BMW X3 (F25) (🔊Pure Sound🔊)

[193] 300 км вартістю 15000 грн

Я їжджу на BMW X3 (F25)
Київ, Україна

Або ж, якщо рахувати 95 бензином, витрата 80л/100 км, ахахах. Як так вийшло? Зараз розповім.

Загалом, давно не було уже записів, і я готував інші, більш приємні, які довелося відкласти тепер. BMW вирішило, що пора, пора видати... ні, не чек, а ще дещо краще.

Повертався із Сумської області у Київ, не проїхав ще і п'ятої частини шляху, як під звук серцезупиняючого "бееем" бачу нову помилку:


"Акумулятор не заряджається". Не круто, взагалі не круто. Моє лице у той момент було приблизно таким


У голові прокручую свої мінімальні знання з автомобілебудування. Акумулятор у нас заряджається від двигуна через генератор. Ну і коли автомобіль у русі, то відповідно, уся енергія на бортову систему береться саме від генератора. Виходить, що він помер? Але як? Авто хоч і BMW, але ж ще не супер старе. Музика моя його висадити не могла ніяк, та і тоді в дорозі вона досить тихо грала на фоні. Ці думки пронеслися буквально за секунд 10-15, доки я знайшов хороший з'їзд, аби зупинитися і обдумати.

Двигун не вимикаю, беру vlinker, тикаю у OBD, запускаю Bimmerlink і відразу лізу дивитися на стан заряду акумулятора.


87% - усе абсолютно нормально. Але це фігня - треба читати помилки, яких трохи та було по різних блоках:

DSC першим взяло на себе удар і відразу показало, що напруга то слабенька.

А по двигуну відразу бачимо причину:

Генератор покинув чат. Ну і на фінал перевірив напругу (нагадаю, що двигун запущений):


Менше 12В - усе працює виключно на акумуляторі, який потроху втрачає заряд. Відчулося і те, що клімат автоматично вимкнув кондиціонер.
Отож, стояти далі посеред поля якось взагалі не варіант, треба рухатися до найближчого населеного пункту, яким є селище Недригайлів. До нього кілометрів 20 було. Вимкнув усіх споживачів енергії, крім ДХО. Заряд акума падав майже на очах.


Зупинився на АЗС мережі BVS - там вдосталь місця аби стати і не заважати іншим, є wi-fi, та і поїсти/попити можна. Акум був на 76%. Напруга упала то 11.7 Вольт.
Тут уже заглушив двигун, нехай собі стоїть. Треба думати, що ж робити далі. Хто не знайомий з місцевістю, знаєте, що до Києва ще досить далеко:


Великих міст по дорозі не буде. Повертатися до Сум також не варіант - це близько 70 км та на додачу блокпост, на якому можна ой як довго простояти. А час у даній ситуації - дуже дорогоцінний. При собі у мене ще була оригінальна зарядка, яку купив у 2023 році. То може настав її зоряний час? Е нє, ніфіга: від розетки заряджати буде до самого ранку, і все одно нічим не допоможе, до навіть 100% акум критично розрядиться за 70-100 км. Міняти генератор? Варіант, звісно. Зателефонував у місцеве СТО, де добрий дядько сказав, що він то поставить новий, але де ж я його візьму? У місцевому магазині автозапчастин такий не продається. Кілька авторозборок, які знайшов на ОЛХ, кажуть "так, є такий, можемо відправити по НП, у вас буде завтра під вечір". Теж не підходить.
(на F25 штатно могло бути два генератора: на 170А та 210А - такий у мене якраз) 

Залишається один варіант, про поєднання якого і марки BMW ходять цілі легенди та анекдоти. Евакуатор😏

З ним також не все так просто. Напрям Суми-Київ не такий популярний, як, наприклад, Одеса-Київ, де вони їздять, наче ті маршрутки Богдан, один за одним. Перші кілька сервісів з евакуації мені відразу відмовили, як тільки почули, де треба забрати авто. Я аж пригадав одну класну ідіому у американців - in the middle of nowhere. Дослівно перекладається, як "посеред ніде".


Один сервіс почав підбирати попутний евак, і такий був, але аж під вечір, а до Києва так взагалі наступного ранку доїде. Журнал викликів у телефоні поповнюється все новими записами, але проблема не вирішується від слова ніяк. На легкому стресі випито три чашки кави, хоча організму бадьорості хоч відбавляй. Нарешті черговий сервіс евакуації дає надію, що прямо у Недригайлові є водій, який готовий найближчим часом рушати на Київ. Однак - це так зване індивідуальне замовлення, а не попутник, від того і вартість буде "трішечки" вищою. Внутрішня жаба навіть не квакнула, адже годинник грав проти нас. Погоджуюсь.

Хвилин через 5 мені зателефонував водій, аби уточнити важливі моменти: вага авто (це легко, трохи більше 2 тон, я ж зважував); чи крутяться колеса (пффф, та Ікс і сам їхати може, правда недовго, ахаха); та кількість пасажирів (нас двоє, якраз помістимося); де саме ми знаходимося (на АЗС).
"Очікуйте, скоро буду" - на цих словах, невеликий камінчик з душі впав. 

Як і обіцяв, приїхав він буквально через 20 хвилин. Хоч я і, наче як, умію їздити, не один раз заїжджав на різні ями та підйомники на СТО (під команди руками керуючих людей, ясно що), але заїзд на евак вважаю задачею із зірочкою все ж. Першими протестувати проти такого трюку вийшли мої HR -35мм пружини та спліттер - не те, щоб вони дуже зменшували кліренс, але деякі заїзди під кутом ставали викликом для Ікса. Обережно дозуючи силу натискання на педаль газу, мені то все ж вдалося. Вистрибнув з тачки і тепер чекати, доки там все надійно закріплять. От би сюди щурів евакуаторних з Подолу, які за хвилину тачку пакують🤣


Загалом по довжині я помістився, а от якийсь F15 уже навряд би. Оцініть самі:


Авто, звісно ж, блокувати не можна, аби сигналізація не вмикалася. Забрав документи та ключі - і гайда у кабіну Мерседесу. Виїхали приблизно о 13:15. 


До вечора у Київ ми то встигнемо без проблем, але ж водієві треба встигнути повернутися назад до комендантської (а це 23 година). Найбільший вплив у цій схемі має Київ зі своїми вечірніми заторами. Пункт призначення - СТО поблизу Куренівського парку (правий берег). Там я планував залишити Ікса і уже з наступного дня замовляти новий генератор, або ж віддавати мій на ремонт. 

Сама ж дорога - та як дорога, незвично тільки, що ти сидиш не у своєму авто, а бачиш його під таким ракурсом😅:


Зупинялися лише на заправках, аби поповнювати запас холодної води - цей вересень ну дуже спекотний, +25-27 градусів.

Перепочинок 5 хвилин і далі у дорогу

Отакі прикольні штуки висять на АЗС


Далі - Пирятин, швидка траса М03, об'їзна Борисполя у бік Броварів, а там на Броварський проспект. Ось уже і Київ. На годиннику 17:30, на СТО вже чекають😁
Північний міст з його цілорічними ремонтами трохи сповільнив, але через півгодини Ікс уже з'їхав на землю. Підійшов мій механік і, як людина розумна (на відміну від мене), він відразу відкрив капот. А поломку довго там шукати і не довелося, вона була прямо під носом. Ремінь генератора трішки того, порвався. Я у той момент такий:


Чому я сам того не зробив? Не усі питання мають відповідь =)
Ну і ок, припустимо, я би дізнався раніше, що коренем проблеми був той нещасний ремінь. Чим би це допомогло? Та нічим - його так же само не купити у малому місті. Можливо, можна там якось підібрати по розміру від іншого авто. Хто ж тільки цим буде займатися?

Ось, витягли злодія


Ремінь фірми Gates. Не схоже на оригінал, правда ж? Все правильно, я його міняв у 2022 році на пробігу 80 тис. км. у Garage Racer. Виникають підозри, а якого "дива" власне так сталося? 27 тисяч для ременя - то не пробіг взагалі. Можливо, фігню якусь поставили при заміні? Пишіть ваші варіанти у коментарях. 

Ага, ну і ще мені дуже пощастило, що ремінь не зажувало ніде, і N20 двигун передчасно не відправився у Вальгаллу.

Підсумок:
1. Ремінь під заміну - якщо усе ок, то завтра уже буде новий.
2. Генератор, скоріш за все, живий. Точно буде зрозуміло після заміни ременя. Зроблю запис тоді.
3. Ціна евакуатора - 12500 грн. 
4. (з позитивного) Економія на паливі - близько 2500 грн🥳

Ще залишу контакт водія, сміливо рекомендую. Раптом вам не пощастить зламатися десь у тих краях - і треба допомога довезти авто кудись:
0663055296 - Олександр. 

Чекає ремінь


Звісно ж, що така поломка у Києві вийшла б дуже економною: до СТО можна і на акумуляторі доїхати. А мені просто не пощастило зловити сюрприз прямо посеред дороги.

П.С. чекаю креативні жарти про БМВ та евакуатор😉


Реклама
10% відсотків знижка!

Ціна питання 12500 UAH, Пробіг 107300 км.
Опубліковано: 24 вересня 01:32
Подія: 23 вересня 13:00
47 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на ГАЗ 2417
Теж такий прикол був,з батьком до Харкова їхали і стали посеред траси,тільки в нашому випадку сам генератор здох,ну і ми на все плюнули,вимкнули в машині все окрім двигуна,благо день був і можна без габаритів їхати було,і поїхали далі поки не знайшли СТО та автомагазин,там купили новий акумулятор,перевірили генератор(якимось дивом він запрацював) і так до Харкова і доїхали
25 вересня 19:23
На BMW йдуть Continental по оригіналу, а цей Gates мабуть якась шляпа китайська.
25 вересня 16:10
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Друже тобі дуже повезло. Мав таку саму проблему теж з реминєм gates.
Після повного ТО та заміни ланцюгів пройшло біля 3-4 місяців.(це біля 3 000 км). Ремінь був також змінений разом зі всіма роліками.
все по феншую наче. Літом на обгоні колони вантажівок відмовив кондіціонер, почав дути теплим повтірям.
Ну ок, думаю поки на дачі, а на днях заїду на СТО перевірю, подивився під капот наче візуально все ок, трішечки запотівший компресор кондея. Через день їду по місту на СТО. бац засвітилась помилка по зарядці (непом*ятаю що саме). Став відкрив капот а там..... все в маслі. Не антифриз, не моторне. Евакуатор - СТО -висновок ремень розпустився по нитках як на твоєму фото і саме найгірше перебив масляні трубки на АКПП (одну трубку як ножем обрізав). Заміна ременю, сальнік колінвала для спокою, б\у трубка на АКПП. Перевірили всі роліки та генератор - все норм. Поставили новий ремінь, помили підкапотку, трохи долили масло в АКПП (до 0.5-0.8 літра). Все працює, все норм. Так і не зрозумів чому компресор кондея скинув фріон, та пари масла з компресора попали на ремінь, можливо це стало причиною його розриву, вірніше він розпустив нитки а потім вже обірвався.
25 вересня 14:01
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
та хай йому грець... напереживався допоки дочитав )))
наче сам я, ото десь там...серед поля..
:)
25 вересня 10:53
😢😢😢
24 вересня 23:35
Я їжджу на Great Wall Hover
І у мене Gates недавно порвався. Але я не впевнений наскільки він був старий.
Замінив знову на Gates.
24 вересня 19:34
Я їжджу на BMW X3 (E83)
Shit happens. Добре, що порваний ремінь не наробив горя під капотом, бо міг.
Тепер переживаю трохи, бо у мене і шків колінвалу і ремінь Gates🫤
24 вересня 16:41
Я їжджу на BMW X3 (F25), MINI Cooper SE
Ох ти і ризиковий тіп, але пощастило... Могло ременем поперебивати патрубки )
1
24 вересня 16:35
Я їжджу на BMW X3 (F25)
strk3r
Ох ти і ризиковий тіп, але пощастило... Могло ременем поперебивати патрубки )
strk3r, Про це мені сказали уже згодом на СТО, що пощастило =)
24 вересня 16:39
Дарма зразу не заглушили тачку.Ремінь могло б затягнути під сальник і наробити біди. І зараз Гараж рейсер відмовився від аналогів ременів на н20.Ставимо тільки оригінал
1
24 вересня 16:24
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Siera
Дарма зразу не заглушили тачку.Ремінь могло б затягнути під сальник і наробити біди. І зараз Гараж рейсер відмовився від аналогів ременів на н20.Ставимо тільки оригінал
Siera, На захист БМВ: у повідомленні про помилку так і писалося, що треба зупинитися і чекати оф сервіс евакуації)
"І зараз Гараж рейсер відмовився від аналогів ременів на н20.Ставимо тільки оригінал" - о, а чого так? До замінників є багато питань?
24 вересня 16:40
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
А шо роблять евакуаторщики коли ремінь генератора рветься в них?🤔🤔🤔😃
4
24 вересня 14:45
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Igor3564
А шо роблять евакуаторщики коли ремінь генератора рветься в них?🤔🤔🤔😃
Igor3564, Нууу, це я запитав у Саші, що нас віз. Каже, що з ним була ситуація, коли віз авто, і тут ламається власне сам евакуатор (у деталі не вдавався, але поломка така, що у полі не вийде зробити). Якось викликали інший евак, аби забрати початково поломане авто, а тоді інший евак уже для поломаного)
1
24 вересня 14:48
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Дивно що ще капот відкрив . Молодець . Є рух вперед .
5
24 вересня 13:39
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Loncheri
Дивно що ще капот відкрив . Молодець . Є рух вперед .
Loncheri , Тест на ICQ здавав. Показало 150)
1
24 вересня 14:45
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
oleh_o
Loncheri , Тест на ICQ здавав. Показало 150)
oleh_o, Ейнштейн курит нервно в сторонке . Гиперлуп не изобрел еще ?
24 вересня 18:57
Я їжджу на BMW X3 (F25)
спочатку гадав що не може генератор покинути чат на такому пробігу, а виявився ремень 🤔
цікаво 🫠
24 вересня 12:06
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Albert
спочатку гадав що не може генератор покинути чат на такому пробігу, а виявився ремень 🤔цікаво 🫠
Albert, Ага, теж ніяк не вірив, що генератор так швидко накрився. А воно он як виявилося. Втім, ще треба дочекатися остаточного ремонту)
24 вересня 14:46
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Ще один камінь 🪨 в гараж рейсер, ну і звісно це питання до якості запчастин, що вони ставлять. Нагадаю, що на лівому березі по ГР політ був нормальний.
24 вересня 11:53
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Michael_777
Ще один камінь 🪨 в гараж рейсер, ну і звісно це питання до якості запчастин, що вони ставлять. Нагадаю, що на лівому березі по ГР політ був нормальний.
Michael_777, Не певен, що до них можуть бути питання. Пройшло 3 роки з моменту встановлення того ременя. Ніяка гарантія таке не покриває
24 вересня 14:48
Я їжджу на BMW X3 (F25)
oleh_o
Michael_777, Не певен, що до них можуть бути питання. Пройшло 3 роки з моменту встановлення того ременя. Ніяка гарантія таке не покриває
oleh_o, тоді питання, до якості запчастин від їх постачальника. В любому випадку це ненормально. Що брендовий ремінь так мало проїхав.
1
24 вересня 15:10
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Michael_777
oleh_o, тоді питання, до якості запчастин від їх постачальника. В любому випадку це ненормально. Що брендовий ремінь так мало проїхав.
Michael_777, Тут згоден. Що фіговий сам ремінь. Ну і он нижче у коментах також писали, що ті Gates якісь проблемні
24 вересня 15:15
Я їжджу на KIA Ceed (3G)
Сам з цих країв, тягув би до Ромнів, там більш-менш нормальні СТО та спеціалісти, виявили би проблему, ремінь замінили б. А так добре, що добре закінчується!
2
1
24 вересня 10:34
Я їжджу на BMW X3 (F25)
solar
Сам з цих країв, тягув би до Ромнів, там більш-менш нормальні СТО та спеціалісти, виявили би проблему, ремінь замінили б. А так добре, що добре закінчується!
solar, До Ромен на самому акумі не дотягнув би ніяк. Це ж ще +- 30 км (залежить від того, де там СТО). А якщо на БМВ буде низька напруга(не знаю, скільки точно вольт), то вона там взагалі у аварійний режим падає, чого не хотілося допускати б =)
Ну і СТО - то добре, але чи є у них потрібний мені ремінь - питання відкрите.

Загалом так, усе добре, усі живі, здорові, що головне)
1
24 вересня 14:52
Я їжджу на Mazda 6 (3G)
Бляха, з цими Gates'ами прям біда якась... Чи то ліваки чи то якість така.... За 6 останніх років один їхній ремінь (з пробігом 50т) порваний по трасі Житомир-Київ на минулій Mazda6 GG і 2 роки тому я не витерпів писку Gates'а на Mazda6 GJ і замінив його на Континенталь. ХЗ що з ними не так....
1
24 вересня 10:04
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
В коментараях правильно пишуть - дивись чи не вклинив якийсь з роликів або сам генератор, ну і стан шківів. Хоча з цим пробігом ще ранувато шківам відригнути. З іншої сторони, це ж бенве...😅
1
24 вересня 09:35
Я їжджу на BMW X3 (F25)
yuzo
В коментараях правильно пишуть - дивись чи не вклинив якийсь з роликів або сам генератор, ну і стан шківів. Хоча з цим пробігом ще ранувато шківам відригнути. З іншої сторони, це ж бенве...😅
yuzo, Так, усе то оглянеться уже безпосередньо на СТО, аби не вилізли нові приколи)

"З іншої сторони, це ж бенве..." - та навіть для БМВ то занадто, ахаха
24 вересня 14:54
Я їжджу на Volvo S60 (2G)
Доречі не у бмв єдиної такі приколи з евіками))
https://driver.top/exp/155706/
1
24 вересня 09:22
Я їжджу на BMW X3 (F25)
SerhiiVolvo
Доречі не у бмв єдиної такі приколи з евіками))https://driver.top/exp/155706/
SerhiiVolvo, Неприємно, звісно, але хоч ближче)
1
24 вересня 14:54
Я їжджу на Volvo S60 (2G)
Ото реально повезло шо грм не підхопив обірваного ременя, бо довелося б ноліки домальовувати до фінальної вартості
1
24 вересня 09:20
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Стресова фігня звісно)))) Раз уж не зміг би доїхати нікуди все одно навіть добре шо то ремінь, хоч тут зекономив... 27к якось дуже мало, на прикладі машин батька в яких вони рвались не один раз по трасі (тільки в нього механіка і його забуксирували куди треба швиденько) зазвичай були нюанси з тим шо він з'єднував. Треба б оглянути шківи і ролики. А ще є кевларові ремені, у мене такий 😅
24 вересня 08:44
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Можливо й правда шків якийсь надколотий або приклинює,варто б оглянути і причину знайти. Та й ремінь запасний в багажнику не завадить-хоча насправді ніхто ж пів машини запчастин з собою не возитиме на всі випадки життя. Закінчилось все добре та й фіг з ним😃
1
24 вересня 08:42
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
Зате ти тепер можеш усім сміливо казати, що як 100% BMWіст їздив на евакуаторі і не осоромив марку. А якщо серйозно, то я в сім'ю теж хочу "хлопчика з карданом" се-то задньопривідний паркетник колись і точно не Мерседес.
В мене на ТАЗіку якось посеред Дарницького мосту в годину пік о 8 ранку лопнув трос зчеплення. Добре що добра людина відразу мене підхопила на «краватку» і дотягнула до Видубичей, а знайомий підвіз новий трос і рожковий ключ на 10. Після того в мене у запасці завжди їздив трос зчеплення з ременем ГРМ.
1
24 вересня 08:29
Було б непогано звернути увагу на стан усіх шківів
3
24 вересня 08:19
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
Гарна пригода 😅 Розкажу з власного досвіду .. Колись давно їхав до Київа Таврією ,машина майже нова ,ніч ,нічєго нє прєдвєщало ,як то кажуть .. До Київа кілометрів 200 і загоряється чек .. Ну як чек ,лампа заряду акумулятора.. Звісно ж першим ділом відкрив капот ..😉 Побачив що ременя генератора немає взагалі .він нас покинув. Що робити ? На акумуляторі багато не проїдеш з лампочками іліча у фарах .. Мізки методично перебирають можливі та не дуже варіанти вирішення проблеми.. Їхав з жінкою (не плутати з дружиною 😅) і вона запропонувала мені капронові колготки зі свого гардеробу ..🤪Іншого варіанту на той момент мій мозок так і не знайшов.. Беру я ті колготки,як міг відміряв потрібну довжину , завʼязав як зміг ,зайве відрізав ,за допомогою викрутки натягнув те що вийшло на шківи ,запустив двигун ,лампа не світиться.. Та й поїхав собі потихеньку не даючи великих обертів.. Так і доїхав до найближчого кіоску з ременями 😀 Отака історія .
6
1
24 вересня 07:58
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
JokerFox
Гарна пригода 😅 Розкажу з власного досвіду .. Колись давно їхав до Київа Таврією ,машина майже нова ,ніч ,нічєго нє прєдвєщало ,як то кажуть .. До Київа кілометрів 200 і загоряється чек .. Ну як чек ,лампа заряду акумулятора.. Звісно ж першим ділом відкрив капот ..😉 Побачив що ременя генератора немає взагалі .він нас покинув. Що робити ? На акумуляторі багато не проїдеш з лампочками іліча у фарах .. Мізки методично перебирають можливі та не дуже варіанти вирішення проблеми.. Їхав з жінкою (не плутати з дружиною 😅) і вона запропонувала мені капронові колготки зі свого гардеробу ..🤪Іншого варіанту на той момент мій мозок так і не знайшов.. Беру я ті колготки,як міг відміряв потрібну довжину , завʼязав як зміг ,зайве відрізав ,за допомогою викрутки натягнув те що вийшло на шківи ,запустив двигун ,лампа не світиться.. Та й поїхав собі потихеньку не даючи великих обертів.. Так і доїхав до найближчого кіоску з ременями 😀 Отака історія .
JokerFox, лайфхак прям😃
Та й насправді ж то знайти дівчину в колготках на трасі простіше ніж новий ремінь на свою машину🤣
4
1
24 вересня 08:47
JokerFox
Гарна пригода 😅 Розкажу з власного досвіду .. Колись давно їхав до Київа Таврією ,машина майже нова ,ніч ,нічєго нє прєдвєщало ,як то кажуть .. До Київа кілометрів 200 і загоряється чек .. Ну як чек ,лампа заряду акумулятора.. Звісно ж першим ділом відкрив капот ..😉 Побачив що ременя генератора немає взагалі .він нас покинув. Що робити ? На акумуляторі багато не проїдеш з лампочками іліча у фарах .. Мізки методично перебирають можливі та не дуже варіанти вирішення проблеми.. Їхав з жінкою (не плутати з дружиною 😅) і вона запропонувала мені капронові колготки зі свого гардеробу ..🤪Іншого варіанту на той момент мій мозок так і не знайшов.. Беру я ті колготки,як міг відміряв потрібну довжину , завʼязав як зміг ,зайве відрізав ,за допомогою викрутки натягнув те що вийшло на шківи ,запустив двигун ,лампа не світиться.. Та й поїхав собі потихеньку не даючи великих обертів.. Так і доїхав до найближчого кіоску з ременями 😀 Отака історія .
JokerFox, колготки то взагалі як класика) я колись був свідком як юсб шнур намотували, але швидко відригнув і потім стяжками пластиковими зробили і ще півночі катались))
2
24 вересня 13:53
ха-ха, була аналогічна ситуація і теж справа була лише в ремені, але в мене прям рвався тричі поспіль. Але момент урвища я відчував миттєво. другого й третього разу я повертався на сто своїм ходом.
2
24 вересня 03:59
Я їжджу на BMW X3 (F25)
orlianskiy_
ха-ха, була аналогічна ситуація і теж справа була лише в ремені, але в мене прям рвався тричі поспіль. Але момент урвища я відчував миттєво. другого й третього разу я повертався на сто своїм ходом.
orlianskiy_, У мене навпаки - взагалі ніяк не відчулося, що ремінь помер. Ото хіба що кондиціонер перестав працювати, але то я списав на неробочий генератор)
П.С. три рази рвався - ухх, жесть просто(
24 вересня 14:43