Шини та Диски

Чи варто довіряти КИТАЙСЬКИМ ШИНАМ

Опубліковано: 26 квітня 13:47


Зовсім нещодавно серед водіїв ширилася думка: «Якщо китайське, то це точно низька якість».

🐉 Проте зараз ринок змінився, а китайські шини складають відчутну конкуренцію продукції відомих брендів.

Сьогодні в Україні представлено безліч східних шин бюджетного та середнього цінового сегмента, які ви можете сміливо встановлювати на своє авто.

🇨🇳 Найвидатніший плюс такої гуми – її ціна. Саме за це китайські шини полюбляють наші водії. Але це не єдина причина перевзутися у східну гуму.

Зазвичай, китайські виробники пропонують більшу кількість розмірів шин порівняно до інших брендів. Часто посадкові діаметри досягають 22 дюймів. Отже, ви можете підібрати недорогі шини на позашляховики, сімейні авто та інші великі машини.

🏮 Як тільки на ринку з’являється нова модель, виробники з Китаю прагнуть втілити у себе її кращі рішення, повторити чи удосконалити малюнок протектора, розташування та тип ламелей.

Це дозволяє брендам розробити власні шини з середніми показниками зчеплення та гальмівного шляху.

Отже, зараз китайська гума – більше не показник низької якості. Навпаки, східні моделі гарантують відмінну продуктивність та потужні характеристики за доступною ціною.

🐲 Достатньо всього лише віддавати перевагу відомим виробникам, що мають високий рівень контролю виробництва та інвестують у розвиток власних технологічних центрів.

Тоді ваші поїздки будуть комфортними, бюджетними та найголовніше – безпечними.

60 0

Обговорення

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
З року в рік тести показують, що ну його на ту китайську гуму. Кому ціна важливіша за властивості, то питань теж немає. Он у Німеччині нові китайські шини коштують половину від преміуму типу Конті/Мішки/Бріджі і на них є свій покупець...
27 листопада 13:20
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Доверять можно, но только тем брендам - которые продаются и сертифицированы как вариант в Европе.
На эту зиму, например, купил китайские Triangle Snowlink PL02 - компания считается топ в Китае, и середняком на фоне остальных брендов но в тоже время продается от Германии до США.
Если оно "такое плохое" то сертификацию как бренд с апрувом на продажу в жизни не прошел бы в странах ЕС, и в двух Америках.

Другой вопрос, что брендовая резина живет 7-8 лет, а Китай сдается после трех, максимум четырех сезонов, но и ездить на брендовой больше 5 лет такое себе удовольствие. Хотя, из моего окружения, кто больше кричит про бренд на 90% покупают или бу или средний сегмент, апеллируя тем, что средний мишлен будет круче китая, да будет но не настолько как топовая линейка, а такую берут обычно меньшинство.
15 листопада 00:29
В мене зимова гума Continental Made in Cina на якiй я буду iздить четверту зиму I мене все влаштовуе
18 вересня 10:37
Я їжджу на Toyota Avensis II
Китай нічого не розробляє сам. Все реверс інжиніринг. Все краде. Навіть якщо вони вкрали, розібрали і зібрали, купили технології, все одно вони РУКОЖОПИ. Їх відношення до роботи на порядок відрізняється від західного виробництва. Їх підхід такий же як у кацапів - "і так сойдеть". Тому в топку ваги китайські шини. Воно буде працювати, але це ваша безпека.
1
20 серпня 15:00
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk4
Тут звісно обирає кожен самостійно, але шини це основна безпека авто.
Вже багато писали в коментарях про те що Китай краде технології ітд, тут також погоджуюсь.
Але тоді не зрозуміло які марки брати на дешевий сегмент авто, купляти шини на третину вартості машини спорно, але Китай, мабуть, краще тої ж Белшини.
Особисто для себе я вирішив не економити, і взяв гарні перевірені шини на першу машин, яка по суті досить дешева(шини літо майже 10% вартості машини ))), зму буду брати також хорошу. Ціна в виборі шин гальм і світла, це поганий критерій
24 червня 12:55
Перевізники Європи вже давно все протестували, "гралися" з китайськими та європейськими виробниками шин. І тепер закуповують лише імениті бренди, бо на них вони їздять більше кілометрів.
А рахувати кожну копійку вони вміють, повірте. 😁

Там навіть є система бонусів та штрафів, за їзду на круїзі. Чим більше працює круїз, тим краще.. Паливо економлять.. 😁

Тому довіртеся досвіду великих перевізників. 😁

Та й сам я переконався у цьому.
Вже відкатав 4 зими на японських BRIDGESTONE, а протектор лише на 50% стерся..
1
03 травня 16:17
Є позитивний досвід експлуатації Triangle та Kapsen.
В сучасних реаліях перевірений китай це чудовий варіант.
1
03 травня 11:17
На гумі і гальмах м'яко кажучи нерозумно економити...
4
02 травня 23:21
Купував авто на китайських шинах, назву вже не пам'ятаю, була майже лиса і на вигляд проїхала більше ніж було вказано пробігу у машини (по даті виробництва їй було 2 роки). Зараз 4 сезон юзаю Мішлєн, і впевнений що і наступний мінімум буде на них. От і рахуємо, один раз витратитися на нормальну резину, чи міняти кожні 1-2 сезони, при цьому жертвувати ще й безпекою.
Не беруся говорити прям за всі китайські бренди, особистого досвіду можна сказати не мав
3
02 травня 00:08
Я їжджу на Volvo V60 (1G)
Дивився один тест де брала участь кітайска шина. Так ось здивував показник гальмування. "Коли Бридж вже зупинився у кітайскіх швидкість була ще 41 км на годину" Швидкість тесту була 80
Ось посилання на тест https://www.tyrereviews.com/Article/Best-All-Season-Tyres-2024.htm.
Питання не малюнку протектору а в резіні...
4
30 квітня 12:40
Я їжджу на ВАЗ / LADA 21063
Питання цікаве, але я відкатав десь 30к з 18 року, в принципі дуже задоволений китайським aplus, по малюнку аналог якоїсь брендової резини. Для вазу з головою як на мене, де я тільки не їздив не ній, проблем не було, окрім моєї недосвідченості. І по дзеркалу їхала, звісно дуже обережно і потихеньку, але їхала. І тільки останні два роки мені довелося їздити на ній круглий рік, і взимку і влітку, я її добряче протер, максимум ще на 1 сезон вистачить, але краще вже брати нову. Мені здається все ж таки вона буде краща ніж та сама наша преміорі дешева +- десь за ті ж самі кошти. Десь на рівні белшини, але тепер її немає) тому залишився дешевий Китай, або дорогий бренд.
2
30 квітня 00:30
Когда народ ездил да и ездит на рашистких Нокиан, Конти, Мишлен, екогама , пирели и бриджах то их не смущало и не смущает качество этого гавналога которое в разы хуже тех же шин европейских заводов , но на них есть надпись бренда , а с надписью можно закрыть глаза на многие аспекты резины . Стереотипы.
2
30 квітня 00:10
Я їжджу на Skoda Fabia Combi Mk2
Спорити немає сенсу, кожний вибирає під себе.
Але в виборі резини є безліч параметрів за які ви платите...
І казати що різниці немає, то дурня...
6
29 квітня 17:52
Я їжджу на Renault Megane III
Продукти може і ок, але краще нести гроші тим, хто вміє розробляти гуму, а не красти чужі напрацювання, як ви самі пишете))
На ринку є чимало гарних бюджетних брендів, які в схожу вартість, ті самі по характеристиках, а гроші підуть у Європу, яка більше на нашому боці.
7
29 квітня 16:11
Треба бути трохи не в собі, щоб купувати китайську резину чи машину. Це одноразове гівно. Плюс то червона вата, мораль якусь теж варто мати
9
29 квітня 15:48
З особистого досвіду
Відкатав на двох різних авто по комплекту китайських шин, один на Паджеро Спорт у розмірі 245/70 на 16, зимові шини, і один на Паджеро Вагон у розмірі 265/70 на 16, літні шини
По вартості було десь серединка, як для Китаю, не самісіньке дно
По результату, не задоволений
На третій рік шини вже виглядали так, наче їм 15 років і проїхав двічі до місяця і назад
Тому при наступній заміні буде однозначно не китайські шини
Може і існують якісь там надякісні бренди і все таке, але гратися з цим бажання немає

Суто мій досвід, на істину не претендую
29 квітня 14:37
Я їжджу на Opel Astra G
Всім вітання. Почитав коментарі і з де більшого бачу, що більшість розмірковує стереотипами " все що китайське - все дешеве, все ніяке". Але панове, скажіть чесно, я зараз не захищаю китайських виробників, скільки предметів з походженням з піднебесної Вас оточує кожен день? А відповідь дуже проста, майже 90%, якщо не більше. Зараз на ринку є Китайські бренди, і це не тільки виробники гуми, які за своїми характеристиками і якістю можуть запхати за пояса імениті бренди. А чи відомо, що більшість світових іменитих виробників мають виробництво в Китаї, тому що там витрати на виробництво в рази менше, а прибуток від цього буде тільки більше. Щодо гуми, то до цього року був прихильником європейських та корейський брендів ( hankook, tigar, debica, orium, diplomat...). В цьому році вирішив спробувати виробника з Китаю - Kapsen, серія Rapid K3000. Випробував як на сухому так і на мокрому покритті. Шини ведуть себе чудово, а все чому, бо технологія їх виробництва була запозичена(викуплен патент у Micheline). Різниця в вартості на сьогодні з брендами що купляв раніше, суттєва, а от в якості не помітив. Тому я давно тримаюсь такої думки "Не варто переплачувати за шильдик (ім'я, а це як мінімум 40-45% вартості товару), якщо можеш отримати те саме за більш вигідною для себе ціною".
Всім мирного неба, рівних доріг!
4
29 квітня 06:29
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Volodymyr84
Всім вітання. Почитав коментарі і з де більшого бачу, що більшість розмірковує стереотипами " все що китайське - все дешеве, все ніяке". Але панове, скажіть чесно, я зараз не захищаю китайських виробників, скільки предметів з походженням з піднебесної Вас оточує кожен день? А відповідь дуже проста, майже 90%, якщо не більше. Зараз на ринку є Китайські бренди, і це не тільки виробники гуми, які за своїми характеристиками і якістю можуть запхати за пояса імениті бренди. А чи відомо, що більшість світових іменитих виробників мають виробництво в Китаї, тому що там витрати на виробництво в рази менше, а прибуток від цього буде тільки більше. Щодо гуми, то до цього року був прихильником європейських та корейський брендів ( hankook, tigar, debica, orium, diplomat...). В цьому році вирішив спробувати виробника з Китаю - Kapsen, серія Rapid K3000. Випробував як на сухому так і на мокрому покритті. Шини ведуть себе чудово, а все чому, бо технологія їх виробництва була запозичена(викуплен патент у Micheline). Різниця в вартості на сьогодні з брендами що купляв раніше, суттєва, а от в якості не помітив. Тому я давно тримаюсь такої думки "Не варто переплачувати за шильдик (ім'я, а це як мінімум 40-45% вартості товару), якщо можеш отримати те саме за більш вигідною для себе ціною". Всім мирного неба, рівних доріг!
Volodymyr84, от ви якраз і мислите стереотипами теж частково. Виробництво в китаї і чисто китайський бренд це доволі різні речі. Маю доволі обширний досвід роботи з шинами різних брендів. Так от на вантажних автомобілях мішелін (в якому 50 відсотків це націнка за бренд звичайно ж ;))) ходить приблизно в два три рази довше ніж китай різних брендів та і усілякий корморан європейский третього ешелону в тому числі. В перерахунку гроші\кілометри\вартість логістики для доставки і заміни то отримуємо відчутну економію саме з "оверпрайснутим" на вашу думку мішеліном. В легковому сегменті приблизно та ж ситуація. Звісно якщо порівнювати з orium i debica то китай не сильно хуже. Але завжди є але...
29 квітня 13:58
Я їжджу на Volvo V60 (1G)
Volodymyr84
Всім вітання. Почитав коментарі і з де більшого бачу, що більшість розмірковує стереотипами " все що китайське - все дешеве, все ніяке". Але панове, скажіть чесно, я зараз не захищаю китайських виробників, скільки предметів з походженням з піднебесної Вас оточує кожен день? А відповідь дуже проста, майже 90%, якщо не більше. Зараз на ринку є Китайські бренди, і це не тільки виробники гуми, які за своїми характеристиками і якістю можуть запхати за пояса імениті бренди. А чи відомо, що більшість світових іменитих виробників мають виробництво в Китаї, тому що там витрати на виробництво в рази менше, а прибуток від цього буде тільки більше. Щодо гуми, то до цього року був прихильником європейських та корейський брендів ( hankook, tigar, debica, orium, diplomat...). В цьому році вирішив спробувати виробника з Китаю - Kapsen, серія Rapid K3000. Випробував як на сухому так і на мокрому покритті. Шини ведуть себе чудово, а все чому, бо технологія їх виробництва була запозичена(викуплен патент у Micheline). Різниця в вартості на сьогодні з брендами що купляв раніше, суттєва, а от в якості не помітив. Тому я давно тримаюсь такої думки "Не варто переплачувати за шильдик (ім'я, а це як мінімум 40-45% вартості товару), якщо можеш отримати те саме за більш вигідною для себе ціною". Всім мирного неба, рівних доріг!
Volodymyr84, Жодного кітайського бренду мене не оточує. Взагалі не купую кітайске лайно
2
30 квітня 12:42
Я їжджу на Skoda Superb Mk1
Якщо є грощі на більш менш щось брендове то нащо той Китай, а якщо ж вибирати з дешевого сегмента то Китай досить непогано в порівнянні з росавою і ціна майже однакова хоч воно наше але чому дорожчає не знаю
29 квітня 02:19
Я їжджу на Volvo XC70 III
Маєте гроші купуйте дорогіх брендів і будьте задоволені.Раніше їздив багато і скатав два комплекти зимового Ханкуку 419го,гума бомба.В 17 році спробував LingLong зимовий і не бачу сенсу платити більше.Так трошки гірша це відчувається,але різниця на комплекті вже зараз замітна.В тому році взяв такого самого китайця навіть не роздумувавши,тому як на іншій машині наїздив на ньому тисяч 70 і залишився задоволений.А якщо вибирати між б/у шкою якій вже 6-8 років,то однозначно краще нового китайця
4
28 квітня 17:56
Наскільки мені відомо, навіть китайські автовиробники не одягають китайську гуму на свої автомобілі.
1
28 квітня 13:37
Як казав мій знайомий "Якби китайці вміли робити резину то їх би не було мільярд" )))))
16
28 квітня 11:11
Без коліс :(
Aplus, неплохо себя показывает. Если брать в сравнении с отечественными. То лучше Китай. Цена не высокая свое отхаживает, в принципе проблем нет.
1
28 квітня 10:52
Китай є китай, це тн саме шо купляти китайські машини, чогось ніхто ту фігню не купує) маю Сайлун Альтеза, хрень повна. Вона тільки для пенсії, екстренна зупинка не можлива, в дождь так само, сунеться як на лисих скатах, їздити тільки по маршруту колгоспої коняки, Сельсовет-цвинтар! Чесно на 300 грн меньше за середню корею, або середню європу по типу Угорщини або Румунії. Критикам скажу шо брав нову свіжу гуму, НЕ РАДЖУ ВЗАГАЛІ
2
28 квітня 10:01
Китай вже давно не синонім тотально низької якості. Китайські товари, в т.ч. і шини бувають різної якості, просто треба вміти вибрати. Я в 2011 купив зимову LingLong Winter Hero 650. У мене пробіги невеликі і вона досі жива, залишок ще на сезон. На той момент це була 650 грн. за колесо, це для порівняння була ціна така сама як на російскі та білорускі шини. Але не пошкодував ні разу. Якбу купував нову резину на зиму зараз, то знову купив би без роздумів, але не випускають цю модель вже.
27 квітня 16:26
Никогда не куплю китайскую резину. На мокрой дороге держак просто отсутствует
7
27 квітня 11:18
Я їжджу на Opel Astra G
Норм шины. Покупал новые всесезонные у вас Sailun на Кашкай.
Понравились, хоть и шумноваты.
Цена-качество. Рекомендую.
С такими зимами вообще не вижу смысла в переобувке зима-лето. Деньги на ветер.
Потому рекомендую всесезонку.
Кста Sailun производит всем известные Ханкук. Нифига они уже не корейские.
Остался только юр.адрес.
27 квітня 10:51
Я їжджу на Chevrolet Captiva
Китай фінансово підтримує рашку у війні !!!
Ви що з глузду зʼїхали? Хтось в окопі захищає Україну, а сепари купують у Китаї. Ганьба
11
27 квітня 07:03
Я їжджу на ЗАЗ 965, Hyundai Getz
Alex1973
ДідКот, тут згоден. Але що казати про тих, хто купує расєйскій автопром?
Alex1973, а хто їх купує, і де? у нас хіба руссняві авто нові продають?
1
28 квітня 08:15
Я їжджу на ЗАЗ 965, Hyundai Getz
Alex1973
kremin, не знаю, бо вони мені і задарма не треба)
Alex1973, чую дзвін, не знаю де він.
01 травня 12:41
ДідКот
Китай фінансово підтримує рашку у війні !!! Ви що з глузду зʼїхали? Хтось в окопі захищає Україну, а сепари купують у Китаї. Ганьба
ДідКот, В наш час переважна більшість товарів китайскі і уникнути їх купівлі майже нереально на жаль.
1
27 квітня 16:22
Я їжджу на Ford Focus II Wagon
ДідКот
Китай фінансово підтримує рашку у війні !!! Ви що з глузду зʼїхали? Хтось в окопі захищає Україну, а сепари купують у Китаї. Ганьба
ДідКот, вас не лякає що ми купляємо бензин, газ,ДП у европи ,а Європа купляє навту і газ у Кацапів ??? Тоді не треба заправлятися ?
3
27 квітня 23:44
Моя думка, які авто випускає Китай, так і запчастини, така ж і гума, на букву "г" чудес не буває це маркетинг, нехай русня їзде на китайському "г" як на мене. Був досвід китайської гуми на авто газ 66... 1000км розлізлася вся.
8
27 квітня 06:54
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Я зимовий сезон відкатала на Sailun, задоволена на всі 💯 веде себе чудово, вигрібає з таких кучур, що думала буду розкопувати, коли туди лізла. Знос навіть не помітний за сезон. Тому з тих пір як спробувала саме цієї фірми гуму, зрозуміла що не прогадала. Можливо інші і не дуже, але Sailun приємно здивувала))
3
26 квітня 23:13
брав зиму Sunful... закінчилася до весни))))))) експерементувати далі нема бажання)
8
26 квітня 20:32
Купив випадково китайську гуму "A-ONE" 225/50 R16. Дуже сподобалась, три сезони відкатав. По всім показникам гарна. Спеціально для "говномутів": - чому на презентації "Мерседес Мейбах" кросовер був саме на гумі "A-ONE "?)))
2
26 квітня 17:39
Я їжджу на Audi A4 Avant (B9)
Alex1973
Купив випадково китайську гуму "A-ONE" 225/50 R16. Дуже сподобалась, три сезони відкатав. По всім показникам гарна. Спеціально для "говномутів": - чому на презентації "Мерседес Мейбах" кросовер був саме на гумі "A-ONE "?)))
Alex1973, тому що китайські виробники готові дорого платити за продакт плейсмент. Але це ніяк не зобов'язує мерса ставити таке на конвеєр. Вітаю, чергова жертва маркетингу)
6
26 квітня 19:11
Когда то на новом VREDESTEIN проехал 100 тыс км,на китайском
EVERGREEN 35 тыс.км
4
26 квітня 15:34
Я їжджу на Audi A4 Avant (B9)
Стаття з серії "повір мені, я точно знаю". Питання, відповіді на які поставлять під сумнів озвучені думки:
1. який чинник не дає змоги запропонувати "бюджетним" європейським виробникам рівень цін на китайські вироби? здавалося б, вартість логістики не на боці азіатів
2. на яких європейських ринках, крім українського, можна спостерігати аналогічний "перекос" у кількості постачальників і ціні на гуму?
3. де можна взяти достовірну статистику по експлуатаційно-споживацьким характеристикам китайської гуми? Сезонні тести, численні відгуки з торгівельних майданчиків тощо
9
26 квітня 14:29
Chegevarr
Стаття з серії "повір мені, я точно знаю". Питання, відповіді на які поставлять під сумнів озвучені думки:1. який чинник не дає змоги запропонувати "бюджетним" європейським виробникам рівень цін на китайські вироби? здавалося б, вартість логістики не на боці азіатів2. на яких європейських ринках, крім українського, можна спостерігати аналогічний "перекос" у кількості постачальників і ціні на гуму?3. де можна взяти достовірну статистику по експлуатаційно-споживацьким характеристикам китайської гуми? Сезонні тести, численні відгуки з торгівельних майданчиків тощо
Chegevarr, Розмішив. Спробуй купи ,, орегінальний телевізор Соні, Шарп"! Тупо лохі бігають за "брендами- фірмой". Все виробництво так званих "брендів" років так 20 в Китаї, Малайзії, Індії, Тайвані! Для порівняння: китаянські телефони мають "фарш" не гірше за Самсунг, Соні, Айпонт і вмирають також як фірмові, але ціна в два, а то ітри рази менша. Бувають не орегінальні запчастини в рази краще по якості та ціні за так званий "оригінал". Написав би більше фактів, але ліньки кнопати з телефону);)
1
26 квітня 18:37
Chegevarr
Alex1973, техніку роблять в Китаї? Новина дня. Я думав в одеських і бердичівський підвалах.Якщо по темі, то є, що додати? Всі мої питання стосуватись не ефемерних, а практичних аспектів.ЗІ: маю позитивний, але нетривалий досвід експлуатації китайської гуми, яка в нас чогось не продавалась
Chegevarr, як ти і писав, то є фабричний Китай, які має стандарти та офіційні договори з відомими виробниками та "підвальний" з лайна та палок. Нокіан з Білої церкви дуже відрізняється від европейської якості, як і гудієр з параши. Спробуй "Львівське" пиво у Львові, та таке ж само в Києві - нічого спільного!)
1
26 квітня 20:22
Я їжджу на Audi A4 Avant (B9)
Alex1973
Chegevarr, як ти і писав, то є фабричний Китай, які має стандарти та офіційні договори з відомими виробниками та "підвальний" з лайна та палок. Нокіан з Білої церкви дуже відрізняється від европейської якості, як і гудієр з параши. Спробуй "Львівське" пиво у Львові, та таке ж само в Києві - нічого спільного!)
Alex1973, так, є фабричний Китай непоганої якості, але з якогось дива він не набуває нечуваної популярності в Старому світі. ОК, Мерседес "хизанувся", але чого ми не бачимо китайські шини на більш бюджетних шкодах, нісанах тощо?
А я "львівське" пивом взагалі не вважаю) може, тут і прихована різниця наших світоглядів🧐
1
27 квітня 09:13
Alex1973
Chegevarr, Розмішив. Спробуй купи ,, орегінальний телевізор Соні, Шарп"! Тупо лохі бігають за "брендами- фірмой". Все виробництво так званих "брендів" років так 20 в Китаї, Малайзії, Індії, Тайвані! Для порівняння: китаянські телефони мають "фарш" не гірше за Самсунг, Соні, Айпонт і вмирають також як фірмові, але ціна в два, а то ітри рази менша. Бувають не орегінальні запчастини в рази краще по якості та ціні за так званий "оригінал". Написав би більше фактів, але ліньки кнопати з телефону);)
Alex1973, Ви ще скажіть що копія китайська айфона нічим негірше оригіналу. В Самсунга продуманий оптимізований Андроїд послідовна логічна лінійка телефонів і не 120 моделей з маже однаковими характеристиками і купою реклами в середині як в Ксяомі. Тааа китайці давали силіконовий чохол за 1$ і тонюсіньке скло за 0,5$.
2
28 квітня 11:17
Я їжджу на Opel Zafira B
Apple
Alex1973, Ви ще скажіть що копія китайська айфона нічим негірше оригіналу. В Самсунга продуманий оптимізований Андроїд послідовна логічна лінійка телефонів і не 120 моделей з маже однаковими характеристиками і купою реклами в середині як в Ксяомі. Тааа китайці давали силіконовий чохол за 1$ і тонюсіньке скло за 0,5$.
Apple, В Самсунга як раз 120 моделей, з мінімальними відмінностями. Якось намагався їх лінійку зрозуміти, потім забив на то болт.
PS Думав щось змінилося, зайшов на місцевий магазин, фільтр по самсунг телефонам - 269 варіантів в продажу, в мене нема стільки часу розбиратися що там де. :)
2
28 квітня 17:15
STK_71
Alex1973, тупо лохі це якраз ті що апелюють до виробництв в китаї не розуміючи різниці між розробкою, контроллем якості та іншим і тупою сбіркою на конвеєрі дешевою робочою силою і цілковитою розробкою китая з купою але і но, ну але дешевше звичайно.
STK_71, лохі ті хто ведуться на "модний" бренд. Але підробляють саме "іменитих". Гарно, коли людина обізнана, хоча 90% купують бренд не розуміючи його походження. Як наприклад моторне мастило, горілку та будь що.
1
29 квітня 22:47