BMW 3 series (G20) (Embargo)

Зимовий комплект коліс і борошна вибору (частина 2: шини)

Я їжджу на BMW 3 series (G20)
Львів, Україна

Якщо при виборі дисків (минулий запис) була сила-силенна різноманітних опцій, то з шинами все вийшло набагато простіше. Я чітко знав, що не хочу run flat, бо адаптивна M підвіска і так достатньо жорстка, і робити її ще жорсткішою мені не хотілося. Відповідно, омологовані шини відпали відразу (нехай простять мене офіціали 😅) - їх не run flat в потрібному мені розмірі просто не буває.


В інтернетах шини всіх відомих брендів коштують плюс мінус €1000 за комплект. Тому, будь-який сенс щось там дуже розбиратися і запарюватися з вибором, просто зник. На ютубчику відкрив канал Tyre Reviews, глянув тести зимових шин сезону 2024/25. Перше місце розділили Michelin Pilot Alpin 5 і Pirelli P Zero Winter 2. Мої вітання переможцям! 🙂

Вибір дуже легко впав на Michelin, бо в Pirelli індекс навантаження менший, ніж в рекомендованих BMW шинах (а це важливо, як на мене).


Так, знаю, то для європейських зим шини, а не для скандинавських. Але ж погодьтесь, що і суворих зим в нас теж вже давним давно немає. Не бачу сенсу їздити по сухому/мокрому асфальту при температурі близько 0° на шинах скандинавського типу. Була би в нас зимою температура -20° і купа снігу, то була б зовсім інша справа.

Сподіваюсь, зимові PA5 не будуть поступатися літнім PS4S, бо останні просто шикарні в експлуатації.


Характеристики:

перед - 225/40 R19 93W XL (виробник Німеччина)

зад - 255/35 R19 96V XL (виробник Угорщина)


Розмір та індекс навантаження повністю відповідають вимогам баварських німців. Єдине, що не збігається - це індекс швидкості. У всіх омологованих зимових шин він H - до 210 км/год, а в Michelin перéд W - до 270 км/год, зад V - до 240 км/год. Але ця відмінність абсолютно ніяк не може негативно впливати на роботу підвіски, приводів, диференціалів і роздатки. Автомобіль буде керуватися в точності як це задумувалося інженерами. Тому, ніяких питань стосовно гарантійного обслуговування також бути не може.


Диски, все-таки, купив OEM. Знайшов в наявності в Україні стиль 791 M, нові (хоч і 2021-го року виробництва), жодного разу не встановлювалися на автомобіль, і за прийнятні гроші.

Всі інші стилі знайти було просто нереально, ні тут, ні в Європі. Диски або в плачевному стані, або вже реставровані, або на них ставили якийсь неадекватний цінник.


За ту суму, в яку мені обійшлися диски, шини, датчики тиску, ковпачки і секретки (плюс бортування і балансування на шиномонтажі), в дилера по акції можна було купити колеса в зборі. Але там була тільки одна опція - стиль 796 M, R18, повністю чорного кольору, з шинами run flat. Взагалі не мій варіант. А якщо говорити про R19, то ціни десь в космос вилітали. Одні тільки диски €3000 виходили.


Між іншим, лазерне гравіювання на дисках вказує на те, що виробником є компанія Borbet.



Думаю, диски з їхнім власним дизайном також можна купувати без проблем. Якість має бути нічим не гірша від OEM. І коштують вони відносно недорого.

Я вагався, чи не купити нові Borbet BY (вони реально гарні, за винятком виштампованого номеру моделі прямо на лицевій стороні).



Правда, не був впевнений, як вони будуть виглядати на чорному автомобілі. Плюс жодного разу не бачивши, як вони виглядають вживу, так і не наважився.

Хоча, можливо, десь пізніше і куплю їх також.


Та і на додачу знайшов для себе кілька переваг саме в двох однакових комплектах дисків:

  • вигляд автомобіля буде залишатися незмінним що в літній, що в зимовий сезон
  • якщо якийсь диск пошкодиться, його завжди можна замінити іншим з другого комплекту

ковпачки на ЦО


датчики тиску


секретки


колеса в зборі


Номери запчастин (мож кому згодяться):
36136850834 - ковпачок на центральний отвір

36106877937 - датчик тиску

36132453961 - секретки

36118089892 - диск передній

36118089893 - диск задній

Схожі компанії

«EuroShyna»

ШИНИ-ДИСКИ, НОВІ-БУ Економія до 60% вартості, при покупці Б / У гуми з Європи Послуги шиномонтажу і сезонного зберігання шин, ВИКУП ШИН, Автострахування 100% Гарантія від EuroShyna + ВІдправляємо фото коліс Вайбер/телеграм. (тільки реальні фото товарів). +Гарантуємо повернення грошей або обмін товару. +Оплата при отриманні на складі компанії перевізника (Нова...

Ціна питання 3000 EUR, Пробіг 2129 км.
Опубліковано: 12 жовтня 17:46
30 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Не знаю, може Америку не відкрию, але для мене це відео стало одкровенням - https://www.youtube.com/watch?v=aciokd_N9eI https://www.youtube.com/watch?v=iUMLdP_WDK0
До цього на зиму завжди купував Goodyear Ultragrip Plus і навіть не дивився в сторону чогось іншого. Наступного разу, коли прийдеться, вже буду дивитися з ширшого діапазону виробників "другої лінії". Типу купити модель, яка була топовою пару років тому, а зараз випущена під суббрендом за помітно дешевше - розумна покупка, як на мене.
До речі, на Goodyear ще жодного разу не було відчуття, що навколо зима. І це я зовсім не змінюю стиль їзди між літом і зимою. Тож не бачу сенсу платити за ще більший топ.

А ще, слідую рекомендації на зиму брати вищий профіль і всі мої зимові колеса були з дисками на дюйм менші за літні. На Тігуані стокові 18" 55 235, а у мене зима 17" 65 215. Різниці в поведінці автомобіля, крім трошки більшої м"якості на ямах, не бачу. Може просто я не гонщик?
2
11 грудня 23:36
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
X
Не знаю, може Америку не відкрию, але для мене це відео стало одкровенням - https://www.youtube.com/watch?v=aciokd_N9eI https://www.youtube.com/watch?v=iUMLdP_WDK0До цього на зиму завжди купував Goodyear Ultragrip Plus і навіть не дивився в сторону чогось іншого. Наступного разу, коли прийдеться, вже буду дивитися з ширшого діапазону виробників "другої лінії". Типу купити модель, яка була топовою пару років тому, а зараз випущена під суббрендом за помітно дешевше - розумна покупка, як на мене.До речі, на Goodyear ще жодного разу не було відчуття, що навколо зима. І це я зовсім не змінюю стиль їзди між літом і зимою. Тож не бачу сенсу платити за ще більший топ.А ще, слідую рекомендації на зиму брати вищий профіль і всі мої зимові колеса були з дисками на дюйм менші за літні. На Тігуані стокові 18" 55 235, а у мене зима 17" 65 215. Різниці в поведінці автомобіля, крім трошки більшої м"якості на ямах, не бачу. Може просто я не гонщик?
X, цікаві відео, дякую
абсолютно нічого проти "другої лінії" не маю
але є нюанс
в потрібному мені розмірі шин цих виробників або не існує взагалі, або їх ніколи немає в наявності, або якщо і є, то ціна буде приблизно на 20-25% меншою за преміальний преміум
для себе не бачив ніякого сенсу йти на компроміс по характеристиках заради 20-25% вигоди в ціні
з моїми пробігами мені одного комплекту шин вистачає на весь термін експлуатації авто, і це, по суті, разова покупка

на рахунок Goodyear, то в самого на попередньому авто з заводу були всесезонки Goodyear Vector 4 Seasons, на яких відʼїздив 4.5 роки і намотав 45k км, і був повністю ними задоволений
але, знову таки, в потрібному розмірі ціна на Goodyear практично така ж, як на Michelin

мені ще цікаво стосовно меншого діаметру і більшого профілю на зиму
от реально, що це дає, що прям рекомендують так робити?
12 грудня 13:33
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
enblr
X, цікаві відео, дякуюабсолютно нічого проти "другої лінії" не маюале є нюансв потрібному мені розмірі шин цих виробників або не існує взагалі, або їх ніколи немає в наявності, або якщо і є, то ціна буде приблизно на 20-25% меншою за преміальний преміумдля себе не бачив ніякого сенсу йти на компроміс по характеристиках заради 20-25% вигоди в цініз моїми пробігами мені одного комплекту шин вистачає на весь термін експлуатації авто, і це, по суті, разова покупкана рахунок Goodyear, то в самого на попередньому авто з заводу були всесезонки Goodyear Vector 4 Seasons, на яких відʼїздив 4.5 роки і намотав 45k км, і був повністю ними задоволенийале, знову таки, в потрібному розмірі ціна на Goodyear практично така ж, як на Michelinмені ще цікаво стосовно меншого діаметру і більшого профілю на зимуот реально, що це дає, що прям рекомендують так робити?
enblr, безпосередньо мені це дає в першу чергу меншу ціну на колесо. Вся зимова гума люксового GoodYear Ultragrip Perfromance+ 215/65R17 мені коштувала 600євро. Якби я думав тільки за красу 19" дисків, то та сама модель гуми 255/45R19 коштувала б ~900 євро. В 1.5 рази більша ціна тільки на гумі однакової якості., але ж і 19" диски також будуть помітно дорожчими!
Крім того, чим менша висота профілю, тим легше пошкодити його, а взимку, коли ями трохи припорошує снігом, їх гірше видно. Ну і на вищому профілі автомобіль м"якший.
Таким чином для мене три "за" за менший розмір диску. У вас, звісно, на це може бути своя думка.

Я дивився , яка гума, наприклад спорідненого Мішлену Kleber, максимально близька до Pilot Alpin 5 - Kleber Krisalp HP3 показує себе досить непогано. Найслабше її місце - сухий асфальт, де вона +- як GoodYear, але за рештою параметрів результати досить близькі. І при цьому ціна майже в 1.5 рази нижча!
А тепер спитайте себе, а дійсно ви використовуєте свою гуму на 100%, особливо з вашими невеликими пробігами, переважно по місту?!

Я не намагаюся вас в чомусь переконати. Це приблизно такої логіки я збираюся притримуватися при виборі наступних своїх зимових коліс через кілька років, скоріше за все вже в іншому автомобілі :).
https://tyretrader.ua/tests/test_id_475.html
1
13 грудня 15:35
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
X
enblr, безпосередньо мені це дає в першу чергу меншу ціну на колесо. Вся зимова гума люксового GoodYear Ultragrip Perfromance+ 215/65R17 мені коштувала 600євро. Якби я думав тільки за красу 19" дисків, то та сама модель гуми 255/45R19 коштувала б ~900 євро. В 1.5 рази більша ціна тільки на гумі однакової якості., але ж і 19" диски також будуть помітно дорожчими!Крім того, чим менша висота профілю, тим легше пошкодити його, а взимку, коли ями трохи припорошує снігом, їх гірше видно. Ну і на вищому профілі автомобіль м"якший.Таким чином для мене три "за" за менший розмір диску. У вас, звісно, на це може бути своя думка.Я дивився , яка гума, наприклад спорідненого Мішлену Kleber, максимально близька до Pilot Alpin 5 - Kleber Krisalp HP3 показує себе досить непогано. Найслабше її місце - сухий асфальт, де вона +- як GoodYear, але за рештою параметрів результати досить близькі. І при цьому ціна майже в 1.5 рази нижча!А тепер спитайте себе, а дійсно ви використовуєте свою гуму на 100%, особливо з вашими невеликими пробігами, переважно по місту?!Я не намагаюся вас в чомусь переконати. Це приблизно такої логіки я збираюся притримуватися при виборі наступних своїх зимових коліс через кілька років, скоріше за все вже в іншому автомобілі :).https://tyretrader.ua/tests/test_id_475.html
X, в написаному вами логіка є, і досить непогана, я б сказав
але в моєму випадку мені важливо було "зберегти" зовнішній вигляд автомобіля
то я був готовий і до більших витрат, і до того, що їздити треба буде більш акуратно

а на рахунок використання шин на 100%, то їх ніхто і ніколи на 100% не використовує (ну, хіба на треку)
люди, в принципі, зимою їздять і на лисих шинах, і на дубових, яким вже по 15 років, і які вже розгубили всі свої характеристики, і на ноунейм китаї без будь-яких сертифікатів і тестів, і ніби більшість з цих людей живі-здорові
але особисто я залишаюся прихильником такої думки, що може настати момент, де тих 50 см коротшого гальмівного шляху, або на 3% краще щеплення з дорогою можуть врятувати як мінімум автомобіль, а як максимум — життя
і я готовий за це переплачувати

p.s. також нікого ні в чому не переконую 🙂
2
13 грудня 16:10
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
enblr
X, в написаному вами логіка є, і досить непогана, я б сказавале в моєму випадку мені важливо було "зберегти" зовнішній вигляд автомобілято я був готовий і до більших витрат, і до того, що їздити треба буде більш акуратноа на рахунок використання шин на 100%, то їх ніхто і ніколи на 100% не використовує (ну, хіба на треку)люди, в принципі, зимою їздять і на лисих шинах, і на дубових, яким вже по 15 років, і які вже розгубили всі свої характеристики, і на ноунейм китаї без будь-яких сертифікатів і тестів, і ніби більшість з цих людей живі-здоровіале особисто я залишаюся прихильником такої думки, що може настати момент, де тих 50 см коротшого гальмівного шляху, або на 3% краще щеплення з дорогою можуть врятувати як мінімум автомобіль, а як максимум — життяі я готовий за це переплачуватиp.s. також нікого ні в чому не переконую 🙂
enblr, то може варто вже тоді і Brembo встановити ;)? Там різниця в гальмівному шляху може бути ще в кілька метрів. Деякі автомобілі з такими гальмами гальмують зі 100км/год менше ніж за 30м, тоді як цивільні автомобілі гарно як в 40м вкладаються ;).

Це я до того, що немає межі бездоганності і краще водити так, щоб ситуацій "залишилося 0.5м" взагалі не виникало. А ультимативність завжди дуже дорога річ, тому для себе завжди вибираю золоту середину. Що в комп"ютерах, що в телефонах, що в автомобілях і тп.
1
13 грудня 20:03
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
X
enblr, то може варто вже тоді і Brembo встановити ;)? Там різниця в гальмівному шляху може бути ще в кілька метрів. Деякі автомобілі з такими гальмами гальмують зі 100км/год менше ніж за 30м, тоді як цивільні автомобілі гарно як в 40м вкладаються ;).Це я до того, що немає межі бездоганності і краще водити так, щоб ситуацій "залишилося 0.5м" взагалі не виникало. А ультимативність завжди дуже дорога річ, тому для себе завжди вибираю золоту середину. Що в комп"ютерах, що в телефонах, що в автомобілях і тп.
X, в мене заводські гальма і так Brembo 😁

"...краще водити так, щоб ситуацій "залишилося 0.5м" взагалі не виникало." — тут повністю погоджуюсь
я взагалі дуже обережно воджу, і ніколи не "на межі"
але ситуації можуть бути дуже непередбачувані

ну і на рахунок золотої середини повністю погоджуюсь
можливо, мені було просто ліньки більш глибше розібратися, і тому переплатив за ультимативну опцію
1
13 грудня 20:24
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
enblr
X, в мене заводські гальма і так Brembo 😁"...краще водити так, щоб ситуацій "залишилося 0.5м" взагалі не виникало." — тут повністю погоджуюсья взагалі дуже обережно воджу, і ніколи не "на межі"але ситуації можуть бути дуже непередбачуваніну і на рахунок золотої середини повністю погоджуюсьможливо, мені було просто ліньки більш глибше розібратися, і тому переплатив за ультимативну опцію
enblr, як "невдобно" з Брембо вийшло :). Ну тоді Мішлен сам бог послав ставити.

Вибирати оптимальне часто займає багато часу та сил, це ж треба передивитися варіанти, проаналізувати, зробити свої висновки... Але у мене така біда, що мені такий процес і подобається і без нього відчуття, що зробив щось нетак :).
1
13 грудня 20:42
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
enblr
X, в мене заводські гальма і так Brembo 😁"...краще водити так, щоб ситуацій "залишилося 0.5м" взагалі не виникало." — тут повністю погоджуюсья взагалі дуже обережно воджу, і ніколи не "на межі"але ситуації можуть бути дуже непередбачуваніну і на рахунок золотої середини повністю погоджуюсьможливо, мені було просто ліньки більш глибше розібратися, і тому переплатив за ультимативну опцію
enblr, я так розумію, що ви дивилися останні тести в цьому відео: https://www.youtube.com/watch?v=buuj99zFXvo
дивно, що там від GoodYear була модель Performance 3, тоді як згідно https://www.thetirelab.com/vs/goodyear-ultragrip-performance-3/goodyear-ultragrip-performance-plus/ Performance+ в більшості випадків показує кращі результати.
Ну і це до теми складності вибору - купа дисциплін, де результати дуже схожі і лише в кількох є помітна різниця і то не факт, що завжди щось краще за інше :). Я свого часу брав Performance+інтуїтивно тому, що вони були дорожчими Performance 3 відсотків на 5%, які не стали для мене критичними.
Це тільки зараз почав цікавитися темою, "а які ще бувают варіанти" :).

І от бачу, у випадку наших зим, коли багато днів асфальт мокрий або тільки трохи засніжений, то те, що вважаться найкращим взагалі, конкретно в такій ситуації може бути не найкращим.
13 грудня 21:32
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
X
enblr, я так розумію, що ви дивилися останні тести в цьому відео: https://www.youtube.com/watch?v=buuj99zFXvoдивно, що там від GoodYear була модель Performance 3, тоді як згідно https://www.thetirelab.com/vs/goodyear-ultragrip-performance-3/goodyear-ultragrip-performance-plus/ Performance+ в більшості випадків показує кращі результати.Ну і це до теми складності вибору - купа дисциплін, де результати дуже схожі і лише в кількох є помітна різниця і то не факт, що завжди щось краще за інше :). Я свого часу брав Performance+інтуїтивно тому, що вони були дорожчими Performance 3 відсотків на 5%, які не стали для мене критичними.Це тільки зараз почав цікавитися темою, "а які ще бувают варіанти" :).І от бачу, у випадку наших зим, коли багато днів асфальт мокрий або тільки трохи засніжений, то те, що вважаться найкращим взагалі, конкретно в такій ситуації може бути не найкращим.
X, біда ще в тому, що в тих всіх тестах "табличку ділення" ніхто не відміняв
і немає ніякої гарантії, що вони на 100% правдиві
нам, як кінцевим споживачам, залишається тільки вірити на слово
2
13 грудня 21:57
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
Чекав твого допису щодо шин які ти обрав.
Я думаю між все таки мішеліном цим самим або Bridgestone 006 мав на попередньому авто 005 то дуже був ними задоволений
13 жовтня 13:24
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
Pinkfloyd
Чекав твого допису щодо шин які ти обрав. Я думаю між все таки мішеліном цим самим або Bridgestone 006 мав на попередньому авто 005 то дуже був ними задоволений
Pinkfloyd, я думаю, що варто тоді брати брідж, якщо вже є досвід експлуатації, і був сильно задоволений
тим більше, це нова модель, яка прийшла на заміну попередній, і вона 99.9% буде ще краща

але завжди можна і в лотерею зіграти за €1k 😁 (то я про мішки)
13 жовтня 13:50
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
Pinkfloyd
enblr, Та бріджи практично в ту саму ціну десь +\- виходять )Різниця в 50 євро це вже не суттєво )
Pinkfloyd, воно то так
але брідж вже перевірені і подобаються
а мішки - це маленький, але все ж стрибок в невідомість
13 жовтня 15:02
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Дуже класно виглядають) І все ж як в кожному дописі, хочу розпитатись на рахунок гарантії. Дилер дає змогу купувати диски десь в іншому місці, головне щоб були по заводу? Дуже цікаво як це працює, адже в цілому розумію, що в автомобілі на гарантії, майже нічого не можна робити.
Тому дякую, що потихеньку роз'яснюєте різні нюанси
1
12 жовтня 22:39
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
DimAssBMW
Дуже класно виглядають) І все ж як в кожному дописі, хочу розпитатись на рахунок гарантії. Дилер дає змогу купувати диски десь в іншому місці, головне щоб були по заводу? Дуже цікаво як це працює, адже в цілому розумію, що в автомобілі на гарантії, майже нічого не можна робити.Тому дякую, що потихеньку роз'яснюєте різні нюанси
DimAssBMW, уфф... то "слизька" тема. Суперкоротко відповісти не вийде, тому, сарянщик. 🙂
Хочу зразу зауважити, що я не являюсь експертом в цьому питанні, і всі судження носять субʼєктивний характер.
Але, тим не менш, свою точку зору постараюсь донести.
Перше, і найважливіше - це не дилер приймає рішення стосовно гарантійного ремонту, а пацани з Баварії (тої, що в Німеччині). 🍻
Пацани одночасно і зацікавлені анулювати гарантію при першій же можливості, але і балансувати між ахуєвшістю і підтримкою своєї хорошої репутації також мусять. А дилер, я взагалі сумніваюсь, що зацікавлений в анулюванні гарантії, бо ж свої гроші за витрачені години на ремонт автомобіля вони вибʼють так чи інакше, або з представництва, або напряму з баварців. Але лякають страшилками про анулювання гарантії через будь-які дрібниці, бо їм не вигідно, щоб люди купували ті самі диски, шини, чи, взагалі, колеса в зборі десь на стороні. Простий приклад: якби я зібрав такі колеса в дилера, то заплатив би десь €5500 (або і більше), а не €3000. А втрачати гроші на рівному місці нікому не до вподоби.
Якщо пропускати їхні слова крізь призму деякої безстрашності і пофігізму, то виявиться, що можна і не OEM диски купувати (хоча будуть переконувати, що тільки OEM можна на автомобіль ставити). Головне, щоб всі параметри відповідали вимогам BMW, бо якщо не дай Бог що-небудь трапиться з ходовою чи трансмісією, пацани з Баварії з радістю відмовлять в гарантійному ремонті через невідповідність, наприклад, ширини або вильоту дисків. Те ж стосується і шин. Якщо розміри, індекс навантаження та швидкості відповідають вимогам баварців, то які взагалі можуть бути питання? Бо ж та зірочка (омологація) вказує тільки на те, що це "шини, які спеціально випробувані та схвалені виробником для забезпечення оптимальної продуктивності, безпеки та комфорту". Але...
Як я згадував раніше, це "слизька" тема. В інструкції з експлуатації взагалі нічого не згадується про диски. А про шини сказано лиш те, що виробник рекомендує використовувати шини з омологацією. Але жодної прямої заборони використовувати не омологовані шини також немає. В гарантійному договорі, який я підписував, конкретики знайти теж неможливо. Один з пунктів: Гарантійні зобовʼязання на Товар (автомобіль) за цим Договором припиняються достроково у разі: - якщо на Товар були встановлені запасні частини, додаткове обладнання, аксесуари, деталі та вузли, що не атестовані BMW Group та з порушенням умов цього Договору;...
Це все можна інтерпретувати дуже по-різному. А сперечатися щодо різних інтерпретацій можна вічність. Бо що означає "не атестовані BMW Group"? Ті самі Michelin Pilot Alpin 5 є з зірочкою в інших розмірах, але в моєму розмірі з зірочкою немає. То що, це означає, що одну і ту ж модель шин BMW Group одночасно і рекомендує і не рекомендує використовувати? Ну це ж брєд! Але то таке. От що я можу сказати з впевненістю, що, не зважаючи на гору тексту, я на початкове питання, здається, так досі і не відповів. LOL 😅

Якщо підсумувати:
- якщо приїхати до дилера на планове ТО, то через кастомні колеса ніхто гарантію не анулює 100%
- якщо що-небудь трапилося, наприклад, з мультимедійною системою, то через кастомні колеса в гарантійному ремонті ніхто не відмовить 100%
- але от якщо що-небудь трапилося з трансмісією чи ходовою, і хочеться то все діло оформити як гарантійний випадок, то краще все ж приїхати на OEM колесах з омологованими шинами. Тоді ні в кого не буде виникати лишніх запитань. В протилежному випадку, дилер буде писати до пацанів з Баварії, а ті, в свою чергу, будуть доколупуватись, чи всі параметри відповідають вимогам, і т.д. і т.п. А кому взагалі потрібна ця тягамотіна? 🙂 Але і людський фактор ніхто не відміняв. Всі ми люди. Якщо з дилером не сваритися по мєлочах і не бути бидлом, то, скоріш за все, ніхто навіть і не буде звертати уваги на те, на яких там колесах автомобіль приїхав. Якось так.

P.S. Можна і на "ти", якщо що. 🙂
13 жовтня 02:20
enblr
DimAssBMW, уфф... то "слизька" тема. Суперкоротко відповісти не вийде, тому, сарянщик. 🙂Хочу зразу зауважити, що я не являюсь експертом в цьому питанні, і всі судження носять субʼєктивний характер.Але, тим не менш, свою точку зору постараюсь донести.Перше, і найважливіше - це не дилер приймає рішення стосовно гарантійного ремонту, а пацани з Баварії (тої, що в Німеччині). 🍻Пацани одночасно і зацікавлені анулювати гарантію при першій же можливості, але і балансувати між ахуєвшістю і підтримкою своєї хорошої репутації також мусять. А дилер, я взагалі сумніваюсь, що зацікавлений в анулюванні гарантії, бо ж свої гроші за витрачені години на ремонт автомобіля вони вибʼють так чи інакше, або з представництва, або напряму з баварців. Але лякають страшилками про анулювання гарантії через будь-які дрібниці, бо їм не вигідно, щоб люди купували ті самі диски, шини, чи, взагалі, колеса в зборі десь на стороні. Простий приклад: якби я зібрав такі колеса в дилера, то заплатив би десь €5500 (або і більше), а не €3000. А втрачати гроші на рівному місці нікому не до вподоби.Якщо пропускати їхні слова крізь призму деякої безстрашності і пофігізму, то виявиться, що можна і не OEM диски купувати (хоча будуть переконувати, що тільки OEM можна на автомобіль ставити). Головне, щоб всі параметри відповідали вимогам BMW, бо якщо не дай Бог що-небудь трапиться з ходовою чи трансмісією, пацани з Баварії з радістю відмовлять в гарантійному ремонті через невідповідність, наприклад, ширини або вильоту дисків. Те ж стосується і шин. Якщо розміри, індекс навантаження та швидкості відповідають вимогам баварців, то які взагалі можуть бути питання? Бо ж та зірочка (омологація) вказує тільки на те, що це "шини, які спеціально випробувані та схвалені виробником для забезпечення оптимальної продуктивності, безпеки та комфорту". Але...Як я згадував раніше, це "слизька" тема. В інструкції з експлуатації взагалі нічого не згадується про диски. А про шини сказано лиш те, що виробник рекомендує використовувати шини з омологацією. Але жодної прямої заборони використовувати не омологовані шини також немає. В гарантійному договорі, який я підписував, конкретики знайти теж неможливо. Один з пунктів: Гарантійні зобовʼязання на Товар (автомобіль) за цим Договором припиняються достроково у разі: - якщо на Товар були встановлені запасні частини, додаткове обладнання, аксесуари, деталі та вузли, що не атестовані BMW Group та з порушенням умов цього Договору;...Це все можна інтерпретувати дуже по-різному. А сперечатися щодо різних інтерпретацій можна вічність. Бо що означає "не атестовані BMW Group"? Ті самі Michelin Pilot Alpin 5 є з зірочкою в інших розмірах, але в моєму розмірі з зірочкою немає. То що, це означає, що одну і ту ж модель шин BMW Group одночасно і рекомендує і не рекомендує використовувати? Ну це ж брєд! Але то таке. От що я можу сказати з впевненістю, що, не зважаючи на гору тексту, я на початкове питання, здається, так досі і не відповів. LOL 😅Якщо підсумувати:- якщо приїхати до дилера на планове ТО, то через кастомні колеса ніхто гарантію не анулює 100%- якщо що-небудь трапилося, наприклад, з мультимедійною системою, то через кастомні колеса в гарантійному ремонті ніхто не відмовить 100%- але от якщо що-небудь трапилося з трансмісією чи ходовою, і хочеться то все діло оформити як гарантійний випадок, то краще все ж приїхати на OEM колесах з омологованими шинами. Тоді ні в кого не буде виникати лишніх запитань. В протилежному випадку, дилер буде писати до пацанів з Баварії, а ті, в свою чергу, будуть доколупуватись, чи всі параметри відповідають вимогам, і т.д. і т.п. А кому взагалі потрібна ця тягамотіна? 🙂 Але і людський фактор ніхто не відміняв. Всі ми люди. Якщо з дилером не сваритися по мєлочах і не бути бидлом, то, скоріш за все, ніхто навіть і не буде звертати уваги на те, на яких там колесах автомобіль приїхав. Якось так.P.S. Можна і на "ти", якщо що. 🙂
enblr, тут до речі цікава тема, бо я вперше чую що можуть відмовити в гарантії через інші колеса. Можливо в людей є якісь реальні кейси по бмв? З іншими брендами таких історій не знаю, та і сам ніколи не заморочувався, брав навіть залізні штампи які взагалі не були передбачені і до того не було ніяких питань.
13 жовтня 10:42
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
AutoFan
enblr, тут до речі цікава тема, бо я вперше чую що можуть відмовити в гарантії через інші колеса. Можливо в людей є якісь реальні кейси по бмв? З іншими брендами таких історій не знаю, та і сам ніколи не заморочувався, брав навіть залізні штампи які взагалі не були передбачені і до того не було ніяких питань.
AutoFan, мені також було б цікаво почути реальні кейси вирішення спорів стосовно гарантійного ремонту
бо я від цих лякалок вже почав трохи підвтомлюватись
вчора був в дилера на нульовому ТО, і попросив ще глянути до однієї помилки, яка зʼявилася на днях, і стосувалася outdated back-end certificates
мене зразу запитали, яким чином я ту помилку побачив? відповів, що через діагностику
у відповідь почув вже звичне "ви не маєте права, це несанкціоноване втручання в електроніку автомобіля, і вам можуть анулювати гарантію"
відповів їм, що "читати" - це не "писати"
зійшлися на тому, що це, в кінці кінців, мій автомобіль, і я можу з ним робити що вважаю за потрібне
13 жовтня 11:21
Я їжджу на BMW X3 (G01), BMW X3 (F25)
enblr
DimAssBMW, уфф... то "слизька" тема. Суперкоротко відповісти не вийде, тому, сарянщик. 🙂Хочу зразу зауважити, що я не являюсь експертом в цьому питанні, і всі судження носять субʼєктивний характер.Але, тим не менш, свою точку зору постараюсь донести.Перше, і найважливіше - це не дилер приймає рішення стосовно гарантійного ремонту, а пацани з Баварії (тої, що в Німеччині). 🍻Пацани одночасно і зацікавлені анулювати гарантію при першій же можливості, але і балансувати між ахуєвшістю і підтримкою своєї хорошої репутації також мусять. А дилер, я взагалі сумніваюсь, що зацікавлений в анулюванні гарантії, бо ж свої гроші за витрачені години на ремонт автомобіля вони вибʼють так чи інакше, або з представництва, або напряму з баварців. Але лякають страшилками про анулювання гарантії через будь-які дрібниці, бо їм не вигідно, щоб люди купували ті самі диски, шини, чи, взагалі, колеса в зборі десь на стороні. Простий приклад: якби я зібрав такі колеса в дилера, то заплатив би десь €5500 (або і більше), а не €3000. А втрачати гроші на рівному місці нікому не до вподоби.Якщо пропускати їхні слова крізь призму деякої безстрашності і пофігізму, то виявиться, що можна і не OEM диски купувати (хоча будуть переконувати, що тільки OEM можна на автомобіль ставити). Головне, щоб всі параметри відповідали вимогам BMW, бо якщо не дай Бог що-небудь трапиться з ходовою чи трансмісією, пацани з Баварії з радістю відмовлять в гарантійному ремонті через невідповідність, наприклад, ширини або вильоту дисків. Те ж стосується і шин. Якщо розміри, індекс навантаження та швидкості відповідають вимогам баварців, то які взагалі можуть бути питання? Бо ж та зірочка (омологація) вказує тільки на те, що це "шини, які спеціально випробувані та схвалені виробником для забезпечення оптимальної продуктивності, безпеки та комфорту". Але...Як я згадував раніше, це "слизька" тема. В інструкції з експлуатації взагалі нічого не згадується про диски. А про шини сказано лиш те, що виробник рекомендує використовувати шини з омологацією. Але жодної прямої заборони використовувати не омологовані шини також немає. В гарантійному договорі, який я підписував, конкретики знайти теж неможливо. Один з пунктів: Гарантійні зобовʼязання на Товар (автомобіль) за цим Договором припиняються достроково у разі: - якщо на Товар були встановлені запасні частини, додаткове обладнання, аксесуари, деталі та вузли, що не атестовані BMW Group та з порушенням умов цього Договору;...Це все можна інтерпретувати дуже по-різному. А сперечатися щодо різних інтерпретацій можна вічність. Бо що означає "не атестовані BMW Group"? Ті самі Michelin Pilot Alpin 5 є з зірочкою в інших розмірах, але в моєму розмірі з зірочкою немає. То що, це означає, що одну і ту ж модель шин BMW Group одночасно і рекомендує і не рекомендує використовувати? Ну це ж брєд! Але то таке. От що я можу сказати з впевненістю, що, не зважаючи на гору тексту, я на початкове питання, здається, так досі і не відповів. LOL 😅Якщо підсумувати:- якщо приїхати до дилера на планове ТО, то через кастомні колеса ніхто гарантію не анулює 100%- якщо що-небудь трапилося, наприклад, з мультимедійною системою, то через кастомні колеса в гарантійному ремонті ніхто не відмовить 100%- але от якщо що-небудь трапилося з трансмісією чи ходовою, і хочеться то все діло оформити як гарантійний випадок, то краще все ж приїхати на OEM колесах з омологованими шинами. Тоді ні в кого не буде виникати лишніх запитань. В протилежному випадку, дилер буде писати до пацанів з Баварії, а ті, в свою чергу, будуть доколупуватись, чи всі параметри відповідають вимогам, і т.д. і т.п. А кому взагалі потрібна ця тягамотіна? 🙂 Але і людський фактор ніхто не відміняв. Всі ми люди. Якщо з дилером не сваритися по мєлочах і не бути бидлом, то, скоріш за все, ніхто навіть і не буде звертати уваги на те, на яких там колесах автомобіль приїхав. Якось так.P.S. Можна і на "ти", якщо що. 🙂
enblr, стосовно "Бо що означає "не атестовані BMW Group"? Ті самі Michelin Pilot Alpin 5 є з зірочкою в інших розмірах, але в моєму розмірі з зірочкою немає. То що, це означає, що одну і ту ж модель шин BMW Group одночасно і рекомендує і не рекомендує використовувати? Ну це ж брєд! Але то таке. "

Ви так кажете тому, що вважаєте, що гума з зірочкою та без зірочки абсолютно однакова, але це не так. Вони різні. По складу гуми, структурі та малюнку.
Ще це гляньте : https://www.youtube.com/watch?v=COA630Juf_U
18 жовтня 02:08
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
lementiy
enblr, стосовно "Бо що означає "не атестовані BMW Group"? Ті самі Michelin Pilot Alpin 5 є з зірочкою в інших розмірах, але в моєму розмірі з зірочкою немає. То що, це означає, що одну і ту ж модель шин BMW Group одночасно і рекомендує і не рекомендує використовувати? Ну це ж брєд! Але то таке. "Ви так кажете тому, що вважаєте, що гума з зірочкою та без зірочки абсолютно однакова, але це не так. Вони різні. По складу гуми, структурі та малюнку. Ще це гляньте : https://www.youtube.com/watch?v=COA630Juf_U
lementiy, а, та, бачив той відос
не сперечаюсь, в омологованих шинах вони роблять деякі покращення

але тут питання: чи звичайна версія без зірочки в такому ж розмірі може призвести до поломки в трансмісії чи ходовій?
я в цьому сумніваюсь
так, зміни в омологованих шинах є, але вони націлені на так званий "performance"
і то, щоб побачити різницю в часі при проходженні кола, довелося взяти M3 для тесту)))))))
скоріш за все, на цивільній 320-ій, як в мене, різниці би навіть і не було))

але то все субʼєктивно
я можу і помилятися
нікого ні до чого не спонукаю, якщо що)
18 жовтня 11:03
Я їжджу на BMW X3 (G01), BMW X3 (F25)
enblr
lementiy, а, та, бачив той відосне сперечаюсь, в омологованих шинах вони роблять деякі покращенняале тут питання: чи звичайна версія без зірочки в такому ж розмірі може призвести до поломки в трансмісії чи ходовій?я в цьому сумніваюсьтак, зміни в омологованих шинах є, але вони націлені на так званий "performance"і то, щоб побачити різницю в часі при проходженні кола, довелося взяти M3 для тесту)))))))скоріш за все, на цивільній 320-ій, як в мене, різниці би навіть і не було))але то все субʼєктивноя можу і помилятисянікого ні до чого не спонукаю, якщо що)
enblr, Ну дивіться, якщо власник приїде на самих дешевих китайських шинах, та буде жалкуватись на погану керованість чи інші проблеми з ходовою - то хто тут винен?)
Тому автовиробники вирішили не розбиратись в сортах шин з афтермаркету, а умовно поділили на "ок" та "не ок". Тут я їх можу зрозуміти.

Я б також хотів собі іншу гуму поставили на зиму, але був обмежений тільки омологованими в моєму розмірі. Не хочу зараз ризикувати та перевіряти чутки на собі, а вже після закінчення гарантії - там буде чіп, live cockpit pro та автозвук інший )
1
18 жовтня 11:43
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
lementiy
enblr, Ну дивіться, якщо власник приїде на самих дешевих китайських шинах, та буде жалкуватись на погану керованість чи інші проблеми з ходовою - то хто тут винен?) Тому автовиробники вирішили не розбиратись в сортах шин з афтермаркету, а умовно поділили на "ок" та "не ок". Тут я їх можу зрозуміти.Я б також хотів собі іншу гуму поставили на зиму, але був обмежений тільки омологованими в моєму розмірі. Не хочу зараз ризикувати та перевіряти чутки на собі, а вже після закінчення гарантії - там буде чіп, live cockpit pro та автозвук інший )
lementiy, "Не хочу зараз ризикувати та перевіряти чутки на собі" — курва, щось ніхто не хоче бути першопрохідцем 😅

а ви розширену гарантію на 5 років не будете купувати собі? чи пробіг буде вже далеко за 200?
цікавлюсь, яке рішення інші люди приймають, бо за 4-й і за 5-й рік там нефігова така сума виходить
18 жовтня 11:55
Я їжджу на BMW X3 (G01), BMW X3 (F25)
enblr
lementiy, "Не хочу зараз ризикувати та перевіряти чутки на собі" — курва, щось ніхто не хоче бути першопрохідцем 😅а ви розширену гарантію на 5 років не будете купувати собі? чи пробіг буде вже далеко за 200?цікавлюсь, яке рішення інші люди приймають, бо за 4-й і за 5-й рік там нефігова така сума виходить
enblr, з квітня місяця наїздив аж 4200 км )))) Розширену можливо, залежить від багатьох факторів. Там зараз рестайлові m340ix за дуже солодкими цінами э) може захочу свою в трейд-ін здати та трохи докинути) або вже G45, якщо акції будуть колись)))
18 жовтня 12:00
В скільки в кінцевому результаті обійшовся повний комплект коліс?
12 жовтня 19:44
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
AutoFan
В скільки в кінцевому результаті обійшовся повний комплект коліс?
AutoFan, на загал €3k
диски - €1500
шини - €1000
ковпачки, датчики тиску, секретки і шиномонтаж - €500 з хвостиком

і це прям дорого ☹️
6.3% від вартості автомобіля
але що поробиш, інакше мій ОКР не дав би мені спокою 😅
1
12 жовтня 19:55
Стосовно резини, по ціна=якість мені завжди подобались Ханкук. Я їх катав на декількох машинах.
Хоча, на диво, на сімейний сув взяв піреллі скорпіон…але тільки через те, що ханкуків в потрібному розмірі не було.
На х4, мабуть таки, теж візьму, як і літню, мішку. Як на мене це топ серед гуми.
1
12 жовтня 19:10
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
TipiTip
Стосовно резини, по ціна=якість мені завжди подобались Ханкук. Я їх катав на декількох машинах. Хоча, на диво, на сімейний сув взяв піреллі скорпіон…але тільки через те, що ханкуків в потрібному розмірі не було. На х4, мабуть таки, теж візьму, як і літню, мішку. Як на мене це топ серед гуми.
TipiTip, також чув дуже багато хороших відгуків про Ханкук
але мені не було з чим порівнювати, бо на минулому (і єдиному) моєму автомобілі з заводу була всесезонка Goodyear, якою я був цілком задоволений

але, враховуючи кілометраж, який я накатую за рік, шини будуть на весь період експлуатації автомобіля
по суті, разова покупка виходить
можна вже і преміум собі дозволити))
12 жовтня 19:21
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Вітання з новим комплектом! =)
1
12 жовтня 19:01
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
oleh_o
Вітання з новим комплектом! =)
oleh_o, дякую)
буде щось типу новий старий))
12 жовтня 19:16