BMW X5 (G05) (🦈)

Ширше на 15/25мм

Я їжджу на BMW X5 (G05), BMW X3 (G01)
Тернопіль, Україна

Всім привіт! Час іде і ми не стоїмо на місці. Досконалості немає меж як то кажуть, а моїй машинці ой йой йой скільки всього цікавого ще можна доопрацювати.

Так що було зроблено за цей час? Ну насамперед повертаючись до попереднього допсу виявилося, що заміна датчика ЕВАП, кришки бензобака, бачка антифризу та кришки для оливи в двигуні нічого не дала (попередній допис про це тут)… Чек вилазить після того, як рівень бензину доходить до половини бака. Комп'ютерна діагностика каже: помилка вентиляції бака, пропуск до 0.5 мм. Заглянувши під авто в задній частині, в зоні бака видно шо під час завантаження/розвантаження в порту було пошкоджено вилами пластиковий захист якраз у тому місці де йдуть трубки паливної системи…

Тут або розбирати все і шукати де той пропуск 0.5 мм (!), або відправляти мізки за кордон і молитися, щоб їх або не загубили десь по дорозі, або щось із ними не наробили, аби авто не перетворилося на цеглину. (Якщо піти цією дорогою, то плюс у тому, що можна не тільки позбутися цієї проблеми відключивши її, а й відкрити двері для тюнінгу, який на сьогоднішній день зробити на жаль неможливо так як авто 21го року…). Ну, або змиритися з чеком і відмовитися від дистанційного запуску двигуна, або тримати бак завжди повним… Короче кажучи я ще остаточного рішення не прийняв, як краще зробити але цей допис не про це.


Кожного разу, коли милувався акулою з балкона, мене переслідувало відчуття що візуально чогось їй бракує. Зрозумівши що їй багато чрго бракує:) вирішив почати цей шлях із колісних проставок. Так ось, що потрібно знати перед тим, як йти на цей крок:

1. Проставки мають бути виконані з авіаційного кованого алюмінію 6061-T6 або 7075-T6.

2. Центрувальний виступ: проставка повинна мати власний бортик, який чітко повторює діаметр ступиці (для G05 це 66.6 мм). Без нього колесо центруватиметься лише болтами, що гарантує дику вібрацію на швидкості.

3. Болти: подовжені відповідно до ширини проставок, ну і, звичайно, вони мають бути дуже якісними.

Коли все це є, потрібно підготувати поверхні ступиць і внутрішні сторони дисків, змастити центральний циліндр ступиці, щоб проставка не прикипіла з часом.



Ну і звичайно ця краса потребує жертв, а саме:

1. Навантаження на підшипники: виносячи колесо назовні, ми збільшуємо важіль впливу на ступичний підшипник. Проставки до 15–20 мм підвіска BMW перетравлює без проблем, але більший виніс може прискорити знос підшипників та сайлентблоків.

2. Піскоструй кузова: оскільки колеса стають ширшими, бруд, камінці та сіль з-під коліс летітимуть прямо на двері та арки. Рекомендується наклеїти захисну бронеплівку на вразливі зони кузова.

3. В ідеалі потрібно зробити розвал-сходження: після зміни ширини колії бажано заїхати на стенд розвалу, оскільки зміна вильоту коліс (ET) може мінімально змінити кути нахилу, що вплине на рівномірність зносу гуми.

Ну і оскільки алюміній трохи всідається під навантаженням, і болти можуть мінімально послабитися — рекомендовано після 100–200 км зробити повторну обтяжку болтів.

Після вивчення питання я був готовий іти на цей крок. Знайшов шиномонтаж, проконсультувався з хлопцями, пояснив чого я хочу. Зробивши заміри при піднятій та опущеній пневмі, я вибрав оптимальний варіант: перед +15 мм, зад +25 мм і ось що з цього вийшло:


До



До


Заїжаєм в бокс на встановлення



Після




Після



Як тут обійтись без мийки?)




В підсумку все вийшло так як я собі це уявляв. Вигляд змінився, і мені такі зміни подобаються! :)

Дальше на черзі бронеплівка на вразливі місця і розвал сходження.





Всім миру і добра! Далі буде…

Реклама
Ремонт та обслуговування системи кондиціювання
Пробіг 67800 км.
Опубліковано: 19 червня 17:36
13 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на BMW X5 (G05)
Десь списывались вже, мав (або ще маю) таку саму проблему з чеком через вентиляцію…нещодавно замінив клапан вентиляції, поки чеку немає, спостерігаю. Хоча сервіс одразу готував мене до пошуку дірки димом. Тож здалося що і проблема і рішення відомі. Тож якщо зʼявиться знову наосліп більш нічого міняти не буду.
Щодо проставок, теж думаю. Але мене постійно зупиняє те що це шкодить керуванню, а BMW може ж їздити і швидко і дуже, і от мені здається що воно навіть і небезпечно. Я б не наважився на проставках іхати 250, наприклад. Та і маневрування на швидкостях +-100 але по наших дорогах може викликати нестандартну реакцію авто. Але то я так думаю бо раніше відчував зміну, не стверджую що воно саме так у всіх випадках.
вчора о 12:27
Я їжджу на Acura RDX (3G)
Проставки на розвал не влияют)
Это тоже самое что просто диск шире поставить) у меня зима одинаковые , лето разно широкие ну и плюс вылет с 55 на 30 меняется, это как 25 проставка разница)
вчора о 07:32
З усім згоден окрім розвала-сходження. Якщо ви тільки надягаєте проставки, то кути ніяк не зміняться. Інакше можна рекомендувати робити розвал-сходження після мийки наприклад.
19 червня 18:52
Бруд та камінці без бризковикiв будуть летiти на авто позаду,а це вже проблема.
19 червня 17:56
Я їжджу на BMW X7 (G07), BMW X3 (F25)
HeartBreaker
Бруд та камінці без бризковикiв будуть летiти на авто позаду,а це вже проблема.
HeartBreaker, Нічого там летіти не буде, не треба тут міфів розповсюджувати)
19 червня 18:01
oleh_o
HeartBreaker, Нічого там летіти не буде, не треба тут міфів розповсюджувати)
oleh_o, З таким виносом?Це на мiф,це фiзика.)Бризковики придумали не для БМВ?)
19 червня 18:10
Я їжджу на BMW X7 (G07), BMW X3 (F25)
HeartBreaker
oleh_o, З таким виносом?Це на мiф,це фiзика.)Бризковики придумали не для БМВ?)
HeartBreaker, З таким виносом - так. Проїздив більше 2 років у такому ж форматі, як і у автора - жодне авто позаду не постраждало.
І так, бризковики на БМВ - це відстій, м'яко кажучи)
2
19 червня 18:32
oleh_o
HeartBreaker, З таким виносом - так. Проїздив більше 2 років у такому ж форматі, як і у автора - жодне авто позаду не постраждало.І так, бризковики на БМВ - це відстій, м'яко кажучи)
oleh_o, В даному випадку BMW X5 G05 не комплектується бризковиками на заводі,а значить пункт 31.4.7 «є»,все одно не дiє до цього авто)
19 червня 20:07
Автор Я їжджу на BMW X5 (G05), BMW X3 (G01)
HeartBreaker
Бруд та камінці без бризковикiв будуть летiти на авто позаду,а це вже проблема.
HeartBreaker, ох ж ці бмвісти на своїх вильотах шкодять всім авто позаду…
19 червня 19:07
NoToRiUs
HeartBreaker, ох ж ці бмвісти на своїх вильотах шкодять всім авто позаду…
NoToRiUs, Кожному своє,це стосується не тiльки бмвістiв.Це бiльше про повагу до iнших учасникiв руху.
19 червня 19:47
Автор Я їжджу на BMW X5 (G05), BMW X3 (G01)
HeartBreaker
NoToRiUs, Кожному своє,це стосується не тiльки бмвістiв.Це бiльше про повагу до iнших учасникiв руху.
HeartBreaker, в попередньому коменті були елементи сарказму)
Безумовно повага має бути до всіх без жодних вийнятків.
Все провірено, жодних скарг тих хто позаду мене їхав не було.
Якщо вже зачіпати тему про повагу до інших на дорозі, я б виділив тих водіїв які ставлять лед лампи в просту оптику :))
19 червня 20:07
NoToRiUs
HeartBreaker, в попередньому коменті були елементи сарказму)Безумовно повага має бути до всіх без жодних вийнятків. Все провірено, жодних скарг тих хто позаду мене їхав не було.Якщо вже зачіпати тему про повагу до інших на дорозі, я б виділив тих водіїв які ставлять лед лампи в просту оптику :))
NoToRiUs,З цим я повнiстю згоден!Анархiя i бездяльнiсть контролюючих органiв та Нацполцiї ще не скоро все змiнить(якщо взагалi змiнить).Це стосуться нажаль не тiльки LED ламп.Я без сарказму,я бiльше про повагу до iнших учасникiв дорожнього руху.)
19 червня 20:19