BMW X4 M (F98) (VenoM)

💰SALE💰

Ну що? Час настав )))

Не просто мені далось це рішення, але воно цілком логічне. Маючи в гаражі  Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio🍀

 та  Land Rover Defender X4M просто перестав вписуватись у концепцію. 

Чому? Поясню. 

Alfa Romeo ідеальний автомобіль на кожен день в межах міста. В цій ролі він виграє у Х4 по всім статтям крім комфорту всередині авто. Емоція від їзди, рульожка, комфорт підвіски, звук мотору та вихлопу, посадка, відчуття авто...ну ніколи паркетник не зрівняється із спортивним седаном в цих питаннях. Тому тут вибір очевидний. 

Defender на дальняках - це килим-літак просто якийсь. Багато місця, висока посадка, пневматична підвіска, звук  Meridian...відчуття за кермом ніби в справжньому важкому кораблі. Вкупі з усіма асистентами (типу лайн асист + адаптивний круїз контроль) - робить поїздки на дальні дистанції супер комфортними. НУ і ще одне, мабуть найважливіше. Дефендеру насрати на погані дороги, він їх просто не помічає, йому насрати куди їхати: автобан, поле, грунтовка, гори, село, місто...на-сра-ти! І дизель. Він є на всіх заправках, він не вибагливий до супер якості палива. Він просто їде. 

BMW X4M - програє у кожному з призначень цим двом машинам. Залишаючись, при всьому, дуже крутою, емоційною, швидкою, супер-класно керованою (як для паркетника), комфортною машиною. ВІн ідеальний в концепції, коли він один. Він егоїст, він хоче мати всю твою увагу і турботу. 

Тому його час прийшов. 

Не бачу сенсу розписувати тут сильно про те, в якому стані авто, що в ньому є, як за ним доглядав, як його відновлював....бо все це написано в бортовому журналі. Той, хто справді зацікавиться - легко зможе все перечитати. І він зрозуміє, що я вклав в цю машину свою душу. Чого варті тільки максимальні лазерні фари з вирізанням зустрічного потоку за 4500 доларів, або сатінова бронеплівка за 2500. Ну про зимовий комплект коліс за 3000 доларів я вже мовчу. 

Я не сподіваюсь продати BMW навіть в "0", бо я просто не шкодував грошей, позаяк планував їздити на цій машині декілька років. 

Пробіг, на разі 20400 км. За, майже рік, машина проїхала 8000 км. З них 6000 км суто по Києву. 

Цінник бачу в розмірі 85000$

Є питання? Пишіть в коментарях або в приватні повідомлення. 







P.S. Доречі, який я зробив для себе висновок на майбутнє...в мене більше не буде паркетників. Або нормальний джип, або седан-купе-хетч-кабріолет. Просто я зрозумів це. І прийняв. 

Пробіг 20400 км.
Опубліковано: 10 лютого 19:52
86 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Той самий момент, коли бачиш що під постом 80+ коментів і відкриваєш щоб почитати годноту 😝
17 лютого 00:09
TipiTip
Rostyslav, та срач звичайний )))
TipiTip, саме ж так! Але іноді хочеться від всього відволіктись таким методом)
1
17 лютого 11:55
мамо давай купим Х у нас вже є Х і наш овощний Х з 196 коняками такий ух ска
11 лютого 12:58
stakanostas
мамо давай купим Х у нас вже є Х і наш овощний Х з 196 коняками такий ух ска
stakanostas, я після того як поїздив на 3-літровому моторі (B58 та S58) зрозумів, шо на 2,0 мені дорога закрита. Це два зовсім різних авто. А еМмммм павер так то взагалі. Не знаю як мене так крива дорога завела, якби не та італійська прастітутка, їздив би собі й горя не знав.
2
11 лютого 14:27
stakanostas
TipiTip, повівся на цицбки і велику сраку
stakanostas, стандартна мікросхема 😄😄
11 лютого 19:21
TipiTip
stakanostas, я після того як поїздив на 3-літровому моторі (B58 та S58) зрозумів, шо на 2,0 мені дорога закрита. Це два зовсім різних авто. А еМмммм павер так то взагалі. Не знаю як мене так крива дорога завела, якби не та італійська прастітутка, їздив би собі й горя не знав.
TipiTip, нормаль так про альфавірус )))))
італьяно путана навела шороху ))
я он з кожним днем розумію шо тре для відряджень якийсь нормальний уазік від 3.0 літрів, а для міста якийсь піздюк мелкій або електрічка.... на днях спілкувався з знайомим.... він продав джипа і купив і30 бемеве, то після фрази - 1300 грн на місць заправка.... мене аж тіпануло )))))) але пацик жеве у власному будинку - тому так електрічка маст хев... в квартирі то вже не є так файно
11 лютого 18:51
Я їжджу на BMW X3 (F25)
stakanostas
мамо давай купим Х у нас вже є Х і наш овощний Х з 196 коняками такий ух ска
stakanostas, f15 ахуєний
жаль, мені не вистачає всього 25к )
11 лютого 16:16
t1mm1
stakanostas, f15 ахуєнийжаль, мені не вистачає всього 25к )
t1mm1, да ф15 тачка на любий випадок скажем так як простітутка безотказний (не переживай гроші заробиш головне здоровя)
1
11 лютого 17:00
SvyatoshinSky
t1mm1, почка у вас є почка ))))))))
SvyatoshinSky, в Ковельскій районій лікарні операція по заміні почки вартує 1$ так що в умовах України почка це максимум 10$ якщо за життя ні курити ні пити
12 лютого 10:23
SvyatoshinSky
stakanostas, якась хрнова математика🤣🤣
SvyatoshinSky, ну типу раніше почка це був як резерв еквівалент 40-50 тис доларів а зараз 10-15тис
12 лютого 11:56
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Після прочитанного зʼявилась аналогія паркетника з всесезонною гумою) Вона не ідеал і літом і зимою. Хоча авжеж з паркетників Х в Топі. Класна автівка.
11 лютого 10:44
Jakson
Після прочитанного зʼявилась аналогія паркетника з всесезонною гумою) Вона не ідеал і літом і зимою. Хоча авжеж з паркетників Х в Топі. Класна автівка.
Jakson, ну воно десь так і х, хоча це дуже вже узагальнено. Надто якщо говорити про х4м, бо це таки ну дуже швидке авто, і рушиться воно так що багато купех позаздрять.
11 лютого 14:30
Питань немає. Я вірив, що вірус квадріфоліо переможе))))
6
11 лютого 10:32
Oleshchuk
Питань немає. Я вірив, що вірус квадріфоліо переможе))))
Oleshchuk, та то все та італійська прастітутка курва мать 😂😂
1
11 лютого 14:30
TipiTip
Oleshchuk, та то все та італійська прастітутка курва мать 😂😂
TipiTip, я з часів ф22 вангую, що ти будеш робити)
Поки два рази вгадав)
11 лютого 14:57
TipiTip
Oleshchuk, цей во…так а шо далі?
TipiTip, зачекати, бо ще не родилась та сама)))
12 лютого 06:13
Oleshchuk
TipiTip, зачекати, бо ще не родилась та сама)))
Oleshchuk, ну дивись, ось дещо з мого чек листка:
Супра
Панамера
911
Челенджер 6,2
Континенталь ГТ
М3
І ще кабріолет хочу колись спробувати
12 лютого 07:06
Oleshchuk
TipiTip, думаю контік або 911 норм буде. Сам задивляюсь, але поки тільки задивляюсь)
Oleshchuk, норм то норм, але не тут і не зараз…то так, вологі мрії майбутнього )))
12 лютого 10:04
Цікаво що у Вашому розумінні "паркетник", а що нормальний джип? Які зовнішні, чи може внутрішні, фактори допомагають відрізнити перші від других. Я просто готую запис на дану тему і мені дійсно цікаві суб'єктивні погляди.
11 лютого 09:46
broncoUkraine
Цікаво що у Вашому розумінні "паркетник", а що нормальний джип? Які зовнішні, чи може внутрішні, фактори допомагають відрізнити перші від других. Я просто готую запис на дану тему і мені дійсно цікаві суб'єктивні погляди.
broncoUkraine, мені складно сходу пояснити. Справжній джип - це позашляховик, який задумувався, як позашлязовик, а не як седан з підвищеним кліренсом та повним приводом.
Мені буде цікаво почитати ваші роздуми!
2
11 лютого 10:09
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
broncoUkraine
Цікаво що у Вашому розумінні "паркетник", а що нормальний джип? Які зовнішні, чи може внутрішні, фактори допомагають відрізнити перші від других. Я просто готую запис на дану тему і мені дійсно цікаві суб'єктивні погляди.
broncoUkraine, один з варіантів відповіді: паркетником отримуєшь відчуття що якщо щось, то у тебе є додаткові можливості, а з справжним «джипом» ти точно впевнений що вони таки є. (У мене паркетник і я точно знаю куди не полізу).
2
11 лютого 10:17
broncoUkraine
Цікаво що у Вашому розумінні "паркетник", а що нормальний джип? Які зовнішні, чи може внутрішні, фактори допомагають відрізнити перші від других. Я просто готую запис на дану тему і мені дійсно цікаві суб'єктивні погляди.
broncoUkraine, Цікаво що у Вашому розумінні "паркетник", а що нормальний джип? Які зовнішні, чи може внутрішні, фактори допомагають відрізнити перші від других.

Геометрія кузова: звіси і т.д. Аеродинаміка vs "як не відірвати бампер і не сісти на днище".
Ходи підвіски. Чим більше машина жип, тим повільніше вона буде їхати асфальтом. Воно звісно є тепер усі оці стаби, що розмикаються-змикаються, і тому подібне, але те, що може повноцінно відпрацювати складний рельєф - буде все ж як яхта на нормальній дорозі.
Трансмісія. Швидко їздити асфальтом і повільно місити гівна - то кардинально різне.
12 лютого 01:13
broncoUkraine
ROst.ADventure, ви не уважно прочитали запитання. Ви назвали ознаки, але не вказали скільки щоб бути "джипом" достатньо. Який конкретно кліренс/ кут в'їзду/ з'їзду / скільки сантиметрів ходу і т.д.
broncoUkraine, Перепрошую, але не було запиту про конкретні сантиметри )

|| Цікаво що у Вашому розумінні "паркетник", а що нормальний джип? Які зовнішні, чи може внутрішні, фактори допомагають відрізнити перші від других.

Ну і нема смислу говорити про ці конкретні сантиметри, оскільки класичні позашляховики - це і Джимні, і Рубікон, і ТЛЦ80, і Хамві. І кожному з них для себе своє достатньо. Але об'єднують їх саме принципи, за якими їх скроєно, а не ці конкретні сантиметри.
Це здебільшого мостова схема, тому що саме вона здатна до максимально лютої артикуляції, але дуже незграбна на швидкості (привіт старі маслкари).
Ото в ситуації, як на фото, в будь-якого паркетника уже два колеса в повітрі б висіли. А на бездоріжжі діагоналка - це самий перший елемент.
Взагалі тема ж настільки вивчена, що не знаю, що тут ще нового можна сказати, усе в доступі.
12 лютого 18:20
ROst.ADventure
broncoUkraine, Перепрошую, але не було запиту про конкретні сантиметри )|| Цікаво що у Вашому розумінні "паркетник", а що нормальний джип? Які зовнішні, чи може внутрішні, фактори допомагають відрізнити перші від других.Ну і нема смислу говорити про ці конкретні сантиметри, оскільки класичні позашляховики - це і Джимні, і Рубікон, і ТЛЦ80, і Хамві. І кожному з них для себе своє достатньо. Але об'єднують їх саме принципи, за якими їх скроєно, а не ці конкретні сантиметри.Це здебільшого мостова схема, тому що саме вона здатна до максимально лютої артикуляції, але дуже незграбна на швидкості (привіт старі маслкари).Ото в ситуації, як на фото, в будь-якого паркетника уже два колеса в повітрі б висіли. А на бездоріжжі діагоналка - це самий перший елемент.Взагалі тема ж настільки вивчена, що не знаю, що тут ще нового можна сказати, усе в доступі.
ROst.ADventure, Я вас зрозумів, але в тому то і прикол, чому Джімні - то є класичний позашляховик чи TLC, а хто провів ту межу, що Джимні - джип, а X4 - ні?. Я можу легко підібрати офроуд де і перший і другий не проїдуть, або навпаки обидва проїдуть. Впевнений може виникнути навіть ситуація де X4 пролетить, а Джимні ні. На мій коментар не обов'язково відповідати, тільки якщо дуже хочеться :). Я Вашу думку зрозумів.
12 лютого 20:06
broncoUkraine
ROst.ADventure, Я вас зрозумів, але в тому то і прикол, чому Джімні - то є класичний позашляховик чи TLC, а хто провів ту межу, що Джимні - джип, а X4 - ні?. Я можу легко підібрати офроуд де і перший і другий не проїдуть, або навпаки обидва проїдуть. Впевнений може виникнути навіть ситуація де X4 пролетить, а Джимні ні. На мій коментар не обов'язково відповідати, тільки якщо дуже хочеться :). Я Вашу думку зрозумів.
broncoUkraine, Тут треба проводити межу, між офроудами. Бо є просто фанати-спортсмени, які лізуть в люте бездоріжжя заради задоволення від долання перешкод, а є подорожі хоча би типу таких (приєднане відео) https://youtu.be/lBPA7KCjjZM?si=w4Y8LUmg8NSLcufe
В другий варіант теоретично пхатись на паркетнику можна спробувати, поставивши лютішу гуму, але чи не буде його шкода? Бо один невірний рух... )
Знову ж, там все рівно будуть потрібні нормальні блоки, або дуже хороша антибуксувальна система, як на субарах нових (але повноцінні блоки краще, міжосьова і задня). А ще майже... ні, навіть не майже - гарантовано бампери гудбай )) А й непогано б хайджека мати теж, і щоб було як ним машину піднімати, не подерши борти...
А спеціально підібрати маршрут, по якому паркетник проїде - це ж таки не офроуд, і не подорож, коли не знаєш, що тебе і де чекатиме, але ти готовий.
1
12 лютого 20:23
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Ця машина не здійснила ще одну важливу пригоду - вона не приймала участь в нашій сходці по Х3. Тому, перед продажем пропоную таки і тобі, і чудовій автівці явитись нарешті на нашу сходку)
1
11 лютого 07:54
Я їжджу на Dodge Challenger
Я вам колись писав що Альфа буде кращою, але ви сперечалися) Час все поставив на свої місця)
11 лютого 06:46
Alex_Odesa
Я вам колись писав що Альфа буде кращою, але ви сперечалися) Час все поставив на свої місця)
Alex_Odesa, та я шо, все ж пізнається в порівнянні ))) Так шо так, на все свій час ))
1
11 лютого 06:47
Ну ти бог маркетингу😁
10 лютого 23:21
lossofreason
Ну ти бог маркетингу😁
lossofreason, та я сам в шоці 😂😂
11 лютого 05:45
Я їжджу на BMW X3 (G01)
А дєрібан буде? Диски мені подобаються, шо стокові шо зимові
10 лютого 23:11
CarIsson
А дєрібан буде? Диски мені подобаються, шо стокові шо зимові
CarIsson, можна купити окремо по ціні всього авто 😄😄
1
11 лютого 05:46
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Про "єгоіста" дуже влучно, доречі.
10 лютого 23:09
t1mm1
Про "єгоіста" дуже влучно, доречі.
t1mm1, ну якось воно так і виходить, шо йому не цікаво бути одним з трьох ))) А тримати в стайні такого коня і не їздити ним - то кощунство.
2
11 лютого 05:46
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Важкий вибір.
10 лютого 23:08
OleksaK
Важкий вибір.
OleksaK, ну воно і смішно і грішно
11 лютого 05:47
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
TipiTip
OleksaK, ну воно і смішно і грішно
TipiTip, смутно що потрібно його робити , бо можу тільки уявити скільки енергії вкладено. Це ж не просто транспортний засіб
11 лютого 10:12
Я їжджу на Dodge Challenger
Який чудовий висновок! Підтримую, друже.
1
10 лютого 22:17
LOWERANDWIDER
Який чудовий висновок! Підтримую, друже.
LOWERANDWIDER, все приходить з досвідом…власним досвідом.
1
11 лютого 05:47
Без коліс :(
Не потягну,нажаль!Не вистачає 83000$.🫢😁
Хіба знижку зробите!😁
Удачі в продажу!✌️🤝
10 лютого 21:30
Нажаль в мене не вистачає 80000$;)
10 лютого 21:24
Alex1973
Нажаль в мене не вистачає 80000$;)
Alex1973, та не треба тобі така машина ))
1
11 лютого 05:48
Alex1973
Нажаль в мене не вистачає 80000$;)
Alex1973, шо ти прибідняешся ))
у тебе є 100500 раз переможець дня )))
давай вже ключ на ключ
1
11 лютого 18:55
Я їжджу на KIA Sorento (3G), ЗАЗ 965
Дуже крутий у вас підхід до життя та речей
Знімаю капелюха!!)
1
10 лютого 21:15
Bubble
Дуже крутий у вас підхід до життя та речейЗнімаю капелюха!!)
Bubble, та підхід, як підхід. Раз живемо, хочеться попробувати багато чого. А завтра може прилетіти мопед і допобачення. А я не встиг. Отак і живемо.
1
11 лютого 05:49
|| Або нормальний джип, або седан-купе-хетч-кабріолет. Просто я зрозумів це. І прийняв.

Ну так всі універсальні речі - це не у всьому хороші, а у всьому погані ))
3
10 лютого 20:47
ROst.ADventure
|| Або нормальний джип, або седан-купе-хетч-кабріолет. Просто я зрозумів це. І прийняв.Ну так всі універсальні речі - це не у всьому хороші, а у всьому погані ))
ROst.ADventure, ну я не був би таким категоричним…я б сказав, універсальні речі не можуть бути у всьому ідеальні. Але я не можу назвати це поганим. Бо там вся суть в іншому.
1
10 лютого 20:50
TipiTip
ROst.ADventure, ну я не був би таким категоричним…я б сказав, універсальні речі не можуть бути у всьому ідеальні. Але я не можу назвати це поганим. Бо там вся суть в іншому.
TipiTip, Ну це ж як з колесами: вони або для хорошого асфальту, або для бездоріжжя. Або зимові, або літні. Усе, що типу універсальне - воно не працює нормально ні там, ні там. Хоча виробники і намагаються позиціонувати, ніби воно як раз добре і там, і там, але ж це не так ))
10 лютого 21:56
Я їжджу на Ford Fusion (2G)
ROst.ADventure
TipiTip, Ну це ж як з колесами: вони або для хорошого асфальту, або для бездоріжжя. Або зимові, або літні. Усе, що типу універсальне - воно не працює нормально ні там, ні там. Хоча виробники і намагаються позиціонувати, ніби воно як раз добре і там, і там, але ж це не так ))
ROst.ADventure, для більшості людей, які живуть життя: сім'я - робота, не потрібен рамний позашляховик для бездоріжжя або спортивний седан зі звуком та керованістю. Це дуже вузькопрофільні тачки.
Їм потрібне авто з достатнім кліренсом і висотою гуми, щоб не оббити тачку об бордюри та ями в місті та могти літом виїхати на грунтовку "на озеро". При цьому має бути зручний багажник для коляски. Тому кросовер якраз ідеальний варіант. І саме тому це не є аналогією до всесезонних коліс. Колеса це дійсно усереднення "ні про що", яке межує з небезпекою. А кросовер це набір переваг під більшість потреб, де автомобіль це інструмент, а не фетіш.
3
10 лютого 23:24
Harmash
ROst.ADventure, для більшості людей, які живуть життя: сім'я - робота, не потрібен рамний позашляховик для бездоріжжя або спортивний седан зі звуком та керованістю. Це дуже вузькопрофільні тачки. Їм потрібне авто з достатнім кліренсом і висотою гуми, щоб не оббити тачку об бордюри та ями в місті та могти літом виїхати на грунтовку "на озеро". При цьому має бути зручний багажник для коляски. Тому кросовер якраз ідеальний варіант. І саме тому це не є аналогією до всесезонних коліс. Колеса це дійсно усереднення "ні про що", яке межує з небезпекою. А кросовер це набір переваг під більшість потреб, де автомобіль це інструмент, а не фетіш.
|| Harmash, А кросовер це набір переваг під більшість потреб, де автомобіль це інструмент, а не фетіш.

Оце ключове. Але автор теми як раз говорив про якості автомобіля у сенсі відчуттів та емоцій, а не прагматичної сімейної машини, типу мультиварки )
2
10 лютого 23:41
Я їжджу на Ford Fusion (2G)
ROst.ADventure
|| Harmash, А кросовер це набір переваг під більшість потреб, де автомобіль це інструмент, а не фетіш.Оце ключове. Але автор теми як раз говорив про якості автомобіля у сенсі відчуттів та емоцій, а не прагматичної сімейної машини, типу мультиварки )
ROst.ADventure, саме так! Він дійшов цього висновку, оскільки може дозволити собі ці крайні форми для задоволення )
Але це вибір/можливість лише для одиниць. Для більшості ж людей кросовер майже еталонний варіант завдяки своїй універсальності. Правдивій життєвій універсальності )
10 лютого 23:47
Harmash
ROst.ADventure, саме так! Він дійшов цього висновку, оскільки може дозволити собі ці крайні форми для задоволення )Але це вибір/можливість лише для одиниць. Для більшості ж людей кросовер майже еталонний варіант завдяки своїй універсальності. Правдивій життєвій універсальності )
Harmash, це сумно. Але це вибір кожного.
Пару днів назад один тепер уже можна сказати співклубник звертався за консультацією з приводу покупки 124-кабріолету.
Кажу - навіщо кабріо в наших широтах, більше задоволення принесе купе. Але виявляється є двоє малих дітей, і зручніше садити їх буде в машину, коли відкинути дах ))
Так що хтось просто шукає оправдання, а хтось живе на повну ))
11 лютого 00:01
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Harmash
ROst.ADventure, саме так! Він дійшов цього висновку, оскільки може дозволити собі ці крайні форми для задоволення )Але це вибір/можливість лише для одиниць. Для більшості ж людей кросовер майже еталонний варіант завдяки своїй універсальності. Правдивій життєвій універсальності )
Harmash, мені здається, що якраз саме універсал і є еталоном універсальності, перепрошую за каламбур. А кросовер - це якась демо версія декількох автівок різних типів, що в сукупності дає дуже неприємний післясмак.
11 лютого 13:08
Я їжджу на Ford Fusion (2G)
MEDVEDc4
Harmash, мені здається, що якраз саме універсал і є еталоном універсальності, перепрошую за каламбур. А кросовер - це якась демо версія декількох автівок різних типів, що в сукупності дає дуже неприємний післясмак.
MEDVEDc4, мабуть так. Бо універсал з'явився значно раніше. Якраз дійсно під ці потреби.
Але що, на мою думку, відрізняє кросовер від універсалу. Це кліренс. Універсал має його такий же як і седан. Тому питання простору салону та багажника вирішує, а от висоту для умовної "грунтовки" вже ні. Це і дало поштовх маркетингу. Універсали почали загравати з позашляховиками. Так народились кросовери.
Давало ще й відчуття "чорного жипа", кому це було потрібно. Є ж і така категорія покупців.
Ну і самі дизайни значно цікавіші, знову ж таки на мою думку, у кросоверів, ніж в універсалів. Універсали от прям дуже типова сімейна машина.
11 лютого 13:52
Кроссовери це просто маркетинг який впарили хом"ячкам. Зазвичай він без шкоди для себе не може заїхати особливо далі за просто седан) А ті що можуть, то вже не кроссовери. А комфорт седана то комфорт седана
2
10 лютого 20:42
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Chugaister
Кроссовери це просто маркетинг який впарили хом"ячкам. Зазвичай він без шкоди для себе не може заїхати особливо далі за просто седан) А ті що можуть, то вже не кроссовери. А комфорт седана то комфорт седана
Chugaister, "Зазвичай він без шкоди для себе не може заїхати особливо далі за просто седан" - та ладно, не треба уже перебільшувати аж на стільки. По столиці є багатенько бордюрів, які пересічний седан ніяк не подолає (з пневмою - можливо, але також не факт). Ну і стільки я бачив ділянок доріг, як у населених пунктах, так і поза ними, де видно зчесаний днищами седанів та хетчів асфальт. А кросовер то проїжджає навіть не помічаючи.

@TipiTip усе правильно написав, що кросовер - він егоїст, він хоче бути один, бо він універсальний: поступається седанам у комфорті, а повноцінним рамникам у можливостях на бездоріжжі. Але він уміє поєднувати і те, і те.
10 лютого 21:09
oleh_o
Chugaister, "Зазвичай він без шкоди для себе не може заїхати особливо далі за просто седан" - та ладно, не треба уже перебільшувати аж на стільки. По столиці є багатенько бордюрів, які пересічний седан ніяк не подолає (з пневмою - можливо, але також не факт). Ну і стільки я бачив ділянок доріг, як у населених пунктах, так і поза ними, де видно зчесаний днищами седанів та хетчів асфальт. А кросовер то проїжджає навіть не помічаючи. @TipiTip усе правильно написав, що кросовер - він егоїст, він хоче бути один, бо він універсальний: поступається седанам у комфорті, а повноцінним рамникам у можливостях на бездоріжжі. Але він уміє поєднувати і те, і те.
oleh_o, я поділився своїм досвідом за кермом. З 2006. В різних людей він різний, кожен підбирає авто під своє бачення і патерни. Але фактично кліренс в кроссоверів вже давно в районі 17-18 см. Що рівне седану який піднявся на пневмі, або на 2-3 см вище звичайного легковика. Плюс додамо що в переважної кількості кроссоверів обоссаний повний привід на муфті, немає пониженої і ніяких блокувань. Про варіатори я взагалі мовчк. Ті машини просто безпорадні при 25см свіжого снігу в місті.

І з іншого боку, маємо пригучість, парусність, кастроване заднє сидіння, чи вартують ті 3 см кліренсу того?
1
11 лютого 00:41
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Chugaister
oleh_o, я поділився своїм досвідом за кермом. З 2006. В різних людей він різний, кожен підбирає авто під своє бачення і патерни. Але фактично кліренс в кроссоверів вже давно в районі 17-18 см. Що рівне седану який піднявся на пневмі, або на 2-3 см вище звичайного легковика. Плюс додамо що в переважної кількості кроссоверів обоссаний повний привід на муфті, немає пониженої і ніяких блокувань. Про варіатори я взагалі мовчк. Ті машини просто безпорадні при 25см свіжого снігу в місті. І з іншого боку, маємо пригучість, парусність, кастроване заднє сидіння, чи вартують ті 3 см кліренсу того?
Chugaister, це цілковито залежить від суб'єктивної точки зору людини, яка обирає кросовер. Зазвичай вони виглядають більшими за седани/універсали, а пересічній людині завжди хочеться отримати більше автівки за свої гроші. Тому тут кожен вибирає сам собі своє пекло, і маркетологи, яких дуже модно сварити, в цьому не винні. Вони просто дають можливість всім покупцям отримати омріяне авто, яке б огидне та безглузде воно насправді не було. Такий собі рай на землі, де всі щасливі.
1
11 лютого 13:13
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Chugaister
Кроссовери це просто маркетинг який впарили хом"ячкам. Зазвичай він без шкоди для себе не може заїхати особливо далі за просто седан) А ті що можуть, то вже не кроссовери. А комфорт седана то комфорт седана
Chugaister, як власник в минулому і сєдана, і хетчбека, і прадо 120го скажу так - кожен кузов по своєму хорош і має свої недоліки. Я можу знайти 10 1 доводів шоб обісрати сєдан. І в той же час знайду його 10 1 плюсів. І так з кожним кузовом. Навіть смарт в деяких моментах - ідеальне авто. Та шо казати. Навіть тесла, прости мене господи, норм для своїх потреб. Треба розуміти шо ви хочете від авто в цілому. Кросовок - це просто кузов. І все. Просто треба розуміти - шо за ті гроші шо коштує цей х4 - є банато цікавіших (!на мою особисту думку) варіків.

Я от вкрай не розумію сєдани. Сраки немає, багажнік маленький, позаду сідухи не скинеш і не переночуєш, собаку в багажнику не повезеш, сумки з новуса не втулиш якщо треба закупитись на тиждень-два, родину не помістиш всю. А для міста катати на том же 120м - хай бог милує. То ще ті пригоди. Особливо коли треба припаркуватись. А якщо ще є діти? Уууууу.... Мінівєн наше всьо. І сєдан той стає куском л... але це все відносно потреб.
З іншого боку - на мою думку - краще за кузов, ніж сєдан, якшо треба мати вид - просто не існує в природі. Це його не перевершений плюс. Навіть якщо відкрити рекламні проспекти топових автовиробніків - який авто на перших місцях? Сєдан. От той так і живемо.

Але я б подивився на те, коли на сєдані треба по весні їхати десь у село на дачу або у передмісті.

п.с. колись я жив в селі в 2022му році і там місцевий молочник, який в сезон заробляє більше айтіп_здоти в Києві, катав на нівє. Чому так? Бо авто виконувала ті потреби які в нього були і тому, шо її можна ремонтувати за допомогою молотка та зубіла тупо в полі. Хоча про ніву нічого норм сказати не можу.

Ложка має бути до обіду. А не навпаки. От і тоді не буде того шо "то не те, а то не то".
4
10 лютого 23:01
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Chugaister
Кроссовери це просто маркетинг який впарили хом"ячкам. Зазвичай він без шкоди для себе не може заїхати особливо далі за просто седан) А ті що можуть, то вже не кроссовери. А комфорт седана то комфорт седана
Chugaister, от зараз я катаю на кросовері. Можливо, коли я стану взросліше, я куплю собі мальту і ує..у в закат, махаючи ручкой всім негараздам, і буду робити ж-ж-ж-ж. А поки все має бути так, шоб подобалось. Подобається сєдан - катай на сєдані. Подобається ікарус - то взагалі топ (знаю одного любітєля-реставратора, він реально вважає шо легкові авто то для дєбілів). А ще ті хто любить ваг. Нас багато таких. Дивних. Неперевершених. Ми всі різні.

Але називати шось хєровой штукой тіки тому шо не знайшов для чого воно в житті - ну таке.
3
10 лютого 23:07
t1mm1
Chugaister, от зараз я катаю на кросовері. Можливо, коли я стану взросліше, я куплю собі мальту і ує..у в закат, махаючи ручкой всім негараздам, і буду робити ж-ж-ж-ж. А поки все має бути так, шоб подобалось. Подобається сєдан - катай на сєдані. Подобається ікарус - то взагалі топ (знаю одного любітєля-реставратора, він реально вважає шо легкові авто то для дєбілів). А ще ті хто любить ваг. Нас багато таких. Дивних. Неперевершених. Ми всі різні. Але називати шось хєровой штукой тіки тому шо не знайшов для чого воно в житті - ну таке.
t1mm1, ви загалом праві в своїй думці, кожен має право купувати і їздити на тому що йому подобається. Те що седан найменш практичний з всіх кузовів - так це правда.

З іншого боку в більшості седанів сидіння теж складаються, і можна ночувати в салоні. В мене в профілі є мій перший пассат, я там з кайфом ночував в ньому на рок-фесті, як надворі йшов дощ, деталі думаю можна упустити)

Будь який люкс седан має багажник в 500л і ту печеру можна запхати пакети на два тижні не на одну сім'ю)

Ну і щодо дачі, це так, якщо є потреба кудись їздити постійно поганою дорогою, тоді постає питання покупки авто призначеного для таких задач
1
11 лютого 00:47
t1mm1
Chugaister, я бачив ви додались в наш ламповий чатік )
t1mm1, то який ламповий чатік?
11 лютого 22:31
Я їжджу на Volvo S60 (2G)
Але розділяю думку повністю, в мене є друзі які катались на GLS, X5, Q7, Q8 і пересіли на BMW7, бо типу комфорт седана, ця плавність це класно і кросовер не може її дати. Я теж хочу собі наступну Volvo S90 Long, класне комфортне авто. А от якщо щось типу кросовера то це має бути реально якись рамний автомобіль на пневі, або щось американське здорове типу Тахо чи Ескалейд.
10 лютого 20:26
vollex13
Але розділяю думку повністю, в мене є друзі які катались на GLS, X5, Q7, Q8 і пересіли на BMW7, бо типу комфорт седана, ця плавність це класно і кросовер не може її дати. Я теж хочу собі наступну Volvo S90 Long, класне комфортне авто. А от якщо щось типу кросовера то це має бути реально якись рамний автомобіль на пневі, або щось американське здорове типу Тахо чи Ескалейд.
vollex13, взагалі американський автопром мені до вподоби, максимально про юзабіліті і комфорт. Але от на рахунок Тахо не знаю, а от ескелейд або лінкольн навігатор - оце мабуть воно.
Вцілому, я хочу попробувати все ))) І Ескелейд, і Тахо, і Навігатор, і навіть континенталь ГТ )))
10 лютого 20:47
Я їжджу на Volvo S60 (2G)
А я ж писав 🥹
10 лютого 20:20
vollex13
А я ж писав 🥹
vollex13, так не ти ж один )))
10 лютого 20:27
Я їжджу на Volvo S60 (2G)
TipiTip
vollex13, так не ти ж один )))
TipiTip, нічого не знаю, говорю за себе)
10 лютого 20:29