BMW X3 (F25) (🔊Pure Sound🔊)

[134]. А тепер видно? Атермальна плівка на лобове скло

Я їжджу на BMW X3 (F25)
Київ, Україна

Вітаю усіх!


Покупку і тюнинг більшості авто в Україні можна легко і досить влучно описати наступною картинкою:

- Як тільки купив свою Тачку - Кілька годин потому


Автосалони(або навіть завод) часто і самі тонують задні бокові стекла. А от передні та вітрове скло залишається на совісті водія. 
Беззаперечно, тонування має свої плюси: додає плюсики до стайлингу, захищає від сонця та приховує вміст салону від посторонніх очей. Але мінуси також присутні і не менш суттєві. Перший із них не зовсім очевидний, і не те щоб негативний, просто факт: деяким із моделей авто тонування взагалі не підходить, воно їх просто-напросто зістарює. Наступне не зовсім актуальне для України: сильне тонування є порушенням закону у більшості країн Європи і виїхати на своєму "бункерному" чорному бумері за кордон ви навряд зможете😅 Але і у нас я чув про випадки, коли поліція зупиняла тоновані авто і щось там намагалися оштрафувати. Мої думки стосовно цього нехай проілюструє оця картинка:

І останній мінус уже лежить у полі фізики, а її закони обійти чи обманути ну ніяк не вийде. Ага, і за гроші також. У тонованому авто погіршується видимість дороги попереду. А саме за дорожньою обстановкою водій повинен дуже пильно спостерігати. Звісно, усе залежить від якості та світлопроникності плівки (5% тонування - це вважайте чорне полотно, 90% - майже прозоре скло). Так вже вийшло, що вітрове скло Ікса було тонованим 50% плівкою. То ж, маючи топові led фари для F25 кузову (і майже топові для усього F кузову), у нічних поїздках поза населеними пунктами, де джерелом світла був хіба що Місяць у повні, було чітко видно, що левову частку яскравості фар поглинає у собі ця плівка. Відкриваєш бічне вікно, витягуєш голову, як той Ейс Вентура, і, оце так несподіванка, видно то краще, світло біліше і більш насичене. 
Тоноване 50% плівкою вітрове скло


Плівку точно треба прибирати, але і залишати вітрове скло у початковому вигляді також не хочеться - сонце то буде напікати. Рішення є, і відоме багатьом: атермальна плівка. Вона затримує інфрачервоні промені з якими у салон авто потрапляє найбільше тепла. 


Зайнятися цим випала нагода компанії SouthArt, для яких подібне є звичайною рутиною. Моєю задачею було вибрати прозорість майбутньої плівки. Вирішив принести у жертву конфіденційність прекрасного обличчя, вказав пальцем на 90%, фактично, прозору плівку. Незважаючи на поради мені спробувати хоча б 70%, рішення, де видимість є головним пріоритетом, було прийнято. Головна особливість атермальних плівок, що на сонці вони мають певний відтінок: синій, зелений, такий собі хамелеон і т.д. Але то таке, особисті уподобання кожного, мені навіть чимось подобається. 

Ікса помили, зняли старе тонування, поклеїли атермалку - сумарно зайняло 4 години часу. До якості виконаних робіт взагалі питань ніяких - усе супер. Рекомендацією було не мити авто хоча б 1-2 дні.

Оце так у хмарний день було видно салон з тонуванням, тобто, майже ніяк =)


А це видимість салону у сутінках з атермалкою. Помітно прозоріше стало


Вигляд з атермалкою із салону вдень


Перший виїзд вечірнім Києвом дав відчуття, наче ДТЕК поставив кілька нових АЕС і потужно збільшив освітлення всього: вуличні ліхтарі, білборди, навіть вікна у будинках додали мінімум 10-20% у яскравості. Приємно так стало🙂 

І вночі


І нарешті я дочекався ясного сонячного дня, аби сфотографувати її відтінок та досить відчутну прозорість салону


Ще цього ж дня довелося їхати проти заходу сонця, то різниця із тонуванням досить помітна: сліпить так, що жесть просто, раніше навіть не завжди козирок опускав😂

То ж так, тепер усе видно, рекомендую😉

----------------------------------------------------------------------
Дякую, що дочитали! Підписуйтесь, коментуйте, поширюйте


Ціна питання 200 USD, Пробіг 96150 км.
Опубліковано: 14 грудня 02:33
Подія: 03 грудня 16:00
37 0 2

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Jeep Patriot
Шо там, як з відтінком асфальту тепер? :D
16 грудня 10:06
Я їжджу на BMW X3 (F25)
AnotherGrayMan
Шо там, як з відтінком асфальту тепер? :D
AnotherGrayMan, Хмм, а що з ним? Повинен якось змінитися був?
16 грудня 13:00
Я їжджу на Jeep Patriot
oleh_o
AnotherGrayMan, Хмм, а що з ним? Повинен якось змінитися був?
oleh_o, так, на ньому будуть такі ж переливи "солярки в калюжі" як на самому склі=)
16 грудня 14:31
Я їжджу на BMW X3 (F25)
AnotherGrayMan
oleh_o, так, на ньому будуть такі ж переливи "солярки в калюжі" як на самому склі=)
AnotherGrayMan, Жодного разу ще не помічав такого🤨
А днів з атермалкою уже трохи наїздив)
16 грудня 14:44
Я їжджу на Jeep Patriot
oleh_o
AnotherGrayMan, Жодного разу ще не помічав такого🤨А днів з атермалкою уже трохи наїздив)
oleh_o, я помітив одразу, щоправда то було влітку на сухому асфальті. Зараз навіть зі звичайною, металізованою плівкою трохи то бачу, але слава Богу не так чітко, як з атермалкою. Для себе все ж вирішив, що клеїти щось на лобаш - то фігня тільки для виду. Але все одно поклеїв... xD
1
16 грудня 14:52
Так смішно, що дізлайки до коментаря про рагульне тонування в круг ставлять люди тільки на корчах 😂
15 грудня 21:27
Даже не дочитывал- есть заводская опция атермального стекла, не уверен, что на бюджетном Х3 она доступна, но думаю тот же пинкильгтон делает
15 грудня 18:59
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Lovisandali
Даже не дочитывал- есть заводская опция атермального стекла, не уверен, что на бюджетном Х3 она доступна, но думаю тот же пинкильгтон делает
Lovisandali, То якщо немає штатного, то про що говорити тоді? Чи у чому сенс коментаря? Що є вітрові зі штатним атермальним? Так я це і так знаю)
15 грудня 20:41
oleh_o
Lovisandali, То якщо немає штатного, то про що говорити тоді? Чи у чому сенс коментаря? Що є вітрові зі штатним атермальним? Так я це і так знаю)
oleh_o, "А от передні та вітрове скло залишається на совісті водія.” Не похоже, что знал и да, комментарий к тому, что заводское решение всегда норм.
вчора о 16:11
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Lovisandali
oleh_o, "А от передні та вітрове скло залишається на совісті водія.” Не похоже, что знал и да, комментарий к тому, что заводское решение всегда норм.
Lovisandali, А якщо уважно почитати той абзац і зрозуміти, що там я взагалі за тонування казав, а не за атермалку?
Що тонування лобового і бічних передніх штатно не буває
вчора о 16:55
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Атермальна плівка - прикольна штука. Хто зі знайомих собі клеїв - всі задоволені, і видно все, і не спекотно влітку. Навіть за кордон пускають.
А на рахунок закону, то там вказано, що заборонено клеїти будь яку плівку, що зменшує прозорість скла. То навіть тонування в 1% поза законом. Тож рішення кожен приймає на власний розсуд.
1
15 грудня 11:02
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
oleh_o
veti-k, Якщо темне атермальне буде, то у Європу дорога закрита)Хмм, не знав, що у нас прям таке сильне обмеження по закону. Думав, є якесь ДСТУ, що дозволяє певний відсоток
oleh_o, все так і є, допускається певний відсоток. Але прозорого скла на іномарках майже не буває, там вже є 25-30% тонування. Це і є допустимо.
Є прилади для заміру прозорості скла. А на склі вказано його прозорість. Тому легко виявити факт зменшення прозорості скла.
Звісно, що за якісь десять відсотків ніхто не захоче заморочуватися, це хіба як видно вже візуально що там щось не те🙂
1
16 грудня 08:27
З дорослішанням я почав любити прозорі авто, ну або мінімально тоновані.
Темна машина не має об'єму. А коли видно контури салона - вона реальна, об'ємна, жива!
5
14 грудня 20:37
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Boobler
З дорослішанням я почав любити прозорі авто, ну або мінімально тоновані. Темна машина не має об'єму. А коли видно контури салона - вона реальна, об'ємна, жива!
Boobler, Також помічав по деяким нетонованим авто, особливо, коли салон ще якогось яскравого кольору - взагалі класно виглядають
1
14 грудня 21:24
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
ти зробив акваріум? 🤨
фуууу! 😄
2
14 грудня 12:16
Я їжджу на BMW X3 (F25)
enblr
ти зробив акваріум? 🤨фуууу! 😄
enblr, Односторонній акваріум, попрошу)

Усі інші стекла затоновані добряче.
1
14 грудня 13:33
В Україні тонування передніх і лобаша також порушення закону і дуже сподіваюсь, що скоро почнуть активно штрафувати) Бо це часто створює проблеми іншим водіям, коли наприклад через тоноване в 0 сусіднє авто ти не можеш побачити чи немає перешкоди по сторонам.
Ну і взагалі це рагульство, якщо так хочеш щоб тебе не бачили, то мішок на голову одягай, а то вийдеш з авто все-рівно побачать)
2
4
3
14 грудня 11:10
Я їжджу на BMW X3 (F25)
OleksandrM
В Україні тонування передніх і лобаша також порушення закону і дуже сподіваюсь, що скоро почнуть активно штрафувати) Бо це часто створює проблеми іншим водіям, коли наприклад через тоноване в 0 сусіднє авто ти не можеш побачити чи немає перешкоди по сторонам.Ну і взагалі це рагульство, якщо так хочеш щоб тебе не бачили, то мішок на голову одягай, а то вийдеш з авто все-рівно побачать)
OleksandrM, "що скоро почнуть активно штрафувати" - маю сильні сумніви. Адже, що заважало штрафувати усі роки до цього?)
"через тоноване в 0 сусіднє авто ти не можеш побачити чи немає перешкоди по сторонам" - з цим згоден. Буває, що досить зручно подивитися крізь авто, що там відбувається позаду нього
14 грудня 11:20
oleh_o
OleksandrM, "що скоро почнуть активно штрафувати" - маю сильні сумніви. Адже, що заважало штрафувати усі роки до цього?)"через тоноване в 0 сусіднє авто ти не можеш побачити чи немає перешкоди по сторонам" - з цим згоден. Буває, що досить зручно подивитися крізь авто, що там відбувається позаду нього
oleh_o, ну зараз же держава по максимуму старається гроші з населення брати податками, то думаю скоро і в штрафах порядки наведуть. Камери раніше також не працювали. А зараз все частіше чую про штрафи і за червоні поворотники і тп. Тому якщо дадуть команду думаю все зроблять дуже швидко)
4
14 грудня 11:32
За свою немалую "автомобильную жизнь" первый раз имею авто с не тонированными передними стеклами и новым лобачем.
Из плюсов - обзорность в сумерках и ночью шикарная, учитывая высоту паркетника и отличный свет.
Из минусов - некое ощущение аквариума и слепящее солнце (особенно в зеркалах) летом. При этом никакого критичного нагрева салона нет, но это заслуга формы стекол и кузова.
Но скорее всего буду тонировать передние боковые - не нравится мне ездить в аквариуме в нынешних реалиях.
Всем мира!
1
14 грудня 09:38
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Duchovny
За свою немалую "автомобильную жизнь" первый раз имею авто с не тонированными передними стеклами и новым лобачем. Из плюсов - обзорность в сумерках и ночью шикарная, учитывая высоту паркетника и отличный свет.Из минусов - некое ощущение аквариума и слепящее солнце (особенно в зеркалах) летом. При этом никакого критичного нагрева салона нет, но это заслуга формы стекол и кузова. Но скорее всего буду тонировать передние боковые - не нравится мне ездить в аквариуме в нынешних реалиях.Всем мира!
Duchovny, То уже кожен сам для себе повинен зважати усі плюси мінуси і вибрати, яким буде фінальний вигляд авто. Особисто мені акваріум не подобається, особливо, залишаючи авто десь на паркингах біля ТРЦ чи у спальних районах. А пекуче літнє сонце - то окремий біль. У чорному авто температура пекла набирається ну супер швидко)
2
14 грудня 11:18
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Чому не мити авто? Невже плівку ззовні приліпили? ))
Лобове - дуже часто витратний матеріал. То і плівку разом з заміною скла міняти? Негуманно буде
14 грудня 09:27
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Xabr
Чому не мити авто? Невже плівку ззовні приліпили? ))Лобове - дуже часто витратний матеріал. То і плівку разом з заміною скла міняти? Негуманно буде
Xabr, Ясно, що плівка зсередини)

"То і плівку разом з заміною скла міняти? Негуманно буде" - ну так, чому ж ні? Ціна скла у рази вище за плівку
14 грудня 11:15
Ще один мінус нанесення плівки на лобове скло - подряпини. Лобове скло також не "вічне" з часом воно "пісочиться", з'являються дрібні сколи і подряпини, і через декілька років з'являється так звана "паутінка" через яку погано видно особливо при світлі фар зустрічних аато. Але як не крути, пошкодити плівку даже з середини набагато легше. Звичайне протирання скла з середини з часом зробить свою справу. Це для мене і стало вирішальним НІ. Чи міняти плівку кожні 2-3 роки, хоча може машину?;))
1
14 грудня 08:33
-Після пройденого часу, так би і залишились на 90% чи все ж вибрали 70%?
-Пропускна здатність інфрачервоних променів однакова, що у плівки з 90% що у 50%?
14 грудня 08:10
Я їжджу на BMW X3 (F25)
nivalse
-Після пройденого часу, так би і залишились на 90% чи все ж вибрали 70%?-Пропускна здатність інфрачервоних променів однакова, що у плівки з 90% що у 50%?
nivalse, Важко відповісти. Поки що 90% якось більше до душі)

Пропускна здатність, здається, однакова буде, різниця лише у видимості
14 грудня 11:11
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
nivalse
-Після пройденого часу, так би і залишились на 90% чи все ж вибрали 70%?-Пропускна здатність інфрачервоних променів однакова, що у плівки з 90% що у 50%?
nivalse, якщо ми говоримо саме про атермалку, то чим вона буде темніша, тим краще буде захищати від нагріву (по крайній мірі з плівкою 3M Crystalline воно так працює)
я в цьому питанні детально розібрався перед тим, як клеїти на свій автомобіль
90% (прозора) і так досить добре захищає від нагріву, але якщо взяти, наприклад, 50%, то салон не буде нагріватися взагалі (видиме світло також сприяє нагріванню)

а стосовно блокування саме інфрачервоних променів, то їх блокує однаково що 90%, що 50%
2
14 грудня 12:27
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
nivalse
enblr, Дякую за роз'яснення! Для мене, дуже корисна інформація!Я так зрозумів, що у вас також 90%!? Не знайшов запису в вашому бортжурналі.Бо я з часом планую замінити тонування з лобового скла (колишній власник тонував) саме на артеріальну плівку. Тому цікавлюсь...
nivalse, та, в мене по колу поклеєна плівка 3M Crystalline 90 (та, що найпрозоріша)
літом від спеки рятує на ура

почитати можна тут:
https://driver.top/exp/607225

на тих фото, які є в дописі, плівка вже поклеєна

p.s. якщо не плануєте на автомобілі виїжджати за кордон, то можна сміливо клеїти 70-ку
її практично не буде помітно, але від нагріву буде захищати ще краще, ніж 90-ка
1
14 грудня 14:42
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
А попередній рубероїд твоїх рук діло? Чи ти її такою вже купив?
3
14 грудня 08:05
Я їжджу на BMW X3 (F25)
yuzo
А попередній рубероїд твоїх рук діло? Чи ти її такою вже купив?
yuzo, І так, і ні)
Ідея не моя, але возив на поклейку тонувальною плівкою саме я
14 грудня 11:09
Безпека в пріорітеті👍
1
1
14 грудня 07:26