Ford Focus III Hatchback (🌶️-RED EVIL-🌶️)

Чорний дах. Оновлення візуалу 🖤❤️

Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Вінниця, Україна

Так! Це нарешті здійснилося! Те, про що мріяла цілих три роки, таки зробила! 


Я просто кайфуюю 😍







Без всяких епопей і пригод, без мук самостійної поклейки. Це такий кайф, коли ти приїхав, сказав що хочеш, дав гроші і просто через дві години забрав інше авто 😍

(навіть не уявляю, наскільки морально легше живеться, коли ти маєш гроші закрити всі потреби, якщо я виділивши всього лише 5к на чорний дах, вже була найщасливіша на світі в той день) Та що там приховувати, я вже тиждень щаслива споглядаю на цю «сіру масу» через камеру в дворі 😅 


Опис тут  не потрібен, мамин зірка на весь двір ❤️‍🔥



Коли твоя втома доходить до того рівня, що ти не хочеш драм і не ускладнюєш собі життя, і маючи можливість просто звертаєшся до майстрів, то це кайф 🥰

Плівка оракал (вініл) проста, але її вистачить на 2-3 роки, тому мене це влаштовує. Дозволити собі щось дорожче не можу. Дизайн кастомний на авто з плівкою зробити також не можу, тому маємо що маємо, і радості та щастя від того не менше. 







Тепер у мене є два відкритих запитання: 

  • чи варто затонувати лобове щоб гармонічніше виглядало?
  • чи робити чорні здеркала?

А взагалі все почалося з червоної «кнопки» яка запустила весь процес.



Кришка бачка омивайки, яку на 3d принтері мені роздрукував одноклубник😅 поставивши її я подумала: а чи не помити мені підкапотку?… наступна думка була, що треба спочатку прокладку клапанної кришки двигуна замінити… потім наступна думка: о, там же одразу і зніму наклейки, стоп…. тоді вже треба робити чорний дах 🤭 


P.S. на деяких фото (хто уважний) видно ще одне допрацювання, яке також було важливе і про нього окремий допис буде. (Наступний) 😁

Реклама
Перевіри оголошення онлайн!
Ціна питання 5000 UAH,
Опубліковано: 21 березня 21:08
92 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Mitsubishi Lancer IX
Ото я розумію сєкас))))
Стосовно лобаша, якщо тонувати, то трішки притемнити, а зеркала буде огонь пажар)\
1
27 березня 17:53
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Solomon
Ото я розумію сєкас))))Стосовно лобаша, якщо тонувати, то трішки притемнити, а зеркала буде огонь пажар)\
Solomon, дякую ☺️
Оце «трішки притемними» ще трохи сидить в голові, але ніби відпускає. Чекаю доки пройде, щоб потім не шкодувати)))
А дзеркала вже передумала, червоні то по-багатому)))
27 березня 19:50
Я їжджу на BMW X5 (G05), BMW X3 (G01)
Получилось дуже красиво!!🔥
Що до чорного лобаша, бачу порад дуже багато але скажу з власного досвіду: взяв покататись в знайомого авто з тонованим лобашем на один вечір, було дуже не комфортно і очі адсько боліли після кількох хвилин їзди 🤷🏻‍♂️ тому перед тим як прийняти фінальне рішення рекомендую теж попробувати прокататися з кимось хто має затоноване лобове👍🏻

На рахунок уважності - з переднього бампера повітрозабірники забрала?)
1
27 березня 14:13
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
NoToRiUs
Получилось дуже красиво!!🔥Що до чорного лобаша, бачу порад дуже багато але скажу з власного досвіду: взяв покататись в знайомого авто з тонованим лобашем на один вечір, було дуже не комфортно і очі адсько боліли після кількох хвилин їзди 🤷🏻‍♂️ тому перед тим як прийняти фінальне рішення рекомендую теж попробувати прокататися з кимось хто має затоноване лобове👍🏻На рахунок уважності - з переднього бампера повітрозабірники забрала?)
NoToRiUs, дякую ☺️
За лобове вже відчула різний спектр емоцій)) в мене одна з арендованих електричок (їх є три і періодично змінюються по колу, із-за обставин) одне з тонованим, то емоції від погоди і часу доби різні. Вдень, коли сонячно, я найщасливіша людина і прямо аж собі хочу, сонце не пече, в очі не бʼє, особливо зранку, коли працюєш і ще хочеш спати, ввечері радість пропадає, то катастрофа… а коли ще дощик був то навіть вимушена була поставити авто і не працювати… але світло там погане, моє в рази краще, но те як болять очі після довгої їзди з тонованим лобовим, то все бажання, зробити так собі, відпадає 😁

P.S. так з бампера зняла, але то не про них)) я знову фари переробила🤣 тепер там ідеально все, тільки ніяк допис не напишу розгорнутий про весь досвід з кастомною оптикою 🤭
27 березня 19:45
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Лобове - ні, дзеркала - так.
1
26 березня 18:56
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
veti-k
Лобове - ні, дзеркала - так.
veti-k, та щось за ці дні трошки відпустило, то поки залишу так)) хоча лобове все одно чуток не дає спокою 😅
27 березня 19:35
Чорний дах додає "конячок" будь-якому кольору, а от червоному особливо. На рахунок дзеркал я б не чіпав, а краще розгялнув питання дозатягування стійок у чорний і боковини даху. Типу верх чорний а них червоний, але то все, звиайно, індивідуально.
1
24 березня 14:37
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
broncoUkraine
Чорний дах додає "конячок" будь-якому кольору, а от червоному особливо. На рахунок дзеркал я б не чіпав, а краще розгялнув питання дозатягування стійок у чорний і боковини даху. Типу верх чорний а них червоний, але то все, звиайно, індивідуально.
broncoUkraine, дякую ☺️
А мені навпаки стійки не хочеться чіпати, так виходить ефект панорами, а з ними вже елемент буде цілісний. Дні пройшли і вже ніби все влаштовує, то мене муляло, тому що не звично було без наклейок напевно😅
1
24 березня 23:54
Чорний дах на красному авто дуже гарно виглядає! Супер! Вітаю! З приводу тонування - цілком підтримую. Вважаю що гарне та вирахуване тонування впливає на безпеку та комфорт в кращу сторону.
1
24 березня 08:22
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
SERG_DNEPR
Чорний дах на красному авто дуже гарно виглядає! Супер! Вітаю! З приводу тонування - цілком підтримую. Вважаю що гарне та вирахуване тонування впливає на безпеку та комфорт в кращу сторону.
SERG_DNEPR, дякую ☺️
Одна з електричок на яких їжджу з тонованим лобовим, в день то реально кайф, а от ввечері я не бачу, на жаль, нічого… зір поганенький от і поки не наважуюсь, але остаточного рішення не прийняла поки ще…🤭
24 березня 23:52
Я їжджу на Audi A4 (B9)
я от дивлюсь всі тут такі скучні "не треба лобаш в чорне", а я впишусь "за" бункер🙃
так, треба звикнути, але в результаті і зір нічний прокачаєш, і вигляд буде як треба))
ну а так енівей вигляд вже підпал❤️🖤❤️
1
1
23 березня 02:08
eleventh
я от дивлюсь всі тут такі скучні "не треба лобаш в чорне", а я впишусь "за" бункер🙃так, треба звикнути, але в результаті і зір нічний прокачаєш, і вигляд буде як треба)) ну а так енівей вигляд вже підпал❤️🖤❤️
eleventh, а потым ось так влетиш кудись - а страхова тобі скаже - ей ей.. "ти правила порушив... які тобі виплати.. ти шо пдд не вчив.. не знаєш як лобаш тонувати можна ?"
1
23 березня 22:38
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
eleventh
я от дивлюсь всі тут такі скучні "не треба лобаш в чорне", а я впишусь "за" бункер🙃так, треба звикнути, але в результаті і зір нічний прокачаєш, і вигляд буде як треба)) ну а так енівей вигляд вже підпал❤️🖤❤️
eleventh, дякую ☺️
знаю, що до всього звикаєш)) я ж в свій час коли затонувала авто дуже довго звикала. Перші три дні то був повний розпач по відчуттям… гроші шкода було, думала що буду знімати, потім через тиждень стало легше але всеодно жила щ думкою, що таки зніму і знову ж таки гроші шкода було і вже десь після аж третього тижня я його перестала помічати. Страшно було перестроюватись, відчуття були наче тільки сіла за кермо і манера водіння стала жахливо не впевненою. Але все пройшло і зараз сідаючи в авто без тонування наче гола і всі дивляться, тепер не уявляю як це їздити в «акваріумі» 🤭
Якщо без фанатизму то і лобове можна зробити і все там буде видно, легке тонування як передніх вікон можна робити, але як згадаю знову ці муки звикання, то поки не хочу. 😅
Одна з електричок, на яких я їжджу з тонованим лобовим і чесно мені подобається особливо на сонці вдень, але ввечері там я нічогісінько не бачу, але і світло в ній погане у фордика краще набагато)) Короче думки присутні, але не факт що зроблю 😂
1
24 березня 23:45
Дзеркала я б залишив в колір,а за тонування тільки тобі вирішувати,вночі важкувато буде ,дороги зараз в жахливому стані
3
22 березня 21:29
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
APTICT
Дзеркала я б залишив в колір,а за тонування тільки тобі вирішувати,вночі важкувато буде ,дороги зараз в жахливому стані
APTICT, не знаю кому як, а мені якось стало дешево виглялати саме на моєму фокусі. Дякую, за гарний чіткий приклад як то все було б 🤗
От ти закрив все, це фото побачила і зрозуміла «вже не хочу»
Не кожному авто таке пасує ))
Пасібо от души за фото 🤝😊
1
1
22 березня 23:27
APTICT
Дзеркала я б залишив в колір,а за тонування тільки тобі вирішувати,вночі важкувато буде ,дороги зараз в жахливому стані
APTICT, я б не сказав що з тонованим лобовим важкувато вночі. Так, світло не таке яскраве, але ж і зустрічні не так сліплять. Чомусь мало хто цей плюс тонування бере до уваги. А про день влітку я і не кажу. Я на усіх автівках робив і буду робити тонування. В мене є пост який % на яких вікнах застосовував.
1
24 березня 08:18
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
SERG_DNEPR
APTICT, я б не сказав що з тонованим лобовим важкувато вночі. Так, світло не таке яскраве, але ж і зустрічні не так сліплять. Чомусь мало хто цей плюс тонування бере до уваги. А про день влітку я і не кажу. Я на усіх автівках робив і буду робити тонування. В мене є пост який % на яких вікнах застосовував.
SERG_DNEPR, згодна, плюсів також багато))
Звикати важко, пригадую як звикала коли затонувала все (крім лобового) то тижні три паркувалася з відкрити вікнами. Хоча і досі буває якщо вуличного освітлення немає, то з закритими вікнами припаркуватися не реально, тільки відкривати навіть взимку в -15 мусила спускати. Но все одно мені подобається і звикла, а за лобове знаю що знову прийдеться мучитись перший час і от не знаю, дозрію і зроблю чи залишу так як є)))
24 березня 23:50
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Симпатичненько! Прям другой автомобиль получился.. По лобовому нет.. По зеркалам можно попробовать хуже не будет, а если будет, пленку оторвать и все дела.. :)
3
22 березня 21:03
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
NY
Симпатичненько! Прям другой автомобиль получился.. По лобовому нет.. По зеркалам можно попробовать хуже не будет, а если будет, пленку оторвать и все дела.. :)
NY, дякую 😊
Ну плівку клеїти то платити потрібно, але ось час трохи пройшов, дивлюся на нього і вже починає все влаштовувати)) люди вон доплачують щоб в колір кузова мати, а я тут зібралася в чорний зробити. Хоча є багато автівок на яких мені дуже подобається коли дзеркала чорні 🤭
1
22 березня 23:23
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Camel
Mari, бачив на алліекспресі корпуса для дзерказ в районі 10 баксів. Може буде дешевше замінити ніж поклеїти
Camel, так, я їх також бачила ще давно, і розбирається те все дуже швидко. Це точно дешевше ніж плівка))
23 березня 23:40
Вигляд бомбезний.. ніби панорама стоїть))

Щодо дзеркал - думаю не треба то робити.. тільки спортить вигляд )

а по тонуванню - от тут категорично проти.. оглядовість стає набагато гіршою... а це безпека... так само й бічні вікна.... ну якщо бічні ще не так створюють якіхось незручностей (хоча вони є в темну пору) - то тонований лобаш на темній дорозі - то повна ж..
4
1
22 березня 14:28
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Kyivfan
Вигляд бомбезний.. ніби панорама стоїть))Щодо дзеркал - думаю не треба то робити.. тільки спортить вигляд )а по тонуванню - от тут категорично проти.. оглядовість стає набагато гіршою... а це безпека... так само й бічні вікна.... ну якщо бічні ще не так створюють якіхось незручностей (хоча вони є в темну пору) - то тонований лобаш на темній дорозі - то повна ж..
Kyivfan, дякую ☺️
Та от читаю коментарі, по трохи час йде і думки в купку збираються, це такі пориви бувають, але сама розумію, що певно не варто. З дзеркалами то раніше була лише за червоні, а це щось найшло на мене. Но то так були роздуми))
А тонування може і хочеться, але і здоровий глузд щодо безпеки всеодно бере верх)
1
22 березня 23:21
Mari
Kyivfan, дякую ☺️ Та от читаю коментарі, по трохи час йде і думки в купку збираються, це такі пориви бувають, але сама розумію, що певно не варто. З дзеркалами то раніше була лише за червоні, а це щось найшло на мене. Но то так були роздуми))А тонування може і хочеться, але і здоровий глузд щодо безпеки всеодно бере верх)
Mari, тонування гарною плівкою навпаки безпечніше та ще й комфортніше ніж з прозорим лобашом.
Міф про те що тонування це погано та небезпечно тягнеться ще з 90-х, коли ще не було гарної та якісної плівки. Тоді на вікна ліпили якись чорні пакети котрі ще й спотворювали видимість. З тих пір все кардинально змінилося.
1
24 березня 08:31
Я їжджу на Smart City
З чорним дахом вигляд має гарний! Хоча він і до цього поганим не був)
Стосовно запитань.
2). Так, чорні дзеркала будуть гармоніювати з чорним дахом. Буде гарний ансамбль. Треба робити)
1). Як власник авто з люто затонованим лобовим (у спадок від попереднього власника). Треба спробувати самому і зрозуміти, чи підходить воно. Скажу так: в сонячну погоду - самі переваги - сонце не так сліпить, в авто більш затишно і все виглядає як ніби через темні окуляри. Вдень (явіть якщо похмуро) - взагалі ніяких проблем немає, жодного дискомфорту.
Вночі єдина перевага - не так сильно засліплює зустрічна. Далі починаються проблеми. Якщо вдень через тонування оглядовість погіршується умовно на 20%, то вночі - х2, особливо при поганому вуличному освітленні (або його відсутності). Про неосвітлені заміські траси я взагалі мовчу. Приїзжаючи додому увечері, я неодноразово такий думаю: "Чого на вулиці освітлення таке погане. Чи ліхтарі не працюють?", потім вихожу з авто - а на вулиці "день") Для наочності - фото вулиці на якій проживав. Складається відчуття, що це найосвітленіша вулиця у місті.
1
22 березня 13:30
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Roma_Lukianets
З чорним дахом вигляд має гарний! Хоча він і до цього поганим не був)Стосовно запитань.2). Так, чорні дзеркала будуть гармоніювати з чорним дахом. Буде гарний ансамбль. Треба робити) 1). Як власник авто з люто затонованим лобовим (у спадок від попереднього власника). Треба спробувати самому і зрозуміти, чи підходить воно. Скажу так: в сонячну погоду - самі переваги - сонце не так сліпить, в авто більш затишно і все виглядає як ніби через темні окуляри. Вдень (явіть якщо похмуро) - взагалі ніяких проблем немає, жодного дискомфорту.Вночі єдина перевага - не так сильно засліплює зустрічна. Далі починаються проблеми. Якщо вдень через тонування оглядовість погіршується умовно на 20%, то вночі - х2, особливо при поганому вуличному освітленні (або його відсутності). Про неосвітлені заміські траси я взагалі мовчу. Приїзжаючи додому увечері, я неодноразово такий думаю: "Чого на вулиці освітлення таке погане. Чи ліхтарі не працюють?", потім вихожу з авто - а на вулиці "день") Для наочності - фото вулиці на якій проживав. Складається відчуття, що це найосвітленіша вулиця у місті.
Roma_Lukianets, дякую за відповідь з власного досвіду 🤝
У мене зір ввечері взагалі не дуже, і от жертвувати безпекою і втомою очей, заради того, щоб сонечко не припікало вдень, то не дуже хочеться. Є окуляри від сонця і кондиціонер, а от ввечері нічим крити. Я колись їхала в наглухо тонованому авто, і також була в шоці як ще світло на вулиці коли вийшла з машини. Думала, можливо зовсім легке тонування, але також ризикую викинути гроші на вітер і потім зняти, бо сліпкувата…. ))
1
22 березня 23:16
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
вигляд без наліпок став менш зухвалим, розбійницьким і навіть бандиткуватий 😎😉. Дзеркала можна в чорний. Має виглядати гармонійно.
1
1
22 березня 12:26
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Bal-3
вигляд без наліпок став менш зухвалим, розбійницьким і навіть бандиткуватий 😎😉. Дзеркала можна в чорний. Має виглядати гармонійно.
Bal-3, дякую 😊
Мені без наліпок, наче малотінтій хлопець подорослішав і перестав бути вискочкою 🤭
Але не вистачає, чекаю доки пройде, бо я ще не подорослішала 😂
Так само і за чорні дзеркала, можливо то просто загострення, бо я раніше топила принципово за те, що залишу в колір кузова, а тут щось мене понесло….🤭
2
22 березня 12:30
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Bal-3
Mari, так дзеркала це таке - 5хв і знову червоні 😎
Bal-3, це точно, тим паче ті накладки я вже мастєр знімати 😁🤭
22 березня 14:50
ДХО стало двух цветное🙂или на белый цвет поменяла😀Надо в живую смотреть по фото на понять🤣
1
22 березня 11:08
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
_-GRANTOVOD-_
ДХО стало двух цветное🙂или на белый цвет поменяла😀Надо в живую смотреть по фото на понять🤣
_-GRANTOVOD-_, дхо забрали взагалі, але там були причини на те)) це габарити)
Білий по фен-шую тепер, як законослухняна водійка тепер не ганкстєр 😁🤭
1
1
22 березня 12:23
Без коліс :(
ChatGPT мочить😁😁
Пажежа🔥🔥🔥🔥
Пи.Си.Лобове залиш без тонування,пам'ятай шо ''баба не бачить''🤭😉😁
1
1
22 березня 09:32
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ANSEN
ChatGPT мочить😁😁Пажежа🔥🔥🔥🔥Пи.Си.Лобове залиш без тонування,пам'ятай шо ''баба не бачить''🤭😉😁
ANSEN, о богі, ще диски туди червоні бо мало червоного😂 чат жпт мені також малював таке збочення😅 каже тобі пасуватиме, короче обіжав мене 🤣
1
1
22 березня 12:22
Без коліс :(
Гарно,стильно і ''по-дорослому''.На рахунок дзеркал і лобовухи,ти знаєш мою думку!🤗
Пи.Си.А шо то за майстер був,шо змінив світло з червоного на білий?😁
1
22 березня 09:25
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ANSEN
Гарно,стильно і ''по-дорослому''.На рахунок дзеркал і лобовухи,ти знаєш мою думку!🤗Пи.Си.А шо то за майстер був,шо змінив світло з червоного на білий?😁
ANSEN, дякую 😊
так так, думку знаю 👌🤗
Ммммайстер найкращий, руки золоті і фари гарні 🤭 а яке терпіння має, то вщагалі без коментарів, другий би вже сказав «йди ти зі своїм фокусом😂😂😂
2
1
22 березня 12:20
чи варто затонувати лобове щоб гармонічніше виглядало?
чи робити чорні здеркала?

Не вздумай. От не треба. Ні одне ні інше.
2
22 березня 09:21
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
TipiTip
чи варто затонувати лобове щоб гармонічніше виглядало?чи робити чорні здеркала?Не вздумай. От не треба. Ні одне ні інше.
TipiTip, дякую 😊
То певно весняне загострення і ефект «мало чорного» після клін лука наче пусто. Тому пробирає, але чекаю доки відпусте. Звикаю до нового вигляду і маю вспокоїтись 🤭
22 березня 12:18
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
TipiTip
Mari, зараз вигляд «дорослий», без дитячих пустощів і сільського колгоспінгу. Краще збирай гроші на койли 😄
TipiTip, цілком згодна)) то таке, понімаєш шило в одному місці, але всьо, я його тримаю, треба час і муляти перестане 😅
Я не проти гроші на койли збирати, на все не проти, аби збиралися і все навколо будо добре ;))
22 березня 14:56
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
TipiTip
Mari, я до того, шо не уподобляйся деяким діячам дт, не купуй швидких та дешевих покращень, бо до добра то не приведе.
TipiTip, дякую)) я прислухалася і видихнула, залишу авто в спокої і поживу для себе, дійсно все ж гарно вже 😇
1
22 березня 23:10
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Чорний дах і -наклейки звісно дуже змінило вигляд,я навіть не думав що так змітиться сприйняття авто,а реєстратор а чорний колір нема бажання?😃
Дзеркала то червоні ніби гарно і помітніше на дорозі,хоча якщо заміна накладок 3хв то чого б не пограться🤔
2
2
22 березня 08:38
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Igor3564
Чорний дах і -наклейки звісно дуже змінило вигляд,я навіть не думав що так змітиться сприйняття авто,а реєстратор а чорний колір нема бажання?😃Дзеркала то червоні ніби гарно і помітніше на дорозі,хоча якщо заміна накладок 3хв то чого б не пограться🤔
Igor3564, дякую 🤗
Так, Ігор, навіщо ти мені за регік сказав😂😂😂 він тепер мені муляє 🤭 червоний брала тоді бо він був дешевший на 400грн ніби, а тепер я його за кілометр бачу😅

Дзеркала червоні ніби по-багатому, а от є думка, що поставивши чорні я скоріше за все захочу зняти їх, бо щось мені і так і ні🤭
Треба почекать, може попусте загострення😁
22 березня 12:16
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Igor3564
Mari, чорний балончик,синю ізолєнту на лінзу і матьой#б😅
Igor3564, нє, ну ти не перегібай, синя ізолента то лакшері тюнінх 😅 ти бачив ціни на ізоленту?😂😂😂
1
22 березня 12:27
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Mari
Igor3564, нє, ну ти не перегібай, синя ізолента то лакшері тюнінх 😅 ти бачив ціни на ізоленту?😂😂😂
Mari, подарю якось,за св'ято минувше якраз😁
Чи ізолента не прокатить?👀
1
22 березня 12:32
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Igor3564
Mari, подарю якось,за св'ято минувше якраз😁Чи ізолента не прокатить?👀
Igor3564, ржу😂😂😂 на те свято не ізоленту дарити нада😂😂😂
22 березня 14:54
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Mari
Igor3564, ржу😂😂😂 на те свято не ізоленту дарити нада😂😂😂
Mari, я тож надіявся шо ти скажеш "нах###я мені твоя ізолента"😂😂
1
22 березня 15:08
Класний апдейт! Чорний дах вже круто виглядає — дзеркала в чорний теж буде 🔥 Гармонійно поєднається з дахом і зробить вигляд ще ціліснішим 👍

Я навіть лючок бензобаку перефарбував у чорний рояльний лак 😎 Довго вагався, але тепер він ідеально доповнює дах і дзеркала — дрібниця, а вигляд реально змінює!
1
22 березня 08:25
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
GTD
Класний апдейт! Чорний дах вже круто виглядає — дзеркала в чорний теж буде 🔥 Гармонійно поєднається з дахом і зробить вигляд ще ціліснішим 👍Я навіть лючок бензобаку перефарбував у чорний рояльний лак 😎 Довго вагався, але тепер він ідеально доповнює дах і дзеркала — дрібниця, а вигляд реально змінює!
GTD, дякую ☺️
Замінити на чорне то пару хвилин справи, але от є думка яка не покидає мене, що люди доплачують за дзеркала в колір кузова, а ми їх в чорний 😁
На вашому авто мені подрбається вся комбінація (але ж і авто яке 🔥) а от собі ще думаю, бо то може бути психологічний фактор, що було багато чорних наліпок і тепер не вистачає чорного, поки чекаю може пройде)) а як не пройде , то накладки не дорогі і алік цілодобово працює 😅
22 березня 12:11
Красиво! Стильно.
1
22 березня 05:07
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Mykolay_Grand
Красиво! Стильно.
Mykolay_Grand, дякую 😊
22 березня 12:08
Стосовно дзеркал - не треба, це буде виглядати в кращому випадку як з бідної версії фокуса, коли виробник зажав поставити фарбовані елементи в дзеркала.
Стосовно тонування лобового це на любителя, досі вважаю що кращим рішенням було зняти тонування з передньої частини авто, наче корекцію зору зробив
2
22 березня 01:46
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
fury
Стосовно дзеркал - не треба, це буде виглядати в кращому випадку як з бідної версії фокуса, коли виробник зажав поставити фарбовані елементи в дзеркала.Стосовно тонування лобового це на любителя, досі вважаю що кращим рішенням було зняти тонування з передньої частини авто, наче корекцію зору зробив
fury, в нас з Марі була розмова мабуть в минулому році по поводу чорної криші та дзеркал, мені запамʼяталась її фраза «люди гроші доплачують, щоб дзеркала були в колір авто» і так я вами на всі 💯 згодна)
1
22 березня 10:08
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
DMM
fury, в нас з Марі була розмова мабуть в минулому році по поводу чорної криші та дзеркал, мені запамʼяталась її фраза «люди гроші доплачують, щоб дзеркала були в колір авто» і так я вами на всі 💯 згодна)
DMM, о, даааа🤗 була розмова і досі ця думка присутня, але ж трохи соблазн був «а може» но певно, прислухавшись то це так і залишиться на рівні думки 🤭
1
22 березня 12:07
DMM
fury, в нас з Марі була розмова мабуть в минулому році по поводу чорної криші та дзеркал, мені запамʼяталась її фраза «люди гроші доплачують, щоб дзеркала були в колір авто» і так я вами на всі 💯 згодна)
DMM, я просто розумію чому це хочется зробити) бо коли авто вже доведено до вигляду який краще не зробити то мозок шукає ще щось що можна покращити) тут головне вчасно зупинитись бо межа між стильним авто і аліекспресом зазвичай в парі незначних деталей)

Коли вже нема шо робити то єдине що залишається гратись з дисками або насолоджуватись своїм творінням і витрачати грошики на себе, що взагалі ідеальний варіант)
2
1
22 березня 12:34
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
fury
Стосовно дзеркал - не треба, це буде виглядати в кращому випадку як з бідної версії фокуса, коли виробник зажав поставити фарбовані елементи в дзеркала.Стосовно тонування лобового це на любителя, досі вважаю що кращим рішенням було зняти тонування з передньої частини авто, наче корекцію зору зробив
fury, дякую, так само казала раніше, на запитання чому не поставлю чорні «лопухи» відповідала, що зазвичай це щось з бідної комплектації, знаю що навіть доплачують люди за таке, а тут взяти зняти то якийсь вандалізм вийде 🤭
Тонування то для ідеального зору, до всього звикаєш, але ніби і красу хочеться і водночас не хочеться втрачати оту чіткість. А як чую такі історії «зняв тонування і наче прозрів», то взагалі відпадає бажання робити. Дякую за думку і досвід, мені це важливо))) думки не потрібні відсіюються тоді ))
22 березня 12:06
Mari
fury, дякую, так само казала раніше, на запитання чому не поставлю чорні «лопухи» відповідала, що зазвичай це щось з бідної комплектації, знаю що навіть доплачують люди за таке, а тут взяти зняти то якийсь вандалізм вийде 🤭Тонування то для ідеального зору, до всього звикаєш, але ніби і красу хочеться і водночас не хочеться втрачати оту чіткість. А як чую такі історії «зняв тонування і наче прозрів», то взагалі відпадає бажання робити. Дякую за думку і досвід, мені це важливо))) думки не потрібні відсіюються тоді ))
Mari, коли я зняв з бокових і вночі в дзеркалі побачив автівку я був в захваті, до цього я вночі орієнтувався по світлу фар що б перелаштуватись)

З атермалкою теж не так все просто, бо є злам світла і були моменти коли було дуже не комфортно їздити вночі, очі втомлювались. Та і коли зараз після акваріума сідаю в фієсту з'являється бажання розтонувати задню частину авто, поки вагаюсь але скоріше всього до цього дійде.

Взагалі вважаю що зараз твій фокус виглядає дуже стильно і мені важко уявити що можна ще додати) як варіант якщо сильно вже хочется щось робити то можна спробувати поекспериментувати і зробити глянцеву решітку і пластик туманок)
1
22 березня 12:57
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
fury
Mari, коли я зняв з бокових і вночі в дзеркалі побачив автівку я був в захваті, до цього я вночі орієнтувався по світлу фар що б перелаштуватись)З атермалкою теж не так все просто, бо є злам світла і були моменти коли було дуже не комфортно їздити вночі, очі втомлювались. Та і коли зараз після акваріума сідаю в фієсту з'являється бажання розтонувати задню частину авто, поки вагаюсь але скоріше всього до цього дійде. Взагалі вважаю що зараз твій фокус виглядає дуже стильно і мені важко уявити що можна ще додати) як варіант якщо сильно вже хочется щось робити то можна спробувати поекспериментувати і зробити глянцеву решітку і пластик туманок)
fury, щиро дякую за розгорнуту думку, чути з власного досвіду поради це корисно. Тепер розумію, що маючи не сильний зір, ідею тонування лобового можна відкинути, достатньо бокових вікон, до яких я звикала дуже довго а зараз все добре, не заважає і бачу чудово, але там і легке тонування. Очі втомлюються навіть щ чистим лобовим, тому тема «а може закатати лобаш» буле закрита 🤝👌

За комплімент стосовно вигляду авто зараз, дякую це приємно чути. І вірно сказано, якщо все ок, то роби щось для себе і грошики витрачай на себе. Певно пора зі спокійною видихнути і залишити авто в спокої 🤝😊
1
22 березня 23:08
Я їжджу на Volvo XC60 (1G)
А я читаючи попередній допис морочив собі голову, чому б то цей смайл вона на фару приліпила?, появляється черговий допис і загадка розгадана!. Безперечно біла підсвітка дивиться краще як червона 👌. І не можу не погодитись із іншими, стосовно чорних корпусів дзеркал, то треба зробити.
3
22 березня 00:29
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
AndV
А я читаючи попередній допис морочив собі голову, чому б то цей смайл вона на фару приліпила?, появляється черговий допис і загадка розгадана!. Безперечно біла підсвітка дивиться краще як червона 👌. І не можу не погодитись із іншими, стосовно чорних корпусів дзеркал, то треба зробити.
AndV, да да)) там просто в гаражі було чітко і класно видно, як гарно світить білий колір тому приховала, щоб окремо за оптику написати. Там вже виправлені я дороблені нюанси, через які довелося пройти, щоб мати кастомну гарну і якісну оптику 😊

Чорні дзеркала то так порив думок, але мала вірогідність що я їх зроблю, тому що в колір кузова це типу по-багатому 🥰
22 березня 12:02
Лобове в 35 керамікою, Bravix -ом. Будеш кайфувати, повір, картинка зміниться прям дуже) Сам колись так вагався, тонувати чи не тонувати, вже як рік пройшов і жодного разу не пожалкував що затонував! З плюсів: не так швкарить сонце на торпеду, не так нагрівається салон, на очі набагато легше і приємніше їздити, так як немає контрасту, (типу збоку темне скло, а спереді світле, фокусується краще словом коли все в один тон). Мінусів для мене в тонуванні лобового взагалі немає)) Вже хочу 20 тонувати, бо 35 вже мені мало))) Але то таке)
1
21 березня 23:20
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Bogdan...
Лобове в 35 керамікою, Bravix -ом. Будеш кайфувати, повір, картинка зміниться прям дуже) Сам колись так вагався, тонувати чи не тонувати, вже як рік пройшов і жодного разу не пожалкував що затонував! З плюсів: не так швкарить сонце на торпеду, не так нагрівається салон, на очі набагато легше і приємніше їздити, так як немає контрасту, (типу збоку темне скло, а спереді світле, фокусується краще словом коли все в один тон). Мінусів для мене в тонуванні лобового взагалі немає)) Вже хочу 20 тонувати, бо 35 вже мені мало))) Але то таке)
Bogdan..., от коли чую, як класно коли сонце не пече, то дуже хочу також щоб не пекло, але ж я сліпкувата і розумію що буде важче навіть з гарним світлом. Це той випадок коли хочеться я колеться. Звикаєш так, але не знаю чи наважуся. Картинка одразу з дахом краща буде, але є але… очі треба нові якісні, як колись в молодості 🤭😅
1
22 березня 11:59
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Одними стежками ходимо дивлюсь)) Вітаю! Я от думав собі зробити "панораму", але в мене стіки чорні, тому це дивно виглядало би, а от вашій автівці прекрасно!))
1
1
21 березня 22:55
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Filmmaker
Одними стежками ходимо дивлюсь)) Вітаю! Я от думав собі зробити "панораму", але в мене стіки чорні, тому це дивно виглядало би, а от вашій автівці прекрасно!))
Filmmaker, дякую 😊
так, ми ще й майже одночасно робили 😁
Побачила дату допису і прикинула, що майже в один день)) мені, доречі, зі стійками подобається , виходить як відокремлений елемент, багато заводських авто такі роболять зараз ;))
1
1
21 березня 23:12
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Дзеркала в чорний - гарна ідея. Як мінімум можна спробувати, повинно гармонійно виглядати.
Дах і фари 👍🔥
А от тонування лобового - на любителя.
Хтось бореться з недостатністю світла бо погана оглядовість, а хтось лобаш тонує бо «гарно виглядає»😁
Там хтось за атермалку писав. Краще вже її)
Але ж, то вибір власника перш за все))
1
3
21 березня 22:43
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ShvK
Дзеркала в чорний - гарна ідея. Як мінімум можна спробувати, повинно гармонійно виглядати.Дах і фари 👍🔥А от тонування лобового - на любителя.Хтось бореться з недостатністю світла бо погана оглядовість, а хтось лобаш тонує бо «гарно виглядає»😁Там хтось за атермалку писав. Краще вже її)Але ж, то вибір власника перш за все))
ShvK, дякую ☺️
Доки не було чорного даху, мені в очі не кидалися інші елементи. От, наприклад, за дзеркала чомусь принципово хотіла залишити в колір кузова, а от зараз мені ніби перестали туди вписуватись, і задумалась про «лопухи» вони є чорні і переставити то 4хв роботи))
Лобаш атермалкою вже б давно зробила, якби вона не була таких жостких кольорів, а наприклад темна. Хоча читаю, що є сіра, но треба дивитися в живу)) тонування гарно, але якщо світло хороше і зір 🤭 але то я ще ціни не питала, може передумаю 😅
2
21 березня 22:51
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ShvK
Mari, тонування в будь-якому випадку заберає на себе якість світла. Навіть ідеальне світло після тонування стане просто хорошим)) Чи варто воно того?🤷🏻‍♂️Можливо так, можливо ні. ІМХО - ні, бо це безпека особливо вночі. Але знову ж, все залежить від вподобань і способу використання авто))
ShvK, так, згодна і тут в кожного може бути своя своя думка і вподобання. Мені важко було звикнути до бокового тонування, здавалася що я в коробці і нічого не бачу, а за лобове то і тим паче. Це як ніби і хочеться, і розумієш що не варто, бо безпека і видимість то головне 👌🤝
1
22 березня 09:51
Чомусь я не здивований 🤭, чорний дах дуже просився, тепер це вже дорослий тунінх 😁виглядає просто💣. Дзеркала в чорний однозначно, а лобаш я б рекомендував робити сіру атермалку(юзаю на обох машинах) з середини огляд не змінюється, а ззовні супер 😎 і влітку не так напікає сонечко 🫠. Фари стали більш стримані( по дорослому) 🔥
1
1
21 березня 22:19
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Shmit87
Чомусь я не здивований 🤭, чорний дах дуже просився, тепер це вже дорослий тунінх 😁виглядає просто💣. Дзеркала в чорний однозначно, а лобаш я б рекомендував робити сіру атермалку(юзаю на обох машинах) з середини огляд не змінюється, а ззовні супер 😎 і влітку не так напікає сонечко 🫠. Фари стали більш стримані( по дорослому) 🔥
Shmit87, дякую 😇
чорний дах наче забули додати з заводу (по відчуттям) прибравши ще колись весь хром, мені прямо не вистачало чорноти зверху. Зараз ну кайфую, але… мені мало чорного всеодно 🤣
За сіру атермалку запитаю, тому що отой колір розлитого бензину мене не відштовхує, а тонування смущає бо зір вже не дуже. Хоча зараз катаюсь на тонованому іоніку і з поганим світлом, але звикла і нормік))
Фари оновлені, вже нарешті по ним робота закрита і все дороблено🥰
Дзеркала в чорний можна було давно зробити, але мене тримало те, що за деякі моделі навпаки потрібно доплатити, щоб дзеркала були в колір кузова, тому і свої так тримала 😅
2
21 березня 22:43
Mari
Shmit87, дякую 😇чорний дах наче забули додати з заводу (по відчуттям) прибравши ще колись весь хром, мені прямо не вистачало чорноти зверху. Зараз ну кайфую, але… мені мало чорного всеодно 🤣За сіру атермалку запитаю, тому що отой колір розлитого бензину мене не відштовхує, а тонування смущає бо зір вже не дуже. Хоча зараз катаюсь на тонованому іоніку і з поганим світлом, але звикла і нормік))Фари оновлені, вже нарешті по ним робота закрита і все дороблено🥰Дзеркала в чорний можна було давно зробити, але мене тримало те, що за деякі моделі навпаки потрібно доплатити, щоб дзеркала були в колір кузова, тому і свої так тримала 😅
Mari, згоден, це як з татуюванням одну зробив і понеслась😂. Сіра атермалка реально крута, років з десять назад хотів тонувати звичайною, хлопці порадили її, досі не жалкую і Hulk теж таку отримав 😎доречі йому вийшло в минулому році 2к грн
1
21 березня 23:09
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
AndV
Mari, мало чорного, потягнуло на екзотику чи що? 😁😁😁😁
AndV, боронь боже 😂 ну міру треба знати, я Галя не балувана😂😂😂
1
25 березня 00:12
Гарно) але я чомусь вважав що той чорний дах був давно🤪 чи то мені так здавалось🙂 а те що змінила колір глазок із червоного на білий - це правильно. Так краще 👍
1
21 березня 21:49
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
korporativ-slave
Гарно) але я чомусь вважав що той чорний дах був давно🤪 чи то мені так здавалось🙂 а те що змінила колір глазок із червоного на білий - це правильно. Так краще 👍
korporativ-slave, можливо тому що дах туди просився давно і коли був зроблений, то наче так і було завжди)) мені самій так буває здається 🤭
Ну глазки то окрема тема, там з білим вийшло в рази краще і ефектніше, ніж з червоним. Але все пізнається у порівнянні, треба було через це пройти 😁😊
1
1
21 березня 22:38
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
korporativ-slave
Mari, стовідсотково чорний дах повинен був бути)тому так і здалося 😎 Білі глазки гарно виглядають, червоні то тільки для фото підходять 😉
korporativ-slave, червоні і світили погано, тому було прийняте рішення міняти 😁 для фото топові помаранчеві, і в живу також шикарно їх так і залишили))
2
21 березня 22:54
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
korporativ-slave
Mari, і ще пару моментів:Дзеркала теж у чорний затягнутиЗмінити диски🫣 мені здається що на цю «цибулю» потрібні інші диски🤔🤔🤔
korporativ-slave, диски не рухай 😆 вони гарні і мої любімі)) з ними все ок) і навіть алмазна проточка мені заходить на всі 💯
Виліт рідний, думала за проставки, але передумала, чогось мені без них надійніше)))
Дзеркала приміряю в чорний, то не дорого можна спробувати)) має зайти 😇
2
21 березня 22:57
Mari
korporativ-slave, диски не рухай 😆 вони гарні і мої любімі)) з ними все ок) і навіть алмазна проточка мені заходить на всі 💯 Виліт рідний, думала за проставки, але передумала, чогось мені без них надійніше)))Дзеркала приміряю в чорний, то не дорого можна спробувати)) має зайти 😇
Mari, як то кажуть «карандаши там на смак різні» 😉
Подобається тобі, то і гарно значить ✅

Проставки просяться або ширша гума, хоча якщо ширина дисків не велика, то ширша гума буде бубликом;(
21 березня 23:00
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
korporativ-slave
Mari, як то кажуть «карандаши там на смак різні» 😉Подобається тобі, то і гарно значить ✅Проставки просяться або ширша гума, хоча якщо ширина дисків не велика, то ширша гума буде бубликом;(
korporativ-slave, да, ширша гума була б бубликом, навіть ця трошки пухкенька вийшла))
А сприводу фломайстерів то да, тут все по різному)) я наприклад хочу щоб писали гарно не тільки візуально були красиві 🤭 якби ж то спробувати (позичити а не купити) проставки і зрозуміти норм чи ні, але немає так де взяти спробувати;)
1
21 березня 23:09
Я їжджу на Opel Zafira A
Як завжди - спочатку ,,лайк", а потім читаю )))
Криша візуально як панорама )))
А особливо повеселив хід жіночої логіки - все почалося з кришечки ))))))
1
21 березня 21:20
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Mykola41
Як завжди - спочатку ,,лайк", а потім читаю ))) Криша візуально як панорама ))) А особливо повеселив хід жіночої логіки - все почалося з кришечки ))))))
Mykola41,дякую)) в живу дах на панораму, на жаль, не схожий, але всеодно гарно блистить)) з ефектом панорами ціни завалюють за 300$ 🤭
З логікою даааа😂 це не викорінити, який би я мужик не була, а інколи маленька червона кришечка може запустити ланцюжок подій надалі 😊
2
21 березня 21:29
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Став стриманий мамин красунчик, прям кайф 🥰 на фото з камери наче вагон виглядає, а не хетч, «сірий, сірий», що аж 🔥

Підтікання клапаноі кришки, мабуть біль фокусоводів) в мене таке ж 😆 але краще дах 💯

Пи.си 😎😎😎
1
1
1
21 березня 21:15
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
DMM
Став стриманий мамин красунчик, прям кайф 🥰 на фото з камери наче вагон виглядає, а не хетч, «сірий, сірий», що аж 🔥 Підтікання клапаноі кришки, мабуть біль фокусоводів) в мене таке ж 😆 але краще дах 💯 Пи.си 😎😎😎
DMM, дякую 😘
точно, ти підмітила саме так, як я не знала як пояснити))) «стриманий красунчик» ніби класика, але кастомні фари роблять свою справу і ніби класичне поєднання кольорів, а в комбінації з поглядом- індивідуально 😍
Камера в нас така, плюс дах і спойлер тепер в один колір і довжина повернулася))
ага вагон 😂 скоріше за все маленька тєлєжка😂
доречі, з чорним дахом візуально авто стало виглядати нижче)

Клапанна кришка (болячка всіх фордів) була перед чорним дахом, якщо що 😂 ти ж бачила історію як після заміни відвалився датчик колінвала і я в час пік була проклята всіми водіями на дорозі, які стали в пробку через це 🤫😂 але то наступний допис 😁
1
1
21 березня 21:24
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Mari
DMM, дякую 😘точно, ти підмітила саме так, як я не знала як пояснити))) «стриманий красунчик» ніби класика, але кастомні фари роблять свою справу і ніби класичне поєднання кольорів, а в комбінації з поглядом- індивідуально 😍Камера в нас така, плюс дах і спойлер тепер в один колір і довжина повернулася))ага вагон 😂 скоріше за все маленька тєлєжка😂доречі, з чорним дахом візуально авто стало виглядати нижче)Клапанна кришка (болячка всіх фордів) була перед чорним дахом, якщо що 😂 ти ж бачила історію як після заміни відвалився датчик колінвала і я в час пік була проклята всіми водіями на дорозі, які стали в пробку через це 🤫😂 але то наступний допис 😁
Mari, ааааа бліна, вибач, точно, тоді підкапотку мий, сумніваешься ото 🤣 я як та рибка, три кола по акваріуму та нове життя 🤣

Ща ще скажеш, я вже помила 🤣 ну тебе, заплутала мене 🤣🤣🤣
2
21 березня 21:38
Автор Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
DMM
Mari, ааааа бліна, вибач, точно, тоді підкапотку мий, сумніваешься ото 🤣 я як та рибка, три кола по акваріуму та нове життя 🤣Ща ще скажеш, я вже помила 🤣 ну тебе, заплутала мене 🤣🤣🤣
DMM, 😂😂😂 нєєє, підкапотка брудна, але нічо колись помиємо😅
Ну принаймні в списку бажань є))
Про рибку посміхнуло, я сама така ж, памʼять як у Дорі 😆 живу по блокнотику))
1
21 березня 22:34