Mazda 323 V (Morrise💙)

Свап мотора на мазді🤔

Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Одеса, Україна

Я не технічний експерт, тому завжди керуюсь логікою 💙


А логіка така: для чого взагалі робити свап? Щоб машина їхала швидше… ну і щоб хейтери шукали нові причини писати гидоту (жартую 😁).


Зазвичай свап — це про 0–100 за кілька секунд, кільцеві гонки, тайм-атаки й усе таке 🏁 І це справді круто. Але у кожного проєкту є своя ціль. І, на щастя чи на жаль, це не моя історія.🙅🏻‍♀️


Не буду брехати — думки про мотор 2.0–2.5 від Xedos у мене були. Оці всі трубочки і проводочки і дир дир дир під капотом — звучить привабливо, і такі ідеї періодично з’являлись у моїй голові.

Проте спочатку моя єдина ціль була — просто привести Мазду до ладу.


А вже поїздка на карфест змусила мене чітко визначитись: яка роль у цієї машини? 🔥



Відповідь проста — Мася — шоу-кар ✨


І всі подальші доопрацювання будуть саме заради візуалу, а не швидкості.

Можна сказати: «А от ти відкриєш капот на виставці — і всі офігіють». Але ні, мені це не цікаво. Для шоу-кара достатньо акуратної, красивої підкапотки. Я не женусь за швидкістю. Тим паче зараз я взагалі не люблю «ганяти» — я їжджу спокійно й кайфую від процесу керування 🚗


Будувати швидку, ідеальну тачку — а потім на кожній гонці переживати, щоб її не розвалити чи не вилетіти з траси? Це не для мене.


Для швидкості потрібен сліпер. А шлях цієї машини — це краса, стиль і атмосфера. Коли я захочу ганяти, буде привід для нового проєкту зі своєю роллю у вигляді швидкості 😉


Технічно, 1.5-літровий мотор оптимальний для ваги моєї машини (її вага — близько тонни). Мене все влаштовує: це дозволяє сконцентруватися на зовнішньому вигляді, а не на постійному ремонті після трекових поїздок.


Швидкі тачки потребують спеціальної підвіски, гальм, охолодження і постійного контролю — це вже інший рівень проєкту і повна зміна концепції авто. А це вже не машина моєї мрії. Зараз вона виглядає саме так, як я задумала, і далі стратегія — тільки покращувати її візуал 🎨


Для мене також важливо зберегти характер і автентичність цієї моделі. Свап — це майже завжди втрата частини “ДНК” автомобіля. А мені хочеться, щоб це залишалась саме моя Моріс, а не просто красива оболонка з чужим серцем 💙


Завдання Мазди — бути красивою. І як на мене,вона з цим справляється на всі сто💯

Вона не для швидкості — вона для задоволення. А моє задоволення — у візуалі, тож її задача сяяти💅✨



Тому так — моя Мася повільна, щоб усі встигали її роздивитись у потоці 😂


А тепер цікаво почути вас — як вважаєте, потрібен їй свап чи ні? 🤔👇

Реклама
Зимова вигода: знижка -1000 грн на ремонт авто!
Опубліковано: 28 листопада 00:08
89 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Mazda 6 (3G)
Если есть возможность без жесткого колхоза перекинуть мотор то не вижу вообще аргументов против))У меня когда-то была 626я мазда,1.8,поменял мотор на 2.0,жизнь тогда заиграла новыми красками)))
07 грудня 11:27
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Як казали австралійські блогери Марті та Муг із "mighti car mods" ми за чистопородність
1
02 грудня 01:03
Був ще такий 1.5 ZL-VE на 130лс з наступних поколінь, який теоретично ставав з мінімальними допрацюваннями, а 130лс для такого кузова вже дуже і дуже смачно!

Але я в свій час так і не знайшов цей мотор щоб свапнутись(
30 листопада 17:07
Звісно, в кожного свій шлях. Як на мене, на динамічному авто приємніше їздити, тим більше якщо зовні це вже автомобіль з явним спортивним характером. Красивий автомобіль радує своїм видом, динамічний дає задоволення від керування. Поєднати це на своєму улюбленому авто доволі непогана ідея. Судячи з цього допису тема свапу вас цікавить, одже моя думка, якщо хочеться, то робіть.
1
30 листопада 10:04
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Турбину прикрути и будет у тебя и Майкл Джексона)
29 листопада 23:16
Коли людина задумується про свап, не дивлячись на те що це шоукар це здається дивним не покращити своє авто а просто замінити двигун на такий самий(((( якщо подобається авто і не хочеться з ним прощатись то чому б не покращити його якщо вже йти по шляху заміни двигуна?
У мене була мазда яку я дуже любив але мені не хватало потужності і я думав і за свап і за встановлення турбо, але я вибрав другий шлях, заміна авто, але я це зробив не від безвихода, тому що крім моєї мазди мені подобалось тільки одне авто, його і купив і при цьому не опустив руки і продовжую тюнінгуавати моє теперішне авто і шлях до ідеалу мій ще далекий...
Але це мій шлях і мої думки я б ніколи не зробив просто заміну двигуна без доопрацювання, бо я за емоції.
Ваш шлях вибираєте самі...
1
29 листопада 20:40
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Жека_Полтавський
Коли людина задумується про свап, не дивлячись на те що це шоукар це здається дивним не покращити своє авто а просто замінити двигун на такий самий(((( якщо подобається авто і не хочеться з ним прощатись то чому б не покращити його якщо вже йти по шляху заміни двигуна?У мене була мазда яку я дуже любив але мені не хватало потужності і я думав і за свап і за встановлення турбо, але я вибрав другий шлях, заміна авто, але я це зробив не від безвихода, тому що крім моєї мазди мені подобалось тільки одне авто, його і купив і при цьому не опустив руки і продовжую тюнінгуавати моє теперішне авто і шлях до ідеалу мій ще далекий...Але це мій шлях і мої думки я б ніколи не зробив просто заміну двигуна без доопрацювання, бо я за емоції.Ваш шлях вибираєте самі...
Жека_Полтавський, так шлях у кожного різний, просто для мене на цей момент немає сенсу в свапі, звісно якщо свап то я маю на увазі двигун мінімум 2.5, можливо колись, але навряд, для кожного проекту є своя задача, і швидкість це не задача мазди, ну це для мене так, бо я не стикалась з таким щоб мені не вистачало її потужності)
29 листопада 21:37
Кришку клапанів, плануєш фарбувати?)
1
29 листопада 15:53
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Slavyanin944
Кришку клапанів, плануєш фарбувати?)
Slavyanin944, планую😏
1
29 листопада 18:53
На мою думку все вірно 😁 саме з цього приводу у мене теж стоковий мотор)
1
29 листопада 10:10
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
KushaBRZ
На мою думку все вірно 😁 саме з цього приводу у мене теж стоковий мотор)
KushaBRZ, ооо, кайф!)
У геніїв думки сходяться 😅
1
29 листопада 11:00
Я їжджу на Mitsubishi Pajero (2G)
На мою думку тут все таки вам вирішувати, свап це цікаво і екзотично, тому що це стає справді унікальне авто в єдиному екземплярі, але тут ще питання хто буде робити свап і чи стане їм терпіння і натхнення зробити усе грамотно і акуратно, якщо реставрувати стокове пихло і підкапотку то тут теж треба терпіння і жирний гаманець, і головне запланований бюджет зразу множимо на мінімум х2 або х3, в любому випадку успіхів у цій не легкій справі
1
29 листопада 01:07
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Насправді, всі ті свапи, тюнінги та стайлінги то необхідно не для автомобіля, а для його власника. Власник робить з автомобілем те, що йому (власнику) подобається і ніяк іначе. І не треба виправдань, що так йому (автомобілю) буде краще😆
1
28 листопада 21:19
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Morrise
veti-k, жодного виправдання, моя особиста суб'єктивна думка, і так, автомобілю так буде краще, я так вважаю, тож думайте як хочете)
Morrise, я ж так і кажу - все що робиться з автомобілем, це субʼєктивна думка його власника. Тож зі свапом ви теж повинні визначитися самостійно, а нас лише перед фактом поставити.
1
28 листопада 22:20
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
veti-k
Morrise, я ж так і кажу - все що робиться з автомобілем, це субʼєктивна думка його власника. Тож зі свапом ви теж повинні визначитися самостійно, а нас лише перед фактом поставити.
veti-k, так, але цікаво і однодумців послухати))
Як з кермом було в попередніх постах, багато корисної інформації написали мені і було над чим подумати )
28 листопада 22:36
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Morrise
veti-k, так, але цікаво і однодумців послухати))Як з кермом було в попередніх постах, багато корисної інформації написали мені і було над чим подумати )
Morrise, ну мене наприклад, приваблює в автомобілях на виставках або доведена до ідеалу підкапотка з рідним двигуном, або встановлене там щось не звичне в вигляді двигуна.
Звичайні свапи, які роблять по шаблону на стандартні двигуни, геть ніяких емоцій не приносять.
А як воно там їде, чи їде взагалі, то вже не цікаво, це ж не автоспорт. Бо в автоспорті краса не головне, там інші вимоги.
Власне, як ви і написали в дописі.
1
28 листопада 22:51
Коли Красуня вона красуня без пластику та зайвого пафосу.
Рішати тільки вам чіпати чи ні
1
28 листопада 20:54
якщо все влаштовує то нашо свапати?
1
28 листопада 17:46
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
AlexSharkE21
якщо все влаштовує то нашо свапати?
AlexSharkE21, та це так, пост роздумів і трохи пояснення чому я не планую свапати))
Згодна, коли все влаштовує то нема сенсу оце випендрюватись😁
28 листопада 18:16
Я дурне - були б бабосики лишні, то свапнув би. У кольта впихнув би 1.5 турбо двигун (з японця), та це б потягнуло ще витрат)
1
28 листопада 17:44
До речі буває лише свап внутрішній, а ззовні машина лишається звичайнісінькою і непримітною)) це прям ціла течія у тюнінгу)
1
28 листопада 17:38
Свап двигуна це не лише про драг рейсинг. Є ще кільцеві гонки. Ти можеш поїхати на Нюрнбург ринг, і відчути себе хоч трішки гонщиком, ні з ким не змагаючись а лишень для себе) Згоден це не треба усім) І якщо автівка дарує тобі радість і так, то най буде)
1
1
28 листопада 17:37
Я їжджу на Opel Zafira A
Не чіпай нам нашу машину )))) Ми до неї такої привикли ))))
3
28 листопада 17:19
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Я їжджу на Mitsubishi Lancer IX
Если цель красивый внешний вид, то свап не нужен. Разве что для легкого улучшения динамический показатель, можно было бы 2л. пакетик сока установить, но зачем? Ведь цель другая.
1
28 листопада 16:35
Я їжджу на Toyota Camry Solara (II)
Свап це не про те що сунув-висунув двигун і погнав. Не забуваємо про те що разом із свапом треба також доробляти тормозну систему, щоб тормоза були ефективні при збільшеній потужності та вазі. Також треба міняти ходову частину щоб відповідала новому двигуну. І авжеж ревізію та потенційні підсилення кузова - по перше чи врахован цей кузов на той же 2.5 v6 від кседоса, а по друге - машині не 5 років - усталість метала може викликати тріщині у очікуваних і не дуже місцях - це треба враховувати. Тому знаючи фактори які вище зазначені я думаю воно тобі не треба. Якщо хочеш трошкі більше потужності - роздивись варіант придбати charger kit (компрессор). Чому його а не турбо поясню - в багатьох випадках не треба шити авто, підібраний кіт під конкретне авто стає майже болт он на авто (бачив як за 2 вечора ставили). І він не такій шкідливий для авто, не має турбоями, ну й мурчащий звук у дусі hellcat бонусом)
3
28 листопада 14:08
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Caroll
Свап це не про те що сунув-висунув двигун і погнав. Не забуваємо про те що разом із свапом треба також доробляти тормозну систему, щоб тормоза були ефективні при збільшеній потужності та вазі. Також треба міняти ходову частину щоб відповідала новому двигуну. І авжеж ревізію та потенційні підсилення кузова - по перше чи врахован цей кузов на той же 2.5 v6 від кседоса, а по друге - машині не 5 років - усталість метала може викликати тріщині у очікуваних і не дуже місцях - це треба враховувати. Тому знаючи фактори які вище зазначені я думаю воно тобі не треба. Якщо хочеш трошкі більше потужності - роздивись варіант придбати charger kit (компрессор). Чому його а не турбо поясню - в багатьох випадках не треба шити авто, підібраний кіт під конкретне авто стає майже болт он на авто (бачив як за 2 вечора ставили). І він не такій шкідливий для авто, не має турбоями, ну й мурчащий звук у дусі hellcat бонусом)
Caroll, хм, є над чим подумати
1
28 листопада 18:13
Я їжджу на Subaru WRX (VA)
Про свап мотора зазвичай пишуть лише ті люди, які ніколи не намагалися довести зовнішній вигляд авто до ідеалу.
Якби вони пройшли цей шлях, то так не говорили б.

Свап — це про гонки. А гонки — це постійні камені в кузов, страх відірвати губу на наших «ідеальних» дорогах, подряпані диски та багато інших неприємних моментів.

Мазда це кайф для очей, кожен скол буде боліти) Тому зі свапнутим мотором ти ніколи не будеш використовувати його потенціал на повну, бо завжди буде страх пошкодити зовнішність авто, над якою ти так довго і ретельно працював.
1
28 листопада 13:52
Я їжджу на Audi A4 Avant (B8)
Заплутвася.
Нове кермо - потім продаж - тепер думки про свап
1
28 листопада 13:16
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
portsoller
Заплутвася. Нове кермо - потім продаж - тепер думки про свап
portsoller, нове кермо то оновлення про яке я довго думаю та аналізую😁
Продаж там треба до кінця читати, там більше мої думки про машину і чому вона залишається у мене
Думки про свап так само допис для роздумів, та моє відношення до свапу на мазді😁
28 листопада 13:19
Я їжджу на Audi A4 (B9)
є технічний тюнінг
є стайлінг
чого б це їм не існувати окремо?
чому, коли людина займається стайлінгом, то одразу набігає толпа смішних любителів поробити вумний вид, і розказують, що стайлінг без технічного тюнінгу це колхоз/зашквар/стид-позор?
навпаки, коли машина наворочена технічно, але виглядає як бляшанка, єдине правильне рішення для її власника - це сісти і дуже швидко їхати лісом, і не заважати прилічним людям на красівих паперових тіграх вайбувати🙃
2
1
28 листопада 13:15
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
eleventh
є технічний тюнінгє стайлінгчого б це їм не існувати окремо?чому, коли людина займається стайлінгом, то одразу набігає толпа смішних любителів поробити вумний вид, і розказують, що стайлінг без технічного тюнінгу це колхоз/зашквар/стид-позор?навпаки, коли машина наворочена технічно, але виглядає як бляшанка, єдине правильне рішення для її власника - це сісти і дуже швидко їхати лісом, і не заважати прилічним людям на красівих паперових тіграх вайбувати🙃
eleventh, дуже сподобалась остання фраза про прилічних людей 😁
Це лайк!)
Все існує прекрасно, але ж людям потрібно до чогось доколупатись, буває прилітає в дірект 'Така гарна мазда, там напевно 2.5?' або 'Гарна мазда, але треба її зробити потужнішою'
Єдине питання, а кому треба?😁
Це мистецтво не для всіх і це окей, дає мені простір для думок та їх висловлювання тут🧘
1
28 листопада 13:22
Без коліс :(
Все гарно,стильно і симпатично!🔥🔥🔥
Нехай працює 1.5,не втручайся туди😁
1
28 листопада 13:14
Без коліс :(
To be,or not to be!🤔
😁😁😁
1
28 листопада 13:11
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
ANSEN
To be,or not to be!🤔😁😁😁
ANSEN, that is the question😁
1
28 листопада 13:13
Привіт знову, в наш час робити свап треба серйозно, поставити мотор 2.0 чи 2.5 від Хедос нічого не вирішить. Ну типу зараз час, коли машина має їхати першу сотню менше 5 секунд. Тому таке, міняти на те що дасть трішки толку немає сенсу. Та і свап мотору це лише маленький крок, бо потім треба – тормоза, вихлоп, підвіску, коробку і так далі і далі. І твоя Мася перетвориться в корча просо. Тому твій вибір однозначно має право на життя)
1
28 листопада 12:57
Morrise, І ще унікальність її в тому, що це той рідкісний випадок коли 5-ти дверна версія виглядає краще за 3 дверну
1
28 листопада 12:37
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Admin_nekromant
Morrise, І ще унікальність її в тому, що це той рідкісний випадок коли 5-ти дверна версія виглядає краще за 3 дверну
Admin_nekromant, тут факт, я в одному з постів писала що мені більше 5дверна подобається
Ще й на 5 дверні безрамкові двері, а на цій не знаю, наче звичайні
1
28 листопада 12:43
оце дивлюся, і розумію що станом на зараз це мегарідкісна машина між іншим
1
28 листопада 12:32
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Admin_nekromant
оце дивлюся, і розумію що станом на зараз це мегарідкісна машина між іншим
Admin_nekromant, в Одесі можна доволі часто зустріти це кузов, але питання стану залишається питанням, може до 5 штук в Одесі є зроблені, а якщо зроблені зі смаком, а не заколхожені то ще менше🥲
1
28 листопада 12:34
Якщо все працює, то краще не чіпати 🤭. Правильно поставлені пріоритети запорука успіху, ”стиль то святе” 😁. По любому всім не угодиш, а життя без хейтерів не цікаве, тому не забивайте голову дрібницями і не робіть із Масі ФранкенМасю🤣
1
28 листопада 12:15
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Shmit87
Якщо все працює, то краще не чіпати 🤭. Правильно поставлені пріоритети запорука успіху, ”стиль то святе” 😁. По любому всім не угодиш, а життя без хейтерів не цікаве, тому не забивайте голову дрібницями і не робіть із Масі ФранкенМасю🤣
Shmit87, 🫡🫡🫡
Слухаюсь😁
То просто думки в слух, давно хотіла поділитися своїм баченням щодо свапу на мазді і чому я рахую це зайвим і не доцільним))
1
28 листопада 12:35
Я їжджу на Nissan Bluebird (U11)
Як батя завжди каже: не мішай техніці робити, а насправді, у свапі нема нічого веселого, бо завжди будуть нюанси з якими будуть тільки одні проблеми, вичерпаний час, в з часом інтерес до машини просто зникає
2
1
28 листопада 10:44
Я їжджу на Volvo XC60 (2G)
свап на електротягу. і підкапотка стане вау.
і немає фото поточної підкапотки можливо там не все так погано. і не потрібні ці зайві рухи
28 листопада 10:31
Чому усі важають, що свап мотора на більш цікавий , це про гонки , дурний дріфт і т.д. Єкстраполюючи на мій улюблений приклад - жінка ж коли доглядае за собою , вона ж не женеться за званням найкращої потрахушки на планеті , або всесвіті, і щоб усі режисери порнофільмів зітхали що не у них така зірка. Вона це робить щоб виглядати гармоніно ( на мій заангажований погляд). Тому це питання доволі цікаве , хоча і дурне по грошах)
Як варіант ,до існуючого мотора прикрутити невеличкий равлик ,щоб мацуда фиркала як молода кобилка))
1
28 листопада 09:15
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Водяной
Чому усі важають, що свап мотора на більш цікавий , це про гонки , дурний дріфт і т.д. Єкстраполюючи на мій улюблений приклад - жінка ж коли доглядае за собою , вона ж не женеться за званням найкращої потрахушки на планеті , або всесвіті, і щоб усі режисери порнофільмів зітхали що не у них така зірка. Вона це робить щоб виглядати гармоніно ( на мій заангажований погляд). Тому це питання доволі цікаве , хоча і дурне по грошах)Як варіант ,до існуючого мотора прикрутити невеличкий равлик ,щоб мацуда фиркала як молода кобилка))
Водяной, догляд жінки за собою прирівнюється до полірування, кераміки, хімчистки і т д, свап мотора = зробити груди чи сідниці, і це вже про різне, я проти хурургічного втручання 'по приколу', бо хочеться груди, тож і свап мотору по приколу не потрібен, якщо ви вже так порівнюєте
Для мене свап мотора це лише про швидкість, інакше взагалі нахіба туди лізти, і щоразу коли з'являються совєтчікі, вони кажуть '1.5 хм, треба 2.5 вкинуть щоб веселіше їхала', думаєте вони не про швидкість?
28 листопада 12:03
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Водяной
Morrise, я не можу коментувати ,,совьетчіков,, ) . Я робив свап на своїх машинах власноруч і ,як ніхто інший, знаю що це таке. І тому я ,насправді, просто шуткую)
Водяной, та я розумію)
Ведемо дискусію все добре, просто поділилась своїм баченням
Якщо б особисто у мене були прямі руки то і я би свап зробила, а так намутять мені хєрні, буду потім жити на сто 🥲
1
28 листопада 12:33
Я їжджу на Mazda 6 (2G)
Знайти живий KL/KF майже нереально у нас, а капіталити дуже недешево
1
28 листопада 09:11
Свап нового мотора конечно круто, но жто столько головняка, организовать место для его крепления, проводка, ЭБУ и еще много всяких других нюансов. А самое важное найти прямые руки, которые это все правильно и красиво сделают и оно потом всё будет работать, а не выносить мозг. Да и потом когда нужно будет что-то ремонтировать, подобрать запчасти по вин номеру уже не получится.
Мое мнение- для свапа нужно своё СТО с хорошими мастерами. Либо самому, своими руками, нужно всё делать.
1
1
28 листопада 08:49
Morrise
Dmytro8, кстати да, а прямые руки к сожалению редкость и находишь их не с первого раза обычно 😁🥲
Morrise, это да, но ты уже научена горьким опытом и второй ошибки, я думаю, не будет😉
28 листопада 14:43
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
якщо шоу кар, і не треба швидкий 🤔, може тоді 1,5 Disel , там 72к.с., трошки менше ніж у 1,5 бенз 88к.с.. Проте під капот на карфестах всі будуть дивитися 😁🤘.

можна взагалі новий Skyactiv-G встановити, АЛЕ! Платформа, кріплення двигуна, підвіска та коробка передач..... Електроніка (ЕБУ, датчики, проводка)...... - сильно відрізняються. Це точно буде майже повний свап. Проте сучасний 😎
1
28 листопада 08:39
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
Morrise
Bal-3, 1.5 disel?😱Там щось гарне? Бо я наче такий не бачила 😁
Morrise, я ХЗ, але мазди бачив на Disel. Мабуть у Европі було більше їх. Звук буде як у траХтора 🚜 😁😉
1
28 листопада 13:26
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Bal-3
Morrise, я ХЗ, але мазди бачив на Disel. Мабуть у Европі було більше їх. Звук буде як у траХтора 🚜 😁😉
Bal-3, ой вей, ні ні, трахтор нам не треба, я знаю що такі мазди існували, але не бачила жодної 😁
Тим паче я не дуже люблю дизель)
28 листопада 13:32
Ну не знаю, як на мене, СВАП можна робити тільки у деяких випадках:
1. Рідний мотор вмер(клин/кулак дружби/тотальний перегрів і т.п.) і є бажання замість такого ж мотора поставити щось більш технологічне/надійніше.
2. Рідний мотор ще живий, але його вже явно не вистачає. Тобто, з часом коні порозбігалися - залишивши тільки дохлих хомʼяків. А робити капіталу немає сенсу, або вже немає спеціалістів/запчастин.
3. Робити дрифт КОРЧ або "бойовий апарат" для кільця/ралі/402м. і т.п.

А робити СВАП мотора, коли автівка використовується на "кожен день" та/або рідного двигуна вистачає для комфортної експлуатації автомобіля - не бачу сенсу…
Ну звісно якщо гроші вже дівати нема куди - ну ок. Можна заморочуватись з двигуном, блоками, електричною "косою", з узаконенням заміни мотора…
А так, повторюсь, якщо в рідному двигуні все влаштовує, то робити СВАП заради СВАПу - не бачу сенсу.
3
28 листопада 02:58
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
3IPD_STALKER
Ну не знаю, як на мене, СВАП можна робити тільки у деяких випадках:1. Рідний мотор вмер(клин/кулак дружби/тотальний перегрів і т.п.) і є бажання замість такого ж мотора поставити щось більш технологічне/надійніше.2. Рідний мотор ще живий, але його вже явно не вистачає. Тобто, з часом коні порозбігалися - залишивши тільки дохлих хомʼяків. А робити капіталу немає сенсу, або вже немає спеціалістів/запчастин.3. Робити дрифт КОРЧ або "бойовий апарат" для кільця/ралі/402м. і т.п. А робити СВАП мотора, коли автівка використовується на "кожен день" та/або рідного двигуна вистачає для комфортної експлуатації автомобіля - не бачу сенсу… Ну звісно якщо гроші вже дівати нема куди - ну ок. Можна заморочуватись з двигуном, блоками, електричною "косою", з узаконенням заміни мотора… А так, повторюсь, якщо в рідному двигуні все влаштовує, то робити СВАП заради СВАПу - не бачу сенсу.
3IPD_STALKER, згодна)
Щодо пунктів:
1.На щастя з мотором все добре)
2. Вистачає цілком, бо я не ганяю, катаюсь в задоволення, а задоволення на цей момент не зв'язаний з потужністю
3. Точно не наша історія, вона вже занадто гарна для бойового корча 😁

Тож свап заради свапу не робимо🫡😁
1
28 листопада 03:08
Morrise
3IPD_STALKER, згодна)Щодо пунктів:1.На щастя з мотором все добре)2. Вистачає цілком, бо я не ганяю, катаюсь в задоволення, а задоволення на цей момент не зв'язаний з потужністю3. Точно не наша історія, вона вже занадто гарна для бойового корча 😁Тож свап заради свапу не робимо🫡😁
Morrise, ну якщо є бажання, місце під капотом і бюджет зробити щось веселе, то можна "вкорячити" невеличку турбіну з електричним blow-off, або "нагнітач", але в міру розумного, щоб потім не лізти до гальм. Авто буде трошки веселіше їхати, робити фррр… і під капотом буде набагато цікавіше.
Але чи варте воно того і взагалі потрібно - залежить тільки від Вас.
1
28 листопада 03:25
Ну свап потужнішого двигуна це добре, але потім почнеться ще «не вистачає гальм», «підвіска не відпрацьовує як потрібно» і т.д.
У кожного є своє уявлення, і бачення того, що він хоче від власного авто, і ви вже по ходу визначились😉
А ми що, ми глядачі, і приймаємо любе ваше бачення)
1
28 листопада 02:49
Я їжджу на Honda Accord (8G)
Оооу ,я вас понимаю ))) мне часто говорят зачем делать аккорд который совсем не едет . Он же 2.0 😂зачем его шинковать .
Каждому не угодить 🤷‍♂️
Всегда отвечаю : что это машина для души ,а не для гонок 😉
4
28 листопада 01:47
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Nik_Kh
Оооу ,я вас понимаю ))) мне часто говорят зачем делать аккорд который совсем не едет . Он же 2.0 😂зачем его шинковать . Каждому не угодить 🤷‍♂️Всегда отвечаю : что это машина для души ,а не для гонок 😉
Nik_Kh, воооооооот, золотые слова, а вы говорите что скорость не всегда повод для гордости 🤭😆
Тоже не слушайте никого, они пытаются отнять у нас счастье и нашу неприклонность к стереотипам, которая у них отсутствует)
Не все могут делать что хотят и те кто не могут - не хотят чтобы кто-то себе позволял то, что они не могут по разным причинам)
1
28 листопада 01:50
Свапнув дохлий Д15 на менш дохлий Д15, бо у самурая є тільки шлях...Але взагалі хотів 1.6 хоча б, не вистачило бюджетів і часу на адекватні пошуки, тому якщо можливість є, фінанси дозволяють - то чому б і ні? Навіть для шоукарів потужніше двигло точно не мінус, та і кататись по місту веселіше стане, не обов'язково ж одразу на тайм аттак ганяти))Але згоден, велика сила - велика відповідальність, тому за свапом двигуна тягнеться свап ходової все одно, заради безпеки як мінімум. Мінуси/плюси тут кожен сам собі обирає)
1
28 листопада 00:47
Morrise
saykstaff, абсолютно згодна, я лиш свою суб'єктивну думку описала, для мене більше мінусів ніж плюсів)А у вас свап був вимушений?
Morrise, так, рідний двигун при смерті був, плюс варений блок, простіше і дешевше було поміняти повністю ніж капіталити, тому вийшло так)
1
28 листопада 00:53
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
saykstaff
Morrise, так, рідний двигун при смерті був, плюс варений блок, простіше і дешевше було поміняти повністю ніж капіталити, тому вийшло так)
saykstaff, а, зрозуміло, про такий випадок до речі не думала, можливо в подібному випадку можна було думати про щось потужніше, але знов таки, від мазди залишився би тільки кузов 😂
28 листопада 00:55
Morrise
saykstaff, а, зрозуміло, про такий випадок до речі не думала, можливо в подібному випадку можна було думати про щось потужніше, але знов таки, від мазди залишився би тільки кузов 😂
Morrise, ну, як на мене, якщо тачка саме про візуал, то свап двигла на більше потужний - опціональний приємний бонус)якщо, звісно, оригінальний не вмер, тоді бонус вже перестає бути опціональним і, можливо, стає менш приємним😆
1
28 листопада 00:59