BMW X3 (F25) (🔊Pure Sound🔊)

[061] Вибір літніх шин (UPD2 - 25.03.24)

Я їжджу на BMW X3 (F25)
Київ, Україна

Вітаю усіх!

Зима потроху відпускає свої холодні дні, поступаючись місцем весняному теплу. А що це значить для автомобілістів? Правильно, треба починати готуватися до сезонної заміни шин.

Нагадаю, що я зняв з літніх 20" дисків Ікса старенькі Pirelli P Zero, які уже своє відходили, як на мене(почити про це ви можете тут) і підготував їх до продажу.
UPD2 - Pirelli успішно продав.
Ось такий залишок протектора вони мають:

1


2



Треба вибирати нові літні. З основним параметром (діаметр) усе просто: він продиктований диском, які я точно не збираюся змінювати - 20".
А далі починається усе "цікаве"🙂

Оскільки почали з одного із параметрів розміру, то ними ж і продовжимо. Ось таблиця штатних розмірів для BMW X3 F25:


BMW X3 F25 - 245/40 та 275/35


Перше, що тут цікаво для 20" - вони різноширокі (ширина задніх шин більша за ширину передніх). Це дає кращий візуальний вигляд, а також трохи кращу керованість, особливо у поворотах. Також не забуваємо про фізику: чим більше потужності авто віддає на одну із осей, тим більша там повинна бути площа контакту шини із поверхнею. BMW у своїй сутності - задньоприводне авто, і навіть із системою xDrive на 4 циліндровому двигуні залишається таким, що майже весь крутний момент у більшості випадків передається саме на задні колеса. Тому різноширокі виглядають логічним вибором, хоч і мають деякі суттєві недоліки. Перший - це їх схильність ловити т.з. "колії", коли кермо буде кидати вліво-вправо на поганій, "продавленій" дорозі. Другий недолік актуальний на момент покупки, адже фактично вам треба знайти два комплекти по дві шини у кожному. 

Більшість однокласників Ікса йдуть легшим шляхом: виробник просить використовувати шини однакової ширини. Наприклад (звертайте увагу саме на 20"):


Audi Q5 - 255/45



Lexus NX - 245/45



Acura RDX - 255/45



Volvo XC60 - 255/45



Як можете побачити з таблиць вище, розміри дуже схожі. У більш бюджетних SUV буде аналогічна ситуація з використанням одношироких колес.
Той же підхід, що і у BMW, можна знайти у двох інших преміум виробників:


Porsche Macan - 265/45 та 295/40



Mercedes GLC - 255/45 та 285/40


Дуже уважні читачі можуть помітити ще одну, не зовсім очевидну відмінність X3 від інших, - висота профілю, яка є найнижчою серед інших згаданих авто: 40(передні) та 35(задні). Нагадую, що висота профілю - це відсоткове відношення, власне, висоти(від землі до диску) шини до її ширини. Загально, чим це значення менше, тим менше комфорту та краща керованість будуть при однакових інших параметрах шини, і навпаки. Додаткова ілюстрація:



Повертаючись до Ікса, можна порахувати, що висота шин буде всього 98мм попереду та 96.25мм позаду. Ці показники більш схожі на седани, а не на SUV (нехай і компактний). Якщо ж взяти найменший X5 у кузові E53, який за своїми габаритами лише трохи більший за Ікса, то його різноширокі 20" 275/40 та 315/35 хоч і мають однаковий профіль, але при більшій ширині дають відповідно більшу висоту шин: 110мм попереду та позаду.
І єдині моделі серед BMW, які мають такі ж параметри для 20" - це 5 та 6 серії у кузові GT.


BMW 6 Series GT



Усі дані по розмірах шин взяті з ресурсу https://www.wheel-size.com. Можливо, там є якісь розбіжності по якомусь із авто, виправте, будь ласка, у коментарях.

З розміром визначено, йдемо далі: нова чи легка б/в? Переваги та недоліку кожного із виборів, я думаю, розписувати не треба. Тут у кожного буде своя думка і кожна думка є правильною. Для себе ще давно вирішив, що шини - тільки нові. 

Наступний етап вибору буде знову пов'язаний із особливостями авто від BMW - runflat. Експеримент з їх зважування я проводив от у цьому запису. Вага та жорсткість - це головна біль від шин з цією технологією. І хоч Ікс немає ніші під запасне колесо, а багато наших доріг (навіть по Києву) знаходяться у стані "добре, що вони є", трохи побоюючись, думаю брати звичайні, не runflat шини. Слабою, але все ж своєрідною підстраховкою буде комплект аварійного ремонту шин, покупку якого описав тут. Ну і для себе дуже цікаво, як зміниться відчуття комфорту від авто після такого переходу.

Додаю відео, де досить швидко пояснюється і демонструється відмінність жорсткості runflat від звичайних шин:



А тепер можна нарешті перейти до вибору виробника та конкретної моделі.
Усі китайські навіть не розглядаю. Серед відомих брендів у даних розмірах у наявності на тих же Шини та Диски є шини від: Dunlop, Goodyear, Michelin, Pirelli, Continental, Toyo, та Bridgestone. 

Тести шин в інтернеті. Здавалося б, досить зручно: подивився на рейтинг і підібрав те, що тобі треба. Але не усе так просто, як може здатися на перший погляд.
З того, що я помітив, багато статей банально застаріли і показують тестування шин наче і тієї ж моделі, що ти шукаєш, але її старої версії. Умовно, шукаємо Continental SportContact 7, а знаходимо результати 5,4,3 версії за, умовні, 2015-2012 роки. Так, зараз хтось скаже: "тюю, модель же та сама, просто оновилася, що ж тобі не так?😒" Але ні, з роками змінюються матеріали, вдосконалюються самі процеси та технології виготовлення і, фактично, це - дві різні шини, хоч і називаються однаково. Ба більше, коли знайдете "свіжі" тести, помітите, що результати то у них різні: у одних лідирує шина А, у інших - шина Б (а шина А десь посередині у їх тесті). Це пов'язано з різними методиками тестування, врахуванням тих чи інших параметрів ну і, звісно ж, не забуваємо про можливе занесення чемоданів💲оглядачам.  

І все ж, провівши пару вечорів, перечитуючи подібні тести та переглядаючи відео на Youtube, поспілкувавшись з іншими власниками BMW у F кузові, собі обрав фаворита для покупки - Michelin Pilot Super Sport. Загалом вони мають еталонну стійкість на сухому асфальті (що для мене і є головним показником), малий гальмівний шлях та дуже тихі. Але трохи програють тим же Continental SportContact 7 у керуванні при дощовій погоді. Йду шукати ціни у наших магазинах, а там мене очікує оцей чувак із відомого мему:


Surprise, Motherfucker




Відкриваю першу пропозицію і прямо відчуваю, як гаманець, що лежить на столі біля монітору, хоче відповзти і заховатися за стіл😅


11 тисяч


По телефону уточнили, що це за шину 2022 року виробництва. 2023 року коштує уже 13500 грн . Обидві версії виготовлені у Франції, що добре. Провівши надскладні математичні розрахунки з додавання отримуємо орієнтовний бюджет 45-54 тисячі гривень, у залежності від вибраного року. Собі, звісно ж, хочеться новенькі 2023. 

Ціни у інших магазинах навів нижче:


shiny-diski.com.ua




Клас)


Якщо усе нормально, то планую до середини березня оформити замовлення, адже там ціни ще більше можуть вгору поповзти.

P.S. Нагадую, що стара літня у продажу
P.S.S. Чекаю думки експертів у коментарях😏

UPD1 - у коментарях згадали про шини для SUV. Ікс же якраз ним і є за форм фактором. Але от тут якраз є нюанс, якому я присвятив майже увесь цей запис: на Ікса штатно йдуть майже легкові шини.
От, наприклад, результати пошуку шин для позашляховика для 20" та мого 35 профілю:


Можете побачити, що при заданих параметрах є тільки досить широкі 305 шини. Адже низький 35 профіль треба чимось компенсувати🙃

------------------------------------------------------------------
Дякую, що дочитали! Підписуйтесь, коментуйте

Далі - більше!

Схожі компанії

«Шини та Диски»

Інтернет-магазин шин та дисків із мережею власних шинних центрів у Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі та Львові. Проводимо індивідуальний підбір гуми залежно від потреб авто, аби максимально розкрити його потужні переваги. Доставимо замовлення у будь-який куточок країни за 1-3 дні. Повний асортимент шин та дисків шукайте за посиланням: https://shiny-diski.com.ua/uk/...
Опубліковано: 29 лютого 10:45
Подія: 28 лютого 16:49

Допис підтримали

65 1 2

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на BMW X3 (F25)
UPD2 - старі літні Pirelli продав
25 березня 22:32
Мені шось мішки взагалі не зайшли
Якийсь зацеп не той
Їжджу зараз на Goodyear то набагато краще
23 березня 19:36
Я їжджу на BMW X3 (F25)
MaxVerstappen
Мені шось мішки взагалі не зайшли Якийсь зацеп не той Їжджу зараз на Goodyear то набагато краще
MaxVerstappen, А яка конкретно модель Michelin була? І у якому розмірі?
23 березня 21:17
oleh_o
MaxVerstappen, А яка конкретно модель Michelin була? І у якому розмірі?
oleh_o, р18 пілот спорт від минулого власника дістались
Буксувала часто на них
Але пробив колесо ше минулої осені то поміняв на гудєар комплект
Стало краще
1
23 березня 21:32
Я їжджу на BMW X3 (F25)
UPD1 - додав трохи пояснень щодо шин для SUV
16 березня 00:04
Я їжджу на Peugeot 3008 (2G)
Краше зупинити свій вибір на шинах для кросоверів(suv). Довше проходять, а з нашими цінами чи курсом це важливо, якщо зайвого чимадана під матрацом немає😉
1
15 березня 19:23
Я їжджу на BMW X3 (F25)
toxaschwarz
Краше зупинити свій вибір на шинах для кросоверів(suv). Довше проходять, а з нашими цінами чи курсом це важливо, якщо зайвого чимадана під матрацом немає😉
toxaschwarz, "зайвого чимадана під матрацом немає" - він зарезервований під Ікса якраз, ахаха
"на шинах для кросоверів(suv)" - так не вийде. Штатний розмір досить специфічний, він не підходить на жоден із кросоверів. Там у записі детально про це розписав=)
"Довше проходять" - поки питання гостро не стоїть, бо катаюся тільки по Києву, де дороги більш менш.
1
15 березня 19:30
Я їжджу на BMW X3 (F25)
toxaschwarz
Краше зупинити свій вибір на шинах для кросоверів(suv). Довше проходять, а з нашими цінами чи курсом це важливо, якщо зайвого чимадана під матрацом немає😉
toxaschwarz, Ось до прикладу, яка доступна ширина на SUV шинах 20" при моєму 35 профілі для задніх:
305, що забагато
15 березня 19:47
Я їжджу на BMW 5 series (G30)
Цікаво яка ж вага буде в нових НЕ ранфлетів, особливо якщо вибір так і залишиться за Michelin :)
Собі якраз взяв такий самий розмір PS4 (без S) але з ранфлетом, то мої важать 14,2 і 15,5...
15 березня 17:55
Я їжджу на BMW X3 (F25)
4lexS
Цікаво яка ж вага буде в нових НЕ ранфлетів, особливо якщо вибір так і залишиться за Michelin :)Собі якраз взяв такий самий розмір PS4 (без S) але з ранфлетом, то мої важать 14,2 і 15,5...
4lexS, Pirelli P Zero ранфлет літні важили 11.85 та 13.55.

"PS4 (без S) але з ранфлетом, то мої важать 14,2 і 15,5" - ого, важкий Мішлен
1
15 березня 18:33
Я купив Фюжена на продаж, майже "без гуми". Знайомий віддав Ранфлет, майже за пиво. За жосткість - мовчу, дуже жостко, але головна біда в тому, що машину "носить". На рівній дорозі ще більш-меньш, але на поганій це просто жах, таке враження що електропідсивач живе своїм життям, і постійно підрулює зі сторони в сторону, при чому інколи навіть дуже сильно. Дуже не безпечно. Купив самий дешевий Китай - гребе дуже класно, дуже м'яко, шум такий що позаздрить брендова літня, і зрозуміло що після заміни машина поїхала гарно/рівно з належним комфортом. Відносно Китаю я б не був такий однозначний - там є вибір, багато відгуків, і якість переважно не погана. На бус поставив Тріангл, + страшні перегрузи, два роки - політ нормальний, раз попав в дуже складні погодні умови, по снігу гребла дууууууууже класно.
Тож на мою думку, на сьогодні вибір брендованої гуми, це більше для самозаспокоєння, що в тебе "все як має бути".
А Ранфлет - какашка повна. Можливо на деяких типах підвісок, вона і нормально себе поводить, але на Фюжені це біда. Хоча вивчав тему про ранфлет, то і знайшов відгуки що на БМВ рискає страшно.
2
14 березня 10:24
Я їжджу на BMW X3 (F25)
ROLOS
Я купив Фюжена на продаж, майже "без гуми". Знайомий віддав Ранфлет, майже за пиво. За жосткість - мовчу, дуже жостко, але головна біда в тому, що машину "носить". На рівній дорозі ще більш-меньш, але на поганій це просто жах, таке враження що електропідсивач живе своїм життям, і постійно підрулює зі сторони в сторону, при чому інколи навіть дуже сильно. Дуже не безпечно. Купив самий дешевий Китай - гребе дуже класно, дуже м'яко, шум такий що позаздрить брендова літня, і зрозуміло що після заміни машина поїхала гарно/рівно з належним комфортом. Відносно Китаю я б не був такий однозначний - там є вибір, багато відгуків, і якість переважно не погана. На бус поставив Тріангл, + страшні перегрузи, два роки - політ нормальний, раз попав в дуже складні погодні умови, по снігу гребла дууууууууже класно. Тож на мою думку, на сьогодні вибір брендованої гуми, це більше для самозаспокоєння, що в тебе "все як має бути".А Ранфлет - какашка повна. Можливо на деяких типах підвісок, вона і нормально себе поводить, але на Фюжені це біда. Хоча вивчав тему про ранфлет, то і знайшов відгуки що на БМВ рискає страшно.
ROLOS, "що машину "носить"" - хмм, а от це дивно. Навряд тут ранфлети є причиною. На БМВ дійсно є проблеми з колійністю доріг, але винні там різноширокі шини, які йдуть штатно на багатьох моделях. Одноширокі ранфлети поводять себе однаково(якщо не рахувати жорсткість, звісно), у порівнянні зі звичайними шинами.

"вибір брендованої гуми, це більше для самозаспокоєння, що в тебе "все як має бути"" - і це також=)
14 березня 23:00
oleh_o
ROLOS, "що машину "носить"" - хмм, а от це дивно. Навряд тут ранфлети є причиною. На БМВ дійсно є проблеми з колійністю доріг, але винні там різноширокі шини, які йдуть штатно на багатьох моделях. Одноширокі ранфлети поводять себе однаково(якщо не рахувати жорсткість, звісно), у порівнянні зі звичайними шинами."вибір брендованої гуми, це більше для самозаспокоєння, що в тебе "все як має бути"" - і це також=)
oleh_o, Та я теж навіть не думав що причина може бути в гумі, навіть поїхав сходження перевірив, навіть підсилювач перевіряв, перегружав блоки. Але як почитав відгуки про Ранфлет і така ситуація часто зустрічається, купив новий комплект гуми і машинка поїхала рівно/гарно. Тож причина 100% в Ранфлеті. Повторюсь - може для багаважільних підвісок вона норм, чи ще якийсь критерій, але на Фюжені це був жах
1
14 березня 23:28
Я їжджу на Mazda 6 (3G)
https://www.tyrereviews.com/

просто порекомендую сайт з більш-менш свіжими порівняннями гуми, на майбутнє))
2
13 березня 13:45
Я мабуть надто жлоб аби платити 50 штук за комплект гуми, але за вас порадію 😄
Було у мене всього два комплекта нової гуми за моє невелике водійське життя в 5 років, і шось якось так собі. Один комплект ще й пом'ятим виявився. По ходу я більше по б/в.

Вважаю, що найкраща колісна угода в моєму житті то був б/в Falken Azenis в рідкісному розмірі 215/35/19 за 10к за комплект 😄 Практично нові, ще з вусиками навіть. Причому в наявності і навіть під замовлення взагалі нічого не було на той момент.
Зимові на ікса шукав чисто на пофіг, знайшов свіжий комплект Бріджів за 4к, з них дві криві покришки викинув і за 3к взяв ще кращу пару GoodYear, намальна.
А на літо зараз на ікса взяв комплект 19" дисків за 7.5к з жирнючими Мішленами в нагрузку, теж кайфую, хоч поки і не поставив.
1
13 березня 09:55
Я їжджу на BMW X3 (F25)
_o_x_ygen
Я мабуть надто жлоб аби платити 50 штук за комплект гуми, але за вас порадію 😄Було у мене всього два комплекта нової гуми за моє невелике водійське життя в 5 років, і шось якось так собі. Один комплект ще й пом'ятим виявився. По ходу я більше по б/в.Вважаю, що найкраща колісна угода в моєму житті то був б/в Falken Azenis в рідкісному розмірі 215/35/19 за 10к за комплект 😄 Практично нові, ще з вусиками навіть. Причому в наявності і навіть під замовлення взагалі нічого не було на той момент.Зимові на ікса шукав чисто на пофіг, знайшов свіжий комплект Бріджів за 4к, з них дві криві покришки викинув і за 3к взяв ще кращу пару GoodYear, намальна.А на літо зараз на ікса взяв комплект 19" дисків за 7.5к з жирнючими Мішленами в нагрузку, теж кайфую, хоч поки і не поставив.
_o_x_ygen, "але за вас порадію" - дякую=)
"215/35/19" - хмм, явно ж також не зовсім розповсюджений типорозмір шин.
1
14 березня 23:03
Я їжджу на Infiniti q50
Вообще не понимаю все это дрочилово на пилот спорт и т.д. на гражданских тачках. Вот ты говоришь что доверяешь различным тестам и т.д., но они то проводятся в идеальных условиях и никак не на наших дорогах и не в наших реалиях. Да и у нас нет автобанов чтобы гонять то, вот нужен этот PS на трассе Одесса-Киев например?)

На счет китая, у самого на зиму китай уже не первый раз(evergreen, kapsen, triangle, powertrac). Для себя давно решил что лучше свежий/новый китай чем полуживой бренд(особенно удивляют продаваны которые к примеру пихают лисый Michelin в 3 раза дороже нового китая типа "с европы, без пробега по Украине", который там тупо выбросили). С нашими дорогами оба варианта одинаково можно ушатать (в случае с китаем не так больно будет по карману). Брал и новый Goodyear на зиму, на котором в первый же сезон вылезла гуля, заварил и после первого сезона продал за копейки, т.к. уже с ремонтом.

Если прям категорически против китая, есть же куча дочерних производителей от именитых брендов, у того же Michelin'а это Kleber, Kormoran, BFGoodrich, Tigar, Orium, Riken, которые производятся на тех же заводах и по тем же технологиям и часто даже с таким же рисунком но по более демократичной цене. Это я бы сказал "золотая середина" между китаем и брендом.

Выбирал бы ты например шины на М5, то другое дело, есть смысл всех этих нюансов, а так заморачиваться с шинами на гражданскую машину вообще не вижу смысла.

Но это сугубо лично мое субъективное мнение, а там уже хозяин барин)
3
13 березня 00:33
Я їжджу на BMW X3 (F25)
johnson9666
Вообще не понимаю все это дрочилово на пилот спорт и т.д. на гражданских тачках. Вот ты говоришь что доверяешь различным тестам и т.д., но они то проводятся в идеальных условиях и никак не на наших дорогах и не в наших реалиях. Да и у нас нет автобанов чтобы гонять то, вот нужен этот PS на трассе Одесса-Киев например?)На счет китая, у самого на зиму китай уже не первый раз(evergreen, kapsen, triangle, powertrac). Для себя давно решил что лучше свежий/новый китай чем полуживой бренд(особенно удивляют продаваны которые к примеру пихают лисый Michelin в 3 раза дороже нового китая типа "с европы, без пробега по Украине", который там тупо выбросили). С нашими дорогами оба варианта одинаково можно ушатать (в случае с китаем не так больно будет по карману). Брал и новый Goodyear на зиму, на котором в первый же сезон вылезла гуля, заварил и после первого сезона продал за копейки, т.к. уже с ремонтом.Если прям категорически против китая, есть же куча дочерних производителей от именитых брендов, у того же Michelin'а это Kleber, Kormoran, BFGoodrich, Tigar, Orium, Riken, которые производятся на тех же заводах и по тем же технологиям и часто даже с таким же рисунком но по более демократичной цене. Это я бы сказал "золотая середина" между китаем и брендом.Выбирал бы ты например шины на М5, то другое дело, есть смысл всех этих нюансов, а так заморачиваться с шинами на гражданскую машину вообще не вижу смысла.Но это сугубо лично мое субъективное мнение, а там уже хозяин барин)
johnson9666, Дякую за детальний відгук!👍
Трохи коментарів:
"примеру пихают лисый Michelin в 3 раза дороже нового китая типа "с европы, без пробега по Украине"" - то окремі продавани-гниди, згоден повністю.
"куча дочерних производителей от именитых брендов" - впевнений, що більшості з них просто не буде у потрібному мені розмірі.
"Выбирал бы ты например шины на М5" - так а, яка різниця, яке саме авто? Гальмувати, прискорюватися та входити у повороти їм треба однаково. Максимальна швидкість - так, то трохи інше уже. Але там, як вище правильно вказали, наші "автобани" передають привіт.
"а там уже хозяин барин)" - тут нижче уже писав, що от хочеться спробувати преміум, та й і все - основна причина такого вибору. Не сподобається - буду потім інших відмовляти від такої ж ідеї із власного досвіду. Сподобається - навпаки)
1
13 березня 00:52
Я їжджу на Honda Accord (7G)
johnson9666
Вообще не понимаю все это дрочилово на пилот спорт и т.д. на гражданских тачках. Вот ты говоришь что доверяешь различным тестам и т.д., но они то проводятся в идеальных условиях и никак не на наших дорогах и не в наших реалиях. Да и у нас нет автобанов чтобы гонять то, вот нужен этот PS на трассе Одесса-Киев например?)На счет китая, у самого на зиму китай уже не первый раз(evergreen, kapsen, triangle, powertrac). Для себя давно решил что лучше свежий/новый китай чем полуживой бренд(особенно удивляют продаваны которые к примеру пихают лисый Michelin в 3 раза дороже нового китая типа "с европы, без пробега по Украине", который там тупо выбросили). С нашими дорогами оба варианта одинаково можно ушатать (в случае с китаем не так больно будет по карману). Брал и новый Goodyear на зиму, на котором в первый же сезон вылезла гуля, заварил и после первого сезона продал за копейки, т.к. уже с ремонтом.Если прям категорически против китая, есть же куча дочерних производителей от именитых брендов, у того же Michelin'а это Kleber, Kormoran, BFGoodrich, Tigar, Orium, Riken, которые производятся на тех же заводах и по тем же технологиям и часто даже с таким же рисунком но по более демократичной цене. Это я бы сказал "золотая середина" между китаем и брендом.Выбирал бы ты например шины на М5, то другое дело, есть смысл всех этих нюансов, а так заморачиваться с шинами на гражданскую машину вообще не вижу смысла.Но это сугубо лично мое субъективное мнение, а там уже хозяин барин)
johnson9666, Ну прям не треба так казати, що немає різниці. Якщо ти таксуєшь, то звісно, pilot sport не потрібен тобі. Я купляв новий Pilot Sport 4 - це чудова гума, трошки шумна на нашому асфальті але вона легще за будь-яку іншу та ідеально проходить повороти на набагато більш вискій швидкості. І це дарує приємні почуття, якщо ти любиш свою машину та поцінюешь швідкість та керованість. Вона навіть балансується 10 грамами, а не 50 як інші колеса. В мене є сумніви, що китайська буде не гірше або вона буде коштувати стільки же. Саме відчуття, що в тебе краща гума і все під контролем варто того, щоб це усвідомлювати. Але я згоден, що альтернатива у вигляді Hankook, Fulda .. та інших - це гарне рішення. Сам так зробив. Не можу сказати, що багато втратив. Ну і буває б\в резина в дуже гарному стані, так чому ні?
1
13 березня 10:21
Я їжджу на Infiniti q50
Gres
johnson9666, Ну прям не треба так казати, що немає різниці. Якщо ти таксуєшь, то звісно, pilot sport не потрібен тобі. Я купляв новий Pilot Sport 4 - це чудова гума, трошки шумна на нашому асфальті але вона легще за будь-яку іншу та ідеально проходить повороти на набагато більш вискій швидкості. І це дарує приємні почуття, якщо ти любиш свою машину та поцінюешь швідкість та керованість. Вона навіть балансується 10 грамами, а не 50 як інші колеса. В мене є сумніви, що китайська буде не гірше або вона буде коштувати стільки же. Саме відчуття, що в тебе краща гума і все під контролем варто того, щоб це усвідомлювати. Але я згоден, що альтернатива у вигляді Hankook, Fulda .. та інших - це гарне рішення. Сам так зробив. Не можу сказати, що багато втратив. Ну і буває б\в резина в дуже гарному стані, так чому ні?
Gres, ну для машин на 300+ сил может и есть смысл да, но для 2-х литровых жоповозок пилот спорт не нужен как по мне. Мне например на прошлой 400 сильной машине просто не хватало тормозов и нормальных дорог, в остальном она на любой резине держала дорого, тут от самой машины еще много зависит. А на счет б\у резины, так я и не против, если ее цена и состояние адекватные)
13 березня 13:55
😳свою 19 резину викинув !!! У кращому стані) а тут щей нагадують про лисаки у продажі 😆
1
12 березня 22:53
Я їжджу на BMW X3 (F25)
dima8884
😳свою 19 резину викинув !!! У кращому стані) а тут щей нагадують про лисаки у продажі 😆
dima8884, Ви із всього запису побачили лише 1 речення про продаж?😵‍💫
12 березня 23:34
Я їжджу на Infiniti q50
dima8884
😳свою 19 резину викинув !!! У кращому стані) а тут щей нагадують про лисаки у продажі 😆
dima8884, лисак в 19, 20, 21 розмірі забирають по 500-1000 грн за штуку аж бігом. Їх ще в спадок передають 🤣. Ви наче заздрите 🙈
2
13 березня 09:24
Я їжджу на Infiniti q50
dima8884
Terrazini, Подарую! Пишіть куда відправляти 😁
dima8884, дякую. Можете на вантажне відділення НП1 в Києві, тільки доставочку оплатіть :))) а то подарунок не гоже обдарованому оплачувати.
1
13 березня 09:55
Я їжджу на Infiniti q50
oleh_o
Terrazini, ахахах, кращий коментар за ранок просто
oleh_o, я просто спілкуюся з шиномонтажніками і знаю як одні й ті самі шини 20-21 діаметру переходять від одного власника до другого 🤣
1
13 березня 11:30
Run Flat якщо чесно дуже сумнівно, типу + що можна їхати на спущеному колесі, по факту не знадобилося на щастя жодного разу, а от хребет відчував дуже добре на наших дорогах) комфорту не буде)
Я би брав Michelin Pilot Sport, не знаю який зараз останній, я ще Pilot Sport 3 докатую, дуже задоволений
1
12 березня 19:42
oleh_o
Uns8ted, Run Flat - майже безальтернативна штука, якщо береш BMW із салону, ну або приганяєш із штатів😅Michelin Pilot Sport зараз 5 версії є. Але по ціні вони не надто дешевші за Super Sport
oleh_o, супер спорт більш дубові, комфорт трохи краще за ран флет. Не знаю чому ран флет з заводу стоять, може економія на компресорі, запасці чи ще чомусь?)
12 березня 23:56
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Uns8ted
oleh_o, супер спорт більш дубові, комфорт трохи краще за ран флет. Не знаю чому ран флет з заводу стоять, може економія на компресорі, запасці чи ще чомусь?)
Uns8ted, "Не знаю чому ран флет з заводу стоять" - ранфлети - це про безпеку більше. Навряд тут питання економії, адже ранфлети банально дорожчі. Ну і їх не тільки BMW ж ставить штатно. Колись, як буде час, зроблю відповідний запис про ранфлети.
13 березня 00:40
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Uns8ted
oleh_o, добре. Бо все що я про них знаю - це що вони дуже жорсткі та дозволяють продовжувати рух при пробитому колесі за рахунок жорсткої конструкції
Uns8ted, Саме так. Це їх основні і єдині переваги. Ну, там ще іноді описують побічні, типу: якщо ти їдеш по завантаженому шосе, пробивається колесо, то ти їдеш собі далі, і не треба ставати на заміну, що є небезпечним маневром. З чим я так то і згоден🙂
1
13 березня 00:54
Тут я можу писати дуже довго, спробую бути лаконічним, напишу тезами:
1) RUNFLAT - гівно, ніколи не ставити.
2) Pilot Super Sport - це перебор, це зажорстка і заспортивна резина. Якщо з мішеліна то PS4 або PS5 (не 4S, 5S)
3) З мого досвіду, зачасту ок брати флагманську UHP резину не топ бренду
4) Варто не забувати, що кожен виробник має купу моделей і вони реально різні. Чомусь люди відрізняють Х1 від Х5, але резина в них: мішки, контіки і гудіки. Кожне покоління це новий протектор, нова суміш ітд, то вже інша резина по факту.
5) Немає сенсу цим мегазаморочувати для "цивільних авто"
6) Можу порадити флагман Ханкука який юзаю сам, S1 EVO Z (K129) тихий, на мокрому веде ок, рулиться дуже класно і чітко, тестив на максималці 260, все ідеально ;)
4
05 березня 16:03
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Chugaister
Тут я можу писати дуже довго, спробую бути лаконічним, напишу тезами:1) RUNFLAT - гівно, ніколи не ставити. 2) Pilot Super Sport - це перебор, це зажорстка і заспортивна резина. Якщо з мішеліна то PS4 або PS5 (не 4S, 5S)3) З мого досвіду, зачасту ок брати флагманську UHP резину не топ бренду4) Варто не забувати, що кожен виробник має купу моделей і вони реально різні. Чомусь люди відрізняють Х1 від Х5, але резина в них: мішки, контіки і гудіки. Кожне покоління це новий протектор, нова суміш ітд, то вже інша резина по факту.5) Немає сенсу цим мегазаморочувати для "цивільних авто"6) Можу порадити флагман Ханкука який юзаю сам, S1 EVO Z (K129) тихий, на мокрому веде ок, рулиться дуже класно і чітко, тестив на максималці 260, все ідеально ;)
Chugaister, Дякую за детальний тезісний відгук.
1. От би ще БМВ про це знали і не тулили їх штатно, але - маємо, що маємо
2. "заспортивна резина" - якраз те, що треба=)
PS4 не сильно дешевше, там різниця мінімальна. А ідея (там нижче десь у коментарях уже відповідав): спробувати топову, щоб закрити це питання.
3. UHP - це Ultra High Perfomance?
4. Тут усе ясно, я ще про це у записі згадав, що тести 4-5+ річної давнини зараз не є актуальними, хоча шина і тієї ж моделі, але вона може сильно відрізнятися від сучасної
5. Згоден повністю, але... "спробувати топову, щоб закрити це питання" - от треба і все=)
6. Конкретно цієї моделі немає у моєму розмірі, є інші Хенкуки, але їх немає у наявності по 4 основних інтернет-магазинах шин
05 березня 16:30
oleh_o
Chugaister, Дякую за детальний тезісний відгук.1. От би ще БМВ про це знали і не тулили їх штатно, але - маємо, що маємо2. "заспортивна резина" - якраз те, що треба=) PS4 не сильно дешевше, там різниця мінімальна. А ідея (там нижче десь у коментарях уже відповідав): спробувати топову, щоб закрити це питання.3. UHP - це Ultra High Perfomance? 4. Тут усе ясно, я ще про це у записі згадав, що тести 4-5+ річної давнини зараз не є актуальними, хоча шина і тієї ж моделі, але вона може сильно відрізнятися від сучасної5. Згоден повністю, але... "спробувати топову, щоб закрити це питання" - от треба і все=)6. Конкретно цієї моделі немає у моєму розмірі, є інші Хенкуки, але їх немає у наявності по 4 основних інтернет-магазинах шин
oleh_o,
2) заспортивна резина, це дійсно не треба вам на Х3, просто повірте.
3) Так, але буває ще UUHP
4) Абсолютно
5) Пробуйте Pilot Sport 5 (без S), Conti Sport Contact 7 або Premium Contact 7, Assymentric 5-6
6) Пробуйте Hankook S1 Evo3, вона дуже дуже хороша, стояла в мене два роки на F07
1
07 березня 11:30
oleh_o
Chugaister, 6. "є інші Хенкуки, але їх немає у наявності по 4 основних інтернет-магазинах шин" Не можна купити Хенкук під цей розмір
oleh_o, ну я вам раджу дві моделі, EVO 3 i EVO Z. Решта - нецікава (ми про літо ж зараз)
07 березня 14:23
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Chugaister
oleh_o, ну я вам раджу дві моделі, EVO 3 i EVO Z. Решта - нецікава (ми про літо ж зараз)
Chugaister, За літні, звісно ж. Я ж вище уже два рази написав, що немає у наявності Хенкуку під мій розмір🤨 Взагалі ніякого Хенкуку

2) і як зрозуміти "заспортивна резина для Х3?"
07 березня 14:28
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Теж вирішив спробувати на літо відмовитись від ранфлет - зубодробильна їзда точно не для мене. Але для такого експерименту взяв живий б/в континенталь преміумконтакт6 - відгуки непогані по ньому, сам ще не катався на них.
1
03 березня 17:39
Я їжджу на BMW X3 (F25)
oleh_o
d_mak, Цікаво буде почути відгук про ранфлет vs не ранфлет=)
oleh_o, сьогодні протестував: літо 19" continental premiumcontact 6 (не run flat) -vs- літо 19" Goodyear eagle ls runflat (ще й 2017 року) - небо і земля. На цих старих літніх ранфлетах було відчуття, що їдеш просто на дисках. Але от якщо порівнювати з зимовими 18" Bridgestone blizzak runflat (майже нові), то останні легші і комфортніші все одно, хоч і ранфлет. Розумію, що порівняння з зимовими меншими колесами некоректне, але це наштовхує на думку, що ранфлет - це все ж не "приговор" комфорту, якщо вони якісні і свіжі.
1
22 березня 19:42
Я їжджу на BMW X3 (F25)
oleh_o
d_mak, Цікаво буде почути відгук про ранфлет vs не ранфлет=)
oleh_o, а ще склалось відчуття, що авто важче розганятися на 19" колесах порівняно з 18". Ніби й логічно, але не думав, що я це відчуваю п'ятою точкою)
1
22 березня 19:44
В мене зараз Bridgestone Potenza S001, і мені вони дуже подобаються. Були ще Michelin Pilot Sport 4, і не можу сказати що вони були кращі.
Взагалі в ф25 дуже дурний стоковій розмір шин, тому дуже дорого коштує. Навіть в G серії вже краще.
1
01 березня 14:33
Я їжджу на BMW X3 (F25)
gengzu
В мене зараз Bridgestone Potenza S001, і мені вони дуже подобаються. Були ще Michelin Pilot Sport 4, і не можу сказати що вони були кращі.Взагалі в ф25 дуже дурний стоковій розмір шин, тому дуже дорого коштує. Навіть в G серії вже краще.
gengzu, "Взагалі в ф25 дуже дурний стоковій розмір шин" - є таке, він ближче до легкових авто, ніж до кросоверів.
"Навіть в G серії вже краще." - Для 20" у G01 просто профіль збільшений на 5 для обох осей, що дає трохи більше колесо у діаметрі.
"Bridgestone Potenza S001" - також не з дешевих. Заднє коштує 10к =)
1
01 березня 15:14
Я їжджу на BMW X3 (G01)
oleh_o
gengzu, "Взагалі в ф25 дуже дурний стоковій розмір шин" - є таке, він ближче до легкових авто, ніж до кросоверів."Навіть в G серії вже краще." - Для 20" у G01 просто профіль збільшений на 5 для обох осей, що дає трохи більше колесо у діаметрі."Bridgestone Potenza S001" - також не з дешевих. Заднє коштує 10к =)
oleh_o, була в мене Bridgestone Potenza S001 225/50 R17 94W RunFlat, на ній авто з Німеччини приїхало. Не знаю як зараз, але та була жахлива - дуже дубова і гучна.
Замінив на Continental Sport Contact 5 SSR Runflat, небо і земля, контіки тихенькі і зовсім не дубові.
Зараз для себе я розглядаю лише ранфлети, незважаючи на масу. Вони не є такими дубовими як колись, плюс запаски немає в авто.
1
01 березня 23:45
Я їжджу на BMW X3 (F25)
aldir
oleh_o, була в мене Bridgestone Potenza S001 225/50 R17 94W RunFlat, на ній авто з Німеччини приїхало. Не знаю як зараз, але та була жахлива - дуже дубова і гучна.Замінив на Continental Sport Contact 5 SSR Runflat, небо і земля, контіки тихенькі і зовсім не дубові.Зараз для себе я розглядаю лише ранфлети, незважаючи на масу. Вони не є такими дубовими як колись, плюс запаски немає в авто.
aldir, "Зараз для себе я розглядаю лише ранфлети, незважаючи на масу." - нажаль, їх мінуси не тільки у масі😞

Я от з цими літніми, навпаки, хочу спробувати не ранфлет, чи буде різниця? Бо усі кажуть, що вона просто колосальна (у що я слабо вірю, звісно).

А зиму залишу на ранфлеті, бо довбатися з колесом взимку - одне із найгіршого, що можна придумати.

Про Continental SC багато хороших відгуків знаходив і оглядів
01 березня 23:50
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
Їзджу на контіненталі контік спорт 3, тупо закохався в них, як тільки поставив. Дорогу тримають так, що навіть по мокрому на 150+ було відчуття як по рельсах (ніколи так не робіть, я був молодий і дурний). Але держак божевільний просто! Буду міняти резину - залишуся на них.
Щодо ранфлетів - окрім жорсткості, ваги і гємора з шиномонтажкою вони ще дуже псують диски на наших дорогах, оскільки демпферують шини набагато гірше, ніж звичайні - удари від ямок більше дістаються дискам. Товариш так проїздив на ранфлетах рік, їздить дуже акуратно - всі диски в дрібних тріщинках. Може для Німеччини чи Штатів ця ідея робоча, але для нас досі актуальна опція "Сільгосп-пакет: х%йові дороги".
01 березня 12:33
Лише одне зауваження від колишнього продавця шин: ти їздиш не з секундомером і навряд чи намагаєшся зробити якийсь маневр на якійсь конкретній швидкості. Отже чи та переставка буде на 84 або на 86 км/год тобі в реальному житті байдуже. Так само, як і межа втрати зчеплення. На менш тривких шинах ти промо будеш трошки повільніше їхати, в сам того не помітиш. Тим часом, суб'єктивні враження (комфорт за відчуттям, , прогнозованість, тощо) від більш дешевих шин можуть бути кращими за такі від переможців тестів. Це так само як з автівками в цілому: на менш потужній та повільнішій ти подекуди пересуваєшся більш швидко, адже сукупність факторів та обставин реального життя не має нічого спільного із професійними тестами за конкретних умов.
5
29 лютого 22:04
Я їжджу на BMW X3 (F25)
LOWERANDWIDER
Лише одне зауваження від колишнього продавця шин: ти їздиш не з секундомером і навряд чи намагаєшся зробити якийсь маневр на якійсь конкретній швидкості. Отже чи та переставка буде на 84 або на 86 км/год тобі в реальному житті байдуже. Так само, як і межа втрати зчеплення. На менш тривких шинах ти промо будеш трошки повільніше їхати, в сам того не помітиш. Тим часом, суб'єктивні враження (комфорт за відчуттям, , прогнозованість, тощо) від більш дешевих шин можуть бути кращими за такі від переможців тестів. Це так само як з автівками в цілому: на менш потужній та повільнішій ти подекуди пересуваєшся більш швидко, адже сукупність факторів та обставин реального життя не має нічого спільного із професійними тестами за конкретних умов.
LOWERANDWIDER, Розумію, але, як я нижче уже відповідав, тут ще грає роль оце бажання спробувати преміум шини, щоб знати точно, а чи вартує воно саме мені саме на моєму авто. Для Ікса вони хоч відносно адекватні по ціні. Якщо б у мене був зараз той же Ф15 на 21" чи 22", то там уже - нафіг, просто взяти хороші шини.
1
29 лютого 23:07
oleh_o
LOWERANDWIDER, Розумію, але, як я нижче уже відповідав, тут ще грає роль оце бажання спробувати преміум шини, щоб знати точно, а чи вартує воно саме мені саме на моєму авто. Для Ікса вони хоч відносно адекватні по ціні. Якщо б у мене був зараз той же Ф15 на 21" чи 22", то там уже - нафіг, просто взяти хороші шини.
oleh_o, це зрозуміло. Бажання мають здійснюватись. Просто я свого часу по 5-6 комплектів протягом року змінював (профдеформація) і мав змогу порівнювати. Подекуди ламалися стереотипи та власні переконання. І це ще перед глобалізацією, рібрендінгом, перенесенням виробництв в країни третього світу, тощо
2
29 лютого 23:12
На злобу дня, як то кажуть ))
Зараз займаюсь тим самим, в мене 255 40 21 і 265 40 21. Серед варіантів міша і конті.
Моя улюблена резина по поєднанню ціна=якість це Ханкук. Але, на жаль, в моїх розмірах його немає.
Ну і так, маю такий самий бюджет в 55к грн.
1
29 лютого 12:40
Чесно?) Розумію все - і індвивідуальний рівень доходів кожного, і ступінь дозволеності, і тести з інтернет статей, і рівень "жаби" ....... Але скажу чисто свою, індивідуально-обєктивну думку. Так, я жлоб) Але, я ще трохи і реаліст. Були в мене і Бріджи, і Контіки, і Вредештайн - і Італія, і Німеччина і тд і тд = ну відходили вони свої 40-45 тис. км і пішли на клумби - і хххххй з ними = взагалі нічим не взяли мене, при тому, що був я молодий і іздив (та і зараз) дерзкувато.

Були в мене і є зараз на деяких авто - китайці, і що я скажу - і теж ххххй з ними)) Відхожують більше, ями тримають краще, але і стоять значно меньше.

Однаково вони всі "гудять" або не гудять з "іменитими". Однаково з них достають саморізи на шиномонтажах. Однаково вони і гальмують, однаково з іменитими машину душить стабілізація на старті. Однаково вони ведуть себе в калюжах.

Чесно? Я не планую більше іменитих. Може щось більш-менш з "не одноденних" брендів = але буду кататись далі на "не іменитих". Просто - не бачу смислу. Не вірю вже)

Розумію любов до Ікса, рівень машини, статус. Але....на 275/35/20 "двісті сімденсят пять , на триджцять пять, на Двацятках, КАРЛ!!" - ще дось думати про "стійкість" ))))) Тут вже скоріш про закони фізики треба думати, а не за протектор)))))))
2
29 лютого 11:27
ceratozavr_UA
Чесно?) Розумію все - і індвивідуальний рівень доходів кожного, і ступінь дозволеності, і тести з інтернет статей, і рівень "жаби" ....... Але скажу чисто свою, індивідуально-обєктивну думку. Так, я жлоб) Але, я ще трохи і реаліст. Були в мене і Бріджи, і Контіки, і Вредештайн - і Італія, і Німеччина і тд і тд = ну відходили вони свої 40-45 тис. км і пішли на клумби - і хххххй з ними = взагалі нічим не взяли мене, при тому, що був я молодий і іздив (та і зараз) дерзкувато.Були в мене і є зараз на деяких авто - китайці, і що я скажу - і теж ххххй з ними)) Відхожують більше, ями тримають краще, але і стоять значно меньше.Однаково вони всі "гудять" або не гудять з "іменитими". Однаково з них достають саморізи на шиномонтажах. Однаково вони і гальмують, однаково з іменитими машину душить стабілізація на старті. Однаково вони ведуть себе в калюжах.Чесно? Я не планую більше іменитих. Може щось більш-менш з "не одноденних" брендів = але буду кататись далі на "не іменитих". Просто - не бачу смислу. Не вірю вже)Розумію любов до Ікса, рівень машини, статус. Але....на 275/35/20 "двісті сімденсят пять , на триджцять пять, на Двацятках, КАРЛ!!" - ще дось думати про "стійкість" ))))) Тут вже скоріш про закони фізики треба думати, а не за протектор)))))))
ceratozavr_UA, так, тільки трішечки не так )) На такий розмір вибір сере 5-7 брендів, і всі вони середній+ або преміум сегмент.
29 лютого 12:38
Я їжджу на BMW X3 (F25)
ceratozavr_UA
Чесно?) Розумію все - і індвивідуальний рівень доходів кожного, і ступінь дозволеності, і тести з інтернет статей, і рівень "жаби" ....... Але скажу чисто свою, індивідуально-обєктивну думку. Так, я жлоб) Але, я ще трохи і реаліст. Були в мене і Бріджи, і Контіки, і Вредештайн - і Італія, і Німеччина і тд і тд = ну відходили вони свої 40-45 тис. км і пішли на клумби - і хххххй з ними = взагалі нічим не взяли мене, при тому, що був я молодий і іздив (та і зараз) дерзкувато.Були в мене і є зараз на деяких авто - китайці, і що я скажу - і теж ххххй з ними)) Відхожують більше, ями тримають краще, але і стоять значно меньше.Однаково вони всі "гудять" або не гудять з "іменитими". Однаково з них достають саморізи на шиномонтажах. Однаково вони і гальмують, однаково з іменитими машину душить стабілізація на старті. Однаково вони ведуть себе в калюжах.Чесно? Я не планую більше іменитих. Може щось більш-менш з "не одноденних" брендів = але буду кататись далі на "не іменитих". Просто - не бачу смислу. Не вірю вже)Розумію любов до Ікса, рівень машини, статус. Але....на 275/35/20 "двісті сімденсят пять , на триджцять пять, на Двацятках, КАРЛ!!" - ще дось думати про "стійкість" ))))) Тут вже скоріш про закони фізики треба думати, а не за протектор)))))))
ceratozavr_UA, Для початку - дякую за такий розгорнутий відгук! Те, що більшість шин ходять - однаково і так само ловлять саморізи (ну крім ранфлет якраз, вони трохи захищені від цього всього), я згоден повністю. Є, звісно, пара моделей, які відрізняються своєю довготривалістю життя, але зазвичай інші показники у них гірші за конкурентів.

Стосовно китайців також уже чую останнім часом багато похвального щодо них, особливо, серед різних авто блогерів. Але тут я все ж довіряю більше автовиробникам, тестам і т.п., що преміум шини на те і преміум, адже вони кращі, нехай і не завжди пропорційно різниці ціні. Якби був необмежений бюджет, я би з радістю купив якийсь китайський комплект і порівняв би його з тим же Мішленом чи Конті у реальних тестах на своєму Іксу. Але ясно що такого не буде =) То ж треба вибирати той один комплект, який "твій". Ще коли читав тести вловив себе на думці, що все ж хочу спробувати преміум-преміум, адже не знаю, чи випаде у майбутньому така ж можливість. То ж обрана модель - це також одна із задач з авто-тематики, біля якої є бажання поставити плюсик=)

275/35/20 - ще дось думати про "стійкість". А отут трохи не зрозумів, можете пояснити?) Бо авто чудово(як для SUV) тримає дорогу і дає можливість проходити повороти швидше за більшість седанів на літніх Pirelli P Zero

До речі, "однаково з іменитими машину душить стабілізація на старті" от це ні, на тих же літніх на повному приводі стабілізація не спрацьовує
29 лютого 13:06
oleh_o
ceratozavr_UA, Для початку - дякую за такий розгорнутий відгук! Те, що більшість шин ходять - однаково і так само ловлять саморізи (ну крім ранфлет якраз, вони трохи захищені від цього всього), я згоден повністю. Є, звісно, пара моделей, які відрізняються своєю довготривалістю життя, але зазвичай інші показники у них гірші за конкурентів. Стосовно китайців також уже чую останнім часом багато похвального щодо них, особливо, серед різних авто блогерів. Але тут я все ж довіряю більше автовиробникам, тестам і т.п., що преміум шини на те і преміум, адже вони кращі, нехай і не завжди пропорційно різниці ціні. Якби був необмежений бюджет, я би з радістю купив якийсь китайський комплект і порівняв би його з тим же Мішленом чи Конті у реальних тестах на своєму Іксу. Але ясно що такого не буде =) То ж треба вибирати той один комплект, який "твій". Ще коли читав тести вловив себе на думці, що все ж хочу спробувати преміум-преміум, адже не знаю, чи випаде у майбутньому така ж можливість. То ж обрана модель - це також одна із задач з авто-тематики, біля якої є бажання поставити плюсик=)275/35/20 - ще дось думати про "стійкість". А отут трохи не зрозумів, можете пояснити?) Бо авто чудово(як для SUV) тримає дорогу і дає можливість проходити повороти швидше за більшість седанів на літніх Pirelli P ZeroДо речі, "однаково з іменитими машину душить стабілізація на старті" от це ні, на тих же літніх на повному приводі стабілізація не спрацьовує
oleh_o, ну я про 275-35 і кажу, що ширини профілю та її висоти - заочі має вцілому хватати щоб без порушення законів фізики та гравітації, вспевнено заходити в повороти, навіть на Іксу)
2
29 лютого 17:50