Dodge Challenger (ANEMOIA)

Лагідна лють Flow FX

Я їжджу на Dodge Challenger
Одеса, Україна

Колись давно за часів мого володіння чотирициліндровими автівками та мрій про V8, я вважав, що "вісімка" апріорі не може звучати погано. Декілька років та десяток вихлопних систем на трьох HEMI та Modular V8 потому я дійшов до двох висновків:

1) отримати ідеальний для себе звук "вісімки" доволі складно

2) найкращий сетап серед всіх, що у мене були, - це остання ітерація вихлопу 300С після встановлення мафлерів Magnaflow.

SLP, Borla, FRPP, Flowmaster, JBA, Magnaflow, китайське бозна що та гаражний кастом, Y, H, X пайпи, катаути, терндауни, бічні виходи, насадки різної довжини та з різними кутами зрізу, з катами та без, з полум'ягасниками та без, з резонаторами та straight pipe... Але ж саме крайслерівський нашитий HEMI з hi flow катами, без задніх резонаторів звучав саме так, як я хотів - низькочастотне м'яке буркотіння з "вологим" хрипінням, без жодного резонансу та дребізку, гучне ззовні, водночас дуже комфортне зсередини. На жаль цей лайновідос на праску - єдине нагадування про той шедевр:

В Челенджері дещо зробили до мене, але... краще б не робили. 

Про виправлення жахливої американської роботи з видалення резонаторів я вже писав тут. Тоді з'ясувалось, що замість середніх мафлерів встановлені якісь noname камерні глушники, що звучать доволі непогано, але викликають дуже неприємний резонанс на середніх обертах. Їхати швидко та агресивно не є проблемою, але котитися в передпенсійному режимі, коли ревіння вихлопу перетворюється на надокучливе гудіння, було майже нестерпно. 

Виходячи з того, що кожній автівці пасує свій вихлоп, я вирішив встановлювати набивні "прямотоки" Magnaflow, адже попри те, що Мустангу дуже пасували ортодоксальні 44-ті Flowmaster,  Challenger - зовсім не Mustang. Вал знизу, інша форма колекторів, інший порядок роботи циліндрів та конфігурація вихлопу. До того ж і характер автівки, як такої, дещо відрізняється.

Втім просто купити пару Magnaflow - не мій варіант, бо такі часи, що кожну копійку треба рахувати. Але на щастя ці конкуруючі протягом півсторіччя фірми врешті зробили копії вихлопних систем своїх суперників. "Щоб перемогти Флоумастер, треба стати Флоумастером" - вирішили в Мегнафлоу і створили свій камерний Rumble muffler. Так само вчинили і інженери Flowmaster.

Отже, серія "бавовняних" овалів FlowFX являє собою точну копію класичних Magnaflow, але за вдвічі меншою ціною. 

Днями два овали з бічним 2,5" входом та центральним 2,5"  виходом (або навпаки за бажанням) прийшли до мене з материнського сайту Holley, і я рушив до сервісу Katalizatoroff. 

Відтепер кастомний вихлоп Челіка з видаленими резонаторами майже цілком повторює cat-back систему Flowmaster FlowFX 717830...

...за винятком того, що замість верхового X-pipe у мене встановлений низовий H-pipe.

Суперкарівський звук на високих обертах - як на мене, не те, що треба Доджу з ретромотивами в оздобленні. Тож за цей мод я дотепер вдячний американському власнику Челенджера.

Поміж тим, в цілому вплив X або H кросоверів на звук та продуктивність не можна недооцінювати. Навіть на славнозвісному LS двигуні, де вплив кросоверів найменший, відбувається згоряння в двох циліндрах одної голови поспіль. Це призводить до перетворення двох пульсів вихлопу на один довгий, а в фордівських "вісімках" та HEMI це відбувається вдвічі частіше, адже в 3gen HEMI послідовно працюють циліндри 4 та 2 лівої голови та 5,6 правої. Отже кросовер на вихлопі для розподілення газів між трубами - must have! 

Можна ще довго балакати про вплив діаметру тракту, переваг "хедерів" над звичайними колекторами, ефект від збереження тепла всередині тракту задля прискорення швидкості викиду газів тощо. Для мене звісно це все не актуально, бо за мету я маю отримати той звук, який найближчим часом не набридне. Все решта - другорядне.

Тим не менш, попри те, що покращення продуктивності, якщо і буде, то лише на межі похибки, я все ж таки сподіваюсь отримати бонусом і невеличке зменшення спротиву вихлопної системи. Адже straight through глушники найбільш наближені до прямої труби, що, в свою чергу, є найбільш ефективним варіантом щодо продуктивності. Best backpressure = no backpressure.

Отже, на перший погляд завдання було не з легких: зберегти агресивне звучання зовні, знизити його тон, прибрати резонанс та підвищити рівень комфорту всередині. І все це вдалось!

Навколо автівки стало значно тихіше, бо ніщо не резонує та не дзеренчить, при тому з самих труб лунає низький м'який growl, що попри те, що трошки тихіший, все ж пробирає. А всередині... Це просто день та ніч! До своєї  майстерні вперше їхав з закритим вікном і насолоджувався комфортом, музикою та м'яким басом десь ззаду. Кайф!

Звісно, з катами вихлоп трошки менш агресивний ніж той, що був на Крайслері, але ж нехай Грета трошки порадіє, адже я їй ніколи такого шансу не надавав:

Втім, краще один раз почути. Гудіння дуже добре чути на восьмій секунді. Як зійде це коричневе лайно з доріг, фільмуватиму щось більш інформативне, однак допоки що маємо, те маємо. 




Ціна питання 195 USD, Пробіг 81300 км.
Опубліковано: 13 січня 13:56
45 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
Звук, що у крайслера, що у челіка вийшов чисто магнафловівський. Його ні з чим не сплутати)) Ну бо може то я так до цього звуку звик за 10 років. Єдине, що бісить мене в моїй конфігурації вихлопа, це оцей момент резонансу в районі 1800 обертів. Суббас під навантаженням такий, що аж череп резонує. Але як прибрати - поки не знаю. Ну, вірніше, знаю, треба прорахувати і зварити кастомний резонатор, який прибере це жахіття. Але я ніяк до цього не дійду.
2
16 січня 16:44
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
LOWERANDWIDER
EvilFrees, а у тебе один овальний мафлер ззаду?
LOWERANDWIDER, кати + штатний резонатор + банка
16 січня 17:01
Я їжджу на Dodge Challenger
EvilFrees
LOWERANDWIDER, кати + штатний резонатор + банка
EvilFrees, мені здається, що їй просто об'єму бракує.
1
16 січня 17:04
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
LOWERANDWIDER
EvilFrees, мені здається, що їй просто об'єму бракує.
LOWERANDWIDER, об'єму бракує кому? Банці чи машині? Якщо банці - то дивно, бо вона наче спеціально під 39ку. Якщо машині, то згоден. 6.5 літрів було б сильно краще, ніж 4.4 :)
1
16 січня 23:27
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
LOWERANDWIDER
EvilFrees, мені здається, що їй просто об'єму бракує.
LOWERANDWIDER, однозначно! Мені взагалі здається, що для маффлерів такої конструкції багато об'єму не буває. А от від нестачі об'єму якраз і проявляється неприємний резонанс на низах. На моїх старих саморобних маффлерах він теж був присутній, але майже невідчутний і абсолютно комфортно переносився. В порівнянні з тим злом, яке є зараз, взагалі все було ідеально.
17 січня 18:46
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
LOWERANDWIDER
EvilFrees, а у тебе один овальний мафлер ззаду?
LOWERANDWIDER, тут є відоси, як звучить на холосту і під час руху - і навіть можна почути оцес суб бас в салоні https://driver.top/exp/108414
1
16 січня 17:03
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
MEDVEDc4
EvilFrees, треба прибрати кати і резонатор, та розвести трасу ззаду, як було у M5. Ну і ще один маффлер поставити. Думаю це дуже позитивно вплине на звук і комфорт у салоні, ще й естетично суттєво покращить сприйняття автівки.
MEDVEDc4, я прибирав кати і резонатор. Від цього моторошного реву молоко скисало прямо в коровах, коли я в тягнучці через село їхав. Ні, дякую. З катами і резонатором це хоч якось терпіти можна) Про розділений вихлопя давно думаю, але на відміну від М5 в мене є запаска в багажнику. І щоб розвести вихлоп на 2 банки треба добряче переварювати жопу. Поки що все ще шкода кузов.
1
17 січня 21:10
Щикарно!
1
15 січня 13:50
Я їжджу на Dodge Challenger
Alehandros
Щикарно!
Alehandros, дякую. Мені теж подобається. Кожного дня все більше.
1
15 січня 13:52
Я, мабуть, ніколи через це не пересяду на електричку. Не уявляю як можна їздити без цього сочного бу бу бу.
Звук бомбей!!!!
4
14 січня 22:23
Я їжджу на Dodge Challenger
TipiTip
Я, мабуть, ніколи через це не пересяду на електричку. Не уявляю як можна їздити без цього сочного бу бу бу. Звук бомбей!!!!
Voltron, електричка, як мікрохвильова піч - швидко та зручно. Втім, невже хтось хоче бургер з мікрохвильовки?
5
15 січня 01:33
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
LOWERANDWIDER
Voltron, електричка, як мікрохвильова піч - швидко та зручно. Втім, невже хтось хоче бургер з мікрохвильовки?
LOWERANDWIDER, в місті можливо так. Але я мабуть ніколи не забуду вираз обличчя вуйка на Model Y з Чернівецькими номерами, повз якого я пролетів на трасі на підʼїзді до Салонік. Priceless.
2
15 січня 11:16
Я їжджу на Dodge Challenger
MEDVEDc4
LOWERANDWIDER, в місті можливо так. Але я мабуть ніколи не забуду вираз обличчя вуйка на Model Y з Чернівецькими номерами, повз якого я пролетів на трасі на підʼїзді до Салонік. Priceless.
MEDVEDc4, звісно. Людина собі в своєму розумному будинку сою гріє, чекає на "дінь-дінь", а тут ти зі своїм грилем канцерогени йому у вікно "н-на-нахуй!". І ще краплі гарячого жиру на роговиці.
5
15 січня 11:54
Я їжджу на Dodge Challenger
TipiTip
LOWERANDWIDER, той випадок, коли не вистачає емоджі в реакціях. Ору в голосіну!!!
Voltron, я там в тексті мем додав з цього приводу. Навмисно його зберіг на цей випадок, але забув додати.
16 січня 13:20
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
У, шайтан, оце звук! Варік з FlowFX звучить супер, немає зайвого булькотіння.
Крутяк!
Жаль, шо в лачику мало місця для такого серця, та і підвіска ее витримає додаткової маси...
Доведеться купляти челіка... 😁
3
14 січня 17:54
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
LOWERANDWIDER
RusLanCk, булькотіння зайвим не буває ))
LOWERANDWIDER, згоден. Але мрія про американський масл-кар поки в дальньому кутку... 😭
14 січня 18:06
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Читаю я текст і слухаю відео з цього запису, сидячи у своєму чотирьох циліндровому 2л пакеті соку😅
4
13 січня 16:57
Я їжджу на BMW X3 (F25)
MEDVEDc4
oleh_o, ніколи не пізно зробити дурницю 😀
MEDVEDc4, Купити електро авто?))
4
13 січня 17:24
Я їжджу на Dodge Challenger
oleh_o
MEDVEDc4, Купити електро авто?))
oleh_o, а мєс'є знається на збоченнях.
2
13 січня 17:25
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
oleh_o
MEDVEDc4, Купити електро авто?))
oleh_o, це навпаки було б розцінено більшістю, як розумний та виважений крок 😂
2
13 січня 18:29
oleh_o
MEDVEDc4, Купити електро авто?))
oleh_o, я якось бачив, як ставлять величезні динаміки під авто, там і гучність і «ревіння» можна налаштувати)
Можна навіть на електрокар встановити😃
1
13 січня 18:29
Я їжджу на BMW X3 (F25)
TonySh
oleh_o, я якось бачив, як ставлять величезні динаміки під авто, там і гучність і «ревіння» можна налаштувати)Можна навіть на електрокар встановити😃
TonySh, Зараз у кожному "зарядженому" німецькому авто: М, РС, АМГ є підзвучка двигуна з динаміків і фейкові вихлопні труби)
1
13 січня 18:33
oleh_o
TonySh, Зараз у кожному "зарядженому" німецькому авто: М, РС, АМГ є підзвучка двигуна з динаміків і фейкові вихлопні труби)
oleh_o, з динаміків в салоні - то одне. Одного разу на сервісі бачив допрацьований брабусом дизельний 292 гле, де встановлений динамік в районі заднього дифузору, то зовсім інше) звук просто 🤢🤮
1
13 січня 18:37
Відчутно чутно різницю - зник надокучливий середньочастотний "гул"!
Молодець!
А все це завдяки твоїй успішній музичній освіті!
1
13 січня 15:24
Я їжджу на Dodge Challenger
Garyk
Відчутно чутно різницю - зник надокучливий середньочастотний "гул"!Молодець!А все це завдяки твоїй успішній музичній освіті!
Garyk, та я вже навіть їздити ним не хотів. З відкритим вікном холодно, швидко неможливо через тупнів навколо, а з зачиненим та повільно було просто нестерпно. Навіть музику не чув на прогріві.
2
13 січня 15:38
Я їжджу на Dodge Challenger
MEDVEDc4
LOWERANDWIDER, у мене зараз саме так 😁
MEDVEDc4, у тебе через ревіння, у мене через гудіння. Feel the difference. Якщо в тебе теж гудіння, то щиро співчуваю.
1
13 січня 17:26
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
LOWERANDWIDER
MEDVEDc4, у тебе через ревіння, у мене через гудіння. Feel the difference. Якщо в тебе теж гудіння, то щиро співчуваю.
LOWERANDWIDER, у мене через низькочастотний гул. Я прямо відчуваю, як гази бʼються головою об ті перегородки у мафлерах.
2
13 січня 18:13
Крутий підхід
Відео, мабуть, не передає всієї картини, проте і так звучить круто!

Теж би хотів, щоб мій вевісім зазвучав по іншому, проте боюсь, що в салоні їзда стане неможливою. З салону гарно чути звук двигуна, ззовні робить відносно тихо, вихлоп гасить всі посторонні шуми та муркотіння того звіра)
13 січня 14:57
Я їжджу на Dodge Challenger
TonySh
Крутий підхідВідео, мабуть, не передає всієї картини, проте і так звучить круто!Теж би хотів, щоб мій вевісім зазвучав по іншому, проте боюсь, що в салоні їзда стане неможливою. З салону гарно чути звук двигуна, ззовні робить відносно тихо, вихлоп гасить всі посторонні шуми та муркотіння того звіра)
TonySh, Мерседеси звучать прекрасно! Зайвого шуму всередині не треба лякатися. Там багато способів зробити красиво без суттєвої втрати комфорту. Який конфіг стокового вихлопу у тебе? Я не пам'ятаю. Теж мафлери в межах бази та резонатори поза бампером?
1
13 січня 15:02
Я їжджу на Dodge Challenger
TonySh
LOWERANDWIDER, та я не шарю по конфігах)Все сток стоїть)
TonySh, у тебе начебто навпаки: резонатори всередині, мафлери наприкінці тракту. Ось середні резонатори можна сміливо видаляти і додати X-pipe. Це буде недорого та ефективно.
2
13 січня 15:15
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Твій папєрєднік насправді мав хороші наміри. Тачку занизив правильно, H-pipe встановив, ще й rumble додав. Просто йому не пощастило з виконавцями, мабуть.
А стосовно backpressure - я точно памʼятаю, що після заміни прямих банок на камерні одразу відчув по педалі газу і дрону сильний супротив випускних газів. Після заміни валів ситуація значно погіршилась, і їхати спокійно вкрай важко, а валити вічно неможливо. Але дружина радіє, донька ніби теж, тож я поки вичікую. Ну а у тебе все стало набагато краще, ніж було. Чекаю тепер на Магнуми.
3
13 січня 14:36
Я їжджу на Dodge Challenger
MEDVEDc4
Твій папєрєднік насправді мав хороші наміри. Тачку занизив правильно, H-pipe встановив, ще й rumble додав. Просто йому не пощастило з виконавцями, мабуть.А стосовно backpressure - я точно памʼятаю, що після заміни прямих банок на камерні одразу відчув по педалі газу і дрону сильний супротив випускних газів. Після заміни валів ситуація значно погіршилась, і їхати спокійно вкрай важко, а валити вічно неможливо. Але дружина радіє, донька ніби теж, тож я поки вичікую. Ну а у тебе все стало набагато краще, ніж було. Чекаю тепер на Магнуми.
MEDVEDc4, backpressure то гаражний міф. Така ж маячня, що й напрямок "терки" в полум'ягасниках. Якби то було так із всіма цими "закручуваннями потоку" та зворотнім тиском, що нібито витягує гази, то і в перегонах би не їздили с максимально прямою системою. Справа в тому, що через зайву гучність люди не відчувають динаміку, а додаткову потужність на високих обертах сприймають за провал на низах. Втім діностенд завжди підтверджує, що no restriction - це еталон, а все решта - спроби цей restriction зменшити, не виходячи за межі розумного.
2
13 січня 14:59
Я їжджу на Dodge Challenger
EvilFrees
LOWERANDWIDER, так, ти оце ще зараз почни розказувати, що гітарні дроти з безкисневої міді - то міф, і на втрати гармонік не впливають! :-D
EvilFrees, тільки коли провода у вірному напрямку йдуть, щоб електрони там один на одного не натикались, і звісно на підставках різної висоти, бо електронам так веселіше, коли "американські горки" понад підлогою. І треба перевірити, чи магніт під капотом для підвищення ефективності згоряння не магнитить електрони від аудіо, бо раптово може якусь скрипку поцупити і до паливної рампи кинути, де ти її не почуєш.
16 січня 17:01