Tesla Model S (Кошка)

Одеса-Карпаты на Тесле, возможно?

Я їжджу на Tesla Model S
Одеса, Україна

И так, с чего бы начать этот длииинный рассказ, предупреждаю сразу, текста и фото будет очень много, было бы еще больше, но я далеко не всё запечатлел)

Рассказ будет о том, как мы с женой поехали в отпуск, отдохнуть, впервые , с начала полномасштабной, собирались еще до нового года, но так уж вышло, что все совпало только сейчас, и в момент, когда мы уже с електричкой, вместо ДВЗ с двумя баками (бенз и газ)

Ну, хотели поехать, поехали, сколько той жизни, почему бы и не рискнуть прыгнуть в неизвестность )

Сказать что я сильно готовился, ну точно нет, зашел в приложение Plug/Share , проверил чтобы зарядки были хотя бы каждые 200 км , и что в Карпатах есть варианты зарядить машину, вся подготовка заняла минут 10-15 😅

Зная что путь предстоит долгий, и не зная как он пройдет, решили выехать пораньше, и в итоге в 7 утра стартанули.

Первая зарядка была в 120 км от Одессы , в сторону Умани, на заправке Socar, только по той причине, что хотелось утренного кофе, и так как я впервые выехал за город на електричке и не понимал еще что и как по расходу и всему остальному , хотелось подстраховать себя и добавить так необходимых машине процентов, и тут начались первые приколы, текста будет много, но я предупреждал, еще не поздно закрыть эту историю и убежать😂

Заезжая на заправку, вижу что у зарядки стоит другая Тесла, разьем CCS один, и я понимаю что я попал на ожидание, подъезжаю , и вижу что у человека проблемы , зарядка не работает и не заряжает его авто, и понимая что пока не решится его вопрос, мой автоматически тоже затянется, пытаюсь ему помочь, станция дает ошибку, и не дает енергию, начинаю расспрашивать и уточнять что как, в общем, мужчина день как купил Теслу, забирал ее в Киеве и едет в Одессу , подготовка у него была еще более тщательная, чем моя , у него нет зарядки от розетки, переходник CCS на разьем Теслы у него дешевый за 2000 грн(поэтому станция и не работала, он просто не вывозил мощность), и он даже не знает о существовании приложения плаг шейр, и изюминка на торте, он ехал 150 км/ч по морозу -8, как итог, до Одессы 120 км, запас хода по бортовому 33км, по факту наверно 10-15 проехал бы, и единственный вариант доехать, это встретить кого-то на тесле, с правильным переходником, и какого было его удивление и радость, когда такой человек в лице меня приехал на эту же зарядку 😅

Дал ему свой переходник, зарядка сразу же стартанула и всё ок, за минут 15-20 она зарядилась до 50%, и мы решили что не спеша ему точно хватит, и настала моя очередь, я постоял тоже не больше 15 минут и двинул в Умань.

В Умани нас ждал очень крутой хаб от Gou-to-you, три супер быстрых зарядки, со всеми разъемами, и шикарное место отдыха, где есть чай,кофе и всё необходимое для приятного времяпровождения при зарядке , там мы были минут 40, чтобы добить батарею на максимум, и едем в сторону Винницы.





Фото на зарядке и зоны отдыха изнутри, машина заряджается , ты себе спокойно сидишь в тепле пьешь кофе и общаешься с женой, мне понравилось.

Далее Винница, на окружной заскочили на зарядку около автосалонов, поставили, пошли взяли чаю, вернулись, и сразу поехали дальше.



Далее был Тернополь, там не фотографировал, ибо заскочили на зарядку и дальше в путь.

И Ивано-Франковск, и да простят меня люди из этого города , но он мне не зашел от слова совсем , дороги ужасные, развязки неудобные , зарядок 2-3 штуки на весь город нормальных и все, но это все исходя из наблюдений в качестве водителя електрички, в остальном город неплох, красивый, чем-то напомнил Львова, старинные низкие здания, та же архитектура и т.д , там мы переночевали, с утра заехали в какую-то кафешку позавтракать и снова в путь, в этот раз сразу в Карпаты , в место назначения.



Я раньше никогда не был в горах, и вот они на горизонте, зрелище конечно классное, эмоции тоже зашкаливают)



Тут решили сделать фоточку на память о покорении первых Украинских гор американским битком)





Парочка красивых фото, на память о поездке, их конечно намного больше, но не буду травить душу, парочки хватит вполне.

Но я был бы не я, если бы не нашел приключения, горы, плохая связь,навигатор повел в еб*ня и я оказался в таких местах





Понял что оказался в заднице, и вспомнил что я на електричке с батареей в полу, когда поймал пару сочных ударов булыжниками по днищу, и тут я начал переживать, первое, все ли ок с батареей, второе , выбираться отсюда тоже как-то нужно, кое как , со скоростью самой медленной черепахи, я выехал, по пути поймав еще парочку ударов, и переживания только усилились, спустя 20 минут мы доехали до коттеджа, заселились , поставил кошку на зарядку от розетки и шерстить интернет с вопросами по днищу, батарее и т.д 





Почитал что днище у дореста ооочень крепкое , и что если ошибок нет и машина едет как и ехала, можно не переживать особо, чутка попустило, но не полностью, на следующий день поехали на озеро Синевир, и почти сразу нашли по пути естакаду, куда благополучно заехали оснотреть днище, как итог, пару царапин и всё , и тогда у меня отлегло.





Доезжаем до озера, чекинимся и идем гулять )



Тут попрошу прощения, будет еще немного красоты, не могу не поделиться









Ну и на красотах тут уже остановлюсь, обещаю)

После прогулки пошли покушать в колыбу, бограч,банош, все как положено, и дальше кататься.

На следующий день пришла пора двигаться дальше, жене захотелось посмотреть оленью ферму , поэтому едем в сторону Хуста, так мы и оказались на краю географии)





И там настает время сворачивать в сторону дома, заряжаемся на выезде с Карпат


И едем в сторону Львова

во Львове по приезду заряжаемся чтобы с утра сразу махнуть на Одессу, гуляем, и на следующий день в 6:30 утра едем в сторону дома, дальше почти без фото, маршрут почти идентичен , Тернополь, Винница , Умань, Одесса



Тут мы уже едем обратно по киевской трассе

дорога Львов- Одесса заняла около 12 часов суммарно.

Какие выводы и впечатления ?

Путешествовать на електричках можно и нужно, это отдельный кайф, тишина в поездке, комфорт который дает огромный седан, динамика отлично помогает в обгонах, адаптивный круиз вообще что-то из области фантастики в плане удобства, и честно, еще по пути в Карпаты я перестал особо смотреть на расход, запас хода и т.д , я просто останавливался раз в 2-2.5 часа взять чай или кофе, выпивал его, и ехал дальше , машина за это время успевала нормально зарядится, за исключением пары зарядок , мощностью 50 кВт , там мы включали серию из сериала и смотрели поедая что-то вкусное )

в формате отдыха и путешествий , понял что такой формат и темп мне нравится намного больше, чем сесть и лупить без остановки, намного меньше усталости и намного приятнее впечатления от поездки в целом.

Но, если вы человек обратного мышления, либо куда-то спешите , по работе и т.д , то тут конечно електричка не лучший вариант, отрицать это глупо, и с физикой не поспоришь, заряжается любая електричка все-равно дольше, чем заправляется любой бак, любого топлива)

Поэтому выводы, если они конечно нужны,делайте саме, каждому как говорится свое, но мне в целом пока заходит вся эта тема)

Ах да, деньги, куда же без них, это нифига не дешево,ахах, средняя цена 1квт 16.5 -19 грн , и учитывая что у меня не самая новая електричка с полным приводом, кушает она тоже неплохо, поэтому по деньгам на трассе выходит чутка дороже чем фьюжен на газу,но , 90% времени я катаюсь в городе и заряжаюсь дома от розетки, так что в целом вообще не парюсь.

итог: 

2400 км за 5 дней

9000 грн ну или около того на зарядки, даже чутка меньше, еще осталось в приложениях 

и масса положительных эмоций )


Ціна питання 9000 UAH, Пробіг 165580 км.
Опубліковано: 27 лютого 06:50
34 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Оо, про удари знизу пам'ятаю свою поїздку по Карпатах на мегані, ввечері перед виїздом якраз класний металевий захист поставив і спокійно по камінцям всі кросовери обганяв)) але на теслі б думаю так не робив 😄
1
03 березня 10:47
Дуже крута розповідь і гарний досвід!)
Скажу і свою думку на ці коментарі🤣
Як я помітив, то всі розхід порівнюють з двз не дуже коректно!! Давайте візьмемо двз в такому класі!! З таким комфортом! З такою вагою та потужністю!! І хай хто не говоре, але там витрати на паливо будуть точно більші на 20-50%. В мене була можливість порівняти. Ми їхали двома авто: моя Тесла та айді а8 4.0бенз! То там витрата 14л/100. Якщо шукати чисто економію, то всі би їздили на Пежо 1,2дизель. А так кожен шукаю для себе компромісу у витратах, комфорті та емоціях! І ще потрібно врахувати що зараз війна, наша енергосистема не в кращому стані. Я впевнений що з приходом перемоги, цих зарядок буде купа! І для кожного відчуття відпочинку та подорожі різні. Погоджуюсь тільки зі швидкістю зарядки та заправки. Але щоб зрозуміти що таке електромобіль, потрібно тільки з ним пожити деякий час. У мене немає знайомих хто перейшов з електро на двз. В усьому є свої+\- І саме головне,не має різниці де ти живеш, важливо чи є де у тебе зарядити авто. Гараж, будинок, біля квартири, парковка і тд. Якщо є, то електричка це точно про економію в першу чергу! Хух, вибачте) прорвало😂 Вибачайте)
1
1
01 березня 21:46
Я їжджу на Tesla Model S
Lelik3693
Дуже крута розповідь і гарний досвід!)Скажу і свою думку на ці коментарі🤣Як я помітив, то всі розхід порівнюють з двз не дуже коректно!! Давайте візьмемо двз в такому класі!! З таким комфортом! З такою вагою та потужністю!! І хай хто не говоре, але там витрати на паливо будуть точно більші на 20-50%. В мене була можливість порівняти. Ми їхали двома авто: моя Тесла та айді а8 4.0бенз! То там витрата 14л/100. Якщо шукати чисто економію, то всі би їздили на Пежо 1,2дизель. А так кожен шукаю для себе компромісу у витратах, комфорті та емоціях! І ще потрібно врахувати що зараз війна, наша енергосистема не в кращому стані. Я впевнений що з приходом перемоги, цих зарядок буде купа! І для кожного відчуття відпочинку та подорожі різні. Погоджуюсь тільки зі швидкістю зарядки та заправки. Але щоб зрозуміти що таке електромобіль, потрібно тільки з ним пожити деякий час. У мене немає знайомих хто перейшов з електро на двз. В усьому є свої+\- І саме головне,не має різниці де ти живеш, важливо чи є де у тебе зарядити авто. Гараж, будинок, біля квартири, парковка і тд. Якщо є, то електричка це точно про економію в першу чергу! Хух, вибачте) прорвало😂 Вибачайте)
Lelik3693, дякую за коментар 👍
Я не люблю сперчатись з людьми і щось доказувати, тому навіть не намагався описати те, що ти описав, дійсно, якщо порівняти те що дає електричка і чого не дає, умовно кажучи, я для себе на зараз бачу набагато більше плюсів, що стосується динаміки, ні одна машина з ДВЗ не дає такого досвіду у плані динаміки, я не кажу тільки про теслу , тут є потужність, я кажу загалом, навіть китайці та всілякі Ваги, у яких близько 200 коней, мають більш приємну динаміку порівнюючи з ДВЗ, і це не тільки приємно, а і дуже зручно, а розумієш ти це тільки згодом,звикнувши до машини, у плані економії, ну тут питання також цікаве, наприклад я купував електричку в першу чергу для того, щоб отримати новий досвід від їзди і нові емоції, і я отримав в те і інше сповна, економія від розетки це більше як приємне доповнення до цього)
На рахунок порівнянь з ДВЗ, 80% людей, якщо не більше, майже ніколи не сиділи за кермом електрички і не мають повноцінного досвіду, але чомусь вважають за потрібне доказати всім що ДВЗ краще, я не знаю як повернеться життя надалі, але поки бачу, і впевнений, що такий новий досвід мені подобається )
02 березня 08:05
Yevgen_
Lelik3693, дякую за коментар 👍Я не люблю сперчатись з людьми і щось доказувати, тому навіть не намагався описати те, що ти описав, дійсно, якщо порівняти те що дає електричка і чого не дає, умовно кажучи, я для себе на зараз бачу набагато більше плюсів, що стосується динаміки, ні одна машина з ДВЗ не дає такого досвіду у плані динаміки, я не кажу тільки про теслу , тут є потужність, я кажу загалом, навіть китайці та всілякі Ваги, у яких близько 200 коней, мають більш приємну динаміку порівнюючи з ДВЗ, і це не тільки приємно, а і дуже зручно, а розумієш ти це тільки згодом,звикнувши до машини, у плані економії, ну тут питання також цікаве, наприклад я купував електричку в першу чергу для того, щоб отримати новий досвід від їзди і нові емоції, і я отримав в те і інше сповна, економія від розетки це більше як приємне доповнення до цього)На рахунок порівнянь з ДВЗ, 80% людей, якщо не більше, майже ніколи не сиділи за кермом електрички і не мають повноцінного досвіду, але чомусь вважають за потрібне доказати всім що ДВЗ краще, я не знаю як повернеться життя надалі, але поки бачу, і впевнений, що такий новий досвід мені подобається )
Yevgen_, 100%))) За 1,5роки, в мене з самих ярих прихильників двз(які з мене сміялися) вже 3 чоловіка купили електрички🤣 От і всі висновки)) Жалко що люди замість того щоб спробувати щось нове і порівняти-ідуть по типу, нове значить галіме. Це як про солдепію, - «от раніше люди жили, два гарнітура на село»😂
2
02 березня 10:48
Купив би теслу ще раз, якби вже знав шо Ілона припез....дяна?
27 лютого 22:31
Я їжджу на Tesla Model S
Justme81
Купив би теслу ще раз, якби вже знав шо Ілона припез....дяна?
Justme81, якщо так сильно все політизувати, бренд Volkswagen у часи другої світової також має багату історію, тому таке, намагаюсь не повʼязувати такі речі)
А в того дебіла всього 20% акцій компанії, і його звʼязок з теслою здебільшого переоцінений 👌
1
27 лютого 22:53
тільки з'їздив машиною до Риму ..... ледве встиг до кінця відпустки))) страшно уявити скільки часу потрібно щоб поїхати туди Теслою)
4
27 лютого 13:43
Я їжджу на Tesla Model S
Dextron
тільки з'їздив машиною до Риму ..... ледве встиг до кінця відпустки))) страшно уявити скільки часу потрібно щоб поїхати туди Теслою)
Dextron, та не сильно більше доречі, у Європі з зарядками набагато краща ситуація)
27 лютого 16:54
Я їжджу на Porsche 911 (996)
Yevgen_
Dextron, та не сильно більше доречі, у Європі з зарядками набагато краща ситуація)
Yevgen_, сильно сильно більше, якщо зупинятись кожні дві години
1
27 лютого 21:34
Я їжджу на Tesla Model S
Pomidor
Yevgen_, сильно сильно більше, якщо зупинятись кожні дві години
Pomidor, добре, не буду сперечатись )
27 лютого 22:42
Я їжджу на Porsche 911 (996)
Yevgen_
Pomidor, добре, не буду сперечатись )
Yevgen_, можеш подивитись в моєму бортовику також про подорож в гори з компанією інших машин серед яких були і бензинові і дизелі і електрички. Якщо коротко - у елеткро ауді на маршруті Нідерланди-Німеччина-Австрія все те саме як і в тебе було: десь не працює зарядка, десь черга, десь не та напруга. По ітогу те шо у двс займало 10-11 годин у електрички вийшло в 15-16
27 лютого 23:25
Я їжджу на Porsche 911 (996)
Yevgen_
Pomidor, добре, не буду сперечатись )
Yevgen_, наступного тижня також ідемо разом з електричкою на 1000км. Буде звіт потім
1
27 лютого 23:26
Я їжджу на Tesla Model S
Pomidor
Yevgen_, наступного тижня також ідемо разом з електричкою на 1000км. Буде звіт потім
Pomidor, подивився, минулу читав і лайкав вже до цього, тому чекаю нові пригоди )
1
27 лютого 23:29
ще раз впевнився, що краще поїжджу іще на двз)
я так розумію, поїздка електричкою по факту виходить не сильно дешевше ще і за рахунок того, що на кожній заправці ти щось купляєш поїсти/попити. Бо не будеш же сидіти чекати з порожніми руками. Так, це непрямі витрати на заряджання, але з бензом/дизелем їх майже немає тому що середній час на заправці - 5/10 хвилин, і зупинка кожні +-500 км
1
4
27 лютого 11:05
Я їжджу на Tesla Model S
Falling_Higher
ще раз впевнився, що краще поїжджу іще на двз) я так розумію, поїздка електричкою по факту виходить не сильно дешевше ще і за рахунок того, що на кожній заправці ти щось купляєш поїсти/попити. Бо не будеш же сидіти чекати з порожніми руками. Так, це непрямі витрати на заряджання, але з бензом/дизелем їх майже немає тому що середній час на заправці - 5/10 хвилин, і зупинка кожні +-500 км
Falling_Higher, ну тут треба дивитись у проміжку часу, так, їдучи далеко ви не економите , але по місту , заряджаючись вдома ви їздите майже безкоштовно, і отримуєте максимум задоволення від їзди, повірте, + у вас немає ніяких ТО раз на 8-10 тисяч, лише заміна рідин раз на 40-50, яка по ціні як одне стандартне ТО ДВЗ, і на дальню дистанцію це вигідно, але, якщо переважають трасові пробіги, тут окрім комфорту і динаміки плюсів не багато буде)
2
27 лютого 11:24
FT-MK2
Falling_Higher, я на Баку 1000 можу проїхати . Бак 105л під горло
FT-MK2, не всім так повезло) у мене приблизно 700 км на баку
1
27 лютого 15:22
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Підскажіть якими додатками користуєтесь? Можливо в якомусь є функціонал по типу, виставив ренж машини і вона показує де потрібно заправлятись під час подорожі?
1
27 лютого 10:42
Я їжджу на Tesla Model S
Camel
Підскажіть якими додатками користуєтесь? Можливо в якомусь є функціонал по типу, виставив ренж машини і вона показує де потрібно заправлятись під час подорожі?
Camel, у додатку PlugShare, можна додати авто на я кому ви пересуваєтесь, воно може допомогти прокласти маршрут, виходячи з вашого пробігу на одному заряді і враховуючи який у вас порт зарядки, показуючи тільки зарядки, які будуть підходити
1
27 лютого 10:46
Черговий доказ, що електричка тільки в місті має сенс якщо живеш в будинку і можеш заряджатись по дешевому тарифу. По витратам вийшло дорожче ніж на дизельному авто, по часу довше)
3
2
27 лютого 09:02
Я їжджу на Tesla Model S
OleksandrM
Черговий доказ, що електричка тільки в місті має сенс якщо живеш в будинку і можеш заряджатись по дешевому тарифу. По витратам вийшло дорожче ніж на дизельному авто, по часу довше)
OleksandrM, частково згоден, але все залежить від формату експлуатації, Ви, бачу багато їздите, по 30-40к у рік, тому електричка взагалі немає сенсу.
Я проїжджаю у рік 12-15к кілометрів, із яких 10 суто по місту, і маю можливість заряджатись вдома від розетки, і як висновок, отримую великий,вмістковий ,комфортний седан, з повним приводом і динамікою 4 секунди до 100, з затратами в грошах, набагато дешевше будь-якого дизелю, тому для мене ок як раз)
27 лютого 09:25
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Если я правильно перевел в потребленные литры ДВС, то выходит, что на жидком топливе этот маршрут проходится с расходом ~7 л/100км. Что более чем достижимо на большей части авто.
1
27 лютого 09:00
Я їжджу на Tesla Model S
Xabr
Если я правильно перевел в потребленные литры ДВС, то выходит, что на жидком топливе этот маршрут проходится с расходом ~7 л/100км. Что более чем достижимо на большей части авто.
Xabr, да, все верно, все вышло бы чутка дороже, если бы не розетка в коттедже, там мы заряжались два дня бесплатно)
27 лютого 09:06
👍
Гарна подорож, вітаю!
Але перша думка, як тільки побачив заголовок поста - "Так, звичайно можна доїхати. Дня за три доїдуть. Ну або за два." Згоден з вами повністю - електричка для міста. Оці "пригоди" по дорозі з занятими або непрацюючими зарядками та черкання пузом по камінню - 🤦🏼‍♂️
2
1
27 лютого 08:38
Я їжджу на Tesla Model S
capitanmn
👍Гарна подорож, вітаю!Але перша думка, як тільки побачив заголовок поста - "Так, звичайно можна доїхати. Дня за три доїдуть. Ну або за два." Згоден з вами повністю - електричка для міста. Оці "пригоди" по дорозі з занятими або непрацюючими зарядками та черкання пузом по камінню - 🤦🏼‍♂️
capitanmn, на рахунок пузом каміння тут скоріше те, що вона сама по собі дуже низька, а в іншому так, поки інфраструктура в Україні не дозволяє просто сісти та поїхати у будь-яку точку країни ,будучи впевненим що зможеш зарядитись у будь-який момент)
1
27 лютого 08:41
Я їжджу на Tesla Model S
Xabr
Yevgen_, імхо, формат авто не для подорожей по будь-яким дорогам без асфальту. Занадто пузотерна. Ще й думати де зарядити в диких горах
Xabr, так , седан в цілому не для поїздок у гори, ще й такий )
Але ж як стелить по гарній дорозі😁
27 лютого 11:44
Я їжджу на Mitsubishi Pajero (4G)
Гарна розповідь, чудовий тріп, а досвід безцінний!
Дозволю собі висловити свою думку (це виключно моє враження та висновки) :
В сучасних реаліях електромобіль це Утопія. Він себе оправдовує, якщо є власний будинок і потужна зарядка (на ніч), та місце зарядки на роботі, при умові поїздок дім - робота в межах міста.
А оце дрочево шукати зарядки в подорожі, брєд.
Чому я так думаю? Бо я люблю їздити і їздити на великі дистанції (1,5, 3 чи навіть 4 тис км в один бік), а ше, як ми подорожуємо, то їдемо туди, де нам подобається. Запас ходу на одному баку я маю в межах 700 - 800 км.
5
27 лютого 07:13