Ford Escape (4G) (Кінь )

Твітер, Мідбас, Саб, що там ще потрібно?

Я їжджу на Ford Escape (4G)
Київ, Україна

Щось останнім часом став різати слух звук, який видають штатні динаміки в авто.. Так є комплектації в яких з заводу йде музична підготовка B&O... В моєму випадку маю самий сток по звуку і він ніякий! Засіла в голові думка, що треба щось поліпшити! Першим шагом  встановив динаміки від попередніх Єскейпо/Куг, де були динаміки високої серії виробництва SONY.  Заїхав на розбірку, зняв карти, встановив динаміки Соні і щось не почув бажаного результату. Далі прийшла думка встановити якусь компонентну акустику в передні двері, вибір пав на Morel MAXIMO ULTRA 602 MK2, але щоб отримати від компонентки якість звуку треба використовувати підсилювач, процесорну магнітолу або процеусь.. Мені не хотілось так глибоко інсталювати звук в авто, хотілося відпітляти по мінімуму.., але  щось підказує не вийде! Перше що змінив в авто це встановив твітер соні від попереньої моделі Escape, встановлюються штатно, підключаються штатно.. Єдине в місце встановлення треба використати клейовий пістолет, щоб закріпити твітер. (не складно) Встановив, що отримав? Отримав більш цікаві верхи! Звук став якось чистіше, замість гри твітера потипу ТШ ТШ ТШ став Ц Ц Ц це так образно.. Краще порізані на самому твітері чистоти він на лізе грати середину, краще відігравав верхи! Це був першій, так би мовити пробний крок. Далі є два шляхи, бюджетно встановити всі динаміки Соні і додатково встановити в задні двері твітери. Другий встановити в передні двері компоненту в задні мідбаси і розвести це все через процеусь.. Бо встановлювати якусь іншу голову не хочу, Сінк мене загалом влаштовує.  Ось і ламаю голову, що робить.. Може хтось проходив цей шлях буду вдячний за пораду!  Заморочуватись і зібрати якусь хрінь по другому шляху, чи ну його і перший шлях цілком достатньо.. Хоча можна для початку встановити проекусь на штатні динаміки, порізати частоти які грає кожен динамік, повинно додати якості звуку, а там вже наступним кроком можна додати якісь більш цікаві мідбаси в задні двері.. Як вважаєте?    Далі слайди :) 


Примірка динаміків Соні і прослуховування. Залишились змішані враження.



Двері в мене пошумлені!



Наступний крок заміна штатних твітері на Соньки..



Це Соні



Це сток



Підключення однакове тому можна сказати практично сток..



В прцессі був зламаний одна сітка/тримач твітера.. Перший раз знімати цю деталь просто якийсь ад.. Далі вже пішло як по маслу.. Довелося шукати наламану деталь, 2 дні і 430 гривень зайняло це питання! Сітка до мене приїхала ще з одним твітером в комплекті.



Встановив твітер Соні і трохи попрацював термо пістолетом!



Для зняття використовував таку приблуду, але якщо є можливість десь зняти де хлопці вміють, краще там, бо перший раз велика ймовірність наламати. Другий третій знімається вже на опиті.. :)




Нова сітка.. Але в середині вже твітер від Соні. Високі частоти стали звучати краще, не можу сказати що значно, але вухо це вже відчуває!



Опубліковано: 29 вересня 11:01
53 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Які ставили сині соньки? 25, 50 Вт? 2 ом, 4 ом?
15 грудня 12:14
Я їжджу на Ford Escape (4G)
4everbacon
Які ставили сині соньки? 25, 50 Вт? 2 ом, 4 ом?
4everbacon, 25-4om.. Зря потраченные деньги и время..
15 грудня 14:48
NY
4everbacon, 25-4om.. Зря потраченные деньги и время..
NY, думаю поставити 50вт 4ом. По відгукам мають бути краще за 25.
1
15 грудня 18:27
Я їжджу на Ford Escape (4G)
4everbacon
NY, думаю поставити 50вт 4ом. По відгукам мають бути краще за 25.
4everbacon, Интересно будет какой результат получится.. От 25- 4 оМ не увидел никакого смысла.. В случае с МК4.. На МК3 такая замена немного улучшила звучание..
1
15 грудня 19:13
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Без DSP та підсилювача отримати щось більш менш адекватне не вийде ніяк.

"Так є комплектації в яких з заводу йде музична підготовка B&O" - там від B&O одна лиш назва =)

Нижче @yuzo правильно сказав про китайця. Правильно підібрати чип, і витискати усе можливе зі штатних динаміків. Мінімальний бюджет, а результат почує навіть глухий)
Варіант два: лізти у кастомку з усіма плюсами та мінусами (мінуси здебільшого усі прилітають чомусь по гаманцю)
2
02 жовтня 00:14
Втисну трохи свої «5 копійок»)), з привіду на один нюанс, дивлюсь на ваші твітери і згадую що щось подібне було у мене в Сівіку 8, але ще більш неправильно, це їх розташування. В Сівіку твітери були у найдальшому куті дуже широкої торпедо і теж направлені вверх у скло, що не став туди і через підсилювач теж, а вони не грали ніяк, тобто їх дуже погано чути, а високочастотники дуже прискіпливі до напрямку звучання. Бачу у вас щось схоже в Форді, трохи краще, бо торпедо менш широка, але все одно не по класиці. Тож якщо бажаєте правильного звуку, поки не направите твітери на вуха, доведеться їх дуже задирати.
1
30 вересня 07:59
Я от з бумажних перейшов на сині соні,небо і земля,ну звичайно магнітола ще роль зіграла,замінив на блаупункт,мене звук влаштовує,єдине ще треба зробити шумку дверей.
2
29 вересня 12:49
Я їжджу на Ford Escape (4G)
APTICT
Я от з бумажних перейшов на сині соні,небо і земля,ну звичайно магнітола ще роль зіграла,замінив на блаупункт,мене звук влаштовує,єдине ще треба зробити шумку дверей.
APTICT, Бумажні якщо сто то вони зовсім не грають.. Якась каша.. В нових Ескейпах мк4 на бумажних динаміках мотор зовсім якийсь смішний.. Ма Мк3 бумажні грали краще.. По синім динамікам чув вже багато думок.. Часто зовсім протилежні.. Тому і вирішив послухати своїми вухами.. :) Сині придбати і продати можна без втрат коштів якщо не сподобаються..
1
29 вересня 13:10
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Скільки не переставляй динаміки, різниці особливо помітно не буде. Вся проблема в джерелі звуку.

Моє бачення не претендує на істину останньої інстанції, але деякий досвід в бюджетному звуку я таки назбирав.

Отже спостереження мої і клієнтів:
- штатка як правило не грає
- B&O, Rockford, Bose і інші на НЕПРЕМІАЛЬНИХ авто - це спосіб збити грошей. Грає воно однозначно краще, але якщо вкласти різницю в ціні в aftermarket рішення, результат буде значно кращий. Єдиним плюсом покупки «преміального» рішення від вищої комплектації на розборці для непреміального авто є відносна легкість інтегрувати його. Але треба брати все і динаміки і підсилювач, тобто комплект, чи опцію як пропонує дилер.

Моє бачення покращення звуку наступне.

Зупинитися можна на будь якому кроці:
1. Китай голова з DSP i підсилювачем всередині TDA7851L. Штатні динаміки. Майже на всіх авто власники кажуть що звук стає краще. Якщо в голові TDA7850 то іще краще. Бюджет від 200 до 300 доларів, в залежності від рамки і комплектації мультимедіа).
2. п.1 + заміна підсилювача в магнітолі на Pioneer PA2030A (дехто скаже на TDA7850 і теж буде правий, але різниця між вартістю цих 2 мікросхем плаває в рамках від 0 до 1ї філіжанки кави) + додавання конденсатора більшої ємності 10000мкФ. Цим я займаюсь, статистика каже що 150+ користувачів задоволені і тільки один сказав що очікував більшого (але і з динаміками його і фазуванням там не ясно).
3. Зняття лінійного сигналу з мультимедіа (штатки чи китайця), SQ підсилювач, динаміки недешеві. Бюджет від 800 доларів і до нескінченності.

Якщо китаєць не підходить по причинам, котрі я не розумію 😀, або ж як у мене, авто 2023+ року і немає рішення поки щоби запустити штатну 360 з китайською головою, то можна використовувати зовнішній DSP з TDA7851L (30$ + кабелі і робота по встановленню) або кастомізувати його ж поставивши Pioneer PA2030A. Це рішення я використовую зараз і буде ще один приклад використання на наступному тижні (готую набір для людини). Якщо віри в китайців немає, знову ж таки будувати SQ з бюджетами :)

Буду радий дискусії 😀
5
29 вересня 11:33
Я їжджу на Ford Escape (4G)
yuzo
Скільки не переставляй динаміки, різниці особливо помітно не буде. Вся проблема в джерелі звуку. Моє бачення не претендує на істину останньої інстанції, але деякий досвід в бюджетному звуку я таки назбирав. Отже спостереження мої і клієнтів:- штатка як правило не грає - B&O, Rockford, Bose і інші на НЕПРЕМІАЛЬНИХ авто - це спосіб збити грошей. Грає воно однозначно краще, але якщо вкласти різницю в ціні в aftermarket рішення, результат буде значно кращий. Єдиним плюсом покупки «преміального» рішення від вищої комплектації на розборці для непреміального авто є відносна легкість інтегрувати його. Але треба брати все і динаміки і підсилювач, тобто комплект, чи опцію як пропонує дилер.Моє бачення покращення звуку наступне. Зупинитися можна на будь якому кроці:1. Китай голова з DSP i підсилювачем всередині TDA7851L. Штатні динаміки. Майже на всіх авто власники кажуть що звук стає краще. Якщо в голові TDA7850 то іще краще. Бюджет від 200 до 300 доларів, в залежності від рамки і комплектації мультимедіа).2. п.1 + заміна підсилювача в магнітолі на Pioneer PA2030A (дехто скаже на TDA7850 і теж буде правий, але різниця між вартістю цих 2 мікросхем плаває в рамках від 0 до 1ї філіжанки кави) + додавання конденсатора більшої ємності 10000мкФ. Цим я займаюсь, статистика каже що 150+ користувачів задоволені і тільки один сказав що очікував більшого (але і з динаміками його і фазуванням там не ясно).3. Зняття лінійного сигналу з мультимедіа (штатки чи китайця), SQ підсилювач, динаміки недешеві. Бюджет від 800 доларів і до нескінченності. Якщо китаєць не підходить по причинам, котрі я не розумію 😀, або ж як у мене, авто 2023+ року і немає рішення поки щоби запустити штатну 360 з китайською головою, то можна використовувати зовнішній DSP з TDA7851L (30$ + кабелі і робота по встановленню) або кастомізувати його ж поставивши Pioneer PA2030A. Це рішення я використовую зараз і буде ще один приклад використання на наступному тижні (готую набір для людини). Якщо віри в китайців немає, знову ж таки будувати SQ з бюджетами :)Буду радий дискусії 😀
yuzo, Рад би підтримати дискусію, але нічого не розумію в питанні звуку.. А дискутувати з позиції дилетанта не вмію.. Краще вас послухаю щоб прийти до якогось рішення.. Що думаєте на привід цього девайса? Nakamichi NDSK4185AU
29 вересня 11:43
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
NY
yuzo, Рад би підтримати дискусію, але нічого не розумію в питанні звуку.. А дискутувати з позиції дилетанта не вмію.. Краще вас послухаю щоб прийти до якогось рішення.. Що думаєте на привід цього девайса? Nakamichi NDSK4185AU
NY, наче і непогано для штатних динаміків, але ж 4х50Вт, реалізовано на TPA3116D що є класом D, але клас D при 12в навряд видасть щось дійсно якісне. Кастомні підсилювачі класу D будуються на напругах від 50В. Модернізувати це не вийде. Тобто або воно тебе влаштує, або гроші на вітер. Треба читати відгуки, та й ціна в 120-130 доларів для експерименту зависока.
2
29 вересня 12:19
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
NY
yuzo, Дивився на це рішення як варіант з мінімальним напілінгом..
NY, глянь у мене тут: https://driver.top/blog/605965

з кабелем-перехідником доведеться поколупатися, але воно того варто, особливо якщо переробити на PA2030A.
1
29 вересня 12:52
yuzo
Скільки не переставляй динаміки, різниці особливо помітно не буде. Вся проблема в джерелі звуку. Моє бачення не претендує на істину останньої інстанції, але деякий досвід в бюджетному звуку я таки назбирав. Отже спостереження мої і клієнтів:- штатка як правило не грає - B&O, Rockford, Bose і інші на НЕПРЕМІАЛЬНИХ авто - це спосіб збити грошей. Грає воно однозначно краще, але якщо вкласти різницю в ціні в aftermarket рішення, результат буде значно кращий. Єдиним плюсом покупки «преміального» рішення від вищої комплектації на розборці для непреміального авто є відносна легкість інтегрувати його. Але треба брати все і динаміки і підсилювач, тобто комплект, чи опцію як пропонує дилер.Моє бачення покращення звуку наступне. Зупинитися можна на будь якому кроці:1. Китай голова з DSP i підсилювачем всередині TDA7851L. Штатні динаміки. Майже на всіх авто власники кажуть що звук стає краще. Якщо в голові TDA7850 то іще краще. Бюджет від 200 до 300 доларів, в залежності від рамки і комплектації мультимедіа).2. п.1 + заміна підсилювача в магнітолі на Pioneer PA2030A (дехто скаже на TDA7850 і теж буде правий, але різниця між вартістю цих 2 мікросхем плаває в рамках від 0 до 1ї філіжанки кави) + додавання конденсатора більшої ємності 10000мкФ. Цим я займаюсь, статистика каже що 150+ користувачів задоволені і тільки один сказав що очікував більшого (але і з динаміками його і фазуванням там не ясно).3. Зняття лінійного сигналу з мультимедіа (штатки чи китайця), SQ підсилювач, динаміки недешеві. Бюджет від 800 доларів і до нескінченності. Якщо китаєць не підходить по причинам, котрі я не розумію 😀, або ж як у мене, авто 2023+ року і немає рішення поки щоби запустити штатну 360 з китайською головою, то можна використовувати зовнішній DSP з TDA7851L (30$ + кабелі і робота по встановленню) або кастомізувати його ж поставивши Pioneer PA2030A. Це рішення я використовую зараз і буде ще один приклад використання на наступному тижні (готую набір для людини). Якщо віри в китайців немає, знову ж таки будувати SQ з бюджетами :)Буду радий дискусії 😀
yuzo, погоджуюся. Сам часто стикався з тим, що просто заміна магнітоли на хорошу китайську вже значно покращує звук (особисто на 2 авто перевіряв)
Піонер 2030 теж дає неабияку прибавку, і це я ще міняв не самі галімі тда7851.
Власне 2 зі 150+ це був я)
З приводу штатних систем типу босе та інших теж погоджуюся, нічого такого там немає, окрім, мабуть дуже тонкого налаштування під конкретне авто
1
29 вересня 11:56
NY
Uns8ted, Нема на що штатно можна замінити СІНК3, тому треба щось поліпшувати в схемі звуку за ним .. Не намагаюсь зробити найгучніший та найчистіший звук в своєму авто.. Але хотілося би підняти рівень до прийнятного.. :)
NY, у тіайс з'явилася лінійка Lux One. Для авто які мають штатні системи в магнітолі, точно бачив що є для BMW з NBT. Можливо і для форжовського щось придумали
1
29 вересня 13:06
NY
Uns8ted, Який там прайс? :)
NY, https://a.aliexpress.com/_EHsLYNj
Не маленький, але й не сказати що прям дорого
1
29 вересня 13:48
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Uns8ted
NY, https://a.aliexpress.com/_EHsLYNjНе маленький, але й не сказати що прям дорого
Uns8ted, Був би в мене МК3 поставив би( скинув ссиль другу в нього мк 3 вже вивчає!) Дякую . На мк4 в них поки такого рішення нема..
1
29 вересня 14:34
NY
Uns8ted, Був би в мене МК3 поставив би( скинув ссиль другу в нього мк 3 вже вивчає!) Дякую . На мк4 в них поки такого рішення нема..
NY, ну я не шарю) тут сорян) в моєму випадку все просто, на Субару просто магнітола і все, там нічого не зав'язано на магнітолі, став що хочеш
На Хонді тільки клімат, із цим біль звісно, але це питання я майже вирішив
1
29 вересня 14:36
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Uns8ted
NY, я просто не дуже знаюся на штатній системі форда. Що воно дає, наскільки критично його мати?
Uns8ted, В меня стоїть завдання поліпшити штатну сістему. Не хочу ваять дорого багато.. :)
29 вересня 13:50
NY
Uns8ted, В меня стоїть завдання поліпшити штатну сістему. Не хочу ваять дорого багато.. :)
NY, та в тому і прикол, що зробити по штатному може вийти дорожче і ніфіга не краще
1
29 вересня 13:58
Я їжджу на Ford Escape (4G)
yuzo
Скільки не переставляй динаміки, різниці особливо помітно не буде. Вся проблема в джерелі звуку. Моє бачення не претендує на істину останньої інстанції, але деякий досвід в бюджетному звуку я таки назбирав. Отже спостереження мої і клієнтів:- штатка як правило не грає - B&O, Rockford, Bose і інші на НЕПРЕМІАЛЬНИХ авто - це спосіб збити грошей. Грає воно однозначно краще, але якщо вкласти різницю в ціні в aftermarket рішення, результат буде значно кращий. Єдиним плюсом покупки «преміального» рішення від вищої комплектації на розборці для непреміального авто є відносна легкість інтегрувати його. Але треба брати все і динаміки і підсилювач, тобто комплект, чи опцію як пропонує дилер.Моє бачення покращення звуку наступне. Зупинитися можна на будь якому кроці:1. Китай голова з DSP i підсилювачем всередині TDA7851L. Штатні динаміки. Майже на всіх авто власники кажуть що звук стає краще. Якщо в голові TDA7850 то іще краще. Бюджет від 200 до 300 доларів, в залежності від рамки і комплектації мультимедіа).2. п.1 + заміна підсилювача в магнітолі на Pioneer PA2030A (дехто скаже на TDA7850 і теж буде правий, але різниця між вартістю цих 2 мікросхем плаває в рамках від 0 до 1ї філіжанки кави) + додавання конденсатора більшої ємності 10000мкФ. Цим я займаюсь, статистика каже що 150+ користувачів задоволені і тільки один сказав що очікував більшого (але і з динаміками його і фазуванням там не ясно).3. Зняття лінійного сигналу з мультимедіа (штатки чи китайця), SQ підсилювач, динаміки недешеві. Бюджет від 800 доларів і до нескінченності. Якщо китаєць не підходить по причинам, котрі я не розумію 😀, або ж як у мене, авто 2023+ року і немає рішення поки щоби запустити штатну 360 з китайською головою, то можна використовувати зовнішній DSP з TDA7851L (30$ + кабелі і робота по встановленню) або кастомізувати його ж поставивши Pioneer PA2030A. Це рішення я використовую зараз і буде ще один приклад використання на наступному тижні (готую набір для людини). Якщо віри в китайців немає, знову ж таки будувати SQ з бюджетами :)Буду радий дискусії 😀
yuzo, Доречі... А в Штатному ГУ можна доопрацювати? Наприклад впаяти Pioneer PA2030A чи що там ще потрібно? Щоб масон краще заграв?
29 вересня 14:36
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
NY
yuzo, Доречі... А в Штатному ГУ можна доопрацювати? Наприклад впаяти Pioneer PA2030A чи що там ще потрібно? Щоб масон краще заграв?
NY, деякі штатні ГП мають підсилювач класу АВ в корпусі Flexiwatt25, так було, наприклад, в моєму попередньому авто. Tам замінити можна, іноді додавши пару-трійку резисторів, щоби правильно працювали сигнали Stanby і Mute. Що знаходиться в Sync3 я не знаю, оскільки ніколи його не розбирав. Також 99% штаток потребують емуляції CAN протоколу, іноді з дорогих емуляторів, щоби запустити її на столі для тесту до і після перепайки. Ну або треба мати таке авто під рукою. Саме тому ними практично ніхто не хоче займатися. Дуже нішова робота, котра потребує дорогого обладнання і крутого спеціаліста, котрий теж дешевим не буде. Ось саме тому китайські девейси і популярні. Вони універсальні, не дорогі і підключаються майже до будь-якого авто за допомогою правильного CANbox.
2
29 вересня 14:47
Я їжджу на Ford Escape (4G)
yuzo
NY, деякі штатні ГП мають підсилювач класу АВ в корпусі Flexiwatt25, так було, наприклад, в моєму попередньому авто. Tам замінити можна, іноді додавши пару-трійку резисторів, щоби правильно працювали сигнали Stanby і Mute. Що знаходиться в Sync3 я не знаю, оскільки ніколи його не розбирав. Також 99% штаток потребують емуляції CAN протоколу, іноді з дорогих емуляторів, щоби запустити її на столі для тесту до і після перепайки. Ну або треба мати таке авто під рукою. Саме тому ними практично ніхто не хоче займатися. Дуже нішова робота, котра потребує дорогого обладнання і крутого спеціаліста, котрий теж дешевим не буде. Ось саме тому китайські девейси і популярні. Вони універсальні, не дорогі і підключаються майже до будь-якого авто за допомогою правильного CANbox.
yuzo, А що можете порадити наприклад в розріз штатного ГУ і динаміків. Для єксперементів так би мовити.. :)
29 вересня 14:57
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
NY
yuzo, А що можете порадити наприклад в розріз штатного ГУ і динаміків. Для єксперементів так би мовити.. :)
NY, давав вище посилання на огляд AP4450A, після допрацювання сам користуюсь, тому можу рекомендувати. Ще взяв для тесту Puzu PZ-C7, але ціна там в 5 разів вища і все рівно треба переробляти :) це додасть ще до ціни і вже рівнятиметься хорошому китайцю на uis 7862 4/32. На додачу бачив не дуже позитивні відгуки, тому треба помацати самому. Зганяю у відпустку, потім буде огляд (має все приїхати до того часу).
1
29 вересня 15:28
yuzo
Скільки не переставляй динаміки, різниці особливо помітно не буде. Вся проблема в джерелі звуку. Моє бачення не претендує на істину останньої інстанції, але деякий досвід в бюджетному звуку я таки назбирав. Отже спостереження мої і клієнтів:- штатка як правило не грає - B&O, Rockford, Bose і інші на НЕПРЕМІАЛЬНИХ авто - це спосіб збити грошей. Грає воно однозначно краще, але якщо вкласти різницю в ціні в aftermarket рішення, результат буде значно кращий. Єдиним плюсом покупки «преміального» рішення від вищої комплектації на розборці для непреміального авто є відносна легкість інтегрувати його. Але треба брати все і динаміки і підсилювач, тобто комплект, чи опцію як пропонує дилер.Моє бачення покращення звуку наступне. Зупинитися можна на будь якому кроці:1. Китай голова з DSP i підсилювачем всередині TDA7851L. Штатні динаміки. Майже на всіх авто власники кажуть що звук стає краще. Якщо в голові TDA7850 то іще краще. Бюджет від 200 до 300 доларів, в залежності від рамки і комплектації мультимедіа).2. п.1 + заміна підсилювача в магнітолі на Pioneer PA2030A (дехто скаже на TDA7850 і теж буде правий, але різниця між вартістю цих 2 мікросхем плаває в рамках від 0 до 1ї філіжанки кави) + додавання конденсатора більшої ємності 10000мкФ. Цим я займаюсь, статистика каже що 150+ користувачів задоволені і тільки один сказав що очікував більшого (але і з динаміками його і фазуванням там не ясно).3. Зняття лінійного сигналу з мультимедіа (штатки чи китайця), SQ підсилювач, динаміки недешеві. Бюджет від 800 доларів і до нескінченності. Якщо китаєць не підходить по причинам, котрі я не розумію 😀, або ж як у мене, авто 2023+ року і немає рішення поки щоби запустити штатну 360 з китайською головою, то можна використовувати зовнішній DSP з TDA7851L (30$ + кабелі і робота по встановленню) або кастомізувати його ж поставивши Pioneer PA2030A. Це рішення я використовую зараз і буде ще один приклад використання на наступному тижні (готую набір для людини). Якщо віри в китайців немає, знову ж таки будувати SQ з бюджетами :)Буду радий дискусії 😀
yuzo, встановлював цей піонер в китай магнітолу на фьюжн і це щось. Машина заграла так як ніколи раніше. З'явилось багато деталей у музиці, низьки частоти стали об'ємніші без бубніння і каші. Апгрейд на піонер однозначно вартує тих грошей (в моєму випадку 450 грн мікросхема і 500 грн робота)
1
29 вересня 16:40
NY
4everbacon, Nen одразу питання.. В Фордівському АСМ можна замінити на піонер?
NY, на жаль не знаходив подібних експериментів. Знаходив, як американець міняв підсилювач в ескейпі, додавав саб замість штатного
1
30 вересня 01:20
скільки не читав / дивився професійних інсталяторів - всі кажуть в задні двері взагалі нічого не ставити. Так робив в одному з авто - усілок, компонентна акустика спереду. Ззаду все вимкнув. Два канали на піщалки, два канали - на миди. Вийшло добре. Тільки акустика спочатку була морель темпо - не сподобалась, замінив на фокали.

Днями буду на сітроєні робити, усілка не буде, але такий самий принцип - компонентна попереду, ззаду вимкну налаштуваннями.
2
29 вересня 11:25
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
NY
sly401, Тоді мабуть в передні двері трьохполоска була би краще?
NY, середньочастотники в дверях це саме гірше місцезнаходження що тільки існує :) Трьошка не буде грати краще чим двушка якщо не врахувати ключових моментів в підборі компонентів і налаштування. Дифузорні СЧ потребують об'єму в абсолютній більшості випадків. Купольні - в наших краях майже нереально купити, бо немає вибору. А саме вони через свою широку діаграмму звучання, то єдине що там буде хоч якось грати приємно а не просто псувати все фокусування і перетворювати звук в ще більшу фазову кашу - бо дифузорні мають дуже вузьке направлення. Навіть незважаючи на те що купола грають високо. В вашому випадку я б рекомендував (якщо воно туди влазить - а якщо ні то ну його нах - і при умові що цікаво йти далі) відмовитись від ВЧ і поставити широкополосні динаміки на перевідображення лобового скла, їм треба дуже малий об'єм в більшості випадків, що там легко добути, поставити маломальський процесор і якийсь підсилювач, зрізати це все правильно поканально, налаштувати затримки і кайфувати, а не вижимати із неясно чого неясно що, чи гратись з китайськими приблудами, що крім спотворень і брудної мощі нічого не вміють більше. Ну або нікого не слухати і самому щось намудрити, хехех
3
02 жовтня 17:40
SnowgOons_
sly401, это все без саба увы на любителя , ибо мид не даст того баса который должен быть. Ну кроме 20см мидов и то в паре .
SnowgOons_, в тому авто, що я вбухав купу грошей, саб не було куди запхати. Тому про нього не писав. Так, з сабом, звісно, краще
1
1
29 вересня 12:42
Хто має базу, хоче соні, хто має соні ставить щось краще. Тобто маючи базу, соні потрібно пропустити.
Та навіть якщо динаміки соні підключити до штатної голови, то грати вони будуть так собі. Бо голова видає максимум 20-25 ват, а динаміки десь біля 45.
Я б робив так:
Якісь хороші динаміки - герц, морель чи щось подібне. Підсилювач до них. З штатної голови випаяти лінійні виходи і підключити до підсилювача. Процес випаювання лінійок з штатної голови не завжди вдалий, бо можна отримати фон і сторонні звуки. На Пассаті я їх отримав, тож прийшлось змінити конфігурацію, а на Пежо випаяні лінійки поацювали добре. Якщо з лінійками не вийде, тоді підключати звичайні виходи голови, до входів високого рівня на підсилювачі. Це на багато простіше ніж випаювати лінійки, але тут вже попадаємо під залежність налаштувань еквалайзера голови, в такому випадку новий усь з динаміками можуть грати в урізаному диапазоні і не повністю себе проявити.
2
29 вересня 11:22
Я їжджу на Ford Escape (4G)
ROLOS
Хто має базу, хоче соні, хто має соні ставить щось краще. Тобто маючи базу, соні потрібно пропустити.Та навіть якщо динаміки соні підключити до штатної голови, то грати вони будуть так собі. Бо голова видає максимум 20-25 ват, а динаміки десь біля 45. Я б робив так:Якісь хороші динаміки - герц, морель чи щось подібне. Підсилювач до них. З штатної голови випаяти лінійні виходи і підключити до підсилювача. Процес випаювання лінійок з штатної голови не завжди вдалий, бо можна отримати фон і сторонні звуки. На Пассаті я їх отримав, тож прийшлось змінити конфігурацію, а на Пежо випаяні лінійки поацювали добре. Якщо з лінійками не вийде, тоді підключати звичайні виходи голови, до входів високого рівня на підсилювачі. Це на багато простіше ніж випаювати лінійки, але тут вже попадаємо під залежність налаштувань еквалайзера голови, в такому випадку новий усь з динаміками можуть грати в урізаному диапазоні і не повністю себе проявити.
ROLOS, Думаю спочатку встановити СОНі їх і купити легко і продатии як що зовсім не сподобається швидко.. :) Якщо різниці зовсім не буде підключити процеусь щоб розігнати Соньки.. Ну а далі Сонькі вже можна продати і встановити щось цікавіше. Є в мене наприклад ось такий комплект..
29 вересня 11:34
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
ROLOS
Хто має базу, хоче соні, хто має соні ставить щось краще. Тобто маючи базу, соні потрібно пропустити.Та навіть якщо динаміки соні підключити до штатної голови, то грати вони будуть так собі. Бо голова видає максимум 20-25 ват, а динаміки десь біля 45. Я б робив так:Якісь хороші динаміки - герц, морель чи щось подібне. Підсилювач до них. З штатної голови випаяти лінійні виходи і підключити до підсилювача. Процес випаювання лінійок з штатної голови не завжди вдалий, бо можна отримати фон і сторонні звуки. На Пассаті я їх отримав, тож прийшлось змінити конфігурацію, а на Пежо випаяні лінійки поацювали добре. Якщо з лінійками не вийде, тоді підключати звичайні виходи голови, до входів високого рівня на підсилювачі. Це на багато простіше ніж випаювати лінійки, але тут вже попадаємо під залежність налаштувань еквалайзера голови, в такому випадку новий усь з динаміками можуть грати в урізаному диапазоні і не повністю себе проявити.
ROLOS, повністю підримую підхід, якщо треба лишити штатну голову, але можна і дешевше (описав вище коментом). Фон - це паразитна напруга між масами мультимедіа, лінійних виходів і масою підсилювача. Є кілька способів це побороти, але починається все з надійної маси скрізь.
4
29 вересня 11:37
yuzo
ROLOS, повністю підримую підхід, якщо треба лишити штатну голову, але можна і дешевше (описав вище коментом). Фон - це паразитна напруга між масами мультимедіа, лінійних виходів і масою підсилювача. Є кілька способів це побороти, але починається все з надійної маси скрізь.
yuzo, я вже не памятаю всі способи, але тоді перепробував багато, навіть якийсь плату передпідсилювача ставив, але бажаного результату не було. Тоді на Пасаті встановив хороший андроїд, і все заграло як треба. На авто останніх років все таки потрібно прийняти за основу що штатна голова залишається, бо на ній тепер багато завязано, і замінити просто на андроїд не втрачаючи функцій майже не можливо.
1
29 вересня 11:53
NY
ROLOS, В прошлому Ескейпі ще можна було гратися с заміною штатної голови в МК4 не вийде. Тому і танцювати треба навколо того що маємо :)
NY, так отож. Я в Фокусі замінив на андроїд, там голова така як в попередньому ескейпі. А теперішніх моделях вже не вийде
1
29 вересня 13:12
Я їжджу на Ford Escape (4G)
ROLOS
NY, так отож. Я в Фокусі замінив на андроїд, там голова така як в попередньому ескейпі. А теперішніх моделях вже не вийде
ROLOS, Ось тому і стоїть питання, як поліпшити штатну систему не за всі гроші... :) Хотілося би відпітляти по мінімуму.. Заміна динаміків, ну може ще якийсь процеусь між ГУ і динаміками встановити.. Далі лізти не хочу бо не настільки МЕЛОМАН, щоб закопувати гроші в звук.. :)
29 вересня 13:55
NY
ROLOS, Ось тому і стоїть питання, як поліпшити штатну систему не за всі гроші... :) Хотілося би відпітляти по мінімуму.. Заміна динаміків, ну може ще якийсь процеусь між ГУ і динаміками встановити.. Далі лізти не хочу бо не настільки МЕЛОМАН, щоб закопувати гроші в звук.. :)
NY, тоді двохканальний усь під одне сидіння, заживити передні нормальні динаміки підібрані під цей усь. Під інше сидіння плоский саб. По підключенню має бути просто.
Очікуваний результат:
Потужність фронту, як лупить потужний динамік - це щось, навіть якщо він і не видає глибоких басів.
Саб під сидінням це малопотужно, але!!!! Він малий і чутливий, тож на відміну від великий сабів, малий саб буде приємно «басіти» навіть на не великій гучності.
Твітери - тут голова буде їх врізати, і дзвінких «цик - цик» і «сссс» не буде ніяк, я доставив в паралель додаткові твітери, ситуація значно покращилась, але все одно може бути краще.
В цілому має вийти не погано, і грошей не багато.
1
30 вересня 17:32
Я їжджу на Ford Escape (4G)
ROLOS
NY, тоді двохканальний усь під одне сидіння, заживити передні нормальні динаміки підібрані під цей усь. Під інше сидіння плоский саб. По підключенню має бути просто.Очікуваний результат:Потужність фронту, як лупить потужний динамік - це щось, навіть якщо він і не видає глибоких басів.Саб під сидінням це малопотужно, але!!!! Він малий і чутливий, тож на відміну від великий сабів, малий саб буде приємно «басіти» навіть на не великій гучності.Твітери - тут голова буде їх врізати, і дзвінких «цик - цик» і «сссс» не буде ніяк, я доставив в паралель додаткові твітери, ситуація значно покращилась, але все одно може бути краще.В цілому має вийти не погано, і грошей не багато.
ROLOS, Я вас вірно зрозумів? Ви замінили передні динаміки твітера залишили штатні і ще доставили в паралель до динаміка твітер? Ставілі з конденсатором послідовно? Яки динаміки обрали у двері? Зад не підключала а задні канали підключили до сама? Я вірно зрозумів? Який сам і який усі ставили?
03 жовтня 19:48