Nissan X-Trail IV (Nissan)

Що мене дратує в Nissan X-Trail 2023

Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Київ, Україна


Розповідати буду про X-Trail e-power e-4orce 2023 року випуску у комплектації Tekna. На цьому автомобілі я наїздив вже майже 8 тисяч км або 203 години за кермом. Пробіг не такий і великий, але по часу проведеному за кермом, я вважаю, можу давати свою субʼєктивну оцінку автомобілю. Одразу зазначу, що до автомобіля за його головним призначенням, тобто переміщення людей у просторі, я не маю ніяких претензій, я всім задоволений. Але до додаткових систем, які покликані полегшити керування автомобілем та додати комфорту, претензії у мене є. Адже тому я і вибрав комплектацію Tekna, щоби мати майже максимум.


Додатковою ціллю цього допису є те, що, можливо, спільнота вже стикалася з цими незручностями і знає як їх обійти, або виправити, або доналаштувати. Бо, сподіваюсь, що я в чомусь не розібрався, або чогось не дочитав в мануалі, або чогось не знаю.


  • Адаптивний круїз: до цього мені не доводилось користуватись адаптивним круїзом, але за останні роки він став дуже розповсюдженим. Тому однією з вимог до нового автомобіля, була його наявність. На тест драйві я його трохи потикав, побачив що працює, подумав - класно (менеджер казав, що зазвичай вони не дозволяють це тестити, чомусь). Але диявол криється в деталях.
    • Зупинка автомобіля, вона геть не плавна. Якщо підʼїжджаєш, наприклад, до світлофора, де стоїть інше авто, він зупиниться з кивком. Якщо тягнешся в заторі, їдеш 5 км/год, він все одно зупиниться з кивком. Для мене це майже унеможливлює використання адаптивного круїзу у заторах, бо кивки дуже дратують. Єдине, його гарно використовувати, коли це тягнучка і зупинок нема.
    • Друга випливаюча незручність, це те що авто зупиняється і після кількох секунд, воно відпускає гальма. Я не розумію для чого це зроблено, типу щоби не відволікатися від керування? Є ж функція auto hold, чому це не працює, коли круїз зупинив авто?
    • Це вже не дуже критично, але дивно: їдеш на круїзі на невеликій швидкості, перед тобою зʼявляється велосипедист, авто його бачить, та починає гальмувати, але на екранчику круїзу, нічого не відображається, наче перед тобою нікого нема. Тобто допоки авто не почне гальмувати, ти не можеш зрозуміти, побачило авто велосипедиста, чи ні. Але інколи авто показує машинку на екранчику, тож працює якось нестабільно.
    • Ще є дивна поведінка при ввімкнені круїза на швидкості кілометрів 40, яка, скоріш за все, актуальна для e-power. Їдеш на "B", набрав 40 км/год, ввімкнув круїз, відпустив педаль газу. Десь 0.5 секунди авто гальмує рекуперацією, а потім їде. У підсумку отримуєш кивок. Не можу сказати, що це критично, але думаєш "Невже не можна було зробити по нормальному".
    • Але мушу зазначити, що хоча цей круїз контроль абсолютно не підходить для міста, на трасі він приємний. Їдеш у лівій смузі, хтось виїжджає з правої щоби випередити фуру - плавно відгальмовується нормально витримуючи відстань. Або їдеш по двухсмуговій дорозі, десь попереду фури, перед тобою вже караван інших авто, купа міст з обмеженням 50, думати про обгін нема сенсу (виконання нервових та агресивних обгонів в таких умовах я взагалі не розумію), ввімкнув круїз та тягнешся собі. Швидкість плаває 50-90 км/год, а ти тільки рулиш та і все.

  • ProPilot Assist: Основна претензія тут - це відсутність і неможливість отримати ProPilot Assist, якщо казати про офіційне авто. Я так розумію, що це претензія саме до імпортера, вони наче мають його сертифікувати і тд і тп. Десь на закордонних сайтах Nissan я знаходив згадування ProPilot ще з 2018 року і виникає питання, невже за ці роки не можна було його сертифікувати?🤨 На нещодавній презентації нового Qashqai видно (та і в прайс листі також), що він також відсутній. У мене лише виникає питання, це їм лінь цим займатись (типу і без цього куплять), чи там існують реальні складнощі, через що він досі відсутній. Якщо складнощі, чому не можна провести якусь комунікацію зі своїми споживачами. Наприклад, на своєму сайті зробити розділ "питання-відповіді", де описувати та пояснювати подібні моменти...

  • Неможливість ввімкнути камеру на швидкості > 11 км/год. Ось цей момент мене дуже дратує. Мені часто доводиться розʼїжджатися на вузькій дорозі і ввімкнути камеру на переднє праве колесо - це саме те, що потрібно. Але їду я не 11, а 25-30 км/год. Невже Nissan думає, що людина на такій швидкості, задивиться у камеру, втратить звʼязок з реальністю і потрапить в аварію? Інший мій приклад: я часто паркуюсь на розмітці під 45, я люблю стати ідеально по розмітці. Але без камери з першого разу це зробити складно. Бо через мій великий зріст, сидіння опущено максимально до низу, і я просто не бачу розмітки. І виходить так, що я підʼїжджаю до бажаного місця, майже зупиняюсь, кілька разів натискаю на кнопку камери, бо воно не одразу розуміє, що швидкість вже < 11 км/год, чекаю коли ж вже камера запуститься. Це просто дуже незручно, хоча можна було зробити зручно.

  • Багажник. До простору багажника, складання сидінь, обшивки - претензій нема. Але є кілька моментів.
    • Відсутність крючків для пакетів. Так, я розумію, що вони мало де є, я взагалі знаю лише про Skoda. Але ви ж розробляєте сімейне авто, яке 95% часу буде їздити по місту і їздити на ньому за покупками - це те що буде робити кожен, або хоча б більшість. Чому б не зробити його ще краще та зручніше?
    • Полички підлоги. В принципі, проблем з ними нема. Але довелось мені якось мішки з піском перевозити, і вони не погано так прогнулись, думав що тріснуть, але ні, не тріснули. Субʼєктивно, якщо б була суцільна поличка, можна було б і більше мішків погрузити.
    • Шторка. Ось вона дуже незручна. Її складно витягти та вставити в пази однією рукою. Її складно зняти/встановити, бо один кінець треба заводити кудись у вікно, бо інакше не проходить. Її не можна покласти під підлогу, бо в e-power там аккумулятор 😐

  • Інші дратівливі дрібниці
    • Різне тріщання та клацання: відкривається/закривається багажник - щось там тріщить. Вмикаєш поворот, крутиш кермо, тріщить механізм автовимкнення повороту. Помітив, що в спеку, коли салон нагрівається, воно стає ще гучнішим.
    • Клацання реле заднього склоочисника: вмикаєш його на "повільний" режим, перед кожним рухом склоочисника - клацає реле десь зсередини панелі приладів. На швидкому режимі цього нема.
    • Не знаю, це проблеми виключно мого авто, чи у всіх присутні ці тріщання. Коли поїду на ТО, поговорю щодо цього з дилером.
    • Не можна вимкнути (або я не розібрався) легке натискання на важіль повороту (це коли поворот блимає кілька разів). Особливо це дратує коли ненароком його натискаєш, він починає блимати не в ту сторону і авто позаду взагалі не розуміють, що я збираюсь робити.
    • Ще помічав, що запуск авто може інколи тупити. Тобто натискаєш запуск, чуєш що авто почало запускатись, а екран панелі приладів чорний. Через секунд 5 загоряється і тоді вже можна їхати.
    • Оновлення прошивки "по повітрю": основна претензія, що оновлення по повітрю відсутні 😄
    • Ще трошки дратує, що авто не запамʼятовує останній режим руху. Наприклад, Standart, Eco, Sport - запамʼятовуються, або, наприклад, налаштовувати пріоритетний режим при запуску. Щось типу як для керма, стандартне/"спортивне".
    • Це вже з області фантастики: автозакривання вікон та панорами при закриванні авто. Добре, вікна можна закрити з ключа, але панораму з ключа закрити не можна.

Що мене абсолютно НЕ дратує: відсутність пневмоупорів капоту. Не розумію, чому вони всім так необхідні. Мені навіть менеджер, коли показував авто, казав щось типу "Ну так, це мінус"😅. Лампочки накалювання в задніх поворотах. Не знаю, головне щоб працювало та було помітне для інших.


Пробіг 7772 км.
Опубліковано: 21 вересня 11:17
18 0 1

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Як у вашому хтрейл реалізовано втримання в смузі руху - крутить кермо, чи підгальмовує з відповідного боку? В кашкаї в 2023 був 2й варіант і це була одна з причин, чому я від нього відмовився.
Стосовно пропілот, виглядає як тотальна змова автовиробників - нам постачають офіційно тільки дуже урізані софтово комплектації. Наприклад, Ваг не пропонує нам штатну навігацію та розпізнавання знаків, які працюють на систему предиктивного адаптивного круїзу (врахування швидкості не тільки за трафіком, але я за наявними знаками та особливостями дороги).
1
06 листопада 09:15
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Якби можна було поставити не звичайний, а жирний лайк, я б точно поставив ;). Такі відгуки найкорисніші, бо канали типу infocar ніколи подібної інформації не нададуть.
Так же наперед знаєш, що тебе чекає і можеш визначити, чи готовий ти миритися з відомими проблемами.
У мого знайомого колись був X-Trail T32. Його коментарі про свій автомобіль свого часу відвернули мене від вибору нового Qashqai, який тільки з"явився на ринку (я навіть першим був на тест-драйві цієї моделі в одному з салонів). Бо основною думкою в його враженнях було, що саме у Nissan дуже ризиковано купувати моделі, які тільки з"явилися на ринку, тобто з дитячими проблемами. Адже його знайомі, які купили так само Т32 на рік пізніше, більшості його проблем не мали.

Для порівняння, я купив з першої партії рестайлову бензинову Hyundai Kona в 2021 році і на початок 2024го, коли її продав з 33 000км пробігу, не було навіть до чого в ній примахатися. От те, що було на ній з заводу - все працювало як слід, ніде нічого не скрипіло, нічого не зламалося, взагалі нічого не бісило. Міняв тільки тому, що захотілося: матричні фари, АСС, бездротовий АА, камери 360, підігрів заднього ряду, трохи більший багажник. Все це можна було отримати тільки купивши щось нове.

Зараз у мене Тігуан, за 9місяців проїхав 9500км. І знову кожен день отримую тільки позитивні емоції.
АСС працює адекватно і у місті і на шосе (утримання в смузі не пригальмовує при наближенні до краю смуги, а плавно повертає у смугу зі збереженням швидкості), всі прискорення і сповільнення плавні. Правда це одна з функцій, яку я хотів на початку і якою зараз майже не користуюся - мені набагато цікавіше водити самостійно :).
Доречі, утримання в смузі на Коні працювало краще - там автомобіль просто автоматично тримало по центру, а тут система підрулювання вмикається тільки коли наближаєшся до краю. Скоріше всього можна налаштувати щоб працювало як в Коні адаптацією через OBD, але мене це не парить.
Також немає голосового керування та ще й вбудованих карт навігації, але при наявності бездротового АА з працюючим голосовим керування, цим якось не переймаюся.
Камеру можна ввімкнути на будь-якій швидкості, а на малих, при наближенні до перешкоди з будь-якого боку, камери 360 вмикаються автоматично.
Крючки в багажнику є, підлога монолітна і витримує чимале навантаження, можна рухати задній ряд сидінь, що дозволяє збільшити розмір багажника без розкладання сидінь.
Не почув якихось клацань чи цвіркунів.
З проблем знайшов, що іноді перестає регулюватися звук в мультимедії. Лікується перемиканням на Радіо і назад або вимиканням/вмиканням голови. Неприємно, але буває може раз на місяць і сподіваюся, що якесь з оновлень по повітрю це пофіксить.
Бездротовий АА працює у всіх автомобілях з 2020 року.
Для мене було проблемою, що з заводу режим їзди запам"ятовувало, але не запам"ятовувало режим коробки. Змінив через OBD сканер самостійно. Знайшов там же можливість регулювати ще дуже багато різних налаштувань.
Вікна мабуть також не закриває самостійно, але кажу "напевно", бо у мене вони завжди замкнені, тож не перевіряв :).

Привожу ці приклади, бо саме в порівнянні можна побачити що краще в того чі іншого бренду, а що гірше. Наперед вибачаюся, якщо вам цей пост здасться недоречним.
5
05 листопада 21:38
Ну як це пост про те, що не подобається, то:
Про багажник і відсутність гачків - в мене те саме в Peugeot 5008. Але скільки оглядів інших авто не дивився - вони майже скрізь є на авто інших виробників. Теж не розумію - це мінімальна деталь, але настільки зручна і потрібна... На Peugeot 5008 я якось хоч знайшов вихід - роздрукував гачки на 3D-принтері, і вони встали в полички, що там є. А тут - їх навіть вставити нема куди.
Про шторку в підлогу - ну це може було б корисним, якби я часто її знімав. А так - ну немає - то й нехай. :)
Про ProPilot - дилер розповідав, що вони там роблять повноцінний переклад керування голосом і ще щось, що входить до ProPilot, і наче колись це має закінчитись, і ми мали отримати це все, якби не повномасштабна... Тож є надія, що після перемоги все продовжиться, і ми в решті таки отримаємо і ProPilot, і голосове керування. Ось саме за відсутності голосового керування при підключенні Android Auto перестає працювати кнопка виклику/голосових команд. При тому, що сам голосовий асистент в Android Auto - працює! Але викликати його потрібно тільки з екрану. Чому???
А ще - дуже нефункціональні карти вбудованої навігації... Ну хто вирішив малювати дороги - червоним? При цьому затори там малюються теж - червоним...🤦‍♂️На попередній прошивці, де не працював Android Auto хоча б була можливість ввімкнути відображення вільної дороги зеленим (хоча при цьому - всі дороги без заторів ставали зеленими), але це хоч якось сприймалось оком при керуванні. А червоні затори на червоних дорогах - ну то верх непродуманості :))
От побачив на нових Rogue з 2024 року стали встановлювати мультімедіа з Google Android for Cars (як на Volvo та ще деяких авто) - то вже не дочекаюсь, коли в нас з'явиться. Перш за все звідти цікавить можливість виводу на HUD підказок по навігації при використанні Google Maps. Бо наразі вони з'являються тільки при використанні вбудованої навігації, про яку в попередньому абзаці. :)) А якби ще там працював YouTube Music або Spotify - то взагалі б відпала необхідність підключати телефон до авто, окрім як для зарядки. Але питав в людей на Reddit, в яких це є - для музики там потрібно роздавати з телефону вай-фай, з вбудованого телефонного модулю він чомусь не хоче тягнути. Хоча в Штатах там є підписки на Nissan Connect, які мають включений мобільний трафік (з ним типу можна роздавати вай-фай в салоні на інші пристрої). Дійде це до нас або навіть до Європи - невідомо...
https://www.nissanusa.com/connect/features-apps/google-services.html
3
05 листопада 12:55
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Ще згадав оце чудове жіноче попередження "Увага! Зона з неповними даними карти" як тільки повернеш у двір/меншу вулицю або деінде)) Я так розумію, що цю жіночку ще ніхто не зміг побороти і випросити у неї не говорити цю фразу постійно :)
22 вересня 11:23
Без коліс :(
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Marina_
RenegadeN, її можна вимкнути. В налаштуваннях навігації вимикаєте голосове керування ("On" повинне сірим стати) і тоді ця балакуча жіночка замовкне))
Marina_, О, цікаво) Треба спробувати) проте підозрюю, що вона тоді і повороти припинить озвучувати (хоча якщо використовувати нештатну навігацію, то це проблемою не буде)
1
22 вересня 12:22
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Marina_
RenegadeN, спробуйте) це допоможе 100%) про повороти не помічала, щоб перестала озвучувати...
Marina_, Щойно спробував, якраз була міжміська поїздка. Мовчить тепер, як риба) Значить, буду вмикати озвучку тільки за потреби))
1
22 вересня 16:52
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Додам трішки від себе:
Круїз -> В цілому так, він максимально пристосований для траси або для швидкісних міських магістралей (чисто для міста напевно ні, оскільки для того і не спроектований, бо ж не є "Системою допомоги руху в заторах"). А на трасі, якщо зрозуміти логіку, то можна цілком мінімізувати будь-які "кивання". Напр., коли очима бачиш, що хтось хоче вскочити у твою смугу руху, то можна наперед призупинити роботу круїзу та впустити кандидата. В іншому випадку радар помітить його коли машина вже з'явиться перед носом і виникне кивок (все-таки радарний промінь вузьконаправлений вперед і не бачить що там їде збоку).
Шторка багажника -> Ну так, доставляє незручностей, але тут напевно нема особливо варіантів, особливо для E-power. Хіба звикнути до оптимального алгоритму витягування-вставляння))
Тріщання -> У мене їх особливо немає, крім хіба рідкісного підскрипування у районі передньої панелі приладів. Але воно не напряжне і виникає досить рідко. Загалом, машина дуже тиха та зібрана гарно і монолітно.
Пам'ять режимів руху -> Тут згоден, на програмному рівні то напевно було б дуже просто зробити. Можливо, у виробника є якісь свої специфічні аргументи для того, які ми з вами не змогли оцінити?
Бризковики -> Не те, що прям дратує, а просто чисто не зрозуміло чому їх не ставлять по замовчуванню. То ж копієчна пластикова деталь, на якій навряд чи дуже зекономиш (та ще й у масштабах виробництва).
Датчик рівня омивача -> Те саме, що і про бризковики. Машина має купу електронних компонентів (особливо у високих комплектаціях), то на фоні того банально простий датчик за умовних 100 грн виглядає без аргументів. Жити можна цілком, але просто не ясно чому так. У мене навіть на набагато дешевшій Елантрі він був.
Пневмоупори капота -> Взагалі пофігу, і не можу зрозуміти тих, кого воно реально дратує. Мені особисто не важко потягнути палку і поставити її вертикально, враховуючи ще факт, що капот я не відкриваю кожних 10 хв.
Нічний режим мультимедіа -> Не бачив, щоб хто-небудь про це колись згадував. От це мене особисто трішки напрягає, бо я часто вимикаю дисплей на темних трасах. Коли натикаю кнопку нічного режиму, то вилазить біле (!) повідомлення, яке ще досить довго висить на екрані і ще більше сліпить. Коли ж вмикаю назад, знову те саме повідомлення і знову сліпить (при цьому і вмикається досить довго також). На Елантрі у мене була 10,5" Андроїд-голова, яку я налаштував вимикати підсвітку кнопкою на кермі (плюс, була і кнопка на самому екрані для цього). І от підсвітка там вимикалася/вмикалася миттєво, і це було зручно реально (увімкнення відбувалося ще і через дотик до екрану).
Автозакривання панорами -> Була б дійсно корисна фіча, оскільки якщо забудеш зачинити люк, а піде дощ, і прощавай салон... (а особливо це актуально, коли у тебе є малі шкідники, які можуть без твого відома рандомно натискати усі підряд кнопки, в тому числі і кнопки відкривання панорами).
22 вересня 10:57
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
RenegadeN
Додам трішки від себе:Круїз -> В цілому так, він максимально пристосований для траси або для швидкісних міських магістралей (чисто для міста напевно ні, оскільки для того і не спроектований, бо ж не є "Системою допомоги руху в заторах"). А на трасі, якщо зрозуміти логіку, то можна цілком мінімізувати будь-які "кивання". Напр., коли очима бачиш, що хтось хоче вскочити у твою смугу руху, то можна наперед призупинити роботу круїзу та впустити кандидата. В іншому випадку радар помітить його коли машина вже з'явиться перед носом і виникне кивок (все-таки радарний промінь вузьконаправлений вперед і не бачить що там їде збоку).Шторка багажника -> Ну так, доставляє незручностей, але тут напевно нема особливо варіантів, особливо для E-power. Хіба звикнути до оптимального алгоритму витягування-вставляння))Тріщання -> У мене їх особливо немає, крім хіба рідкісного підскрипування у районі передньої панелі приладів. Але воно не напряжне і виникає досить рідко. Загалом, машина дуже тиха та зібрана гарно і монолітно.Пам'ять режимів руху -> Тут згоден, на програмному рівні то напевно було б дуже просто зробити. Можливо, у виробника є якісь свої специфічні аргументи для того, які ми з вами не змогли оцінити?Бризковики -> Не те, що прям дратує, а просто чисто не зрозуміло чому їх не ставлять по замовчуванню. То ж копієчна пластикова деталь, на якій навряд чи дуже зекономиш (та ще й у масштабах виробництва). Датчик рівня омивача -> Те саме, що і про бризковики. Машина має купу електронних компонентів (особливо у високих комплектаціях), то на фоні того банально простий датчик за умовних 100 грн виглядає без аргументів. Жити можна цілком, але просто не ясно чому так. У мене навіть на набагато дешевшій Елантрі він був.Пневмоупори капота -> Взагалі пофігу, і не можу зрозуміти тих, кого воно реально дратує. Мені особисто не важко потягнути палку і поставити її вертикально, враховуючи ще факт, що капот я не відкриваю кожних 10 хв.Нічний режим мультимедіа -> Не бачив, щоб хто-небудь про це колись згадував. От це мене особисто трішки напрягає, бо я часто вимикаю дисплей на темних трасах. Коли натикаю кнопку нічного режиму, то вилазить біле (!) повідомлення, яке ще досить довго висить на екрані і ще більше сліпить. Коли ж вмикаю назад, знову те саме повідомлення і знову сліпить (при цьому і вмикається досить довго також). На Елантрі у мене була 10,5" Андроїд-голова, яку я налаштував вимикати підсвітку кнопкою на кермі (плюс, була і кнопка на самому екрані для цього). І от підсвітка там вимикалася/вмикалася миттєво, і це було зручно реально (увімкнення відбувалося ще і через дотик до екрану).Автозакривання панорами -> Була б дійсно корисна фіча, оскільки якщо забудеш зачинити люк, а піде дощ, і прощавай салон... (а особливо це актуально, коли у тебе є малі шкідники, які можуть без твого відома рандомно натискати усі підряд кнопки, в тому числі і кнопки відкривання панорами).
RenegadeN, щодо нічного режима, в мене якщо тримати кнопку день/ночь екран вимикається
1
22 вересня 11:15
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Andriy-Kyiv
RenegadeN, щодо нічного режима, в мене якщо тримати кнопку день/ночь екран вимикається
Andriy-Kyiv, Так, він то вимикається, але попередньо вилазить ще меседж на білому фоні, який потім зникає. І цей меседж пристойно сліпить)
22 вересня 11:18
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
RenegadeN
Додам трішки від себе:Круїз -> В цілому так, він максимально пристосований для траси або для швидкісних міських магістралей (чисто для міста напевно ні, оскільки для того і не спроектований, бо ж не є "Системою допомоги руху в заторах"). А на трасі, якщо зрозуміти логіку, то можна цілком мінімізувати будь-які "кивання". Напр., коли очима бачиш, що хтось хоче вскочити у твою смугу руху, то можна наперед призупинити роботу круїзу та впустити кандидата. В іншому випадку радар помітить його коли машина вже з'явиться перед носом і виникне кивок (все-таки радарний промінь вузьконаправлений вперед і не бачить що там їде збоку).Шторка багажника -> Ну так, доставляє незручностей, але тут напевно нема особливо варіантів, особливо для E-power. Хіба звикнути до оптимального алгоритму витягування-вставляння))Тріщання -> У мене їх особливо немає, крім хіба рідкісного підскрипування у районі передньої панелі приладів. Але воно не напряжне і виникає досить рідко. Загалом, машина дуже тиха та зібрана гарно і монолітно.Пам'ять режимів руху -> Тут згоден, на програмному рівні то напевно було б дуже просто зробити. Можливо, у виробника є якісь свої специфічні аргументи для того, які ми з вами не змогли оцінити?Бризковики -> Не те, що прям дратує, а просто чисто не зрозуміло чому їх не ставлять по замовчуванню. То ж копієчна пластикова деталь, на якій навряд чи дуже зекономиш (та ще й у масштабах виробництва). Датчик рівня омивача -> Те саме, що і про бризковики. Машина має купу електронних компонентів (особливо у високих комплектаціях), то на фоні того банально простий датчик за умовних 100 грн виглядає без аргументів. Жити можна цілком, але просто не ясно чому так. У мене навіть на набагато дешевшій Елантрі він був.Пневмоупори капота -> Взагалі пофігу, і не можу зрозуміти тих, кого воно реально дратує. Мені особисто не важко потягнути палку і поставити її вертикально, враховуючи ще факт, що капот я не відкриваю кожних 10 хв.Нічний режим мультимедіа -> Не бачив, щоб хто-небудь про це колись згадував. От це мене особисто трішки напрягає, бо я часто вимикаю дисплей на темних трасах. Коли натикаю кнопку нічного режиму, то вилазить біле (!) повідомлення, яке ще досить довго висить на екрані і ще більше сліпить. Коли ж вмикаю назад, знову те саме повідомлення і знову сліпить (при цьому і вмикається досить довго також). На Елантрі у мене була 10,5" Андроїд-голова, яку я налаштував вимикати підсвітку кнопкою на кермі (плюс, була і кнопка на самому екрані для цього). І от підсвітка там вимикалася/вмикалася миттєво, і це було зручно реально (увімкнення відбувалося ще і через дотик до екрану).Автозакривання панорами -> Була б дійсно корисна фіча, оскільки якщо забудеш зачинити люк, а піде дощ, і прощавай салон... (а особливо це актуально, коли у тебе є малі шкідники, які можуть без твого відома рандомно натискати усі підряд кнопки, в тому числі і кнопки відкривання панорами).
RenegadeN, всі хто мав хоч колись пристойного китайця в якості мультимедіа плюються не залежно від комплектації:) От ніби і виглядає що 10 що 12 дюймів пристойно, але що не грає, що кастроване по максимуму, та іще і ОК кожного разу, як в авто сідаєш, треба тицяти.
22 вересня 13:31
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
З чим точно погоджуся що x-trail машина не плавна ні при старті ні в русі. Ії стихія швидкий розгін, активний драйв, можливо легке бездоріжжя. Круізу не вистачае плавності і режима де б машина з горки не гальмувала.

Додам що я б хотів щоб повність можно було вимкнути освітлення в темну пору(зараз тількі габарити на заведений машині) та саме світло має бути краще.

Дивно, але я вважав на e-power режими руху зберігаються( принаймні в інструкції було написано щодо eco)

Як на мене на машинах просто треба доробити прошивку. Сподіваюсь у Японії про це знають :)

Інколи замислююсь що Нісан Рог т33 кращій по наступним параметрам: 203 к.с. при тому самому моторі, повний привод, інши фари на 4 секції, е Про Пайлот, е 17 колеса(хоча тиск там 2.5 а не 2.3 як на 18), повнорозмірна запаска,
21 вересня 23:41
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Адаптивний круіз це для траси, не для міста.
ProPilot Assist - тут повністю згоден, чому не працює повний функціонал в Україні незрозуміло.
Неможливість ввімкнути камеру на швидкості > 11 км/год - я думав тільки мене це дратує, повністю підтримую.
Багажник - добавлю, банальна підставка для вогнегасника відсутня.
Також додам, невже неможливо було зробити місце під телефон трохи більше, звузивши рамки. Коли підключаєш телефон по кабелю, банально не вистачає місця нормально покласти телефон.
Стосовно пневмоупорів підтримую, кочерга надійно і не бахне по голові )
PS: ледь не забув, при запуску авто зробіть галку погоджуюсь назавжди, навіщо її постійно тикати.
1
21 вересня 21:45
Я їжджу на BMW X3 (F25)
chem
Адаптивний круіз це для траси, не для міста.ProPilot Assist - тут повністю згоден, чому не працює повний функціонал в Україні незрозуміло.Неможливість ввімкнути камеру на швидкості > 11 км/год - я думав тільки мене це дратує, повністю підтримую.Багажник - добавлю, банальна підставка для вогнегасника відсутня.Також додам, невже неможливо було зробити місце під телефон трохи більше, звузивши рамки. Коли підключаєш телефон по кабелю, банально не вистачає місця нормально покласти телефон.Стосовно пневмоупорів підтримую, кочерга надійно і не бахне по голові )PS: ледь не забув, при запуску авто зробіть галку погоджуюсь назавжди, навіщо її постійно тикати.
chem, "Адаптивний круіз це для траси, не для міста." - та ні, якраз він більше для міста, адже саме там швидкість мінлива з частими зупинками та прискореннями. І, якщо він працює адекватно, то ти відразу розумієш, що більше в авто без цієї опції ти не захочеш сідати =)
05 листопада 23:08
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
На вікна ставив дотяжку. З ключа це добре, але хотів автоматично. Здається, на панораму теж є рішення.

Мене бісить неможливість покласти папку А4 в бардачок, відсутність датчика рівня рідини для скла. Звук з заводу (вже поправив, стало краще). Скрипунці центральної теж переміг.

Круїз, так смиканий, але в екорежимі в місті плавніший. Очікувати від нього автопілота не варто. Тримання в смузі працює, але автівка пригальмовує, коли підрулє, тому теж таке собі.

У всьому іншому - чудовий автомобіль.
1
21 вересня 12:39
на закриття панорами повинни бути блочки на алі. Але ж дійсно, тупо...
21 вересня 11:55