Думки про вибори авто дня: а де баланс участників?

Опубліковано: 02 лютого 14:02
Я їжджу на Volkswagen Golf Sportsvan
Київ, Україна

Вітаю. Давно хотів написати цей пост.
Я завжди приймаю участь у голосуванні авто дня. Намагаюсь голосувати за автівки БЖ яких несе користь, а не тільки - фотосесії та якась егоцентрична маячня та понти. На мою думку. треба ділитися досвідом з доопрацювання авто та ремонтом, а не безкорисними фотосесіями. І що я майже завжди бачу - це те, що балансу по рейтингу учасників майже немає. Ну ось приклад - в номінації приймають автівки з абсолютно рандомними рейтингами - 9 автівок, з них 7 з рейтингом 10-20 одна з рейтингом 30 і одна 50++ і хто переможе?  Думаю здогадатись не важко.. хіба що буде якийсь ексклюзив по типу Ford Model T, або якась автівка з неонами та великими кольоровами дисками з колгоспним обвісом (нажаль, більшість людей до сих пір обирає понти), чи якесь старе некро авто, але перемога таких автівок, це мабуть виключення з правил. 


Цікаво, а хто переможе?


Тут теж цікаво. Дуже важкі вибори



Що тут роблять ці бідолаги проти таких ТИТАНІВ, не зрозуміло


Те що зараз відбувається в авто дня, це мʼяко кажучи - треш. Перемагають постійно одні і тіж автівки (якщо вони приймають участь) у яких велика кількість підписників - це як команда дарницького району по футболу змагається проти FC Barcelona, які шанси на перемогу? Риторичне питання. Ну серйозно, це навіть конкуренцією не можна назвати- це побиття молодих! це повний дисбаланс якого мені як користувачу, хотілось би щоб не було. Тому хочу запропонувати своє бачення, яке було більш-менш збалансовано.

Ось що я пропоную


По перше:
Поділити автіки по групах
1: Рейтинг авто 1-9
1: Рейтинг авто 10-19
2: Рейтинг авто 20-29
3: Рейтинг авто 30-39
4: Рейтинг авто 40-49
5: Рейтинг авто 50++

Нехай будуть приймати участь автівки тільки з +- однаковим рейтингом - 10-19, або 20-29 або 30-39 і таким чином вони не будуть потрапляти в пул з автівками з рейтингом 50+. У автівок з рейтингом 50+, дуже багато підписників і звичайно вони оберуть авто, на яке вони підписані, навіть якщо це авто вже було 6 раз переможцем.. вони навіть не будуть дивитись в сторону іншого авто, це таке собі кумовство! Це не так важко зробити з точки зору програмування, відібравши колекцію та умовами закидувати на голосування автівки з +- однаковим рейтингом, а автівки з великим рейтингом йдуть до черги та чекають, коли збереться їх пулл.


По друге:


Було би здорово виключати з зписку автівки, котрі ставали переможцями авто дня, якщо більшість учасників не були переможцями та лишати на виборах тільки ті які не перемогали або тільки ті, що вже перемогали. 
Тут теж не важко з точки зору програмування. Відібрали колекцію авто, подивились умовами чи є статус переможця, якщо кількість переможців == 4 з 9, то 4 викидуємо та ставимо в чергу, підбираємо наступних поки не буде 9 без статусу переможця, а ті що перемагали йдуть до черги поки не збереться їх повний пул з 9 автівок.

Я вважаю, що я не один так думаю з приводу баланса участників виборів авто дня .

Тому, щоб можливо цей пост побачили деви та проджект менеджери буду його просувати.

Також додам посилання на форму опитування. Цікаво буде подивитись склільки шє людей вважають так само як я, або проти. Перейдіть будь ласка, та залиште свою думку.
Посилання на форму опитування

Щє мені не зрозуміло, чого автівки котрі були продані і котрих немає в БЖ у користувача, до сих пір мають рейтинг? Це теж мячня повна. По автівці вже не ведеться БЖ. Понизьте їх рейтинг до 1 або 0. Навіщо продані авто мають рейтинг, якщо вони помічені як минуле авто та користувачі по ним не роблять ніякі пости і це авто невідомо вже у кого знаходиться.

З вашими лайками, коментарями та просування в топ цього поста та якщо ви підтримуєте цю ініціативу, можливо відбудеться резонанс і  щось зміниться, а може і ні :) але спробувати варто.

Мені хочется, щоб кожна автівка мала шанс стати переможцем, хочаб трохи вищє ніж зараз, а не гру в одні ворота!


Пішіть совї думки з приводу балансу, можливо можно рейтинг не по 10 поділити, а по 5? 10-15, 16-21, 22-27 і т. д.  Колективний разум кращє. 

На цьому все. 

Всім дякую за увагу.


132 1

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Volkswagen Arteon
хм, мені прям цікаво
ну ок, якщо це корчік 90-х, омериканський шрот і тд, ну там хоч зрохуміло, що люди клєпають 100-500 записів, як вони це доводили до ладу, і пишуть "цікаве бж"
питання, НОВІ АВТІВКИ З САЛОНУ існують, існують люди, котрі не хочуть "займатися сексом з автівкою", а хочуть просто якісне авто, котре не ламається, відповідно 100-500 постів "як я шукав китайське крило/вварював чверть/шукав якесь б/в" у них не буде...але це ж не люди, бо вони просто їздять на машині і просто її фоткають.
а ще дивують історії "от у мене машина їздить 300+ тис км" НАХІБА, от реально, нахіба це, якщо у когось є бажання їздити все життя в одному відрі, то це ж не +, це скоріше мінус
03 лютого 12:19
Ivan_arteon
хм, мені прям цікавону ок, якщо це корчік 90-х, омериканський шрот і тд, ну там хоч зрохуміло, що люди клєпають 100-500 записів, як вони це доводили до ладу, і пишуть "цікаве бж"питання, НОВІ АВТІВКИ З САЛОНУ існують, існують люди, котрі не хочуть "займатися сексом з автівкою", а хочуть просто якісне авто, котре не ламається, відповідно 100-500 постів "як я шукав китайське крило/вварював чверть/шукав якесь б/в" у них не буде...але це ж не люди, бо вони просто їздять на машині і просто її фоткають.а ще дивують історії "от у мене машина їздить 300+ тис км" НАХІБА, от реально, нахіба це, якщо у когось є бажання їздити все життя в одному відрі, то це ж не +, це скоріше мінус
Ivan_arteon, є ситуація коли людям нудно їздити на новому авто, є ситуація коли людям менше подобається нове авто, є ситуація коли нема фінансової можливості придбати нове авто, є варіант коли їх влаштовує їх "корч 90х" або "шрот з Америки", а є коли все разом до купи. Ситуація різні бувають, так що якщо для когось щось -, то для іншого це може бути +.
07 лютого 22:00
Я їжджу на Volkswagen Arteon
UKRAINER_
Ivan_arteon, є ситуація коли людям нудно їздити на новому авто, є ситуація коли людям менше подобається нове авто, є ситуація коли нема фінансової можливості придбати нове авто, є варіант коли їх влаштовує їх "корч 90х" або "шрот з Америки", а є коли все разом до купи. Ситуація різні бувають, так що якщо для когось щось -, то для іншого це може бути +.
UKRAINER_, найгірше це обманювати самого себе. 99% відсотків подібних тачок тут це ШРОШ, тупий аварійний шрот. у людей котрі ліплять це з гівна і палок досить посередньої якості, просто нема грошей. Це небезпечно, бо це ті самі люди котрі не мають грошей утримувати автівки на безпечному рівні, купувати резину по сезони притомної якості і вони саме подібними лозунгами заспокоюють себе. але це скінчається, коли вони на своєму аварійному дрючку догоняють якесь "нудне" але нове авто і зі здивування розуміють, що автоцивілка куплена "аби було подешевше" не працює. або дивуються, що 160 тис грн по автоцивілкі НЕ вистачить поремонтувати задній бампер нової автівки, тому що власник не буде шукати шрош на розбірці, або заклеювати, а хоче нове, в колір і зі всіма новими парктроніками.
і як результат, оте "для душі" бо нові робили маркетологи, а у мене лял з 90-х іде під прес, а власник цього в рабство, щоб віддати кошти за бампер
10 лютого 10:57
Ivan_arteon
UKRAINER_, найгірше це обманювати самого себе. 99% відсотків подібних тачок тут це ШРОШ, тупий аварійний шрот. у людей котрі ліплять це з гівна і палок досить посередньої якості, просто нема грошей. Це небезпечно, бо це ті самі люди котрі не мають грошей утримувати автівки на безпечному рівні, купувати резину по сезони притомної якості і вони саме подібними лозунгами заспокоюють себе. але це скінчається, коли вони на своєму аварійному дрючку догоняють якесь "нудне" але нове авто і зі здивування розуміють, що автоцивілка куплена "аби було подешевше" не працює. або дивуються, що 160 тис грн по автоцивілкі НЕ вистачить поремонтувати задній бампер нової автівки, тому що власник не буде шукати шрош на розбірці, або заклеювати, а хоче нове, в колір і зі всіма новими парктроніками.і як результат, оте "для душі" бо нові робили маркетологи, а у мене лял з 90-х іде під прес, а власник цього в рабство, щоб віддати кошти за бампер
Ivan_arteon, є такі люди, з мого досвіду це здебільшого юнаки у яких ще не з'явились мізки в голові та гроші у кишені. Є такі й дорослі вже автоводії і, як на мене це вже більш сумно, що вони дозволяють собі халатно ставитися до страховки та гуми. Але це не значить що: "99% відсотків подібних тачок тут це ШРОШ, тупий аварійний шрот" як і не значить що якщо авто 90х років це - корч, а якщо його пригнали зі штатів це - шрот. І відповідь на ваш висновок: "і як результат, оте "для душі" бо нові робили маркетологи, а у мене лял з 90-х іде під прес, а власник цього в рабство, щоб віддати кошти за бампер" - ну добре, це будуть проблеми цієї людини, а до чого тут взагалі це все? Про що взагалі допис автора був?)
10 лютого 11:35
Я їжджу на Volkswagen Arteon
UKRAINER_
Ivan_arteon, є такі люди, з мого досвіду це здебільшого юнаки у яких ще не з'явились мізки в голові та гроші у кишені. Є такі й дорослі вже автоводії і, як на мене це вже більш сумно, що вони дозволяють собі халатно ставитися до страховки та гуми. Але це не значить що: "99% відсотків подібних тачок тут це ШРОШ, тупий аварійний шрот" як і не значить що якщо авто 90х років це - корч, а якщо його пригнали зі штатів це - шрот. І відповідь на ваш висновок: "і як результат, оте "для душі" бо нові робили маркетологи, а у мене лял з 90-х іде під прес, а власник цього в рабство, щоб віддати кошти за бампер" - ну добре, це будуть проблеми цієї людини, а до чого тут взагалі це все? Про що взагалі допис автора був?)
UKRAINER_, нажаль, це будуть проблеми ВЛАСНИКА НОВОЇ АВТІВКИ
і допис автора це наслідки суспільного толерування тих, хто за фактом має їздити в трамваї, але їздить на 25 річному БНВ, щоб пацики біля падіка не рахували за лоха
і оті дописи "як я вмирав під корчем всі вихідні в гаражі" з детальним описом пошуку старого лахміття на старе лахміття, котрими набивається рейтинг ЦЕ ВЕЛИКА проблема
бо, суспільство не готове до того, що десь 40% транспортного потоку, має бути не в вигляді фотозвітів препарування автошроту, а в вигляді металобрухну під ПРЕСОМ, але точно не на дорогах загального користування.
10 лютого 11:41
Ivan_arteon
UKRAINER_, нажаль, це будуть проблеми ВЛАСНИКА НОВОЇ АВТІВКИі допис автора це наслідки суспільного толерування тих, хто за фактом має їздити в трамваї, але їздить на 25 річному БНВ, щоб пацики біля падіка не рахували за лохаі оті дописи "як я вмирав під корчем всі вихідні в гаражі" з детальним описом пошуку старого лахміття на старе лахміття, котрими набивається рейтинг ЦЕ ВЕЛИКА проблемабо, суспільство не готове до того, що десь 40% транспортного потоку, має бути не в вигляді фотозвітів препарування автошроту, а в вигляді металобрухну під ПРЕСОМ, але точно не на дорогах загального користування.
Ivan_arteon, я думав мені здавалось, а зараз я точно зрозумів що мені не здається і у вас явно присутній якийсь особистий заскок, через який ви всіх однаковими вважаєте. Для себе бачу що нема сенсу продовжувати, бо з ваших слів я бачу що мені зараз потрібно сісти у свій фольксваген зі штатів, який приїхав весь побитий (та ні, цілий) поїхати в гараж, зачепити там свій "корч" 90х років (наче проєктний автомобіль, але кого це бентежить, всі авто 90х років це тільки корчі) та відвезти ці дві автівки під прес й поїхати до дому на трамваї (правда у мене ще є авто у дружини та авто для будівництва моєї оселі/двора, нормально технічно зроблені з нормальною гумою на кожен сезон та нормальною страховою (навіть тех огляд пройден на авто для будівництві), але їм теж 25+, а значить теж під прес). Правда буде проблема знайти пациків у дворі які тепер мене будуть вважати за лоха, бо я живу у приватному будинку, ну нічого, щось придумаю)
10 лютого 17:06
Я їжджу на Volkswagen Arteon
UKRAINER_
Ivan_arteon, я думав мені здавалось, а зараз я точно зрозумів що мені не здається і у вас явно присутній якийсь особистий заскок, через який ви всіх однаковими вважаєте. Для себе бачу що нема сенсу продовжувати, бо з ваших слів я бачу що мені зараз потрібно сісти у свій фольксваген зі штатів, який приїхав весь побитий (та ні, цілий) поїхати в гараж, зачепити там свій "корч" 90х років (наче проєктний автомобіль, але кого це бентежить, всі авто 90х років це тільки корчі) та відвезти ці дві автівки під прес й поїхати до дому на трамваї (правда у мене ще є авто у дружини та авто для будівництва моєї оселі/двора, нормально технічно зроблені з нормальною гумою на кожен сезон та нормальною страховою (навіть тех огляд пройден на авто для будівництві), але їм теж 25+, а значить теж під прес). Правда буде проблема знайти пациків у дворі які тепер мене будуть вважати за лоха, бо я живу у приватному будинку, ну нічого, щось придумаю)
UKRAINER_, сподіваюсь після вступу в ЄС у нас запровадять ТО накшталт, як в Німеччині і відповідно податком на вік...тоді буде норм і подивимось :)
10 лютого 17:31
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Пост виглядає так, шо треба зайти в коменти. Бо срач має бути норм.

Хто винен? Порошенко! (с)

Чомусь згадав чувака, який створював ботів для голосування. Після подивився як один ваговод хуєсосє іншого ваговода... Накидали норм я скажу. 11 ранку понеділка, а тут таке.
3
1
03 лютого 11:33
Извините почитал до 50 комментов и уснул после суток☺
03 лютого 09:56
Оце пече, наче то вибори у верховну раду. Яка різниця чиє там відро переможе в цей чи наступний день, глобально це нічого не змінить. Невже тут немає іншого більш цікавого, що ці вибори всі обсмоктують раз на місяць :-))
4
1
03 лютого 05:28
Завжди хтось чимось буде не задоволений, яку б Ви схему не запропонували.
Старі як Ви написали "некро" авто перемагають у 90% випадків, тому що вони класні, а нові авто безлікі і уєб@нські)))
Це абсолютно нормально. Бо олдскульні авто робили дизайнери і інженери, а нові роблять екологі і маркетологі))) інженерів тримають тільки щоб протрималися хоча б 100000км)
5
03 лютого 01:12
RebeL
Завжди хтось чимось буде не задоволений, яку б Ви схему не запропонували.Старі як Ви написали "некро" авто перемагають у 90% випадків, тому що вони класні, а нові авто безлікі і уєб@нські)))Це абсолютно нормально. Бо олдскульні авто робили дизайнери і інженери, а нові роблять екологі і маркетологі))) інженерів тримають тільки щоб протрималися хоча б 100000км)
RebeL, Я маю іншу думку. На старих авто небезпечно їздити як для водія так і для інших учасників руху, я вже не кажу про комфорт та системи безпеки в порвінянні з новими. Старі авто - це більш ніша, як на мене.
Не знаю про які 100к Ви кажете, у мене минуле авто 220 було і нічого не робилось і їздить собі далі. Зараз 120 і нічого.
2
03 лютого 01:43
Mukhailo
RebeL, Я маю іншу думку. На старих авто небезпечно їздити як для водія так і для інших учасників руху, я вже не кажу про комфорт та системи безпеки в порвінянні з новими. Старі авто - це більш ніша, як на мене. Не знаю про які 100к Ви кажете, у мене минуле авто 220 було і нічого не робилось і їздить собі далі. Зараз 120 і нічого.
Mukhailo, давайте оперувати фактами. Беремо японське авто 90х років минулого сторіччя. Фільтр масляний сталевий і накручується на сталеве посадкове місце. Надійність майже 90%. Беремо VW 2010 го. Масляний фільтр -паперовий картрідж в пластиковому корпусі, який через гумову прокладку притискається 3-ма болтами до алюмінієвого блока. Коли ці прокладки дубіють (це 300 тисяч /-) масло витікає на захист двигуна і на асфальті не видно проблемы. 1000 км і мотора нема...Особисто знаю 3 випадки в одному з яких мотор в топку. У аккорда 90го баготоричажка, к Пассат 2010го макферсон. Ні про який "комфорт" с макферсоном не може бути й мови. Я можу продовжувати достатньо довго. Треба глубше цю тему розуміти. Небезпечно їздити на технічно не справному авто, не залежно від року випуску, на доглянутому авто їздити безпечно.
2
4
03 лютого 09:12
RebeL
Mukhailo, давайте оперувати фактами. Беремо японське авто 90х років минулого сторіччя. Фільтр масляний сталевий і накручується на сталеве посадкове місце. Надійність майже 90%. Беремо VW 2010 го. Масляний фільтр -паперовий картрідж в пластиковому корпусі, який через гумову прокладку притискається 3-ма болтами до алюмінієвого блока. Коли ці прокладки дубіють (це 300 тисяч /-) масло витікає на захист двигуна і на асфальті не видно проблемы. 1000 км і мотора нема...Особисто знаю 3 випадки в одному з яких мотор в топку. У аккорда 90го баготоричажка, к Пассат 2010го макферсон. Ні про який "комфорт" с макферсоном не може бути й мови. Я можу продовжувати достатньо довго. Треба глубше цю тему розуміти. Небезпечно їздити на технічно не справному авто, не залежно від року випуску, на доглянутому авто їздити безпечно.
RebeL, зрозумів. Людина живе в 90 - раніше було кращє. Та без проблем. Купуйте та їздіть на старих авто, а нові корита з пластиковими резьбами - це жах в ніякому разі не треба купувати. Я вже не кажу про аварію, в якої вижити в сучасному авто при однакових обставинах в рази більше ніж в авто з 90. І у вас щось не сходиться, ви ж казали - хоч би 100к, а тепер пишете 300к, як так виходить? Подвійні стандарти? Дивина просто.
03 лютого 10:46
Mukhailo
RebeL, зрозумів. Людина живе в 90 - раніше було кращє. Та без проблем. Купуйте та їздіть на старих авто, а нові корита з пластиковими резьбами - це жах в ніякому разі не треба купувати. Я вже не кажу про аварію, в якої вижити в сучасному авто при однакових обставинах в рази більше ніж в авто з 90. І у вас щось не сходиться, ви ж казали - хоч би 100к, а тепер пишете 300к, як так виходить? Подвійні стандарти? Дивина просто.
Mukhailo, У мене все сходиться) 100 тисяч гарантійний пробіг виробника, сиплеться все після 200, після 300 вже кримінально сиплеться, Купуйте й далі машини після 100 тищ побігу, ринок вас любить) Наприклад мій аккорд 3 рази щось там вигравав, а пассати не дивлячись на корисні БЖ нічого, бо куди не плюнеш попадешь у пассат))) Олд скульні машини подобаються людям, вони стильні і красиві, а все те що стоїть поряд з вами в заторі не викликає як правило позитивних емоції.
1
03 лютого 11:37
RebeL
Mukhailo, У мене все сходиться) 100 тисяч гарантійний пробіг виробника, сиплеться все після 200, після 300 вже кримінально сиплеться, Купуйте й далі машини після 100 тищ побігу, ринок вас любить) Наприклад мій аккорд 3 рази щось там вигравав, а пассати не дивлячись на корисні БЖ нічого, бо куди не плюнеш попадешь у пассат))) Олд скульні машини подобаються людям, вони стильні і красиві, а все те що стоїть поряд з вами в заторі не викликає як правило позитивних емоції.
RebeL, сиплеться все після 200, після 300 вже кримінально сиплеться
Можливо і є автівки, котрі сипляться на такому пробізі, але чому моє останнє авто проіздило 220 і нічого не посипалось? І я впевнен - їхздить собі і далі, і щє стільки проїздить якщо за авто слідкувати. А якщо щось і зломається, то це можно відремонтувати або замінити. А з ваших слів, старі класні суперові авто - вічні! Мабуть їздять навіть без оливи в двигуні та щє мабуть можно заливати сонячникову! Не гниють! Не виходить зі строю інші агрегати! Це смішно. Все має свій ресурс. І так, я буду купувати сучасні автівки з пробігом 100 буду їздити і насолоджуватись комфортом в салоні та сучасними технологіями безпеки та комфорту, а не їздити в суперовому, стильному старому шматку метала, без безпеки, без комфоту, шумоізоляції та сучасних технологій. Я живу сьогоднішим днем, а не вчорашнім.
І коли я коли бачу старі, стильні автівки в заторах - перші думки, як люди на них їхзять? Але нажаль не увсіх людей є кошти на сучасні, комфортні та технологічні автіки.
03 лютого 12:48
Mukhailo
RebeL, сиплеться все після 200, після 300 вже кримінально сиплеться Можливо і є автівки, котрі сипляться на такому пробізі, але чому моє останнє авто проіздило 220 і нічого не посипалось? І я впевнен - їхздить собі і далі, і щє стільки проїздить якщо за авто слідкувати. А якщо щось і зломається, то це можно відремонтувати або замінити. А з ваших слів, старі класні суперові авто - вічні! Мабуть їздять навіть без оливи в двигуні та щє мабуть можно заливати сонячникову! Не гниють! Не виходить зі строю інші агрегати! Це смішно. Все має свій ресурс. І так, я буду купувати сучасні автівки з пробігом 100 буду їздити і насолоджуватись комфортом в салоні та сучасними технологіями безпеки та комфорту, а не їздити в суперовому, стильному старому шматку метала, без безпеки, без комфоту, шумоізоляції та сучасних технологій. Я живу сьогоднішим днем, а не вчорашнім.І коли я коли бачу старі, стильні автівки в заторах - перші думки, як люди на них їхзять? Але нажаль не увсіх людей є кошти на сучасні, комфортні та технологічні автіки.
Mukhailo, друже у мене 5 машин зараз, до чого тут кошти і олдскул??? Як раз такі старі машини дорожче утримувати. Вам просто нема з чим порівнювати. В мене права с 1992 року я трошки машин поюзав різних.
03 лютого 14:44
RebeL
Mukhailo, друже у мене 5 машин зараз, до чого тут кошти і олдскул??? Як раз такі старі машини дорожче утримувати. Вам просто нема з чим порівнювати. В мене права с 1992 року я трошки машин поюзав різних.
RebeL, Боже мій, який треш. Аргументація на рінві - а у мого тата.... Ви спочатку пишите про олдскулл старі авто і які вони суперові і які нові автівки уєбанськи, а потім пишите до чого тут олдскул. Потім оперуєте фільтром оливи (натякаючи о це робили раніше!) і що ВІН ЖЕ ЗРОБЛЕН З МЕТАЛУ! а ось у пассата - пластикове гімно. Кажете, що нові автівки хоч би 100к проїхали, а сипляться через 200к, а в 300 взагалі на мусорку, я вам привів аргумент - що ні, зі свого особистого досвіду. Тепер кажете - чуєшь, у тебе досвіду немає, а я тут с 92 року... ухх! Вважаю, що на далі немає сенсу вести діалог. З такими як Ви - важко.
1
03 лютого 15:10
RebeL
Завжди хтось чимось буде не задоволений, яку б Ви схему не запропонували.Старі як Ви написали "некро" авто перемагають у 90% випадків, тому що вони класні, а нові авто безлікі і уєб@нські)))Це абсолютно нормально. Бо олдскульні авто робили дизайнери і інженери, а нові роблять екологі і маркетологі))) інженерів тримають тільки щоб протрималися хоча б 100000км)
RebeL, Як написав автор, в основному перемагають машини власник якого сам фотограф або знайомий з фотографом. Машина з цікавою історією, докладним БЖ з корисною інформацією, але посередніми фотками не отримає заслуженої уваги і автор просто перестане писати корисну інформацію без будь-якої відповіді аудиторії.
1
1
03 лютого 11:03
RebeL
Aspen, я от взагалі не фотограф, але мій аккорд щось там 3 рази вигравав, він просто прикольний і дуже рідкий, людям чомусь таке подобається.
RebeL, Згоден, щось рідкісне і дівчина на одній з фото роблять магію) Я зі своїм масмаркетом без шансів) Я в теорії навіть і міг би зробити фото краще але просто не встигаю, + ловлю себе на думці, що просто не хочеться іноді розписувати технічні питання які могли б бути корисні а іноді навіть писати статтю про виконану роботу тому що це все одно ніхто не побачить.
1
03 лютого 12:35
Aspen
RebeL, Як написав автор, в основному перемагають машини власник якого сам фотограф або знайомий з фотографом. Машина з цікавою історією, докладним БЖ з корисною інформацією, але посередніми фотками не отримає заслуженої уваги і автор просто перестане писати корисну інформацію без будь-якої відповіді аудиторії.
Aspen, Автор не писав, що перемагають тільки авто у котрих фото класні та дівчини на них. Автор про інше писав. Чому всі люди виривають з контекста щось одне. Проблема набагато глипша, ніж просто красиві фото авто.
03 лютого 13:52
Я їжджу на Audi A4 Avant (B8)
Заберите у Реала Мадрида все кубки ЛГ, так как он уже становился один раз обладателем кубка )))) Как по мне то полный бред. Насчёт голосования рейтинга, человек вел БЖ , колхозил колхозными порогами и разрисованными дисками свое авто как выразился автор поста. Автор в курсе что диски эти могут стоить как пол его машины ?))) И что это может быть кастом обвес или диски, ну да ладно. Вообщем занимался машиной, и набивал себе рейтинг, выбор каждого кто и как голосует, я например голосую не по внешнему виду, а по авто которое мне интересно, и как за ним следят, а не по фото. Каждый по разному. По поводу обнулить рейтинг проданных авто, это вообще считаю полным бредом, также ситуация, человек вел БЖ, старался, расписывал, набирал подписчиков и рейтинг, потом продает свою машину и ему обнуляют рейтинг ? Судя из вашей логики допустим Шахтер выиграл лигу чемпионов, а на следущий год вылетел, то есть теперь нужно обнулить все ихние заслуги ? Сугубо мое мнение, тут у каждого есть свое мнение, автора поста категорически не поддерживаю. И да насчёт авто дня, вообще похрен на него, я сюда захожу узнать что то новое для себя, и как раз авто дня продвигает малозаметные авто, так бы о них вообще никто не знал.
1
1
03 лютого 00:29
Purple
Заберите у Реала Мадрида все кубки ЛГ, так как он уже становился один раз обладателем кубка )))) Как по мне то полный бред. Насчёт голосования рейтинга, человек вел БЖ , колхозил колхозными порогами и разрисованными дисками свое авто как выразился автор поста. Автор в курсе что диски эти могут стоить как пол его машины ?))) И что это может быть кастом обвес или диски, ну да ладно. Вообщем занимался машиной, и набивал себе рейтинг, выбор каждого кто и как голосует, я например голосую не по внешнему виду, а по авто которое мне интересно, и как за ним следят, а не по фото. Каждый по разному. По поводу обнулить рейтинг проданных авто, это вообще считаю полным бредом, также ситуация, человек вел БЖ, старался, расписывал, набирал подписчиков и рейтинг, потом продает свою машину и ему обнуляют рейтинг ? Судя из вашей логики допустим Шахтер выиграл лигу чемпионов, а на следущий год вылетел, то есть теперь нужно обнулить все ихние заслуги ? Сугубо мое мнение, тут у каждого есть свое мнение, автора поста категорически не поддерживаю. И да насчёт авто дня, вообще похрен на него, я сюда захожу узнать что то новое для себя, и как раз авто дня продвигает малозаметные авто, так бы о них вообще никто не знал.
Purple, І що з того, що у людини диски коштують як пів мого авто? У Маска стільки грошей, яких у вас нажаль ніколи не буде. Що з того? Ми тут міряємрся пісюнами у кого які диски чи скільки вони коштують? Пост не про диски і скільки що коштує, а про зовсім інше. Бачу вас зачепило за живе, як кажуть - хто про що думає.
І так, Реал змагається з кращими командами світу, якщо що з +- однаковим рейтингом в ЛЧ. На це і є різні лігі з різними командами по рейтингу.
03 лютого 00:51
Я їжджу на Audi A4 Avant (B8)
Mukhailo
Purple, І що з того, що у людини диски коштують як пів мого авто? У Маска стільки грошей, яких у вас нажаль ніколи не буде. Що з того? Ми тут міряємрся пісюнами у кого які диски чи скільки вони коштують? Пост не про диски і скільки що коштує, а про зовсім інше. Бачу вас зачепило за живе, як кажуть - хто про що думає. І так, Реал змагається з кращими командами світу, якщо що з +- однаковим рейтингом в ЛЧ. На це і є різні лігі з різними командами по рейтингу.
Mukhailo, так это вы обосрали людей которые по вашим словам колхозят свои машины, может у них денег нет на нормальный тюнинг и они делают как могут. Меня совсем не зацепило, я высказал свое мнение, вы же высказали свое на всеобщее ? В лигу чемпионов может выйти абсолютна любая команда, тому вам команда Брест, у Бреста одинакой рейтинг с Реалом ?)))смеюсь, но вы даже сути не поняли что я имел ввиду. Ну да ладно. Зацепило как раз вас, если вы такие посты пишите, всего доброго.
03 лютого 00:55
Purple
Mukhailo, так это вы обосрали людей которые по вашим словам колхозят свои машины, может у них денег нет на нормальный тюнинг и они делают как могут. Меня совсем не зацепило, я высказал свое мнение, вы же высказали свое на всеобщее ? В лигу чемпионов может выйти абсолютна любая команда, тому вам команда Брест, у Бреста одинакой рейтинг с Реалом ?)))смеюсь, но вы даже сути не поняли что я имел ввиду. Ну да ладно. Зацепило как раз вас, если вы такие посты пишите, всего доброго.
Purple, Почитайте спочатку які команди можуть потрапити до ЛЧ скільки з кожної країни і яким чином. По друге, мабуть ви дуже образились на мій пост, що так негативно пишите з єхидництвом, напевно десь в ньому себе побачили.. я хз. Вибачаюсь, не хотів. По третє - мабуть ви не уважно читали пост і не зрозуміли про що він. Четверте, я нікого не ображав, але вас щось точно зачепило. П'яте, я маю право висловлювати свої думки та бачення з того чи іншого приводу як користувач ресурсу, так як знахожусь на ньому не один день. І так, мене зачепило те що зараз є в виборах, хотілось би трохи балансу, але ви мабуть це не зрозумієте. Всього найдобрішого.
03 лютого 01:29
Я їжджу на Audi A4 Avant (B8)
Mukhailo
Purple, Почитайте спочатку які команди можуть потрапити до ЛЧ скільки з кожної країни і яким чином. По друге, мабуть ви дуже образились на мій пост, що так негативно пишите з єхидництвом, напевно десь в ньому себе побачили.. я хз. Вибачаюсь, не хотів. По третє - мабуть ви не уважно читали пост і не зрозуміли про що він. Четверте, я нікого не ображав, але вас щось точно зачепило. П'яте, я маю право висловлювати свої думки та бачення з того чи іншого приводу як користувач ресурсу, так як знахожусь на ньому не один день. І так, мене зачепило те що зараз є в виборах, хотілось би трохи балансу, але ви мабуть це не зрозумієте. Всього найдобрішого.
Mukhailo, вообще никакой обиды, обида у вас, если вы делаете такие посты, я не гонюсь за рейтингом, авто дня, и так далее, а вы наоборот, и Вам всего наилучшего, мы друг друга не слышим. И да я так же высказал свое мнение, так же как сделали это и вы.
03 лютого 01:39
Я їжджу на Audi A5 (1G)
Пацани кажуть "Жека, луччє подрочиш" (с) Курган & Agregat
03 лютого 00:00
Переможець 2 місце авто дня )) Ланос)))
Навіть не очікував)) 😁
На перше місце якось не розраховав)
02 лютого 23:40
Без коліс :(
О,цікаві коменти!Вічна тема!😁
Цікаво чи дійде до бійки?🤕
P.S.Попкорн вже відкрив😁
02 лютого 21:42
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Ваще пофігу (бо я публічно просив мене видалити із списку тих хто попадає в голосування, надіюсь внесли, бо вже був двічі і досить з мене, дайте іншим), але думка зі сторони якшо на те пішло:
дозволяв би приймати участь раз в рік а не раз в 2 місяці, тоді ті люди не будуть вам мозолити очі))))). Все інше цілком справедливо. Це не конкурс де всі переможці. На Д2 звідки спилили ідею цього сайту та і голосування, взагалі сверх жирні заряджені тіпи тільки й вигравали, і саме тому всі інші вели БЖ не шоб поприймать участь в якихось уявних виборах, а щоб їх БЖ просто було цікаво читати. От і виходило що нормальні люди мали БЖ без всякого сміття. Ну по крайній мірі з моєї колокольні так це виглядало, бо загалом думки змішані )))) І убрав би з вибірки всіх хто якось підв'язаний до адміністрації сайту чи пересікається з нею. Зразу згадалось як Топ Гір в Індію їздили і Джеремі на ягуарі обійшов місцевих у власному змаганні))))))
6
02 лютого 18:18
Я їжджу на Dodge Challenger
DomCobb
Ваще пофігу (бо я публічно просив мене видалити із списку тих хто попадає в голосування, надіюсь внесли, бо вже був двічі і досить з мене, дайте іншим), але думка зі сторони якшо на те пішло:дозволяв би приймати участь раз в рік а не раз в 2 місяці, тоді ті люди не будуть вам мозолити очі))))). Все інше цілком справедливо. Це не конкурс де всі переможці. На Д2 звідки спилили ідею цього сайту та і голосування, взагалі сверх жирні заряджені тіпи тільки й вигравали, і саме тому всі інші вели БЖ не шоб поприймать участь в якихось уявних виборах, а щоб їх БЖ просто було цікаво читати. От і виходило що нормальні люди мали БЖ без всякого сміття. Ну по крайній мірі з моєї колокольні так це виглядало, бо загалом думки змішані )))) І убрав би з вибірки всіх хто якось підв'язаний до адміністрації сайту чи пересікається з нею. Зразу згадалось як Топ Гір в Індію їздили і Джеремі на ягуарі обійшов місцевих у власному змаганні))))))
DomCobb, тобто «прибрати всіх підвʼязаних»? Якщо людина якось проявила себе, через що їй запропонували витрачати свій час на допомогу у розвитку ресурса в якості модератора до прикладу, то вона має ще й позбутися якихось загальних прав?! Чи ви вважаєте, що бейдж модератора надає якісь привілеї?
1
02 лютого 20:08
Я їжджу на Dodge Challenger
UKRAINER_
LOWERANDWIDER, в даному випадку, мені здається що це не стосується вас, мова йде про інших. Прийнані це моя думка.
UKRAINER_, так я і не про себе кажу. Але ж за всіма критеріями я теж у списку.
02 лютого 20:33
Я їжджу на BMW X3 (F25)
UKRAINER_
LOWERANDWIDER, в даному випадку, мені здається що це не стосується вас, мова йде про інших. Прийнані це моя думка.
UKRAINER_, "мова йде про інших" - про інших - це про кого, цікаво? Там модераторів на пальцях однієї руки можна порахувати)
02 лютого 22:35
oleh_o
UKRAINER_, "мова йде про інших" - про інших - це про кого, цікаво? Там модераторів на пальцях однієї руки можна порахувати)
oleh_o, так мова не про модераторів йшла, а про "всіх підвʼязаних" і одразу зауважу що це не мої слова, але щоб не було хибних думок у людей, можете десь відобразити свою команду та додавати всіх тих, хто долучається. Там одразу можна було б розшифрувати наліпки біля облікових записів людей. Но це моя думка, а можна не звертати увагу на подібні коментарі, та й все)
1
03 лютого 08:16
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
LOWERANDWIDER
DomCobb, тобто «прибрати всіх підвʼязаних»? Якщо людина якось проявила себе, через що їй запропонували витрачати свій час на допомогу у розвитку ресурса в якості модератора до прикладу, то вона має ще й позбутися якихось загальних прав?! Чи ви вважаєте, що бейдж модератора надає якісь привілеї?
LOWERANDWIDER, мені неважливо що дають ваші значки статуси і тд, просто зі сторони сторонньої людини, в такій ситуацї очевидний конфлікт інтересів та потенційна втрата довіри до голосування у певних особистостей. Суддя не частина команди гравців. А бонусом ви отримуєте стьоб за спиною, що в останні місяці навіть в мою одиноку колокольню донісся від декількох людей, про різні речі)

Я свою точку зору доніс уже зверху, що мені абсолютно начхати на цей аспект сайту і використовую його чисто шоб поділитись відновленням свого баварського відра) А там далі собі приймайте участь, вигравайте хоч машину століття, ставайте машиною всесвіт чи які тут у всіх амбіції. Користуючись випадком, раз уж тут всі модератори сайту зібрались, попрошу в черговий раз прибрати обмеження в к-ті знаків для постів, це треба двом людям на сайті і гірше нікому не стане від того, що пост занадто великий.
2
4
02 лютого 23:13
Я їжджу на Dodge Challenger
DomCobb
LOWERANDWIDER, мені неважливо що дають ваші значки статуси і тд, просто зі сторони сторонньої людини, в такій ситуацї очевидний конфлікт інтересів та потенційна втрата довіри до голосування у певних особистостей. Суддя не частина команди гравців. А бонусом ви отримуєте стьоб за спиною, що в останні місяці навіть в мою одиноку колокольню донісся від декількох людей, про різні речі) Я свою точку зору доніс уже зверху, що мені абсолютно начхати на цей аспект сайту і використовую його чисто шоб поділитись відновленням свого баварського відра) А там далі собі приймайте участь, вигравайте хоч машину століття, ставайте машиною всесвіт чи які тут у всіх амбіції. Користуючись випадком, раз уж тут всі модератори сайту зібрались, попрошу в черговий раз прибрати обмеження в к-ті знаків для постів, це треба двом людям на сайті і гірше нікому не стане від того, що пост занадто великий.
DomCobb, так мені взагалі-то теж неважливо, адже я все життя роблю автівки і пишу про це суто заради процесів, як таких. Для себе і тих, кому цікаво. Голосую за це не я, і в модератори не просився (адже це надто дивно було б). А щодо суцільної зрадоньки навколо, то це ж наша народна забава, чому на ДТ має бути інакше? До того ж який зв’язок між гравцем/суддєю у випадку модерації? Модератор жодним чином не може вплинути на будь-які процеси виборів крім виявлення порушників і донесення цього до відома порушника чи до адміністрації. А адміни начебто у виборах участь не беруть.
02 лютого 23:22
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Я їжджу на Dodge Challenger
DomCobb
LOWERANDWIDER, вибачаюсь, я зловив конгітивний дисонанс: ваша нейтральна позиція до участі в виборах в цьому повідомленні, і перша відповідь, де так яро захищалась ідея участі модераторів, тобто і себе в першу чергу.
DomCobb, та до чого тут моє особисте ставлення до виборів? Я захищаю не модераторів, а виключно здоровий глузд. Я купив автівку, почав її будувати на власний смак, виграв декілька номінацій, потім запропонували долучитися до команди, врешті дійшов до Авто Року. До прикладу @Oleshchuk торік отримав Авто Року, і лише зараз долучився до команди модераторів. Більшість модераторів взагалі вище Авто Тижня не проходять, хтось бере Авто Місяця, бо є за що начебто. Чи є зв’язок? Напевно. Але зовсім не такий, як ви собі уявляєте. Моє автомобільне життя виходить далеко за межі цього ресурсу, України та Європи, воно було до модераторства на ДТ, триває під час нього і буде після. Якого біса мене хтось має в чомусь обмежувати? Давайте тоді заборонимо участь тим, у кого автівка занадто дорога, занадто рідкісна або людина занадто гарно про неї пише, заборонимо фото професійних фотографів тощо, адже все це може образити почуття тих, хто цього всього не може/не хоче/не вміє.

Повторюю ще раз. Модератори - не судді. Це пересічні юзери, яким пропонують долучитися до роботи з розвитку ресурсу. Чому пропонують? Запитайте адміністрацію, можливо вони розкажуть.
03 лютого 00:14
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
LOWERANDWIDER
DomCobb, та до чого тут моє особисте ставлення до виборів? Я захищаю не модераторів, а виключно здоровий глузд. Я купив автівку, почав її будувати на власний смак, виграв декілька номінацій, потім запропонували долучитися до команди, врешті дійшов до Авто Року. До прикладу @Oleshchuk торік отримав Авто Року, і лише зараз долучився до команди модераторів. Більшість модераторів взагалі вище Авто Тижня не проходять, хтось бере Авто Місяця, бо є за що начебто. Чи є зв’язок? Напевно. Але зовсім не такий, як ви собі уявляєте. Моє автомобільне життя виходить далеко за межі цього ресурсу, України та Європи, воно було до модераторства на ДТ, триває під час нього і буде після. Якого біса мене хтось має в чомусь обмежувати? Давайте тоді заборонимо участь тим, у кого автівка занадто дорога, занадто рідкісна або людина занадто гарно про неї пише, заборонимо фото професійних фотографів тощо, адже все це може образити почуття тих, хто цього всього не може/не хоче/не вміє.Повторюю ще раз. Модератори - не судді. Це пересічні юзери, яким пропонують долучитися до роботи з розвитку ресурсу. Чому пропонують? Запитайте адміністрацію, можливо вони розкажуть.
LOWERANDWIDER, ваше насичене автомобільне життя і розвиток автокультури, безперечно, варті загальної уваги ще й тут в коментах, але я ніяких звинувачень в нечесній грі не висував нікому, а судячи з відповідей саме в цьому нюанс, - однак це виключно ваші інтерпретації, ніби я натякаю на якісь маніпуляції, підтасовки чи інші махінації з % (або їх потенційну можливість чи інструменти впливу на результат). Розуміючи планетарний розмір его всіх навколо, я не міг собі такого дозволити аж ніяк) Моє обґрунтування засновувалось на більш публічних діях. І моя думка не змінюється протягом цієї дискусії: робіть що хочте і вигравайте що завгодно. За Олега он сьогодні голос віддав через наші спільні захоплення в певних дооснащеннях, як віддавав і раніше...
1
1
03 лютого 10:10
Я їжджу на Dodge Challenger
DomCobb
LOWERANDWIDER, ваше насичене автомобільне життя і розвиток автокультури, безперечно, варті загальної уваги ще й тут в коментах, але я ніяких звинувачень в нечесній грі не висував нікому, а судячи з відповідей саме в цьому нюанс, - однак це виключно ваші інтерпретації, ніби я натякаю на якісь маніпуляції, підтасовки чи інші махінації з % (або їх потенційну можливість чи інструменти впливу на результат). Розуміючи планетарний розмір его всіх навколо, я не міг собі такого дозволити аж ніяк) Моє обґрунтування засновувалось на більш публічних діях. І моя думка не змінюється протягом цієї дискусії: робіть що хочте і вигравайте що завгодно. За Олега он сьогодні голос віддав через наші спільні захоплення в певних дооснащеннях, як віддавав і раніше...
DomCobb, тепер у мене когнітивний дисонанс. Ви пропонуєте прибрати автівки модераторів з голосувань і водночас голосуєте за автівку модератора.
03 лютого 12:47
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
LOWERANDWIDER
DomCobb, тепер у мене когнітивний дисонанс. Ви пропонуєте прибрати автівки модераторів з голосувань і водночас голосуєте за автівку модератора.
LOWERANDWIDER, так це навпаки весело, враховуючи контекст цієї розмови, що він їх ще й виграв 😀😉
1
05 лютого 09:02
DomCobb
LOWERANDWIDER, вибачаюсь, я зловив конгітивний дисонанс: ваша нейтральна позиція до участі в виборах в цьому повідомленні, і перша відповідь, де так яро захищалась ідея участі модераторів, тобто і себе в першу чергу.
DomCobb, Друже, поки ви тут шукаєте істину в дискусії вже почались нові вибори) Іди проголосуй) Підтримав хлопчину на ланосі, бо опоненти в нього типова сіра європейська маса..

Цікаво, коли ж це нарешті з'являться альбоми щоб можна було дещо цікаве показати по своїй автівці) Бо матеріалу вже назбиралось на 23-25 дописів) Почекаю ще трохи, а як ні, то є фанатікс і купа американських поціновувачів нашого покоління трійки)
1
1
03 лютого 00:33
LOWERANDWIDER
DomCobb, тобто «прибрати всіх підвʼязаних»? Якщо людина якось проявила себе, через що їй запропонували витрачати свій час на допомогу у розвитку ресурса в якості модератора до прикладу, то вона має ще й позбутися якихось загальних прав?! Чи ви вважаєте, що бейдж модератора надає якісь привілеї?
LOWERANDWIDER, шановний, у вас і так пи₴дате авто, я вважаю що до Вас притензій «0», але можливо для когось ці вибори як стимул робити щось по автомобілю і на цю тему щось писати та ділитись досвідом ( немаю на увазі помив авто і тд(хоча у багатьох такого плану пости є, що поробиш коли криза в написанні)). По собі скажу пофіг на ті вибори, але приємно булоб хоч раз…
02 лютого 23:24
Я їжджу на Dodge Challenger
ck_Star
LOWERANDWIDER, шановний, у вас і так пи₴дате авто, я вважаю що до Вас притензій «0», але можливо для когось ці вибори як стимул робити щось по автомобілю і на цю тему щось писати та ділитись досвідом ( немаю на увазі помив авто і тд(хоча у багатьох такого плану пости є, що поробиш коли криза в написанні)). По собі скажу пофіг на ті вибори, але приємно булоб хоч раз…
ck_Star, ну у тебе була «копійка», в якої були всі шанси. Коли я дійсно був суддею на своєму фесті і відбирав учасників Lowville, вона пройшла. Це ж обʼєктивно було?

Не розумію, чому багато хто вважає, що всі мають перемагати. Навіщо? Що це дає крім отих пліток з коменту вище?
02 лютого 23:49
LOWERANDWIDER
ck_Star, ну у тебе була «копійка», в якої були всі шанси. Коли я дійсно був суддею на своєму фесті і відбирав учасників Lowville, вона пройшла. Це ж обʼєктивно було? Не розумію, чому багато хто вважає, що всі мають перемагати. Навіщо? Що це дає крім отих пліток з коменту вище?
LOWERANDWIDER, можливо я не так висловив думку що хотів, я мав на увазі що є люди які роблять в технічному плані якісну і грамотну роботу, в цей час діляться важливою інформацією, прикладами вирішення проблем і тут хотілось би дійсно якийсь «пряник», а отримуючи з того нічого коли виграє вибори авто(база) з більшою популярністю. Я не буду бігати і випрошувати щоб за мене проголосували. Так був у мене Жулік, на якому я отримав певний досвід та емоції, тепер його немає є інші автомобілі яким приділяю увагу і роблю те що вважаю за потрібно.
03 лютого 12:32
LOWERANDWIDER
ck_Star, так хто ж заважає робити і писати корисну інфу? Завжди знайдеться той, кому це стане у нагоді. Але до чого тут Авто Дня?
LOWERANDWIDER, можливо люди вважають, якщо напишуть пости, в них підніметься рейтинг і попадуть на вибори. Я про це думав, але я в більшості пишу для себе щоб згадувати як я те чи інше зробив, чи якась подія, банально записи про заміну витратників.
03 лютого 22:26
Я їжджу на Dodge Challenger
ck_Star
LOWERANDWIDER, можливо люди вважають, якщо напишуть пости, в них підніметься рейтинг і попадуть на вибори. Я про це думав, але я в більшості пишу для себе щоб згадувати як я те чи інше зробив, чи якась подія, банально записи про заміну витратників.
ck_Star, ну напишуть, ну потраплять на вибори. А далі що? Тут же справа не в «потрапити», а «перемогти». І пропонується зробити це не шляхом створення власного цікавого контенту та гарної картинки тощо, натомість через відокремлення від тих, хто будь-яким шляхом перейшов на інший рівень (чи то придбав цікавішу автівку, чи краще її доопрацював, чи більш зацікавив читача, чи зробив якісніші фото, або все одразу). В чому сенс?
03 лютого 22:39
Я їжджу на BMW X3 (F25)
DomCobb
Ваще пофігу (бо я публічно просив мене видалити із списку тих хто попадає в голосування, надіюсь внесли, бо вже був двічі і досить з мене, дайте іншим), але думка зі сторони якшо на те пішло:дозволяв би приймати участь раз в рік а не раз в 2 місяці, тоді ті люди не будуть вам мозолити очі))))). Все інше цілком справедливо. Це не конкурс де всі переможці. На Д2 звідки спилили ідею цього сайту та і голосування, взагалі сверх жирні заряджені тіпи тільки й вигравали, і саме тому всі інші вели БЖ не шоб поприймать участь в якихось уявних виборах, а щоб їх БЖ просто було цікаво читати. От і виходило що нормальні люди мали БЖ без всякого сміття. Ну по крайній мірі з моєї колокольні так це виглядало, бо загалом думки змішані )))) І убрав би з вибірки всіх хто якось підв'язаний до адміністрації сайту чи пересікається з нею. Зразу згадалось як Топ Гір в Індію їздили і Джеремі на ягуарі обійшов місцевих у власному змаганні))))))
DomCobb, "І убрав би з вибірки всіх хто якось підв'язаний до адміністрації сайту чи пересікається з нею" - для чого?
02 лютого 22:35
Я їжджу на Audi A4 Avant (B5)
на рахунок вибору авто на авто дня я вважаю шо все ок бо там повний рандом, просто люди мають більш свідомо робити вибір за авто яке подобається, а не за авто на яке ти підписаний
на рахунок рейтингу авто які були продані - повністю підтримую.
2
02 лютого 17:41
Я їжджу на Dodge Challenger
oleh_o
b5SC, "на рахунок рейтингу авто які були продані - повністю підтримую."https://driver.top/exp/639188/#comment-372340
oleh_o, так колишні ж участі у змаганнях не беруть 💁🏻‍♂️
1
02 лютого 20:12
Я їжджу на BMW X3 (F25)
LOWERANDWIDER
oleh_o, так колишні ж участі у змаганнях не беруть 💁🏻‍♂️
LOWERANDWIDER, Я знаю. У посиланні комент про те, що не треба обнуляти рейтинг колишніх авто
02 лютого 21:07
Я їжджу на Audi A3 Sportback (8VA)
Як цікаво , поп-корн вже приготував , продовжуйте цей неймовірний срач ….
2
02 лютого 17:40
Я їжджу на BMW X3 (F25)
"Пішіть совї думки з приводу балансу, можливо можно рейтинг не по 10 поділити, а по 5? 10-15, 16-21, 22-27 і т. д. Колективний разум кращє. " - подібний поділ не спрацює, бо за Авто Дня є наступні етапи. І якщо відбирати у понеділок 0-10, у вівторок 10-20 і т.д, то на Авто Тижня все одно зустрінуться учасники з нерівномірним рейтингом. Несправедливо)
02 лютого 17:29
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Taric94
oleh_o, https://driver.top/communities/dt_official/539508/Тут трохи описав про "авто тижня"
Taric94, Я читав той коментар, ще й уподобайку там залишав)

Але відповіді на те, як бути з наступними етапами так і не побачив(
02 лютого 17:39
Я їжджу на Volvo V50
oleh_o
Taric94, Я читав той коментар, ще й уподобайку там залишав)Але відповіді на те, як бути з наступними етапами так і не побачив(
oleh_o, про це спілкувався з Narum в телефонному режимі. Загалом концепція є, можете запитати в нього)
Ви ж теж як я розумію маєте якесь відношення до dt- по бейджу(чи помиляюсь?). По бейджах теж не зрозуміло до речі, ніде не знайшов їх розшифровок)
1
02 лютого 17:57
oleh_o
"Пішіть совї думки з приводу балансу, можливо можно рейтинг не по 10 поділити, а по 5? 10-15, 16-21, 22-27 і т. д. Колективний разум кращє. " - подібний поділ не спрацює, бо за Авто Дня є наступні етапи. І якщо відбирати у понеділок 0-10, у вівторок 10-20 і т.д, то на Авто Тижня все одно зустрінуться учасники з нерівномірним рейтингом. Несправедливо)
oleh_o, так, але. Так хочаб інші учасники у котрих рейтинг маленький, зможуть отримати перемогу і можливо це стане тригером покращити свій бж і більше людей побачить авто. Хіба це погано? Зараз все одне і теж саме і тіж самі автівки
02 лютого 17:41
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Mukhailo
oleh_o, так, але. Так хочаб інші учасники у котрих рейтинг маленький, зможуть отримати перемогу і можливо це стане тригером покращити свій бж і більше людей побачить авто. Хіба це погано? Зараз все одне і теж саме і тіж самі автівки
Mukhailo, "зможуть отримати перемогу і можливо це стане тригером покращити свій бж" - серйозно? А хіба не навпаки повинно бути? Ти стараєшся, покращуєшся, ростеш над собою, а потім уже приз
1
3
1
02 лютого 17:50
Я їжджу на BMW X3 (F25)
"Щє мені не зрозуміло, чого автівки котрі були продані і котрих немає в БЖ у користувача, до сих пір мають рейтинг? Це теж мячня повна. По автівці вже не ведеться БЖ. Понизьте їх рейтинг до 1 або 0. Навіщо продані авто мають рейтинг, якщо вони помічені як минуле авто та користувачі по ним не роблять ніякі пости і це авто невідомо вже у кого знаходиться."
А чому це маячня? Якась аргументація буде? Власник авто вів БЖ, авто отримало рейтинг, його оцінювали інші. З якого це дива рейтинг повинен обнулитися? І це я мовчу за те, що записи у БЖ минулого авто можуть принести користі більше, ніж записи БЖ інших учасників, у кого це поточне авто.
4
02 лютого 17:22
Я їжджу на Volvo V50
oleh_o
"Щє мені не зрозуміло, чого автівки котрі були продані і котрих немає в БЖ у користувача, до сих пір мають рейтинг? Це теж мячня повна. По автівці вже не ведеться БЖ. Понизьте їх рейтинг до 1 або 0. Навіщо продані авто мають рейтинг, якщо вони помічені як минуле авто та користувачі по ним не роблять ніякі пости і це авто невідомо вже у кого знаходиться."А чому це маячня? Якась аргументація буде? Власник авто вів БЖ, авто отримало рейтинг, його оцінювали інші. З якого це дива рейтинг повинен обнулитися? І це я мовчу за те, що записи у БЖ минулого авто можуть принести користі більше, ніж записи БЖ інших учасників, у кого це поточне авто.
oleh_o, в ідеалі взагалі було б добре можливість передачі бж новому власнику, щоб якщо в нього був акаунт авто переходило на інший акк, і новий власник міг завжди подивитись що коли робилось і які зч використовувались. А так норм, авто в якого нема активності протягом місяця , не бере участі в голосуваннях.
02 лютого 17:29
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Taric94
oleh_o, в ідеалі взагалі було б добре можливість передачі бж новому власнику, щоб якщо в нього був акаунт авто переходило на інший акк, і новий власник міг завжди подивитись що коли робилось і які зч використовувались. А так норм, авто в якого нема активності протягом місяця , не бере участі в голосуваннях.
Taric94, Подібний сценарій обговорювався адміністрацією, але для його реалізації треба продумати багато моментів (крім задач розробникам): як юридичних, так і моральних)

"А так норм, авто в якого нема активності протягом місяця , не бере участі в голосуваннях." - так минулі авто і зараз не можуть бути на виборах. І активність також враховується
02 лютого 17:35
oleh_o
"Щє мені не зрозуміло, чого автівки котрі були продані і котрих немає в БЖ у користувача, до сих пір мають рейтинг? Це теж мячня повна. По автівці вже не ведеться БЖ. Понизьте їх рейтинг до 1 або 0. Навіщо продані авто мають рейтинг, якщо вони помічені як минуле авто та користувачі по ним не роблять ніякі пости і це авто невідомо вже у кого знаходиться."А чому це маячня? Якась аргументація буде? Власник авто вів БЖ, авто отримало рейтинг, його оцінювали інші. З якого це дива рейтинг повинен обнулитися? І це я мовчу за те, що записи у БЖ минулого авто можуть принести користі більше, ніж записи БЖ інших учасників, у кого це поточне авто.
oleh_o, а навіщо, авто, якому більше не ведеться має великий рейтинг? Який з цього сенс? Якщо власник поставив минуле авто і більше їм не користується. Я не кажу видаляти його, бо може бути богато корисного в бж. А просто понизити рейтинг да й все. Не зрозумійте не не правильно, мені байдуже на рейтинг і я не гонюсь за ним. Просто це якось дивно та ідея з пониженням рейтингу - на мою думку добра.
02 лютого 17:36
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Mukhailo
oleh_o, а навіщо, авто, якому більше не ведеться має великий рейтинг? Який з цього сенс? Якщо власник поставив минуле авто і більше їм не користується. Я не кажу видаляти його, бо може бути богато корисного в бж. А просто понизити рейтинг да й все. Не зрозумійте не не правильно, мені байдуже на рейтинг і я не гонюсь за ним. Просто це якось дивно та ідея з пониженням рейтингу - на мою думку добра.
Mukhailo, "а навіщо, авто, якому більше не ведеться має великий рейтинг? Який з цього сенс?" - Показати вклад власника цього авто у спільноту, як мінімум. Коли на Олімпійських іграх хтось ставить рекорд, то він тримається хоч 100 років, доки його не перевершать, а не обнуляється з наступними іграми чи коли спортсмен завершує кар'єру
1
02 лютого 17:42
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Mukhailo
oleh_o, аргумент ок. Тоді було би гарно, зробити окремий розділ. І відокремлити їх від загального пулу.
Mukhailo, Такі плани також є, аби мати можливість приховати минулі авто. Але про всяк нагадую, що на вибори вони і зараз не потрапляють)
02 лютого 17:48
Я їжджу на BMW X3 (F25)
"Мені хочется, щоб кожна автівка мала шанс стати переможцем, хочаб трохи вищє ніж зараз, а не гру в одні ворота!" - ми не в совку з комунізмом, де усе усім і усім ніфіга=)
02 лютого 17:04
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Mukhailo
oleh_o, щє один. Більшовизм, тепер комунізм. До чого тут це взагалі?
Mukhailo, Так а хто сказав, що переможцем повинен бути кожен? Я чи що?)
Невже не зрозуміло, що це абсурдна ситуація?
02 лютого 17:13
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Отож, давай розберемося.

Система відбору авто голосування дійсно потребує як покращень, так і виправлення деяких багів. І адміністрація цим займається ПАРАЛЕЛЬНО з купою інших направлень. Адже нагадую, що у нас авто-спільнота, а не рейтинго-спільнота і Авто Дня не є першопріоритетною задачею. А лише дозволяє учасникам отримати трохи інтерактиву, хоча часто стається, що це призводить до срачів, ботоводства, поливання брудом адмінів та модерів та усіх причетних.

Тепер персонально, адже моє авто засвітилося на третьому скріні, ще й голосним підписом ТИТАНИ, ахахах. Ну так от, там з суперників були Порше(який і виграв) та Акорд - то ж що тут не чесного? Будь хто з нас міг виграти, чого ні?

"фотосесії та якась егоцентрична маячня та понти" - цього взагалі не зрозумів. А чому тоді, на твою думку, для журналів/блогів/презентацій/новин та іншого автовиробники наймають або мають штатного дуже дорогого фотографа? Можна ж було просто витягти Айфон 8 плюс та клацнути фото, заваливши горизонт, яка різниця? Чи все ж таки дивитися на авто у дуже класно продуманому кадрі значно приємніше і краще? Я ніколи у житті не повірю, що справжній автолюбитель сам не намагається зробити смачні фото. Деякі ще й замовляють фотосесії для свого авто. Похвастатися друзям / для продажу / для себе - яка різниця?
Повертаємося до виборів. Фото свого Ікса я роблю сам. При тому, що фотографія - взагалі не моя спеціальність і якість фото на виході я вважаю досить слабкою. Але мені подобається сам процес та відчуття, що з часом уміння наче покращується. То ж чому повинно вигравати умовне інше БМВ, де обрізані фото, авто брудне, з поганого ракурсу?

Про якість БЖ взагалі без коментарів. Раджу відкрити, почитати мої, думаю тоді стане зрозуміло, чого за авто голосують і чому там є підписники "для перемоги над ФК Дарниця" =)

Нижче @LOWERANDWIDER дуже правильно відмітив, що не можуть усі бути переможцями. Чому умовне БМВ Е45 взагалі повинно перемагати, якщо на фото видно, що воно гниє, миють його з відра, а якість БЖ на рівні написів на заборах? Для перемоги треба щось робити, а не просто вести БЖ.

Ну і ще момент. Я робив серію Кастомних Голосувань (https://driver.top/communities/id611/), де самостійно підбирав учасників, аби вони були у рівних умовах. Але експеримент показав, що то мало кому цікаво =)
2
02 лютого 16:55
oleh_o
Отож, давай розберемося.Система відбору авто голосування дійсно потребує як покращень, так і виправлення деяких багів. І адміністрація цим займається ПАРАЛЕЛЬНО з купою інших направлень. Адже нагадую, що у нас авто-спільнота, а не рейтинго-спільнота і Авто Дня не є першопріоритетною задачею. А лише дозволяє учасникам отримати трохи інтерактиву, хоча часто стається, що це призводить до срачів, ботоводства, поливання брудом адмінів та модерів та усіх причетних. Тепер персонально, адже моє авто засвітилося на третьому скріні, ще й голосним підписом ТИТАНИ, ахахах. Ну так от, там з суперників були Порше(який і виграв) та Акорд - то ж що тут не чесного? Будь хто з нас міг виграти, чого ні? "фотосесії та якась егоцентрична маячня та понти" - цього взагалі не зрозумів. А чому тоді, на твою думку, для журналів/блогів/презентацій/новин та іншого автовиробники наймають або мають штатного дуже дорогого фотографа? Можна ж було просто витягти Айфон 8 плюс та клацнути фото, заваливши горизонт, яка різниця? Чи все ж таки дивитися на авто у дуже класно продуманому кадрі значно приємніше і краще? Я ніколи у житті не повірю, що справжній автолюбитель сам не намагається зробити смачні фото. Деякі ще й замовляють фотосесії для свого авто. Похвастатися друзям / для продажу / для себе - яка різниця?Повертаємося до виборів. Фото свого Ікса я роблю сам. При тому, що фотографія - взагалі не моя спеціальність і якість фото на виході я вважаю досить слабкою. Але мені подобається сам процес та відчуття, що з часом уміння наче покращується. То ж чому повинно вигравати умовне інше БМВ, де обрізані фото, авто брудне, з поганого ракурсу?Про якість БЖ взагалі без коментарів. Раджу відкрити, почитати мої, думаю тоді стане зрозуміло, чого за авто голосують і чому там є підписники "для перемоги над ФК Дарниця" =)Нижче @LOWERANDWIDER дуже правильно відмітив, що не можуть усі бути переможцями. Чому умовне БМВ Е45 взагалі повинно перемагати, якщо на фото видно, що воно гниє, миють його з відра, а якість БЖ на рівні написів на заборах? Для перемоги треба щось робити, а не просто вести БЖ.Ну і ще момент. Я робив серію Кастомних Голосувань (https://driver.top/communities/id611/), де самостійно підбирав учасників, аби вони були у рівних умовах. Але експеримент показав, що то мало кому цікаво =)
oleh_o, адже моє авто засвітилося на третьому скріні, ще й голосним підписом ТИТАНИ, ахахах. Ну так от, там з суперників були Порше(який і виграв) та Акорд - то ж що тут не чесного? Будь хто з нас міг виграти, чого ні?

Прошу помітити, в тому то і проблема, що ви бачите тільки ті автівки, у котрих з вами один рейтинг, а інші 6? То так, для галочки получається? Які в них шанси, а ніяких! Якби в змаганні приймали участь автівки з +- однаковим рейтингом, тоді це цікаво, а не тоді коли ви навіть не помічаєте інших. Щє раз підтверджую собі, що люди не уважно читають текст та беруть контекст тільки той, що їм потрібен.
02 лютого 17:04
Uns8ted
Mukhailo, ще раз, мене на одних з виборів переміг кузов з рейтингом нижче 30, з перевісом у 20%. Це рандом, рейтинг не до чого.А от лайк4лайк дуже впливає
Uns8ted, я ж писав, що це таки перемоги - виключення з правил. За частую перемагають ті, у кого велика кількість підписників та високий рейтинг авто
02 лютого 17:18
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Mukhailo
oleh_o, адже моє авто засвітилося на третьому скріні, ще й голосним підписом ТИТАНИ, ахахах. Ну так от, там з суперників були Порше(який і виграв) та Акорд - то ж що тут не чесного? Будь хто з нас міг виграти, чого ні?Прошу помітити, в тому то і проблема, що ви бачите тільки ті автівки, у котрих з вами один рейтинг, а інші 6? То так, для галочки получається? Які в них шанси, а ніяких! Якби в змаганні приймали участь автівки з +- однаковим рейтингом, тоді це цікаво, а не тоді коли ви навіть не помічаєте інших. Щє раз підтверджую собі, що люди не уважно читають текст та беруть контекст тільки той, що їм потрібен.
Mukhailo, Я прекрасно перечитав текст запису. Але ок, подивимося детально. Я добре бачу інших 5 учасників. Чому 5, а не 6? Ну, можливо, тому що на головну фото одного із учасників і авто то толком не видно =)
То ж, хто за нього буде голосувати? Які у нього шанси? І хто у цьому винен? Питання риторичне.

А у інших СУМАРНА кількість записів у БЖ("На мою думку. треба ділитися досвідом з доопрацювання авто та ремонтом" - так же сказано на початку запису) лише трохи більше за одне моє авто. То ж чому я їм повинен віддавати уявну перемогу? По якому критерію?

П.С. раптом що це ніяка не образа інших, модель одного із авто взагалі була моїм попереднім.
2
02 лютого 17:12
oleh_o
Mukhailo, Я прекрасно перечитав текст запису. Але ок, подивимося детально. Я добре бачу інших 5 учасників. Чому 5, а не 6? Ну, можливо, тому що на головну фото одного із учасників і авто то толком не видно =) То ж, хто за нього буде голосувати? Які у нього шанси? І хто у цьому винен? Питання риторичне.А у інших СУМАРНА кількість записів у БЖ("На мою думку. треба ділитися досвідом з доопрацювання авто та ремонтом" - так же сказано на початку запису) лише трохи більше за одне моє авто. То ж чому я їм повинен віддавати уявну перемогу? По якому критерію?П.С. раптом що це ніяка не образа інших, модель одного із авто взагалі була моїм попереднім.
oleh_o, нічого ви не повинні нікому віддавати. Якщо за вас проголосують більшість. Але, повинен бути баланс, а не те що зараз. приклад - бокс - де бійців підбирають по ваговій категорії, а не рандомно. Боксер суперлегковик не буде дратися з супертяжем. Шансів - 0.001% на перемогу. Так і тут. Змагання повинні бути справедливі. Ви щось на відріз не хочете це зрозуміти.
1
02 лютого 17:32
oleh_o
Mukhailo, Що заважає легковикам піти у зал, потягати штангу 100 разів на день, набрати масу, взяти хорошого тренера і нарешті натовкти пику цьому Кличко?)
oleh_o, так собі, ні? Кращє щось можно придумати. Або просто трохи змінити систему та збалансувати те що є
02 лютого 17:45
oleh_o
Отож, давай розберемося.Система відбору авто голосування дійсно потребує як покращень, так і виправлення деяких багів. І адміністрація цим займається ПАРАЛЕЛЬНО з купою інших направлень. Адже нагадую, що у нас авто-спільнота, а не рейтинго-спільнота і Авто Дня не є першопріоритетною задачею. А лише дозволяє учасникам отримати трохи інтерактиву, хоча часто стається, що це призводить до срачів, ботоводства, поливання брудом адмінів та модерів та усіх причетних. Тепер персонально, адже моє авто засвітилося на третьому скріні, ще й голосним підписом ТИТАНИ, ахахах. Ну так от, там з суперників були Порше(який і виграв) та Акорд - то ж що тут не чесного? Будь хто з нас міг виграти, чого ні? "фотосесії та якась егоцентрична маячня та понти" - цього взагалі не зрозумів. А чому тоді, на твою думку, для журналів/блогів/презентацій/новин та іншого автовиробники наймають або мають штатного дуже дорогого фотографа? Можна ж було просто витягти Айфон 8 плюс та клацнути фото, заваливши горизонт, яка різниця? Чи все ж таки дивитися на авто у дуже класно продуманому кадрі значно приємніше і краще? Я ніколи у житті не повірю, що справжній автолюбитель сам не намагається зробити смачні фото. Деякі ще й замовляють фотосесії для свого авто. Похвастатися друзям / для продажу / для себе - яка різниця?Повертаємося до виборів. Фото свого Ікса я роблю сам. При тому, що фотографія - взагалі не моя спеціальність і якість фото на виході я вважаю досить слабкою. Але мені подобається сам процес та відчуття, що з часом уміння наче покращується. То ж чому повинно вигравати умовне інше БМВ, де обрізані фото, авто брудне, з поганого ракурсу?Про якість БЖ взагалі без коментарів. Раджу відкрити, почитати мої, думаю тоді стане зрозуміло, чого за авто голосують і чому там є підписники "для перемоги над ФК Дарниця" =)Нижче @LOWERANDWIDER дуже правильно відмітив, що не можуть усі бути переможцями. Чому умовне БМВ Е45 взагалі повинно перемагати, якщо на фото видно, що воно гниє, миють його з відра, а якість БЖ на рівні написів на заборах? Для перемоги треба щось робити, а не просто вести БЖ.Ну і ще момент. Я робив серію Кастомних Голосувань (https://driver.top/communities/id611/), де самостійно підбирав учасників, аби вони були у рівних умовах. Але експеримент показав, що то мало кому цікаво =)
oleh_o, ще й голосним підписом ТИТАНИ, ахахах. - ТИТАНИ - це був сарказм, якщо що.
А чому тоді, на твою думку, для журналів/блогів/презентацій/новин та іншого автовиробники наймають або мають штатного дуже дорогого фотографа?
Все дуже просто, журанли продаются по всьому світу, щоб заробити грошей. Звичайно там будуть професійні фотографи.
Я ніколи у житті не повірю, що справжній автолюбитель сам не намагається зробити смачні фото. - Звичайно. Автолюбітелі роблять фото свого авто, я теж. Але чи ділюсь я з друзямі фото свого авто, чи з кимось іншим - типу подивись яке фото зробив, а? Ніііі, це якось дивно і трохи насторожує. А для чого це робити? Щоб підняти своє его? Поділитися я можу якимось штатним доопрацюванням і як я це зробив, що в принціпі і роблю і доволі докладно описую в своєму БЖ, щоб інші теж зацікавились і зробили, якщо їм це потрібно.
І я нічго проти не казав, про фото на головній сторінці авто, я казав про пости з фотосесіямі, в яких я не бачив і не бачу ніякої користі.
03 лютого 12:12
саме тому тут є категорія людей, які лайкають усіх та уся... їх лайкають/підписуються у відповідь - вуаля, захмарний рейтинг.
Хоч адміни запевняли, що прийняли міри проти лайкодрочерів - нещодавно мені за хвилину прилетіло біля сотні лайков по кожному допису бортовика...
1
02 лютого 16:38
Доки для корчів і дійсно гарних проектних машин не буле окремого маркеру, таке буде постійно
02 лютого 16:13
Hulinskyi
Доки для корчів і дійсно гарних проектних машин не буле окремого маркеру, таке буде постійно
Hulinskyi, хочется щоб був баланс, і як на мене те що я порадив - це виглядає добре.
1
02 лютого 16:51
Є простіший вихід - забити ))
Ну серйозно, дорослі ж люди, навіщо вам оті всі "авто дня-тижня-місяця"? Випадкові люди, за випадковими суб'єктивними критеріями вибирають авто - і що це означає для власника? І справа навіть не у відборі автомобілів, а у відсутності правил та об'єктивності.
Якщо хочеться змагань - проводяться ж різні в рамках усіляких фестів, з більш справедливими умовами. Або автоспорт, ще краще. Хоча і там ніколи не буде повністю рівних обставин. Наприклад, перший учасник стартує і їде по повністю сухому треку, а поки дійшла черга до останнього - пустився дощ.
Життя несправедливе, невже це відкриття? ))
6
02 лютого 15:04
Я їжджу на FIAT Bravo II
Ну как по мне голосование это эдакий "приз зрительских симпатий" , просто кайфовое авто ( причем каждый вкладывает в это понятие,что-то своё).
И посты с фотосессиями этому только в помощ))) ничего против не имею)))
А наградой за крутой и полезный бортовой журнал - это рейтинг машины, так как если инфа полезна то ей ставят лайк)))
Но это мое личное мнение, абсолютно не навязываю его)))
1
02 лютого 14:57
Зазвичай оминаю стороною подібні дискусії, але впізнав у цьому
"або якась автівка з неонами та великими кольоровами дисками з колгоспним обвісом" своє авто, ба більше, навіть побачив на скріншоті із підписом "бідолаги проти титанів", тож вставлю свої 10 гривень....
1. Цей титан, старе корито між іншим))) виграв з 4 разу, бо просто зійшлися зірки....на одних з виборів мене переміг кузов...так вирішила спільнота, що поробиш.
2. Поставити великі кольорові диски може буквально кожен, неон так само. Не буду навіть розписувати що цей неон зроблений власними руками від початку до кінця
3. Про колгоспний обвіс образливо.....заводський оригінальний обвіс, який йшов з цим авто з заводу

Про автівки з бортожурналом що несе користь - у мене складається враження що ви не бачили мої дописи.

P.S. звернув увагу що скрін старий, ще зі старою фото мого авто та рейтингом 46. Це було рік тому, як бачите рейтинг не сильно змінився з того часу, скажу більше, чим вище рейтинг тим складніше досягти наступної позначки, рейтинг не взявся сам по собі
1
1
02 лютого 14:49
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Uns8ted
Зазвичай оминаю стороною подібні дискусії, але впізнав у цьому"або якась автівка з неонами та великими кольоровами дисками з колгоспним обвісом" своє авто, ба більше, навіть побачив на скріншоті із підписом "бідолаги проти титанів", тож вставлю свої 10 гривень....1. Цей титан, старе корито між іншим))) виграв з 4 разу, бо просто зійшлися зірки....на одних з виборів мене переміг кузов...так вирішила спільнота, що поробиш.2. Поставити великі кольорові диски може буквально кожен, неон так само. Не буду навіть розписувати що цей неон зроблений власними руками від початку до кінця3. Про колгоспний обвіс образливо.....заводський оригінальний обвіс, який йшов з цим авто з заводу Про автівки з бортожурналом що несе користь - у мене складається враження що ви не бачили мої дописи.P.S. звернув увагу що скрін старий, ще зі старою фото мого авто та рейтингом 46. Це було рік тому, як бачите рейтинг не сильно змінився з того часу, скажу більше, чим вище рейтинг тим складніше досягти наступної позначки, рейтинг не взявся сам по собі
Uns8ted, з дисками то мабуть не твоя, а субара мені запам'яталася з великими червоними колесами😁
02 лютого 16:17
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Uns8ted
Зазвичай оминаю стороною подібні дискусії, але впізнав у цьому"або якась автівка з неонами та великими кольоровами дисками з колгоспним обвісом" своє авто, ба більше, навіть побачив на скріншоті із підписом "бідолаги проти титанів", тож вставлю свої 10 гривень....1. Цей титан, старе корито між іншим))) виграв з 4 разу, бо просто зійшлися зірки....на одних з виборів мене переміг кузов...так вирішила спільнота, що поробиш.2. Поставити великі кольорові диски може буквально кожен, неон так само. Не буду навіть розписувати що цей неон зроблений власними руками від початку до кінця3. Про колгоспний обвіс образливо.....заводський оригінальний обвіс, який йшов з цим авто з заводу Про автівки з бортожурналом що несе користь - у мене складається враження що ви не бачили мої дописи.P.S. звернув увагу що скрін старий, ще зі старою фото мого авто та рейтингом 46. Це було рік тому, як бачите рейтинг не сильно змінився з того часу, скажу більше, чим вище рейтинг тим складніше досягти наступної позначки, рейтинг не взявся сам по собі
Uns8ted, Нас хоч Титанами визнали, ахахахах
2
02 лютого 16:33
oleh_o
Uns8ted, Нас хоч Титанами визнали, ахахахах
oleh_o, це вже успіх чи ще ні?)
02 лютого 16:53
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Uns8ted
oleh_o, це вже успіх чи ще ні?)
Uns8ted, Тільки якщо нам за це дадуть Авто Дня =)
1
02 лютого 16:55
Uns8ted
Зазвичай оминаю стороною подібні дискусії, але впізнав у цьому"або якась автівка з неонами та великими кольоровами дисками з колгоспним обвісом" своє авто, ба більше, навіть побачив на скріншоті із підписом "бідолаги проти титанів", тож вставлю свої 10 гривень....1. Цей титан, старе корито між іншим))) виграв з 4 разу, бо просто зійшлися зірки....на одних з виборів мене переміг кузов...так вирішила спільнота, що поробиш.2. Поставити великі кольорові диски може буквально кожен, неон так само. Не буду навіть розписувати що цей неон зроблений власними руками від початку до кінця3. Про колгоспний обвіс образливо.....заводський оригінальний обвіс, який йшов з цим авто з заводу Про автівки з бортожурналом що несе користь - у мене складається враження що ви не бачили мої дописи.P.S. звернув увагу що скрін старий, ще зі старою фото мого авто та рейтингом 46. Це було рік тому, як бачите рейтинг не сильно змінився з того часу, скажу більше, чим вище рейтинг тим складніше досягти наступної позначки, рейтинг не взявся сам по собі
Uns8ted, я щось не зрозумів, а де саме в пості я вказав, що конкретно ваше авто, окрім скріншоту як приклад рейтингу авто в порівнянні з іншими, у котрих рейтинг в два рази менший за ваш. Чи може я десь написав, що конкретно ваше авто має якийсь там обвіс - ось приклад Хонда такого то користувача. Ви самі на себе вийшли, хіба ні? В пості - це абстрактний приклад, якщо що. Ні на кого персонально я не вказував. Та і мені байдуже, робіть що хочете зі своїм авто. Контекст посту в іншому, якщо ви уважно почитаєте.
02 лютого 16:49
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
То якось тоді геть несправедливо все буде, поділивши автівки по рейтингу. Я завжди вважав, що всі тут в однакових умовах, не залежно від кількості лайків, підписок і т.п.
Сам я голосую геть від балди, як в голову прийде. Можу за когось віддати голос на авто дня, а потім не віддати за нього в авто тижня🙂
2
02 лютого 14:43
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Mukhailo
veti-k, а зараз типу балансно? Коли одні й тіж автівки перемагають, тому що в них багато підписників і рейтинг високий
Mukhailo, балансу ніколи не буде, бо частина буде задоволена (переможці), частина ні (інші учасники). Аждже не можна всім одночасно перемогти, які б правила не були.
1
02 лютого 16:56
Я їжджу на Dodge Challenger
Mukhailo
veti-k, а зараз типу балансно? Коли одні й тіж автівки перемагають, тому що в них багато підписників і рейтинг високий
Mukhailo, у вас якийсь трабл із причинно-наслідковими зв’язками. А чому в них високий рейтинг та багато підписників на вашу думку? Штучну накрутку за рахунок ботів та взаємопідписок не враховуємо, це на жаль буде завжди, хоч там як адміністрація намагається цьому запобігати.
02 лютого 19:20
Я їжджу на Dodge Challenger
Як же нудить вже від цього більшовизму. «Побиття дарницької команди», йопт! Звісно ж треба тій дарницькій команді одразу перемогу в Чемпонаті Світу надати просто бо хлопці хороші і без понтів.
5
1
02 лютого 14:38
Я їжджу на Dodge Challenger
Mukhailo
LOWERANDWIDER, що ви несете? До чого ту більшовизм? Чи у вас проблеми з розумінням контексту?
Mukhailo, у мене жодних. Я єдиного не розумію: чому всі з такою жагою до перемоги постійно намагаються когось у чомусь обмежити, підлаштувати під себе правила, рейтинги та щось заборонити замість того, щоб щось для тої перемоги робити?
2
02 лютого 19:04
Я їжджу на Dodge Challenger
UKRAINER_
LOWERANDWIDER, тому що так простіше 🙂
UKRAINER_, ну це очевидно. Моє питання було риторичним. Може не всі розуміють, що задля досягнення гарного результату треба багато працювати, а не волати гасла про «рівність всіх на світі». Адже вимагаючи якісь шанси для себе, дехто не розуміє, що шанси на початку у всіх рівні.
1
02 лютого 20:50
LOWERANDWIDER
UKRAINER_, ну це очевидно. Моє питання було риторичним. Може не всі розуміють, що задля досягнення гарного результату треба багато працювати, а не волати гасла про «рівність всіх на світі». Адже вимагаючи якісь шанси для себе, дехто не розуміє, що шанси на початку у всіх рівні.
LOWERANDWIDER, не може, а 100%. І це стосується всього, не тільки авто спільноти. Адаптуйся, аналізуй, дій, роби роботу над помилками, виправляй, покращуй навички. І не важливо про що саме йде мова, автокультура, кар'єра, спорт, вузько направлена діяльність тощо. В нашому житті усюди є певні правила і це нормально, тільки ставляться до них усі по різному.

В цьому випадку вважаю нормальним те що людина поділилися своєю думкою та запропонувала щось змінити, а те що пропозиції по змінах на мою думку не дуже обґрунтовані та доречні то вже інша справа, можливо це дасть повштух для додаткових міркувань в деяких питаннях і це теж добре )
02 лютого 21:15
Я їжджу на Volvo V60 (1G)
Згоден, є недоліки, окрім вже проданих авто туди ще можна віднести участь в голосуванні авто, які знаходяться в інших країнах з номерами цих країн.
1
02 лютого 14:26
Як на мене, логічно. Але в той самий час не можу погодитись з автором. Моя субʼєктивна думка, що саме завдяки виборам та такому «дисбалансу» у нових учасників зʼявляється можливість бути поміченими. 90% авто які мені цікаві я знайшов саме завдяки їх участі у номінації.
4
02 лютого 14:21
Я їжджу на Volkswagen Polo Mk5
Взагалі пофіг, потрапляв на ці вибори кілька разів, мене обходили або машини без бж, або некрухи) сам завжди голосую або за знайомі машини, або за авто з цікавим бж. Просто голосувати бо в мене та сама марка/модель тупо, а так робить більшість.
1
02 лютого 14:19
Я їжджу на Volvo V50
Трошки запізнились, я вже передав схожу модель адсіністраторам. Можете почитати тут в коментах. https://driver.top/communities/dt_official/539508/
Але ваша модель з рейтингом трошки хибна, так як рейтинг авто залежить від активності власника, кількості дописів в бж, коментарів і тд. А от на вибори авто дня прямо впливає ксть підписників на авто або автора.
P.s Спілкувався на цю тему з розробниками,і вони згодні що зміни потрібні, і що вже в роботі, але коли буде реалізовано і в якому форматі поки невідомо).
Так як крім авто дня, потрібно балансувати і решту голосувань авто тижня і місяця а там алгоритм інший, тому чекаємо....
3
02 лютого 14:15
Taric94
Трошки запізнились, я вже передав схожу модель адсіністраторам. Можете почитати тут в коментах. https://driver.top/communities/dt_official/539508/Але ваша модель з рейтингом трошки хибна, так як рейтинг авто залежить від активності власника, кількості дописів в бж, коментарів і тд. А от на вибори авто дня прямо впливає ксть підписників на авто або автора.P.s Спілкувався на цю тему з розробниками,і вони згодні що зміни потрібні, і що вже в роботі, але коли буде реалізовано і в якому форматі поки невідомо).Так як крім авто дня, потрібно балансувати і решту голосувань авто тижня і місяця а там алгоритм інший, тому чекаємо....
Taric94, отож бо, ваша модель виглядає ідеальною, якби не було авто тижня/місяця/року, тут буде великий дисбаланс, бо по логіці автора авто тижня забере авто з найбільшим рейтингом, ну і відповідно далі авто дня просунуться лише авто з великим рейтингом
02 лютого 14:51
Я їжджу на Volvo V50
Uns8ted
Taric94, як зроблять так воно і буде)))
Uns8ted, по суті подивіться на сьогоднішнього переможця , 9 разів за минулий рік авто дня. 200+ підписників, в інших авто дуже мало шансів при такому алгоритму голосування як зараз.
02 лютого 14:57
Taric94
Uns8ted, по суті подивіться на сьогоднішнього переможця , 9 разів за минулий рік авто дня. 200+ підписників, в інших авто дуже мало шансів при такому алгоритму голосування як зараз.
Taric94, я не сперечаюся, повністю згоден. Просто кажу що на папері здається просто, але як розробник ПО я розумію що не настільки це все просто, потрібно враховувати буквально все, навіть погоду на Марсі
02 лютого 14:59
Я їжджу на Volvo V50
Uns8ted
Taric94, я не сперечаюся, повністю згоден. Просто кажу що на папері здається просто, але як розробник ПО я розумію що не настільки це все просто, потрібно враховувати буквально все, навіть погоду на Марсі
Uns8ted, кюріосіті ж якось посадили на Марсі) і з драйвером впораємось) автор трохи пише з "образою" на інших, це потрібно враховувати. Тому не рефлексуйте на закиди про "титанів". В будь якому разі рейтинг авто це велика робота їх власників. Але алгоритм голосування в будь якому разі потребує оптимізації)
1
02 лютого 15:27
Плак плак🥲
2
02 лютого 14:12
@Uns8ted, … або якась автівка з неонами та великими кольоровами дисками з колгоспним обвісом… 🤔🤔
02 лютого 14:08
ZhekA17
@Uns8ted, … або якась автівка з неонами та великими кольоровами дисками з колгоспним обвісом… 🤔🤔
ZhekA17, те відчуття коли в посту написано «читаю бж, користь головне!!!111» та не зайшов до Богдана🤣🤣
Головне пост викатить 🤣🤣
02 лютого 14:15
Uns8ted
ZhekA17, обвіс так то оригінальний((((
Uns8ted, колхозники((
2
1
02 лютого 14:19