Nissan X-Trail IV (Павучок)

Частина 2. Вибір НОВОГО кросовера до $40к (Toyota/VW/Skoda)

Я їжджу на Hyundai Genesis Coupe, Nissan X-Trail IV
Київ, Україна

Отже, як зрозуміло із назви, ми дійшли до бажання купити саме НОВИЙ кросовер. До бюджету додали ще $10к, щоб трошки розширити вибір. 

Вийде менше (сумніваюсь) - буде чудово. По курсу це було десь до 1,7 млн. грн.


З додаткових витрат, треба одразу додавати податок (пенсійний збір) і КАСКО - 5% і 4% відповідно. З першою реєстрацією і базовими допами, 10% сумарно точно буде. Але поки це не рахуємо.


Список з попереднього допису:

  • Mazda CX-30, CX-5
  • Nissan Qashqai, X-Trail
  • Ford Escape, Edge, Kuga
  • Skoda Karoq, Kodiaq
  • Peugeot 3008, 5008
  • Subaru XV, Forester
  • Toyota C-HR, RAV4
  • Volkswagen T-Roc, T-Cross, Tiguan

Поїхали шукати...


В першу чергу поїхали в Тойоту. Чому? Та просто друг там менеджером на гарантії працював, то так і склалось :)

C-HR (від 1,5 млн. грн) відпав одразу, як і Corolla Cross (від 1,5 млн. грн). По відчуттям в салоні це просто роздуті хетчбеки, і після Мурано (знаю, порівняння некоректне, але яке є) було відверто тісно і некомфортно. 

А от в RAV4 (теж від 1,5 млн. грн) ми сиділи довго. Я чесно намагався зрозуміти чому наші люди так полюбили саме цю модель (кількість продажів  і авто на дорогах тому підтвердження), але схоже я так і не зрозумів. Так, він досить великий, є відчуття кросовера, чудова оглядовість, репутація надійності, але все красиво тільки на папері і на фото. 

По факту нам не сподобався салон, як ергономікою, так і матеріалами, якесь воно прям сокирою рубане і архаїчні кнопки натикані і заглушок купа.



Друга причина - ціноутворення. Нагадаю, нам важливі дві опції - памʼять сидіння і електропривід багажника. Для Рава - це одразу топові комплектації, можливості додати чи замовити ці опції немає.

Звичайний гібрид Premium або GR Sport - від 2 млн. грн

plug-in - 2,6 :(

Тобто топовий RAV4 від $50к, а плагін від $65. Блін, ну зовсім не народний автомобіль виходить.

Так, можна вийти в наш бюджет, обравши базову комплектацію, але нафіга? Мати той самий салон сокирою і ще більше заглушок?



Ціни по комплектаціям:

Active 1,55 млн. грн

Lounge 1,71 млн. грн

Style 1,82 млн. грн

Premium 2 млн. грн



Далі поїхали в Volkswagen. Я чомусь покладав надії на T-Roc (від 1,3 млн. грн), дружина на Tiguan (від 1.7 млн. грн).

PS На дворі початок 2023 року, отже це був рестайл другого покоління. Зараз (в 2025) вже третє покоління в продажу.

T-Cross відкинули коли дізнались що він на базі Поло, це вже зовсім мала для нас. Туарег не дивились бо інший клас цін.

Ну що, з T-Roc дива не сталось, це тупо роздутий Гольф7. Відчувається хетчбеком, багажник і посадка відповідні, комплектації дивні.
Тігуан сподобався. От все на своїх місцях, всього вистачає, гарний (хоча і в стилі VAGа) салон, нормальний багажник, особливо якщо скласти задні, гарний зовні (субʼєктивно). Пішли мучити менеджера по комплектаціям.

Виявилось у ВАГа можна обрати конкретну опцію і додати її до якоїсь з комплектацій. Зручно, класно, але є нюанс. Не всі опції можна взяти окремо, зазвичай вони продаються «пакетом». Тобто якщо потрібна памʼять сидінь, треба брати пакет шкіряного салону, а якщо хочеш підігрів керма - зимовий пакет, в який входить підігрів лобового скла і всіх сидінь. Закінчується це тим, що за кожну бажану опцію за умовних $100, треба взяти пакет за $1000 :(


Нарахували Тігуан нам на +-2 млн. грн


Базові комплектації були:

Life 1,7 млн. грн

Elegance 1,85 млн. грн

R-Line 2 млн. грн


Так, я спеціально не заглиблююсь в технічні відмінності силових установок, просто вказую якою ціною продавці заманюють клієнтів до себе :)


Ну добре, підхід VAG з опціями прийнятний, треба подивитись що там у Шкоди.

Обирали між Karoq (від 1,2 млн. грн) і Kodiaq (від 1,5 млн. грн). Подивились обидві в салоні і по відчуттям комфортніше було саме в Karoq, хоч в Кодіаку і набагато більше місця, воно використано якось неефективно (субʼєктивно), особливо запамʼяталась панель над бардачком. Дуже дивна :)


А в Karoq все було на своєму місці, приємно і зрозуміло. Якісні матеріали, посадка, хід кнопок, купа корисних дрібниць і головна фішка для нас - в представленому авто була памʼять сидінь в тканевому салоні. Ну клас же :) Поспілкувались з менеджером, виявилось що це авто було замовлене під клієнта, і в ньому є все, що ми хотіли. 

З мінусів - білий колір і 1.4TSI. Щодо двигуна у мене були сумніви, тож я забажав на ньому проїхати, і це стало ще одним нюансом - оскільки клієнт не забрав його, автосалон хотів використовувати його для тест-драйвів, але треба було почекати поки вони це все оформлять (день чи два). Ну ок, почекаємо.

Тим часом порахували таку ж комплектацію, але в іншому кольорі. Вийшло щось біля 1,6 млн., а білу можна було забрати за 1.5.

Щодо опцій поверх комплектації, тут було ще веселіше ніж у Volkswagen, тут наприклад памʼять сидінь була тільки в пакеті з матричними фарами ))) ну дуже повʼязані речі, так? Але імпортер визначає ці "пакети" і замовити ці опції окремо було неможливо.

Вдома я потім ще раз в конфігураторі нарахував собі топову комплектацію на 2.0 TDI і 4x4, і вона вже перевалила за 2,2 млн...



З цікавого - Karoq зроблений на тій же платформі, що і T-Roc - MQB A1, але відчуття в салоні якісь інші, якось просторіше і посадка краща.

Короче на той момент це був наш фаворит, а потім був тест-драйв...


Скажімо так, мені не сподобалось :( 

Наче і ходовка норм (хоча як виявилось, з бензиновим 1.4 позаду стоїть балка, а багатоважільна іде тільки з дизелями і повним приводом), і салон норм, і шумка норм, і їде наче непогано, і навіть якісь фішки прикольні є (наприклад, омивач камери заднього огляду), але загальне відчуття - ніяке. Це просто засіб переміщення своєї дупи з одного місця в інше, тупо ніяких емоцій не викликає. Складно це описати, але це явно не ті відчуття, за які ми були готові викласти майже $40к.



Щось забагато тексту виходить, продовжу в наступній частині.

Опубліковано: 11 серпня 21:14
Подія: 25 січня 2023р. 19:31
16 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я теж дивився на Шкоди, правда тільки на Kodiaq. І от ну ніяк він мені не зайшов. Там в салоні сидиш ніби на табуретці. :) Новіша версія наче в цьому плані набагато краща, але все одно дуже багато спірних (як на мене) рішень.
1
13 серпня 11:18
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Сподіваюсь в наступній частині буде X-Trail. Я як власник такої самої комплектації цілком розумію чому Ви його обрали, але з нетерпінням буду чекати наступну розповідь.
1
12 серпня 18:17
насправді зараз їздити і вибирати авто по салону - це як квест... все +- однакове..... тільки шкільдики різні. от я був на ТО, делать особо нех, є пару годин... думаю - піду помацаю, потрогаю хоч які вони ті нові тачки в 2025 році.... самий прикол - мене більше за все торкнув новий рено дастер )))) а в сусідньому салоні нові мерси за дохуліард денег виглядають всі фактично однакові внутрі.. що А,шо Б шо джЛЕ чи джЛС.... якесь курва лядство.... чесно кажучи....
ну і нормально мене торкнуло від вольво 90 і 60.... там все продумано і для водія.....
ну і черокі грнад дуже непоганий внутрі.... але 3.6 на бензі - то зло по росходу. але курва це покупка через американські відбивні не є крутою... бо потім твій офіціал на вторичці наболт нікому не потрібен.....
так шо я от шо собі думаю.. краще купити кабана в гарному стані і не страдати фігньою ))))))
12 серпня 13:34
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
SvyatoshinSky
насправді зараз їздити і вибирати авто по салону - це як квест... все +- однакове..... тільки шкільдики різні. от я був на ТО, делать особо нех, є пару годин... думаю - піду помацаю, потрогаю хоч які вони ті нові тачки в 2025 році.... самий прикол - мене більше за все торкнув новий рено дастер )))) а в сусідньому салоні нові мерси за дохуліард денег виглядають всі фактично однакові внутрі.. що А,шо Б шо джЛЕ чи джЛС.... якесь курва лядство.... чесно кажучи....ну і нормально мене торкнуло від вольво 90 і 60.... там все продумано і для водія.....ну і черокі грнад дуже непоганий внутрі.... але 3.6 на бензі - то зло по росходу. але курва це покупка через американські відбивні не є крутою... бо потім твій офіціал на вторичці наболт нікому не потрібен.....так шо я от шо собі думаю.. краще купити кабана в гарному стані і не страдати фігньою ))))))
SvyatoshinSky, купити авто з Америки в гарному стані за дешево зараз неможливо, а на вторинному ринку ще складніше через скриті дефекти при ремонті. Ось чому офіціальні машини в ціні, особливо від першого власника із підтвердженим по ТО пробігом.
3
12 серпня 15:19
SvyatoshinSky
насправді зараз їздити і вибирати авто по салону - це як квест... все +- однакове..... тільки шкільдики різні. от я був на ТО, делать особо нех, є пару годин... думаю - піду помацаю, потрогаю хоч які вони ті нові тачки в 2025 році.... самий прикол - мене більше за все торкнув новий рено дастер )))) а в сусідньому салоні нові мерси за дохуліард денег виглядають всі фактично однакові внутрі.. що А,шо Б шо джЛЕ чи джЛС.... якесь курва лядство.... чесно кажучи....ну і нормально мене торкнуло від вольво 90 і 60.... там все продумано і для водія.....ну і черокі грнад дуже непоганий внутрі.... але 3.6 на бензі - то зло по росходу. але курва це покупка через американські відбивні не є крутою... бо потім твій офіціал на вторичці наболт нікому не потрібен.....так шо я от шо собі думаю.. краще купити кабана в гарному стані і не страдати фігньою ))))))
SvyatoshinSky, частково можу погодитись щодо "однаковості" нових авто, це факт. Дуже багато виробників уніфікують свої моделі + копіюють вдалі ідеї конкурентів. Зараз задача у них не виділитися, а продати, нажаль.
Щодо Volvo - згоден, дійсно варті уваги, але в нашому бюджеті/класі нову можна було тільки базову xc40 взяти, а в норм комплектації там ціни вже зовсім не цікаві. Про 60 і 90 взагалі мовчу...
Доречі, ці авто (офіційні Volvo) дуже швидко продаються на вторичному ринку і цінуються набагато вище за биточки з штатів.

Я був готовий переплатити за гарну офіційну, але в момент пошуку нічого цікавого окрім Mazda не зустрів.

PS нафіг того кабана, їх не існує в гарному стані, цей стан треба створювати за багато грошей ;)
12 серпня 17:20
AntonGo
SvyatoshinSky, частково можу погодитись щодо "однаковості" нових авто, це факт. Дуже багато виробників уніфікують свої моделі + копіюють вдалі ідеї конкурентів. Зараз задача у них не виділитися, а продати, нажаль.Щодо Volvo - згоден, дійсно варті уваги, але в нашому бюджеті/класі нову можна було тільки базову xc40 взяти, а в норм комплектації там ціни вже зовсім не цікаві. Про 60 і 90 взагалі мовчу...Доречі, ці авто (офіційні Volvo) дуже швидко продаються на вторичному ринку і цінуються набагато вище за биточки з штатів.Я був готовий переплатити за гарну офіційну, але в момент пошуку нічого цікавого окрім Mazda не зустрів.PS нафіг того кабана, їх не існує в гарному стані, цей стан треба створювати за багато грошей ;)
AntonGo, єєєє, не наламуй мою дитячу мрію🤣🤣
я 123 в годному стані знайшов, знайду і кабана)))) то є дрім мать його... а так да, офіціал є офіціал. я свого сітроена продав-просто ляпнувши в салоні під час ТО, шо буду продавати.. зразу пішов мій номер в люди🤣🤣🤣
1
12 серпня 21:37
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Дякую, цікавий допис, чекатиму фінальну частину. Коли обирав авто у мене ще у списку був Tucson, бо можна було взяти тест-драйв, і Forester, але він без тест-драйву, тому в результаті відпав.
1
12 серпня 09:46
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (3G)
Цікаво було почитати. Теж вибирав нове авто у 2023 році, але тоді планку встановив нижче - 30 тис.дол. На кінцевому етапі вибір стояв між Т-Roc 1,5 TSI з DSG та Karoq 1,4 TSI на автоматі Austin. Karin у цілому сподобався, багажник у ньому теж більший. Інтерʼєр був цікавішим у T-Roc. Але все вирішив тест-драйв. T-Roc був дуже динамічним і запальним проти більш повільного і задумливого Karoq. Крім того, у T-Roc була краща шумоізоляція. Купив T-Roc. Навесні цього року продав його і зараз у мене Tiguan 3 генерації. Але скажу чесно - T-Roc 2023 року досить класна машинка.
1
12 серпня 07:39
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
В моему х-трелі все що треба вже було за 31 тис $. Дивлюся на ціни і розумію дешевше не буде вже.
1
11 серпня 23:06
Я їжджу на Nissan Juke (2G)
пенсійний збір- 5% від ціни автівки БЕЗ ПДВ, можливо і КАСКО від цієї суми.
11 серпня 22:10
igor_2006
пенсійний збір- 5% від ціни автівки БЕЗ ПДВ, можливо і КАСКО від цієї суми.
igor_2006, пенсійний збір - так, без пдв, а от КАСКО рахували по повній сумі договору.
З іншої сторони, це добровільне страхування (якщо авто не в кредит), отже страхову суму можна збільшити (на допи, наприклад), але не зменшити.
1
11 серпня 22:29
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Ну дуже системний підхід...
11 серпня 21:51
OleksaK
Ну дуже системний підхід...
OleksaK, дякую. Хоча багатьом може здатись що ми не знали що саме шукали :) хоча так воно і було )))
11 серпня 21:55