BMW 5 series (F10) (BMW F10 Almost Full)

xHP by xAutomotive - рік використання та незначний нюанс

Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Львів, Україна

Пройшло більше року з тих пір як я прошив свою АКПП за допомогою xHP. І тепер можу скласти якийсь відгук використання "кастомної" прошивки для АКПП ZF8HP45.

З позитивного:

  • чудове та плавне перемикання передач
  • порівняно зі заводською прошивкою на деяких передачах зникли деякі затупи які з'являються у всіх автомобілях на цих коробках, окрім тих які виїхали тільки з конвеєру
  • відображення передач дуже корисне і дивно, чому BMW надалі не відображає таку звичайну інформацію у режимі "D" - Drive

Але, нажаль як завжди у моєму випадку все не без нюансів:

  • Мені дуже не подобається робота коробки у її спортивному режимі. Вона наче це робить вже занадто швидко, що більше доставляє дискомфорту. Можливо, припускаю, що якщо АКПП вийшла тільки із заводу, то працює все значно краще, але нажаль перевірити це та можливо спростувати надзвичайно складно. Але у звичайному режимі все працює настільки чудово, що перемикати її у "Sport", сенсу немає.

  • Також з особливих випадків які мабуть зустрічаються один раз на мільйон, це те що коли я вмикаю Start/Stop (так, я інколи ним користуюсь), то мій автомобіль видає досить серйозну помилку:


І повірте, вперше коли я це побачив, у мене ледь інсульт не відбувся. Уявіть ситуацію: вечір, стоїте ви у величезній корці, думаєте, мабуть ввімкну я Start/Stop, адже стояти доводиться ледь не по хвилині. І тут раптово виникає страшний звук для будь-якого BMW-шника, за яким відбувається відображення помилки: "Трансмісія перегрілась". Так як, я все ще як справжній BMWшник, дістаю ноутбук, підключаю діагностику і бачу, що все добре із цією температурою. Після того як автомобіль завівся знову, ця помилка зникла.

Що ж, як виявилось, чомусь, ця помилка виникає завжди саме у той момент, коли автомобіль призупиняє роботу двигуна за допомогою Start/Stop. І мабуть більшість зауважить, та і що? Хто взагалі використовує цей функціонал?

А я використовую, на залізничних переїздах, у моменти коли потрібно зупинитись десь ненадовго, але зупиняти двигун немає сенсу. Коли стою у черзі на McDrive тощо.

І кожен раз бачу: "Transmission overheated." Це надзвичайно мене вибішувало, але якось не доходили руки до того, щоб зайнятись цим питанням. Пошуки у мережі інтернет не дали результатів та і ні у кого з тих людей які ставили собі xHP теж такого не було. І як завжди я стикаюсь із ситуаціями, з якими ще мало хто стикався до цього.

Я вже настільки почав ігнорувати помилку про перегрів АКПП, що якби мабуть він в мене і стався, я б теж подумав, що це все як завжди:


Однією із теорій, яка виникла у моїй голові, це те, що мій автомобіль який із заводу виїхав повністю у дорестайлинговому варіанті і я його самостійно практично повністю переобладнав у рестайлингову модель за електронікою.

Таким чином, як я думав, у нас є модуль DDE - із доресталинговою прошивкою, більшість інших основних модулів встановлені у автомобілі рестайлингові. Заводська прошивка у модулі АКПП, також дорестайлинговий. І скоріш за все xHP встановлює прошивку рестайлингову. Чому я так вважаю?


Як я вже раніше описував увесь принцип кодів та опцій у автомобілях BMW у своїх дописах про кодування. А про це все можна почитати тут

Тобто мій оригінальний код: XA11 (pre-LCI) змінився на 5C91 (LCI). І мабуть по цьому xHP розуміє, що автомобіль рестайлинговий. Тому я тільки зараз після позачергового використання системи Start/Stop та помилки про перегрів коробки, вирішив все ж спробувати. А що якщо спробувати автомобіль прошити із заводським номером кузову.


Тому, моє завдання, відкотити прошивку до заводської, запустити E-SYS, відредагувати файл комплектації мого автомобіля, завантажити його у автомобіль та знову спробувати прошити за допомогою xHP все.

Для початку я переглянув як програмне забезпечення виглядало у моєму блоці з поточною прошивкою xHP:



Віднайшов як виглядав мій модуль АКПП у стоковому варіанті:



Ну що ж, починаємо, але цього разу вирішив скористатись WI-FI OBD Enet адаптером MHD, який я вже давно придбав за 85$, але користувався тільки для того, щоб діагностику зробити з телефону:



У випадку використання його з телефону для роботи з xHP та xDelete, є один великий мінус. Немає змоги використовувати інтернет та цей адаптер одночасно (використовую телефон на ОС Android).

Видаляємо прошивку xHP:






Підключаємось знову до комп'ютера та редагуємо наш файл комплектації:



Встановив оригінальний тип кузову та часовий критерій, а саме: XA11 та 0312.

Заливаємо оновлений файл назад у автомобіль:



Детальніше про це все та увесь процес я вже описав у своєму блозі, ось тут.



Зчитуємо знову файл із автомобіля, щоб переконатись, що все виконалось як слід:


Повертаємось знову до телефону із xHP:



Як бачимо, тип кузову визначається коректно, але от тут я помітив, що у полі Hardware знаходиться версія блоку, тому у цей момент з'явились сумніви чи це якось взагалі вплине на прошивання модулю АКПП. Але так як ми вже майже все закінчили, то продовжуємо.

Запускаємо процес та обираємо Stage 2, який у мене вже був встановлений раніше та який мене цілком влаштовує:





Також, не забуваю повернути файл комплектації у попередній вигляд, так як використання заводського типу кузову та часового критерію вже давно не є коректним для мого автомобіля:



І дивимось, чи змінилось, щось у самій коробці та її програмному забезпечені:



Нажаль, нічого не змінилось із попереднім варіантом. Сумнівів, що ця проблема зникне, стало ще більше.

Але все ж, потрібно знову усе перевірити на практиці. Під час наступної поїздки обов'язково на світлофорі ввімкнув Start/Stop.

Що ж, диво не відбулось:



Наступною теорією, яка можливо виправить усе (як я думаю), це оновлення основного модулю двигуна до останньої версії. Але наразі я поки не готовий це робити, так як часу та бажання робити Stage 1 - немає. Про це все я вже писав у іншому дописі, тут.


Тому, вирішив написати до самої xAutomotive яка займається розробкою прошивок для наших АКПП:



Тому, наразі буду чекати на відповідь, у мене все. Сподіваюсь, що я все ж отримаю якусь відповідь, тому до наступної зустрічі. Бережіть свої АКПП та вчасно замінюйте масло.


Щоб у вас не було відчуття, наче прочитали допис, а ніякої корисної інформації не отримали. Додам те, що забув додати у попередній допис, який стосується теми АКПП у BMW.

А саме робота режимів АКПП та автомобілю та їх комбінації. Якщо ви вважаєте, що у BMW F серії всього 5-6 режимів роботи автомобіля, то ви помиляєтесь і ця схема показує усю поведінку:



Опубліковано: 12 жовтня 21:04
21 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на BMW 6 series GT
Перший раз бачу таку помилку. Цікаво навіть стало.
Вставлю своїх декілька копійок з користування ОТS картами у xhp - на ст3 взагалі не сподобалося. Так, перемикалася швидше, питань нема. Але в цілому - шось не дуже. Потім купив кастомну карту у американця з флориди, залив і взагалі машина стала іншою. У комфорті ше комфортніше стало, у спорті ше спортивніше.
1
16 жовтня 00:33
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Індикації передач у звичному режимі немає - бо то цікаво одній людині із тисяч, по типу вас. Нема ніякого сенсу в великій кількості інформації, котра ніколи не згодиться.
У мене звісно не бмв, але теж є на перший погляд незрозумілі приколи. Наприклад клімат контроль - якщо вибрати авто режим, то все з екрану зникає, відображається лише виставлена температура. Це спочатку було незвично, бо в европейцях такого немає, там інформація вся постійно виводиться. Але коли я розібрався, як то змінити, то американський варіант мені більш сподобався і я лишив його😁
13 жовтня 13:16
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
veti-k
Індикації передач у звичному режимі немає - бо то цікаво одній людині із тисяч, по типу вас. Нема ніякого сенсу в великій кількості інформації, котра ніколи не згодиться. У мене звісно не бмв, але теж є на перший погляд незрозумілі приколи. Наприклад клімат контроль - якщо вибрати авто режим, то все з екрану зникає, відображається лише виставлена температура. Це спочатку було незвично, бо в европейцях такого немає, там інформація вся постійно виводиться. Але коли я розібрався, як то змінити, то американський варіант мені більш сподобався і я лишив його😁
veti-k, ну мені періодично цікаво яку передачу обирає автомобіль при комфортному режимі. При спорті, все і так зрозуміло. А наприклад стоїш на світлофорі і бачиш, тут стартує з першої, тут з другої. Тут ми їдемо на такій то передачі при такій швидкості.
Все ж не проситься виводити статус кожного соленоїда на приборку) А просто передачу.
1
16 жовтня 01:10
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
от те, що не відображається поточна передача в режимі D, мені прям не подобається 😡
це можливо якось просто закодувати, не прошиваючи коробку?)

і ще маю питання стосовно реакції автомобіля на нажаття педальки в режимі S
вчора закінчив обкатку, і вирішив глянути, як автомобіль буде себе поводити під нагрузкою
деяким розчаруванням стало те, що в спорт режимі всеодно є затуп після нажаття педальки, і не важливо, чи це з місця, чи накатом (хоча самі по собі передачі переключаються ідеально)
мож це коробці ще треба адаптуватися під "новий режим експлуатації", я хз

цікаво, чи у вас такий нюанс був? і якщо був, то чи прошивка вирішила проблему?
13 жовтня 13:08
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
enblr
от те, що не відображається поточна передача в режимі D, мені прям не подобається 😡це можливо якось просто закодувати, не прошиваючи коробку?)і ще маю питання стосовно реакції автомобіля на нажаття педальки в режимі Sвчора закінчив обкатку, і вирішив глянути, як автомобіль буде себе поводити під нагрузкоюдеяким розчаруванням стало те, що в спорт режимі всеодно є затуп після нажаття педальки, і не важливо, чи це з місця, чи накатом (хоча самі по собі передачі переключаються ідеально)мож це коробці ще треба адаптуватися під "новий режим експлуатації", я хзцікаво, чи у вас такий нюанс був? і якщо був, то чи прошивка вирішила проблему?
enblr, по затупам не скажу, згадати як було не можу на стоці. Тут ще більше питання, що для вас затуп. Якщо наприклад їхали спокійно і вжали педаль сильно, то деякий час дійсно коробка думає, двигун думає і тоді раптово дає поштовх. Пов'язано з перемиканням на незаплановану передачу, тому це мабуть норма для всіх АКПП на будь-якій прошивці.
Наприклад для мене от ця пауза в долю секунди не є критичною і я не вважаю її затупом. Тут питання, як це працює у вашому випадку
16 жовтня 01:08
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
DimAssBMW
enblr, по затупам не скажу, згадати як було не можу на стоці. Тут ще більше питання, що для вас затуп. Якщо наприклад їхали спокійно і вжали педаль сильно, то деякий час дійсно коробка думає, двигун думає і тоді раптово дає поштовх. Пов'язано з перемиканням на незаплановану передачу, тому це мабуть норма для всіх АКПП на будь-якій прошивці.Наприклад для мене от ця пауза в долю секунди не є критичною і я не вважаю її затупом. Тут питання, як це працює у вашому випадку
DimAssBMW, воно десь так і працює
їдеш собі, втискаєш добряче так, двигун розкручується тисяч до 5.5-6, і аж тільки потім автомобіль здогадується втикнути потрібну передачу, зімкнути фрикціони (наскільки я розумію), і почати розганятися
по відчуттях проходить вічність (насправді десь до однієї секунди на все про все)
якщо акселератор не втискати дуже різко, а трохи плавніше, то автомобіль реагує моментально (напевно через те, що не розмикає фрикціони відразу, і починає розганятися ще на тій передачі, на якій їхав, але це не точно 🙂)

для режиму D це очікувана поведінка
але я думав, що в режимі S реакція мала би бути моментальна завжди
16 жовтня 01:41
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
enblr
DimAssBMW, цікаво, якщо поїздити деякий час так агресивно, чи коробка "навчиться" швидше вибирати потрібну передачу?
enblr, думаю все ж це норма. Але так, якщо їздити агресивно, коробка трохи призвичаїться до такого режиму їзди, але все ж очікувати раптової реакції на раптову педаль газу теж не варто.
1
16 жовтня 11:08
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Понаставляють своїх ІксХеПе, а тоді щось там не працює. Авто повинно бути штатним, штатним)
4
1
13 жовтня 00:14
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
oleh_o
Понаставляють своїх ІксХеПе, а тоді щось там не працює. Авто повинно бути штатним, штатним)
oleh_o, погоджуюсь, усе в автомобілі має бути тільки штатним, навіть звук🫡
5
13 жовтня 12:45
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
oleh_o
Понаставляють своїх ІксХеПе, а тоді щось там не працює. Авто повинно бути штатним, штатним)
oleh_o, точно. І нікуди, крім офіційного дилера, на обслуговування не їздити😁
1
13 жовтня 13:17
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
На рахунок мобільного інтернету коли підключений будь-який wifi адаптер - просто потрібно видалити gateway (router або маршрутизатор в іОС) з налаштування мережі. Після цього має зʼявитись інтернет.
Ще й саме wifi підключення може стати стабільніше так як деякі телефони автоматично переходять на мобільний інтернет якщо немає інтернету коли використовується wifi.
Ось приклад для iOS https://youtu.be/0-sKHsPe3dw?si=H5GeTYpVlvFyZk3J
12 жовтня 23:46
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
DimAssBMW
M340iUA, у мене Android) Поки не вникав як це вирішити, але дякую, комусь із iOS мабуть буде корисним
DimAssBMW, сама операційна система не має значення, дії на андроїді будуть аналогічні як на іОС так як це стандартні налаштування будь-якої мережі.
13 жовтня 13:43
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Привет, а есть у тебя термостат на АКПП ?) На Ф30 я его менял кстати, оверхит не было, но температуру я смотрел и видел 115с после замены все ок было 90-95
12 жовтня 23:43
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
sharkmann
Привет, а есть у тебя термостат на АКПП ?) На Ф30 я его менял кстати, оверхит не было, но температуру я смотрел и видел 115с после замены все ок было 90-95
sharkmann, тут точно немає проблеми з датчиком, коробкою, маслом чи ще чимось фізичним. А програмно скоріш за все здогадуюсь, коли двигун глушиться по автомобілі проходять якісь дані некоретно або недоходять. Таким чином раптово коробка думає що перегрів
1
13 жовтня 12:44