Land Rover Defender (L663) (LINCORE)

Про думки під час поїздки на довгу дистанцію

Я їжджу на Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, Land Rover Defender (L663)
Київ, Україна

Дісклеймер: тут дуже багато тексту. 

Поїхали?

Що таке поїздка на далеку дистанцію? 

Однозначної відповіді в мене немає, бо "далечінь" кожен визначає особисто для себе сам. Нещодавно десь попався пост на цю тему, де автор вперше проїхав за кермом більше, здається, 300 кілометрів за один раз і неймовірно пишався цим. Далекобійники сміялись би усім натовпом, а новачки, котрі щойно отримали права, мали би круглі очі. Я, завжди, з повагою відношусь до викликів, на які відгукуються люди. І, якщо, в якийсь момент людині вдається стати трішечки краще - то це тільки тішить. 

Я відгукуюсь на свої виклики, тож, черговий раз висунувся в дорогу на 1000 кілометрів за день. 



Що мене надихнуло на цей допис? Важко відповісти односкладно, скоріше за все це сукупність думок та цікавих інсайтів, які прийшли в дорозі. Адже чому? По дорога, це, свого роду, медитація. Монотонне мерехтіння дерев за вікном, шум двигуна та колес по асфальту, миготіння дорожньої розмітки (там, де вона є, звісно)...все це десь дає можливість зануритись у напівтрансовий стан, розкладати думки по поличкам, аналізувати події, переоцінювати події та реакції, робити висновки. Це час, коли можна дозволити собі відкласти телефон, не відповідати на дзвінки (ну хоча би спробувати), не читати повідомлення (бо це реально небезпечно за кермом, не робіть так), не приймати швидких рішень. Віддатися дорозі на всі 100%. 



Як завжди, я виїхав о 8:00. На щастя, я живу за містом, і мені не потрібно через нього проїздити, щоб попасти на житомирську трасу, а, достатньо, просто проїхатись "багатими" селами. І ось це вже перший контраст. Ми всі на стільки звикли їздити одними й тими самими дорогами, що перестали помічати будь що, що трапляється дорогою. Я - не виключення. Правило "Парето" 20/80 тут працює дуже чітко. 80% часу ми їздимо по 20% знайомих нам доріг. Особливо, коли ранком їдеш іще сонний, а ввечері повертаєшся вже втомлений. 

Село. На скільки тут цікава та, я б сказав, унікальна субкультура та екосистема. В той час, як в місті демонтують ринки, прибирають МАФи, борються з нелегальними та хаотичними торгівельними майданчиками, село живе за своїми правилами. Тут нелегальні торгівельні майданчики через один двір. Тут тобі молоко, картопля, огірки, черешня, малина, качка, курка, вермішель, футболки, набори посуду і всякий інший крам, і все вперемішку. Такий собі ринок в масштабах села. І ніхто ні з ким не бореться. Бо Місто живе, а село виживає. З іншого боку, це чудова нагода купити щось "домашнє". Я тут більше про овочі та фрукти. 



Вискакую на житомирську трасу, і починає грати моя улюблена пісня, віднедавна наділена особливими цікавими сенсами, одного з моїх улюблених виконавців, як то кажуть в народі, "царство йому небесне". Що? Не знаєте про Avici? Да нууу...

Тім Берглінг, відомий світу як Avicii, став символом нової хвилі електронної музики. Його хіти — Levels, Wake Me Up, Hey Brother — звучали з кожної сцени, клубу, навушників. Він був талановитим продюсером, який у 20 років став глобальною зіркою, але за гучною славою ховалася тиша, яку ніхто не чув.

У 2016 році він припинив гастролі, посилаючись на виснаження, проблеми зі здоров’ям, зокрема з підшлунковою (запалення, загострене алкоголем), а також тривожність і депресію. За лаштунками сцени — хронічний стрес, вимоги індустрії, очікування, тиск менеджменту. Він буквально не мав часу зупинитися і дихнути.

У 2018 році, під час подорожі в Оман, Тім покінчив життя самогубством, перерізавши себе уламками пляшки. Йому було лише 28. В офіційній заяві родина сказала, що він "не витримав більше" і "хотів знайти мир".

Його смерть стала шоком для світу. Вона нагадала, що успіх — це не завжди щастя, а сцена — не завжди світло. Після цього було засновано Avicii Foundation, яка займається підтримкою ментального здоров’я серед молоді та запобіганням самогубствам. 

Отака от повчальна історія. А скільки ще фантастичних треків могло би народитися в його, без сумніву, геніальному серці? Свідомо не кажу "голові", бо музику пишуть серцем, саме так, як це робив Avici. 





А, тим часом, кілометри намотуються все більше і більше, за вікном постійно змінюються пейзажі. Хоч праворуч подивись, а хоч і ліворуч. От скільки їжджу Україною і постійно дивуюсь, на скільки в нас різноманітна та красива країна! Якщо провести пальцем по мапі України, ніби по рельєфній поверхні шкіри, відчуваєш її різність. Ця земля — не рівнина, не гори, не степ. Вона — усе разом, зібране в одному тілі, як набір темпераментів, що дивом співіснують.


Взяти Карпати. Вони не високі, але горді. Карпати не тиснуть — вони приймають. Тут сосни мовчать із таким гідним спокоєм, що навіть вітер шепоче тихо. Прокидаєшся в селі біля Верховини, і ще до першої кави вже відчуваєш: повітря пахне димом, хвоєю і… свободою. Потічки, як артерії, течуть скрізь. Десь поруч — гуцул, що виводить трембітою мову лісу. Це насолода в своєму чистому та природньому стані! 


Або Полісся. Тут небо завжди трохи сіріше, але очі спокійніші. Болота Полісся — це дзеркала, в яких застигли хмари. Тут природа наче шепоче з іншого виміру. Річки — як старі оповідачі: тихі, але глибокі. А сосни — худі й мовчазні, як старі свідки епох, що не дочекалися визнання.


Донбас. Земля контрасту, тиші й териконів. Природа Донбасу — як глибокий вокал у мелодії країни. Сувора, але справжня. Тут — степи, що тягнуться до неба, крейдяні скелі Святогір’я, мовчазні сосни, що ростуть на піску. Тиша над Сіверським Донцем, де колись плавали байдарки, сьогодні тривожна.

Донбас завжди був жорстким краєм. Вугілля, метал, дим, шахти, терикони. Тут природа й індустрія не конфліктували — вони злилися в єдину систему, як тіло й зброя. Але те, що пережив цей регіон останні роки, не витримує жодних порівнянь.

Колись квітучі міста — Авдіївка, Бахмут, Лисичанськ, Маріуполь — стали символами не тільки руйнування, а й надлюдської стійкості.
Асфальт, зрощений із вирвами. Панельки, що дивляться в небо чорними проваленими очима. Тиша, яку перериває лише гул артилерії.
Природа мовчки фіксує все — і сльози, і дим. Але навіть під гусеницями вона не здається: трава знову пробивається крізь бетон, а птахи повертаються на зруйновані балки.

Тут зруйновані не лише будинки, тут зламані долі. 


Південь України — це нескінченність. Коли стоїш посеред степу, вперше відчуваєш, яке велике небо. Жовта трава, вітер, що співає у вухах, і одинока дорога. Тут природа не прикрашає себе — вона гола й чесна. Сонце палить, дощі рідкі, але саме тут народжується внутрішня стійкість.


Про Україну та її природу можна говорити нескінченно. Скільки цікавих міст, містечок, сіл, які несуть славетність українського роду та незламність українських людей. 





І в кожної людини своя історія, свої діти та свої нащадки. Хтось досяг чого хотів, а хтось не встиг. А хтось і не намагався..а чому ж так?

Живе собі людина, ніби, в автоматичному режимі. Прокидається, п'є каву, снідає, перевіряє пошту, біжить у справах. Мріє про більше — але завжди “після”. Справжнє життя відкладається на потім, як нова сорочка або кращий рік. Та одного дня, ніби за помахом чарівної палички, стає тихо. Щось змінилось. Просто тиша. В чому сенс? Для чого оці ранкові мітінги, для чого успішний успіх, для чого нове авто? Тиша. Тиша і порожнеча...А потім… з’явилося запитання:
А хто я, якщо не моя робота, не мої успіхи, не мої страхи? Так приходить екзистенційний криз. Це глибокий внутрішній стан сумніву, розгубленості або страждання, пов’язаний з сенсом життя, власною ідентичністю, свободою вибору, смертю та самореалізацією. Це не просто депресія чи поганий настрій — це зіткнення людини з фундаментальними питаннями існування.


У кожного з нас є точка зламу. Але в одних вона веде до падіння, а в інших — до відкриття нового рівня глибини.

Криза — це не лише біль.
Це ще й шанс відпустити те, що давно не працює.
Це точка, де стара шкіра вже не годиться — а нова ще болить.

Людина змінюється не тоді, коли хоче, а тоді, коли вже не може жити по-старому.
Саме тоді формується справжній хребет — не той, що носить одяг, а той, що носить суть.


Доля однієї людини - це доля всієї країни. Україна — саме зараз переживає а таку точку. 24 лютого 2022 року ми всі прокинулися не в іншій державі, а в іншому вимірі себе.
Те, що здавалося важливим, зникло.
Те, що ігнорувалося — стало центром.
Мова, земля, сусіди, гідність, історія.
І навіть ті, хто раніше не думав ні про війну, ні про країну — відчули себе частиною тіла, що бореться за життя.

Україна — ніби людина в кризі.
І так само, як та людина, вона має шанс стати кимось більшим.

Але для цього треба пройти не лише фронт, а й:

  • фронт корупції,

  • фронт байдужості,

  • фронт старих звичок,

  • фронт відмови думати самостійно.

Людина, що вийшла з глибокої кризи — вже інша. Вона не ламається об буденні проблеми. Вона знає, що вартує. Вона не шукає щастя, а творить його.

Так само й країна. В України після цієї війни є шанс переродитися — не лише як переможець, а як держава з характером, з сенсом, з новою культурою.
Зі справжнім усвідомленням свободи, а не лише декларацією.

Але — тільки якщо ми зробимо висновки.
Тільки якщо з цієї глибини винесемо не злість, а мудрість.







А тим часом, за роздумами, непомітно проносяться кілометри, і вже час і авто заправити, та й свій шлунок натовкти якимось провіантом. А отут, якраз і наступна тема для роздумів. 

Коли ти довго живеш в Україні, де каву роблять із душею, а котлети — як у дитинстві, ти не помічаєш, що живеш у розкоші. Не в грошовій, ні — а в культурі щедрості, смаку, уваги. Все здається нормою: ти зупинився на заправці, замовив борщ, салат з перепелиними яйцями, а поруч — свіжа випічка, гарна кава, навіть паста з лососем — і все це на трасі, під Черкасами, умовно. І ще й усміхнуться, пожартують, спитають: «А соус подати?»

Коли ж виїжджаєш кудись у Європу — в ідеалі, красиву, багату — шок приходить не одразу. Спочатку — цікаво. Потім — дивно. Потім — незручно.
Бо ти заїжджаєш на італійську або німецьку заправку, а там — автомати. Кава з кнопки. Сендвіч із вчорашнім тостом. Якщо пощастить — мікрохвильова піца. Якщо не пощастить — купи чіпси. Все строго, сухо, функціонально. Ніби заправка — не частина дороги, а пункт виживання.

І от стоїш ти посеред Австрії з пластиковим стаканчиком лате, який пахне більше пластиком, ніж кавою, і згадуєш ті українські “ОККО” чи “WOG”, де вже навіть лобстери скоро подаватимуть, і де тобі приносять бургер на дерев’яній дощечці з руколою й маринованою цибулькою, як у маленькому бістро в центрі Києва.

А їжа? Їжа в Європі — це розчарування з красивою упаковкою. Ти заходиш у ресторан, обираєш з меню, чекаєш сорок хвилин — а там щось нейтральне, майже без смаку. Навіть у Франції, навіть в Італії — іноді добре, іноді «норм». Але дуже рідко — «вау». А в Україні навіть на вокзалі можна з’їсти деруни зі сметанкою так, що захочеться обняти кухаря.

І справа навіть не в національній кухні — а в підході. В Україні хочуть сподобатися. Тут борщ буде на м’ясі, з товстим шматком сала, навіть якщо ти замовив маленьку порцію. Салат прикрасять мікрозеленню, навіть якщо ти зупинився в кафе на трасі під Лубнами. Тут їжу готують так, ніби тебе чекали, а не так, ніби ти — ще один клієнт.

Навіть в обслуговуванні — попри наші стереотипи — усе не так погано. Українські офіціанти, продавці, адміністратори навчені не просто працювати — вони включені емоційно. Іноді це навіть занадто. Але щирість — завжди краще, ніж байдужість. Бо в Європі ти іноді відчуваєш себе як гвинтик у системі: зайшов, заплатив, вийшов. Дякуємо, до побачення, не заважайте.

І от тоді розумієш: Україна — не просто “не гірше”. Вона набагато смачніша, душевніша, живіша. Особливо в деталях: у серветці з вишиванкою, у гарячому борщі на морозі, у баристі, який пам’ятає твоє замовлення.

Ми не завжди це помічаємо. Бо це — “як завжди”. Але варто виїхати за кордон — і вже за тиждень ти думаєш: “А чи не поїхати додому. Там, принаймні, нагодують як людину.”




І, бажано, після усього прочитаного вище не потрапити ані в аптеку, ані в дурку (це так влучно пожартували мої уявні рузі). Бо з нашими щоденними реаліями цих два маршрути стають ледь не найпопулярнішими. 




О, доречі, мало хто знає, але в Дефендера є спортивний режим АКПП! 

Тиснеш на важіль коробки ліворуч і перемикаєш з "D" на "S" — і це як перейти з образу британського джентльмена у твідовому піджаку до образу Джейсона Стейтема в пітбулевому настрої.

Машина одразу розуміє:
«Ага, значить, хочеш трохи екшну. Щоб не просто “їхати”, а показати, хто на дорозі головний».

Але чи справді це дає швидшого прискорення машині? 

Так. І ні. 

Так — бо відгук реально швидший, і машина стає агресивнішою.
Ні — бо фізика та вага Defendera нікуди не зникають. Це не Golf GTI, це все-таки броньований холодильник з душею котика. Він важкий. Але…

…в спортрежимі він прискорюється так, ніби на нього хтось образливо глянув.



Ще один піт стоп у львівській області, лавандовий лимонад і сирники, і ти вже за крок від кордону. 




Нарешті автобан, нарешті рівна і прогнозована дорога. І можна трішки подумати про швидкісний режим. 

Отже, чому обмеження встановлене  саме на рівні 194 км/год? Насправді це трохи «фірмовий» трюк виробника. Вони зазвичай ставлять електронний обмежувач, щоб не дати машині гнати понад певну швидкість — це як сказати: «Стоп, друже, ти крутий, але не перетворюйся на боліда Формули-1». Ці 194 км/год — це свого роду «золота середина»: швидко, але без шаленства.

194 км/год — це як сказати: «Слухай, друже, ти вже досить швидкий, щоб змусити пасажирів триматися за двері, але не настільки, щоб вони відчували, що тебе щойно викрали інопланетяни».

Бо якщо ти поїдеш швидше, то в дефендері почнеться кризова нарада: «Хлопці, ми ж вантажівка з позашляховими здібностями, а не ракета! Зменшіть газ, або мотор почне плакати».

Тому, дефендеру і його власникам це обмеження — як надійний друг, що каже: «Не треба розганятись надто, життя коротке, краще посиди в затишку і насолоджуйся поїздкою».




Що ж, мій Лінкор лишається відпочивати, а моя завалена купою думок головешка відправляється далі працювати. 

А хто дочитав до кінця оцей свідомий потік підсвідомості - міцно тисну руку ))


 p.s. Пост був написаний під час польоту в літаку. Коли не було доступу до інтернету, не було важливих справ і не хотілось спати. Тоді, коли просто потягнуло на роздуми...


Пробіг 75000 км.
Опубліковано: 09 липня 15:51
62 2 3

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Приятно читать мыслящих, склонных к рефлексии людей. Всё так: дорога - время для инсайтов, календарь замер 24.02.22, а Украина, как ты не крути - ТОПЧИК. Хороший пост, ламповый.
вчора о 23:14
Я їжджу на Audi A4 Avant (B9)
Кілометри кілометрам - дуже велика різниця. Неодноразово схопив собі на думці, що в нас на заміський дорозі ти "працюєш", а за кордоном - "відпочиваєш". На 5-10 см вищі відбійники, на 30-80% більш інформативні покажчики, на 99% менше однорівневих перехресть і тупорізів в лівій смузі, на 100500% краще асфальт - і телепорт на відстань 500-800 км вирішується просто за вечір, без натяку на втому. Величезною перевагою буде непосічене вітрове скло і адекватне ближнє світло, які дозволяють змістити етап пересування на темну пору доби, а світловий час присвятити справам чи sightseeing.
З іншого спостереження: рухаючись 135..140 км/год автобаном - встигаєш, не порушуєш правил, не витрачаєш надто багато палива (і часу на дозаправки), маєш змогу роздивитись щось навколо і при тому рухаєшся швидше за 90% сусідів по потоку.
1
вчора о 14:35
Chegevarr
Кілометри кілометрам - дуже велика різниця. Неодноразово схопив собі на думці, що в нас на заміський дорозі ти "працюєш", а за кордоном - "відпочиваєш". На 5-10 см вищі відбійники, на 30-80% більш інформативні покажчики, на 99% менше однорівневих перехресть і тупорізів в лівій смузі, на 100500% краще асфальт - і телепорт на відстань 500-800 км вирішується просто за вечір, без натяку на втому. Величезною перевагою буде непосічене вітрове скло і адекватне ближнє світло, які дозволяють змістити етап пересування на темну пору доби, а світловий час присвятити справам чи sightseeing. З іншого спостереження: рухаючись 135..140 км/год автобаном - встигаєш, не порушуєш правил, не витрачаєш надто багато палива (і часу на дозаправки), маєш змогу роздивитись щось навколо і при тому рухаєшся швидше за 90% сусідів по потоку.
Chegevarr, а якщо, в купі з оцим усім, в авто ще є адаптивний круїз та утримання в полосі, то дорогою можна і поспати 😂😂
Дякую за змістовний комент, підтверджую ваш фактаж обома руками.
вчора о 14:39
Загалом все так, не погоджусь трохи про їжу. Якщо ми говоримо про заправки, так, там все дно, питань немає, з нашими фудкортами на Окко чи UPG воно не рівняється взагалі. Але наприклад я багато подорожував Балканами, і тут в плані їжі ну просто мега смачно і душевно. Уточню, я не говорю про рестіки десь на березі Будви чи Спліта, а про трішки менш туристичні місця де подорожують і їдять локали
P.S. Класична багата власне Європа - не душевна, тут абсолютно згоден
вчора о 13:21
Я їжджу на Renault Megane III
Дякую за гарний допис та за оголені нерви 🥲вже четвертий рік як не вдома і так хочеться повернутися в своє болото, але таке рідне та найкраще.
1
вчора о 07:46
Fransua
Дякую за гарний допис та за оголені нерви 🥲вже четвертий рік як не вдома і так хочеться повернутися в своє болото, але таке рідне та найкраще.
Fransua, не буду банальним і казати «так а шо заважає повернутись». Заважає. Прекрасно розумію.
Всі ми чекаємо одного: шоб здохла путінська падла, і повернутися до нормального життя. Хоча, сам термін «нормальне» вже не певний, бо всі вже забули, а що д таке оце «нормально».
1
вчора о 09:00
В Польщі обмеження швидкості повсюди на рівні 140 км/г.
10 липня 22:15
badboy-18
В Польщі обмеження швидкості повсюди на рівні 140 км/г.
badboy-18, дякую, а я думав шо нема обмежень ))
1
10 липня 22:27
Коли маєш відчуття приналежності і чітко розумієш себе та свій шлях - бачиш не недоліки, а переваги, не причини, щоб здатись, а причини, щоб продовжити боротьбу, не одноманітність та звичність, а деталі та особливості. І з такого способу сприйняття реальності та оточуючого світу народжується щось, що потім називають «game changer», будь то рішення, ідеї чи будь що інше.

Змістовно, щиро, оптимістично і навіть повчально. Дякую за цей допис.

P. S. За обмеження швидкості не знала))
2
1
1
10 липня 15:15
Juli_B
Коли маєш відчуття приналежності і чітко розумієш себе та свій шлях - бачиш не недоліки, а переваги, не причини, щоб здатись, а причини, щоб продовжити боротьбу, не одноманітність та звичність, а деталі та особливості. І з такого способу сприйняття реальності та оточуючого світу народжується щось, що потім називають «game changer», будь то рішення, ідеї чи будь що інше. Змістовно, щиро, оптимістично і навіть повчально. Дякую за цей допис.P. S. За обмеження швидкості не знала))
Juli_B, можу тільки додати, що на пошук рішень і на пошук виправдань витрачається однакова кількість енергії. Але результат діаметрально протилежний.
Дякую.
p.s. його можна програмно відшити, але тоді треба підшивати можливість вчасно засейвитись. Бо, як не крути, а цій бетономішалці треба не тільки набирати швидкість, а ще і вчасно гальмувати та вдало маневрувати. А, оскільки, це не болід формули 1 (в чому я іноді сумніваюсь) і навіть на гоночна фура, то 194 кмг - це більш, ніж достатньо. І відшивати не планую, від гріха подалі.
1
10 липня 15:22
Дякую що поділились думками!
Змістовний текст, гарні коменти, чудові авто та цікаві подорожі. Супер.
10 липня 13:31
Я їжджу на SsangYong Kyron
Не погоджусь щодо їжі і природи в Європі. Все тут чудово з цим. І на заправках, і в ресторанах. Бував в Польщі, Німеччині, Австрії, Італії, Словаччині, Словенії, Хорватії, Угорщині, а живу в Чехії. Максимум на що можно поскаржитись че на сервіс. Так, він тут трохи гірший, ніж в Україні. Але це зумовлене тим хто працює в цій сфері, також культурними особливостями ( тут люди толерантні до помилок інших) от і все.
10 липня 09:48
Я їжджу на Mazda 3 (4G)
Дуже гарно написано!
1
10 липня 08:53
Пост з вайбом Перевтілення Кафки. Теж інколи ставлю собі схожі запитання. Але на них не так просто відповідати. Бажаю віднайти себе заново! Перехід від особистого до країни і порівняння Європи і України досить влучні. Багато чого ми не цінуємо і сприймаємо як звичні речі, хоча вони насправді чудові і унікальні. Дякую, що поділилися. Прочитання створило цікавий настрій
2
10 липня 01:01
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Ти правий, у кожного свої «рекорди» і кожен радіє своїй збільшеній сотні кілометрів. Памʼятаю, як вперше через три тижні після купівлі першого авто (і по факту місяць, якщо рахувати від закінчення автошколи) поїхала в Умань з сестрою і двома дітьми, по відчуттям це було «вааау, я молодець» потім за два місяці побувала в Хмельницькому, Києві і Одесі. Після того з досвідом одразу скакнула швидко.
Різні відношення і відчуття водіїв до дороги, комусь в напряг, а хтось за кермом відпочиває (маючи душу дальнобоя 😅)
Мій рекорд за 10років стажу- це маршрут Гданськ-Вінниця за раз 1100км (на Чері Джагі!😂) і спіймала себе на думці, що не втомилася (тільки очі капала, бо пересихали)
І є люди, запитавши яких, чи вони не втомилися за кермом почуєш відповідь «ні! я там відпочиваю»
Цікавий допис, прочитала з задоволенням 👍
1
10 липня 00:40
Mari
Ти правий, у кожного свої «рекорди» і кожен радіє своїй збільшеній сотні кілометрів. Памʼятаю, як вперше через три тижні після купівлі першого авто (і по факту місяць, якщо рахувати від закінчення автошколи) поїхала в Умань з сестрою і двома дітьми, по відчуттям це було «вааау, я молодець» потім за два місяці побувала в Хмельницькому, Києві і Одесі. Після того з досвідом одразу скакнула швидко. Різні відношення і відчуття водіїв до дороги, комусь в напряг, а хтось за кермом відпочиває (маючи душу дальнобоя 😅)Мій рекорд за 10років стажу- це маршрут Гданськ-Вінниця за раз 1100км (на Чері Джагі!😂) і спіймала себе на думці, що не втомилася (тільки очі капала, бо пересихали) І є люди, запитавши яких, чи вони не втомилися за кермом почуєш відповідь «ні! я там відпочиваю» Цікавий допис, прочитала з задоволенням 👍
Mari, у кожного свої рекорди, дуже влучно. А ще, кожному з тексту відгукується своє. Я не дарма написав його таким різноманітним, цікаво було побачити реакцію ))
10 липня 08:39
Цікаве чтиво! Абсолютно згоден з тобою щодо їжі та деяких інших моментів, абсолютно не згоден щодо природи та краєвидів, бо мені цим всим насолоджуватися заважає повсюдний смітник, розруха там занедбаність, і я дуже заздрю твоєму оптимізму щодо розбудови нової країни, чого на мою думку ніколи не станеться. Як на мене, то вкрай інфантильні мрії, які не здійсняться принаймні через ще більшу інфантильність виборчого електорату. Але то дуже велика тема для обговорення, і точно не тут. Втім, прочитати було дуже приємно, і я радий за тебе насамперед через те, що ти дотепер маєш надії і запал не лише на них чекати, але й власно наближати щасливе майбутнє принаймні для себе. Пишаюся!
10 липня 00:04
Кowаlsкі
Цікаве чтиво! Абсолютно згоден з тобою щодо їжі та деяких інших моментів, абсолютно не згоден щодо природи та краєвидів, бо мені цим всим насолоджуватися заважає повсюдний смітник, розруха там занедбаність, і я дуже заздрю твоєму оптимізму щодо розбудови нової країни, чого на мою думку ніколи не станеться. Як на мене, то вкрай інфантильні мрії, які не здійсняться принаймні через ще більшу інфантильність виборчого електорату. Але то дуже велика тема для обговорення, і точно не тут. Втім, прочитати було дуже приємно, і я радий за тебе насамперед через те, що ти дотепер маєш надії і запал не лише на них чекати, але й власно наближати щасливе майбутнє принаймні для себе. Пишаюся!
Кowаlsкі, друже, це все дискусійні питання. Не буде нічого в того, хто нічого для цього не робить. І кожен сам обирає який шлях торувати.
Смітник це взагалі окрема тема. Я зараз в Римі, і тут те саме. Чудасії архітектури, витвори мистецтва, руїни римської імперії…і сміття.
Не дарма ж кажуть, чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять. І це ж не тільки про сміття…
1
10 липня 08:41
TipiTip
Кowаlsкі, друже, це все дискусійні питання. Не буде нічого в того, хто нічого для цього не робить. І кожен сам обирає який шлях торувати. Смітник це взагалі окрема тема. Я зараз в Римі, і тут те саме. Чудасії архітектури, витвори мистецтва, руїни римської імперії…і сміття. Не дарма ж кажуть, чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять. І це ж не тільки про сміття…
TipiTip, а я не казав, що Рим - то еталон. Мені Рим взагалі не подобається нічим. Так, це туристична Мекка, але жахливе місто для проживання, як на мене. Втім, порівнювати з нашим розкраданням всього навкруги жодну з європейських країн неможливо. І справа не лише в керівництві державою.
10 липня 11:35
Кowаlsкі
TipiTip, а я не казав, що Рим - то еталон. Мені Рим взагалі не подобається нічим. Так, це туристична Мекка, але жахливе місто для проживання, як на мене. Втім, порівнювати з нашим розкраданням всього навкруги жодну з європейських країн неможливо. І справа не лише в керівництві державою.
Кowаlsкі, а шо ти хоч? Розкрадання - це 50 років була національна ідея. Вийшов з роботи і нічого не виніс - ти лошара всього життя. Влаштувався на роботу де нема шо винести? Невдаха довбаний. Десятиріччями вбивали в голови шо треба красти, а ти хочеш, щоб вмить перестали?
Час друже, на все свій час. Не памʼятаю чи казав тобі, але вагомі зміни почнуться тоді, коли помре останній народжений за совка. Євреїв 40 років по пустелі теж не просто так водили, згідно легенди. Правда це чи ні, не суть. Важливий сенс.
10 липня 11:50
yuzo
TipiTip, чисто там, де, якраз, прибирають. Теорія розбитих вікон.
yuzo, якщо срати собі під ноги, то скільки не прибирай - буде брудно. В Токіо по місту тупо немає смітників. І, о чудо, ніхто під ноги сміття не кидає і по закуткам. Кожен своє сміття несе додому, сортує його і тоді тільки викидає. І там чисто! Бо не смітять.
10 липня 13:58
Кowаlsкі
Цікаве чтиво! Абсолютно згоден з тобою щодо їжі та деяких інших моментів, абсолютно не згоден щодо природи та краєвидів, бо мені цим всим насолоджуватися заважає повсюдний смітник, розруха там занедбаність, і я дуже заздрю твоєму оптимізму щодо розбудови нової країни, чого на мою думку ніколи не станеться. Як на мене, то вкрай інфантильні мрії, які не здійсняться принаймні через ще більшу інфантильність виборчого електорату. Але то дуже велика тема для обговорення, і точно не тут. Втім, прочитати було дуже приємно, і я радий за тебе насамперед через те, що ти дотепер маєш надії і запал не лише на них чекати, але й власно наближати щасливе майбутнє принаймні для себе. Пишаюся!
Кowаlsкі, добре бути Польщею, коли в тебе ЄС (і.е. дойчланд) влив 200 лярдів за 20 років членства в єс - можна і велодоріжки побудувати. Але суть завжди вилізе - і на певних виборах виберуть праворадикалів, бо хочеться вялічія ж, а не оцих ваших ліберальних цінностей.
1
10 липня 09:29
Valdemar
Кowаlsкі, добре бути Польщею, коли в тебе ЄС (і.е. дойчланд) влив 200 лярдів за 20 років членства в єс - можна і велодоріжки побудувати. Але суть завжди вилізе - і на певних виборах виберуть праворадикалів, бо хочеться вялічія ж, а не оцих ваших ліберальних цінностей.
Valdemar, Стосовно Польщі я прожив там 9 років повір нема там ніякого порядку і вливання 200мільярдів там теж не видно та сама Варшава виглядає як Київ тільки ще більше полос і ще більше бидла все що треба знати про Польщу
1
10 липня 09:45
Valdemar
stakanostas, це офіційна статистика. Не врпховуючи інвестицій.
Valdemar, у нас по статистиці теж корупції нема але всі знають правду всюди все як і у нас тільки в трошки менших розмірах або продумано шо попробуй доєбись
1
10 липня 12:53
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Гарно загорнув. Є про що подискутувати, але в більшості так воно приблизно і є.
2
09 липня 22:43
yuzo
Гарно загорнув. Є про що подискутувати, але в більшості так воно приблизно і є.
yuzo, так це ж не фантазія на вільну тему, воно все з життя )))
09 липня 23:10
Я їжджу на Renault Megane III
Проїхати за день під тисячу км це ж кайф, питання тільки в настрої та стані машини. До речі, яка крейсерська швидкість дефа?
09 липня 22:40
canyaqaz
Проїхати за день під тисячу км це ж кайф, питання тільки в настрої та стані машини. До речі, яка крейсерська швидкість дефа?
canyaqaz, є там на одному з фото крейсерська швидкість ))) Ну а взагалі таке поняття у дефа відсутнє, він їде так, як тобі треба. Я їду, в основному, 160-180 по трасі, там де дозволяє дорога і трафік.
09 липня 23:10
Без коліс :(
Дуже цікава розповідь.👍Перечитав кожне слово і одразу нахлинули спогади... ностальгія за рідним краєм((
На рахунок Європи чиста правда.Все воно якесь штучне і сіре довкола.Навіть не до порівняння з нашою рідною Україною.
Дякую за допис!🤝
3
09 липня 20:58
ANSEN
Дуже цікава розповідь.👍Перечитав кожне слово і одразу нахлинули спогади... ностальгія за рідним краєм((На рахунок Європи чиста правда.Все воно якесь штучне і сіре довкола.Навіть не до порівняння з нашою рідною Україною.Дякую за допис!🤝
ANSEN, дякую на доброму слові. Я не можу сказати, шо Європа це погано, чи не смачно чи ще щось таке. Але ж все пізнається в порівнянні. Особливо коли починаєш порівнювати якість життя.
Ну не знаю, це, мабуть, в умовній Італії потрібно вирости, щоб бути тут своїм і щоб було комфортно.
Бо якби мені сказали «житимеш в Італії, обирай де» - я б точно поїхав на північ. Там хоч в гори можна сходити і на місяць повити😂😂
2
09 липня 21:05
TipiTip
Valdemar, ну вони канеш дуже специфічні…мʼяко кажучи.
TipiTip, але не такі специфічні, як індуси.
сьогодні о 00:39
Valdemar
TipiTip, але не такі специфічні, як індуси.
Valdemar, кожна нація по своєму специфічна.
сьогодні о 00:50
Я їжджу на Mitsubishi Pajero (4G)
1
09 липня 20:01
Я їжджу на Mitsubishi Pajero (4G)
Твоя правда.
Проте, мене вибішує корупція, яка скрізь і всюди. При чому, як я працював водієм буса і хабарі при перетині кордону за Яника не давав. Кордон проходив довше ніж інші, але за деякий час від мене відчепились тільки шепотіли один до одного, шо во, їде отой, шо не дає ніц...
А ше - теж за Яника, добився офіційних вибачень від ДАІ (поліції ще не було) в газеті, та звільнення їх працівника...
За корупцією йде байдужість деяких людей, у кого "хата скраю"... Потім вибішує оце "а какая разница, мєня і так панімают" те, що люди не усвідомлюють, що мова це ідентифікація і наскільки це важливо...
Вибішує, шо багато людей думали, що українське - це таке собі, для селюків і не далеких...
А потім прийшла війна. Багато з цих людей змінились і переосмислили ці тези. Бо війна не приходить просто так, вона відчуває, що є можливість знищити, вбити, зруйнувати... І, керована виродками знищить все довкола...
Так сталося, що на момент вибуху війни я був за кордоном, хотів приїхати і йти воювати. Але потім, як побачив ту корупцію, ті тупі, совкові алгоритми і методи в армії - передумав. Мабуть я вже не українець, бо не в Україні і не борюсь за неї... Але може бути і так, що вже й не повернусь додому... Нажаль.
3
09 липня 20:00
Crayfish
Твоя правда.Проте, мене вибішує корупція, яка скрізь і всюди. При чому, як я працював водієм буса і хабарі при перетині кордону за Яника не давав. Кордон проходив довше ніж інші, але за деякий час від мене відчепились тільки шепотіли один до одного, шо во, їде отой, шо не дає ніц...А ше - теж за Яника, добився офіційних вибачень від ДАІ (поліції ще не було) в газеті, та звільнення їх працівника...За корупцією йде байдужість деяких людей, у кого "хата скраю"... Потім вибішує оце "а какая разница, мєня і так панімают" те, що люди не усвідомлюють, що мова це ідентифікація і наскільки це важливо...Вибішує, шо багато людей думали, що українське - це таке собі, для селюків і не далеких...А потім прийшла війна. Багато з цих людей змінились і переосмислили ці тези. Бо війна не приходить просто так, вона відчуває, що є можливість знищити, вбити, зруйнувати... І, керована виродками знищить все довкола...Так сталося, що на момент вибуху війни я був за кордоном, хотів приїхати і йти воювати. Але потім, як побачив ту корупцію, ті тупі, совкові алгоритми і методи в армії - передумав. Мабуть я вже не українець, бо не в Україні і не борюсь за неї... Але може бути і так, що вже й не повернусь додому... Нажаль.
Crayfish, воно то все так, але типу і трішечки не так. Корупція починається з кожного з нас. Чогось згадався мемчик, бачив сьогодні, де в будинку пожежа, там сидить чоловік, подежники просять його допомогти, а він каже «я не можу, мене не ростили бути пожежником». І він згорає.
3
09 липня 21:06
Crayfish
TipiTip, так і я про те. Державу, як вона витримає (щиро вірю в це), треба буде лікувати, очищати, відновлювати. Надіюсь це бачити власними очима.
Crayfish, перепрошую, але щодо корупції.
Ви не чули про журналістське розслідування, як кацапи купили собі в німеччині весь регіон для побудови Північного Потоку? З потрохами купили. Разом з екс канцлером. І шо німці? Німцям похєр, якщо корупція працює на їх шлуночок.
10 липня 09:09
Так і є )
09 липня 19:34
ROst.ADventure
Так і є )
ROst.ADventure, та й таке…
09 липня 21:06
Ну ти дав)
09 липня 17:13
vollex13
Ну ти дав)
vollex13, тю, так а шо?
09 липня 18:26
TipiTip
vollex13, тю, так а шо?
TipiTip, та круто все розписав, тому і кажу оце дав)
10 липня 14:32
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Оце ти простирадло букв тут розстелив)

Але цікаво читати, деякі думки збігаються прямо 1:1.
1
09 липня 17:02
Дякую...
09 липня 16:59
Maximilian
Дякую...
Maximilian, пше прошу, пане
1
09 липня 18:27
TipiTip
Maximilian, пше прошу, пане
TipiTip, мені нема, поки що, що додати....
Я сам такий... 1000 км +/- - мій формат...
Дорога, думки, спогади, розмови...
1
09 липня 22:57
Я сам з передмістя Рівного і безпосередньо про продукти з двора в селі знаю все (але де ж ти ще візьмеш їх таких смачних і пахучих)
Дорога це ледь не найкраще місце для того щоб побути на одинці з собою і подумати де ти що ти робиш так або не так
Кухня як окремий вид мистецтва особливо котлета(не коля) по Київські або помідори по Рівненськи
Гонщика ганяють но не перегонюють
пс Гарної робочої подорожі надіюсь привезеш щось до нашого ППО треба як повітря
09 липня 16:33