Крик душі мотоцикліста, або толерантність на дорогах.

Опубліковано: 10 липня 11:28



Завжди вважав себе мотоциклістом.
Бути "Байкером", хотілось до 30 років, а потім зрозумів, що в мене своя культура, і я краще виїду сам куди я хочу, ніж буду їхати в залежності від колони, чи місця.
Тож, я твердо вирішив, усі ці культури, то не для мене.
Також і подорожі, лише раз я їхав на дальняк групою, і після тільки соло поїздки були.
Описував це в своїх попередніх дописах.

Соло, я завжди залежу від себе.
Захотів, зупинився, захотів взагалі повернувся.
Було, що їхав в Одесу на два дні, через день, стало нудно, і я погнав додому.
А так, приходилось би чекати усіх.

Тому і так.

Але суть цього посту, не про це.

Я мотоцикліст.
Вже з десять років, хоча душею, був завжди.
Скутер, моторолер, та мопед Карпати колись дали мені розуміння, чого я хочу від двух коліс.


Але мота в мене не було.

Я пішов зі своєї основної роботи, бо не міг там заробити на мотоцикла.
Влаштувався в банк, де і взяв кредита у власника банку, на свого першого коня.
Історія цікава вийшла, але з того все і почалось.

Так от, з 2014 по 2020, я просто катався на мотоциклі.
Це були вихідні, якісь невеликі дальняки, та просто виїзд на каву.

В 2020, придбавши другого мота, Японця, і заставши карантин, дальняки стали довші, пробіги більші.
Ну і по роботі, мотоцикл став у пригоді)

Це став, засіб для пересування.
Так, втратився той смак виїзду, коли ти чекаєш вихідного, щоб видертись на коня, та їхати містом вітаючи усіх мото-братів.

Тут, ти просто сідаєш, і їдеш.
І так кожен день.
Так в чому крик душі, ви вже нервово запитаєте?

В способі пересування, та толерантності інших учасників руху.

Я пересуваюсь 80% містом, усе інше замісто, чи подорожі.
І ці 80 відсотків, мають різні зони складності.
Головне, це швидкість пересування з точки А в точку Б.
І це не про швидкість в кілометрах, а швидкість в часі, хоча воно взаємоповязане, але по заторі не поїдеш сотку.
Тут справа в проїзді цього затору.
На автомобілі, я їду затор 40хвилин.
На моті, 4-5хвилин.
Тобто різниця колосальна.
І це, мій час.
Найдорогоцінніший ресурс, який не повертається.
Є і ціна цього прискорення.
Тебе хочуть вбити постійно, знаходяться олені, які тебе не пропускають, спека, гази, пил, дорожне покриття, смола на дорогах після латок як пластилін розпечений слизька.




Недоліків реально багато.
Але, я готовий платити цю ціну, через швидкість.
Один затор, то добре.
А якщо, їх 4, а то усі 6 за день...
Розумієте?

Можемо змоделювати все в грошах.
Один мій виїзд на огляд, з вирахуванням усіх розхідників, та моделювання чистого прибутку, сягає десь 1000грн.

В реалія столиці, з усім навантаженням, я роблю 3 виїзди на автомобілі за день...
Це, якщо авто знаходяться в різних районах.
Якщо поруч, можна і 4 зробити.
На виході, маємо 3000грн, приблизно.

На моті, я робив і 8 виїздів за день.
При повній загрузці, це може бути 8000грн/день.
Звісно, є різні фактори та впливи, але математика така.
Тому мотоцикл, став для мене годівником.
А коли в мене була команда, кожен міг по 6-8 авто оглядати за день.
Тут вже можна було Х2 робити, були б замовлення.


Мій напарник, з яким ми починали, став тоді мені гарним товаришом.
Товаришуємо і досі, катали в Одесу до війни, та навіть жили по сусідству.
Виходили з окупації, та багато іншого.
Моти-обєднують!


Я б залюбки, їздив з комфортом в авто по роботі, якби я розумів, що від точки А, в точку Б, не буде заторів, і я проїду хай не за 15хв, як на моті, а за 30хв.
Просто тоді планувати свою роботу, було б простіше, та і комфортніше в спеку так їхати.

Тоді б не було питань.
Уявіть Київ без заторів. Складно?
Так, тому і маю пристосовуватись до цієї реальності...





Те що мене не бачать, часто підрізають, та не пропускають, то вже я мовчу.

Але головний недолік, це проїзд заторів, з його неадекватними учасниками.


Так, трактувати міжряддя згідно ПДР,  можна як порушення, але я ніби і їду згідно правил, притримуючись крайньої правої сторони своєї смуги руху.
Якщо я когось задів, тоді реально викликати копів, та оформлювати ДТП, страховка є, розширена, тут я відповідальний водій.
За весь час, максимум пару дзеркал задів, але просив вибачення, та пропонував різні розвитки подій, на що люди казали все ок, бо пошкоджень не було.
Так от зараз, водії ніби більш відповідальні, та толерантні стали.
Кількість мотоциклів збільшилась, і це вже не ноу-хао, а буденність.
Але є індивідуми, які ставляться до цього категорично негативно.




Уявіть, їдеш в заторі при +35, а асфальт усі 40.
Мот кипить, під дупою просто спека, всюди гази від автомобілів, хтось вмикає омивач скла, і все летить на тебе, купа пилу, пісок на дорогах як лід слизький, зараз ще ремонтують мілким щебенем, все летить аж в рот, смола слизька, дощ на голову капає, при дощу розмітка слизька, нові переходи червоні реально каток, декілька разів ледь не впав.
Так, і єдина твоя перевага, проїхати затор в міжряді.
Але є якійсь пан "Х", який категорично не поступається тобі, і ще тисне до іншого авто.
Дивлюсь на це, і не розумію.
Ти їдеш в прохолодному авто, в шкіряному сидінні, слухаючи музику, фільтр салону вбирає пил, дує прохолодний вітерець,  і тобі тяжко крутнути кермо вправо?
Я реально бачу обличчя цих людей, в їх дзеркалі.
Він помічає мот, і з посмішкою продовжує їхати далі, або робить кам'яне лице.
Всіх вчити на дорозі звісно не вийде, але іноді стукаю у вікно, та питаю причину такого ставлення, а іноді лишаю трохи матюків на згадку.
Самі розумні, ще і сигналять, коли ти повільно проїхав біля них, мабуть показуючи своє невдовлення, що ти не як усі в заторі.

Були і такі, що підрізали та давили.
Так, реально давили мотоцикл, і не давали проїхати.
Але спритність мота, та вміння маневрувати, декілька разів лишали таких водіїв зі складеними дзеркалами, бо воно їм не потрібно мабуть було, дивляться тільки вперед)
Все це, було раніше, до повномаштабки, і все це було визнано, та не має мені виправдання, тому такі методи, я не одобрюю, особливо в реаліях сьогодення.
Надіюсь, власники даних авто, також винесли уроки.

Трішки стало ніби спокійніше.
Але випадки неадекватів, на дорогах є.
То ж мій меседж, та мій пост, про такі неадекватні поведінки.

Дякуючи цьому ресурсу, я можу писати про своє мото життя, хоч тут і більшість автомобілістів.
Але, я і автомобіліст також.
Відсоток мого авто-життя, набагато менший, ніж мото.
Але, я знаю, як можуть вести себе усі учасники дорожнього руху, тому тут також перевага.

Є ще правда мотоциклісти, які не мають досвіду їзди на авто, це звісно складно.
Бо я, як автомобіліст, знаю, куди і як буде їхати автомобіль, як кого пропускати, та що на думці в того чи іншого водія.

А скільки ситуацій було, коли в заторі їде швидка, і дуже тяжко проїхати, бо бачать її пізно, можливо музика  в когось грає,  а зреагувати не встигаєш, та і нікуди діватись, вже при підїзді даної карети.

Мінімум тричі їхав перед швидкою, і подавав сигнали водіям, в заторі, тоді вони дивились в дзеркало, і перелаштовувались швидше.
Не хвалюсь, а просто даю розуміння, що проїзд в міжряді, може бути і допомогою, в заторах, коли важлива кожна хвилина.

В заторах, було багато цікавого.
Особливо, відрізняється кільцева.
Якось, коли я їхав між фурами, у правого авто відкрились  двері, і водій почав підстригати нігті на ногах кусачками, а двері в мене прямо над головою були.
Він тоді швидко заховав свої милиці, але це був, самий нестандартний випадок за увесь час.
Про фури, ті їх пофігізм на дорогах, буду писати пізніше, бо це реально велика проблема нашого міста...


Дякую усім, хто пропускає в заторах.
Будьте уважними на дорогах.
Дивіться в дзеркала.
Поважайте один-одного.
Бо це наша спільна країна.
Немає нам чого між собою ворогувати.
Ворог в нас інший, спільний...
Слава ЗСУ!

25 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Дякую за пост! Виговорився за всіх нас ))
І підтримую тебе)

Але як показує практика, якщо людина тільки автомобіліст - вона не може зрозуміти мотоцикліста.
І дійсно дуже добре, коли їздиш на тому і на тому і повністю розумієш всі ці нюанси.
А так зберігаємо спокій (навіть до "наїзників на авто") і катаємо безпечно, рівних доріг!
30 липня 16:39
Я їжджу на ВАЗ / LADA 21072
Історія перша:
Сумерки. Докочуюсь до перехрестя, мені повертати ліворуч, на світлофорі зараз буде зелений, потім поки проїдуть зустрічні... Коротше, кочусь на нейтралці в крайній лівій з поворотником. Хоч зелений, хоч світлофор, хоч що - перед маневром завжди дивлюсь у дзеркала. І так, майже стоп-лінія, кидаю погляд у дзеркало, світлова пляма десь далеко по заду, типу коли ще можна їхати на дальньому і не сліпити по дзеркалах, погляд в перед - вже вільно, можна повертати, одночасно із повторним поглядом у дзеркало втикаю передачу і міняю хват щоб крутити кермо. Саме в цей момент в притирку мене обганяє зліва спортбайк, чи то вже по зустрічній, чи по осьовій. Добре що тільки хват міняв на кермі, а не почав його крутити...
Та сама світлова пляма яка секунду назад була десь там далеко позаду, коли не те що то дві фари машини чи одна мотоцикла світить, а взагалі що світло схоже на дальнє і яке так далеко що по дзеркалах не сліпить...

Історія №2, від 08.2023р.: Світлофор, я вгору і мені повертати ліворуч, стою по середині перехрестя і чекаю на можливість для маневру. Переді мною, згори, також стоять "лівоповоротники". Світлофор вмикає жовтий, який світить 3сек., "проскочуни" все ще їдуть, ми, "лівоповоротники", в обох напрямках все ще стоїмо. Світлофор вмикає червоний, проїжджають останні "проскочуни" і з'являється можливість завершити свій маневр і прибратися з середини перехрестя. Починаю обережний рух, висовуюсь із-за зустрічного лівоповоротника який згори стоїть, наче нікого, натискаю газ і отримую удар в район заднього колеса по пасажирській стороні.
Що сталося: літровий байк, без страховки, з номерами по яких зареєстрований КрАЗ-256Б, їхав згори, наверху видно світлофор і що відбувається на перехресті. Враховуючи обставини і місцевість, в зону з якої стає видно світлофор - довбой... мотоцикліст заїхав коли вмикався жовтий. Замість скидання газу і зупинки на стоп-лінії, він натиснув щоб за ті 3 секунди жовтого долетіти до перехрестя і спробувати проскочити до червоного. Їхав він по крайній лівій і перед перехрестям перестроївся в міжряддя щоб об'їхати своїх лівоповоротників справа і зустрів мене коли я вже почав рух, так як окрім зустрічних лівоповоротників більше нікого на дорозі видно не було.
Результат: сальто через машину, зламане колесо та вилка, м'ята задня дверь, стойка заднього скла і задня арка з крилом.
А ще я обожнюю нашу судову систему. При наявності відео з камер спостереження на цьому перехресті, причому з усіх ракурсів, мотоциклісту штраф, мені лішеніє прав на півроку. Хоч апеляція змінила вирок на штраф.

Так що мотоциклісти теж ще ті ....
12 липня 13:37
Повністю розділяю жагу до соло-подорожей. Але не стільки через те, що когось треба чекати й не можна раптово змінювати план поїздки. Скоріш через те, що, на жаль, не можу повністю довіритись кожному в колоні. Й замість спокійно споглядання краєвидів я втричі частіше перевіряю дзеркала, щоб знайти того відомого, який вирішив щось об'їхати / відстати, щоб потім навалити/ поманеврувати в межах смуги, щоб розім'яти ноги / ... В цей момент я його не бачу й моя тривожність просто вибухає в голові, бо саме зараз він може бути будь-де,а це означає, що я сам не можу маневрувати, бо немає впевненості в безпеці
11 липня 10:37
Я їжджу на Renault Megane II
Вітаю. Мотоцикліст не має стояти в спеку в заторі. Отримати тепловий удар дуже легко. Це небезпека для всіх учасників руху.
Заздрість автомобіліста - то просто гниляка за кермом.
В більшості випадків нормальні автомобілісти дають простір для маневру.
Адекватні мотоциклісти рухаються у заторі зі швидкістю до 40 км/год. Це дає більше шансів на маневри і реакцію.
Зараз нервова система у більшості напружена. Тому більше виходить негативу.
Проблема у "гниляках" які можуть керувати як 2ома так і 4ма колесами.
Тож проблема у повазі один до одного.
Підтримую посил автора!
2
11 липня 08:27
Як мотоцикліст у минулому підтримую все написане, рідко коли автомобілісти розуміли мотоциклістів. У мене місто хоч і маленьке, без заторів, але на мотоциклі був багато де. Різні ситуації бачив, і потрапляв також. Зараз теж маю двохколісного друга, але то вже максискутер)
1
10 липня 21:21
Я їжджу на BMW 5 series (G30)
Одне діло коли акуратно, ПОВІЛЬНО, між рядами, тут питань немає. А зовсім інше коли долбойоб обʼїжджає затор по зустрічній, а ти, який їдеш в протилежному напрямку, повинен притиснутися до тротуару і пропустити його. Вибачте, але нехай такі мотоциклісти ідуть нахуй великими кроками.
2
10 липня 20:45
Это все хорошо, но представь себе стоишь ты в пробке и у тебя в машине уснул ребенок, вдруг как ошпаренный между машин проносится мотоцикл и пугает ребенка так что он аж плачет. И вот вопрос у того водятла мотоцикла который проехал между авто он подумал что в машинах могут спать дети? Думаю нет ведь ему пофиг на всех и вся
2
10 липня 14:39
Я їжджу на Audi A5 (1G)
Ви ж наче написали самі що міжряддя то порушення, але вважаєте що вам можна?
10 липня 13:58
Взаимоуважение на дороге у нас увы хромает не только авто-мотоцикл но и авто- авто особенно если у кого то круче , но как доказывает практика не всегда больше .
10 липня 13:55
Без обид, но на мотоциклах все ездят как будто ППД разные для авто и мото. Постоянная смена полос, пролезание через сплошную и нарушение рядности, особенно на светофорах, про превышение скорости и пердеж выхлопной я молчу.
3
10 липня 13:21
Я їжджу на Audi A5 (1G)
SnowgOons_
Duchovny, а пердёж прямотоков от таврий до лексусов вас не смущает ?
SnowgOons_, на Лесі поліція нормально так жопила автівки з прямотоком в минулому році. А мотоцикліста вони, на жаль, не піймають. Він вжух! і проміж рядів вже дуже далеко поїхав
2
10 липня 14:03
eBatushka
SnowgOons_, на Лесі поліція нормально так жопила автівки з прямотоком в минулому році. А мотоцикліста вони, на жаль, не піймають. Він вжух! і проміж рядів вже дуже далеко поїхав
eBatushka, всі прямотоки зараз мають бути зловлені...
Я живу по столичному шоссе, там на кончезаспу літають кожного дня, гул стоїть нереальний, і копи просто ніби імпотенти то всьо хавають
2
10 липня 15:33
SnowgOons_
Duchovny, а пердёж прямотоков от таврий до лексусов вас не смущает ?
SnowgOons_, пердежа от таврий не наблюдал, а вот от некотороых авто есть, но их соотношение (у нас) крайно мало, один авто на половину всех мото с прямотоком
1
10 липня 14:16
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Нормально так виговорилися.
Проблема завжди була і буде: мотоцикли проти автомобілів, пішоходи проти автомобілів, автомобілі проти пішоходів... Ну не розуміють люди один одного навіть коли давно знайомі, а тут - випадково один раз зустрічаються.
3
10 липня 12:13
можна коротко, у чому суть поста? ти жалієшся, що сам свідомо обрав тип транспорту, на якому спекотно, немає фільтра, музики, усе летить в рот? через це усі мають тебе пропускати у заторах? І як щодо пунктів 11.2 та 11.10?

я не кажу про тих, хто підтискає навмисно. Тут питань нема. Але і розступатися наче ніхто не зобов'язаний тільки тому, що ти на мотоциклі
7
10 липня 12:05
Але, насправді, мені як водію авто не дуже подобається коли чел на кросовому гучному моті, без реєстрації тулить в міжрядді. І швидко, чуєш його коли він ось вже біля тебе. Це бентежить і лякає, якщо не мене, то дружину чи собаку. Так, це не з усіма так і все буває по-різному. Тому тут теж все суб'єктивно, але в більшості я згоден, хамів на дорозі дуже багато, особливо на дорогих автівках
5
10 липня 11:56
NeKoder
Але, насправді, мені як водію авто не дуже подобається коли чел на кросовому гучному моті, без реєстрації тулить в міжрядді. І швидко, чуєш його коли він ось вже біля тебе. Це бентежить і лякає, якщо не мене, то дружину чи собаку. Так, це не з усіма так і все буває по-різному. Тому тут теж все суб'єктивно, але в більшості я згоден, хамів на дорозі дуже багато, особливо на дорогих автівках
NeKoder, тут окрема ситуація. Я проти прямотоків взагалі.
І коли я чую гул купи мотів, це не виклає нормальне ставлення до них, особливо зараз, коли кожен звук лякає...
В мене все стандартне, як і має бутти.
І я прихильник ловити прямотоки, та забирати їх на штраф майданчики
5
10 липня 12:25