Ford Focus III Sedan (Titanium)

Ремонт АКПП PowerShift

Я їжджу на Ford Focus III Sedan
Київ, Україна

Приветствую тебя владелец Форд Фокуса, для тебя будет очень полезная инфа как не стоит делать! 

Этого никто не расскажет, об это не напишут в инструкции по эксплуатации. В общем!

НЕВКОЕМ СЛУЧАЕ НЕ ПРИКУРИВОЙТЕ ФОКУС С КОРОБКОЙ ПАВЕРШИФТ.

Когда приехал фокус с Америки, ясное дело я его прикурил, и потом еще разок как то прикурил. Когда со мной это произошло, я начал консультироваться с людьми (с клубными специалистами, с офдилером, с форд сервис, с ребятами из канторы мактранс) все в один голос сказали - мы встречали такое только на прикуренных авто!!!! Тобишь когда прикуриваешь фокус, идет повышенный ток, и по итогу вырывает ограничитель четных передач. В итоге прилип на 600 баксов. 

Мораль такова, прикуривать нивкоем случае!!!! Либо снять и зарядить аккум, либо купить новый! И если у Вас такое случилось - крайне не рекомендую заваривать аргоном, лучше купить БУ корпус целый (собственно так я и сделал). Толковые аргонщики берут дорого цена за целый корпус равна работе аргонщика, дешовые аргонщки берут до 1к грн (по разному), но так как мне обяснили некоторые моменты по аргону что там идет сплав металлов и если гдето подобрать неправильную пропрцию фиксатор соврет по новой! И придется снова все разбирать!

Всем удачи!















Ціна питання 600 USD, Пробіг 51000 км.
Опубліковано: 10 травня 2023р. 17:11
20 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Шкода, що так сталося, але немає худа без добра - тепер можна наглядно показати фордаводам-початківцям чому неправильна реанімація АКБ шкідлива для авто!
1
09 червня 11:09
Я їжджу на BMW 3 series (F30)
Интересный факт про пауершифт, когда выбирала машину, смотрела и форды, и начиталась много про них, но про такое впервые, на будущее прям может быть полезна инфа)) Открыли америку!!))
1
30 вересня 2023р. 20:27
Взагалі здається що Форд навмисно випустив таку коробку щоб 100к відходила і все...
І придумав ще Ecoboost)))
В свій час через PowerShift відмовився від покупки Форда.
2
24 липня 2023р. 19:36
Раціоналіст
Взагалі здається що Форд навмисно випустив таку коробку щоб 100к відходила і все...І придумав ще Ecoboost)))В свій час через PowerShift відмовився від покупки Форда.
Раціоналіст, ой та ладно - EcoBoost то що поганого зробив? Обслуговуйте його нормально, не економте на пальному та витратниках і буде він бігати аки той дизель ))))
09 червня 11:06
TimShkar
Раціоналіст, ой та ладно - EcoBoost то що поганого зробив? Обслуговуйте його нормально, не економте на пальному та витратниках і буде він бігати аки той дизель ))))
TimShkar, мені вистачило по мануалу подивитись як робиться заміна ременя ГРМ.
Не коштує та машина на цьому моторі такого головняка.
Плюс пиль від ременя забиває маслоприйомник, падає тиск масла в системі при високих обертах, тривалий час авто так їздить без лампи, коли вона світиться вже пізно. Наявність ТНВД та електромагнітних форсунок з турбіною, значно збільшують вартість експлуатації. Витрати пального як у 1.6 2.0 атмо моторів. Безліч дрібних інших нюансів, продаються авто на екобусті теж не дуже легко особливо з павершифтом.
До 100-110к можна брать, але не один механік не скаже що екобуст класний мотор на подальшу перспективу.
09 червня 17:20
Раціоналіст
TimShkar, мені вистачило по мануалу подивитись як робиться заміна ременя ГРМ. Не коштує та машина на цьому моторі такого головняка. Плюс пиль від ременя забиває маслоприйомник, падає тиск масла в системі при високих обертах, тривалий час авто так їздить без лампи, коли вона світиться вже пізно. Наявність ТНВД та електромагнітних форсунок з турбіною, значно збільшують вартість експлуатації. Витрати пального як у 1.6 2.0 атмо моторів. Безліч дрібних інших нюансів, продаються авто на екобусті теж не дуже легко особливо з павершифтом. До 100-110к можна брать, але не один механік не скаже що екобуст класний мотор на подальшу перспективу.
Раціоналіст, вистачило мануала? Тоді мені розповісти буде нічого. Я всього лише 11 років їжджу на цьому моторі )))) Заміна ГРМ коштовна та складна? Так, є таке. Але ж раз на 10 років 25 000 грн то не гроші, якщо до цього авто з тебе їх не тягнуло взагалі. Витрата пального як в 2.0? Це де такий атмо мотор, який 5,6 л/100 км в місті їсть (за свій кажу)? Про масло я взагалі промовчу - цей бородатий інтернет мем навіть не хочу обговорювати бо то виключення, а не правило і в 80% випадків то косяк власника. Ще дуже сподобалось про PowerShift на EcoBoost. Тут ви праві повністю - продавати те, чого там нема (якщо мова за Фокус) дійсно дуже важко. Але насамперед, мораль мого спічу не в тому, щоб доказати, що хтось з нас помиляється - просто не треба бути таким категоричним до речей, яких ви не мали і в яких маєте лише поверхневі знання. Бо не об'єктивно виходить потім, а випадкові люди читають й думають, що дійсно з тим мотором щось не те )))..
09 червня 18:46
TimShkar
Раціоналіст, вистачило мануала? Тоді мені розповісти буде нічого. Я всього лише 11 років їжджу на цьому моторі )))) Заміна ГРМ коштовна та складна? Так, є таке. Але ж раз на 10 років 25 000 грн то не гроші, якщо до цього авто з тебе їх не тягнуло взагалі. Витрата пального як в 2.0? Це де такий атмо мотор, який 5,6 л/100 км в місті їсть (за свій кажу)? Про масло я взагалі промовчу - цей бородатий інтернет мем навіть не хочу обговорювати бо то виключення, а не правило і в 80% випадків то косяк власника. Ще дуже сподобалось про PowerShift на EcoBoost. Тут ви праві повністю - продавати те, чого там нема (якщо мова за Фокус) дійсно дуже важко. Але насамперед, мораль мого спічу не в тому, щоб доказати, що хтось з нас помиляється - просто не треба бути таким категоричним до речей, яких ви не мали і в яких маєте лише поверхневі знання. Бо не об'єктивно виходить потім, а випадкові люди читають й думають, що дійсно з тим мотором щось не те )))..
TimShkar, я дивився фокуси 3 1.0 екобусти на початку березня 0 -2градуса по місту розхід по бортовому був +- 8.4 - 8.6- 8.9 на 3 машинах.
Не зрозумів в чому економія по місту. По трасі мало хто їздить кожен день.
Одне діло їздить 100к на авто з 0. І їздить 100к після когось з 100к до 200к).
Вартість експлуатаційних витрат на цей двигун буде вище ніж в аналогічних авто по класу. Але що в ньому є такого щоб переплачувать?
09 червня 22:27
Раціоналіст
TimShkar, я дивився фокуси 3 1.0 екобусти на початку березня 0 -2градуса по місту розхід по бортовому був +- 8.4 - 8.6- 8.9 на 3 машинах.Не зрозумів в чому економія по місту. По трасі мало хто їздить кожен день. Одне діло їздить 100к на авто з 0. І їздить 100к після когось з 100к до 200к). Вартість експлуатаційних витрат на цей двигун буде вище ніж в аналогічних авто по класу. Але що в ньому є такого щоб переплачувать?
Раціоналіст, тут погоджуся - обслуговування EcoBoost дорожче за атмосферу. Взагалі, якщо цікаво, в мене в блозі є трохи інфи по цьому мотору. На Driver він я так дивлюсь не дуже популярний ))) Єдине, ще скажу по витраті пального, все дуже сильно залежить від стилю їзди. Загалом норма для 1.0 без урахування трасса місто від 4.6 до 8.5 л/100 км. Хоча є в нас в клубі є й ті, хто примудряється 10-12 витрачати. Коротше - як давиш, так вона й їде. Особисто в мене середня швидкість 23 км/год по БК, витрату я вище писав. Загалом мотором задоволений, він їде ярко й мізки не робить. Динамика десь на рівні 2.0 на ПШ. Втім, в мене, всі дитячі хвороби вилікувані превентивно та до обслуговування підхід суворий, може тому й скарг немає ))/
09 червня 22:48
TimShkar
Раціоналіст, тут погоджуся - обслуговування EcoBoost дорожче за атмосферу. Взагалі, якщо цікаво, в мене в блозі є трохи інфи по цьому мотору. На Driver він я так дивлюсь не дуже популярний ))) Єдине, ще скажу по витраті пального, все дуже сильно залежить від стилю їзди. Загалом норма для 1.0 без урахування трасса місто від 4.6 до 8.5 л/100 км. Хоча є в нас в клубі є й ті, хто примудряється 10-12 витрачати. Коротше - як давиш, так вона й їде. Особисто в мене середня швидкість 23 км/год по БК, витрату я вище писав. Загалом мотором задоволений, він їде ярко й мізки не робить. Динамика десь на рівні 2.0 на ПШ. Втім, в мене, всі дитячі хвороби вилікувані превентивно та до обслуговування підхід суворий, може тому й скарг немає ))/
TimShkar, якщо машина з нуля і власник знає що таке регламент ТО, + робить якісь роботи превентивно екобуст буде ходить.
Але таку машину знайти складно на б.у ринку.
У нас люди вірять в заміну масла раз в 15к а то і більше, азс вибирають де дешевше. Про заміну тех. рідин я мовчу.
Екобуст такого відношення до себе не вибачає, це ж не Duratec.
1
09 червня 23:48
Тобто у вас ТСМ пригорів і пошкодив коробку?
Прикурював кілька разів після купівлі, акум був майже мертвий, але на щастя коробка вижила
10 травня 2023р. 18:32
Я їжджу на Ford Focus III Sedan
PerednoPryvodnyi
Тобто у вас ТСМ пригорів і пошкодив коробку?Прикурював кілька разів після купівлі, акум був майже мертвий, але на щастя коробка вижила
PerednoPryvodnyi, тьфу, тьфу, тсм живой и с ним все гуд, а вот коробку поломало!
Насчет того что Вы прикуривали и все хорошо это чисто повезло, не хочу расстраивать - это может быть далеко не факт! Ибо если оборвало ограничитель машина может ездить дальше, пока не будет диагностики кпп. Уже был свидетелем такой ситуации - покупали фокус, машина приехала своим ходом, сделали диагностику хода вилок и отрыгнуло коробку - такие же ошибки как у меня, такой же обрыв ограничителя. Рекомендую сделать адаптацию, и больше не прикуривать!
10 травня 2023р. 18:40
maxon8
PerednoPryvodnyi, тьфу, тьфу, тсм живой и с ним все гуд, а вот коробку поломало! Насчет того что Вы прикуривали и все хорошо это чисто повезло, не хочу расстраивать - это может быть далеко не факт! Ибо если оборвало ограничитель машина может ездить дальше, пока не будет диагностики кпп. Уже был свидетелем такой ситуации - покупали фокус, машина приехала своим ходом, сделали диагностику хода вилок и отрыгнуло коробку - такие же ошибки как у меня, такой же обрыв ограничителя. Рекомендую сделать адаптацию, и больше не прикуривать!
maxon8, після у мене уже були пригоди з щепленням (воно було зношене в труху на 70000км), то адаптацію робили разів 10.
дякую за пост! буду уникати прикурення у майбутньому)
Таке враження, що форд випускав авто з цим павершифтом, щоб заробити на деталях для ремонтів... той ж Vag з часом довів dsg до пуття
1
10 травня 2023р. 18:56
Я їжджу на Ford Focus III Sedan
Познавательно. А что на счет использования бустера?
1
10 травня 2023р. 18:15
Я їжджу на Ford Focus III Sedan
Den7on
Познавательно. А что на счет использования бустера?
Den7on, без разницы чем, вообще ни себя ни кого то лучше не прикуривать, как минимум сдохнет ТСМ, как максимум будет вот такая шляпа как у меня.
1
10 травня 2023р. 18:17
Я їжджу на Ford Focus III Sedan
maxon8
Den7on, без разницы чем, вообще ни себя ни кого то лучше не прикуривать, как минимум сдохнет ТСМ, как максимум будет вот такая шляпа как у меня.
maxon8, капец... Только недавно купил себе бустер, думал буду пользоваться. Еще сышал предположения, что наш нежный TCM в принципе очень чувствителен к уровню напряжения питания. (Например тут об этом,
https://youtu.be/0PzMgWBqVP4
см. на 5:30)
10 травня 2023р. 18:29
Я їжджу на Ford Focus III Sedan
Den7on
maxon8, капец... Только недавно купил себе бустер, думал буду пользоваться. Еще сышал предположения, что наш нежный TCM в принципе очень чувствителен к уровню напряжения питания. (Например тут об этом,https://youtu.be/0PzMgWBqVP4 см. на 5:30)
Den7on, да он чувствителен и тут прикол в том что надо чтоб был аккум в тонусе! Ибо когда аккум теряет йомкость не не вывозит как следует коробку и (бытует мнение что гробит сцепление). Лучше купи свежий аккум :) кстати тип на видео вроде и шарющий, но бывает рассказывает сказки про то как ПШ славно ходит 200-300к км (сцепление)
10 травня 2023р. 18:32
Я їжджу на Ford Focus III Sedan
Den7on
maxon8, у меня родная сцепа и тсм - 206км )) карфакс не даст соврать
Den7on, счастливый человек :) что могу сказать! а вибраций с первой на вторую не бывает? (не дерганий, а вибраций)
10 травня 2023р. 18:37
Я їжджу на Ford Focus III Sedan
maxon8
Den7on, счастливый человек :) что могу сказать! а вибраций с первой на вторую не бывает? (не дерганий, а вибраций)
maxon8, были вибрации в определенном диапазоне на пониженных, грешил на сцепление, но с заменой правой подушки двигла полностью пропали.
1
10 травня 2023р. 18:42