BMW X4 M (F98) (VenoM)

Motorsport: різниця між Х4 та Х4М.

Учасник голосування "Авто дня"

Інші учасники

Це буде пост на багато літер. Хто таке не любить, ставте лайк і йдіть далі ))

На цей допис мене надихнув @CarIsson своїм коментарем під дописом Життя машини 

Я довго виношував в собі концепт цього запису, і, врешті-решт, прийшов до тексту нижче. 
Забігаючи наперед, поясню назву заголовку. Різниця між Х4 та Х4 М. В чому вона? І чому це важливо? Адже, здавалося б, навіщо переплачувати за оце «еМ»? 
щоб досконально розібратись в тому, що таке Х4 М та чим він відрізняється від звичайної версії нам потрібно зануритись в історію. А що ж таке «еМ», та де воно взялось? 



Історія підрозділу BMW Motorsport GmbH, який сьогодні відомий як BMW M GmbH, почалася з прагнення BMW створювати високопродуктивні автомобілі, здатні домінувати як на трасах перегонів, так і на звичайних дорогах. Її народження — це поєднання технічної майстерності, спортивних амбіцій та інноваційного підходу.


Початок: мотоспорт як ДНК BMW


BMW з самого початку була тісно пов’язана з автомобільними гонками. У 1930-х роках компанія здобула визнання завдяки успіхам моделей, як-от BMW 328, яка стала легендою гоночних треків, здобувши перемогу в Мілле Мілья 1940 року.



Однак після Другої світової війни BMW зосередилася переважно на випуску серійних автомобілів і мотоциклів.


У 1960-х роках компанія повернулася до ідеї перегонів. Завдяки успіху компактних спортивних моделей, таких як BMW 2002, стало зрозуміло, що BMW має потенціал для створення серйозних гоночних автомобілів.



Заснування BMW Motorsport GmbH (1972 рік)


На початку 1970-х BMW вирішила створити окремий підрозділ для розвитку своїх гоночних проектів. У травні 1972 року під керівництвом Йохена Неерпаша (колишнього успішного гонщика Porsche) було засновано BMW Motorsport GmbH. Команда складалася з 35 фахівців, які почали працювати над розвитком гоночної програми BMW та створенням високопродуктивних дорожніх автомобілів.


Основна мета Motorsport GmbH полягала у:

• Участі в престижних гоночних серіях (наприклад, у чемпіонаті турінгових автомобілів);

• Використанні інноваційних технологій перегонів для серійних моделей.


Перша легенда — BMW 3.0 CSL


Першим великим досягненням підрозділу став BMW 3.0 CSL (Coupe Sport Lightweight), представлений у 1973 році.

Цей автомобіль був спеціально розроблений для участі в чемпіонаті Європи з турінгових автомобілів. Легка конструкція (завдяки алюмінієвим панелям та іншим інженерним рішенням), потужний двигун і аеродинамічний дизайн зробили його надзвичайно успішним. BMW 3.0 CSL виграв шість чемпіонатів поспіль, а його версія “Batmobile” стала іконою дизайну.




Поява “М” як знака якості


У 1978 році підрозділ Motorsport GmbH представив перший автомобіль під маркою “М” — BMW M1.



Це був середньомоторний суперкар, розроблений для участі в гоночній серії Procar. Хоча M1 не став масовим, він заклав основу для всіх майбутніх моделей BMW M.


Розширення підрозділу: M-моделі для доріг


Після M1 BMW Motorsport GmbH почала працювати над спортивними версіями серійних автомобілів. У 1980-х роках з’явилися такі культові моделі, як:

• BMW M5 (1984) — потужний седан, що поєднував комфорт і динаміку спортивного автомобіля;




• BMW M3 (1986) — компактний спортивний автомобіль, розроблений для участі в гонках DTM.



Ці автомобілі продемонстрували, що технології з перегонів можуть бути успішно інтегровані у серійні машини.


BMW Motorsport сьогодні


З часом підрозділ BMW Motorsport перетворився на BMW M GmbH, відомий своїми високопродуктивними автомобілями, такими як сучасні M3, M4, M5 та M8. Крім того, BMW активно бере участь у різних гоночних серіях, зокрема в DTM, WEC, Formula E, і продовжує розвивати свої електрифіковані гоночні програми.









Висновок


BMW Motorsport — це більше, ніж просто підрозділ. Це історія про пристрасть до перегонів, інженерну досконалість і вміння поєднувати спортивний дух із повсякденною практичністю. Завдяки своїм досягненням BMW Motorsport поставила високу планку для всіх виробників спортивних автомобілів.


А тепер перейдемо, безпосередньо до порівняння паркетників. Що ж таке «М» в моєму випадку? Маркетинг, чи все ж таки Motorsport?

BMW X4 та BMW X4 M — це два різні варіанти одного автомобіля, які суттєво відрізняються за характеристиками, потужністю, призначенням і філософією. Ось ключові аспекти, які відрізняють ці моделі:




1. Призначення та філософія


• BMW X4

Це кросовер-купе середнього класу, орієнтований на комфорт, стиль і універсальність. Він пропонує гарний баланс між динамікою та практичністю, ідеально підходить для повсякденного використання.

• BMW X4 M

Це високопродуктивна версія X4, розроблена підрозділом BMW M GmbH. Вона створена для любителів динамічного водіння, пропонуючи поруч із безпекою та комфортом максимальну потужність, точність керування і спортивну агресію.


2. Двигуни та потужність


• BMW X4

Доступний з різними двигунами:

• Бензинові та дизельні варіанти (наприклад, xDrive20i, xDrive30i, xDrive20d, xDrive30d).

• Потужність варіюється від 184 до 286 к.с., залежно від версії.

• Призначений для економії пального та комфортної їзди.

• BMW X4 M

Оснащений високопродуктивним двигуном:

• 3.0-літровий рядний шестициліндровий двигун M TwinPower Turbo.

• Потужність: 480 к.с. у базовій версії та 510 к.с. у версії X4 M Competition (у моєму випадку)

• Прискорення 0-100 км/год: всього 3,8 секунди (X4 M Competition).


3. Підвіска та керованість


• BMW X4

Має стандартну підвіску, налаштовану для комфорту, але з акцентом на стабільність. Опціонально доступна адаптивна підвіска.

• BMW X4 M

Оснащений спеціальною спортивною підвіскою M, адаптованою для динамічного водіння. Сюди входять:

• Жорсткіші амортизатори;

• Налаштування для кращого зчеплення на високих швидкостях;

• Спортивний диференціал M для точного входження в повороти.


4. Зовнішній вигляд


• BMW X4

Має елегантний і стильний дизайн із плавними лініями. Його зовнішність більше спрямована на комфорт і преміальність.





• BMW X4 M

Виглядає агресивніше завдяки елементам M-дизайну:

• Великі повітрозабірники;

• Дзеркала специфічної форми M;

• Спортивна вихлопна система з чотирма патрубками;

• 21-дюймові колісні диски (для Competition).

• Масивний дифузор заднього бампера







5. Інтер’єр та оснащення


BMW X4

Інтер’єр орієнтований на комфорт, із преміальними матеріалами та сучасними технологіями, такими як:

• 12,3-дюймовий дисплей;

• Система BMW iDrive останнього покоління.







BMW X4 M

Має спортивні акценти:

• Ковшоподібні сидіння M з додатковою підтримкою;

• M-кермо з кнопками для налаштування їзди;

• Елементи з карбону та алькантари.







6. Вартість


• BMW X4

Базова модель значно дешевша за версію M і пропонує більше економічності в експлуатації.

• BMW X4 M

Має вищу стартову ціну через спеціалізоване обладнання, потужний двигун і спортивний характер.


Висновок


• BMW X4 підходить тим, хто шукає стильний, комфортний і практичний автомобіль із гарною динамікою.

• BMW X4 M обирають водії, які прагнуть максимальної продуктивності, спортивного характеру та екстремального досвіду водіння.


Коротше кажучи, X4 — для комфорту, X4 M — для швидкості та емоцій! 

То що ж таке Х4 М в моєму випадку? Думаю, це здоровий симбіоз:

між Маркетингом і Моторспорт

між гонкою і “еврідей”

між емоціями і практичністю

між хворою головою і здоровою. 
Мені подобається, що ця машина може дарувати усю палітру емоцій. Ось ти їдеш в режимі пенсії, але раптом став першим на світлофорі. Чортеня на плечі каже «тисни режим М1 і погнали». І ось ти вже молодий студент несешся 0-100 за 3,9 секунди. 
Тож, як би не дивно це було, для мене, у випадку з Х4 М, «еМ» - це кайф. 
Та й таке…

Опубліковано: 24 листопада 22:50
24 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на BMW 4 series (F32)
Лайк за довгопост 🤝
Не можу назвати ікси трушними емками, нажаль, але це відміняє того що це дуже жирні кросовери. Не погоджуюсь з думкою про жахливий вигляд х4/х6, навіть не М версія у М пакеті дуже непогано виглядає. Треба розуміти що БМВ теж хоче заробляти гроші та займати долю на ринку, тому і зʼявились х5/6м у свій час, а зараз і х3/4м, і всі оці м340/550/850 - це ок, вони дійсно круті, вони дійсно ефективні, вони дійсно дарують емоції, але М тут як раз для того щоб заробляти гроші і я це не засуджую.

М4 Ф82 - живе авто, емоційне, дикувате, рване, різке. Воно дихає, воно дарує відчуття керування монстром завдяки С-мотору та роботу. Відчувається спадковість від м3 е36 та м3 е46. А коли сідаєш в Г серію - розумієш що це комфортний сучасний автомобіль, швидкий, але не той, що намагається тебе вбити.

До чого я це все: кожному своє та все пізнається у порівнянні. Різниця між х4м та х4 м40i - є, і технічна, і візуальна, і у потенціалу. Але якщо порівнювати х4м з іншими емками - це просто швидкий повнопривідний кросовер. Я не кажу що він поганий, навпаки, він ідеальний. Але саме "ідеальний" в контексті М - це недолік.
1
15 грудня 11:21
BardyEdwards
Лайк за довгопост 🤝Не можу назвати ікси трушними емками, нажаль, але це відміняє того що це дуже жирні кросовери. Не погоджуюсь з думкою про жахливий вигляд х4/х6, навіть не М версія у М пакеті дуже непогано виглядає. Треба розуміти що БМВ теж хоче заробляти гроші та займати долю на ринку, тому і зʼявились х5/6м у свій час, а зараз і х3/4м, і всі оці м340/550/850 - це ок, вони дійсно круті, вони дійсно ефективні, вони дійсно дарують емоції, але М тут як раз для того щоб заробляти гроші і я це не засуджую. М4 Ф82 - живе авто, емоційне, дикувате, рване, різке. Воно дихає, воно дарує відчуття керування монстром завдяки С-мотору та роботу. Відчувається спадковість від м3 е36 та м3 е46. А коли сідаєш в Г серію - розумієш що це комфортний сучасний автомобіль, швидкий, але не той, що намагається тебе вбити. До чого я це все: кожному своє та все пізнається у порівнянні. Різниця між х4м та х4 м40i - є, і технічна, і візуальна, і у потенціалу. Але якщо порівнювати х4м з іншими емками - це просто швидкий повнопривідний кросовер. Я не кажу що він поганий, навпаки, він ідеальний. Але саме "ідеальний" в контексті М - це недолік.
BardyEdwards, це все виглядає, як вижимка з моїх думок )))
Це авто дійсно ідеальне для сучасних реалій, позаяк може бути використане в різних умовах. Але це дійсно не трушний еМ.
А от справжнє дикувате авто, яке намагається мене вбити - це альфа роме джулія куве. Я її покищо ще реально боюсь!
15 грудня 12:17
Я їжджу на BMW 4 series (F32)
TipiTip
BardyEdwards, це все виглядає, як вижимка з моїх думок )))Це авто дійсно ідеальне для сучасних реалій, позаяк може бути використане в різних умовах. Але це дійсно не трушний еМ. А от справжнє дикувате авто, яке намагається мене вбити - це альфа роме джулія куве. Я її покищо ще реально боюсь!
TipiTip, може й вижимка 🤷
Я намагався донести свою думку так, що б не виглядало ніби я отой експерт з метро, який обсірає все на що йому не вистачає грошей 😄
Я суджу лише по тих авто на яких довелося їздити за кермом і лише по своєму досвіду та емоціям. На квадріфоліо нажаль ще не їздив, але впевнений що вона близька до м3 ф80. А М3/4 в Ф серії для мене поки що ідеальний баланс між сучасністю (турбо-двигун) та класичними М (робот/механіка та задній привід). Сподіваюсь, якось вдасться спробувати і джулію кф.
Ну а вам повага за правильний гараж, а не оці всі акумулятори на колесах на 1500 сил 🤝
1
15 грудня 20:43
BardyEdwards
TipiTip, так, то кожному своє. Це для тих хто не шукає задоволення за кермом.
BardyEdwards, або для тих, хто в дитинстві любив їздити тролейбусом, але хотілось трішки швидше. Мене, проміж всього іншого, в електричці ще й вкачує 😂😂
16 грудня 06:42
То я так зрозумів, італійка піде в люди?)))
27 листопада 16:56
Вітаю, друже
Дякую за такий пост! Для мене дуже цікава і своєчасна ця інфа, оскільки я став вперше власником bmw під сорокєт і до цього якщо і мріяв, то про мерседес. Бехи якось зовсім не цікавили, напроти сприймав їх дуже стереотипно, до речі боюсь щоб до мене так не почали ставитись. Отже я нічого не знаю про історію та філософію.
До речі, я дуже надихнувся твоїм авто і БЖ, задавав питання, думав, бо все ж таки я трошки заліп на рестові задні фнарі х3-го...і таки зробив дуже імпулиьсивний вчинок і виграв х3 з другої спроби.
Я не дуже розумію що я зробив, та де знаходиться між звичайним та тру М мій м40і, проте друзі кажуть що трошки приколюсь.
І от я вже думаю про курси водіння "М", ніби такі існують, так? І точно зроблю stage якщо мене зі світлофора обїде якась RS6.
Ні льотать не буду, проте я прагну дізнатись правду щодо бех щодо керованності та потужності.
Дякую за натхнення. Я б точно не наважився не потрапивши на твій бж.
25 листопада 19:45
CarIsson
Вітаю, дружеДякую за такий пост! Для мене дуже цікава і своєчасна ця інфа, оскільки я став вперше власником bmw під сорокєт і до цього якщо і мріяв, то про мерседес. Бехи якось зовсім не цікавили, напроти сприймав їх дуже стереотипно, до речі боюсь щоб до мене так не почали ставитись. Отже я нічого не знаю про історію та філософію. До речі, я дуже надихнувся твоїм авто і БЖ, задавав питання, думав, бо все ж таки я трошки заліп на рестові задні фнарі х3-го...і таки зробив дуже імпулиьсивний вчинок і виграв х3 з другої спроби.Я не дуже розумію що я зробив, та де знаходиться між звичайним та тру М мій м40і, проте друзі кажуть що трошки приколюсь.І от я вже думаю про курси водіння "М", ніби такі існують, так? І точно зроблю stage якщо мене зі світлофора обїде якась RS6.Ні льотать не буду, проте я прагну дізнатись правду щодо бех щодо керованності та потужності. Дякую за натхнення. Я б точно не наважився не потрапивши на твій бж.
CarIsson, приємно, виходить не дарма пишу ))
Стосовно вчитися водити…у тебе ж повний привід, він нічим не відрізняється від інших машин на повному приводі. Головне міцніше за баранку триматись))) Бо їде і рулиться бемве дуже емоційно. Навіть паркет.
От їздити на задньому приводі - ото точно треба вчитись, щоб нігде на стовб не намотатись.
Х3 М40і це прекрасний вибір. Ідеальний компроміс між овочевим 2.0 мотором і переплатою за літеру «еМ». Думаю варто буде спочатку поїздити на стоці, а вже якщо буде мало - тоді чіпувати. А чіпується М40і дуже і дуже добре )))
Але ж треба розуміти, що всі ці туненхи - це не хіла могила для грошей, бо вони ніколи не окупляться при продажі. З іншого боку, це емоції які ніколи не отримаєш іншим способом. Тому кожен знаходить тут щось своє ))
1
25 листопада 21:39
З повагою, але навіть вступна частина та заключна не сходяться між собою.

Спочатку розповідь про М як моторшпорт і щось зовсім окреме, потім висновок шо Х4М це про те шоб переключатись з режима дейлі cumfort в світлофорні веселощі і рев вихлопа.

Це не навіть більше дойоб не до поста і нк до автора а до самоі концепціі М кроссовера.

Раніше для того що ти описуєш існували як раз таки не М версіі типу 135/335 х3 35і з М-пакетом

По суті так і залишилось, просто тепер це зветься ///М.

Аналогічна історія з S/RS ауді - у них з сочатку була більш зрощуміла градація на прям смльно швидкі і полушвидкі/угіверсальні машині. В до появи rs кроссоверів ця градація була більш чіткою
25 листопада 13:11
Pomidor
З повагою, але навіть вступна частина та заключна не сходяться між собою. Спочатку розповідь про М як моторшпорт і щось зовсім окреме, потім висновок шо Х4М це про те шоб переключатись з режима дейлі cumfort в світлофорні веселощі і рев вихлопа. Це не навіть більше дойоб не до поста і нк до автора а до самоі концепціі М кроссовера. Раніше для того що ти описуєш існували як раз таки не М версіі типу 135/335 х3 35і з М-пакетом По суті так і залишилось, просто тепер це зветься ///М. Аналогічна історія з S/RS ауді - у них з сочатку була більш зрощуміла градація на прям смльно швидкі і полушвидкі/угіверсальні машині. В до появи rs кроссоверів ця градація була більш чіткою
Pomidor, концептуально не було завдання довести, що Х4М це трушна емка. Я хотів пояснити різницю між Х4 та Х4М. А щоб пояснити «еМ» - вдався в екскурс в історію, адже не всі тут на сайті петролхеди і напамʼять знають шо до чого.
Тому доводити про трушність «еМ» в Х4 на метів не мав і не маю. Тут більше про моє ставлення і про логіку вибору саме Х4М, а не Х4 20d чи Х4 М40і.
1
25 листопада 13:16
Pomidor
TipiTip, нє нє, я не то шо проти, я в цілому просто бубню про «раньше било лудше» 😆А х4 як на мене просто жахливо уродлива машина, то ж х4м - єдиний варіант шоб вона нормально виглядала. А їхати звісно має добряче.
Pomidor, а тут вже смаківщина ))) Це як коли в мене був Chevrolet HHR SS, він нікого не лишав рівнодушним. Машина або викликала захват, або відразу. Не було нікого посередині ))) Так і тут. Ну і я взагалі трохі збочинець, тому я люблю всяку нетривіальну історію. Ну а х4м сюди, влсне кажучи, вписується аж бігом.
А з приводу "раньше біла лудше"...шось так, але в більшості ні ))) Але, знову ж таки, справа смаку.
25 листопада 15:53
Pomidor
TipiTip, за HHR лютий ріспєк
Pomidor, якби я неї не розвалив, вона б в мене досі була, бо це була справжня любов!
1
25 листопада 16:11
Міркуючи над "Маркетинг, чи все ж таки Motorsport" неоднозначні думки. На мою суб'єктивну думку це все ж таки більше результат маркетингу. Кросовери захопили цей світ своєю популярністю і бажаністю для більшості, як результат з'явилися "спортивні" кросовери як би це дивно не звучало. Потрібно бути дурним виробником, щоб не продавати людям те що вони хочуть маючи з цього профіт

Безумовно BMW дуже добре навчилися розуміти свою аудиторію і мати можливість своїми моделями вгодити усім забаганкам і честь інженерам які вміють дійсно класно знайти баланс

Але все ж якщо не вдаватися в деталі, ідеологія Motorsport стосовно кросоверів звучить абсурдно (принаймні для мене), тому М у кросоверах це М-маркетинг 😀

Лайк за міні історичний допис з кайфовими фотками :)
5
25 листопада 09:37
markokuziakiv
Міркуючи над "Маркетинг, чи все ж таки Motorsport" неоднозначні думки. На мою суб'єктивну думку це все ж таки більше результат маркетингу. Кросовери захопили цей світ своєю популярністю і бажаністю для більшості, як результат з'явилися "спортивні" кросовери як би це дивно не звучало. Потрібно бути дурним виробником, щоб не продавати людям те що вони хочуть маючи з цього профітБезумовно BMW дуже добре навчилися розуміти свою аудиторію і мати можливість своїми моделями вгодити усім забаганкам і честь інженерам які вміють дійсно класно знайти балансАле все ж якщо не вдаватися в деталі, ідеологія Motorsport стосовно кросоверів звучить абсурдно (принаймні для мене), тому М у кросоверах це М-маркетинг 😀Лайк за міні історичний допис з кайфовими фотками :)
markokuziakiv, якщо відкинути емоції, то все так і є. Х4 М - це вже більше маркетинг. Але суть посту в тому, щоб порівняти Х4 та Х4 М. І тут різниця очевидна.
1
25 листопада 09:48
Ще вартувало би згадати на перший погляд збочення від маркетологів типу Х4 М40, М340, М550 та ін. Як виявилося, ці авто добре заповнюють нішу між М та неМ, оскільки в комплектаціях доступні цікаві фічі по типу LSD, адаптивна М підвіска, М гальма і тд. Ясно, шо в правильній М відповідної моделі то все цікавіше, в той же час і ціна відповідна
25 листопада 09:37
Маленьке зауваження, хоч і не зовсім по суті, але ж... )
На фото не перша М5 Е28 , а Е12 M535. Теж має коріння моторспорт, але ще не М5
1
25 листопада 09:27