Jeep Patriot (Red Bastard)

Bi- led lens, або "є лише один шанс, щоб справити перше враження"

Я їжджу на Jeep Patriot
Київ, Україна

 Цей пост буде трохи емоційним та зі словами які для дітей та дівчат не дуже годяться, але вже як є, тому я одразу вибачаюсь, якщо задіну вашу тонку душевну організацію словами про дрочку. Я б дуже хотів написати лише про те, як класно світять Бі- леди, але на цьому не зупинюсь, поки під враженнями 😅

 Почну, все ж, з приємного, оскільки цей пост і мав би таким бути - класним та написаним під враженням від прекрасних та нових лінз у фарах.


Пройшовши цей клятий шлях самурая з самого початку:

 ..і це я ще попереднє авто не рахую, я все ж прийшов до того моменту, коли нарешті зрозумів (АЛІЛУЯ!), що ніякі лампочки не зроблять ваше світло кращим.




Пора. Пора закінчувати ці єблі з лампочками і закрити це питання раз і назавжди. Що ж, піддивився у @Wklefik  його підхід до світла - тут, та й вирішив, що лінзи лінзами, а стан самих фар теж не альо. Скло було посічене нещадно, а в лівій після ДТП в США у мене був надколотий відбивач і ЖИВ ПАВУК, БЛЯДЬ(!!!)

Ще якась із них взимку запотівала, та я не міг згадати яка, хоча це ж було б логічно приписати побитій, та я не впевнений.

Тому я придбав дві нові тайландські хвари:



Ну з виду - фари як фари, нічо особливого. Сказати що по якості фігня - так ні, не гірше заводу, як на мене. Ззовні.



Далі я обдзвонив декілька студій, дізнатись по цінам. Скажу Вам одразу - я не шукав де дешевше, бо загалом скрізь однаково. Я шукав де кращі відгуки та переглядав портфоліо, щоб подивитись що взагалі робиться та як. Ну і щоб до роботи не далеко))

Також, мене не цікавив варіант купити все самому та просто заплатити комусь 3к грн за роботу, мені через ту кляту профдеформацію треба приїхати, заплатити гроші і забрати вже готове авто в одному місці. З якимись гарантійними обов'язками з боку виконавця/продавця обладнання та відповідями на всі мої питання.


Тож, я обрав LedGarage на Куренівській, записався (запис на тиждень вперед) та став чекати.


За все про все я віддав 21800 грн. Дорого- ну да блядь, не дешево 😅 (слава богу, дружина не питала скіко то коштувало). Можна було б дешевше, та:

а) я обрав найдорожчі лінзи, що мені запропонували (Kaixen i10)

б) я робив "антихром", то 2к грн здається


Приїхав здавати авто, мені показали варіанти масок на лінзу (АЖ ДВА), обрав між "нє очєнь" і "дуже нє очєнь". Обрав просто "нє очєнь" 😐

Хлопці одразу попередили, що тайваньські фари- то лайно яке може запотівати де завгодно і чого завгодно, але ж я і не сперечаюсь, окей, але з моїм оригіналом зараз те саме.


Обговорили нюанси встановлення - я дуже хотів, щоб ставили на шпильки, бо кріплення на гайку мене чомусь "засмучує" - ну виглядає то піздєц як ненадійно, якщо чесно. Вага самої лінзи, що тримається в хвості на гайці до пластикового рефлектору - пу пу пуууу.. На ямах те навантаження все ж дасть про себе знати. 

Але мене сльозно запевнили - що "все буде добре!". (впевнений, Вакарчук на своїх недавніх концертах казав так само, if you know what I mean..😂)


Ладно, фіг з ним, гривою покивав та й поїхва на роботу. Через 6 годин запросили забирати авто. Помчав 🤣




Курва мать, це ж феєрія!

Довго думав, робити антихром чи ні, все ж зробив і ні каплі не жалкую, наживо виглядає просто феєрично!



Я максимально задоволений, наприклад через те - що ту жахливу маску не видно при чорному кольорі😁


Так, цей варіант не всім заходить, як от дружина моя трохи іншої думки:



..але зараз би сприймати критику від людини, що дивиться "Супермаму" на стб, ага 😆


Світить? ПЄЗДЄЦ як світить!!!




Я вам скажу так - все те світло, що було до цього на всіх моїх автомобілях, з усіма лампочками +20000% "патужнасці" - то була така хєрня, що словами не передати.

Я ніби дрочив на суху всі ці роки, а тут додумався плюнути- і діло набуло нових фарб, мать його!

Квітка розквітла! Кінь по полю біжить! Водоспад! Ракета злетіла! О БОЖЕ! Я настільки ахуєл від цього освітлення, що додому увечері я їхав годину(!!!) замість 15-20 хвилин, бо катався по всім темним провулкам і парковкам, які мені зустрічались 😁


Для наглядності закину пару відосиків зі свого відеореєстратора, але ж ви маєте розуміти, що відео не передасть всіх фарб, ну і ще у мене лобове тоноване:






По якості світла - це божественно. Світло- тіньова межа настільки чітка, що на неї просто приємно дивитись в потоці, як попереду так і на авто, що їдуть збоку. Відрегулювали світло в "студії" - теж класно, ніхто ніразу не мигнув, та воно й видно, що до дзеркал не дістає, до очей тим більше. 

Загалом - все ахуєнно, світло - ТОП, якщо ви досі сумнівались- варто чи ні, то однозначно ВАРТО. Це зовсім інший рівень, який ну не передати словами, особливо з моїм скудним словарним запасом 😁

Скажу так, можливо хтось мене зрозуміє- я тепер розчарований, що зранку, коли я їду на роботу вже не темно, бо з цим світлом хочеться щоб сонце не сходило. Бо твої фари - топ 😍


Ну, а тепер власне, про "перше враження"...

LedGarage - хер зна як кому, мені не зайшло зовсім. 

Одразу, як забрав авто, доїхав до першого(!!!) світлофору, став за бусом - дивлюсь - ліва лінза трясеться... бляяяяяядь...

Не сильно, ледь помітно, але про таке зазвичай пишуть"Може викликати раптові приступи епілепсії". Права лінза при цьому стоїть як вкопана.

Приїхав на роботу - подивився ще раз перед стіною  - ну трясеться, сцука:



Ясно, що на відео то майже не помітно, та повірте, не помітити то вживу - тяжко.

Подзвонив до інсталерів, кажу так і так, а вони починають з'їжджати на те, що фари не оригінальні. Ну та добре, неоригінальні, але ж з тряскою треба щось зробити.

Домовились, що приїду на наступний ранок.

Попутно уточнив, чи мають обманки отак тупо висіти на проводці на фарі, кажуть "та шо їм буде".

БЛЯДЬ! 21800 грн я віддав за "та шо їм буде"? Сука, у вас там стяжки пластикові закінчились? 

На решітці радіатора по краям два болти - один проєбали (після ремонту ДТП там гайка хреново наживляється) і вкрутили туди просто чорну кліпсу. Окей, припустимо я сам ніразу той бампер не знімав, але ж ні. І все там можна назад прикрутити, ніяких надздібностей для цього не треба. Нахуя?  Впєздуєм туди пластикову кліпсу, похуй!


Приїхав на ранок, показую як та лінза труситься, вони знову за своє, фари тайванські і тд.

Блядь та добре, тайванські, робить то що з цим будемо? Я до вас приїхав нахолєру, щоб Ви мені факти констатували?

Я в принципі згоден що б ви там просто все заклеєли нахєр, аби тільки воно не тряслось.

Чел зняв ззаду ковпачок і почав підпирати чи то лінзу, чи то рефлектор пінопластом...  Потім закріпив обманки чорними стяжками. Тобто стяжки, сука, все ж у вас були...

"Ну проїбали", каже. То скажи шо проїбали, нащо оце "та шо їм буде"?

І весь цей час тіпи з таким недовольним єб@лом навколо ходять, ніби я насрав їм посеред бокса, а вони тепер то мають прибирати.


Все сприймається "вштики", тебе загалом не дуже хочуть слухати:

"А ось, ми вам казали, фари хуйові..."

"А ви машину вчора приймали, то ж було нормально..."

Звісно було, ми ж її не заводили! Через 200 (!) метрів дороги помітив, що трясеться. Зкинув відео з реєстратора, де це видно, що я вам взагалі маю ще доводити, і головне- нащо?

Ви ж блядь "студія автосвітла", ремонт оптики - це те, чим ви заробляєте! То зробіть одразу, щоб воно сука не тряслось, або скажіть скільки це коштуватиме!!!

Нащо, нам же похуй. 

"Заводьте", каже хлопець, після того як напхав пінопласту у фару і прикріпив стяжками обманки.

Завів. Норм, не трясеться. Виїжджаю з боксу, пів авто ще в середині - бачу що трясеться 🤣 бачу, що і чувак це помітив. Питаю чи він теж це бачить - каже так.

І всьо. Він нічого не пропонує, йому похуй. Стоїть, дивиться. Питаю що можна з цим зробити - заклеїти нахєр-  мені піходить. Сказав що то треба "ну може попробувати ще пінопластом підперти, цейво, тойво, треба фару знімати..." і нічого не пропонує, ні коли, ні як на довго залишити авто, ні- чо- го. Похуй.


Побажали одне одному гарного дня і я поїхав, бо я не дознаватєль, щоб витягувати з чувака те, що він сам має мені сказати.


Мораль мабуть має якась бути, але що тут сказати. Пропозицій "покращення" автосвітла на ринку зараз повно.  Мабуть, як і у більшості сфер. То ж чим ви можете зацікавити клієнта, окрім як якісним сервісом та низькими цінами?  Та нічим.


Три варіанти лінз на вибір? Та окей, нормально.

Два варіанти масок? Ну вже хоча б три закупили, але теж ок, пофіг.

Побачили косяк у фарі, але тупо забили хуй - молодці.

"Проєбали" зафіксувати важезні обманки, і вони просто висять на проводці? "та шо їм буде" - потужний підхід.

Клієнт через пів години після того, як забрав авто звернувся з проблемою - похуй, ви ж приймали авто.

Запропонувати рішення - навіщо?

Утримати клієнта..?



Якщо ви дочитали це полотно тексту - я вже Вам вдячний.

Я не претендую на звання "клієнта року", але розраховую на якийсь адекватний сервіс, якого, на жаль, все менше і менше.

Я не кричу і не істерю, я просто хочу знайти рішення проблеми. Безкоштовно в знак лояльності до клієнта, чи за гроші - це другорядне питання, яке не стоїть взагалі, я згоден на будь який варіант.

Але коли тобі навіть нічого не пропонують, (та навіть, сука, не посміхаються) то чи варто розраховувати на якусь клієнтську лояльність до сервісу?

Ясно, що від цього посту, LedGarage ні холодно ні жарко, клієнт пре, і це добре. Та чи повернеться він туди на новому авто?


Ціна питання 26000 UAH,
Опубліковано: 30 жовтня 12:12
58 0 1

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Добрий вечір. Можете фото показати які обманки стоять зараз у вас?
Бо в мене шось з дальнього на ближній одна фара вимикається , перекинув обманки місцями, інша стала вимикатися. Відправив назад в магазин яку я думаю що бракована - подивились - кажуть працює як нова наче. Пришлють мені нову замість цієї, маю надію проблема піде, але хтозна.
05 листопада 18:30
Я їжджу на Jeep Patriot
Іван Голуб
Добрий вечір. Можете фото показати які обманки стоять зараз у вас? Бо в мене шось з дальнього на ближній одна фара вимикається , перекинув обманки місцями, інша стала вимикатися. Відправив назад в магазин яку я думаю що бракована - подивились - кажуть працює як нова наче. Пришлють мені нову замість цієї, маю надію проблема піде, але хтозна.
Іван Голуб, там якийсь жосткий «кастом»- звичайні обманки (фото нижче для прикладу), але до них ше видно, що допаяна якась електрична х@йня типу діода чи резистора, я не розбираюсь, на жаль)) як не забуду то завтра сфоткаю, але сумніваюсь що стане зрозуміліше :D
05 листопада 22:21
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Та там не пінопласт треба, а пружину якусь спіральну підібрати, та зачепити одним вухом за лінзу, іншим - за корпус фари всередині.
04 листопада 20:35
Я їжджу на Jeep Patriot
Друже, я знаю моральну пігулку від тієї травми.
Скажи собі що то фари від Харлєя)))) На холостих тряска то нормально!!!
1
31 жовтня 23:15
Оооо, як мені знайомий цей підхід... ті "студії авто світла" мабуть тренінги проходять по такому ставленні до робтти і клієнта. У Львові теж є така. Дружини машину зробили, все добре. А з моєю все пішло не поплану... псіханув і робив сам.
2
31 жовтня 22:14
RedRocketGarage
Оооо, як мені знайомий цей підхід... ті "студії авто світла" мабуть тренінги проходять по такому ставленні до робтти і клієнта. У Львові теж є така. Дружини машину зробили, все добре. А з моєю все пішло не поплану... псіханув і робив сам.
RedRocketGarage, більшість думають, що для бізнесу треба лише надавати послугу) Але не всі викупають, що ще треба мати хист у спілкуванні з клієнтом, поваги та намагатись надавати найкращий сервіс, щоб до тебе хотіли повертатись.
1
01 листопада 10:39
Я їжджу на Jeep Patriot
Ну от… такий зореліт зробив, та не без ложки дьогтю. Так лінза досі трясеться? Може то від холоду? Як прогріється - стане норм 🤣
31 жовтня 11:56
Я їжджу на Jeep Patriot
AlexBratushka
Ну от… такий зореліт зробив, та не без ложки дьогтю. Так лінза досі трясеться? Може то від холоду? Як прогріється - стане норм 🤣
AlexBratushka, та воно видно тільки коли за кимось стати позаду або перед стіною, в принципі я думаю половина людей того навіть не помітила би :/
31 жовтня 12:46
Я їжджу на Mitsubishi Pajero (4G)
Вітаю автора із прозрінням! Світло шик, слів нема. Проте, пробачте за мою нахабність, але мушу це прокоментувати:
"Світло- тіньова межа настільки чітка, що на неї просто приємно дивитись в потоці, як попереду так і на авто, що їдуть збоку."
Оце якраз шалений мінус. Я про чітку світло-тіньову межу.
Усі виробники лінз, що йдуть на конвеєр роблять СТМ (світло-тіньова Межа) розмиту. Це спеціально так, бо коли їхати довго, око вловлює цю чітку межу і людина дуже сильно втомлюється, ми тоді нічого не бачимо поза межами цієї СТМ.
Спеціально є мікро призми на лінзі чи мікрошагрень. А китайці, нажаль цього не роблять.
Тому я терплю свій заводський, підсліпуватий ксенон... А то б давно змінив його в своєму бобіку.
Автору удачі, прошу сприймати мій текст суто як суб'єктивна думку.
3
31 жовтня 06:26
Я їжджу на Jeep Patriot
Crayfish
Вітаю автора із прозрінням! Світло шик, слів нема. Проте, пробачте за мою нахабність, але мушу це прокоментувати:"Світло- тіньова межа настільки чітка, що на неї просто приємно дивитись в потоці, як попереду так і на авто, що їдуть збоку."Оце якраз шалений мінус. Я про чітку світло-тіньову межу.Усі виробники лінз, що йдуть на конвеєр роблять СТМ (світло-тіньова Межа) розмиту. Це спеціально так, бо коли їхати довго, око вловлює цю чітку межу і людина дуже сильно втомлюється, ми тоді нічого не бачимо поза межами цієї СТМ.Спеціально є мікро призми на лінзі чи мікрошагрень. А китайці, нажаль цього не роблять.Тому я терплю свій заводський, підсліпуватий ксенон... А то б давно змінив його в своєму бобіку.Автору удачі, прошу сприймати мій текст суто як суб'єктивна думку.
Crayfish, а я ше вчора пересидів у всіх нових лексусах на роботі і думаю «от японці нємощі, не можуть зробити світло нормальне…»
Але ви праві, у всіх нових авто японського концерну стг розмита, за інших не скажу.
Дякую за інфо!
1
31 жовтня 08:00
Я їжджу на Ford Fiesta (Mk V)
Цікаво, якщо лінзу підпирати пінаполіурітаном, то як працюватиме електрокоректор фар, він же тупо заблокований? І ще про ДХО, якби не антіхром, то ті ж відбивачі можна було б зробити як ДХО, щоб вдень зайвий раз не палити ті потужні діоди в лінзах. Думаю, в студії вони мали запропонувати, щось типу ДХО до тих лінз, бо за такі гроші ... Ну добре хоч ті лінзи вони не спалили при комутації дротів))) А якщо відкинути негатив - вітаю із "прозрінням" вночі.
.
1
30 жовтня 22:47
Я їжджу на Jeep Patriot
Kotofeev
Цікаво, якщо лінзу підпирати пінаполіурітаном, то як працюватиме електрокоректор фар, він же тупо заблокований? І ще про ДХО, якби не антіхром, то ті ж відбивачі можна було б зробити як ДХО, щоб вдень зайвий раз не палити ті потужні діоди в лінзах. Думаю, в студії вони мали запропонувати, щось типу ДХО до тих лінз, бо за такі гроші ... Ну добре хоч ті лінзи вони не спалили при комутації дротів))) А якщо відкинути негатив - вітаю із "прозрінням" вночі..
Kotofeev, в цьому авто нема коректору з заводу :)
Дхо також. Дхо я можу налаштувати сам на будь яку лампочку, але я просто вмикаю габарити, коли потрібно. Та й насправді, це невеликі гроші, як за цю послугу під ключ, тут же самі лінзи тільки 12к, а ще маски, обманки, антихром, ну і робота по розпаковці і встановленню..
30 жовтня 23:11
Я їжджу на Ford Fiesta (Mk V)
AnotherGrayMan
Kotofeev, в цьому авто нема коректору з заводу :)Дхо також. Дхо я можу налаштувати сам на будь яку лампочку, але я просто вмикаю габарити, коли потрібно. Та й насправді, це невеликі гроші, як за цю послугу під ключ, тут же самі лінзи тільки 12к, а ще маски, обманки, антихром, ну і робота по розпаковці і встановленню..
AnotherGrayMan, про відсутність коректору то цікаво, як же такі ледачі американці вручну фари крутять) Може 8к за роботу то і небагато, але я відчуваю себе бідним, бо за такі гроші я б точно колупав ту фару самостужки))
2
30 жовтня 23:29
Я їжджу на Jeep Patriot
Kotofeev
AnotherGrayMan, про відсутність коректору то цікаво, як же такі ледачі американці вручну фари крутять) Може 8к за роботу то і небагато, але я відчуваю себе бідним, бо за такі гроші я б точно колупав ту фару самостужки))
Kotofeev, там 5 за роботу, якщо не помиляюсь. Не рахуючи антихрому. “Воно не так дорого, якщо трохи менше їсти” (с) @AlexBratushka
Насправді на попередньому моєму авто зі штатів теж коректору не було. Мені здається, що їм там просто похеру :D
1
2
2
30 жовтня 23:33
Я їжджу на Audi A4 Avant (B9)
ех мля ділки... лінзи ідентичної конструкції брав за ~100$, баночка хлорного заліза на антихром то десь 1$, ну і балон термофарби хай ще 10... і пару вечорів сумлінного колгоспу під пивко (фари в audi a6 c4 суттєво складніші в налаштуванні)
але якщо б хтось в подібній конторі звизданув на самому початку щось про те, що фари китай і їм вони "не такі" - одразу слав би на)()()(, хай далі крутять майбахи
1
30 жовтня 20:32
Я їжджу на Audi A4 Avant (B9)
Wklefik
Chegevarr, хлористе далізо то довго. Кілька літрів крота для прочистки труб, кидаєш туда відбивач і воно на очах той хром пропадає😂
Wklefik, думаю, хлорзалізо таки економніше, бо його децл треба і часу ну пару годин, якщо більш моцний розчин і пару діб, якщо слабкий. свого часу "кріт" не впорався з новим китайським хромом, а після ХЗ він прям відлетів
а для відбивачів вистачає кілька грам ХЗ на літр https://driver.top/exp/500904
31 жовтня 15:07
Чесно сказати, я стикався з таким, що просто, ну так, фара така з заводу, рефлектор трошки трясеться, і лінза, в нього запхана, теж буде. Скидати всі проблеми на людей, які мають виправляти косяки неоригінальних фар теж трохи не зовсім правильно, хоча якщо це було обумовлено наперед, то інша справа, звичайно.
І як добре мати старий 30-літній німецький автомобіль, в якого фари світять зі звичайними галогенками так, що навіть в голову не приходить щось туди тулити ))
Це товариша відео, з таким самим купе: https://www.instagram.com/p/CVJB7nsICev/
30 жовтня 19:57
В мене на лінзах за 150$ так само світить 😅
2
1
30 жовтня 18:13
Вітаю нарешті з ледами)) Але як би тобі було скучно весь цей час, якби одразу леди поставив би)))
Ну 21к за лінзи без шпильок, якось дорого... Це скільки вони собі в кишеню саме за роботу взяли?

Якщо ви платите бабки за лінзи... за чужу роботу, на яку ви очікуєте професійний підхід, то треба ставити на шпильки.
Ставити на "Гайку" - це DIY, тобто той рівень який ви можете зробити самі вдома, окрім найскладнішого процесу "розпаковки фари".
Як на мене, тіпи які кажуть на "гайку" норм, це ледарі, які мабуть рублять бабло на неосвічених людях. І воно може трястись одразу, або з часом навіть на оріг оптиці... бо перепад температур, плюс вага лінзи, старіння матеріалів які ущільнюють це все - призведе до ослаблення затяжки гайки з часом.

PS: Коли переробка на шпильки? :-)
1
30 жовтня 16:30
Я їжджу на Jeep Patriot
KT315
Вітаю нарешті з ледами)) Але як би тобі було скучно весь цей час, якби одразу леди поставив би)))Ну 21к за лінзи без шпильок, якось дорого... Це скільки вони собі в кишеню саме за роботу взяли?Якщо ви платите бабки за лінзи... за чужу роботу, на яку ви очікуєте професійний підхід, то треба ставити на шпильки.Ставити на "Гайку" - це DIY, тобто той рівень який ви можете зробити самі вдома, окрім найскладнішого процесу "розпаковки фари".Як на мене, тіпи які кажуть на "гайку" норм, це ледарі, які мабуть рублять бабло на неосвічених людях. І воно може трястись одразу, або з часом навіть на оріг оптиці... бо перепад температур, плюс вага лінзи, старіння матеріалів які ущільнюють це все - призведе до ослаблення затяжки гайки з часом.PS: Коли переробка на шпильки? :-)
KT315, та думаю трохи покатаюсь, подивлюсь шо ще по косякам вилізе і тоді поїду перероблювати :/
За роботу, якщо не помиляюсь- 5к!
1
30 жовтня 18:14
KT315
Вітаю нарешті з ледами)) Але як би тобі було скучно весь цей час, якби одразу леди поставив би)))Ну 21к за лінзи без шпильок, якось дорого... Це скільки вони собі в кишеню саме за роботу взяли?Якщо ви платите бабки за лінзи... за чужу роботу, на яку ви очікуєте професійний підхід, то треба ставити на шпильки.Ставити на "Гайку" - це DIY, тобто той рівень який ви можете зробити самі вдома, окрім найскладнішого процесу "розпаковки фари".Як на мене, тіпи які кажуть на "гайку" норм, це ледарі, які мабуть рублять бабло на неосвічених людях. І воно може трястись одразу, або з часом навіть на оріг оптиці... бо перепад температур, плюс вага лінзи, старіння матеріалів які ущільнюють це все - призведе до ослаблення затяжки гайки з часом.PS: Коли переробка на шпильки? :-)
KT315, при наявності юстирувальної плити встановлення на шпильки по трудозатратам не набагато відрізняються від «на гайку». Просто майстри не заморочувались особливо.
1
01 листопада 00:05
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
А на останньому фото не дуже близько світло сходиться в одну ступеньку? Як приклад, якщо висота від землі до фар 60 см, а на фарі вказано 1%, то світло по куду уходить в 0 через 60 м і там же сходиться в одну ступеньку. Чи то мені так здалось по фото
30 жовтня 15:39
Я їжджу на Jeep Patriot
alah
А на останньому фото не дуже близько світло сходиться в одну ступеньку? Як приклад, якщо висота від землі до фар 60 см, а на фарі вказано 1%, то світло по куду уходить в 0 через 60 м і там же сходиться в одну ступеньку. Чи то мені так здалось по фото
alah, я Вам не скажу чи то правильно чи ні, по висоті точно норм. По відстані «до однії ступеньки» я навіть не знав раніше. Але в принципі, ширина така що її більше ніж достатньо.
Передивився відео, то мені здається воно взагалі в одну не зходиться, або я аж туди своїм соколиним зором не бачу 🤣
30 жовтня 16:12
Я їжджу на Smart City
Сподіваюся, що цієї зими не доведеться в повній мірі оцінити як вони світять, в умовах потенційних блекаутів. Мені вистачило позаминулої зими, коли майже добу не було світла і під час снігопаду довелося їхати з Хрещатика на лівий берег взагалі без освітлення вуличного. Я тоді оцінив, що таке мати гарні фари.
Два питання:
1. Що не так з Вакарчуком?
2. Чи не треба фари якось окремо кодувати? Чи там є обманки?
30 жовтня 15:17
Я їжджу на Smart City
AnotherGrayMan
roma-rex, ні, на обманках все норм працює, як і лед лампочки. По Славку- я за останні події після концертів, але це гумор не для всіх, погоджуюсь :D
AnotherGrayMan, я просто не в курсі, що за події після концертів? Що там якійсь зашквар?
Так а як планується політсили трясіння лінзи?
30 жовтня 16:17
Я їжджу на Jeep Patriot
roma-rex
AnotherGrayMan, я просто не в курсі, що за події після концертів? Що там якійсь зашквар?Так а як планується політсили трясіння лінзи?
roma-rex, трохи було, але ті новини в основному були по тг- каналах.
Покатаюсь, почекаю, що ще вилізе, потім пошукаю нормального майстра.
1
30 жовтня 19:32
Цікавий, і нажаль, непоодинокий досвід
Теж зтикався з таким неодноразово
На одному з минулих авто були лінзи, які ще і давали перешкоди в загальну електромережу авто, і було неможливо слухати радіо, якщо ввімкнено ближнє світло)
Ох і багато було списів зламано тоді)
30 жовтня 14:16
KT315
Крапивник_, це мабуть було з ксеноном. Вірно?
KT315, чи то від ксенон лінзи, чи то від ДХВ, вже не дуже пам'ятаю
Головне з тих пір, особисто для себе, вирішив більше не гратися з тим)
30 жовтня 16:39
Крапивник_
KT315, чи то від ксенон лінзи, чи то від ДХВ, вже не дуже пам'ятаю Головне з тих пір, особисто для себе, вирішив більше не гратися з тим)
Крапивник_, ніколи не мав ксенону, але як електронщик... якщо там високовольтна напруга для цього створюється, то це може бути сильною завадою чи то із-за поганих ламп, чи блоків розжарювання. Це подібно до того, коли катушки запалення для свічок давали завади... і для боротьби з цим дроти мають опір, чи свічки, чи все разом.
1
30 жовтня 16:46
Я їжджу на Jeep Patriot
А так то тішся, що нарешті в тебе закінчився шлях воїна😂
1
30 жовтня 13:25
Wklefik
А так то тішся, що нарешті в тебе закінчився шлях воїна😂
Wklefik, вважаю, що автор ще не закінчив) далі думаю буде на шпильки ставити :-)
1
1
30 жовтня 16:34
Я їжджу на Jeep Patriot
KT315
Wklefik, вважаю, що автор ще не закінчив) далі думаю буде на шпильки ставити :-)
KT315, ну всьо може бути. Але всерівно. Ну ок буде шпилька приліплена до відбивача а трясеться то сам відбивач😂. Ну на мою думку тє же яйца толька в профіль😂😂😂
30 жовтня 20:53
Wklefik
KT315, ну всьо може бути. Але всерівно. Ну ок буде шпилька приліплена до відбивача а трясеться то сам відбивач😂. Ну на мою думку тє же яйца толька в профіль😂😂😂
Wklefik, Ну тоді робити це на оригінальному відбивачі і використовувати оріг фару, навіть биту, але "герметичну" і зі справними вентиляційними отворами фари. Але головне щоб відбивач цілий брати під лінзу, щоб потім корпус лише замінити якщо що)))))
30 жовтня 21:25
Я їжджу на Jeep Patriot
Скажу так. В мене також трохи трясуться на холостому. Навіть як газнути, то перестають. Поки не замарачувався як то виправити. І нефакт шо буду😂😂😂

Але в твому випадку я би тих майстрів довів до суїцидального стану😂😂😂. Просто моє світло мені вийшло десь 11 зі всім вплоть до поклейки скла фар бронеплівкою.
1
30 жовтня 13:22
Можу привітати із появою нарешті класного світла фар. Ну і з приводу майстерні просто рука лице🤦
Тим більше за таку то суму. Пінопласт в фару напіхали, щоб він потім перетерся в труху, і був по всій фарі?) типу ж зима, сніжок)
30 жовтня 13:17
Я їжджу на Jeep Patriot
Octavian
Можу привітати із появою нарешті класного світла фар. Ну і з приводу майстерні просто рука лице🤦Тим більше за таку то суму. Пінопласт в фару напіхали, щоб він потім перетерся в труху, і був по всій фарі?) типу ж зима, сніжок)
Octavian, ну то не зовсім пінопласт, воно швидше пінополіуретан типу, таким матеріалом зазвичай автоскло по контуру захищають від удару. Але пінопласт швидше написати ніж пінополіуретан :D
1
30 жовтня 13:58
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Octavian
Можу привітати із появою нарешті класного світла фар. Ну і з приводу майстерні просто рука лице🤦Тим більше за таку то суму. Пінопласт в фару напіхали, щоб він потім перетерся в труху, і був по всій фарі?) типу ж зима, сніжок)
Octavian, епоксидкою зафіксувати те, певно не судьба, вони може й таких слів не чули, якщо можуть клієнту запропонувати лише дві маски на вибір. Ціна і підхід в голові просто не вкладається, навіть мій шок в шоці. Прочитала і прийшла в повний ужас від таких студій, шкода клієнтів, які їм довіряють((((
3
1
30 жовтня 14:41
Я їжджу на Ford EcoSport
Дааа, світять чудово, а відношення на сервісі то не дивина, навіть на брендованих сервісах постійно косячать і не знають як вирішити проблему але з повагою і на ви😁
30 жовтня 13:14
Я їжджу на Jeep Patriot
Unit
Дааа, світять чудово, а відношення на сервісі то не дивина, навіть на брендованих сервісах постійно косячать і не знають як вирішити проблему але з повагою і на ви😁
Unit, скажу так - працюючи вже досить довгий термін на офіційному сервісі я іноді диву давався, чому ми взагалі розглядаємо якісь ну абсолютно ідіотичні скарги клієнтів. Але тепер багато стало на свої місця, і так, кожен випадок вартує уваги, іноді там розкриваються достатньо цікаві деталі, де виявляється, що клієнт не зовсім ідіот, та й претензія цілком адекватна.
2
30 жовтня 14:02
Без коліс :(
Клієнтоорієнтованість просто зашкалює!Співчуваю!
2
30 жовтня 12:52
Я їжджу на Volkswagen Passat B8
Гарно описав, від душі) За відношення до сервісу респект, згідний на 100%! Особливо вкурвлюють майстри, до яких ти ще бляха маєш шукати підхід, просити, боронь Боже нічого в них не вимагати, ніякого претензійного тону, тільки лагідноі на "ви" - і все тільки для того щоб вони блт ВИКОНАЛИ СВОЮ РОБОТУ, за яку ти платиш гроші!!1111 Від цього в мене дуже підгорає)
4
30 жовтня 12:44
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
мда... такий б..ть у нас в країні "сервіс". мало хто хоче відповідати за свої дії.
звісно не всі такі, але ж.. хватає їх.
сумно від того, що не відомо чи взагалі колись це зміниться в кращий бік чи ні (((
30 жовтня 12:42
Я їжджу на Mazda 3 (1G)
Фух. Дочитав. Підтримую. Свою машину намагаюсь робити сам, але коли через 2000 км після регулювання клапанів в мене затроїв двигун я думав що я народю слоненятко, а був лише не досунутий роз'єм на катушці😡 поки доїхав до гаражу свого вже все перерахував вже майже замовив запчастини😁
2
30 жовтня 12:37
Я їжджу на Mazda 3 (1G)
AnotherGrayMan
stas-zp, я думав сам поставити лінзи, але все ж вирішив довіритись професіоналам, та щось пішло не так :/
AnotherGrayMan, Доречі собі теж хочу встановити бо світла не вистачає
1
30 жовтня 12:48
Я їжджу на Mazda 3 (1G)
AnotherGrayMan
stas-zp, ЛедГараж не раджу :D
AnotherGrayMan, я зрозумів😁
1
30 жовтня 12:54