Porsche 911 (996) (Kurwa Zero Groszy)

2000 кілометрів, в гори і назад

Я їжджу на Porsche 911 (996), SEAT Leon FR (Mk2)
Amsterdam, Netherlands

Тут мабуть гарна нагода подякувати всім хто голосує за авто місяця і підписується 🤝 Хоча мене і не цікавлять всякі конкурси, але це показує що людям цікава машина і пишу це не дарма. Тому напишу ще багатолітер ні про шо і про життя з 911. Бо я типу крутий тіп, в мене пірш, треба людям про це нагадувати. 

В попередньому дописі про зимові колеса я писав що їх треба було купити для поїздки в Австрію, а саме в Альпи. В мене на роботі склалася така полуофіційна традиція робити робити гірськолижну вилазку під кінець сезону, під час якої люди краще знайомляться, бо разом катаються, бухають та ходять в баню, іноді без трусів.

Також допомагає налагодити зв’язки 10-12 годинна подорож в машині з колєгами. Це робиться за власні кошти і нарід шерить витрати на паливо, та звісно використовує всі наявні місця в машинах. Минулі два роки я їздив на Сеаті і вся логіка вказувала на те шо маючи практичний економічний хетчбек, треба знову їхати на ньому. Але…нахой так житб? Цього року я був організатором всієї подорожі і Підсвідомо схиляв нарід до того шо всім треба їхати на тачках, бо громадський транспорт то не вигідно, душно і взагалі вибір пуссі які не мають духу пригод. 

Робив я це для того щоб буле якесь виправдання того що я їду на машині в яку нізя запхати більше одного пасажира та не вміщається лижне спорядження 😆 Не знаючи чи буде пірш зібрано з робочою корібкою до поїздки, все планування робилося з планом А або планом Б, враховуючи наявність чи відсутність машини.  

Я все це пишу, бо ця подорож і цей допис буде також [нафіг нікому не потрібним] порівнянням різних видів транспорту і різних типів авто, бо опосередковано я організував доставку 19 людей туди і назад і зібрав трохи [на мій погляд] цікавих спостережень. То ж це не просто про фотки того  який я фєрзь катаю в Альпи на Порхє, а  ще й псевдонауково-прикладний рісьорч. 

Ітого: 1000 кілометрів в один бік, 17 людей в 6  машинах (з яких одна електрична) і двоє на потязі. І шоб усих вмістити я не став обирати між Піршом та Сеатом а просто взяв обидві машини. Точніше, віддав Сеат колєгам, бо типу тоді це виглядає наче я геройськи виручив людей надавши все шо міг. А заодно ще й можу розділити витрати на бензин між усіма, бо курва зеро грощі і було боязко шо це вийде надто дорого удвох заправляти Пірш…або шо він відригне десь на шляху 😆

Лонґ сторі шорт: ставлю будильник на 3.00 ранку і тулю на заправку, підкачкую колеса, проходжусь пилососом по килимках і погнали. 


старт


заправка споттінг о третій ранку

Не враховуючи коротку поїздку в Бельгію я ще не їздив на Пірше на довгі дистанціі і не розганявся більше 140-150, тому починаємо обережно, касєта в магнітофоні, диски в СіДі ченджері в багажнику і погнали. 

До речі, про багажник: 911 знову дивує і доказуєш що він дійсно годиться на роль практичної машини на всі випадки. 



В передній багажник вмістився великий пакет з сноуборд шмотом, всякими захистам і шоломами, мої здоровенні снб башмаки, стандартний carry-on чемодан, і зверху ще пакет з їжею. І це не виймаючи запаску, комплект інструментів та отой аварійний трикутник. 

Через кілька годин ходу, обовʼязкова зупинка для сніданку в макдаці 


відро кофя


і обовʼязкова фотка на парковці


Перші враження від автобанінгу на 996: знов таки це нормальна машина. Хоч і майже 25 річна, хоч і типу спортивна, хоч і двигун позаду, але вона відчувається максимально…звичайно, але в гарному сенсі. Підвіска, без приколів, мʼякіша ніж на Сеаті, вихлоп трохи гуде, передачі досить довгі і атмо мотор не має такого поштовху під сраку як від турбо, тому «вражати» недосвідчених пасажирів розгонами з шостої передачі мабуть краще на турбо ВАГах, бо Пірш розганяється більш плавно і поки не подивишся на спідометр, не відчувається особливо швидким. [не то шоб 25 річний пірш якийсь сильно швидкий але ну ви поняли]

Німеччиною їхали без фанатизму, але я обмежував себе лише трафіком та здоровим глуздом: зазвичай тримав швидкість близько 160-180, іноді 200-220 але не часто бо траса забита трафіком. Помітив що досить помітно шумлять вікна на швидкості після 170, можливо треба замінити гумові ущільнення навколо вікон, а можливо це просто купе 25 річної давнини так має робити🤷🏻‍♂️ В цілому поїздка була без особливих цікавостей, хіба що бензин на німецьких автобанах став чомусь дорожче відносно Голашки, тому після першої заправки 102 октаном по 2.54 євро за літр на автобані, ми вирішили зворачувати в маленьке село або autohof, де 98й бензин десь по 1.85-1.90. То ж подорожуючи Німеччиною це треба враховувати.

Приблизно за 9 годин добрались до Австрії, зупинились на їхній заправці посцяти, заправитись дешевшим паливом та пожерти бутерів. Ну пару фоток бо нарешті стало видно гори.



столік




Ще десь година, може півтори і ми нарешті на місці. В кращих традиціях Топ Гір, ми пішли одразу в бар, замість всіх цих готельних справ про бронювання і ото всьо. 


Загалом, було пройдено 1000 кілометрів за 10 годин + десь година на макдональдси та сендвічи на парковках. Середня швидкість 100км/г на годину з врахуванням десятків кілометрів ремонтів дороги з обмеженням 80 та гірських сел з обмеженням 50-60. Витрата пального вийшла лише трохи більше 10 літрів на сотню. Що я вважаю дуже непоганим результатом.


Повертаючись до псевдоінтелекутального рісьорчу: «економічний» хетчбек з турбодвигуном, в яком на 2 циліндри та 1.4 літри обʼєму менше, на тому ж маршруті, з меншою середньою швидкістю, видав середню витрату 9.7 літрів/100км. Різниця в 0.5 літрів в районі похибки на водія. 

Продовжимо статистичне порівняння: електрична Ауді на тому ж маршруті витратила додаткові ЧОТИРИ ГОДИНИ на зарядних станціях і, через те що для збереження заряду вона не могла їхати швидко, то загалом шлях зайняв на ШІСТЬ мать їх ГОДИН довше. Кайф егеж? Нові технології vs минуле сторіччя 


і так 8 разів за одну подорож


Пірш, на диво, викликав інтерес у багатьох людей, типу барменів в готелі, акі сперичались між собою яка саме це модель. А також, очікувано викликав волну «оригінальних» жартів від коллєг про те шо мені, мабуть плотять випадково дві зарплати.  Хоча, знов таки, 996 коштує дешевше ніж їхні унилі тігуани або мінікупєри, але їм мабуть важко не бути NPC та стати на шлях zero groszy, заради жабоподібної старої машині😎

Швиденько проїхались купили квитки на підйомник, роздивились місцевість і погнали відпочивать собі, поки екіпаж електромашини ще досі десь на трасі чекав зарядки. Спойлер: вони також пропустили баню, вечерю і пʼянку через ці зарядки. 

найближче до сніга що можна було підʼїхати машиною 😆

Також під лозунгом kurwa zero groszy, я поставив обидві машини безкоштовно на узбіччі біля готелю, коли майже всі інщі чомусь обрали заплатити по 40 євро за те шоб машини стояли на 200 метрів ближче до дверей. 


красіво і безкоштовно стояло собі 3 дні

Далі було три дні без машини, бо було катання, купання обʼїдання і бухання.







Хоча ні, один день прокатились на Сеаті на іншу гору до льодовика, бо глобальне потепління не жарти і сніг вже був трохи весняний. Сеат валить, до речі, і чєліки які на ньому їхали офігіли від турбо момента та зручності сидух. Але пофіг, мова не про Сеат. 

Коротше, досить вже вийобуватись відпочинком, через 3 дні пора збиратись назад. 


зробив історичне фото з обома машинами


Звісно поки чекав всіх, наклацав фоток для бортовика і ще раз зацінив наскільки місткий багажник у 996. До речі, у 997 і багажник і кишені в дверях менщі, але от сидіння в 997 сильно зручніше. От такий consumer advice


Швиденько покидали шмотки, купили смаколиків, заправились і можна вирушати.

Екіпаж електромашини тим часом був вимушений стартувати на півтори години раніше шоб встигнути зарядитись😆 а також тітоньки що їхали туди на потязі були вимушені набитися в інші машини через страйк бо залізниця не працювала нафіг. 

Елетромашини: 0

Громадський транспорт: 1

Нормальні машини з ДВС під керуванням альфа-ссавців: 999


Дорога назад пройшла спокійно, але трафік в робочій день був набагато щільніший і через поламані фури на трасі ми двічи встрягли в тотальний затор


як провтикати 40 хвилин через зламану посеред дороги вантажівку


До потрапляння в затори, попри щільний трафік була можливість трохи погазувати на Порхє, але без фанатизму, бо зимова гума, досить зношені гальма, невідомо як відрегулювані кути підвіски, та і сама підвіска трохи потребує уваги. Але незважаючи на все це, пірш впевнено тримає крейсерські 180 км/г на круізі і регулярно прискорюється до 200+ за наявності простору попереду. Після 220 мені їхати було трохи невпевнено, може через те шо морда на швидкості втрачає вагу, «підіймаючись» з потоком повітря, а може просто тому що не звик до машини. Ну і зимова гума в +14 градусів, ще й в більшому розмірі, не сильно сприяє впевненій керованості на високих швидкостях😆 Максимально  вдалось розігнатися до 240, як раз згідно до індексу швидкості шин, зоча протягом всієї дороги я не відмовлявся від натискання газюльки при будь якій можливості. Але слід зазначити що на 160-180 машина відчувалась стабільніше ніж на 120-140. Може самовнушеніє, а може дійсно аеродинаміка жаби та задній міні спойлер трохи працюють на швидкості. 

Цікавий факт: 1000 кілометрову поїздку на 25 річному 911 можна здійснити лише з однією зупинкою.



Тобто реально від заправки в Німеччині до дому було пройдено більше 500км і навіть не загорілась лампочка. Ще й на роботу зʼїздив наступного дня. Мій розрахунок на те шо більший мотор і краща аеродинаміка, позитивно вплинуть на витрату на автобані, цілком виправдався.

Приблизно через 11 годин ми вже були в центрі славетного міста Амстердам і подорож можна було вважати закінченою.



Звісно електромашина добралась до місця на 2.5 години пізніше. Більш того, мені сказали шо екіпаж електромашини витратив на швидкі зарядки БІЛЬШЕ грошей ніж я на 98й бензин. До купи, екіпаж Сеату хоч і заправлявся 95м, але також витратив більше грошей на бензин на тому ж маршруті. 

Наукова вибірка зроблена, висновки фінальні.

На вихідних проїхались на мийку, заправилися і Пірш був знов готовий бути дейлі транспортом, навіть не попросив долити анітрохи масла. 


#виходьтарулюй


Ціна питання 380 EUR, Пробіг 146300 км.
Опубліковано: 19 березня 23:00
84 3 1

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
На передостанній фоточці швидкість 96.8 км/год - це середня? Якщо так, то це "красіво", я так швидко в житті не їхав.
Дякую за допис, дуже по-домашньому, аж нікуди з цього бортовика йти не хочеться. Хачу іщо!

03 квітня 21:57
MEDVEDc4, так, середня, поки не стали в глуху пробку було 115😁 а шо ж поробиш, Німеччина🤷🏻‍♂️
04 квітня 00:39
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Pomidor, ми з сімʼєю нещодавно їздили в Румунію, то я нарадуватися не міг, що середня швидкість була 55 км/год, ще й розхід впав втричі. А так то по місту у мене 9-12 км/год влітку, а взимку взагалі 5 км/год.
04 квітня 07:10
MEDVEDc4, ну я підозрюю що Румунія більше схожа на Україну в цьому плані де постійно населені пункти та обгін фур по зустрічній + ще й гори. А тут іноді відчуття що ти не на машині а на потязі їдеш 😁
04 квітня 11:25
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Pomidor, саме так.
04 квітня 11:26
Пост шикарний, будь ласка пишіть далі і не зважайте на людей з обмеженим світосприйняттям.
Насправді навіть з нинішніми обмеженнями у країні все ще є куди їхати, і все ще є на що подивитись, тож не розумію батхерту деяких людей.
Електрички дійсно дно для міжміських подорожей, дякую за підтвердження власних думок.

Пірш топ ) Об\єм вирішує насправді. Десь за тиждень мають закинути мій 4.4 в машину, як раз планував десь у бік Києва поїхати на обкатку, спробувати що то таке великий об/єм на трасі.

На Ф30 на 2л їхав 200, далі дуже страшно. Морду скоріше за все піднімає якраз через аеродинаміку, на тих швидкостях вже відчутно. Плюс розвал, якщо немає toe-in, то машина відчувається дуже нестабільною на трасі.

27 березня 12:10
r3act, хотілося б aero kit шоб морда була стабільніша (а ще тако спойлер) але то дорого і складно на дейлі з таким кліренсом. Є трохи планів по відновленню підвіски, подивимось як буде
27 березня 12:47
Pomidor, згоден, все що менше 11см, вже незручно, особливо взимку
04 квітня 12:21
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
r3act, все залежить від конкретної машини. Я майже одразу після покупки своєї поїхав з сім'єю у відпустку в Хорватію. Мене одразу вразили контрасти в поведінці автівки в порівнянні з моєю попередньою Audi 100. В поворотах на Мустангу було дуже страшно, навіть прискорення на прямій здавалося випробуванням. Але водночас на справжній рівній трасі на 200 км/год автівка стояла, як влита, тільки капот постійно намагався відкритися тобі в обличчя. Audi ж навпаки класно проходила повороти - Koni, Eibach та низький профіль шин кардинально змінили її характер. А от на швидкості за 180 км/год навіть на прямій вже було страшно.
04 квітня 11:32
MEDVEDc4, різні схеми підвісок, розвали, колеса і решта штук роблять дива. На е46 я вже на 120 км/год починаю постійно підрулювати бо маю toe-out, на е39 зеленій на 180 можна їхати не тримаючи кермо руками (не робіть так)
04 квітня 12:22
r3act, щодо не тримати кермо руками: звісно ніхто так не робить…тіки якщо треба чізбургєр куснути, а взагалі нє😆
04 квітня 13:19
Pomidor, саме так, бо чізбургер то дуже важливо, він холодний взагалі не смачний якщо чесно :D
04 квітня 13:53
все, відписка! надивився оце, не можу більше це бачити) в мене тачка готова до подорожей, в 22м році планували в Італію, а тепер з цією війною я тут застряг, є6ані москалі
23 березня 23:28
devall, брув, буде, все буде 🤝
23 березня 23:42
Ну все, тепер знову сидіти днями ламати голову куди би поїхати, бо начитався бортовиків і знову хочу тулити кудись 16 годин в одне рило за кермом і матюгатися від цін на пальне.

П.С. Лайк за тріп, дизлайк за наїзд на міні купери.


22 березня 23:34
RomaSkretchi, міні купєр пушка, без базару. Я просто сміявся з людини на новому міні з салона намагалась мене підкалувати за дорогу машину.

Найдешевший міні коштує мінімум на 10к євро більше пірша🤣 і та сама людина не хотіла їхати бо міні в лізінгу то ж переживає за перепробіг

23 березня 09:35
Я їжджу на MINI Cooper S Mk III
Pomidor, ну така в тебе доля.

В мене вроді мінік, але мажор все рівно мій знайомий на 328 а не я 🤣

23 березня 15:48
Я їжджу на Jeep Compass (2G)
Але сіат тягнув купу людей з барахлом! )))


20 березня 23:44
Serge Olyva, і то так. Але моє барахло їхало окремо в дизельному мерседесі купе.

Fun fact: в групі було два кросовера - тігуан і та електро ауді, але в них не вміщались довгі лижі і борди так шоб не заважати передньому ряду. Тому вантажівкую був дизельний ц класс купе😆

21 березня 08:48
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Із задоволенням прочитав. 25 річний Порше показав, що був створений інженерами саме для таких поїздок і таких доріг💪

Сподіваюсь, і у самого буде якось згода мандрувати дорогами Європи🥲

20 березня 23:13
🔥дякую за класний пост! Порш - то просто мрія з дитинства 👍👍👍
20 березня 22:38
Почитав коменти і зомлів. Як же ницо треба впасти, щоб випустити свою жабу на загал. Та ще й не приховувати цього. Замість порадіти за людину, надихнутись подорожжю, особа плюється жовчю і відкрито вмикає бидло, відправляючи кудись там свистіти. Фу таким бути.

По сабжу, подорожі це завжди круто, а подорожі на авто вдвічі крутіше. І ще, я торчу від такого формату сторітелінгу, тому респектую стоячи!

20 березня 22:29
Я їжджу на Mitsubishi Pajero (4G)
Електрички на сьогодні - гавно і це хфакт.
(крім тесли, оті опційні із великою ємністю акумуляторів).
Щодо багажника - викинь нафуй ту запаску (там і так докатка), на кожній азс є компресор, в разі прокола це допоможе, бо ж шини без камерні. Далі, азс на автобанів - зло і накрутка 15-20% завше тре з'їхати в село/містечко/автохоф, там дешевше.
Тріп топ, сторіс топ, тачка топ, все як треба.
Сам люблю некротачки, тому катаю на бобіку і шкода Октавія 2004 року.

20 березня 21:10
Crayfish, поки лінь виймати запаску - і так вистачає місця. Та і викинути шкода а зберігати нема де. Плюс в чохол який її закриває можна всякі дрібниці закинути
20 березня 21:30
Людина живе своє найкраще життя...у відмінності від багатьох нас під обстрілами.
20 березня 19:35
Sky, so what?! Якби він написав про смерть, пошкоджене майно та катівні у підвалах, ви б з більшим задоволенням це прочитали? Ваш емоційний стан від того б точно покращився? Чи може один з ваших дописів про музику, до прикладу, почитати комусь в окопі на "нулі" та спитати про доречність? Що з вами не так?
20 березня 20:02
Я їжджу на Honda Accord (8G)
Sky, немає сенсу в подібних висловлюваннях, хіба якщо людина не пише з окопу - будьмо відвертими, якби у вас була можливість вільно виїжджати, хіба б не скористалися нею при нагоді?
23 березня 00:08
Гарна подорож. Я теж минулого року на Бокстері катнув Київ - Львів - Київ і нітрохи не пошкодував!
Твоя розповідь найкраща антиреклама електричкам))

20 березня 17:00
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
Чи не пофіг про що пост, якщо він написав тобою? Три рази прийшлось відволікатись на всякі нісенітниці у вигляді роботи, але після цього кайфанул від поста (закреслено, читати кайфанул від фотки машині в якомусь хутряному наряді) ❤️

20 березня 14:55
KLEINO, 😆
20 березня 16:52
Ось воно яке звичайне капталістичне життя бідних європейців! Дуже хотів поспівчувати, але виходить тільки заздрити :)))
Дуже крутий допис!

Окрема вдячність за приниження "електрички")))

20 березня 13:39
Garyk, це не приниження, а скоріш обʼєктивне порівняння. Особливо я збирав ці спостереження для дійсно звичайних європейців, яким цілком нормально купити електричку в 2-3 рази дорожче ніж 911 заради економії 60 євро дна місяць у вигляді податків😆 але які постійно натякали шо я сильно незвичайний з такою дорогою машиною
20 березня 13:45
Pomidor, а ще ти дуже "не екологічний" з Порше!😊
20 березня 15:21
Garyk, я йду за хіпстерським принципом reuse reduce recycle - юзаю стару машину і старі шини шоб не купляти нові. Не підтримую корпорації і всьо таке😆
20 березня 16:50
Цікава розповідь! По білому заздрю😂, бо маю, можна сказати, маленьку мрію, або не виконану галочку із списку планів, зганяти в тріп Європою, власним самохудом)
Але в житті було або курва зеро грошів, або курва, кляті мскалі)
А після придбання купе, бажання вдвічі стало сильнішим)

20 березня 12:17
Я їжджу на Audi A5 (1G)
Дуже чекаю на момент коли driver.top додасть можливість ігнорувати (ховати) людей та автомобілі.
20 березня 12:00
eBatushka, такий функціонал вже існує
20 березня 12:32
Я їжджу на Audi A5 (1G)
Pomidor, так, але він працює тільки постфактум, коли я вже побачив той чи інший запис. А хочеться превентивно.
Я написав feature request в підтримку, вони відповіли що візьмуть в роботу.

20 березня 12:34
eBatushka, а шо так сильно муляє?
20 березня 12:35
Я їжджу на Audi A5 (1G)
Pomidor, так.
20 березня 12:41
eBatushka, “майже без негативу”, я памʼятаю 🤝
20 березня 12:46
eBatushka, щось слабенько, може одразу видаляти? А краще - страчувати.
20 березня 15:03
Я їжджу на Audi A5 (1G)
lossofreason, я маю право тільки обмежити зі свого боку контакти з тим що мені не подобається.

Те що ви кажете то вже совок, трохи занадто. Хоча я був би задоволений якби таких людей ретельно перевірили податкова та ДПСУ.

20 березня 15:06
eBatushka, краще спочатку тобі перевіритись у лікаря десь.
20 березня 15:08
Я їжджу на Audi A5 (1G)
lossofreason, тримай свою думку при собі, я її не питав.
20 березня 15:09
eBatushka, так і почни з себе, бо то не ми починали.
20 березня 15:16
Я їжджу на BMW 7 series (G11/G12)
eBatushka, тобто людину яка купила авто за 29 тисяч має перевірити податкова, я все вірно зрозумів? 29 тисяч - то значить вкрав?
Може мене теж варто перевірити? І заодно ще пару тисяч машин з цього ресурсу?)))

20 березня 15:19
Я їжджу на Audi A5 (1G)
Chugaister, от знову я не втримався від коментарів під тим що мені не подобається, і цілком справедливо отримую шакалячий експрес. Продовжу чекати на функціонал ігнорування від driver.top, а вам гарного вечора, незважайте на поїхавшого мене.
20 березня 15:31
Я їжджу на BMW 7 series (G11/G12)
eBatushka, та це ок коли щось не подобається, тут немає ніяких питань. В мене лише питання про податкову і 29 тисяч...
20 березня 15:44
eBatushka, не треба не зважати, треба зважати. Я вже звернувся до адміністрації щодо надання вам "особистого функціоналу".
20 березня 19:20
Я їжджу на Volkswagen Bora
LOWERANDWIDER, чарівний банхамер?
21 березня 02:42
Я їжджу на Volkswagen Bora
eBatushka, от вона чорна заздрість
20 березня 15:38
Я їжджу на Audi A5 (1G)
lyaschuchenko, через автомобіль — ні, а от через знаходження за кордоном — так.
20 березня 16:14
eBatushka, ахахах, давно чекав коли вже це поллється
20 березня 17:40
Я їжджу на Audi A5 (1G)
Pomidor, і буде литися далі. Можна мовчки радіти тому що вдалося з'їбатися за кордон, але ти обрав знущатися з нас.
20 березня 17:42
eBatushka, я розумію шо дуже сумно мати перегомнякане життя через війну. Але я зйобувався в ті часи, коли ви всі жили собі життя не думаючи про такі речі. Для мене війна почалась не два роки тому а 10. Своі перегомнякані роки я вже прожив. Так шо питання до ДПСУ можеш звісно направити, може у них архіви якісь є
20 березня 18:33
Я їжджу на Audi A5 (1G)
Pomidor, я в 2014 році вже евакуювався з Луганська через наступ русні, то ж для мене також війна почалася 10 років тому 😢
10 років не бачив рідний дім.

Окей, питання до ДПСУ можемо зняти. Але все одно залишається питання до тебе та твого "емоційного інтелекту". Ти обрав запостити на українському ресурсі яскраві фотографії та детальний опис того, що зараз недоступне мені (бо я замкнений тут в межах кордонів України, та існую в постійному страху смерті від ракети або від умовного воєнкома), а також скоріше за все недоступне більшості відвідувачів.
А дуже хочеться на власній машині поїхати в Європу, подивитися наприклад на Бледське озеро хоча б через його назву.

Хотілося б щоб люди думали не тільки про себе, особливо в важкі часи.

20 березня 18:45
eBatushka, я дійсно довго думав про це і про суспільну думку з приводу «красівоі» машини і подорожей в часи війни, перед тим як починати блог.

Але це питання персональних стандартів. До когось хто в підвалі або окопі сама ідея купівлі машин та ніштяків для них здається знущанням, тим часом хтось під час війни купує ауді. А хтось хоче бачити світ і заліпає в тревел шоу, або американські ( і досить часто російські) багатомільйонні проекти з тачками на ютубі. Те саме можна сказати про театральні постановки або гумористичні шоу під час війни 🤷🏻‍♂️ когось бісить, а хтось радіє.

То ж тут питання не до контенту а до того шо я українець у якого ситуація краща ніж у більшості, правда? Якби я був латиш чи італієць було б легше? Виходить це не про то що тобі погано, а про те що хотілося б щоб іншим було не краще.

А писати це все на українському ресурсі мене спонукало як раз те що багато людей кажуть шо досі жеруть російське через те шо українською нічого в інтернеті нема. І половина країни так і продовжує на д2 писати і спілкуватися. Це мої дві копійки в створення контенту і розвиток українського ресурсу.

20 березня 18:59
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
Pomidor, дякую за позицію.
Як раз ваш пост одна з причин заходити перевіряти чи не має чогось нового на драйві.

20 березня 19:12
Я їжджу на Audi A5 (1G)
Pomidor, стосовно Д2 це взагалі пєзда, що в голові у людей...
20 березня 19:29
Я їжджу на Volkswagen Bora
Pomidor, "от жеж везунчик" сказав би я, але ніт. Добре що так склалося і живеш за кордоном і не бачиш оцього піздєца що у нас твориться
20 березня 21:02
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
Pomidor, дядьку, не зважай і викладай пости далі. Я втратив можливість подорожувати особисто, так завдяки таким дописам можу хоч віртуально подорожувати і радіти тому, що в світі є щось іще окрім клятої війни, обстрілів і постійної тривоги. Не всі тут зливаються з горем і як ти бачиш з коментів. Тому будь ласка продовжуй. Такий контент дуже потрібний нашому ресурсу, ми не дарма вкладаємо стільки сил в його розвиток!
21 березня 20:45
Pomidor, мене вже минулого року номінували ухилянтом, теж після однієї розповіді про подорожі 🤷
21 березня 00:47
valeru4, та я вже звик. Такі часи. Людям складно, шо поробиш
21 березня 08:50
Я їжджу на Jaguar XJ x350, Tesla Model X
eBatushka, я от читаю і думаю, а коли вже в наших людей здохне українська жаба?
Не можу зрозуміти, що саме тобі не сподобалось?

20 березня 20:44
Я їжджу на Acura MDX (4G)
Oleshchuk, не думаю, що саме в ній причина...
20 березня 21:06
Я їжджу на Jaguar XJ x350, Tesla Model X
Narum, тоді можливо я щось пропустив або не зрозумів
20 березня 21:07
Oleshchuk, ну бо якщо ти півжиття за кордоном, то маєш повернутися і сидіти, як всі. Якщо поїхав, бо мав на те право, то не маєш такого права і сиди, як всі. Якщо в твоєму місті сьогодні "без постраждалих", то сиди і мовчи, можеш писати в БЖ лише під час розбирання завалів. Така крива логіка, яка мені теж незрозуміла. І де та межа дозволеного, не знає жоден. Просто комусь гірше за тебе, і він хоче зробити тобі так само, або принаймні вважати, що це так. Хоча, щиро кажучи, за такою логікою будь-яке спілкування на автомобільному ресурсі - не ОК. Адже в той час, коли хтось зі зброєю захищає наш спокій, ми (переважна більшість принаймні) сидимо тут і оновленнями автівок хизуємося. Але так незручно, зручно - хейтити того, хто поза встановленою тобою "межею дозволеного".
20 березня 22:28
Я їжджу на Mazda CX-5 (2G)
Гарний пост! Це така різниця по ціні на паливо між заправками в селах і на автобані?
20 березня 10:26
Aviator7980, так, раніше було меньше. Наприклад в Нідерландщині завжди був дорожчий бензин, тому в минулі роки навіть автобанний в німеччині був дешевше ніж міський в голандщині. А от з початком повномасштабної війни, німці майже догнали голандців по цінам (бо голандці не були настіки залежні від рашки і просто знизили ПДВ). І от тепер чомусь автобанний бензин в німеччині ще дорожче. Тобто навітт не в селі, а на спеціальних зупинках де є кафе, зупинка доя фур і все таке в Німеччині 95й може бути 1.7 євро а прямо на трасі я бачив 95й по 2.35.

98й (або 102й якщо це мережа Aral) також коливається від 1.85 до 2.55, всього лише треба зʼїхати з траси

20 березня 10:59
Я їжджу на Mazda CX-5 (2G)
Pomidor, дякую! Буду з'їзжати)))
20 березня 12:33
Aviator7980, на автобанах своя шалена накрутка + додай десь 10%, якщо заправляєшся в години пік, бо в Німеччині ціни на заправках плавають протягом дня...
21 березня 00:50
Я їжджу на Volkswagen Bora
Блін, мені так сподобався вираз kurwa, zero groszy) можна я буду іноді використовувати його в своїх бж? бо теж власник 20 річної унилої тачки)
20 березня 04:14
lyaschuchenko, це загальнодоступний польский мєм😆
20 березня 11:00
Чудова розповідь, приголомшливе планування, чистий каєф на кожному кроці. Хоч би як хуйово було бути власником електрички, але ще гірше - мати колегу петролхеда, який все це шапіто організовує. Адже я завжди вважав, що власники електричок мають платити за моє паливо, але ж ти це втілив в реальність (знаю, що не так було, але там складна схема в моїй голові). Отже моя повага! Та й взагалі напрочуд приємно було почитати про нормальне людське життя.
19 березня 23:32
LOWERANDWIDER, був насправді такий план щоб всі скинулись на паливо рівно на всі 6 машин. Але з початком подорожі, я став розуміти шо пірш заправити буде дешевше 😆
19 березня 23:37
Pomidor, так в тебе ж пасажирів менше мінімум втричі. Чи НАСТІЛЬКИ дешевше?!
19 березня 23:41
LOWERANDWIDER, ну я все ж таки намутив мутку в тому що безкоштовно надав другу машину для 4 пасажирів і ми поділили витрати 2 машин на 6 людей. Їм все одно це вийшло дешевше потяга (який скасували до того ж) чи вдвічи дешевше літака. А Сеат вони заправили на 50 євро більше бо не вміють обирати правильні заправки
19 березня 23:45
Pomidor, ну так я ж і кажу, що красава! Рісьоч, самопожертва, блаблабла, а і від пірша кайфанув, і зіро грошей на це докинув. I'm lovin' it! Завжди казав, що "психи"подекуди здоровіше за всіх, якщо калькулятор увімкнути. А якщо ще й мозок...
19 березня 23:50
LOWERANDWIDER, ікзаклі. Я мінімум 3 ради на рік роблю подорож в 650 кілометрів по німеччині і кожного разу відчував як 2 літровий сеат починає жерти як не в себе на автобанних швидкостях. Тому атмо + олдовий об’єм не розчарували
19 березня 23:55
Pomidor, угу, мах. 120 ще рентабельно, бо швидше вже спочатку +1л за +10км/год пару разів, далі вже +2л за наступні пару раз +10... Така вже особливість кузова...
21 березня 13:28
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
Я їздив по тим землям у Österreich, це здається між Зальцбургом та Иннсбрук. Дуже красиві місця.
19 березня 23:23
Bal-3, так, сама зона катання частково у провінціі Тіроль частково Зальцбург.
19 березня 23:29
Без коліс :(
Пост вогонь 🔥🔥
19 березня 23:17