Ford Focus III Hatchback (🌶️-RED EVIL-🌶️)

Заміна акумулятора. Продовження епопеї…

Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Вінниця, Україна

Геть не знаю з чого почати… тому почну з фото…


Пусть тебе приснится Пальма Де Майорка… 😩🤦🏻‍♀️


Такого кідалова мені навіть колишніі Черік не робив 🤪

Отже, не буду вдаватись у деталі… але на англійську моя донька сьогодні знову не попала…

На цей раз малий відкрився, навіть включив магнітолу, реєстратор, але на тому все.

Вчора перевіряла заряд акума перед тим, як вкласти спати Фокусяку і просила потерпіти до сьогодні, бо сьогодні мала їхати до сестри за грошима і в магаз по новий акум. Заряд ввечері був 11.9 (спокійно собі пішла, знаючи що все буде добре, до ранку вистачить) але межа була перейдена і він не витримав… 

Все ніби й нічого, але той клятий дощ, який навис над Вінницею вже цілий місяць, просто вибивав з колії. 
Як виглядає глухий кут?: акум розряжений, але ти не можеш його дістати, прикурювати бустером не можна, прикурювати від іншого авто можна але є важливі умови-> https://ford-focus.club/ru/kak-pravilno-prikurit-avtomobil/ авто «донора» має бути не заведеним, бо мозок коробки може піти на упокій, на таке прикурювання ніхто мені не погодився. Йде дощ, без жодного просвіту, а заряджати треба! 


Бустер відпадає… в рулетку ми не граємо, не настільки вже багата я жінка🤪


Беру пляжний зонт, доки була тимчасово лише мряка, прикриваю потрібну зону, знімаю плюсову клему і підключаю пристрій.



Виставляю токи на максимум і чекаю 45 хв в надії, що цього вистачить для запуску.



Мінусовий крабік приєдную до цього місця, так як потрібно. Вмикаю зарядку.


Потім починається сильний дощ, вкриваю пледом на всяк випадок, щоб не залило якісь контакти. Фото цього ви бачили вище. 
Спартанські умови у всьому, прям додають жіночності моєму виразу обличчя і не дай боже, якийсь зєвака, без змоги допомогти, колупаючись у носі спитає: «шо акум сів, то тре підкурити» там міг бути взрив… бо жіночністю тоді від мене і не віяло. 

Пройшло 45 хв, авто не заводиться. Акум геть пускового току дати не може ще(


В магазині мене чекають, а мене все нема… 

Дзвоню сестрі, моя супервумен беззаперечно каже «так жді, лечу!» В неї чоловік воюює з самого початку війни і вона в мене дівчинка бойова, чесно в той момент стало і кайфово, що маю таку людину, а з іншого боку трохи прикро, що деякі в місцевому чаті жарти пожартували і тупих шуток написали, і це були хлопці… а моя чарівна дівчинка вже летить, хотіла прикурити мене так, як книжка пише, але я розумію, що її акум не потягне тих умов і стане наглухо потім вона… Кажу: «ні, ти не прикуриш, вези мене в магаз забирати хоча б новий, а далі буду розрулювати сама» 


Жаль те, що тут можна тегнути лише трьох людей, (тому, певно, не буду обирати іщ всіх лише трьох)  це певно було б не правильно пропустити інших. Тому хочу подякувати одноклубнику, який дав наводку на конкретний акум, щиро дякую адмінам-фокусникам, якраз таки вони дали мега правильні поради і заспокоїли, тут можу сказати, що я щасливчик, що одного разу мене запросили в цю окрему групу самих обраних🫶 (також стараюся бути максимально корисною і робити свої внески) 


В магазині мені віддають акум і показують його стан. Підписують гарантію на 2 роки і навіть пропонують донести до авто, але я тактично відмовляюся бо сестра припаркувалася далеченько і людина не може залишити магазин без нагляду, хоча він спочатку виніс, но я попередила що нести є куди і видно було, що людина не може так далеко піти.  Несу і думаю, мені б такі міцні нерви, як ручка цього акумулятора 🤣🤣🤣


Привозить мене сестра, закидаю акум в авто, дякую за те, що вона мені ще смаколиків захватила, щоб підтримати🫶 і йду розкладати все по новій і заряджати. 


Другий заход. Вже з іншим покривалом і без картонної коробки, бо те все розмокло…  Сусіди в щоці, що взагалі там відбувається. Картина зі сторони досить неординарна 🤭



Оце була одна з чудових порад, саме так я і зробила, аби не піддавати ТСМ небезпеці.  І все пройшло гладко, без жодних страшних сповіщень і ризику 🙏



Ще був варіант такий, також безпечний і надійний, але був нюанс, новий акум потрібно було б потім дозарядити, але цієї змоги я б вже не мала, бо мені ж його одразу ставити мали. Як варіант виходу з ситуації дуже хороший і без ризиків. 👏


Набралась терпіння, зачекала ще годину і завелась, як рекомендували, з підстраховкою для тесту коробки.


Майстер чекав на 15:00 на заміну акумулятора, але з форс мажорами час змістився на 18:30…


Дістали старий))



Поставили новий. Тут багато фото не маю, бо я була, чесно кажучи, вже не в «ресурсі» щось фіксувати. Мене цікавив результат.


За заміну з мене взяли смішні гроші… 200грн, це було приємно, не дивлячись на ту волокіту з його діставанням.


І тут ще одне підтверження… генератор таки вмирає… бо його показники були настільки різними, що видно було його, вкрай напружену, роботу….



Хоча видавав і такі цифри. Показники в дорозі плавали від 12 до 14.4 Але старий акум вже точно все, там порозсипалося усе він вмер… Новий за пару днів нічого критичного не вхопить і дочекається ремонту генератора.  Про це і буде наступний запис невдовзі, бо з мене досить і вбивати новий акумулятор бажання немає…



Після заміни, поїхала скинула помилки (на минулу роботу де працювала, там ще був товариш, який за пару хвилин все почистив)  Нагадувати про необхідність чистити помилки після таких атракціонів, певно, не потрібно, це і так всім зрозуміло, що там їх цілий букет))


НАГАДУЮ! При заміні акумулятора на Фоксіку (та всіх інших авто, оснащених «розумною» зарядкою) ОБОВʼЯЗКОВО потрібно робити скидання налаштувань датчика BMS, для власників фокусят детальна інструкція тут -> https://ford-focus.club/akumulyator-ford-focus/


Отут прям посміхнулася 🤣🤣🤣



Заряд акумулятора у процентах і як зрозуміти скільки по ємності є.



Обираючи акумулятор, дивіться код вигравіюваний на самому корпусі авто. Розшифровка дати у цій таблиці. (Не знаю чи для всіх фірм підходить, але для більшості так)



Акум, який мені порадив одноклубник і всі інші також одобрили. Тому не стала гадати, що брати, в взяла саме оцей. Ціна була 3100грн в магазині


А тепер ще трохи уточнень:

Старий акум на днях заряджала у сестри, доки пів дня була погода без дощу. Він важко набирав ємність і впринципі тоді стало зрозуміло, що толку з нього не буде.


Це фото спроби обслужити і зарядити акум на днях)



Успіхів цей процес не дав…



Тут я скидала і мінусову клему з датчиком BMS, був час і бажання



Якщо ви не знаєте, як у таких форс-мажорних випадках закрити двері, то є чарівна дюрочка, в яку вставляємо ключик і провертаємо, потім захлопуємо і вуа-ля, двері замкнені.



На всіх трьох дверях вони є, можливо у когось закриті заглушками. Лише водійські з ключа)


Будучи довгий період недозарядженим він просто покинув цей світ. Щеє нюанс, на моє авто він має бути не обслуговуваним і з позначкою (Са) тут же доступ до банок був, я навіть перевірила рівень в банках, чи не видно пластини і не потрібно додати дистильовану  воду. 

Чи втомилась сьогодні? - Так!

Чи псіхувала? - Ні!

Але щоразу після таких квестів і нових знань, я стаю все тяжчою і тяжчою, це і є побічна дія «жінок, які самі дають ладу авто» 

Колись давно, мене дивували люди які говорили не зрозумілими словами, але з часом, я стала розуміти їх автомобільну мову… не знаю навіщо це мені, але це мені подобається ☺️

І так, нехай ще одне фото буде тут, щоб було зрозуміло, хто по ту сторону екрана пише вам душевні лонгіди…


Я і чарівний ключик 🔧




Ціна питання 3300 UAH, Пробіг 156570 км.
Опубліковано: 27 травня 01:33
95 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Ford Kuga (1G)
о, в минулому жовтні взяв акум цієї ж марки (тільки більший)
1
вчора о 09:45
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
dark_stranger
о, в минулому жовтні взяв акум цієї ж марки (тільки більший)
dark_stranger, о, нормально)) значить багато хто про нього гарної думки 🤝
вчора о 12:23
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Нормальный такой кусочек работы проделан!!! Прям мои аплодисменты! 👏 Что не сделаешь ради любимого.. :)
1
28 травня 01:33
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
NY
Нормальный такой кусочек работы проделан!!! Прям мои аплодисменты! 👏 Что не сделаешь ради любимого.. :)
NY, дякую ☺️
Та да, любиш кататись то люби і машинку лагодити і за потреби лікувати ;))
28 травня 01:38
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Mari
NY, дякую ☺️ Та да, любиш кататись то люби і машинку лагодити і за потреби лікувати ;))
Mari, Я удивляюсь.. Ты много делаешь сама.. Мне кажется что нет того, с чем ты не справишься.. Один только вопрос?.. Как из Фоксика выковырять акум с таким маникюром? :)
1
28 травня 01:44
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
NY
Mari, Я удивляюсь.. Ты много делаешь сама.. Мне кажется что нет того, с чем ты не справишься.. Один только вопрос?.. Как из Фоксика выковырять акум с таким маникюром? :)
NY, приємно чути, стараюся, якщо щось не знаю то живемо у світі комунікацій з людьми з різних куточків країни та є інтернет, так по трохи і накопичуюються знання ;))
От якраз в цьому випадку я зі своїм манікюром програла акумулятору, бо тут він ну дуууже заважав його дістати🤭 але безвихідних ситуацій немає, проте вже є епопея з нашого із Злюкою життя))
1
28 травня 01:58
Я їжджу на Ford Focus III Sedan
Все чекаю коли здохне акум, а він зараза 4й рік живе без підзарядки)) При тому, що його зняв попередній власник з якогось старого "опеля" і поставив на "форда".
Дякую за корисні поради щодо вибору акума. Ціна ще цілком демократична, нещодавно знайомий міняв на "Астрі" зі старт-стопом акум - виклав близько 8к за нього.
1
27 травня 23:40
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Den7on
Все чекаю коли здохне акум, а він зараза 4й рік живе без підзарядки)) При тому, що його зняв попередній власник з якогось старого "опеля" і поставив на "форда". Дякую за корисні поради щодо вибору акума. Ціна ще цілком демократична, нещодавно знайомий міняв на "Астрі" зі старт-стопом акум - виклав близько 8к за нього.
Den7on, так як я вже стикнулася з цим і поглибилась, то хотіла б щиро порадити, не тягнути до самої смерті його. Перевір, якщо вже підходить, то не тягни до зими, там «сезон» починається і ціни можуть бути вищі, тим паче що у нас зараз все тільки дорожчає…
Хоча розумію, що фінанси і зайві витрати (заздалегідь а не коли вже підперло) зараз не дуже доречні…
Але хай акум ще служить і виявиться живішим всіх живих🤝
В тебе ж немає старт/стопу чи є?
1
28 травня 00:59
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Den7on
Mari, дякую, хай живе, і вашому теж довгих років ))"Старт-стопу" звичайно немає. Знаю, що його можливо доставити, але ж це самий нікчемний доп, на мою думку.
Den7on, дякую))
💯 тут вовсю люди відключають той старт/стоп, тому тільки хтось відчайдушний захоче його довстановлювати, це як ГБО 5 покоління на фокус🤭
1
28 травня 01:37
Оце так гємор просто з акумом. Не знав про форда такого. В голову навіть не прийшло, що таке можливе, це ж просто акумулятор 🤯
27 травня 22:28
Я їжджу на Ford Focus III Sedan
Dmytro8
Оце так гємор просто з акумом. Не знав про форда такого. В голову навіть не прийшло, що таке можливе, це ж просто акумулятор 🤯
Dmytro8, ніяких там проблем із заміною немає, якщо встановлювати "рідний" за розміром аккумулятор...
1
27 травня 23:42
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Den7on
Dmytro8, ніяких там проблем із заміною немає, якщо встановлювати "рідний" за розміром аккумулятор...
Den7on, так так, все вірно. Просто можливо на емоціях я не достатньо уточнила, що мова про те, що не у всіх авто є багато місця, бо тут все ок але потрібно правильно його обрати))
28 травня 00:54
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Dmytro8
Оце так гємор просто з акумом. Не знав про форда такого. В голову навіть не прийшло, що таке можливе, це ж просто акумулятор 🤯
Dmytro8, можливо я перебільшила чи не достатньо уточнила, проблема там в тому, що місця якраз для конретного розміру, все ті акуми що вище якраз і створють ті проблеми. З новим такого не буде))
28 травня 00:52
Mari
Dmytro8, можливо я перебільшила чи не достатньо уточнила, проблема там в тому, що місця якраз для конретного розміру, все ті акуми що вище якраз і створють ті проблеми. З новим такого не буде))
Mari, я кажу за те, що не можна прикурити авто, не можна користуватись бустером. Треба фішку знімати з блоку перед тим як міняти акум. Купа заморочок. А якщо не знаєш усіх тонкощів, то можна на ремонт коробки встряти.
1
28 травня 12:00
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
То вже ж новий акум, має бути кінець епопеї🤔
1
27 травня 21:35
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
veti-k
То вже ж новий акум, має бути кінець епопеї🤔
veti-k, сподіваюся що так)) завтра з його батьком (генератором) ще поговоримо і вирішимо чи то кінець епопеї чи ні))
Але нічо, я профі з епопей, якщо що… в мене там ще спойлер лежить, грошей на встановлення не маю, але вже вивчила інструкцію як його самій встановити, може наважуюсь 😅
1
28 травня 00:49
Я їжджу на ГАЗ 2417
Квест із подовжувачем і парасолькою був і в мене,різниця тільки в тому,що була зима і я не злив залишки води з двигуна,тож довелося відігрівати
1
27 травня 18:59
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Eckat
Квест із подовжувачем і парасолькою був і в мене,різниця тільки в тому,що була зима і я не злив залишки води з двигуна,тож довелося відігрівати
Eckat, значить не я одна така, бо геть сама сміялася з тієї картини, але що поробиш, проти природи і її настрою ми безсильні, тому і викручуємося парасольками😅🤝
28 травня 00:46
Я їжджу на ГАЗ 2417
Mari
Eckat, значить не я одна така, бо геть сама сміялася з тієї картини, але що поробиш, проти природи і її настрою ми безсильні, тому і викручуємося парасольками😅🤝
Mari, У мене парасольки не було 🤣,були тільки електрична теплова гармата і пофігізм на погоду,за хвилин десять я його відігрів,а потім зливний кран підклав мені свиню🤣🤣🤣🤣
1
29 травня 18:32
Я їжджу на ГАЗ 2417
Mari
Eckat, стійкість і міцні нерви - це наше все 🤣
Mari, Саме так, інакше бути не може, зараз буду збирати новий двигун для звіра
1
29 травня 18:42
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Eckat
Mari, Саме так, інакше бути не може, зараз буду збирати новий двигун для звіра
Eckat, оце я розумію лего для дорослих 🤭😎
29 травня 18:44
Я їжджу на ГАЗ 2417
Mari
Eckat, оце я розумію лего для дорослих 🤭😎
Mari, Хоча від своїх батьків чую лише щоб здав його на металобрухт 🤣🤣🤣🤣🤣
1
29 травня 18:55
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Eckat
Mari, Хоча від своїх батьків чую лише щоб здав його на металобрухт 🤣🤣🤣🤣🤣
Eckat, це нормально коли хтось не розуміє тебе, але як там кажуть «у самурая нет цели, у самурая есть путь»🤭
Всі ми тут трохи самураї 🤣
29 травня 21:51
Я їжджу на Opel Zafira A
Справді? У форда стільки заборон і обмежень на прикурювання, зарядки, заміни акума?
Більше схоже на якийсь розводняк ))) Хоча - це ж форд )))
А на рахунок різних значень ганератора - то це не факт, що генератор вмирає. В деяких авто комп регулює скільки йому треба взяти зарядку з генератора. І якщо акум заряджений, а тим більше якщо новий, то такі значення можуть бути цілком нормальними. Генератор вимикається коли йому треба, щоб не було перезаряду.
Спробуй повмикай максимум споживачів - фари, пічка і т.д. і глянь на значення зарядки.
1
27 травня 16:24
Я їжджу на Opel Zafira A
TimShkar
Mykola41, у Форда їх от рівно стільки, скільки вказано в мануалі. А от ПШ дійсно має певні проблеми, які не є прямим наслідком прикурювання, але найчастіше випливають після цього процесу (десь нижче в коментах є посилання).
TimShkar, ну так. Стандартна схема прикурювання, як і у всіх. Для перестраховки можна прикурити навіть зі знятого з авто акума.
Припускаю, що проблеми виникають якраз таки не через прикурювання, а через розрядженний акумулятор. Кожен автомобіль по різному ,,матюкається", коли пустий акум - в кого починає глючити іммо, в когось ЦЗ, в когось замок запалювання, в когось щиток приборів ,,іде гуляти". Можливо в фордах побічним ефектом від розрядки є своя фірмова фішка.
Але я не переконую, просто припускаю.
1
1
27 травня 22:03
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Mykola41
Справді? У форда стільки заборон і обмежень на прикурювання, зарядки, заміни акума? Більше схоже на якийсь розводняк ))) Хоча - це ж форд ))) А на рахунок різних значень ганератора - то це не факт, що генератор вмирає. В деяких авто комп регулює скільки йому треба взяти зарядку з генератора. І якщо акум заряджений, а тим більше якщо новий, то такі значення можуть бути цілком нормальними. Генератор вимикається коли йому треба, щоб не було перезаряду. Спробуй повмикай максимум споживачів - фари, пічка і т.д. і глянь на значення зарядки.
Mykola41, «У форда стільки заборон і обмежень на прикурювання, зарядки, заміни акума?» - так це ж лише одна заборона і виключно для даної трасмісії)) Новий акум вже не принесе тих труднощів, його я дістати зможу сама, він менший за розміром))

За генератор згодна, вже також дізналася, що це не точно і може бути нормою)) Єдине це пробіг і по такому пробігові, якщо є сумніви то можна хоча б заглянути туди, одним глазком глянути 😁 тим паче це той майстер, якому я довіряю і він також був би щиро радий, щоб у мене з геною все було ок))
Завтра спочатку заміряємо все як слід, саме від генератора, а не те що показує БК) і потім буде видно)
1
28 травня 00:42
Це якесь божевілля з цим акумулятором!
Дістати акумулятор, не розібравши пів автівки, — неможливо. Прикурити — теж.
Якісь дивні приколи з АКПП, скидання датчиків…
Навіщо це все, Форд? Чому все перетворено на квест?
27 травня 15:57
EddyPrime
TimShkar, Але це не відміняе других факторів =)
EddyPrime, мені більше сподобався коментар про комерціалізацію. От він максимально точно передає дух тих "факторів". Хто може - робить сам, хто ні - платить гроші ))).
1
1
27 травня 17:53
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
TimShkar
EddyPrime, мені більше сподобався коментар про комерціалізацію. От він максимально точно передає дух тих "факторів". Хто може - робить сам, хто ні - платить гроші ))).
TimShkar, там не тільки про комерцію, там взагалі все в купу збили і вигідно підвели під те, що форди прям найгірші авто, так не робиться, бо це вже якийсь вінегрет і туди можна додати всі марки за смаком 🤭
1
28 травня 00:32
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
EddyPrime
Це якесь божевілля з цим акумулятором!Дістати акумулятор, не розібравши пів автівки, — неможливо. Прикурити — теж.Якісь дивні приколи з АКПП, скидання датчиків…Навіщо це все, Форд? Чому все перетворено на квест?
EddyPrime, новий акум я зможу вже дістати сама, він відповідного розміру. Проблема була у тому, що старий вищий, ну і при цих міліметражах, хочу уточнити, що фізично я все-таки жінка, так вмію досить багато чого і трохи розуміюся в авто, але надаль я не профі ще й не Рембо 😁

Скидання датчиків взагалі не несе проблеми і труднощі, ввімкнув запалення-5 разів включив/виключив дальній і тричі натиснув на педаль тормоза це все зробити за 10сек)) то хіба це складно? Не бачу нічого поганого в розумній зарядці, якщо поцікавитись що то таке)
Прикурювати не можна лише фокуси на Павершифті, бо ця трасмісія потребує відповідальності, але вона дає ту динаміку, яку не може дати авто на гідрику чи варіаторі (в одній цінові категорії)

P.S. я ще трохи вмію роздути з мухи слона, коли щось пішло не так, тому може здаватися що все погано) але… якби все було так погано то 2 роки я б на Фокусі не їздила б (ну і поки навіть немає в планах продавати)
28 травня 00:30
Ще й така погода) Для такого хобі потрібен сухенький світленький гаражик)
2
27 травня 13:05
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
WOLF
Ще й така погода) Для такого хобі потрібен сухенький світленький гаражик)
WOLF, ой це точно. Відсутність гаража, то моя біль… навіть подумати б не могла, що китайця буду ставити в гаражі, а американця вдворі🫣
Дощ, то просто вже біль до глибини душі, він вже так всіх дістав що капець(((
1
28 травня 00:19
Я їжджу на Chevrolet Captiva
Неоднократно подкуривал соседке Фокуса (дизель, механика, довольно свежее авто 2016+ г.в.). При этом в Каптиве ничего не отрыгнуло, Форд тоже до сих пор ездит с тем же АКБ:). Кстати интересное наблюдение - Капа заводится даже при напряжении 11 Вольт, вот вам и старая схематехника:).
1
27 травня 11:09
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Duchovny
Неоднократно подкуривал соседке Фокуса (дизель, механика, довольно свежее авто 2016+ г.в.). При этом в Каптиве ничего не отрыгнуло, Форд тоже до сих пор ездит с тем же АКБ:). Кстати интересное наблюдение - Капа заводится даже при напряжении 11 Вольт, вот вам и старая схематехника:).
Duchovny, так ця техніка безпеки стосується лише коробки Павершифт))
До всіх інших взагалі без проблем, там немає такого вразливого, дорогого і чутливого вузла, за який переживаєш ;)
1
28 травня 00:17
Геморойная машина(
1
27 травня 11:00
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Alex1973
Геморойная машина(
Alex1973, 🤣🤣🤣
Якби я це почула від власника крутої і суперової тачки, то можливо навіть трохи образилась би, але ваш коментар мене лише посміхнув😁
Вам видніше звичайно😉
1
28 травня 00:14
Черговий раз впевнююсь в тому, що Форд - це "комерційний" народний автомобіль))

Здох АКБ - працює вся коммерція на автомобіль))

Зняти - сам хр%н знімиш і дістанеш (беремо середньостатистичну людину). Плати гроші ("комерція" працює)
Стала машина з мертвим АКБ на трасі - викликай євакуатор, вези на СТО ("комерція" працює)
Не знав про мозок - банально прикурили - здох павершифт - ремонт коробки ("комерція" працює)

_______________
І це звичайне питання - звичайної батарейки, Карл))
Без обід звісно) На колір і смак звісно всі фломастери різні, але ..... короче, не любив і не полюблю))

Мають декілька моїх друзів форди "фокуси", "мондео" - як щось ри7не, вічно камасутра.... заміна салонного фільтру зі зняттям педального вузла (фокус 2), КАРЛ... це сюр))) заміна лампи ПТФ в Мондео 4 = ледь не зі зняттям бамперу, або всі руки обдерті по лікоть... оу май гад....
2
27 травня 10:32
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ceratozavr_UA
Черговий раз впевнююсь в тому, що Форд - це "комерційний" народний автомобіль))Здох АКБ - працює вся коммерція на автомобіль))Зняти - сам хр%н знімиш і дістанеш (беремо середньостатистичну людину). Плати гроші ("комерція" працює)Стала машина з мертвим АКБ на трасі - викликай євакуатор, вези на СТО ("комерція" працює)Не знав про мозок - банально прикурили - здох павершифт - ремонт коробки ("комерція" працює)_______________І це звичайне питання - звичайної батарейки, Карл)) Без обід звісно) На колір і смак звісно всі фломастери різні, але ..... короче, не любив і не полюблю)) Мають декілька моїх друзів форди "фокуси", "мондео" - як щось ри7не, вічно камасутра.... заміна салонного фільтру зі зняттям педального вузла (фокус 2), КАРЛ... це сюр))) заміна лампи ПТФ в Мондео 4 = ледь не зі зняттям бамперу, або всі руки обдерті по лікоть... оу май гад....
ceratozavr_UA, ви дуже сильно взяли все до купи і це помилково. Збили різні форди з різними нюансами разом. Уточню, у третього Фокуса нормальний акумулятор по розміру не приносить проблем, він виходить впритик, але якщо пхати туди великий, то так, буде проблема. Мій новий акум я сама дістану без розбору, бо він правильний. Старий акум майстер дістав лише з розбором однієї стінки, але була ще пара рук (це я) яка допомогла відтягнути стінку і притримати жабо, щоб його не зламати випадково. Я досить худощава і не сильна фізично, жінка, з довгим манікюром, так я вмію робити досить багато чого по авто, але нажаль не все під силу, акум старий високий та важкий і запхала його туди не дівчина, ось тому для мене це стало проблемою.

Далі, ви вказали що на другому фокусі важко дістається фільтр салона, на третьому (моєму) це настільки легко, що я сама за 3-4 хв його поміняю (тобто ця проблема що ви назвали мого авто не стосується) далі ви казали на мондео і птф, це також інше авто і у нього, наприклад, може не бути проблеми з діставанням акумулятора (до прикладу) Так не можна узагальнювати, бо за вашою логікою що всі форди не такі, можна так само сказати і про інші авто, бо в кожного авто є щось, що заставляє матюкатися. У кожного є сильні і слабкі сторони, навіть однієї ж марки і різних моделях.
Хтось гниє, хтось в повороти не вписується на швидкості бо підвіска не досконала, хтось доливає масло, а хтось просто не зміг дістати акум.
Коробка павершифт, так, вона стрьомна і потребує бережного і відповідального ставлення(так само як і ДСГ), але з нею геть і близько не стояли авто (гідрик і варіатор) по динаміці і тим відчуттям кайфу, що вона дарує (такої ж цінової категорії)

І так, це правда на смак і колір всі фломастери різні, і завжди будуть поціновувачі абсолютно різних фломастерів. Але я б не радила збивати все на купу за власними амбіціями, чи не приязню.
1
28 травня 00:09
ceratozavr_UA
Черговий раз впевнююсь в тому, що Форд - це "комерційний" народний автомобіль))Здох АКБ - працює вся коммерція на автомобіль))Зняти - сам хр%н знімиш і дістанеш (беремо середньостатистичну людину). Плати гроші ("комерція" працює)Стала машина з мертвим АКБ на трасі - викликай євакуатор, вези на СТО ("комерція" працює)Не знав про мозок - банально прикурили - здох павершифт - ремонт коробки ("комерція" працює)_______________І це звичайне питання - звичайної батарейки, Карл)) Без обід звісно) На колір і смак звісно всі фломастери різні, але ..... короче, не любив і не полюблю)) Мають декілька моїх друзів форди "фокуси", "мондео" - як щось ри7не, вічно камасутра.... заміна салонного фільтру зі зняттям педального вузла (фокус 2), КАРЛ... це сюр))) заміна лампи ПТФ в Мондео 4 = ледь не зі зняттям бамперу, або всі руки обдерті по лікоть... оу май гад....
ceratozavr_UA, На жаль ера простих по конструкції машин закінчилася дуже давно. Зараз кожна марка і модель має свої особливості. Проте якщо знати про них і не нехтувати інструкцією, то можна з ними спокійно жити.

Ps: Ось Volvo мають славу надійних та безпечних авто. Проте для заміни акумулятора там потрібно розібрати увесь передок - фари, бампер. Акумулятор знаходиться знизу між бампером і підкрилком. Причому на нього летить увесь бруд, пісок, вода. Не знаю як він там виживає…

Але в загальному Volvo хороші авто. Та й акумулятор там додатковий. Тому нічого критично. Просто сприймаю це як особливість конструкції. При правильному обслуговуванні авто спокійно їздить 300 тис і більше.
1
28 травня 20:34
Підкорювачка електронів 👍. Добре, що в фіналі все скінчилося хеппі ендом для злюки (хоча по чесному, могли б із сестрою його спокійно підняти, тим паче, що робота з 220 під дощем ще більш ризикована, ніж правильне прикурювання). Що до генератора - не поспішай з висновками, тут потрібна професійна діагностика, бо на новому АКБ напруга від 12,2 до 14,5 Вольт то є абсолютна норма (працює регенеративна зарядка).
1
1
27 травня 09:14
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
TimShkar
Підкорювачка електронів 👍. Добре, що в фіналі все скінчилося хеппі ендом для злюки (хоча по чесному, могли б із сестрою його спокійно підняти, тим паче, що робота з 220 під дощем ще більш ризикована, ніж правильне прикурювання). Що до генератора - не поспішай з висновками, тут потрібна професійна діагностика, бо на новому АКБ напруга від 12,2 до 14,5 Вольт то є абсолютна норма (працює регенеративна зарядка).
TimShkar, у сестри слабкий акум, він то служить але йому вже багато років, майже 5 років лише у неї а вона його не купувала. От тому я не хотіла ризикувати, щоб ми вдвох залишились без коліс і шукали третього 😅
Ми з майстром вирішили не знімаючи просто заглянути що там робиться, бо дійсно вдруг з ним все норм і я зря кіпішую, а так заглянемо та й буде спокійніше мені🤭
27 травня 23:45
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
TimShkar
Mari, на основі тих досвіду, що в тебе є ти зробила все правильно, максимально підстрахувавшись. Але в цілому, все можна було зробити значно простіше. Колись навчу 😉
TimShkar, дякую ☺️
Та ти з вашою командою і так мене за ці два роки стільки всього цікавого навчили, що огого. Памʼятаю, їду з Харкова по трасі і думаю «що я маю робити і де інфу збирати, щоб знайомитись з новою технікою після досить примітивного авто, до якого труситися не потрібно було»😁
1
28 травня 10:38
И с бустера тоже нельзя прикуривать? 😳
1
27 травня 09:13
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
MaksimYrievich
И с бустера тоже нельзя прикуривать? 😳
MaksimYrievich, та да, кажуть ризиковано, а я що я жінка не багата, тому в рулетку не граю. Якщо щось трохи під сумнівом, то не роблю))
Тим паче небезпеку несе це досить дорогому вузлу, а саме коробці Павершифт)
1
27 травня 23:42
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
MaksimYrievich
Mari, ну павершифт коробка это каждый день лотерея))
MaksimYrievich, та ні, чого. Якщо немає симтомів ніяких і не зробити їй щось неочікувано, то чого переживати? А як ж симтоми то там ще навіть на рік запасу вистачить.))
1
28 травня 10:32
Mari
MaksimYrievich, та ні, чого. Якщо немає симтомів ніяких і не зробити їй щось неочікувано, то чого переживати? А як ж симтоми то там ще навіть на рік запасу вистачить.))
Mari, просто сборка самого блока ужасная) когда форды пошли с Америки много их приезжало на пропарку Блока) а во всем остально ходит отлично)
28 травня 10:36
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
MaksimYrievich
Mari, просто сборка самого блока ужасная) когда форды пошли с Америки много их приезжало на пропарку Блока) а во всем остально ходит отлично)
MaksimYrievich, тут я не знаю, знаю лише з 2016 року виправлені недоліки по ПШ. співвідношення ціна/роки/комфорт/комплектація то це найкращий варіант в такому бюджеті)))
28 травня 10:47
Скільки рухів наробив один акум)
У січні як придбав Фокуса, той акб теж мені наробив нервів. У той момент не знав що неможна прикурювати і мене ну разів 10 точно прикурювали🤯 і з бустера і з дротів від іншого авто. Походу мене пронесло від можливих негараздів з блоком коробасику 🙂

А твій старий акум ну зовсім у притирку стояв. Я думаю ти тепер бачиш як +- спокійно залітає новий акумчик. І його достатньо з головою 😎
1
27 травня 08:57
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
korporativ-slave
Скільки рухів наробив один акум)У січні як придбав Фокуса, той акб теж мені наробив нервів. У той момент не знав що неможна прикурювати і мене ну разів 10 точно прикурювали🤯 і з бустера і з дротів від іншого авто. Походу мене пронесло від можливих негараздів з блоком коробасику 🙂А твій старий акум ну зовсім у притирку стояв. Я думаю ти тепер бачиш як +- спокійно залітає новий акумчик. І його достатньо з головою 😎
korporativ-slave, це добре, що все добре і без травматизації у тебе. Я просто боягузка, кажуть неьезпечно, значить ок ризикуємо 🤭
Сприводу нового акума, таааак він залітає шикарно, і проблема була саме в високому старому, доречі майстер не розбирав все лише посунувдобре кришку бокову, я притримала і трохи притисла жабо щоб не зламати і він туго але вийшов. Сама я фізино так не змогла б точно…)
1
27 травня 23:40
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
korporativ-slave
Mari, так, це просто робив від незнання) коли знаешь, то зрозуміло не будеш робити) Тепер буде у тебе свіженький акум який можна спокійно доставати 🔥
korporativ-slave, так, інколи не знання не викликають зайвих переживань))
За пораду у акумом тобі дуже вдячна, задоволена і відгуки гарні 👍🤝
1
28 травня 10:43
Я їжджу на Jeep Patriot
Нагадало мультик))
3
27 травня 08:51
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
AnotherGrayMan
Нагадало мультик))
AnotherGrayMan, ахах😅 на чілє
1
27 травня 23:36
Да, треба гену дивитись.. не думаю що там щось критичне.. скоріш за все шоколадка. Хоча хто його зна..
аби все малою кров'ю обійшлось.
1
27 травня 08:51
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Kyivfan
Да, треба гену дивитись.. не думаю що там щось критичне.. скоріш за все шоколадка. Хоча хто його зна.. аби все малою кров'ю обійшлось.
Kyivfan, там щітки також можуть бути все стерті, не знаю. Заглянемо завтра і побачимо, навіть якщо все добре і то типу нормально, то буду спокійна що нерви робив лише акум)
1
27 травня 23:36
Mari
Kyivfan, вже готово ✔️🤭
Mari, оуоуоу ))
29 травня 08:40
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Ото ви намучались 🤯 Мабуть десь у паралельному світі ти дійсно на мустангу з зонтом, чиліш день на березі океану, а не це все.

Генератор робити дорого? Мені на ланцері його відновлювали, вийшло десь 4к.

Була на днях цікава історія тільки в Одесі та на доджі. Поїхали на Аркадію та пішли гуляти. Приходимо, машина не заводиться, був і так слабкий аккум, а подруга ще не вимкнула світло і він за пару годин наших блукань здох. Значить стоїмо на парковці, купа машин, а ні в кого нема проводів. Благо подруга підказала викликати таксі з приміткою, що потрібно прикурити. Машина з проводами на вимкненому «донорі» не завелася, завели донора почекали 3-5 хв і чудо, прийшлось годину кататись по Одесі, щоб акум підзарядився. Та дорога до Харкова через Київ його трохи привела в себе, але потрібно міняти
1
27 травня 08:41
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
DMM
Ото ви намучались 🤯 Мабуть десь у паралельному світі ти дійсно на мустангу з зонтом, чиліш день на березі океану, а не це все.Генератор робити дорого? Мені на ланцері його відновлювали, вийшло десь 4к.Була на днях цікава історія тільки в Одесі та на доджі. Поїхали на Аркадію та пішли гуляти. Приходимо, машина не заводиться, був і так слабкий аккум, а подруга ще не вимкнула світло і він за пару годин наших блукань здох. Значить стоїмо на парковці, купа машин, а ні в кого нема проводів. Благо подруга підказала викликати таксі з приміткою, що потрібно прикурити. Машина з проводами на вимкненому «донорі» не завелася, завели донора почекали 3-5 хв і чудо, прийшлось годину кататись по Одесі, щоб акум підзарядився. Та дорога до Харкова через Київ його трохи привела в себе, але потрібно міняти
DMM, та да, трохи суєта була, але знаєш я не нервувала, не псіхувала, це було очікувано, що акум проситься на відпочинок. Єдиний дискомфорт приніс дощ, інакше підключила б все, сіла в авто і читала б собі книгу чілилась, а так квест був😁

Від донора на заглушених авто чекають до 5 хв щоб потім завестися, чула так казали. 3-5хв просто чекати. Але якщо там він іже все і сів при цьому в нуль, то так важковдихнути життя в нього)) покаталися ви я так розумію вже по повній катушці🤭
1
27 травня 23:34
Exide - достойна марка АКБ, сам таким користуюсь! А генератор на ревізію, як мінімум щітки подивитися, бо новий АКБ довго так не проживе!(
1
27 травня 08:29
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
lastVWb4
Exide - достойна марка АКБ, сам таким користуюсь! А генератор на ревізію, як мінімум щітки подивитися, бо новий АКБ довго так не проживе!(
lastVWb4, так, вже коли почала цікавитися фірмами акумуляторів, то багато хороших відгуків побачила))
З генератором не затягую, якщо все вийде то завтра заглянемо, що там робиться)
Хоча такі перепади кажуть також норма з новим акумом, але пробіг під 160к то до гени також можна хоча б заглянути)
1
27 травня 23:30
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Ну якщо від іншого авто курити, я розумію що може бути боляче і чому. Навіть тому, хто підкурює треба бути заглушеним, бо сучасна електроніка може і в нього ригнути, коли донор крутоне стартером.

Стосовно страху перед бустером - не зустрічав такого, щоби були проблеми. З ним все ніби просто. Напруга повністю зарядженого бустера 16.8В, дійсно багато, але коли ми його чіпляємо в ПАРАЛЕЛЬ до акумулятора, вона вимушено падає до його значень, закони електрики, мать їх. Єдине, що дає бустер, це оті ампери чи то кіловати, котрих вже не вистачає в акумуляторі. Напруга як була, 11.7в чи менше на посаженому акумуляторі так і буде. Максимум він його підзарядити встигне на 0.1-0.2В. Після запуску двигуна, бустер автоматично відʼєднується від авто (на то в нього на дротах є блок з реле). Звісно, запускати авто від бустера без акумулятора, або з відключеним акумулятором не варто.

Якщо є факти проблем з авто після використання бустера, поділись, цікаво, можливо є нюанси о котрих я не в курсі.
1
27 травня 07:48
yuzo
Ну якщо від іншого авто курити, я розумію що може бути боляче і чому. Навіть тому, хто підкурює треба бути заглушеним, бо сучасна електроніка може і в нього ригнути, коли донор крутоне стартером.Стосовно страху перед бустером - не зустрічав такого, щоби були проблеми. З ним все ніби просто. Напруга повністю зарядженого бустера 16.8В, дійсно багато, але коли ми його чіпляємо в ПАРАЛЕЛЬ до акумулятора, вона вимушено падає до його значень, закони електрики, мать їх. Єдине, що дає бустер, це оті ампери чи то кіловати, котрих вже не вистачає в акумуляторі. Напруга як була, 11.7в чи менше на посаженому акумуляторі так і буде. Максимум він його підзарядити встигне на 0.1-0.2В. Після запуску двигуна, бустер автоматично відʼєднується від авто (на то в нього на дротах є блок з реле). Звісно, запускати авто від бустера без акумулятора, або з відключеним акумулятором не варто.Якщо є факти проблем з авто після використання бустера, поділись, цікаво, можливо є нюанси о котрих я не в курсі.
yuzo, є нюанси саме з роботом. Якщо запустити двигун з бустера (чи в будь який інший спосіб), а коробка перед цим не закінчила тест і не "запаркувала" механізми, то автівка може перетворитися на нерухомість через механічну несправність ніжного американського ПШ. Ось вам приклад: https://driver.top/exp/377388
1
27 травня 09:19
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
yuzo
Ну якщо від іншого авто курити, я розумію що може бути боляче і чому. Навіть тому, хто підкурює треба бути заглушеним, бо сучасна електроніка може і в нього ригнути, коли донор крутоне стартером.Стосовно страху перед бустером - не зустрічав такого, щоби були проблеми. З ним все ніби просто. Напруга повністю зарядженого бустера 16.8В, дійсно багато, але коли ми його чіпляємо в ПАРАЛЕЛЬ до акумулятора, вона вимушено падає до його значень, закони електрики, мать їх. Єдине, що дає бустер, це оті ампери чи то кіловати, котрих вже не вистачає в акумуляторі. Напруга як була, 11.7в чи менше на посаженому акумуляторі так і буде. Максимум він його підзарядити встигне на 0.1-0.2В. Після запуску двигуна, бустер автоматично відʼєднується від авто (на то в нього на дротах є блок з реле). Звісно, запускати авто від бустера без акумулятора, або з відключеним акумулятором не варто.Якщо є факти проблем з авто після використання бустера, поділись, цікаво, можливо є нюанси о котрих я не в курсі.
yuzo, так, взагалі все трохи інакше саме із-за коробки Павершифт, вона дуже цікава, жвава і досить економічна. Мені в цілому в форді все подобається, просто якщо ти уважно ставишся до того що потребує тієї уваги, то і шанси що служити це буде довше)
Пробіг майже 160к, і якщо не помиляються ті хто казав, то там по коробці ніби все рідне. Авто технічно доглянуте (нюанси які виявляються звичайно робляться)
Тому якщо є вірогідність небезпеки, то я стараюся то оминати ;))
27 травня 23:27
Зввжди коли когось прикурюю глушу своє авто тому що може вмерти мій гена при пуску.
1
27 травня 07:45
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
stas-zp
Зввжди коли когось прикурюю глушу своє авто тому що може вмерти мій гена при пуску.
stas-zp, я у всі ці нюанси не поглиблювалася, бо ніколи нікого не прикурювала, а черіка прикурували мені то там байдуже))
27 травня 23:21
Без коліс :(
Порадив би щось,але чесно ніхрена в тому не розумію🤭😁😁😁
Ти дівчинка сильна,справишся з такою дрібницею!Удачі тобі!🤞✌️
1
27 травня 07:25
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ANSEN
Порадив би щось,але чесно ніхрена в тому не розумію🤭😁😁😁Ти дівчинка сильна,справишся з такою дрібницею!Удачі тобі!🤞✌️
ANSEN, ахах🤭 та да, все ж добре, я якраз таки просто вмію роздути з мухи слона😅
1
27 травня 23:20
Я їжджу на Opel Astra J
Але курва запхали того КакАмулятора аж під жабо, невже у хфокуса так мало місця під капотом!?
1
27 травня 07:05
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
CH2M
Але курва запхали того КакАмулятора аж під жабо, невже у хфокуса так мало місця під капотом!?
CH2M, там досить нормально місця для нього, просто є нюанс старий акум вищий за той який я взяла, і цей вже дістанеться легше))
Там просто міліметражі і якщо чуть більше, то важко дістати)
27 травня 23:19
Тю...мене колись власниця Форда на парковці теж просила прикурити, і теж ці подробиці казала, я тоді не дуже сильно повірив, але як вона попросила, не запускати своє авто. В нічого йому не сталося, завели форда, потім запустилася і Хонда
1
27 травня 02:20
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Uns8ted
Тю...мене колись власниця Форда на парковці теж просила прикурити, і теж ці подробиці казала, я тоді не дуже сильно повірив, але як вона попросила, не запускати своє авто. В нічого йому не сталося, завели форда, потім запустилася і Хонда
Uns8ted, вона певно також знала нюанси ;))
Якщо у вас був хороший акум, то звичайно можна підкурити не заводячи авто.
Справа в тому, що саме ТСМ модуль, який керує зчепленням, (мозок коробки) він вразливий, за нього всі і бояться. Хтось аби як підкурить і нічого, а комусь не повезе, отака рулетка і лякає, тому інколи зі сторони це виглядає дивно))
Якщо піде збій від перепаду напруги, невідомо чи мозок коробки пройде свій звичний тестовий режим і якщо щось піде не так, то впаде в аварію.
Вся ця трійка коштує по 1к$ кожне і навіть більше, це пояснює, чому ми боїмося🤭🫣
2
27 травня 02:30
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
AndriiUSA
Mari, Нещодавно змінював на фокусі тсм, оригінал від дилера коштував 170 $. Но це в США
AndriiUSA, в нас ціни різні можливо, але це щось дешево. В мене ТСМ104 ревізії, а якщо міняти то вже звичайно на вищу, 106 точно не дешевий)
27 травня 23:18
Mari
AndriiUSA, в нас ціни різні можливо, але це щось дешево. В мене ТСМ104 ревізії, а якщо міняти то вже звичайно на вищу, 106 точно не дешевий)
Mari, Забув уточнити це був відновлений виробником куплений у дилера. А новий у дилера коштує з моєю знижкою трохи більше ніж 300$
1
28 травня 03:12
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
AndriiUSA
Mari, Забув уточнити це був відновлений виробником куплений у дилера. А новий у дилера коштує з моєю знижкою трохи більше ніж 300$
AndriiUSA, то це добре, якщо так 👍
Але я таке не часто чула від тих хто міняв, сподіваюся і не знадобиться 🤞
28 травня 03:36
Mari
Uns8ted, вона певно також знала нюанси ;))Якщо у вас був хороший акум, то звичайно можна підкурити не заводячи авто. Справа в тому, що саме ТСМ модуль, який керує зчепленням, (мозок коробки) він вразливий, за нього всі і бояться. Хтось аби як підкурить і нічого, а комусь не повезе, отака рулетка і лякає, тому інколи зі сторони це виглядає дивно))Якщо піде збій від перепаду напруги, невідомо чи мозок коробки пройде свій звичний тестовий режим і якщо щось піде не так, то впаде в аварію. Вся ця трійка коштує по 1к$ кожне і навіть більше, це пояснює, чому ми боїмося🤭🫣
Mari, мені щось здається що то все перебільшення).
у когось співпало що після того як вмер акум й запустили прикурюванням - вмерла ТСМ. Хоча ТСМ по факту був вже мертвий й це просто збіг обставин. Ну а далі протсо розкрутили тему "що то все через прикурювання"

Елементарна фізика - коли авто заводиш - йде пусковий ток від акума, й пофіх де в мережі буде акум на цьому авто чи на іншому, приєднаному через крокоділи.
Скільки авто прикурювали, й більш напічкані електронікою ніж форди (мерси наприклад) ніколи проблем не було...та й не буде.. ти ж не подаєш на 12 вольтову систему 24 вольта )..

якраз сьогодні спілкувався із співробітником - у нього форд був як у тебе (як раз згадав про тебе) - то прикурював його аж гай шумить і проводами й бустером і нічо йому не було тому форду)))
1
27 травня 09:05
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Kyivfan
Mari, мені щось здається що то все перебільшення).у когось співпало що після того як вмер акум й запустили прикурюванням - вмерла ТСМ. Хоча ТСМ по факту був вже мертвий й це просто збіг обставин. Ну а далі протсо розкрутили тему "що то все через прикурювання"Елементарна фізика - коли авто заводиш - йде пусковий ток від акума, й пофіх де в мережі буде акум на цьому авто чи на іншому, приєднаному через крокоділи. Скільки авто прикурювали, й більш напічкані електронікою ніж форди (мерси наприклад) ніколи проблем не було...та й не буде.. ти ж не подаєш на 12 вольтову систему 24 вольта )..якраз сьогодні спілкувався із співробітником - у нього форд був як у тебе (як раз згадав про тебе) - то прикурював його аж гай шумить і проводами й бустером і нічо йому не було тому форду)))
Kyivfan, певно ти не зрозумів саме того одного єдиного нюанса, тесту коробки при запуску. От саме від того, як пройде тестування і залежить пронесе чи ні. Суть саме в цьому! І це лише на Павершифті. Хтось прикурить 10 разів і йому повезе, а комусь і одного вистачить, просто цей один єдиний раз може бути просто не вдалим. І якщо є цей факт і є ризик, то банально випробовувати долю не вважаю за потрібне.
Є конкретні люди які краще знаються на фордах ніж ми з тобою, є конкретні спостереження, а ти радиш «тю, нічого б не було…» а якби було б, то що потім? Гроші не маленькі і не варто деякі речі робити зухвало. І проблем у тому, як я заряджала немає ніяких, проблема тоді була лише одна - це ДОЩ!

І той твій друг який прикурював багато раз форда і нічого не було, міг їздити на механіці а там можна
28 травня 03:28
Mari
Kyivfan, певно ти не зрозумів саме того одного єдиного нюанса, тесту коробки при запуску. От саме від того, як пройде тестування і залежить пронесе чи ні. Суть саме в цьому! І це лише на Павершифті. Хтось прикурить 10 разів і йому повезе, а комусь і одного вистачить, просто цей один єдиний раз може бути просто не вдалим. І якщо є цей факт і є ризик, то банально випробовувати долю не вважаю за потрібне.Є конкретні люди які краще знаються на фордах ніж ми з тобою, є конкретні спостереження, а ти радиш «тю, нічого б не було…» а якби було б, то що потім? Гроші не маленькі і не варто деякі речі робити зухвало. І проблем у тому, як я заряджала немає ніяких, проблема тоді була лише одна - це ДОЩ!І той твій друг який прикурював багато раз форда і нічого не було, міг їздити на механіці а там можна
Mari, нє. Ну я згоден що все що завгодно може бути.
Але ж... Машина підєднана через проводи до іншої працюючої машини, включається запалювання - проводиться тест коробки та інших вузлів в системі в цей час +12В стабільних, після того як вісі тести/перевірки пройдені - заводимо двигун.. не бачу жодної перешкоди що павершифт скаже до побачення..
Як на мене хтось роздув це від незнання основ фізики чи ще чомусь ..
навіть інструкція з експлуатації дозволяє це робити, й жодних обмежень по типу коробки немає🙈.

Треба просто з розумом це робити.

Але то таке ..краще щоб такого не сталось . Але ж все може бути..
28 травня 22:31