BMW 5 series (F10) (BMW F10 Almost Full)

Заміна мастила АКПП, турбіни, переднього стабілізатора та лямбд

Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Львів, Україна

Після того як закінчив усі довстановлення які планував, вирішив зайнятись технічним станом автомобіля. За останні 2 роки не було нічого такого, що було б несправним чи турбувало мене. Окрім моїх власних бажань щось зробити краще чи замінити. Але досліджуючи помилки автомобіля зібрав деякий список робіт, які хотів би зробити.

Звернувся я у сервіс під назвою "West Workshop Service BMW_only", який мені порекомендував друг, який нещодавно обслуговував там свою BMW 4-er F32. Сервіс досить великий, але до цього я нічого про нього не чув і хоч знаходиться за Львовом, але я живу у недалекому районі, з якого досить зручно туди добиратись.


1. Заміна мастила АКПП

Попередня заміна у мене відбувалась 2.5 роки тому назад (35 000 км). І в цілому все ще не було потреби зробити заміну мастила в АКПП. Але, ще давно я замінив свій двигун, який потребував великої кількості ремонтів на комплектний інший N47S1 із пробігом ~50 000 км. І він працює ідеально та весь цей час взагалі окрім планових ТО нічого особливого не відбувалось із заміни чогось під капотом. А ось питання, чи не зробити щось подібне з коробкою не покидало мене увесь цей час. Звичайно ZF8HP45 це дуже хороша та надійна автоматична коробка передач. І працює вона чудово, але після прошивання xHP, я почав задумуватись, а чи не зробити заміну на якусь іншу АКПП із дуже малим пробігом, щоб усе було ідеально. А саме це бажання, щоб було усе ідеально переслідує мене увесь час експлуатації мого автомобіля. Адже багато елементів салону я замінив на нові, зробив глобальні довстановлення та йшов увесь цей час до того, щоб автомобіль був у ідеальному стані.

Так, як хорошого варіанту для заміни АКПП, я не знайшов (а думок на цю тему було у мене дуже багато, навіть були думки встановити ZF8HP50). Але з цим усім виявилось не так просто як хотілось би. Тому я подумав, чому б тоді не зробити мінімальну реставрацію елементів АКПП, щоб зробити цю ідеальною.

Але і з цим виявилось не так усе просто, так як знайти хорошого майстра, якому можна було б довірити таку роботу, я теж не зміг.

Зазвичай я приїжджав на якийсь умовний "сервіс", який після питання "Що вас турбує?" і отримували відповідь "Нічого, але хотів би зробити комплексну діагностику та замінити усе що тільки потребує заміни". Після подібних речей навіть спілкуватись сильно ніхто не хотів зі мною. Що, мене дуже бісить, адже чекати поки мене щось почне турбувати, я точно не люблю. Було бажання хоча б оглянути гідроблок та замінити і почистити деякі його елементи.

Корекції досить звичайні для цього пробігу та коробки у якій я вперше зробив заміну мастила (так як BMW стверджує, що мастило в АКПП на весь час експлуатації автомобіля).

І що я з цього бачу, зчеплення B вказує на знос фрикціонів і можливо на те що соленоїд погано працює. І зчеплення Е теж має схожі симптоми.

Перша проблема подібних коробок, це звичайний знос гідроблоку, який я дуже і б хотів оглянути. Але так як майстра якому довірити це я не знайшов, тому вирішив просто замінити мастило. 

Чи критичні ці значення? В цілому ні, коробка працює добре та хіба під час перемикання з 6-ої на 5-ту передачу мінімальна затримка. Чи критичні ці значення для мене? Так, я б хотів щоб усе було ідеально.


Окрім цього, я вирішив за порадою одної дуже хорошої людини встановити не зовсім оригінальний піддон для АКПП.

А саме такий алюмінієвий піддон:

Встановлювався він на такі моделі: 5-er F90 M5, 8-er F91 M8, 8-er F92 M8, X5 M F85, X6 M F86.

Він ідеально встановлюється на місце штатного пластикового піддону:

Весь комплект піддону та усього, що потрібно для заміни коштував мені: 13708 грн. (можна було і дешевше, але я шукав по наявності у надійних запчастників)

Код запчастини:  24 11 7 855 261


Мастило 7л я придбав у цієї ж хорошої людини що порекомендувала мені такий "апгрейд": 4000 грн (за все). Мастило від виробника ZF.

7 літрів бралось на випадок, якщо б я таки вирішив лізти у саму АКПП.


Тому мастило було замінено, піддон встановлено. А питання коробки залишу на майбутнє, адже наразі не той час для подібних експериментів, а автомобіль мені потрібен на ходу.


Навіщо взагалі робити встановлення подібного піддону? Так як оригінальний піддон який встановлює BMW на усі автомобілі "не М" - пластиковий. То у нього є одна проблема, це поганий теплообмін та охолодження. 

Оптимальна робоча температура мастила ATF становить 75 - 85 градусів. Але із пластиковим піддоном температура, особливо при агресивній їзді або у корках досягає спокійно позначок у 100+ градусів. Що дуже шкодить самій АКПП.

Нажаль замірів зробити мені до заміни не вдалось. Але тест після заміни піддону і мастила просто вражає. Адже не вдалось помітити жодного випадку, щоб мастило у АКПП доходило до 90 градусів.

Після постійної їзди у корках, температура трималась на рівні 80 градусів:

А під час агресивної їзди охолоджується прекрасно та тримається у позначці 75-77 градусів. Що означає, що відтепер мастило в АКПП постійно перебуває у оптимальному режимі. Якби таке встановлювалось із заводу, то ці коробки могли б жити ще довше.

Ще одним плюсом є те, що після заміни мастила в АКПП, міняти такий піддон не потрібно, потрібно тільки замовити комплект фільтр, прокладки тощо. Код ремкомплекту для подальших замін: 24 00 7 855 263

Ну але нажаль не без мінусів, адже такий піддон не встановлюється без деяких жертв.

А саме потрібно підрізати основний захист, для того, щоб цей піддон міг охолоджуватись.

Але якщо обирати естетичний вигляд захисту або охолодження АКПП. То все ж другий варіант значно важливіший.


2. Заміна однієї із турбін N47S1

А тут історія буде дуже довга, як я вже написав раніше, у автомобілі був замінений двигун, усім комплектом, повністю. Двигун шукався у ідеальному стані та усьому комплекті. І мені дуже пощастило такий знайти. Прекрасний пробіг, жодного болта ніхто ні разу не знімав.

І здавалось би, навіщо тоді якщо усе так було ідеально, замінювати турбіну? Що ж, почнемо з того, що за увесь час, що я проживаю своє автомобільне життя у прекрасному Місті Лева - Львів. Я зіштовхунвся із складним та довгим пошуком хорошого СТО. Все що мене цікавило, це хороший та якісний сервіс.

І такий сервіс, якому я б міг довірити своє авто на 100% я все ще не знайшов. Але у 2022 році із початком війни у місті Львів з'явився філіал київського сервісу "ZOLOTOY Garage" під назвою BMW Garage. Він розташований на об'їздній у південній частині Львову і якщо ви там хоча б раз їздили, то точно бачили їхній баннер.

І так як хоча двигун у чудовму стані, але якісь основні роботи по обслуговуванню автомобіля ніхто не відміняв.

Про деякі цікаві випадки та негативні відгуки після них, я чув і до того. Але все ж, раптом у Львові все буде добре. Тому і я вирішив перевірити, чи у цьому сервісі із "золотого" не тільки ціни, а щей і сама якість обслуговування автомобіля. Про що, я звичайно, що шкодую до сих пір.

Обслуговувався я там рік і було плюсом те, що там можна було записатись ледь не у той ж день на ремонт. Напевно це мало би мене насторожити.

Цікаві випадки і у мене траплялись:

- Забули взагалі встановити основний захист, а я через те що слухаю гучно музику і не почув, що деякі менші його частини "зчухав" об асфальт.

- Приїхав на заміну колодок із купленим оригінальним датчиком тормозних колодок, який встановили неправильно і він стерся на виїзді із сервісу. Звичайно, мені його одразу замінили на той який в них був безкоштовно (китайський), який не пропрацював більше ніж 1000 км. і я все одно його потім замінив ще раз на оригінальний.

- Не змогли встановити електро-пружину у багажник, якщо вже машина на сервісі, то щоб я не розбирав багажник на вулиці вирішив, то хай встановлять (подумав я). Але не змогли зрозуміти як його поставити, тому це вже я робив самостійно.

В цілому це можна було б списати усе на "людський фактор", але все ж очікується від сервісу такого рівня із такими цінниками значно кращого сервісу.

І ось в кінці 2022 року я вирішив, для свого власного спокою замінити ланцюг у двигуні. Адже це звичайна проблема у двигунах N серії, а особливо у дизельному N47D20D, у якому значно більше вібрацій та навантаження на сам двигун, а ланцюг у ньому встановлюється той ж, що і у старшого брата N57D30D.

Хоча виникала у мене думка зробити це на офіційному сервісі, але мені там розписали такі очікування по запису на сервіс, що вирішив я звернутись до BMW Garage. Домовлена була заміна на ланцюг Febi, також окрім цього були ще деякі роботи (заміна мастила у редукторах та роздатці, чистка усіх радіаторів тощо), щоб закрити усі тільки можливі питання та просто надалі їздити та насолоджуватись своїм автомобілем. 

І що ж, після виконання усіх робіт та видачі космічного ціннику (до якого я був готовий) виявилось, що замовлений Febi прийшов бракований, тому сервіс прийняв рішення поставити те що було у них у наявності - китайський DAYCO. Все це відбулось без будь-якого погодження. А ціною він вийшов навіть подекуди дорожче ніж Febi. 

З цього моменту почався довгий та конфліктний період із керівництвом сервісу в Києві. Хоча і намагалось пояснити, що погоджувалось одне, а видалось зовсім інше причому по завищеним цінам.



Після довгих "срачів", мене почали переконувати, що все на гарантії і якщо щось станеться вони за свій кошт повністю зроблять капітальний ремонт:

Що звичайно мене ще більше не влаштовувало, адже як я писав вище, встановлений прекрасний чудовий двигун у якому якоїсь "капіталки" із моїм обслуговуванням що 7000 км. не передбачається наступних 300 000 км.

Історія там значно довша та обширніша, у яку я вдаватись не хочу. Так що там з турбіною?

Після заміни ланцюга на DAYCO, мене попередили, що розсипався "трубопровід чистого повітря".

Звичайно на будь-яке питання, чи можуть вони підклеїти його, вони не відповіли, а запропонували замовити його за 8500 грн. у них. Нажаль знайти пораховану ними квитанцію не зміг для пітдвердження моїх слів. Замовив я його одразу на avto.pro за 5800 грн. (оригінальний та новий), що теж можна вважати, що можна було замовити його ще дешевше. Але, так як авто забиралось ввечері, то звичайно я вже не міг нічого зробити, як забрати його із цією диркою у трубопроводі який передбачає чисте повітря та передає його для охолодження турбіни. І в той ж вечір, не встигнувши доїхати додому сталось те, чого варто було очікувати:

Сталось щось погане і одразу стало зрозуміло що. На наступний день я вже зміг заклеїти цю диру:

Але те що сталось - вже сталось. Одразу заїхав до свого друга на сервіс для того, щоб все оглянути. Щось залетіло у турбіну, що і нанесло їй дуже серйозних ушкоджень:

Тим часом поки продовжувались "срачі" із "BMW Garage" вдалось дійти до рішення, а саме тоді, коли власник сервісу в Києві зрозумів, що його менеджмент встановив щось не те що обіцялось без попередження. А запропонували вони замовити Febi і встановити безкоштовно. Враховуючи те, до якого розголосу це дійшло, а про це писали і в телеграм каналі і власник записував відео в інстаграм, де іронічно наголошували, що DAYCO це крута фірма і вони вже не перший рік її встановлюють.

Тим часом, я вже мав на руках новий трубопровід:

Який я і встановив при першій можливості. Ну і було прийняте рішення, відправити автомобіль до них знову на заміну ланцюга. Після того, як цей ланцюг замінили, я одразу забрав авто і при першому огляді на сервісі друга, помічаю, що кріплення цього тримача було зломане:

Нажаль фото цього ж трубопровода на автомобілі не вдалось знайти, але він відставав від корпусу повітряного фільтра, тому вони його засунули як є і залишили ось так і знову про це не сказали. Зламавши кріплення у НОВІЙ запчастині. Хоча до того, я все ж думав, що він розсипався з часом у моєму оригінальному, але цей випадок наштовхнув на думку, про те, як халатно вони знімають та встановлюють запчастини.

Ще пізніше коли вже наступила весна, та потрібно було замінити резину, виявилось, що секретки для дисків із ключем для них зник із мого автомобіля. А на їхньому місці були встановлені звичайні болти. Автомобіль на сервісах більше не був, окрім як тоді на BMW Garage. А я чомусь не додумався глянути на секретки коли забирав автомобіль. Ось така історія вийшла.

Коли цей сервіс хвалять та навіть на Driver.TOP, у мене наразі це викликає тільки сміх. Особисто я рекомендую, оминати всіма дорогами це СТО. Різні негативні історії та відгуки можна прочитати на просторі інтернету. Все те що я описував, це тільки маленька частина з того, що я міг би розповісти, але це б заслуговувало б окремого допису. До них я більше не їздив та і не планую цього робити, навіть якщо це буде єдиний сервіс у радіусі 100 км.

А ми повертаємось до турбіни, вона потребувала заміни і я про це знав. Тому планував це зробити, вона все ще працювала, але було відчутно те, що "нижні обороти" двигуна просідають. Все що мене турбувало весь цей час, це те, чи не постраждала також більша турбіна (а у мене встановлені дві турбіни).

Тому це питання я відклав, так як не було можливості цим займатись. Продовжувати конфлікти із BMW Garage більше бажання не було, тому отримаємо з цього безцінний досвід та рухаємось далі.

І ось...


Мною була куплена новенька оригінальна турбіна Borg Wagner - 54359980060. Якби я трошки вчасно зайнявся цим питанням, то встиг би її забрати за 33900 грн. Але так як я трохи був зайнятий та відклав це питання, прийшлось замовляти її за 40 000 грн (але вийшла вона із нової ревізії). Ну, є що є. Ціна ж нової оригінальної BMW OEM - 55 000 грн+


І дозамовив монтажний комплект за 920 грн.


Що ж, така довга історія заміни турбіни, якої б не мало трапитись взагалі. Автомобіль після заміни поїхав значно краще, адже відтепер нижній діапазон оборотів відпрацьовував як це задумано.

Щодо старої турбіни, після зняття і експлуатації її у такому вигляді впродовж 16-ти місяців, наразі вона виглядає ось так:


3. Заміна переднього стабілізатора

Що ж, після встановлення системи EDC у мій автомобіль, я переглядав каталог у пошуках того, що можливо ще потрібно замінити для цієї опції. І знайшов, що коди переднього стабілізатора відрізняються в залежності від опцій.

Звичайний: 31 35 6 852 853

EDC: 31 35 6 852 854


Тому ще у вересні 2023 року я його замовив, а 16-го жовтня 2023 вже забрав новенький та оригінальний стабілізатор.

Так як проблем із моїм на той момент ніяких не було, то я не спішив із його заміною. Але з часом помітив, що на пішохідних переходах було чутно скрип, а пізніше під час кругового спуску на парковці віддавалась вібрація у руль під час повного вивороту руля. Стало зрозуміло - пора.


Після заміни стало тихо, вібрації зникли. І мабуть що має краще відчуватись проходження поворотів у режимі Sport із EDC. Але про це я поки що нічого сказати не можу. Також чим вони відрізняються теж сказати не можу.


4. Заміна лямбд

І останнє, що вдалось зробити за один день роботи на СТО, це заміна обох лямбд у моїй системі вихлопних газів. Після заміни сажового фільтру, частина помилок по екології залишилась, тому після проходження багатьох тестів, стало зрозуміло. Потрібно замінити їх також, разом із турбіною.


І хоча мене переконували, що з ними все добре, це все через екологію та Stage 1. Я був впевнений, що потрібно їх замінити.




Коди: 13 62 7 805 152 та 13 62 8 507 634

Кожен я купив по 2850 грн.

Після заміни, усі помилки зникли, автомобіль знову ідеально працює та без жодних помилок. Заміна лямбд у такому випадку обов'язкова, адже регенерація перестає працювати, коли щось не так із показниками. Вже після заміни, я зміг зробити поїздку, щоб переконатись, що усе добре.


Результатом я повністю задоволений, помилок ніяких наразі не залишилось.



Щодо сервісу, де я це все робив, а це - "West Workshop Service BMW_only". Виконали вони роботу чудово. Але, хоч я і просив зробити якісь фото по процесу заміни, зробити фото великої турбіни, щоб я міг переконатись, що все добре з нею (вони все ж відзвітувались, що турбіна настільки у ідеальному стані, що навіть вирішили не знімати відео, повіримо на слово) і в цілому фото, щоб я міг додати їх у цей допис. Але нічого з цього вони не зробили. Але то таке :) Все ж, я як завжди одразу їду на підйомник до свого друга, щоб можна було все перевірити та переконатись, що дійсно усе зроблено як має бути. Але при наступних роботах по автомобілю, звернусь до них знову.


Ціна питання 81128 UAH,
Опубліковано: 08 травня 15:07
25 0 1

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Volkswagen Passat B8
Мав раніше ф10 525d. Що з золотим що з бмв гараж у львові мав нюанси. на Золотий поїхав міняти масло в акпп - майстер бере шприц для заливки брудний з середини з якимись залишками старого масла, починає набирати масло. прошу промити ( якби мене не було то так би і залили). ціни на запчастини космос. На той час ( 23рік) еластична муфта по оригіналу у них 7+тис. на арії (оф. дилер ) ціна 6тис. і заміна в два рази дешевша. На бмв гараж мені два рази міняли прокладку клапанної кришки ( один з них по гарантії) на третій раз скалаи міняти кришку. на чому я наголошував з самого початку, але мені сказали що це непотрібно в результаті за роботу монтаж\демонтаж + прокладка я мав палтити двічі, після кіпішу зробили знижку -20%. До речі мені там теж зламали цей фіксатор на патрубку надуву. так і не компенсували. хоча я мав відеодоказ що машина заїхала з цілим бо знімав відео де підтікає масло. Якщо ще треба майстра по бмв то пишіть в пп
1
27 жовтня 20:15
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Zhemela
Мав раніше ф10 525d. Що з золотим що з бмв гараж у львові мав нюанси. на Золотий поїхав міняти масло в акпп - майстер бере шприц для заливки брудний з середини з якимись залишками старого масла, починає набирати масло. прошу промити ( якби мене не було то так би і залили). ціни на запчастини космос. На той час ( 23рік) еластична муфта по оригіналу у них 7+тис. на арії (оф. дилер ) ціна 6тис. і заміна в два рази дешевша. На бмв гараж мені два рази міняли прокладку клапанної кришки ( один з них по гарантії) на третій раз скалаи міняти кришку. на чому я наголошував з самого початку, але мені сказали що це непотрібно в результаті за роботу монтаж\демонтаж + прокладка я мав палтити двічі, після кіпішу зробили знижку -20%. До речі мені там теж зламали цей фіксатор на патрубку надуву. так і не компенсували. хоча я мав відеодоказ що машина заїхала з цілим бо знімав відео де підтікає масло. Якщо ще треба майстра по бмв то пишіть в пп
Zhemela, ого, ну дякую за коментар, хоча б стало зрозуміло що я не один такий. Так як здебільшого доводиться чути тільки вигороджування цього сервісу і те, що це людський фактор, що все не так погано. Але за такі гроші які вони просять, подібні історії це нонсенс
28 жовтня 16:22
West Workshop Service BMW_only це сервіс, в який я дуже хочу потрапити з часів повномасштабного але чомусь ніяк не виходить. Весною 2022 пробував записатись, майстри самі не знали чи працюють чи ні… ну то не дивно. Потім за рік часу пробував знову, були великі черги, так і не потрапив до них. Цього року, надіюсь, що вже точно вийде 😂
В золотой гараж теж був. Маю про це запис. Про них нічого не можу сказати, вроді обслуговування зробили якісно. Але їхня непунктуальність трохи відлякала.
1
08 травня 23:05
DimAssBMW
yuga, а що було з непунктуальністю?West Workshop Service BMW_only непоганий сервіс, некомунікабельні вони правда 😁Дуже люблю потриндіти, а вони там такі "Тільки справи і нічого особистого"
DimAssBMW, автівку з ТО віддали значно пізніше ніж обіцяли. Ще, був момент, коли я до них дзвонив декілька раз, в час, коли авто мали б вже віддати і вже після того на другий день (до речі тут за ключ від секретки дзвонив, який вони забули віддати😂 напевно в них на то пунктик😂). Менеджер кожного разу обіцяв що за 5-10 хв віддзвонить і виходило так що я сам дзвонив знову через годину-дві часу бо ніхто дзвонити не збирався.
1
09 травня 01:05
DimAssBMW
yuga, о так) це класика, коли трубку не беруть, а потім передзвонюють вже після багатьох дзвінків і кажуть, що "Все готово". То в цілому багатьох сервісів стосується)
DimAssBMW, не знаю як із цим в офіційного бмв. А от, поки, єдиний сервіс, який гарно віддзвонював і все було пунктуально - це офіціали ауді на липинського. Ну прям сльоза виступає як згадую наскільки вони чітко працювали.
09 травня 19:24
Я їжджу на Smart City
Ні, я все можу зрозуміти, десь гайки недокрутили, випадково зламали кріплення і таке інше, ну буває....
Але тупо з*!?дити секретки - це звісно за межею...
5
08 травня 19:41
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
roma-rex
Ні, я все можу зрозуміти, десь гайки недокрутили, випадково зламали кріплення і таке інше, ну буває....Але тупо з*!?дити секретки - це звісно за межею...
roma-rex, от теж був трохи в шоці, я щось і уваги не звертав, але нігде більше не обслуговувався з тих пір. А помітив коли приїхав на шиномонтажку, в автомобілі у мене завжди 2 ключі, так як BMW робить дуже слабенький ключик до них і коли десь на шиномонтажці перетягують секретний болт, то ключ обламується. То завжди один вдома лежав провсяк випадок і два в машині (мав випадок, коли він обламався у найнепотрібніший момент). Ну і звичайно, витягнув ключ даю шиномонтажнику, а він типу "Так у вас немає секреток". Ну і мій шок у цей момент коли я передивився усі колеса і не виявив жодного секретного болта)
І другий ключ я теж не знайшов.

Якщо це якось випадково сталось, раптом забули і вкрутили інші болти. Ну якось негарно все одно зі сторони сервіса таке робити, особливо із такими цінами та рекламою про "відношення до клієнта". Адже не думаю що всі після ремонту передивляються автомобіль повністю чи все на місці. Та і автомобіль забирається вже з парковки, як то заведено у них "готовий повністю". Тому ні захист я не помітив одразу, ні секреток. Тепер буду мати науку на майбутнє, усе перевіряти після СТО. Хоча явно хотілось би приїхати, знати що все гарно зроблено і поїхати.
1
08 травня 22:01
Я їжджу на Smart City
DimAssBMW
roma-rex, от теж був трохи в шоці, я щось і уваги не звертав, але нігде більше не обслуговувався з тих пір. А помітив коли приїхав на шиномонтажку, в автомобілі у мене завжди 2 ключі, так як BMW робить дуже слабенький ключик до них і коли десь на шиномонтажці перетягують секретний болт, то ключ обламується. То завжди один вдома лежав провсяк випадок і два в машині (мав випадок, коли він обламався у найнепотрібніший момент). Ну і звичайно, витягнув ключ даю шиномонтажнику, а він типу "Так у вас немає секреток". Ну і мій шок у цей момент коли я передивився усі колеса і не виявив жодного секретного болта)І другий ключ я теж не знайшов.Якщо це якось випадково сталось, раптом забули і вкрутили інші болти. Ну якось негарно все одно зі сторони сервіса таке робити, особливо із такими цінами та рекламою про "відношення до клієнта". Адже не думаю що всі після ремонту передивляються автомобіль повністю чи все на місці. Та і автомобіль забирається вже з парковки, як то заведено у них "готовий повністю". Тому ні захист я не помітив одразу, ні секреток. Тепер буду мати науку на майбутнє, усе перевіряти після СТО. Хоча явно хотілось би приїхати, знати що все гарно зроблено і поїхати.
DimAssBMW, у те що "переплутали" і замість секреток викрутили звичайні болти, я не вірю.
Як мінімум, вони же не відкоучували всі 4 колеса під час обслуговування? Ну ок, міняли передній стаб, але задні колеса нащо було скидати?
Я би з ними посварився трішки. Можна би було запитати про відео з камер хоча б. Бо ті секретки вони же не 100 грн коштують
1
09 травня 00:14
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Ох уж ці СТО, дуже знайомо хоча в нас зовсім інші сервіси а ситуація така ж, але добре є друг з підйомником 😁
1
08 травня 17:23
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Mykoriak
Ох уж ці СТО, дуже знайомо хоча в нас зовсім інші сервіси а ситуація така ж, але добре є друг з підйомником 😁
Mykoriak, о так, без друга з підйомником взагалі нереально існувати) Інколи реально виникає думка, що треба купувати нове авто наступним, тому як ці всі історії із СТО, це треш. І немає шансів, що щось зміниться з цим у майбутньому, так як сфера дуже своєрідна, не тільки в Україні, а і за її межами.
1
08 травня 22:03
Я їжджу на BMW X3 (F25)
О, негативний відгук про золотий гараж. Ніколи такого не було - і от знову🤣🤣

Мій досвід про них:
https://driver.top/exp/506469
4
08 травня 15:59
oleh_o
О, негативний відгук про золотий гараж. Ніколи такого не було - і от знову🤣🤣Мій досвід про них:https://driver.top/exp/506469
oleh_o, це негативний відгук?)
БМВ гараж працює по типу офіціалів, вам озвучили проблему, запропонували вирішення.
А інші, гаражні сервіси, їм аби не робити.
особливо коли майстер незамотивований, то йому це і не потрібно.
Звісно, їздити можна і без пильників)
Кожному своє, але тріщина по факту була.
Тож вам все вірно сказали.
08 травня 17:25
Я їжджу на BMW X3 (F25)
stallker
oleh_o, це негативний відгук?)БМВ гараж працює по типу офіціалів, вам озвучили проблему, запропонували вирішення.А інші, гаражні сервіси, їм аби не робити.особливо коли майстер незамотивований, то йому це і не потрібно.Звісно, їздити можна і без пильників)Кожному своє, але тріщина по факту була.Тож вам все вірно сказали.
stallker, Ви часом не на ЗП у золотого? А то дуже на то схоже

"Працює по типу офіціалів" - це взагалі що за брєдня?
Звучить як "Справжня підробка"

Ще раз перечитайте мій запис про них, якщо вам неясна моя претензія до них.

"Інші гаражні сервіси" - ну точно на зарплаті. А золотий - це у нас що, як не гаражний сервіс? У них навіть у назві це слово є, ахахха
4
08 травня 17:30
Я їжджу на BMW X3 (F25)
stallker
oleh_o, ну якщо ви на конкретику відповідаєте з переходом на особистості, тоді нам немає про що говорити.Шукайте і далі де дешевше, та де радять не замінювати пошкоджені деталі.)Поїхав за ЗП.
stallker, "Шукайте і далі де дешевше, та де радять не замінювати пошкоджені деталі.)" - тепер я точно переконався, що мій запис ви читали по діагоналі.
1
08 травня 18:19
Співпрацюю з Золотий Гараж вже давно.
Направляв туди багато клієнтів, питань не було.
Саме вагоме, підхід до кожного клієнта і вирішення питання на рівні засновника сервісу.
Можливо якісь питання були недоговорені, але не вірю, щоб там пан Денис пропустив це від уваги.
Знову ж таки, їх робота завжди проходить через головного, і усі негативні питання також, тому впевнений, що все можна було вирішити.
Але кожен випадок окрема ситуація.
Добре, що все вирішилось!
08 травня 15:33
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
stallker
Співпрацюю з Золотий Гараж вже давно.Направляв туди багато клієнтів, питань не було.Саме вагоме, підхід до кожного клієнта і вирішення питання на рівні засновника сервісу.Можливо якісь питання були недоговорені, але не вірю, щоб там пан Денис пропустив це від уваги.Знову ж таки, їх робота завжди проходить через головного, і усі негативні питання також, тому впевнений, що все можна було вирішити.Але кожен випадок окрема ситуація.Добре, що все вирішилось!
stallker, враховуючи, що СТО ідеальних не існує, конкретно тут мені не сподобалось відношення майстрів до роботи. Там захист забули, там погано ручку закрутили, там зламали новенький трубопровід тільки встановлений. Це якась халатність.

Конкретно зі сторони менеджменту була проблема з тим, що не узгодили що встановлюється у автомобіль (ланцюг). А такі речі потрібно якось узгоджувати, адже ланцюг це дуже серйозна частина усіх двигунів BMW від F серії і далі.

Ну з паном Денисом була окрема тема, все узгодили і на цьому дякую, але це зайняло багато часу та нервів.
3
08 травня 16:46
DimAssBMW
stallker, враховуючи, що СТО ідеальних не існує, конкретно тут мені не сподобалось відношення майстрів до роботи. Там захист забули, там погано ручку закрутили, там зламали новенький трубопровід тільки встановлений. Це якась халатність. Конкретно зі сторони менеджменту була проблема з тим, що не узгодили що встановлюється у автомобіль (ланцюг). А такі речі потрібно якось узгоджувати, адже ланцюг це дуже серйозна частина усіх двигунів BMW від F серії і далі.Ну з паном Денисом була окрема тема, все узгодили і на цьому дякую, але це зайняло багато часу та нервів.
DimAssBMW, філія свіжа я так розумію, з кадрами він гарно вирішує питання.
В мене на Печерську теж були питання по Керуючому, написав в інсту, він показову порку в сторіс виклав, більше таких питань не було.
Де ви таке ще бачили в нашій країіні?
Я часто перевіряю авто на сто, і ніколи там не бачив ВЛАСНИКА, який ще і відповідає на повідомлення.
Тому для мене показник відношення.
Випадки трапляються, згоден, це треба показати, але впевнений, що власник докладає зусиль для їх вирішення.
Бо деякі сервіси якщо не посилають, то просто мовчать.
Іноді навіть обіцяли приїхати розбиратись за погані відгуки))
Все було.
08 травня 17:29
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
stallker
DimAssBMW, філія свіжа я так розумію, з кадрами він гарно вирішує питання.В мене на Печерську теж були питання по Керуючому, написав в інсту, він показову порку в сторіс виклав, більше таких питань не було.Де ви таке ще бачили в нашій країіні?Я часто перевіряю авто на сто, і ніколи там не бачив ВЛАСНИКА, який ще і відповідає на повідомлення.Тому для мене показник відношення.Випадки трапляються, згоден, це треба показати, але впевнений, що власник докладає зусиль для їх вирішення.Бо деякі сервіси якщо не посилають, то просто мовчать.Іноді навіть обіцяли приїхати розбиратись за погані відгуки))Все було.
stallker, так, нажаль і таке буває (я за погрози), особливо в історіях із СТО. Я тут все ж хотів описати свою історію і найбільше обурило це те що менеджер вирішив не попереджати за те що ставить інше ніж те що домовлено. Якби було домовлено, поставте просто інший ланцюг питань не було. Якби це було щось незначуще, як о той датчи колодок, та і в цілому то некритично. Але лопнувший ланцюг призводить автоматично до витрат в 5000$+. До майстрів і їхньої халатності у мене особливе запитання, я тут навіть не усі історії розповів. І ручку дверей як прикрутили назад погано (міняв тросик у них), а після заміни вони підшатувалась і я поїхав вже на інше СТО доробляти. Але конкретно те що мені прийшлось ще переробляти багато чого після цих візитів трохи обурює. І знову ж, якщо хтось їде на якийсь сервіс і у нього можуть бути тільки позитивні враження, це окей. Мені ж щось дуже нещастило з ними.
Я тут хотів тільки розповісти свою довгу історію із турбіною, яку я все ж таки замінив. Був би це двигун з великим пробігом, де і так щось би підходило до заміни, я б і не засмутився. Але тут ставив спеціально комплектом двигун такий, щоб взагалі не переживати ні за що. А в результаті вимушений турбіну поміняти. Захист обдертий, так щей секретні болти потрібно знову ставити. Неприємно
2
08 травня 22:15
Я їжджу на BMW 3 series (F30)
DimAssBMW
stallker, так, нажаль і таке буває (я за погрози), особливо в історіях із СТО. Я тут все ж хотів описати свою історію і найбільше обурило це те що менеджер вирішив не попереджати за те що ставить інше ніж те що домовлено. Якби було домовлено, поставте просто інший ланцюг питань не було. Якби це було щось незначуще, як о той датчи колодок, та і в цілому то некритично. Але лопнувший ланцюг призводить автоматично до витрат в 5000$+. До майстрів і їхньої халатності у мене особливе запитання, я тут навіть не усі історії розповів. І ручку дверей як прикрутили назад погано (міняв тросик у них), а після заміни вони підшатувалась і я поїхав вже на інше СТО доробляти. Але конкретно те що мені прийшлось ще переробляти багато чого після цих візитів трохи обурює. І знову ж, якщо хтось їде на якийсь сервіс і у нього можуть бути тільки позитивні враження, це окей. Мені ж щось дуже нещастило з ними.Я тут хотів тільки розповісти свою довгу історію із турбіною, яку я все ж таки замінив. Був би це двигун з великим пробігом, де і так щось би підходило до заміни, я б і не засмутився. Але тут ставив спеціально комплектом двигун такий, щоб взагалі не переживати ні за що. А в результаті вимушений турбіну поміняти. Захист обдертий, так щей секретні болти потрібно знову ставити. Неприємно
DimAssBMW, Розумію та співчуваю. На жаль, кадри що «рішають все», іноді навпаки - засирають все і репутацію сервісу. Всієї розмови не бачив, але контекст «так справа в ціні? - шукайте дешевше» на претензію, що встановили не те про що домовлялись не зовсім зрозумілий. Типу заготовлений аргумент на всі випадки життя. В роботі з людьми конфліктні ситуації неминучі, важливо - як з них виходиш 😉
1
08 травня 23:34
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
wendimas
DimAssBMW, Розумію та співчуваю. На жаль, кадри що «рішають все», іноді навпаки - засирають все і репутацію сервісу. Всієї розмови не бачив, але контекст «так справа в ціні? - шукайте дешевше» на претензію, що встановили не те про що домовлялись не зовсім зрозумілий. Типу заготовлений аргумент на всі випадки життя. В роботі з людьми конфліктні ситуації неминучі, важливо - як з них виходиш 😉
wendimas, ну так, головне що все вирішилось і вже їжджу з цим ланцюгом більше року і наче все добре, тому це найголовніше. Але через те що зазвичай приходилось багато чого переробляти, чого мабуть не хотілось би робити з такими цінниками (для цього такий сервіс і шукається напевно). Тому вирішив, що особисто мені не варто більше туди їхати.
1
09 травня 14:11