Porsche 911 (996) (Kurwa Zero Groszy)

911 shit list

Я їжджу на Porsche 911 (996)
Amsterdam, Netherlands

Останнім часом, в голові багацько роздумів про стан Пірша, про те шо треба поремонтувати, те шо бісить, шо доцільно робити зараз, шо потім, а шо взагалі ніколи. Чи треба це робити взагалі, чи може продать і купить пассат, чи може вкинуть всі бабки шо є, або може краще врубити панкуху і катать як є поки шось не відпаде? І ось ця купа думок постійно крутиться туди сюди, міняючи одна одну, переставляючись місцями і займаючи мою оперативну памʼять недоречними калькуляціями які неодмінно приводять до висновку шо, курва, зєро грошей...а жінка ще хоче пилосос, і шкаф, і на море…


Корочє, шоб якось це зібрати до купи, вирішив для себе скласти такий собі «список гівна» з речей які потребують уваги, або просто бісять. Отже with no particular order and subject to further revision мій щіт лист:

  • Не працює музика. Взагалі. Та і хєр з нею. Малий слухає казки через JBLку, в подорожах можна і помовчати, дорогою в офіс слухаю подкасти прям з динаміка телефону як біч
  • Посічена та побита камінням лобовуха. До тогож вибілений від віку та сонця пластик.  Бісить. Треба поміняти через страховку але тоді буде шкода газувать десь по трасі впритул до інших


  • Перестав бризкати омивач лобового скла і здається вода витікає на землю. Треба шось робити. Туди ж додам відсутній піптик омивача фари, але то пофіг на швидкість не впливає


  • пожмяканий і пошкарябаний за 25 років салон. Опційна мняка скуйовджена шкіра на сидіннях не додає шарму, адже все це виглядало як пожмакане дідове крісло ще коли було новим. Спалах на камері звісно робить це все ще гіршим. Вживу не так вже й погано на темному. 

  • шматки якогось поролону шо вилітають з вентиляціі коли кондьор включено на повну. Відома біда всіх 996. З часом здається повилітало вже все, такшо можна сказати пофіксилось само по собі.


  • Підвіска втомилась: відбийники покинули чат ще пару років тому, передні опори скриплять при обертанні керма, вібрація в кермі на швидкості біля 100, передні аморти «шиплять», задні вже витікають і жорстко бахкають на стиках. Про задні аморти було відмичено ще під час першоі діагностики але півтора роки проіздило, зараз стає гірше то ж потрібно шось робити. 

    Хоча голландські дороги настіки рівні що не особливо і помітно втомлені аморти, а заграничні дороги або погані, або вертляві, так що не чутно все інше. Важелі і сайлєнти всі поміняні тож рульожка ще присутня. 

  • Злоєбучі цвіркуни. Начебто нічого критичного, особливо для 25 річної машини, але довбані полутюнінгові подушки двигуна не роБЛЯТЬ життя легшим і допомогли «проявитись» декільком цвіркунам в салоні, кожен з яких цвірчить на певних обертах двигуна. Ну та і пофіг, because race car. А от шо кумаре так це скрипіння механізму люка. Шо кумарить ще більше - те що воно не постійно а рандомно зʼявляється. 

  • Пошкрябаний задній бампер. Ну тут все видно і так

  • під бампером тріснув ще підсилювач бамперу/задній підкрилок, тому тарахтить на колдойобінах та при холодному старті
  • Трохи порепані ущільнювачі вікон. Думаю через них також в салоні вітер чутно більше ніж потрібно
  • Покоцаний передній бампер та поламані «аеродинамічні» щитки  перед колесами

    номер шоб якщо шо

  • Стирчить кришка ейрбега пасажира. Можна сказати шо то стріляна подушка, але інтернет каже шо така шняга траплялась у машин прямо з салону ще в 90х. До того ж історія цього 911 каже шо подушки не бахали

  • Сильно попєцкане за 25 років ЛФП. Мало того що мийки з щітками і 25 років життя, так ще й всякі сновборди на присосках чіплав якийсь дурень

  • Побиті життям диски

    середній рівень втоми на всіх 4х

  • ще в вересні 2023 дилерська діагностика показала що гальмівні диски за товщиною меньше регламенту, але самі ж специ порше класік центру сказали не паритись і катати собі поки колодки не вмруть, бо у них регламент сильно «консервативний»


  • Замʼятий поріг. Десь бордюру впіймав

  • Стерта задня гума 2017 року. Хотів викинути її ще минулої зими, а протягнув ще пару місяців 2025, але зараз вже кількість неанонсованих дріфтів в дощ стала трохи завеликою. Видно що була колись перекачана і стерлась в середині. 

    зовсім стерта

  • Мастило шо підтікає десь з верху двигуна аж до низу і ще збирається на впуску перед дросселем. Судячи з симптомів, це схоже на повільну смерть масловідділювача, або AOS. Мої порше специ підтвердили мою думку і сказали поки не паритись, бо масла там зовсім трохи і схоже що воно видавилось бо було налито прям під максимум. Також в мене зроблена обратка у впуск, то з навіть якщо там мембрана зовсім репне то нічо катастрофічного не станеться. Але  в планах на майбутнє все ж таки замінити і привести все це назад в сток

    задня частина двигуна, вид з під бампера

  • бісячі свістячо гудячі звуки. По перше ранні 996 відомі тим шо на обертах вони чи то свистять чи то гудять. Звісно, з віком це все стає ще більш відчутно через знос всяких там роликів, натягувачів, ціпків, підшипників колес і тд. Але як на мене цей 911 гудить трози задохєра, причому робить він це на різних частотах залежно від швидкості, обертів, фази луни і курсу біткоєна. Тобто це сукупність різних звуків, які викликані різними факторами. Кумарить тіки шо на низьких обертах я їду не з благородним риком 6 циліндрів а з якимось тролєйбусно пилосмоктним гудінням. Інтернетний рісьорч каже що частина свисту може бути повʼязана як раз зі смертю AOS, або з наближенням смерті трубок свічних колодязів, тобто втратою вакууму. І то і інше в мене вже почалось, тож думаю може згодом вдасться трохи знизити рівень шумів.
  • А ще мій механік сказав шо коробка гуде більше ніж зазвичай, але це дорого і я вирішив про це забути нафіг. 

отакий от списочок, зроблений для себе шоб не тримати в голові, буду потім доповнювати та, сподіваюсь, викреслювати якісь пункти. 

А ось фотокарточка зроблена на парковці супермаркету, бо з 5 метрів Пірш виглядає непогано




Опубліковано: 11 червня 15:26
28 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Audi A4 Avant (B9)
Прочитав в сподіванні щось цікаве вгледіти, про що буде цікаві і трішки муторні прєлюбодіянія найближчі пару років, але ж ні - просто типовий перелік типових болячок типового вага типових для нього років. За пару гаражних вечорів переважну частину зробив би сам, на інше забив)
20 червня 13:49
Відвезти авто в Україну, і там за кілька тисяч то все зробити. Або продати.
17 червня 13:09
Я їжджу на Porsche 911 (996)
Chugaister
Відвезти авто в Україну, і там за кілька тисяч то все зробити. Або продати.
Chugaister, та і тут можна за кілька тисяч все зробити
17 червня 16:46
Я спочатку кожен пункт пробував раціоналізувати, але десь до середини тексту я втомився, а під кінець в мене розболілась голова. Бо тут питання навіть не в вартості оцього всього, а в тому, шо поки оце все будеш робити навилазить нових щіт пунктів...
Тому раціональної поради в мене не буде.
16 червня 14:59
Я їжджу на Porsche 911 (996)
TipiTip
Я спочатку кожен пункт пробував раціоналізувати, але десь до середини тексту я втомився, а під кінець в мене розболілась голова. Бо тут питання навіть не в вартості оцього всього, а в тому, шо поки оце все будеш робити навилазить нових щіт пунктів...Тому раціональної поради в мене не буде.
TipiTip, так це не для збора порад було, а для себе, просто шоб не забувати🤣 хоча вже згадав пару косяків додаткових.

Проблема шо потім сів зробив бррррррджжяяяяянь 2-3-4 передачу і як зибіл не пам’ятаєш шо там не так. А тут хопа shit лист. Зручно
16 червня 19:09
Я їжджу на Suzuki Vitara (4G)
Якщо перед кожним пунктом додати, авто 25 років. Буде не так і повного :) кілька моїх знайомих маючі авто 5-7 річні авто, не дешеві німецькі, вважали що там дуже гарний стан, хоча все це було набагато гірше ніж у цьому списку !

Білий пластик німецька авто хімія Koch може трохи освіжити, так само і пластик в салоні. Ну і схоже треба вчитися самостійно полірувати авто, тоді буде чим зайнятися буде менше часу на важкі думки

Але в цілому розумію, сам такий самий. І основна причина чого я все це читав, бо думаю пасат сс 2017 року знайти, чи ось знайшов бокстер з перших рук але 2001 року 😅
1
15 червня 08:40
То добрий стан авто на кажен день. Коли не потрібно турбуватись типу ооо нова цятка, чи подряпина. Сдаёшь та й поїхав. Норм як на мене. Зробити необхідне в технічному плані і вперед.
1
12 червня 21:35
Без коліс :(
https://www.facebook.com/reel/693490103398817/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v
12 червня 07:28
Я їжджу на Volkswagen Bora
Так.
Маю пару зауваженнь.
1) омивачка - або злетів шланг або насос сказав пака або бачок фсьо. Нічого по суті страшного, все можна вилічити самостійно.
2) салон - в гарному стані. Краще відмити гарною хімією, типу Koch, не знаю чи продається в NL, та зробити жировку шкіри, спкцзасобом, типу leather revive (теж не знаю чи продається в тебе). Бо оці складки можуть перейти в заломи, що зразу срака салону. Також в ідеалі зняти оббивку і чекнути, що там з натяжкою. Вийняти крісло і зняти вдома вже, нічого складного там нема.
3) поролон з кондюка - це типова болячка вагів цих років. Поролон летить з заслінок клімату. Знову ж таки - знімаєш торпедо, витягуєш корпус пічки і переклеюєш заслонки, тонкою шумкою наприклад. Краще це робити зараз поки тепло, бо зимою може бути таке, шо пічка перестане гріти. Робити знову ж самому, бо ніде тобі цього в Європі не зробить. Заодно можна чекнути стан радіатора пічки і за можливості замінити.
4) цвіркуни. Перевірити затяжку болтів пластику та стан кліпс, після заміни та дотяжки 90% скрипів піде
5) лфп. Поліровка + віск/кераміка рішить цей трабл
6)гальма. Срачно треба міняти, бо чув про історії коли диски розлітались на ходу.
7) коробка гуде - поміняти масло / перевірити рівень

Ось і все, що я б зробив першочергово, а порядок вибирати тобі)
2
12 червня 03:37
Я їжджу на Porsche 911 (996)
lyaschuchenko
Так.Маю пару зауваженнь.1) омивачка - або злетів шланг або насос сказав пака або бачок фсьо. Нічого по суті страшного, все можна вилічити самостійно.2) салон - в гарному стані. Краще відмити гарною хімією, типу Koch, не знаю чи продається в NL, та зробити жировку шкіри, спкцзасобом, типу leather revive (теж не знаю чи продається в тебе). Бо оці складки можуть перейти в заломи, що зразу срака салону. Також в ідеалі зняти оббивку і чекнути, що там з натяжкою. Вийняти крісло і зняти вдома вже, нічого складного там нема.3) поролон з кондюка - це типова болячка вагів цих років. Поролон летить з заслінок клімату. Знову ж таки - знімаєш торпедо, витягуєш корпус пічки і переклеюєш заслонки, тонкою шумкою наприклад. Краще це робити зараз поки тепло, бо зимою може бути таке, шо пічка перестане гріти. Робити знову ж самому, бо ніде тобі цього в Європі не зробить. Заодно можна чекнути стан радіатора пічки і за можливості замінити. 4) цвіркуни. Перевірити затяжку болтів пластику та стан кліпс, після заміни та дотяжки 90% скрипів піде5) лфп. Поліровка + віск/кераміка рішить цей трабл6)гальма. Срачно треба міняти, бо чув про історії коли диски розлітались на ходу.7) коробка гуде - поміняти масло / перевірити рівеньОсь і все, що я б зробив першочергово, а порядок вибирати тобі)
lyaschuchenko,

1) шланги під багажником потикав, всі на місці. Моторчики гудять і на фари і на скло. Скоріш за все бачок або зʼєднання бачуа зі шлангом, бо 5 літрів омивайки зникли за 3 хвилини і бризкали лише на фари

2) я шарю за салон. Складки і натяжка - так має бути, читай уважніше, то дорога опція «крісло дєда», або ruffled leather. Без приколів. Воно 25 років з тими складками.

3) як справжній ваговод ти всюди бачиш ВАГ, але ця проблема є і в фордах і в мерседесах і в шевролях і у всьом шо їзде через 20 років. Не критично, вже не вилітає нічо.

4) цвіркунів там всього 4 або 5 які я точково навіть пальцем можу заспокоїти. Але просто кумаре шо жорсткі подушки двигуна іх проявили. На початку в машині була повна тиша

5) Кеп. Вже знайшов украінського майстра доя поліровки. Але нема сенсу туди лізти поки бампер подряпаний

6) Історіі ті шляпа і я знаю такі історіі особисто - років майже 20 тому у брата на форестері «вибухнув» брембо диск. Саме для цього приліпив фотку диска: на перфорації нема тріщин взагалі. А навіть якщо б були то там допуски шось до кількох міліметрів на кожній дірці. Та і я не гальмую сильно

7) коробка або хай живе свое життя або це повний ребілд. Напів міри всякі тут не спрацюють. Та і саму коробку мінали півтора роки тому, обіцяли шо масло теж замінили.

Газ в пол і віримо в найкраще
1
12 червня 10:36
Багато в чому погоджуюсь із Okayіtsme.
Є автомобілі для виставок, а є - для життя. І якщо на автомобілі їздиш - він не буде ідеальним, але він буде живим.
Подряпини - вони ж як шрами на тілі, сліди, що залишає життя на пам'ять ) Можна було, скажімо, не кріпити сноуборда на дах, але без цього не було б вражень, спогадів. І це не велика плата.
Багато що з машиною можна зробити самотужки, наприклад, полірнути, і вже буде краще ) Щось можна вважати не багом, а фічею янгтаймера, бо, ну камон, сивина в 40 і зморшки - це теж вже норм ))
Головне, щоб було справне те, що дає радість особисто тобі.
4
11 червня 23:08
Я їжджу на Porsche 911 (996)
ROst.ADventure
Багато в чому погоджуюсь із Okayіtsme.Є автомобілі для виставок, а є - для життя. І якщо на автомобілі їздиш - він не буде ідеальним, але він буде живим. Подряпини - вони ж як шрами на тілі, сліди, що залишає життя на пам'ять ) Можна було, скажімо, не кріпити сноуборда на дах, але без цього не було б вражень, спогадів. І це не велика плата.Багато що з машиною можна зробити самотужки, наприклад, полірнути, і вже буде краще ) Щось можна вважати не багом, а фічею янгтаймера, бо, ну камон, сивина в 40 і зморшки - це теж вже норм ))Головне, щоб було справне те, що дає радість особисто тобі.
ROst.ADventure, насправді мене тіки почала трохи напрягати підвіска, бо відчуття шо я упускаю частину кайфів, ну і гума, бо дріфт по дорозі в офіс це вже перебор. Зато зміг відчути як воно було на старих 911, коли «молоток ручкою вперед»😆

А подряпини і все таке мене не парять. Навіть не крінжую коли дітьо ногами топче порог😆
12 червня 00:10
моя думка така: в автомобілі треба зробити абсолютно ВСЕ, щоб він був в ідеальному стані (наскільки це взагалі технічно можливо)
звичайно, треба пріоритизувати, але зробити треба все
інакше, який тоді взагалі сенс володіти старим Порше?
а якщо жаль грошей, то, можливо, дійсно, краще продати, і не мучити ні себе, ні автомобіль
2
11 червня 21:23
Pomidor
enblr, ну для мене сенс володіння старим Порше це шоб на ньому їздити. А коли все блискуче ідеальне то їздити стає складно
Pomidor, напевно, в кожного різне сприйняття
я ловлю кайф, коли кожен день їжджу на автомобілі, який в ідеальному стані
і не бачу в цьому нічого складного))
11 червня 22:45
Я їжджу на Porsche 911 (996)
enblr
Pomidor, напевно, в кожного різне сприйняттяя ловлю кайф, коли кожен день їжджу на автомобілі, який в ідеальному станіі не бачу в цьому нічого складного))
enblr, брув у тебе вся машина на 5 років новіша ніж мої шини 😂 в мене було декілька нових машин з салону «в пльонках» і це створює зовсім інше сприйняття авто. Коли підтримання блиску, нефарбованості і відповідно риночноі вартості, стає якимось превалюючим елементом володіння. В порівнянні, коли у машини пробіг 4 рази навколо екватора, не рідна фарба з усіх боків і навіть коцки від каміння по всьому склу - це зовсім інший рівень свободи використання машини як машини. Моя улюблена модифікація-пошкоябаний бампер. З того часу я так сміливо паркуюсь задом до стінки🤣 і жодного разу не зачепив до речі
1
12 червня 13:19
Я їжджу на Porsche 911 (996)
enblr
Pomidor, напевно, в кожного різне сприйняттяя ловлю кайф, коли кожен день їжджу на автомобілі, який в ідеальному станіі не бачу в цьому нічого складного))
enblr, у нас так була один раз поїздочка, з купкою 996, по сільским тихим дорожкам поза містом. Першим їхав той шо щотижня катає на треках і не дивиться навіть на стан бампера який виглядає як мішень. А за ним їхав той хто витратив кілька днів і тищу євро на поліровку і керамічне покриття. От другий не сильно був радий коли на швидкості 170 перший наїжжяв на купку камінців і навозу. А першому було пофіг і весело. Я про це
12 червня 13:47
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
enblr
моя думка така: в автомобілі треба зробити абсолютно ВСЕ, щоб він був в ідеальному стані (наскільки це взагалі технічно можливо)звичайно, треба пріоритизувати, але зробити треба всеінакше, який тоді взагалі сенс володіти старим Порше?а якщо жаль грошей, то, можливо, дійсно, краще продати, і не мучити ні себе, ні автомобіль
enblr, щось я по бортовику не бачу страждань ані власника, ані автівки. Обидвоє живуть своє життя. Все старіє, і автівки, і люди. Думаю що навіть у 250 GTO Ніка Мейсона не все ідеально, і це саме тому, що він на ній їздить.
12 червня 10:35
MEDVEDc4
enblr, щось я по бортовику не бачу страждань ані власника, ані автівки. Обидвоє живуть своє життя. Все старіє, і автівки, і люди. Думаю що навіть у 250 GTO Ніка Мейсона не все ідеально, і це саме тому, що він на ній їздить.
MEDVEDc4, я, напевно, не зовсім коректно написав свій коментар
уточню, в ньому я не мав на увазі конкретного власника конкретного автомобіля
коментар стосується володіння легендарними старими автомобілями загалом

p.s. якщо що, це просто моя думка, а не спонукання когось до якихось дій
12 червня 10:42
Я їжджу на Volvo XC60 (2G)
Але все одно легенда!
3
11 червня 19:11
як вже зауважили до мене, гадаю, найкраще робити те, що можеш зробити своїми руками або через що не пройдеш техогляд чи авто стане небезпечним :)
11 червня 18:23
Я їжджу на Porsche 911 (996)
valeru4
як вже зауважили до мене, гадаю, найкраще робити те, що можеш зробити своїми руками або через що не пройдеш техогляд чи авто стане небезпечним :)
valeru4, це авто проходить техогляд зі свистом. І в будь який день без роздумів їде в інщі краіни. Тут мова трохи про інше: не робити машину для наступного власника а робити те шо важливо для себе і зараз. І намагатись пріоретизувати шось з огляду на бюджет.

Бо типу проіздити два роки на порхе з вмерлою підвіскою це наче як втратити велику частину самої суті володіння порхе. Я так зробив з міатою. Поки іздив вона мене бісила, потім полірнул, поміняв підвіску…і продав. По ітогу, зробив для когось
1
1
11 червня 18:50
Я їжджу на Volkswagen Polo Mk5
Кароч, моя експертна думка, до якої я дійшов за роки володіння холодильником і після спілкування з іншими автоентузіастами, така:
Машина ніколи вже не буде такою новою, як у перші 5–10к км після виїзду з салону.

Навіть колекційні, легендарні, збережені в ідеальному стані авто мають свої «але».
Поясню: сусід дав покататись на майже М3, але не М3 яка була дуже збережена. Машина має статус культурної цінності, але від неї інколи тхне, як від бензоколонки. Чек горить на холодну, салон тріщить, як стара хата в Карпатах, і де-не-де помітний легкий не калхоз а кастом. Також я згадав відос де тіп їхав на ф40 в якої просто відпало дзеркало)

Паритись через неідеальність марно. Якщо ти не мільйонер, який може дозволити повний рестовраційний цикл, то завжди будеш йти на компроміс.
У когось мотор у мастилі й мертві аморти, зате кузов як у кота яйця. У когось навпаки - кузов як бобри погризли, зате техніка пушка.
А хтось бере БМВ за останні гроші і щовечора з пацанами п’є в ній пиво.
Кожному свій стілець.

Як бідний емігрант, я для себе зрозумів: фарбувати машину тут я не буду.
А) Дорого.
Б) Якийсь португал на парковці з усією своєю безтурботністю відкриє двері об мою машину — і піде далі радіти життю.
Тому мій вибір то балончики і наждачка.

По технічці те ж саме. У мене стукає рейка. Я, звісно, кажу, що "от-от поміняю", але, швидше за все, вона доживе зі мною до кінця. Бо везти машину в сервіс - muito caro, а вдома умов для заміни нема.

Зате, наприклад, підшипники, які гудять і бісять я можу й сам поміняти.

У багатих власників порше певно свої приколи. Але мої думки такі:

1) Робити те, що тебе реально бісить і що можна зробити дешево або самому. Наприклад, обклеїти салон антискрипом.

2) Робити те, без чого авто стане дровами десь посеред траси. Типу поміняти те що вмерло і вже не "паходіт"

Усе інше не на часі.
8
11 червня 18:10