BMW X3 (F25) (🔊Pure Sound🔊)

[042] Наскільки важкі шини Runflat? Шиномонтаж

Я їжджу на BMW X3 (F25)
Київ, Україна

Вітаю усіх!

У Київ зима, хоч і з невеликим запізненням, але все ж прийшла. І якраз вчасно, коли Ікс ще на літніх колесах😅
На шиномонтаж я записався ще наприкінці попереднього тижня і от яка мене сьогодні чекала погода:


Уже мінусова температура


А на дорогах уже місцями лід:

Отаке покриття дороги є


До шиномонтажу мені не дуже далеко їхати, близько 1.5-2 км, але все ж на моїх літніх шинах навіть така коротка відстань може бути "цікавою" історією.
Ось такий стан:



Але все добре, їхав обережно і плавно. 
Цього разу я записався на СТО Oiler (сайт тут). 



На Печерську у них досить великий філіал, який приймає авто будь-яких виробників.

Багато підйомників


Заїжджаємо та вигружаємо з багажнику зимові колеса

1


І поближче



Відкрутили та зняли усі літні:



Зимові ж понесли на балансування, без нього жодна сезонна процедура шиномонтажу не обходиться.



Сам апарат



Доволі хороший UI



Після балансування



На передні колеса пішло не сильно багато грузиків, а от на заднє ліве - аж 70 грам для балансу:

Переднє


І заднє



З літніх колес треба ж зняти шини, чим і зайнялися механіки. Наскільки я знаю, не усі станки для шин "уміють" працювати з runflat. На моє щастя, у Oiler підходящий станок. Додаю відео процесу розбортування нещасної шини.


Паралельно з цим я зайнявся дослідами, аби дізнатися, а наскільки ж важкі шини Runflat, які так часто зустрічаються на BMW (і не тільки)?

Для початку пару слів про таке поняття, як "непідресорена маса" (англ. - unsprung mass). Термін придумав у 1924 році математик Альберт Хілі(Хейлі), який у той час працював у компанії з виробництва шин Dunlop. Його лекція "Шина, як частина системи підвіски" для Інституту Автомобільних Інженерів була опублікована на 100 аркушах паперу.
Якщо коротко, то непідресорена маса - це усе, що не підтримується амортизаторами. Для авто такими є: самі колеса, частина гальмівної системи, деякі із частин підвіски та власне амортизатори (адже самі себе не підтримують😅). Чим нижча ця маса, тим плавніше авто відчувається на ходу, швидше прискорюється та краще керується. 
Саме тому у спортивних авто використовуються ковані диски, які значно легше від литих. 

Runflat шини вважаються дуже важкими, але які ж точні цифри?
Почнемо із зимових колес. На Іксу вони однакові 245/50/R18, Michelin (про їх покупку писав тут).

30.15 кг


Нелегке таке колесо. 

А що там літні? Передні 245/40/R20 Pirelli P Zero

28.95 кг


Тепер задні 275/35/R20 Pirelli P Zero

31.5 кг. Найважче


Тепер ясно, чому так важко закидувати їх у багажник.

Ну і літні шини, без дисків. Передні:

11.85 кг


Задні:

13.55 кг


От такі справи. Як нам мене, колеса дуже важкі, саме тому F25 на ранфлетах точно не можна назвати супер комфортним авто😅

Усі виміри проводилися на домашніх вагах Xiaomi, які стояли у одному положенні, то ж похибки я майже виключаю.

Враження про Oiler: непогано, хороша локація, вдосталь місця, працюють з багатьма авто, механіки відповідають на питання з ентузіазмом. З мінусів можу відмітити хіба те, що не дають самостійно заїхати у бокси. Не дуже розумію таке правило, але їх бокси - вони і "замовляють пісню".

Ціни (як на мене, досить адекватні, як для центру Києва):
Балансування 18" колес - 360 грн.
Шиномонтаж 8 колес - 704 грн.

Що буде з літнім комплектом? Чи були якісь нюанси після виїзду? - усе це у наступних записах.

На фінал зацініть, що мої літні 20" колеса менші за колеса з VW ID4😂, який компактніший у розмірах, але все ж важчий: версія на 204 к.с. тягне на цілих 2049 кг🙃

255/45/R20 від ID4



------------------------------------------------------------------
Дякую, що дочитали! Підписуйтесь, коментуйте

Далі - більше!

Схожі компанії

«EuroShyna»

ШИНИ-ДИСКИ, НОВІ-БУ Економія до 60% вартості, при покупці Б / У гуми з Європи Послуги шиномонтажу і сезонного зберігання шин, ВИКУП ШИН, Автострахування 100% Гарантія від EuroShyna + ВІдправляємо фото коліс Вайбер/телеграм. (тільки реальні фото товарів). +Гарантуємо повернення грошей або обмін товару. +Оплата при отриманні на складі компанії перевізника (Нова...

Ціна питання 1065 UAH, Пробіг 82950 км.
Опубліковано: 23 листопада 2023р. 22:34
38 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
"Усі виміри проводилися на домашніх вагах Xiaomi..." - дорослий дядько, а всяку каку й досі в дім тягнеш.
13 січня 00:27
Я їжджу на BMW X3 (F25)
ivmulder
"Усі виміри проводилися на домашніх вагах Xiaomi..." - дорослий дядько, а всяку каку й досі в дім тягнеш.
ivmulder, Так тим вагам уже років і років)
Це зараз уже китайське усе намагаюся обходити
13 січня 06:41
ну, щодо комфорту, то це питання до наших доріг.
я доволі багато проїхав на runflat по Європі, і зі свого боку можу сказати, що з точки зору відчуття від керування - воно дуже офігенне!
дуже гостре кермо, на великих швидкостях в поворотах гума не грає, їде як по рельсах.
і як на мене, БМВ це не про комфорт, це про керованість.
1
25 листопада 2023р. 23:38
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
А мені OIL якось не зайшло СТО. Пару разів був і не дуже враження. То при ТО нав'язують діагностику, то ще щощь прицепом.... Потім дзвонять щоб приїзджав ще до них.

у ID4 дуже важкі колеса що перед 235/55/20, що зад 255/45/20,нажаль вагу не вимірювал.
1
24 листопада 2023р. 14:57
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Bal-3
А мені OIL якось не зайшло СТО. Пару разів був і не дуже враження. То при ТО нав'язують діагностику, то ще щощь прицепом.... Потім дзвонять щоб приїзджав ще до них. у ID4 дуже важкі колеса що перед 235/55/20, що зад 255/45/20,нажаль вагу не вимірювал.
Bal-3, Так, мені також пропонували діагностику ходової зробити. Я відмовився, і більше не запитували)
СМС поки що тільки стандартні прислали з прохання оцінити роботу.
Цікаво було б порівняти вагу тих 20" колес. Думаю, що вони все ж будуть легші кг на 4-5
1
24 листопада 2023р. 15:03
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Bal-3
А мені OIL якось не зайшло СТО. Пару разів був і не дуже враження. То при ТО нав'язують діагностику, то ще щощь прицепом.... Потім дзвонять щоб приїзджав ще до них. у ID4 дуже важкі колеса що перед 235/55/20, що зад 255/45/20,нажаль вагу не вимірювал.
Bal-3, Невеликий апдейт. Дійсно, нав'язуються аж занадто: штук 5 смс з проханням оцінити послуги, тоді 1 дзвінок, який я проігнорував, тоді знову смс, щоб я залишив відгук і приїжджав знову. Якийсь неадекватний спам, все ж
1
04 грудня 2023р. 10:09
Я їжджу на BMW X3 (F25)
вага вражає....
хоч і був прихильником безпеки, і казав, що раз завод поставив ранфлет, то треба їздити на ранфлет... але все більше схиляюсь до того, що на літо буду купляти звичайну резину.
Я зараз на зиму все ж поставив страшненькі 17" колеса, то хоч відчув себе в авто, а не на табуретці (хоч 17" також ранфлет).
19" ранфлет - це жах, а як на 20" - можу тільки уявити)
2
24 листопада 2023р. 12:04
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
Аналогічна ситуація у мене була. Важкі і дубові. Мене навіть пневма не рятувала поки їздив на них. Одягнув зимову-то це небо і земля!
1
24 листопада 2023р. 09:41
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Доречі, там де 70 грам для балансу кинули - шину не намагались прокручувати на 180 градусів та роздути до 4х атм перед повторним баласом?
1
24 листопада 2023р. 09:27
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
oleh_o
olgerd, І хіба її можна до 4 атм накачати? Не бабахне?)
oleh_o, ні, це такий лайфхак у шиномонтажників… прокрутити її і дати «розпрямитись», в 99% випадків це вирішує проблему балансу великого. Може 70 грам (що є багато) зменшити вдвічі, і то вже робочий варіант для балансування. В мене цією переобувкою на 2х машинах половина колес була під 70 до прокрутки) і цей трюк спрацював. Раніше не знав про нього)
1
24 листопада 2023р. 09:33
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
oleh_o
olgerd, І хіба її можна до 4 атм накачати? Не бабахне?)
oleh_o, якшо шина якісна (не стара чи ще щось) то нічого з нею не буде при 4атм
24 листопада 2023р. 09:34
Вітаю тебе з перемогою дуже радий) Ну скажу по своїй F11 стояли теж ранфлет скажім так машина була взагалі не комфортна, купив без ранфлета їзда зовсім інша
1
24 листопада 2023р. 08:49
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Rozdilovskiy
Вітаю тебе з перемогою дуже радий) Ну скажу по своїй F11 стояли теж ранфлет скажім так машина була взагалі не комфортна, купив без ранфлета їзда зовсім інша
Rozdilovskiy, Дякую! Ну, ще ні від кого не почув, що на ранфлетах є комфорт) Може, хіба якась 7 серія на пневмі
24 листопада 2023р. 09:26
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
Я їжджу на BMW X3 (F25)
~GROSS~
oleh_o, ні)))не комфортні вони і на пневмі також))))
~GROSS~, Навіть так? Значить у них тільки одне застосування і умови: по хороших європейських дорогах їздити)
24 листопада 2023р. 09:44
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
oleh_o
~GROSS~, Навіть так? Значить у них тільки одне застосування і умови: по хороших європейських дорогах їздити)
oleh_o, та капець. Я вже думав в мене пневмостійки вийшли з ладу. Вона так не приємно козлить і бубонить, що не «мажліво».
24 листопада 2023р. 09:45
Я їжджу на BMW X3 (F25)
~GROSS~
oleh_o, та капець. Я вже думав в мене пневмостійки вийшли з ладу. Вона так не приємно козлить і бубонить, що не «мажліво».
~GROSS~, А якщо ще й десь колійність з напливами вловити - то все. Мені найбільше на бруківці віддають колеса. Відчуття, що там амортизаторів немає взагалі)
24 листопада 2023р. 09:49
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
oleh_o
~GROSS~, А якщо ще й десь колійність з напливами вловити - то все. Мені найбільше на бруківці віддають колеса. Відчуття, що там амортизаторів немає взагалі)
oleh_o, ну я зараз ну гудіках взагалі тої бруківки не відчуваю)))десь-десь віддалено. Ну то є рівень шумки ку7 може а може і за рахунок того, що пневма.
24 листопада 2023р. 09:51
Я їжджу на BMW X3 (F25)
~GROSS~
oleh_o, ну я зараз ну гудіках взагалі тої бруківки не відчуваю)))десь-десь віддалено. Ну то є рівень шумки ку7 може а може і за рахунок того, що пневма.
~GROSS~, Та по шуму я взагалі нічого не чую, пофіг що за покриття) Але фізично відчувається, як колеса проїжджають каміння бруківки
24 листопада 2023р. 09:59
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
~GROSS~
oleh_o, ні)))не комфортні вони і на пневмі також))))
~GROSS~, коли проїхався на X6 F16 товариша, то після F10 було зовсім не помітно що у нього ранфлет... навіть перепитав чи не змінив він його на звичайні шини - то відповів що ні, то заводські ще... але не кожен ікс є комфортним по підвісці з ранфлетом) наприклад X3 F25 на ранфлеті по жорстості як 5й кузов F10 здаються, не зважаючи що кроссовер... це всього навсього власне спостереження і відчуття)) можливо у когось інший досвід чи думка :)
1
24 листопада 2023р. 09:53
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
oleh_o
olgerd, F16 на пневмні був же?
oleh_o, задня пнєвма була
1
24 листопада 2023р. 10:13
👍
1
23 листопада 2023р. 23:46
Я їжджу на BMW X3 (F25)
APTICT
👍
APTICT, Дякую
1
23 листопада 2023р. 23:47
Я коли на автосалоні працював, то за вимогами бренду машини клієнтів в ремзону заганяв майстер приймальний або водій фірми.
1
23 листопада 2023р. 22:54
Я їжджу на BMW X3 (F25)
KULISHOV
Я коли на автосалоні працював, то за вимогами бренду машини клієнтів в ремзону заганяв майстер приймальний або водій фірми.
KULISHOV, Та у автосалонах часто взагалі клієнтів у ремзону не допускають. Чи я помиляюся?)
23 листопада 2023р. 22:56
oleh_o
KULISHOV, Та у автосалонах часто взагалі клієнтів у ремзону не допускають. Чи я помиляюся?)
oleh_o, все вірно, але іноді виключення все ж робились.
1
23 листопада 2023р. 23:03
Без коліс :(
oleh_o
KULISHOV, Та у автосалонах часто взагалі клієнтів у ремзону не допускають. Чи я помиляюся?)
oleh_o, помиляєтесь) мав пару машин офіційно, в ремзону ходи не хочу. В Харкові так було принаймні на двох різних дилерах.

Не дають заїжджати бо якщо ви щось там пошкодите, то будуть розборки чия ж це відповідальність, ваша чи сервіса. Сервісу не цікаво займатись цим, от і заїжджають самі.
1
23 листопада 2023р. 23:09
Я їжджу на BMW X3 (F25)
undefined_1
oleh_o, пси)
r3act, Ахах
1
24 листопада 2023р. 10:52