Peugeot 206 SW (Пижа)

Забрав. Витрати на ремонт порогів та інше (малярка + зварювання).

Я їжджу на Peugeot 206 SW
Вінниця, Україна

Все ніяк не мав часу зібратись та підготувати пост. 01.07.24 забрав Пижу від зварювальника та малярних робіт. Майже два місяці вона була у ремонті. Вилікували основні внутрішні проблеми по іржі та частково зовнішні. В ідеал не виводив, бо дуже дорого все вийшло. За словами майстрів машина без пригод, окрім лівого переднього крила. Щось там було. Загалом повністю замінили лівий та правий пороги, нові піддомкратники, підсилювачі, відновлено лонжерон, під ногами заварили. Пофарбовані пороги зовні, передні пороги всередені передніх дверних пройомів також пофарбовано, задні дверні пройомі підточковано. Задні арки зачищено, оброблено та пофарбовано, прибрали вм'ятину на задньому правому крилі, зачистили тріщину та підфарбували на лівому передньому крилі, низ передніх крил зачищено та пофарбовано, на ляді дефекти підточковано. Короч робіт просто дофіга. Але всі вони якісь більше внутрішні. Тому зовнішність особливо і не виграла ) Ну окрім дирки видимої в порозі. Знав би кінцеву суму, то може і не ліз би поки туди. Але майстри по рекомендації як на мене молодці, все чітко зробили. Кажуть машина жива і ще буде довго бігати. Якось так. Відео, короткі огляди ДО та ПІСЛЯ ремонту залив окремо на ТікТок @iron_autojack Там більше про малярку, відео від майстра що фарбував та готовий результат.
Також паралельно замінили:
ABS K15498 Трос гальма стоянки лівий та правий (2 шт) + заміна
ABS 8895 Колодки гальмівні барабанні (4 шт) + заміна
Пофарбували супорта та барабани з метою захиста від іржі. 

По вартості вийшло:
Зварювальні роботи 600$
Малярка 500$
Тепер багато фото.


























































































Схожі компанії

«Auto-city»

Автозапчастини для іномарок,в наявності і під замовлення.Відправка Новою Поштою або Делівері. тел.0971414639 Наложний платіж. Нахил на кузовні деталі Пороги,арки,бампери,крила та багато іншого Наш Інстаграм: auto_city_rk...

Ціна питання 1100 USD, Пробіг 213658 км.
Опубліковано: 13 липня 11:17
36 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Ого ти вкладаєш в авто, мабуть дійсно вирішив на ньому ще довго їздити. Я тут теж лева з часів динозаврів нещодавно придбав, але навіть і не думав так на нього витрачати, так по дрібниці, щоб їздила.
Нехай пиж відповідає взаємністю 💪
1
12 листопада 22:02
Теж через це пройшов, вже другий раз😅
1
01 жовтня 20:17
Ух ти. Я думав воно дороже. Також планую все і виварити по красоті. Закладався бюджет близько 1.5-2к
1
01 жовтня 19:08
Я їжджу на Volvo V50
Вибачте що вставляю свої 5 копійок. Але вкидувати в пиж 1.1к$ вкрай нераціональна ідея. П.с моя думка нікому не цікава, але висвітлити вважаю її варто.
За 3-4$ можна взяти рено лагуну 2 04-05 року , теж француженка, д класу, яка буде з абсолютно живим кузовом, вкинути в неї 100-200$ і буде набагато краще цього пижа. Вкладені кошти в цей пиж ніколи вже не окупляться і навіть в 0 продасти її не вийде. Дійсно потрібно буди супер фанатом марки , щоб вкинути в авто за раз 30% її вартості.
01 жовтня 16:34
Taric94
Вибачте що вставляю свої 5 копійок. Але вкидувати в пиж 1.1к$ вкрай нераціональна ідея. П.с моя думка нікому не цікава, але висвітлити вважаю її варто. За 3-4$ можна взяти рено лагуну 2 04-05 року , теж француженка, д класу, яка буде з абсолютно живим кузовом, вкинути в неї 100-200$ і буде набагато краще цього пижа. Вкладені кошти в цей пиж ніколи вже не окупляться і навіть в 0 продасти її не вийде. Дійсно потрібно буди супер фанатом марки , щоб вкинути в авто за раз 30% її вартості.
Taric94, Не знаю як на рахунок доцільності , кожен вирішив то для себе сам, але навіть якщо брати цей пижик з тими ж параметрами то він коштує 3.8-4.3тис$. В його стані, якщо покупець буде дивитися очима а не 5ю точкою то на порогах можна скидати від 600 до 1тис $. А якщо людина знається в сваркі та малярці то й більше. Тому тут запитання що на лоха вона то клюне, але шукати того лоха він буде довго.
Лагуна так. Але там в них більше дизеля, що з її роками я б не брав. Так є бензин але наприклад в моєму регіоні їх ну дуже мало. А дехто принципово не дивитися дизель 🤔, наприклад я😁. Для мене краще бензин з проблемами по кузову, ніж дизель з його малоймовірним, але не дуже дешевими поломками... короче кожен має свою думку)
А що до доцільності у мого батька є рено кліо 2003 року - та що в мене в бортжурналі.
Якщо не роздивлятися глобально, то двічі в ній був ремонт двигуна (суттєвий). Перший раз через погані запчастини (точніше вони норм, але як виявилося довго лежали на складі - обірвало ремінь та погнуло клапана), а другий раз ремонт через минулий ремонт - обірвало ремінь тому що майстер не побачив гнилу шайбу на шестерні розпредвалу. Короче обидва рази ремонт ~40к грн.
І як думаєте чи є доцільність ремонту з урахуванням вартості такого авто в 3-4к $?
Ні - немає.
Вона йому просто подобається і продавати просто не хоче. На цьому все. Більше логічного нічого в цьому немає. От і думайте
1
1
01 жовтня 19:43
Я їжджу на Ford Fiesta (Mk V)
Taric94
Вибачте що вставляю свої 5 копійок. Але вкидувати в пиж 1.1к$ вкрай нераціональна ідея. П.с моя думка нікому не цікава, але висвітлити вважаю її варто. За 3-4$ можна взяти рено лагуну 2 04-05 року , теж француженка, д класу, яка буде з абсолютно живим кузовом, вкинути в неї 100-200$ і буде набагато краще цього пижа. Вкладені кошти в цей пиж ніколи вже не окупляться і навіть в 0 продасти її не вийде. Дійсно потрібно буди супер фанатом марки , щоб вкинути в авто за раз 30% її вартості.
Taric94, судячи з того, як людина робить цю машину, то він планує на ній іздити більш-менш довго і про "не окупляться і навіть в 0 продасти її не вийде" не думає. То є різні підходи: одні купляють машину, катають пів року і продають не вклавши майже нічого, а є інші люди, що купляють і іздять довго при цьому звісно доводиться машину обслуговувати і навіть ремонтувати. Перший шлях ніби безпроблемний і навіть веселий, але фактично людина постійно їздить на машині і не знає що із нею (навряд така людина купить комплект нової гуми на машину, знаючи що через 3 місяці продаватиме машину). Ну а другий щлях він більш занудний. але машина для власника більш прогнозована.
1
1
01 жовтня 20:24
Французи не гниють)))
1
01 жовтня 16:22
Я їжджу на Peugeot 206 SW
Apple
Французи не гниють)))
Apple, 206 ще старої школи тачка з 98 року як Ланос. От вже 207, 308 Пижі, Мегани 2, 3 то вже веселіше по кузовам. Але якщо копнути, то у всіх машин таких років є їржа. Навіть якщо зовні не видно )
01 жовтня 23:02
WDRIVE
Apple, 206 ще старої школи тачка з 98 року як Ланос. От вже 207, 308 Пижі, Мегани 2, 3 то вже веселіше по кузовам. Але якщо копнути, то у всіх машин таких років є їржа. Навіть якщо зовні не видно )
WDRIVE, Ну Ланоси корейці топчик тільки живих вже майже немає, поляки трохи гірше, але ще в цинку по низу, а ЗАЗ забив на все і навіть зменшив кількість зварних точок.
02 жовтня 10:54
Я їжджу на ГАЗ 3110
за то усе 550 дол робота з матеріалами? і усе?
1
01 жовтня 16:18
Я їжджу на ГАЗ 3110
WDRIVE
Sergio, саме так
WDRIVE, так то не дорого
02 жовтня 20:55
Я їжджу на Peugeot 206 SW
Sergio
WDRIVE, так то не дорого
Sergio, мабуть не так зрозумів. 550 то робота з матеріалами по сварці з антикором. Пороги окремо по вартості по 2800 якщо не помиляюмь за сторону. Ну і фарбування 600 пороги зовні та всередині та арки.
02 жовтня 21:24
Я їжджу на BMW 1 series (E81/E87)
Я не хотів писати цього, але все ж думаю що воно того не варте. Якось дуже дороге вкладення в такий автомобіль, хіба що якщо це авто для душі або з сімейною історією.
1
1
01 жовтня 14:22
Я їжджу на Peugeot 206 SW
ermino
Я не хотів писати цього, але все ж думаю що воно того не варте. Якось дуже дороге вкладення в такий автомобіль, хіба що якщо це авто для душі або з сімейною історією.
ermino, Ви праві. І якби я знав точну кінцеву суму напевно не вліз би в це. Думав підварити тільки в одному місці ) Але тут питання що взяти на заміну якщо цю продати навіть за 3к. Щоб було значно краще, то бюджет треба піднімати мінімум х2. А можливості такої поки немає (
01 жовтня 15:20
Я їжджу на BMW 1 series (E81/E87)
WDRIVE
ermino, Ви праві. І якби я знав точну кінцеву суму напевно не вліз би в це. Думав підварити тільки в одному місці ) Але тут питання що взяти на заміну якщо цю продати навіть за 3к. Щоб було значно краще, то бюджет треба піднімати мінімум х2. А можливості такої поки немає (
WDRIVE, як варіант то краще придбати собі зварювальний апарат і навчитись самому варити, це не так тяжко як здається, поварили б самотушки десь +- так само як зварювальник, чомусь мені здається що якось він не дуже якісно поварив, для кого він залишив ці непроварені місця я не розумію, волога попаде на місце зварювання і знову це саме місце почне гнити. якщо автівку експлуатувати взимку в місті то на наступний рік ви вже точно побачите як корозія проступається з свіжопофарбованих місць.
На справді ви могли б знайти хорошу заміну вашому авто навіть з бюджетом в 5к, просто на це треба витратити більше часу ніж зазвичай, більше варіантів авто переглянути і тд. Зараз ринок автомобілів дещо впав в ціні на автівки 10-15 річного віку. Тому великі шанси вихватити хороший варіант ,але треба розбиратись в цьому для того щоб не купити віджату автівку.
Вибачаюсь що мій коментар схожий на хейт, але це моя суб'єктивна думка.
P.C. - до малярки питаннь немає, ціни на неї зараз такі, тут економити не вийде.
1
01 жовтня 15:43
Я їжджу на Peugeot 206 SW
ermino
WDRIVE, як варіант то краще придбати собі зварювальний апарат і навчитись самому варити, це не так тяжко як здається, поварили б самотушки десь +- так само як зварювальник, чомусь мені здається що якось він не дуже якісно поварив, для кого він залишив ці непроварені місця я не розумію, волога попаде на місце зварювання і знову це саме місце почне гнити. якщо автівку експлуатувати взимку в місті то на наступний рік ви вже точно побачите як корозія проступається з свіжопофарбованих місць.На справді ви могли б знайти хорошу заміну вашому авто навіть з бюджетом в 5к, просто на це треба витратити більше часу ніж зазвичай, більше варіантів авто переглянути і тд. Зараз ринок автомобілів дещо впав в ціні на автівки 10-15 річного віку. Тому великі шанси вихватити хороший варіант ,але треба розбиратись в цьому для того щоб не купити віджату автівку.Вибачаюсь що мій коментар схожий на хейт, але це моя суб'єктивна думка. P.C. - до малярки питаннь немає, ціни на неї зараз такі, тут економити не вийде.
ermino, є над чим подумати справді. Дякую за думку. Варити точно сам не буду. Та і не маю бажання. А от про заміну авто десь може і варто було б задуматись.
1
01 жовтня 15:54
Я їжджу на Peugeot 308 SW (1G)
дуже хороший звіт і робота!)
1
01 жовтня 12:15
Я їжджу на Volvo XC60 (1G), Volvo V60 (1G)
Ойойой, оце так мах виконаної роботи!, 👌🔥
1
01 жовтня 12:14
О це попрацювали! Тепер ще побігає та порадує!)
1
11 серпня 09:54
Я їжджу на Peugeot 206 SW
Запас_Сергій,GoodDad
О це попрацювали! Тепер ще побігає та порадує!)
Запас_Сергій,GoodDad, дякую! Маю надію ще пробігає дійсно.
11 серпня 11:21
Я їжджу на Peugeot 206
Як я і казав - туди тільки полізь)))))
1
14 липня 21:31
Я їжджу на Peugeot 206 SW
ЧіКо_)
Як я і казав - туди тільки полізь)))))
ЧіКо_), та капець якщо чесно. Бюджет сильно перевищив очікування...
14 липня 21:34
Я їжджу на Peugeot 206
WDRIVE
ЧіКо_), та капець якщо чесно. Бюджет сильно перевищив очікування...
WDRIVE, ну туди стільки вкидувати - то тільки якщо ще плануєш поїздити років 5 на ній )))) але вже потім подавати .... Буде коштувати копійки ((((
1
14 липня 21:41
робота проведена дуже велика, хай бігає, радує та не підводить

мені от цікаво, кажуть Піжи та Сітро не гниють бо оцинковані, але як так сталося, що у твоєї лейби висипалися обидва пороги?! тобто треба прямо зараз бігти та купляти мовіль чи апп та задувати в усі щілини?!
14 липня 12:04
Я їжджу на Peugeot 206 SW
SlavaShkoda
робота проведена дуже велика, хай бігає, радує та не підводить мені от цікаво, кажуть Піжи та Сітро не гниють бо оцинковані, але як так сталося, що у твоєї лейби висипалися обидва пороги?! тобто треба прямо зараз бігти та купляти мовіль чи апп та задувати в усі щілини?!
SlavaShkoda, дякую! Теж думав про це, чому так? Пояснень собі знайшов три.
1. Як не крути машині вже 21 рік. Роки беруть своє.
2. Машина все життя їздила в Саксонії. Там зимова температура +2. Тобто вологість сильна.
3. Машину десь в 2018 році здається обробляли антикором. І пороги в тому числі. В Німеччині. Щось мені здається, що задули просто поверх рижиків. І воно почало під антикором гнити.
Наскільки вірні такі пояснення хз. Але дійсно дивно. Тим більше що ні в яких серйозних ДТП вона не була. Та і взагалі 206 та 307 Пижики це ще більш старої школи тачки. Більш свіжі кузова краще захищені від корозії.
1
14 липня 13:27
Я їжджу на Peugeot 206
WDRIVE
SlavaShkoda, дякую! Теж думав про це, чому так? Пояснень собі знайшов три. 1. Як не крути машині вже 21 рік. Роки беруть своє. 2. Машина все життя їздила в Саксонії. Там зимова температура +2. Тобто вологість сильна.3. Машину десь в 2018 році здається обробляли антикором. І пороги в тому числі. В Німеччині. Щось мені здається, що задули просто поверх рижиків. І воно почало під антикором гнити. Наскільки вірні такі пояснення хз. Але дійсно дивно. Тим більше що ні в яких серйозних ДТП вона не була. Та і взагалі 206 та 307 Пижики це ще більш старої школи тачки. Більш свіжі кузова краще захищені від корозії.
WDRIVE, можу додати що за 21 рік експлуатації та я впевнений що вона стояла у німців не у гаражі норм стан порогів) інші авто вже були б друшлаком. там бутерброд з металу, знизу ,тобто 3 різні метали стикаються туди де піддомкратник стає. Зовнішній поріг, всередині де піддомкратники та по середині підсилювач і кромка від кузову. Тому там і за стільки років при попаданні вологи ( а цього не можна уникнути) є ржа. І ідеально їх неможна законсервувати. Навіть стики герметиком якщо то за роки він розсохнеться і буде пропускати воду і реагенти. А те що дірка у ногах водія - цьому також є пояснення. )))) навіть можу сказати яке)))
14 липня 21:36
Я їжджу на Peugeot 206
WDRIVE
ЧіКо_), заглушка?
WDRIVE, так, почало кородувати тому і згнив лонжерон) в мене теж таке питання було))) тільки зі сторони пасажира))) коли робили пороги, підварили. А ще, чому так що аж і до салону дістало, там біля пічки внизу є пластикові трубки, які з'єднуються з радіатором пічки. В них стоять резинові колечки. Коли вони розсипаються ( а це у всіх 206 таке є) антифриз починає капати на коврик водія і промочує шумку а за нею і метал. Тому там швидко і закородувало саме там. Не знаю чи було у німця таке, я думаю було за 200к пробігу, можливо тривало там був антифриз, а він агресивний до металу ) якщо потім і замінили, і все висушили, то все одно вже процесс пішов)))
В мене таке було, замінював на нові, а виявив бо почало лобове покриватися зсередини налітом жирним. Тоді коврик підняв а там ржа, то замінив, все висущив обробив . То норм) дірок не було. Але краску з'їло )))
1
14 липня 21:55
Я їжджу на Peugeot 206 SW
ЧіКо_)
WDRIVE, так, почало кородувати тому і згнив лонжерон) в мене теж таке питання було))) тільки зі сторони пасажира))) коли робили пороги, підварили. А ще, чому так що аж і до салону дістало, там біля пічки внизу є пластикові трубки, які з'єднуються з радіатором пічки. В них стоять резинові колечки. Коли вони розсипаються ( а це у всіх 206 таке є) антифриз починає капати на коврик водія і промочує шумку а за нею і метал. Тому там швидко і закородувало саме там. Не знаю чи було у німця таке, я думаю було за 200к пробігу, можливо тривало там був антифриз, а він агресивний до металу ) якщо потім і замінили, і все висушили, то все одно вже процесс пішов)))В мене таке було, замінював на нові, а виявив бо почало лобове покриватися зсередини налітом жирним. Тоді коврик підняв а там ржа, то замінив, все висущив обробив . То норм) дірок не було. Але краску з'їло )))
ЧіКо_), дякую за пояснення дуже схоже, що саме так і було. Заглушок довго точно не було. І пічка при мені текла. Міняв кільця. Але і до мене напевно теж була така халепа. Короч тут більше питання не до якості металу, а до недбалості та конструктивним недолікам.
2
14 липня 22:07
Я їжджу на Peugeot 206 SW
ЧіКо_)
WDRIVE, а як міняв закрутив на 1 болт як було? Чи поставив ще?)))
ЧіКо_), Citroen/Peugeot 6462.40 ось такі ставили ) міняли на сервісі, то не знаю як закрутили. Читав, що там дійсно по заводу на 1 болт, але можна ніби на три закрутити.
1
15 липня 06:44
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Вітаю велику роботу провели в реставрації
1
13 липня 12:09