Ford Focus III Hatchback (🌶️-RED EVIL-🌶️)

Заміна масла і всіх дивуюче маркування 5w20🤭

Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Вінниця, Україна

Вже прийшов час заміни масла. Якраз співпало два показника: пройшов майже рік від попередньої заміни і якраз 9тис набігло. Звичайно, хотіла замінити на 8тис.але так вийшло, що спонтанно вискочили поїздки на великий кілометраж і прострочила трохи. Вже вдруге міняю масло на Фордіку і вже вдруге чую «ти часом не помиляєшся, точно 5w20?”


Наборчик дівчачих забаганок іноді виглядає так 😅


З одного боку приємно, коли приділяють увагу, бо ти дівчина, а з іншого - мене підбішує, що дивляться, як на тупеньку😏

Навчилася вже за ці роки коротким відповідям, у даному випадку це було просто фото кришки з маркуванням. І vin кодом для фільтрів😁


Жовтим по чорному написано. Дай те, що треба, не фантазуй 😏


Все зібрали і навіть закинули по дорозі на СТО, де мали міняти. За це вдячна, бо люди знають, що я фігаро тут фігаро там і постійно не встигаю. 
Приїхала на заміну, ще там вислухала про те, що це не масло, а вода, мовчки покурила і кажу «ну, шо коли воду заллєте?» Почекала десь півгодини, заїхала на яму і стала чекати, доки злиють стару воду і заллють рафіновану😂


Малий також чекав з нетерпінням на свіжачок 🤭 підглядав))


Дійсно, текло те масло, як водичка, але ж Фоксіка мого все влаштовує, навіщо імпровізувати.


Олейна рафінована, кажуть файно жарить не димить, сотейник не портиться, ужарка мінімальна якщо посуд не старий 😂👌


Авто не старе, гарно працює і я не бачу сенсу «підсажувати» на щось інше. 
Звичайно зробила гарних фоточок улюбленої мордашки, а як же без них 🤭


Червоний то любоФФ ❤️


Скоро буде рік, як я власниця цього Злюки і до цих пір обертаюсь, щоб перед уходом знову глянути на свого красунчика 🥰


Підкапотку би помити… але щось я очкую, може сама трохи повитираю видимі забруднення якось, коли манікюр буде старий, щоб не шкода спортити було 😁


Питання, з цікавості, до всіх: як часто ви міняєте масло в авто, яке маркування використовуєте і чи «підсажували» авто на інше і навіщо? 


Ціна питання 2390 UAH, Пробіг 145000 км.
Опубліковано: 01 квітня 15:09
78 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Volkswagen Arteon
масло кожні 7-8 тис пробігу, ну і всі допуски лише згідно VIN маю 0-W30
1
04 жовтня 13:31
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
На мене теж часто дивляться, як на імбіцила, тому take it easy.
1
09 квітня 14:01
раз на 15 тис - всьо чітко по регламенту. 5E-30 )
03 квітня 19:41
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Kyivfan
раз на 15 тис - всьо чітко по регламенту. 5E-30 )
Kyivfan, ого раз на 15тис?🫣
03 квітня 19:55
Mari
Kyivfan, ого раз на 15тис?🫣
Mari, так... можна довго сперечатись щодо цього. В Європі наприклад на моє авто регламент раз на 30 тисяч.
Моя особиста думка - маркетологи постарались, розвели людей щоб ті змінювали мастило якумога частіше ..раз на 10..чи навіть раз на 7-8 тис. (звичайно..це ж гроші..доходи)

Змінюйте за регламентом, плюс лийте нормальне мастило - в коментарях звучало Мотуль - відмінне мастило, дороге, але багато підробок. Але є й мінус - допуск..чи підходить по допуску на твоє авто - треба дивитись..

95 тис на попередній машині, майже 80 тис на поточній - зміна по регламенту масла і з двигуном все чудово. Не вірте маркетологам )
03 квітня 20:03
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Kyivfan
Mari, так... можна довго сперечатись щодо цього. В Європі наприклад на моє авто регламент раз на 30 тисяч.Моя особиста думка - маркетологи постарались, розвели людей щоб ті змінювали мастило якумога частіше ..раз на 10..чи навіть раз на 7-8 тис. (звичайно..це ж гроші..доходи)Змінюйте за регламентом, плюс лийте нормальне мастило - в коментарях звучало Мотуль - відмінне мастило, дороге, але багато підробок. Але є й мінус - допуск..чи підходить по допуску на твоє авто - треба дивитись..95 тис на попередній машині, майже 80 тис на поточній - зміна по регламенту масла і з двигуном все чудово. Не вірте маркетологам )
Kyivfan, кожен сам обирає))
Це як виробник Форд заявляє, що срок служби мастила в роботизованій коробці на весь термін, але з такими регламентами, якраз вже потім викидати все разом на смітник! Заміна масла вчасна там також потрібна і на зчепленні люди і по 200тис викатують, а з рідним маслом від виробника то на 60т. Тому сперечатися не буду, але масло кожен сам вирішує міняти чи ні))
03 квітня 20:12
Я їжджу на Opel Kadett E
Мыли двигатель и под капотное пространство. На mercedes, audi, tоyotа. Все продуваются после мойки с компрессора. Ни чего страшного быть не должно. Дома сам мыл, на своих машинах. Все было нормально.
1
03 квітня 00:56
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
TeamOpel
Мыли двигатель и под капотное пространство. На mercedes, audi, tоyotа. Все продуваются после мойки с компрессора. Ни чего страшного быть не должно. Дома сам мыл, на своих машинах. Все было нормально.
komа, мені попереднє також мили , там ремінь грм все розкидав бо саме на нього текло масло…. А це щось не знаю, можливо наважусь пізніше)
1
03 квітня 19:57
Я їжджу на Opel Kadett E
Mari
komа, мені попереднє також мили , там ремінь грм все розкидав бо саме на нього текло масло…. А це щось не знаю, можливо наважусь пізніше)
Mari, вообще мойки не несут ответственность. Но возможно есть те которые могут поручиться за свою работу. Лучше обращаться туда где есть реальные отзывы.
03 квітня 23:34
по заміні:
трасса - 12000
змішаний - 10000
місто - 8000
На старіння масла впливають в першу чергу мотогодини а не пробіг, тож потрібно враховувати умови експлуатації.

По вибору масла, я б напівсинтетику все таки не заливав, а Syntetic Blend це саме напів, а не повна. Форд масло не виробляє, і в оригінальних каністрах все таки масло якогось виробника. В Моторкрафта кажуть що це Кастрол.

Я заливаю Моторкрафт повна синтетика, але щось хочу спробувати Мотюль.... Завтра приїжає, спробую залити в Фюжа.
Твій Дюратек меньш вибагливий ніж мої Екобусти, тож я маю підходити до вибора масла більш прискіпливо.
1
02 квітня 20:34
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
мінятиму 1 раз\рік, бо до 8000 км пробігу мені ще ой як далеко :)
скоріш за все буду лити, як і перший раз, Ford Motorcraft A5 5W-30 (синтетика)

чомусь не побачив на фото фільтр салону (зазвичай його також потрібно міняти разом з усим цим, щоб не забути )))
1
02 квітня 11:18
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ukrvas
мінятиму 1 раз\рік, бо до 8000 км пробігу мені ще ой як далеко :)скоріш за все буду лити, як і перший раз, Ford Motorcraft A5 5W-30 (синтетика)чомусь не побачив на фото фільтр салону (зазвичай його також потрібно міняти разом з усим цим, щоб не забути )))
ukrvas, про фільтр салону, коли після покупки міняла масла, забула. Потім десь через півроку мене бамкнуло і я про нього згадала. Поміняла, доречі той був нормальний, видно за авто доглядали) тому на цю заміну було ще рано його міняти, то не чіпала))
Він від сили 4тисячі тільки як поміняний)
1
02 квітня 13:33
Я їжджу на Daewoo Lanos
В мене по регламенту,1 раз у 8 тисяч, так як жвиг старенький 10w-40, а от фірму обрав Liqui Moly MoS2 ,воно з присадкою для дбання про двигун))))Іноді міняю навіть раніше)
1
02 квітня 01:07
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Fragnatik
В мене по регламенту,1 раз у 8 тисяч, так як жвиг старенький 10w-40, а от фірму обрав Liqui Moly MoS2 ,воно з присадкою для дбання про двигун))))Іноді міняю навіть раніше)
Fragnatik, о, у мене таке було в черіку, працював хорошо памʼятаю ☺️
8т якраз, +/- як всі стараються міняти. 🤝👍
Дякую за відповідь ))
1
02 квітня 10:16
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Доречі.. В європейських версіях для двигуна 2.0 рекомендують Моторне мастило - 5W-20 з допуском WSS-M2C948-B У МОТЮЛЯ є саме таке.. :)
1
01 квітня 23:09
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
NY
Доречі.. В європейських версіях для двигуна 2.0 рекомендують Моторне мастило - 5W-20 з допуском WSS-M2C948-B У МОТЮЛЯ є саме таке.. :)
NY, я беру фордовське, а там або мотюль або мотокрафт. Обидва підходять, має бути норм))
Поки політ нормальний))
Свій допуск не памʼятаю, але америкосам також, здається, підходить)
1
01 квітня 23:18
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Mari
NY, я беру фордовське, а там або мотюль або мотокрафт. Обидва підходять, має бути норм))Поки політ нормальний)) Свій допуск не памʼятаю, але америкосам також, здається, підходить)
Mari, Мені МОТЮЛЬ більш подобається.. Якщо порівнювати з Моторкрафтом (для Моторкрафта мастило виготовляє КЕНДЛ..).. Хоча ні не так.. Моєму двигуну більш подобається МОТЮЛЬ.. :)
1
01 квітня 23:21
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
NY
Mari, Мені МОТЮЛЬ більш подобається.. Якщо порівнювати з Моторкрафтом (для Моторкрафта мастило виготовляє КЕНДЛ..).. Хоча ні не так.. Моєму двигуну більш подобається МОТЮЛЬ.. :)
NY, от запамʼятаю добре це, саме звикла до автомобіля і навчилась саме його слухати (бо після тазіка мені все космос було) а тепер адекватніше оцінюю і наступного разу спробую мотюль, раді цікавості))) дякую за відгук,від такого самого фордовода як і я, за це масло 🤝🤝👌
1
01 квітня 23:24
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
NY
Mari, Ще по фільтрам для мастила є така думка що Є МАНН та всі інші фільтра.. :) :) :) Доречі фордівські фільтра FL910S для Форд виготовляє МАНН, тому ман це як оригінал.. :)
NY, так так, до цього записа повернуся ще однозначно, коли прийде наступна заміна масла))) занотувала 👍❤️
Дуже вдячна))🤝
2
01 квітня 23:36
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Свіже мастило це здоровий двигун.. :) З нашими зимами можливо заливати 5W20 ніякої різниці з 0-20 не буде.. :)
2
01 квітня 22:58
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
NY
Свіже мастило це здоровий двигун.. :) З нашими зимами можливо заливати 5W20 ніякої різниці з 0-20 не буде.. :)
NY, ну у групі всі одноголосно стверджують, те що на кришці написано те і лий)) авто динамічне, двигун працює, як годинник. Правда трохи вібрація є, але то або особливіть (бо ричить він на холодну, як мустанг на мінімалках, сусіди думають взагалі, що у мене дизель😂) або подушки двигуна треба глянути, хз…
Вже вивчила про ці маркіровки все, то знаю, що ті цифри означають) кажуть: не заважай техніці працювати, от вирішила і не заважати. Можливо потім щось інше підбереться)) ото іншому власнику історія буде колись про малого 😂
На літо, кажуть, 5w30 краще, але мені і з цим норм)) побачимо)
1
01 квітня 23:07
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Mari
NY, ну у групі всі одноголосно стверджують, те що на кришці написано те і лий)) авто динамічне, двигун працює, як годинник. Правда трохи вібрація є, але то або особливіть (бо ричить він на холодну, як мустанг на мінімалках, сусіди думають взагалі, що у мене дизель😂) або подушки двигуна треба глянути, хз… Вже вивчила про ці маркіровки все, то знаю, що ті цифри означають) кажуть: не заважай техніці працювати, от вирішила і не заважати. Можливо потім щось інше підбереться)) ото іншому власнику історія буде колись про малого 😂На літо, кажуть, 5w30 краще, але мені і з цим норм)) побачимо)
Mari, Краще для двигуна те що на кришці написано!! Але.. 5-20 та 0-20 то ОднаковІ мастила в них тільки різниця в тому що 0-20 застигає на більш низьких температурах наприклад 35 та нижче.. У нас таких холодів нема.. Для того щоб мастило не замерзло, у 0-20 заливають, коли виготовляють, більше присадок щоб не замерзало, а ці присадки відкладаються у двигуні червоним лаком.. ТОМУ якщо нема необхідності та сильних морозів краще 0-20 замінити на 5-20. В'я́зкість цих мастил однакова, тому двигун навіть і не помітить заміну:)
3
01 квітня 23:17
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Mari
NY, тобто моє 5w20 якраз таки хороший варіант)Дякую, тепер спокійна 😇
Mari, 5W20 Саме те!! Але наступним разом краще вибрати не Сінтетік Бленд а Фул Сінтетік.. :). Сінтетік бленд це по типу полусінтетіка, Фул Сінтетік це по типу сінтетичне (3 група Гідрокрекінг)
4
01 квітня 23:28
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
NY
Mari, 5W20 Саме те!! Але наступним разом краще вибрати не Сінтетік Бленд а Фул Сінтетік.. :). Сінтетік бленд це по типу полусінтетіка, Фул Сінтетік це по типу сінтетичне (3 група Гідрокрекінг)
NY, боже, як все складно, але я швидко усвоюю інфу тому тепер і в цьому вже більш обізнана 😎
В попереднє авто все лилось просто, на майстерні знали я геть туди не лізла)) а тут ні, тут я не дам добро щось імпровізувати 🫣
1
01 квітня 23:39
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Mari
NY, боже, як все складно, але я швидко усвоюю інфу тому тепер і в цьому вже більш обізнана 😎В попереднє авто все лилось просто, на майстерні знали я геть туди не лізла)) а тут ні, тут я не дам добро щось імпровізувати 🫣
Mari, Раніше майстри були майстрами.. Зараз щось сталося і знайти нормальних це цілий квест.. Заїхав на СТО щоб замінити стойку стабілізатора, так майстер без підказок не зміг зробити.. :)
2
01 квітня 23:44
При городской эксплуатации и не частых выездах на трассу 5000 км потолок
1
01 квітня 21:28
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
digree
При городской эксплуатации и не частых выездах на трассу 5000 км потолок
digree, о, саму мінімальну цифру побачила)) дякую 🤗
3
01 квітня 21:32
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Mari
digree, о, саму мінімальну цифру побачила)) дякую 🤗
Mari, ви ще моїх цифр пробігу за рік не бачили))) десь через місяць буде перший рік, буде заміна оливи...
1
02 квітня 10:59
Я на Фієсті, де їзда по місту то 90% стараюся кожні 7-8 тисяч. А от на Ауді пробіги 80% це траса, то около 8-10. Так швидко ті кілометри набігають... Недавно глянув на карточку, а то вже пора міняти)))
2
01 квітня 20:15
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Vasil8
Я на Фієсті, де їзда по місту то 90% стараюся кожні 7-8 тисяч. А от на Ауді пробіги 80% це траса, то около 8-10. Так швидко ті кілометри набігають... Недавно глянув на карточку, а то вже пора міняти)))
Vasil8, ну мотогодини тут виходять рівні, я то трохи затягнула, бо по місту вийшло десь 70% пробігу, трошки забагато, але наступного разу виправлюсь, думаю не стоашно…
дякую за інформацію 🤝🤗
1
01 квітня 20:50
В мене мій фордика,мій ровесник майже...тому л'ю 10w40. Теж в районі 7-8 тис. Буде друга заміна від коли придбав. Спочатку було Elf 10w40 700 evolution, а зараз буде Castrol 10w40 magnetic
1
01 квітня 17:14
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
AndreDeLux25DX
В мене мій фордика,мій ровесник майже...тому л'ю 10w40. Теж в районі 7-8 тис. Буде друга заміна від коли придбав. Спочатку було Elf 10w40 700 evolution, а зараз буде Castrol 10w40 magnetic
AndreDeLux25DX, коли двигун вже побігав то вище показники, вірно? там і вʼязкість вже більша виходить, у вас точно вже по заводу не прийме масло. Але приємно чути, фордік в таких роках і такий файний 🔥😎
1
01 квітня 17:50
Vasil8
Mari, та там по книжці було певно 10в40))
Vasil8, по книжці має бути 5w30 чи 5w40. В мене двигун 16 клапанний. Такий же ставились на перші Фокуси. Але роки і пробіг беруть своє і в'язкість потрібно підвищувати
1
01 квітня 19:44
Я їжджу на Volvo XC60 (1G), Volvo V60 (1G)
Пробіг Фордіка позволяє лити 5w20, хороший вибір!. Мені на сервісі підібрали 5w30, теж стараюсь міняти кожні 8тис, але цього разу напевно дотягну трошки дальше, оскільки масло не таке й старе заміна була в серпні і вже 7.500тис!.
2
01 квітня 17:04
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
AndV
Пробіг Фордіка позволяє лити 5w20, хороший вибір!. Мені на сервісі підібрали 5w30, теж стараюсь міняти кожні 8тис, але цього разу напевно дотягну трошки дальше, оскільки масло не таке й старе заміна була в серпні і вже 7.500тис!.
AndV, дякую за відповідь 🤗
Поки так по пробігу, а далі побачимо))
думаю , що біля 8т-8,5т норм, хоча у мене на 9т зливалось достатньо чистеньке ще. Бо вже накрутила себе, що перекатала і зараз прям за мою прострочку мазута потече 😅
2
01 квітня 17:46
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
AndV
Mari, ну це ж не дизельний мотор!, тому масло чорним не буде зливатись!
AndV, а, ой 😅🤭🤭🤭 ну психологічна штука вийшла))
2
01 квітня 18:09
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
APTICT
Mari, чисте бо є газ,ніва на газу їздить,то яке залили таке й злили,колір майже не міняє
APTICT, а я газом майже не користуюся, лише за містом. У мене тут вийде заміна фільтрів раз на дві заміни масла, бо там від сиди 2500 на газу накатано….🫣
Ти ж в курсі, я любитель динамічної їзди, а газ тієї динаміки не дає🥰
2
01 квітня 23:19
👀🔥
Раз на 8к, motul 5w20 specific 948b
3
01 квітня 16:27
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ramon453
👀🔥Раз на 8к, motul 5w20 specific 948b
ramon453, я також обирала між мотюлем і мотокрафтом, то там думки розбігаються. Тому вже його так і обираю, але спробувала б на наступний раз мотюль. Дякую за відповідь 🤗
2
01 квітня 17:41
Mari
ramon453, я також обирала між мотюлем і мотокрафтом, то там думки розбігаються. Тому вже його так і обираю, але спробувала б на наступний раз мотюль. Дякую за відповідь 🤗
Mari, мені motorcraft заливали на офіційному дилері)
Ну хз, шо то масло, шо то масло 😁
Просто в мого механіка motul, тому і він)
1
01 квітня 18:23
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ramon453
Mari, мені motorcraft заливали на офіційному дилері) Ну хз, шо то масло, шо то масло 😁Просто в мого механіка motul, тому і він)
amon453, головне щоб оригінал був і допуски чітко, обидва фордовські, масло тай масло, дійсно 😅 пайдьоть))
2
01 квітня 20:29
Без коліс :(
А на рахунок заміни,то теж раз в 8тис.км або раз в рік!
3
01 квітня 15:59
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ANSEN
А на рахунок заміни,то теж раз в 8тис.км або раз в рік!
ANSEN, от і я так думала, що навесні зміню, а тут якраз два в одному все зійшлося. Останнім часом також багато не накатую, так як всі напевно, у кого авто не робоча конячка, а просто поповозка 🙂
Дякую за відповідь 🤗
3
01 квітня 17:38
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ANSEN
Mari, Це нормальний пробіг по місту!От я перевершив всі рекорди!За 5 років накатав 18 тис км😁😁
ANSEN, ого, зовсім скромно дійсно рекорди🫣🤭
У мене було приблизно так в гстанні 3роки з черіком. Там 14т було ))
А тут це не тільки місто вийшло, десь 2500 траса)) по місту короткі маршрути, дуже)
2
01 квітня 17:55
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ANSEN
Mari,Сучасні авто хочуть траси!Їзда по місту добиває двигун,особливо дизель!
ANSEN, так, згодна повністю) у мене авто після траси оживає, потім натішитись не можу. А по місту равликом бідне тільки мучиться 🫣
3
01 квітня 18:46
Без коліс :(
DePonte
ANSEN, И, что за машинку Вы от нас скрываете?
DePonte, Покищо секрет!😉
2
01 квітня 18:10
Без коліс :(
DePonte
ANSEN, И, что за машинку Вы от нас скрываете?
DePonte, Але можу відкрити модель!🫣
2
01 квітня 18:24
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ANSEN
DePonte, Але можу відкрити модель!🫣
ANSEN, так так тут всім цікаво, вже давно в інтризі тримаєте))😇
3
01 квітня 18:47
Без коліс :(
Mari
ANSEN, так так тут всім цікаво, вже давно в інтризі тримаєте))😇
Mari, Нє нє нє!То інтрига має бути😉😜😁
1
01 квітня 18:56
Я їжджу на Chery Tiggo 2
ANSEN
DePonte, SEAL
ANSEN, SEAL U?
2
01 квітня 18:38
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
DePonte
Mari, Весной самое правильно менять, за зиму масло сильнее портиться из-за большей разницы температур.
DePonte, дякую) буду знати, добре якраз співпало в цьому сезоні ☺️
2
01 квітня 18:49
Я їжджу на Chery Tiggo 2
Mari
DePonte, дякую) буду знати, добре якраз співпало в цьому сезоні ☺️
Mari, Я сам в этом году первый раз менял масло весной! Тиггра легче бежит!
1
01 квітня 18:53
Без коліс :(
То є НАЙС!👍
Правильний підхід до обслуговування авто!
Молодчинка!👍👍👍👍👍
3
01 квітня 15:58
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ANSEN
То є НАЙС!👍Правильний підхід до обслуговування авто!Молодчинка!👍👍👍👍👍
ANSEN, дякую ☺️
Дешевше буде вірно обслужити, ніж потім розгрібати. Ми люди не багаті, тому економити не варіант 😇
2
01 квітня 17:36
В моєму випадку, міняю раз в рік, так як за рік не накатую навіть і 5тис.Да і час зараз такий в нас не для поїздок. Заливаю Оригінал 0-w30 (пробіг 160тис)VAG. - поки, а далі буде видно.
2
01 квітня 15:24
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Bogdan...
В моєму випадку, міняю раз в рік, так як за рік не накатую навіть і 5тис.Да і час зараз такий в нас не для поїздок. Заливаю Оригінал 0-w30 (пробіг 160тис)VAG. - поки, а далі буде видно.
Bogdan..., ну я також думаю, що трохи пізніше переходити на інше, але то коли дійсно вже двигун трохи помотається життям. Дякую за відповідь 🤝
1
01 квітня 17:35
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Це згадав, як міняв робочу рідину в варіаторі. Вивчив оригінальний мануал по заміні на пам'ять, замінив рідину та поїхав прогріти варіатора, бо рівень перевіряється на гарячу і працюючому двигуні. Ну і вибрав рівну площадку десь в ебенях, де немає людей, став, перевірив, трохи не вистачає. Дістав каністру і доливаю. Тут за спиною: " Що ви робите, треба на заглушеному двигуні рівень перевіряти". Я трохи каністру з рук не впустив.
5
01 квітня 15:24
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
У мене все як книжка пише по Хонді, раніше 0w20, заре пробіг 218000 то вже 5W30, але все в допусках і тільки масло Хонда. Заміна 7500-8000 км
2
01 квітня 15:14
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
alah
У мене все як книжка пише по Хонді, раніше 0w20, заре пробіг 218000 то вже 5W30, але все в допусках і тільки масло Хонда. Заміна 7500-8000 км
alah, і я за 8т і не більше, хоча дехто і по 10 катає, але то багатенько… а після якого пробігу змінили маркування? У мене 145, казали що ще так і лити)
2
01 квітня 15:18