
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
Потужний підхід до звуку! Шкода, що не можна відчуття передавати текстом)
1
01 грудня 2023р. 14:43
Я їжджу на BMW X3 (F25)
EvilFrees
Потужний підхід до звуку! Шкода, що не можна відчуття передавати текстом)
EvilFrees, Це так, ні текст, ні відео, на жаль, не зможуть передати усі ефекти та відчуття. Тільки слухати)
1
01 грудня 2023р. 15:12
С правильным звуком !!!! 🍾🍾🍾
1
01 грудня 2023р. 12:41
Я їжджу на BMW X3 (F25)
SnowgOons_
С правильным звуком !!!! 🍾🍾🍾
Snowgoons_, Дякую! Стараємося=)
1
01 грудня 2023р. 12:45
oleh_o
Snowgoons_, Дякую! Стараємося=)
oleh_o, автозвук затягивает ))) думаю не последняя ваша доработка )))
1
01 грудня 2023р. 12:50
Я їжджу на BMW X3 (F25)
SnowgOons_
oleh_o, автозвук затягивает ))) думаю не последняя ваша доработка )))
Snowgoons_, Це і не перша=) Ще на Опелі почалося усе
01 грудня 2023р. 12:57
oleh_o
Snowgoons_, Це і не перша=) Ще на Опелі почалося усе
oleh_o, 😁😁😁ну навыки и знания есть , значит всё ещё впереди )))и не на одном авто)
1
01 грудня 2023р. 13:02
Я їжджу на BMW X3 (F25)
SnowgOons_
oleh_o, 😁😁😁ну навыки и знания есть , значит всё ещё впереди )))и не на одном авто)
Snowgoons_, То є так, штатної не буде на жодному майбутньому авто=)
1
01 грудня 2023р. 13:14
Я їжджу на Daewoo Lanos
Супер система!
1
18 листопада 2023р. 10:28
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Oleg1979s
Супер система!
Oleg1979s, Дякую! Але, як завжди - є, куди рости ще)
1
18 листопада 2023р. 10:41
Ну ти і меломан)
2
27 жовтня 2023р. 06:18
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Oleshchuk
Ну ти і меломан)
Oleshchuk, Є таке)
27 жовтня 2023р. 09:07
oleh_o
Oleshchuk, Є таке)
oleh_o, а як нбт відреагувало?
1
27 жовтня 2023р. 09:09
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Oleshchuk
oleh_o, а як нбт відреагувало?
Oleshchuk, А йому ж все одно. Воно бачить штатний Харман, а що там уже після нього, НБТ ніяк не знає)
І це дуже добре, що ніяка маніпуляція з кодуванням ніяк не може зачепити мій підсилювач, у якого своя пам'ять.
3
27 жовтня 2023р. 09:15
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Ех, ще би це послухати кастом) Шкода запис не передасть по тому звуку який видає система. І відео теж не сильно допоможе у таких ситуаціях :)
1
27 жовтня 2023р. 02:14
Я їжджу на BMW X3 (F25)
DimAssBMW
Ех, ще би це послухати кастом) Шкода запис не передасть по тому звуку який видає система. І відео теж не сильно допоможе у таких ситуаціях :)
DimAssBMW, Так, відео, навіть на якийсь професійний мікрофон, ніяк не передасть увесь ефект. Треба тільки безпосередньо слухати
2
27 жовтня 2023р. 09:09
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Цікаво, а є 16ти канальні підсилювачі?
Також питання, як взагалі підсилювач працює? Там ж не оптика мабуть? Знаю є тип підтримки зовнішній для мультимедіа
Ну і як діагностика реагує на подібні зміни у автомобілі?
1
27 жовтня 2023р. 02:08
Я їжджу на BMW X3 (F25)
DimAssBMW
Цікаво, а є 16ти канальні підсилювачі?Також питання, як взагалі підсилювач працює? Там ж не оптика мабуть? Знаю є тип підтримки зовнішній для мультимедіаНу і як діагностика реагує на подібні зміни у автомобілі?
DimAssBMW, Діагностика ніяк не бачить підсилювач. Фактично, усе штатно, адже NBT бачить Харман. Match же має свою енергонезалежну пам'ять, де зберігаються усі налаштування.
1
27 жовтня 2023р. 09:06
Я їжджу на BMW X3 (F25)
DimAssBMW
Цікаво, а є 16ти канальні підсилювачі?Також питання, як взагалі підсилювач працює? Там ж не оптика мабуть? Знаю є тип підтримки зовнішній для мультимедіаНу і як діагностика реагує на подібні зміни у автомобілі?
DimAssBMW, 16 канальних майже немає. 12 - ще є. Просто у автозвуці не женуться за маркетинговим "20-30 динаміків по салону")
Навіть комбінація із 3 полосний фронт + 3 полосний тил + саб не так часто зустрічається. Адже чим їх більше, тоді налаштування цього всього перетворюється на пекло.
3
27 жовтня 2023р. 09:13
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
"Для інших ринків є ще варіант базового звуку на 6 динаміків та без підсилювача. За нього нічого не можу сказати, адже вживу не бачив=)"

Можу сказати що дуже пощастило) Після стерео BMW на 6 динаміків і базовий звук GTS здався би супер преміальним😁
1
27 жовтня 2023р. 02:07