Volkswagen Passat Variant (B8) (BERLINER 🇩🇪)

✠ 28 | Історія про перше спілкування із поліцією Іспанії або чому так все дорого?

Я їжджу на Volkswagen Passat Variant (B8)
Girona, Spain

Одного прекрасного іспанського вечора, запросив я дружину на побачення. 


Залишили дітей із моєю сестрою, та вирішили поїхати в прикольну піцерію тут в Жироні, на вулиці погода не дуже приємна, тож вирішили їхати на машині.


Приїхали до піцерії, висадив дружину – кажу йди вибирай столика, а я спробую десь тут припаркуватись. 


На вулиці вечір, я втомлений, катаюсь вузенькими вулицями шукаю місця для парковки. От їду я такий цією вуличкою:



І чітко бачу знак тільки праворуч і стоп, підїзжаю до перехрестя, а там такий потік машин, що я стояв хвилини 3-4 поки щось зʼявиться. І от прикол в тому, що я стою і думаю: а нахіба мені праворуч, якщо парковка десь із лівої сторони, тож приймаю рішення повернути тут ліворуч, і зовсім забуваю про той знак що тільки що був. І яку гарну картину я маю:



В якийсь момент зʼявляються пішоходи, всі приторможуюсть і в мене є шанс повернути, я спокійно із поворотником ліворуч під машину поліції, що повертає праворуч їду собі ліворуч. 


Дивлюсь, а поліція передумала повертати і їде за мною, без мигалок, без сигналів. Я зупиняюсь на світлофорі, до мене підходить 1 поліцейський і просить припаркуватись он там на хрестику умовно 



Я припаркувався, включив аварійку. Він посвітив в салон фонариком чи я сам і тд. І каже давай драйвер лиценз. Кажу, а що я зробив, а він каже повернув де не можна, я такий блін сорі сорі. Він каже не хвилюйся зараз дамо штраф і їдь далі. 


Барабанна дроб, скільки може бути за таке штраф?

Він каже зараз глянемо, дають чек довжиною в 70 см, а там ціна в 200 euro. Ппц... Каже не переживай, на протязі 20 днів, знижка і тільки 100 треба заплатити. Це ппц. За те що повернув не там, по суті штраф 10 000 грн. Дуже боляче. 


Знайшов місце де можна кинути авто, і пішов в кафе до дружини. Настрою на проведення побачення з дружиною вже не було, так ото поїв, випив того смачного пива та і все. Поїхали додому. 


Розумію, що сам винний, абсолютно. Але бляха, так обідно платити ті 100 євро штрафу що просто ппц. 


На наступний день оплатив все в банку. 


Мораль: ходіть пішки на побачення!

Реклама
Зимова вигода: знижка -1000 грн на ремонт авто!
Опубліковано: 06 січня 13:57
44 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Porsche 911 (996)
На днях затупив на широкому перехресті в доз не побачив що маю дати пріоррітет зустрічній, думав в мене окремий поворотний ряд як всюди. А на зустріч їхав проісмен на мотоциклі. Досить суворо взяв моі права, почав шось писати…а потім відпустив з попередженням. Мабуть тому шо побачив українські права🤷🏻‍♂️
вчора о 18:46
Pomidor
На днях затупив на широкому перехресті в доз не побачив що маю дати пріоррітет зустрічній, думав в мене окремий поворотний ряд як всюди. А на зустріч їхав проісмен на мотоциклі. Досить суворо взяв моі права, почав шось писати…а потім відпустив з попередженням. Мабуть тому шо побачив українські права🤷🏻‍♂️
Pomidor, а хіба у вас там немає правила замінювати посвідчення на місцеве, якщо ви живете в країні довше ніж 180 днів? Тут на панщині вже давно так. Тепер і штрафи ввели, якщо українці із своїм посвідченням і мають внж чи просто перебувають довше 180 днів.
вчора о 22:38
Я їжджу на Porsche 911 (996)
Досить дешево насправді зі знижкою
вчора о 18:40
Автор Я їжджу на Volkswagen Passat Variant (B8)
Pomidor
Досить дешево насправді зі знижкою
Pomidor, ну думаю ще норм)
вчора о 18:51
проте коли э такі інструменти контролю, та й взагалі контроль - на дорогах більше порядку. В місті, де я живу нормою вважається пролетіти перехрестя на червоний... А також працює (так вважають деякі) правило "хто крутіший - той на головній"
вчора о 18:23
Пора купувати самокат))
вчора о 15:05
Автор Я їжджу на Volkswagen Passat Variant (B8)
WOLF
Пора купувати самокат))
WOLF, боюсь що і за нього є якісь штрафи)
вчора о 15:10
Дядько, цей штраф це копійки.
Розкажу 2 історії.
Перша.
Німеччина. Виїжджаємо з бази у Польщі в 7 ранку суботи, щоб опівночі бути у Франції, в Кале. Їхати 1800км. Нас в бусі 5 водіїв, (я тоді працював дальнобоєм в Польщі, а робота по Європі +Англія, Шотландія), загалом можна мінятися, але двоє домовились, що проїдуть разом цю дистанцію. ОК, ще краще. Прем відповідно всю дорогу 120-130. І от у Німеччині колега йде на тій самій швидкості по ділянці, яка позначена як ремонт дороги. Одну таку проїхав, за якийсь час іншу. А на третій, обмеження 80 км/год, він пер 100.
Потім ділянка розділилась і лівий пас нас вивів на зустрічну автобану і там звуження пасу руху до 2м, а правий залишився на попутному напрямку із шириною 2,5м.
Ну ото ми лівим пасом і йдем 100. А за нами БМВ чорне пристроїлось. Потім той ремонт закінчився, і швидкість стала 140, а ми йдем свої 130. Те бмв нас обганяє, а на задньому склі напис: "поліція, слідуй за нами". З'їджаєм на перший паркінг, виходить з бмв водій-поліцай, у формі, як положено. Привітний, старший дядько. Каже, а куди ми так поспішаємо? А водій, ну ми їдем далеко, ми водії, їдем на роботу. Він, ок, давай документи. Ви там перевищили шв. на ремонтній ділянці, це було небезпечно, буде штраф. Водій, так я знаю, а скільки штраф - поліцай каже не багато, 200 євро тільки. Водій - та нє, то багато, а може якась знижка буде? Поліцай каже, тут не місце до дискусій. Водій знову, ну може трохи менше, ми спішимо.... тоді поліцай і каже, як хочеш менше, ходи в машину і прихопи всі паспорти осіб що є в бусі. Чекали ми їх довго, десь хвилин 40.
Приходить наш водій, похнюплений, розстроєний, каже до колеги - давай їдь, бо я вже наїздився.
Результат - оскільки водій був не згоден зі штрафом, вступив у дискусію з поліцаєм, отримав штраф 350 євро, + штрафні бали на території Німеччини. Якби мав на той момент польські чи будь-які європейські права - їх могли затримати на 3 місяці. Строго і справедливо.
Історія друга.
Це вже я попав. Греція, Афіни.
Був в гостях в Афінах, запаркувати бобік немає місця, всі їздять маленькими авто або скутером. Там де ми жили, тихенька вуличка, з одностороннім рухом, але місця нема від слова взагалі і часто доводилось кружляти цілим кварталом, щоб залишити машину. Знайомий мав сусіда, а той гараж під будинком. В'їзд у гараж проходить через тротуар, там розмітка є і знак для пішоходів, мовляв важай, бо виїзд авто. Сусід і каже, мене не буде кілька днів вдома, лишай машину на в'їзді в гараж, мої друзі так роблять і я деколи теж, коли нема де стати, а невдовзі знову треба кудись їхати. Ок, я так зробив. Місця дуже мало, вузько, тісно, але якось я бобіка притулив туди. Стояв я так 2 рази і от на третій раз, сидимо вдома, обідаєм, після обіду є план поїхати на море на дуже класний пляж за містом. Тут хтось стукає у двері, це сусідка прийшла, каже, а то ваш бобік там стоїть? Каже мабуть ваш, бо ви з України і номера не наші. Кажем, так наш. А вона - то йдіть до машини, вам там штраф виписали.
Мляяя, йду... дивлюсь. За двірником, на склі цілий рулон паперу лежить, а з машини зникли номера з переду. Причому разом з рамкою і гвинтиками. Курва мать! Я до заду, і там номера нема!!! Беру той сувій паперу, а там все по грецьки, вопше нічого не ясно. Англійською ні слова. Все, пиздець. Як тепер їхати? Евакуатором вертатись в Польщу? Як кордони перетинати на авто без номерів? Жопа.
Йду до знайомого, той читає ту квитанцію, там пів того закону про дорожній рух із номерами статей і параграфів написано. В самому низу приписка, штраф за парковку 100 євро, номера зняті поліцією для гарантії виплати штрафу і знову статті з закону. В кінці приписка - з'явитись з квитанцією у центральний відділ муніципалітету. Піпєц, 3тя година дня, шукаю адресу в інтернеті, а там пише, працюють тільки з 9 ранку і до 14 год. Курва! А це середа, а в суботу мені вже їхати в Польщу! Знайомий дзвонить до грека, каже така хрінь, як номера вернути, а той каже - не переживай в Греції такий закон, бо крім штрафу є покарання у вигляді позбавлення тебе транспорту. Затримання номерів від 2-х тижнів і до місяця!!! Я в ахуї... короч, на наступний день, беру знайомого, всі свої документи та гроші і дую в муніципалітет. А там таких як я десь 7 осіб, черги, шум.... йду в касу, кажу хочу заплатити, а касир нє.... каже дай бумажкк від начальника, доки він не підпише платежі не приймаю. Жопа.
Короче, щоб довго не писати:
Потїх закону номера забирають грекам на термін від 2-х тижнів.
Якщо машина на іноземній реєстрації, або в прокаті від 2-х днів і до місяця. Я писав купу пояснень, чому погано припаркувався, чому номера мені треба на вже, чому я приїхав... бюрократія страшна. Начальник класний мужик, вислухавши мою історію, коли я їду і чому так став, розпитав про марку і модель авто каже я зможу тобі помогти тільки тим, що швидко всю інформацію внесем у базу, а вже комп'ютер вирішить коли тобі номера повернуть. Може сьогодні, але навряд, може завтра (п'ятниця), а нє, то у понеділок-вівторок. Я мало не плакав...
Всі плани розвалились. Десь годину чекав, поки вони то зробили, дали бумажку, з нею я заплатив у касі штраф, і начальник каже - почекай ще трохи, тобі прийде мейл із рішенням твоєї справи на коли видача номерів. Я чекав не довго, десь 40 хв.
Отримав мейл, звісно все грецькою, пішов знову до начальника. Той прочитав і каже - ти щасливчик. Видача сьогодні о 13:30! Я давно так не тішився! Віддали номера, запаяні в пакеті разом із рамками і гвинтиками!
Блін, я вже й 300 євро був би готовий віддати, тільки щоб номера не забирали.
Мораль:
Законів треба дотримуватися, і пофік на незручності чи обставини.
Часто є так, що як тільки штраф, то треба радіти.
2
4
вчора о 08:03
Автор Я їжджу на Volkswagen Passat Variant (B8)
Crayfish
Дядько, цей штраф це копійки.Розкажу 2 історії.Перша. Німеччина. Виїжджаємо з бази у Польщі в 7 ранку суботи, щоб опівночі бути у Франції, в Кале. Їхати 1800км. Нас в бусі 5 водіїв, (я тоді працював дальнобоєм в Польщі, а робота по Європі +Англія, Шотландія), загалом можна мінятися, але двоє домовились, що проїдуть разом цю дистанцію. ОК, ще краще. Прем відповідно всю дорогу 120-130. І от у Німеччині колега йде на тій самій швидкості по ділянці, яка позначена як ремонт дороги. Одну таку проїхав, за якийсь час іншу. А на третій, обмеження 80 км/год, він пер 100.Потім ділянка розділилась і лівий пас нас вивів на зустрічну автобану і там звуження пасу руху до 2м, а правий залишився на попутному напрямку із шириною 2,5м.Ну ото ми лівим пасом і йдем 100. А за нами БМВ чорне пристроїлось. Потім той ремонт закінчився, і швидкість стала 140, а ми йдем свої 130. Те бмв нас обганяє, а на задньому склі напис: "поліція, слідуй за нами". З'їджаєм на перший паркінг, виходить з бмв водій-поліцай, у формі, як положено. Привітний, старший дядько. Каже, а куди ми так поспішаємо? А водій, ну ми їдем далеко, ми водії, їдем на роботу. Він, ок, давай документи. Ви там перевищили шв. на ремонтній ділянці, це було небезпечно, буде штраф. Водій, так я знаю, а скільки штраф - поліцай каже не багато, 200 євро тільки. Водій - та нє, то багато, а може якась знижка буде? Поліцай каже, тут не місце до дискусій. Водій знову, ну може трохи менше, ми спішимо.... тоді поліцай і каже, як хочеш менше, ходи в машину і прихопи всі паспорти осіб що є в бусі. Чекали ми їх довго, десь хвилин 40.Приходить наш водій, похнюплений, розстроєний, каже до колеги - давай їдь, бо я вже наїздився.Результат - оскільки водій був не згоден зі штрафом, вступив у дискусію з поліцаєм, отримав штраф 350 євро, + штрафні бали на території Німеччини. Якби мав на той момент польські чи будь-які європейські права - їх могли затримати на 3 місяці. Строго і справедливо.Історія друга.Це вже я попав. Греція, Афіни.Був в гостях в Афінах, запаркувати бобік немає місця, всі їздять маленькими авто або скутером. Там де ми жили, тихенька вуличка, з одностороннім рухом, але місця нема від слова взагалі і часто доводилось кружляти цілим кварталом, щоб залишити машину. Знайомий мав сусіда, а той гараж під будинком. В'їзд у гараж проходить через тротуар, там розмітка є і знак для пішоходів, мовляв важай, бо виїзд авто. Сусід і каже, мене не буде кілька днів вдома, лишай машину на в'їзді в гараж, мої друзі так роблять і я деколи теж, коли нема де стати, а невдовзі знову треба кудись їхати. Ок, я так зробив. Місця дуже мало, вузько, тісно, але якось я бобіка притулив туди. Стояв я так 2 рази і от на третій раз, сидимо вдома, обідаєм, після обіду є план поїхати на море на дуже класний пляж за містом. Тут хтось стукає у двері, це сусідка прийшла, каже, а то ваш бобік там стоїть? Каже мабуть ваш, бо ви з України і номера не наші. Кажем, так наш. А вона - то йдіть до машини, вам там штраф виписали.Мляяя, йду... дивлюсь. За двірником, на склі цілий рулон паперу лежить, а з машини зникли номера з переду. Причому разом з рамкою і гвинтиками. Курва мать! Я до заду, і там номера нема!!! Беру той сувій паперу, а там все по грецьки, вопше нічого не ясно. Англійською ні слова. Все, пиздець. Як тепер їхати? Евакуатором вертатись в Польщу? Як кордони перетинати на авто без номерів? Жопа.Йду до знайомого, той читає ту квитанцію, там пів того закону про дорожній рух із номерами статей і параграфів написано. В самому низу приписка, штраф за парковку 100 євро, номера зняті поліцією для гарантії виплати штрафу і знову статті з закону. В кінці приписка - з'явитись з квитанцією у центральний відділ муніципалітету. Піпєц, 3тя година дня, шукаю адресу в інтернеті, а там пише, працюють тільки з 9 ранку і до 14 год. Курва! А це середа, а в суботу мені вже їхати в Польщу! Знайомий дзвонить до грека, каже така хрінь, як номера вернути, а той каже - не переживай в Греції такий закон, бо крім штрафу є покарання у вигляді позбавлення тебе транспорту. Затримання номерів від 2-х тижнів і до місяця!!! Я в ахуї... короч, на наступний день, беру знайомого, всі свої документи та гроші і дую в муніципалітет. А там таких як я десь 7 осіб, черги, шум.... йду в касу, кажу хочу заплатити, а касир нє.... каже дай бумажкк від начальника, доки він не підпише платежі не приймаю. Жопа.Короче, щоб довго не писати:Потїх закону номера забирають грекам на термін від 2-х тижнів.Якщо машина на іноземній реєстрації, або в прокаті від 2-х днів і до місяця. Я писав купу пояснень, чому погано припаркувався, чому номера мені треба на вже, чому я приїхав... бюрократія страшна. Начальник класний мужик, вислухавши мою історію, коли я їду і чому так став, розпитав про марку і модель авто каже я зможу тобі помогти тільки тим, що швидко всю інформацію внесем у базу, а вже комп'ютер вирішить коли тобі номера повернуть. Може сьогодні, але навряд, може завтра (п'ятниця), а нє, то у понеділок-вівторок. Я мало не плакав...Всі плани розвалились. Десь годину чекав, поки вони то зробили, дали бумажку, з нею я заплатив у касі штраф, і начальник каже - почекай ще трохи, тобі прийде мейл із рішенням твоєї справи на коли видача номерів. Я чекав не довго, десь 40 хв.Отримав мейл, звісно все грецькою, пішов знову до начальника. Той прочитав і каже - ти щасливчик. Видача сьогодні о 13:30! Я давно так не тішився! Віддали номера, запаяні в пакеті разом із рамками і гвинтиками!Блін, я вже й 300 євро був би готовий віддати, тільки щоб номера не забирали.Мораль:Законів треба дотримуватися, і пофік на незручності чи обставини.Часто є так, що як тільки штраф, то треба радіти.
Crayfish, я в шоці ... але бачиш такі тут умови. І ми ще нили у нас, як у нас погано. Чесно, у нас 340 грн штрафу, то вообще ні про що – і це погано, бо я ним теж зловживав, дешевше його заплатити чим ото усе інше. А тут бачиш в Європі як, зробили так, або ціна велика, або ціна більш менш, але ви**ть тебе із цими походами, що більше не захочеш так паркуватися. І будеш потім ставити авто в одному кінці міста і на автобусі додому їхати))
1
вчора о 13:45
Crayfish
Дядько, цей штраф це копійки.Розкажу 2 історії.Перша. Німеччина. Виїжджаємо з бази у Польщі в 7 ранку суботи, щоб опівночі бути у Франції, в Кале. Їхати 1800км. Нас в бусі 5 водіїв, (я тоді працював дальнобоєм в Польщі, а робота по Європі +Англія, Шотландія), загалом можна мінятися, але двоє домовились, що проїдуть разом цю дистанцію. ОК, ще краще. Прем відповідно всю дорогу 120-130. І от у Німеччині колега йде на тій самій швидкості по ділянці, яка позначена як ремонт дороги. Одну таку проїхав, за якийсь час іншу. А на третій, обмеження 80 км/год, він пер 100.Потім ділянка розділилась і лівий пас нас вивів на зустрічну автобану і там звуження пасу руху до 2м, а правий залишився на попутному напрямку із шириною 2,5м.Ну ото ми лівим пасом і йдем 100. А за нами БМВ чорне пристроїлось. Потім той ремонт закінчився, і швидкість стала 140, а ми йдем свої 130. Те бмв нас обганяє, а на задньому склі напис: "поліція, слідуй за нами". З'їджаєм на перший паркінг, виходить з бмв водій-поліцай, у формі, як положено. Привітний, старший дядько. Каже, а куди ми так поспішаємо? А водій, ну ми їдем далеко, ми водії, їдем на роботу. Він, ок, давай документи. Ви там перевищили шв. на ремонтній ділянці, це було небезпечно, буде штраф. Водій, так я знаю, а скільки штраф - поліцай каже не багато, 200 євро тільки. Водій - та нє, то багато, а може якась знижка буде? Поліцай каже, тут не місце до дискусій. Водій знову, ну може трохи менше, ми спішимо.... тоді поліцай і каже, як хочеш менше, ходи в машину і прихопи всі паспорти осіб що є в бусі. Чекали ми їх довго, десь хвилин 40.Приходить наш водій, похнюплений, розстроєний, каже до колеги - давай їдь, бо я вже наїздився.Результат - оскільки водій був не згоден зі штрафом, вступив у дискусію з поліцаєм, отримав штраф 350 євро, + штрафні бали на території Німеччини. Якби мав на той момент польські чи будь-які європейські права - їх могли затримати на 3 місяці. Строго і справедливо.Історія друга.Це вже я попав. Греція, Афіни.Був в гостях в Афінах, запаркувати бобік немає місця, всі їздять маленькими авто або скутером. Там де ми жили, тихенька вуличка, з одностороннім рухом, але місця нема від слова взагалі і часто доводилось кружляти цілим кварталом, щоб залишити машину. Знайомий мав сусіда, а той гараж під будинком. В'їзд у гараж проходить через тротуар, там розмітка є і знак для пішоходів, мовляв важай, бо виїзд авто. Сусід і каже, мене не буде кілька днів вдома, лишай машину на в'їзді в гараж, мої друзі так роблять і я деколи теж, коли нема де стати, а невдовзі знову треба кудись їхати. Ок, я так зробив. Місця дуже мало, вузько, тісно, але якось я бобіка притулив туди. Стояв я так 2 рази і от на третій раз, сидимо вдома, обідаєм, після обіду є план поїхати на море на дуже класний пляж за містом. Тут хтось стукає у двері, це сусідка прийшла, каже, а то ваш бобік там стоїть? Каже мабуть ваш, бо ви з України і номера не наші. Кажем, так наш. А вона - то йдіть до машини, вам там штраф виписали.Мляяя, йду... дивлюсь. За двірником, на склі цілий рулон паперу лежить, а з машини зникли номера з переду. Причому разом з рамкою і гвинтиками. Курва мать! Я до заду, і там номера нема!!! Беру той сувій паперу, а там все по грецьки, вопше нічого не ясно. Англійською ні слова. Все, пиздець. Як тепер їхати? Евакуатором вертатись в Польщу? Як кордони перетинати на авто без номерів? Жопа.Йду до знайомого, той читає ту квитанцію, там пів того закону про дорожній рух із номерами статей і параграфів написано. В самому низу приписка, штраф за парковку 100 євро, номера зняті поліцією для гарантії виплати штрафу і знову статті з закону. В кінці приписка - з'явитись з квитанцією у центральний відділ муніципалітету. Піпєц, 3тя година дня, шукаю адресу в інтернеті, а там пише, працюють тільки з 9 ранку і до 14 год. Курва! А це середа, а в суботу мені вже їхати в Польщу! Знайомий дзвонить до грека, каже така хрінь, як номера вернути, а той каже - не переживай в Греції такий закон, бо крім штрафу є покарання у вигляді позбавлення тебе транспорту. Затримання номерів від 2-х тижнів і до місяця!!! Я в ахуї... короч, на наступний день, беру знайомого, всі свої документи та гроші і дую в муніципалітет. А там таких як я десь 7 осіб, черги, шум.... йду в касу, кажу хочу заплатити, а касир нє.... каже дай бумажкк від начальника, доки він не підпише платежі не приймаю. Жопа.Короче, щоб довго не писати:Потїх закону номера забирають грекам на термін від 2-х тижнів.Якщо машина на іноземній реєстрації, або в прокаті від 2-х днів і до місяця. Я писав купу пояснень, чому погано припаркувався, чому номера мені треба на вже, чому я приїхав... бюрократія страшна. Начальник класний мужик, вислухавши мою історію, коли я їду і чому так став, розпитав про марку і модель авто каже я зможу тобі помогти тільки тим, що швидко всю інформацію внесем у базу, а вже комп'ютер вирішить коли тобі номера повернуть. Може сьогодні, але навряд, може завтра (п'ятниця), а нє, то у понеділок-вівторок. Я мало не плакав...Всі плани розвалились. Десь годину чекав, поки вони то зробили, дали бумажку, з нею я заплатив у касі штраф, і начальник каже - почекай ще трохи, тобі прийде мейл із рішенням твоєї справи на коли видача номерів. Я чекав не довго, десь 40 хв.Отримав мейл, звісно все грецькою, пішов знову до начальника. Той прочитав і каже - ти щасливчик. Видача сьогодні о 13:30! Я давно так не тішився! Віддали номера, запаяні в пакеті разом із рамками і гвинтиками!Блін, я вже й 300 євро був би готовий віддати, тільки щоб номера не забирали.Мораль:Законів треба дотримуватися, і пофік на незручності чи обставини.Часто є так, що як тільки штраф, то треба радіти.
Crayfish, нам дуже не вистачає таких штрафів і бюрократії. Надіюсь хоча б це відбило в українців бажання порушувати ПДР і 100 разів подумати перед тим, як виконати якийсь маневр на дорозі.
Але в нас наразі тільки корупція і водіння за принципом "в кого дорожче авто, той і має пріоритет".
вчора о 23:12
Нормальні штрафи, такі потрібно і у нас зробити!
4
06 січня 22:47
Автор Я їжджу на Volkswagen Passat Variant (B8)
grinyak1990
Нормальні штрафи, такі потрібно і у нас зробити!
grinyak1990, насправді так, тоді більше думати будемо.
1
вчора о 00:56
grinyak1990
Нормальні штрафи, такі потрібно і у нас зробити!
grinyak1990, спочатку потрібно полагодити МВС, щоб ці штрафи мимо каси не йшли і поліція не атакувала дідусів на жигах без бризковиків, а потім можна запроваджувати жорсткіші штрафи)
вчора о 10:18
vollex13, в Німеччині 0.5, якщо не новачок. Тому ми тут п'ємо кілька пляшок, їмо багато і спокійно їдемо додому. Кілька то звісно ж не 8-10, бо тоді вже ліпше щоб завезли 😃
06 січня 22:01
Без коліс :(
Ага весь вечір зіпсований 😥
06 січня 21:19
Автор Я їжджу на Volkswagen Passat Variant (B8)
Katty
Ага весь вечір зіпсований 😥
Katty, це точно
06 січня 21:19
"Випив пива і поїхали до дому..." ©

Нічому не вчить життя.. 🤣
Вони ж за рогом чекають.. 😉
06 січня 20:37
Автор Я їжджу на Volkswagen Passat Variant (B8)
Artem_®
"Випив пива і поїхали до дому..." ©Нічому не вчить життя.. 🤣Вони ж за рогом чекають.. 😉
Artem_®, так 0.33 пивка можна, тут 0.25 проміле допуск, а колись було 0.8, ото були часи)
1
06 січня 21:17
vollex13
Artem_®, так 0.33 пивка можна, тут 0.25 проміле допуск, а колись було 0.8, ото були часи)
vollex13, я тут в Польщі, якось парковку шукав, і не знайшов. Запаркувався за будмайданчиком на грунтовці, скраю травички. Тільки відійшов - поліція їде. Бляяяяяя.. Думаю, краще повернуся, одразу порішаю якось...
Коротше - 100 zl штраф. Це канєшна нє 100€, але і порушення таке собі - тіпу, "виїхав на газон". 😁
1
06 січня 21:25
vollex13
Artem_®, так 0.33 пивка можна, тут 0.25 проміле допуск, а колись було 0.8, ото були часи)
vollex13, 0,8 в Англії можна, але не професійним водіям. Тим тільки 0 має бути.
вчора о 08:06
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Десь в Європі є штрафи які від вашого доходу будуть залежити. Штраф має бути відчутним і щоб не було бажання повторити.
Як у нас наприклад - якщо тобі треба припаркувати машину на весь день - то дешевше отримати штраф за паркування і оплатити його в перші 10 днів - ніж оплатити паркування)
4
06 січня 17:39
От лушпень ...
1
4
06 січня 17:27
Автор Я їжджу на Volkswagen Passat Variant (B8)
romankyiv
От лушпень ...
romankyiv, дякую
06 січня 17:31
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
Це не суми штрафів великі ,це ми бідні
06 січня 16:08
Автор Я їжджу на Volkswagen Passat Variant (B8)
JokerFox
Це не суми штрафів великі ,це ми бідні
JokerFox, ну я тобі скажу, що для іспанців 100 євро це дохєра. Вони тут не багаті вообще.
2
06 січня 16:15
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
vollex13
JokerFox, ну я тобі скажу, що для іспанців 100 євро це дохєра. Вони тут не багаті вообще.
vollex13, але все ж таки для середньостатистичного іспанця 100€ це не так боляче ніж для такого ж українця 5000грн ,це факт.
Ps : з власного спостереження,як тільки у нас істотно піднімають суму штрафів за порушення ПДР,більшість водіїв якийсь час їздять як святі янголи 😀
1
06 січня 16:20
Автор Я їжджу на Volkswagen Passat Variant (B8)
JokerFox
vollex13, але все ж таки для середньостатистичного іспанця 100€ це не так боляче ніж для такого ж українця 5000грн ,це факт. Ps : з власного спостереження,як тільки у нас істотно піднімають суму штрафів за порушення ПДР,більшість водіїв якийсь час їздять як святі янголи 😀
JokerFox, нє ну мінімалка в іспанії 1200 євро, але тут і на ці гроші тяжко прожити, як і в Україні умовно на 20 000 грн. Типу тут цінність грошей інша. Я б сказав 1000 євро в Європі – це як 20 000 грн в Україні.
1
06 січня 16:21
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
vollex13
JokerFox, нє ну мінімалка в іспанії 1200 євро, але тут і на ці гроші тяжко прожити, як і в Україні умовно на 20 000 грн. Типу тут цінність грошей інша. Я б сказав 1000 євро в Європі – це як 20 000 грн в Україні.
vollex13, от тому і кажу що то не штраф великий,а зарплата маленька. Не всі ж іспанці живуть на 1200€ у місяць .. Як і в Україні не всі живуть на 20000грн . Як я розумію,штрафи на то і існують щоб порушнику було фінансово боляче і наступного разу не було бажання порушувати,навіть ненавмисно,ну і звісно ж про наповнення бюджету країни теж не забули розробники законів.
2
06 січня 16:28
Автор Я їжджу на Volkswagen Passat Variant (B8)
JokerFox
vollex13, от тому і кажу що то не штраф великий,а зарплата маленька. Не всі ж іспанці живуть на 1200€ у місяць .. Як і в Україні не всі живуть на 20000грн . Як я розумію,штрафи на то і існують щоб порушнику було фінансово боляче і наступного разу не було бажання порушувати,навіть ненавмисно,ну і звісно ж про наповнення бюджету країни теж не забули розробники законів.
JokerFox, ну в цьому плані погоджуюсь, скажемо так, я тут бачу куди йдуть ці всі податки. Вже користувались медициною – і я скажу, що тут рівень безкоштовної медицини вище ніж в платній клініці в Україні. Але все одно поки що – Україна краще в плані життя.
4
06 січня 16:43
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
vollex13
JokerFox, ще все попереду
vollex13, хіба що у гості ,є там друзі .
06 січня 16:54
Автор Я їжджу на Volkswagen Passat Variant (B8)
JokerFox
vollex13, хіба що у гості ,є там друзі .
JokerFox, о бач, вже добре)
1
06 січня 17:19
Я їжджу на Volvo S60 (2G)
Йомайо, на рівному місці ...
06 січня 14:41
Автор Я їжджу на Volkswagen Passat Variant (B8)
maximus132
Йомайо, на рівному місці ...
maximus132, за це більше всього обідно, що на рівному місці ....
06 січня 14:51
Цікаво якщо б почати вмикати дурня як у нас люблять щоб ще додали
1
06 січня 13:59
Автор Я їжджу на Volkswagen Passat Variant (B8)
Пан_з_хутора
Цікаво якщо б почати вмикати дурня як у нас люблять щоб ще додали
Пан_з_хутора, та куди тут вмикати дурня, у них є записи в машині, я ж був перед ними по суті. Думаю що впаяли б ще шось)
1
06 січня 14:04