Mazda 323 V (Morrise💙)

Знайомтесь ближче💙

Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Одеса, Україна

Учасник голосування "Авто РОКУ"

Інші учасники

На мою думку Mazda 323F BA досить недооцінена на Українському ринку, тож хочу вам трошки більше розповісти інформації щодо цього авто, можливо вас якісь факти здивують 🫣


Тож цікаві факти про Mazda 323F BA:


1. Це була Mazda, яка «переграла» дизайн свого часу.

Коли більшість робили квадратні седани, Mazda така 'А чи не бахнути нам спортивний хетчбек з безрамковими дверима?' і бахнули — і це у звичайній цивільній машині, і не купе і не спорткар😍 


Ну не краса?


💙


2. Безрамкові двері — це не тільки для понтів та краси. 


Ця фішка облегшує двері чим покращують аеродинаміку і додають такої типу 'преміальності', бо всім звичніше що безрамкові двері в основному на спортивних, дводверних тачках, а тут на цивільному авто, мене це дуже підкупило свого часу😁 


Дуже кайфую від цих дверей🥹🤌


🥹🤌


3. Це 5-е покоління, і єдине, наче, яке виглядало як спортивний хетчбек.
До і після — Mazda вже в серії 323 не повторювала цей стиль🫣


4. Все, що приближує до а-ля спорту:
Легкий кузов ≈ 1000 кг, низька посадка, чутливе кермо, коротка база — тому вона така проворна і тримає дорогу (десь навіть бачила фоточки з якихось змагань, як я розумію кільцеві гонки).


Ось пару фоточок:











5. Часто чую 'шкода що не 2 двері' хоча версія з двома дверима також є, але це вже вважається не F кузовом, а C.

Ось так виглядає:


323C BA



323C BA


Для порівняння ось C та F:


323C BA



323F BA


Тобто “F” = fastback / five-door sporty hatch.
А "C" я так думаю означає "coupe", але це не точно 😁


6. Також була версія з V6 (!) 2.0 KL-ZE на 170+ к.с.
Спорт-хетч з V6 під капотом при вазі близько тонни - фантастика, але власники таких моторів кажуть що на цих моторах мазда ненажера, це стосується і масла, і бензину😁.


Також кажуть що самий надійний мотор 1.5 (як у мене), не порівнювала, не можу стверджувати, але можливо)



Ось мій 1.5


7. Це одна з тих машин, яку частіше купують серцем, а не логікою, якийсь дзинь відбувається, підкупляє своїм виглядом.

(Іноді мені кажуть що Мася виглядає вже як авто 2000х, а не 1990х🤭)

Навіть коли є щось швидше, новіше і практичніше — власники не хочуть продавати. (Ну як я, коротше кажучи).


Ще, багато колишніх власників часто кажуть так 'класна була машина, шкодую що продав', напевно дійсно гарна тачка (поки не сильно маю з чим порівнювати).


8. Відносна рідкість на дорогах. Звісно залежить від куточку країни, але я часто чую що в Києві, Запоріжжі, наприклад їх дуже рідко бачать, в Одесі їх повно, але в гарному стані - одиниці.
А реставровану — взагалі подія.😏


9. Поршевське натхнення. 
Автор дизайну BA/F — дизайнер, який раніше працював у Porsche, ідея полягала в: 
плавних, обтічних формах, низькому силуетi, широкій задній частині — як у Porsche 944/924.


Porsche 924



Porsche 944


10.Назва в Європі
У Японії ця машина називалася Mazda Lantis, а для європейського ринку її продавали як Mazda 323F BA.
Причина: в Європі покупці більше орієнтувалися на серію 323, і Mazda хотіла, щоб модель виглядала знайомою, але при цьому виділялася дизайном.


Відповідно, Lantis = 323F BA це одне і те саме.
Коротше кажучи я собі розумію так, справжній Lantis - праворульний, 323f ba - ліворульна, якось так.😊


Мені більше подобається як звучить саме 323F BA.)


323F BA

До речі, це офігезна фото зробила @Ліна 📸


В цілому, якось так, за свій бюджет дуже класна машина, так, в кіно наче не знімалась, але щось в ній манить, ну мене так точно)


Що скажете? Були якісь факти, які ви чули вперше чи які, може вас здивували?

Реклама
Знижка 10% за промокодом!
Опубліковано: 04 листопада 20:50
51 0 1

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Згоден, небагато їх, але періодично бачу декілька в Запоріжжі, одна прям гарно виглядає, хоча розгледіти нормально зазвичай часу не вистачає на дорозі))
P.S. Фотки з гонок - то JTCC, японська турінг серія, якщо шо)
1
сьогодні о 01:31
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
saykstaff
Згоден, небагато їх, але періодично бачу декілька в Запоріжжі, одна прям гарно виглядає, хоча розгледіти нормально зазвичай часу не вистачає на дорозі))P.S. Фотки з гонок - то JTCC, японська турінг серія, якщо шо)
saykstaff, в Одесі кожен день можна побачити, і я не про свою 😂
Щодо гонок буду в курсі, бо я просто в пінтерест побачила, ну і в інстаграм бачила чоловіка з турції, який приймає участь у якихось змаганнях))
сьогодні о 01:35
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
saykstaff
Morrise, не впевнений, шо всі прям з ЖТСС, але біла з полосою Лантіс на лобаші - точно звідти)
saykstaff, тим не менш цікаво та прикольно, дякую за інформацію 😊
сьогодні о 01:40
Безрамочні двері в 4-х дверному (або 5-ти) авто - особливий вид фетішу) По своєму знаю. Вони трішки по особливому зачиняються.
323F - мій товариш таку мав, зелену, як на фото вище. По сей день за нею сумує) Але я вважаю, що більше за тими часами, коли вона в нього була😂 Молодість, все таке…
Вашу бачив на карфесті - чудова робота 👍🏼
1
вчора о 23:55
Morrise
wendimas, оу єс, ці двері мене покорили😅Кааайф, дуже приємно що звернули увагу на неї на карфесті🥹🥹Дякую!)
Morrise, Так там ходиш і такий: «о! Цей авто знаю… і цей… а тут взаємна підписка з власником на driver.top» 😂
1
сьогодні о 00:01
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
wendimas
Morrise, Так там ходиш і такий: «о! Цей авто знаю… і цей… а тут взаємна підписка з власником на driver.top» 😂
wendimas, я тоді ще тільки тільки почала вести драйвер топ, а так тільки інст та тік ток, тож дуже приємно що хтось з цієї автоспільноти там був та зацінив мої зусилля 🥹🥹
сьогодні о 00:02
Я їжджу на Subaru WRX (VA)
Цікавий екскурс в історію 💪🏻
1
вчора о 11:00
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
WRX_Kiev
Цікавий екскурс в історію 💪🏻
WRX_Kiev, я старалась 🥰
вчора о 23:59
Я їжджу на Ford Mondeo IV
Володів Xedos 6 на 2.0v6 поміняв на неї 3 мотори (у всіх вкладиші провернуло в пʼятому циліндрі це болячка) бо живих їх знайти було важко (останній був KL-ZE) випадково знайшов за 1100$, дві коробки механіки. Вага 1200+-, емоційна машина була але корозія її зʼїдала не роками, а годинами. 323 теж прикольна але знайти живу досить важко мені здається сьогодні 1-3 екземплярів залишилось на всю країну.
1
05 листопада 22:18
Я їжджу на Opel Astra G
Якось дивно читати про "недооцінена". Іх немає живих, не залишилося, от і все...
323 була Першою Офіційною іномаркою в Україні, дилер і СТО на Березняках в Києві на початку 90х. Купували їх чимало. Черга навіть була, доходило до року очікування. Вся серія 323 це проблемний по корозії кузов, ну а серія F - ще й молодь і жінки. . .Коцали іх нещадно🤷
Дуже надійна машина, хоча в сім'ї були дві 626і кузов GD. Ті кращі по всіх параметрах. Перша 1992 р.взагалі була ювілейна, із колекціїї німця, остання з конвеера в унікальному кольорі "хамелеон" і комплектації все крім шкіри. За майже 400 тысяч пробігу із поломок радіатор и один ступичний підшипник - ВСЕ. Доречі, підшипник підійшов від Москвич 2141🤷 і радіатор також🤪
Загинула в пьяному дтп. .4 бічних перевороти, рідний брат виліз і пішов допивати...двері відчинялись при цьому як нові, навіть бічні стійки не прогнулись. Коли почав моніторити згодом - у 626ї кузов міцніше (на кручення. .є такий параметр) теж не слабкого "танку" Мерседес 124 в 4! Карл рази отаке
1
2
05 листопада 17:54
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
mrROLG
Якось дивно читати про "недооцінена". Іх немає живих, не залишилося, от і все...323 була Першою Офіційною іномаркою в Україні, дилер і СТО на Березняках в Києві на початку 90х. Купували їх чимало. Черга навіть була, доходило до року очікування. Вся серія 323 це проблемний по корозії кузов, ну а серія F - ще й молодь і жінки. . .Коцали іх нещадно🤷Дуже надійна машина, хоча в сім'ї були дві 626і кузов GD. Ті кращі по всіх параметрах. Перша 1992 р.взагалі була ювілейна, із колекціїї німця, остання з конвеера в унікальному кольорі "хамелеон" і комплектації все крім шкіри. За майже 400 тысяч пробігу із поломок радіатор и один ступичний підшипник - ВСЕ. Доречі, підшипник підійшов від Москвич 2141🤷 і радіатор також🤪Загинула в пьяному дтп. .4 бічних перевороти, рідний брат виліз і пішов допивати...двері відчинялись при цьому як нові, навіть бічні стійки не прогнулись. Коли почав моніторити згодом - у 626ї кузов міцніше (на кручення. .є такий параметр) теж не слабкого "танку" Мерседес 124 в 4! Карл рази отаке
mrROLG, тому і не дооцінена, тому що з самого початку їх не берегли, а не берегли чому? Тому що не цінували, як на мене все логічно
05 листопада 18:00
Я їжджу на Volvo 244, Mazda 323 V
Добре що не взяли С кузов. Бо як на мій смак виглядає він куцо, у порівнянні з F який сам по собі короткий. І з приводу округлих аеродинамічних кузовів, мазда не були першовідкривачами. Бо в тіж роки вийшли на світ Chrysler (Dodge) Neon та Opel Tigra. Мазда просто класно обіграла цей дизайн, що виглядає смачно і зараз.
1
05 листопада 17:36
Я їжджу на Volvo 244, Mazda 323 V
Morrise
Djearthquake_, Так, мені f набагато більше подобається)Обіграли можливо, але оця фішка безрамкових не зустрічала її в інших цивільних авто тіх років, але можу помилятися)
Morrise, З безрамковими дверима тут погоджуюсь. Мені ще подобається як вона керується. Різка як понос! При тому, як для міста того 1,5 Z5 двигуна вистачає. Але крутити требаааа... До речі, у вас повністю справне авто. Як Morrise відгукується на педаль газу? Чи нема затримок? І як вона на низьких обертах. Хочу зрозуміти, чи варто мені лізти у електроніку. Бо моя мзда, тугенька)
05 листопада 17:46
"але власники таких моторів кажуть що на цих моторах мазда ненажера, це стосується і масла, і бензину"
це не правда. Як колишній власник Х6 з таким самим двигуном як у 323 можу сказати що на повністю справному двигуні розходу масла нема а бензину розходує менше ніж прямий конкурент - BMW 320i
05 листопада 12:21
Morrise
OnlyOEM, можливо, у мене не 2.0 тож я не можу це підтвердити, або заперечувати
Morrise, знаю цей двигун кращє ніж свої 5 пальців. В родині було 3 Кседоси(враховующи власний) + пара у друзів. Навіть робив капіталку. В житті було багато машин, але mazda K-series engine це найкраще на чому я їздив(цей звук і характер не передати словами). Обов'язково ще куплю якщо буде можливість
1
05 листопада 12:29
Двадцать лет назад она пользовалась у нас хорошим спросом. А сегодня их в живых почти не осталось, поэтому кажется недооцененной )
1
1
1
05 листопада 12:00
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
digree
Двадцать лет назад она пользовалась у нас хорошим спросом. А сегодня их в живых почти не осталось, поэтому кажется недооцененной )
digree, ну 20 лет назад я ещё пешком под стол ходила, поэтому за то время не скажу))
05 листопада 12:17
Morrise
digree, ну 20 лет назад я ещё пешком под стол ходила, поэтому за то время не скажу))
Morrise, а у моего приятеля в 2003 уже была 323 V6 ) А мне 25 было
1
05 листопада 15:39
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Morrise
digree, а мне в 2003 было 2😂
Morrise, и Вы пропустили все самое интересное ))
1
05 листопада 15:54
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
digree
Morrise, и Вы пропустили все самое интересное ))
digree, та это точно! Ужас 😁
05 листопада 16:28
Я їжджу на Audi A4 Avant (B9)
П.3 і п.9 - клікбейт, бо папірєднік був логічно ближче до порхє
1
05 листопада 11:50
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Chegevarr
П.3 і п.9 - клікбейт, бо папірєднік був логічно ближче до порхє
Chegevarr, можливо я не зовсім вірно зібрала інформацію, але саме про мій кузов цей факт всюди зустрічається, а папєрєднік це інший кузов, про який така інформація ніде не вказана, також не виключаю того що можливо не на ту модель кузова спиралась у порше)
05 листопада 12:16
Я їжджу на Mazda 6 (2G)
Європейська версія з V6 була на KF-DE двигуні, і там щось близько 144 сил. В версії для японського ринку - KF-ZE, там вже щось близько 170. А серія KL - це двигуни об'ємом 2.5 (також є DE та ZE), вони не ставились на 323 з заводу, але люди їх свапали.
1
05 листопада 11:46
Я їжджу на Mazda 6 (2G)
Morrise
krava626, так, свапають, але саме за заводом більше 2.0 не ставили
Morrise, Так, я знаю... Тому і хотів тебе попрвити, бо ти пишеш, що є версія з KL-ZE, а це 2,5 https://ru.wikipedia.org/wiki/Mazda_K_(%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C)
1
05 листопада 12:25
Коли шукав першу машину, приглядався і до подібної мазди, але якось не склалося. На мій погляд купе виглядає гірше за хетчбек. На ваше авто любо-дорого дивитися, думаю шиї звертає частенько перехожим👍
1
05 листопада 10:20
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Andrew2771
Коли шукав першу машину, приглядався і до подібної мазди, але якось не склалося. На мій погляд купе виглядає гірше за хетчбек. На ваше авто любо-дорого дивитися, думаю шиї звертає частенько перехожим👍
Andrew2771, Щодо купе погоджусь з вами, хоча це діло смаку я думаю, але погоджусь, мені більше 5 дверна імпонує, дуже гарна як на мене.
Дякую🫶
Так, буває фоткають та фоткаються з Масею, або підходять та роздивляються, це приємно 🥹
05 листопада 12:20
Хоч я і не фанат Мазди, але дуже цікаво і пізнавально було це почитати
1
05 листопада 08:02
Маю на додаток ще один факт: я колись хотів купити 323F як першу автівку. Я дивився на неї, і дизайн на той час мене дуже приваблював. Низька, динамічна форма та ці кляті двері без рамок🤣. Ще навіть десь є фото рандомної Мазди, яку я побачив на вулиці та пускав слюні на неї.
2
05 листопада 03:27
Я їжджу на Smart Roadster
Кайфовий кузов, колись пускав слюні на такі)
1
04 листопада 22:45
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
KUKS
Кайфовий кузов, колись пускав слюні на такі)
KUKS, є таке, я досі слюні пускаю 🤣
04 листопада 22:47
Дуже гарний кузов, завжди чіпала за око 😃
1
04 листопада 22:33
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
valeru4
Дуже гарний кузов, завжди чіпала за око 😃
valeru4, розумію, розумію 😁
Мене як зачіпила на 6 років, так і не планує відпускати 🤣
1
04 листопада 22:42
Авто яке і в свій час звертало на себе увагу, а тепер і тим більше( якщо в гарному стані і в цікавому кольорі))) ). Двигуни звісно дохленькі, особливо на теперішній час. Навіть той V6 на зараз ні про що.
Туди б якийсь 1,6-1,8 на турбі з потужністю 250-300 була б цікава запальничка.
1
1
04 листопада 21:53
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Alfa_85
Авто яке і в свій час звертало на себе увагу, а тепер і тим більше( якщо в гарному стані і в цікавому кольорі))) ). Двигуни звісно дохленькі, особливо на теперішній час. Навіть той V6 на зараз ні про що. Туди б якийсь 1,6-1,8 на турбі з потужністю 250-300 була б цікава запальничка.
Alfa_85, тут вже залежить від того що власник від авто хоче, але так, двигуни не дуже потужні, але з іншого боку це логічно, що там тої Японії, як половина України, тому цивільна тачка і не потребувала якоїсь потужності)
В Одесі була колись така мазда десь на 300 коней, але я про неї тільки чула, не бачила ніколи)
Особисто для мене мазда не для швидкості, більше як арт об'єкт, тому для мене мотору вистачає, але це вже індивідуально для кожного))
А в цілому тачка тим не менш цікава😍
1
04 листопада 22:04
Я їжджу на Daewoo Lanos
Добре, коли власники кайфують від своїх машин)

Бажаю якнайшвидше відремонтуватись і знову стати в стрій гарних машин )
1
04 листопада 21:06
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Efrmax
Добре, коли власники кайфують від своїх машин)Бажаю якнайшвидше відремонтуватись і знову стати в стрій гарних машин )
Efrmax, так, я не знаю чого, але я так сильно її люблю, дякую дуже, в цілому ми в строю, головне поки тільки спереду фоткати, бо сзаду бампер помятий, але це тимчасово😁
1
04 листопада 21:09
Я їжджу на Jeep Cherokee (KL)
Дизайн топ, жаль що багато їх вже згнили, або потрапили до рук наїздників.

Цікавився свого часу Ц-шкою короткою, але те що продають - здебільшого хлам. Для власників не несуть вони якогось сакрального сенсу.
1
04 листопада 20:59
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
KWAKA
Дизайн топ, жаль що багато їх вже згнили, або потрапили до рук наїздників.Цікавився свого часу Ц-шкою короткою, але те що продають - здебільшого хлам. Для власників не несуть вони якогось сакрального сенсу.
KWAKA, так, нажаль це правда, хоча закордоном їх більше цінують, багато авто в гарному стані, наприклад в Туреччині, Болгарії, навіть в Японії є в гарному стані, у нас їх більше беруть щоб вбити і продати, до мене вона також потрапила не в самому класному стані, але хочу максимально зберегти її в достойному вигляді, серед всіх мазд тих років вважаю її однією з самих цікавих, (не беремо до уваги такі варіанти як РХ), тому і вважаю що не дооцінюють їх в нашій країні)
1
1
04 листопада 21:04