Volkswagen Tiguan Allspace (Tiguan SE 4 Motion)

Tiguan 4 Motion проти Tiguan FWD (front wheel drive). Паливний тест.

слідкує за Вашим
Я їжджу на Volkswagen Tiguan Allspace
Кропивницький, Україна

Сьогодні вирішили з кумом влаштувати порівняльний міні паливний тест практично ідентичних автомобілів.


Паливний тест.


Чому практично а не повністю ідентичних запитаєте ви? А ось чому, зовні маємо два ідентичних автомобіля Volksvagen Tiguan MK2 USA 2021  модельного року, з двигунами 2,0 TSI EA 888 gen3 модифікації DTEA на 184 к.с. та АКПП Aisin на 8 передач.


Двійня Тігуанів!


Єдине що їх відрізняє зовні це наявність шильдика 4 MOTION на кришці багажника одного із авто.


Повнопривідний екземпляр.



Передньопривідний Тігуан.

Як ви вже здогадались порівняльний паливний тест буде повнопривідної і передньопривідної моделі Тігуан для американського ринку. Стосовно зовнішніх розбіжностей моделей я вже написав а в середині відмінностей теж мімімум, це шайба керування режимами повного приводу.


Шайба керування режимами повного приводу.



Селектор АКПП передньопривідного Тігуана.


Шайба має чотири положення : сніг, траса, бездоріжжя і бездоріжжя індивідуальне налаштування. В редимі траса можна вибирати підрежими: ЕCО, NORMAL, SPORT та  CUSTOM.


Трасові підрежими.



Режим сніг.



Режим бездоріжжя.


А от технічно відмінностей трохи більше, в передньопривідній моделі трансмісія складається із АКПП від якої крутний момент на пряму передається через шарніри рівних кутових швидкостей на передні колеса, все доволі просто та надійно.


Вал привода від АКПП на колесо.





Так як кузова ідентичні то тунель під кардан є, але самого кардану немає.



Заді аналогічно, підвіски ідентичні - незалежна багаторичажка, але без муфти і заднього редуктора.

В повнопривідній моделі додається роздатка, кардан, муфта Халдекс 5 покоління та задній редутор.


Карданна передача від роздатки на задній редуктор в повнопривідній моделі.



Задній редуктор із муфтою Халдекс 5 в повнопривідному Тігуані.

Маса спорядженого передньопривідного авто 1830 кг.  проти 1875 кг. повнопривідного. Повна маса обох авто біля 2350 кг., так як передньопривідне авто - 7 місне.

Технічно ніби все описав і порівняв, можна приступати до самого паливного тесту. Мета даного порівняння визначити на скільки дорожче обходиться експлуатація повнопривідної моделі авто в порівнянні із передньоприводною. Довжина порівняльного тесту складає 85 км. Орієнтир - БК автомобілів, заодно перевіримо наскільки ідентичні будуть дані. 


Початкові показники на екрані БК автомобілів.




Виїхіли автомобілі із одного із сіл міського типу Кіровоградської Кропивницької області з маршрутом через один із районних центрів області в м.Кропивницький.


Стартова позиція.



Два красеня на старті!


Рухались із однаковою швидкістю так як авто йшли один за одним. 


Спочатку була не досить якісна дорога місцевого зачення.



Потім був гарний відрізок із якісним асфальтним покриттям.



Фінішний відрізок біля 10 км. проходив по м. Кропивницький.


Максимальний швидкісний режим по дорозі із гарним покриттям був біля 120 км/год. До речі при швидкості 120 км/год. оберти двигуна на обох авто були біля 2000 об./хв.


2000 об./хв. при 120 км./год.


Результати тесту виявились наступними:


Показники БК передньопривідного Тігуана.



Покази БК повнопривідного Тигуана.


Пройдено шлях :85 км.

Час в поїздці 1 год. 26 хв.

Середня швидкісь руху 59 км./год.

Витрата палива 7,0 л./100 км. (передньопривідний Тігуан) проти 8,5 л./100км. (повнопривідний екземпляр).

Ну а далі не складна арифметика:

при середньорічному пробігу в 20 000 км. різниця в витраті пального складе 1,5*200=300л. бензину А95 за рік. При умовній вартості бензину А95 в 45грн/л. різниця складе 13 500 грн. або 355 $. Добавимо заміну масла в муфті Халдекс 5 кожні 30 000 км (думаю біля 2500 грн.), та в роздатці і задньому редукторі кожні  60 000 км. (теж напевно біля 4000 грн.) виходе що кожні 20 000 км (або 1 рік володіння) ще плюс 3000грн. або приблизно 80 $. 

Разом вартість річного користування повноприводним Тігуаном своєму власнику обходиться десь на 16 500 грн. або 435 $. дорожче ніж власнику аналогічного передньоприводного авто. 


Пробіг 13500 км.
Опубліковано: 28 травня 2023р. 19:21
34 0 4

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
там ще бензобаки різні, у 4моушн там два насоси, один насос переганяє бенз між двума частинами баку
1
31 березня 16:45
Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
За тривалий період:
1
04 листопада 2023р. 00:34
ivmulder
За тривалий період:
ivmulder, так, вам потрібно орієнтуватись на ті витрати що я привів, розхід дійсно буде більший, різні маси авто, джета звичайно буде вигідніша в експлуатації
1
04 листопада 2023р. 07:26
Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
Розглядаю тігуан в якості заміни джети, але подивився ваші витрати, подивився свої і щось якось не очікував такої ненажерливості.
Львів - Суми, травень місяць:
1
04 листопада 2023р. 00:33
який росхід по місту? 4motion
1
18 липня 2023р. 10:22
Evgen43
який росхід по місту? 4motion
Evgen43, вітаю, в мене виходе десь 12-13л/100км
1
18 липня 2023р. 10:23
Alex_Krop
Evgen43, вітаю, в мене виходе десь 12-13л/100км
Alex Krop, дякую за відповідь) норм
1
18 липня 2023р. 10:25
Без коліс :(
Дякую ! Дуже цікаве порівняння ! Думав буде щось приблизно 0.5-0.7 літрів )
1
01 червня 2023р. 22:56
Я їжджу на Mitsubishi Outlander XL
Кроссовер без повного приводу, взагалі марна трата грошей.)
2
31 травня 2023р. 23:55
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
Повний привід для трохи іншого стилю їзди. Взимку, думаю, обидві машини показали б однаковий результат.
І, до речі, область все ще Кіровоградська.
1
31 травня 2023р. 00:18
AVR
Повний привід для трохи іншого стилю їзди. Взимку, думаю, обидві машини показали б однаковий результат. І, до речі, область все ще Кіровоградська.
AVR, вітаю, можливо в зимку булиб інші результати, а область дійсно Кіровоградська що дуже прикро, перейменувати назву обласного центра а залишити стару назву області могли тільки в Україні, то мій протест бездіяльності і бездарності ношої Верховної Ради!
3
31 травня 2023р. 06:08
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Гарний матеріал для офісного хробака з нудним життям, типу мене. Дуже дякую, мені було цікаво читати. Я би ще доповнив висновок прорахунком додаткових витрат на обслуговування задньої підвіски у 4motion.
1
30 травня 2023р. 12:57
MEDVEDc4
Гарний матеріал для офісного хробака з нудним життям, типу мене. Дуже дякую, мені було цікаво читати. Я би ще доповнив висновок прорахунком додаткових витрат на обслуговування задньої підвіски у 4motion.
MEDVEDc4, дякую за ваш коментар, так тут можна витрати ще додавати, так як додатково присутні вузли і агрегати які працюють і зношуються і рано чи пізно будуть потребувати вкладень, але я взяв тільки затрати на ТО, а ви праві що загальні затрати будуть ще більші!
3
30 травня 2023р. 13:04
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Та ж ситуація і з BMW F10, маючи один і той ж двигун але у варіантів Задній\Повний привода. На своїй xDrive автівці маю розхід на 1.5-2.0 літри більше ніж аналогічне авто на задньому приводі. Мінімальний розхід на трасі, який вдавалось досягнути це 4.8 л/100км, при тому що таке ж авто на задньому приводі при значно більшій швидкості видає 4.0 л. розходу. Є що є, повний привід дорожче у всьому і це факт
3
30 травня 2023р. 12:49
Круто, класний тест!
Не очікував такої різниці, бо бачив тестові графіки роботи муфти haldex5 (можна знайти в онлайні) і там добре видно що після 40 км/год заднього приводу немає зовсім, тобто 4motion стає повністю передньопривідним, і мій досвід та відчуття керуванням теж це підтверджують.
Але ваш тест говорить зовсім інше!
Залишається людський фактор, було б круто якщо б ви на пів дорозі помінялися машинами, щоб його виключити.
Але все одно, дякую, було цікаво.
Я по трасам їзжу із середньою +- 100 та +- 11л витратами, таких цифр як у вас ніколи не бачив
3
29 травня 2023р. 21:44
CarIsson
Круто, класний тест!Не очікував такої різниці, бо бачив тестові графіки роботи муфти haldex5 (можна знайти в онлайні) і там добре видно що після 40 км/год заднього приводу немає зовсім, тобто 4motion стає повністю передньопривідним, і мій досвід та відчуття керуванням теж це підтверджують. Але ваш тест говорить зовсім інше!Залишається людський фактор, було б круто якщо б ви на пів дорозі помінялися машинами, щоб його виключити.Але все одно, дякую, було цікаво.Я по трасам їзжу із середньою +- 100 та +- 11л витратами, таких цифр як у вас ніколи не бачив
CarIsson, дякую вам за ваш коментар, приємно коли хтось оцінює пророблену тобою роботу! Розхід 10.5-11л по трасі в мене тоді, коли я їду в швидкісному режимі 140-150км/год, але у вас мабуть такі цифри бо двигун чіпований, цікаво було б почитати ваші заміри по витраті палива в різних режимах!
3
29 травня 2023р. 22:09
CarIsson
Alex Krop, рваний стиль, Львів-Вінниця-Кропивницький-Александрія-Дніпро, 100 середня.
CarIsson, для середньої швидкості 102 км/ч у вас досить нормальний розхід вийшов
1
04 червня 2023р. 22:08
Alex_Krop
CarIsson, для середньої швидкості 102 км/ч у вас досить нормальний розхід вийшов
Alex Krop, середня швидкість лише одна з впливових перемінних на витрати палива, але не єдина
тут теж я з середньою 138 км\ч та 10.2 на 100
06 червня 2023р. 15:25
CarIsson
Alex Krop, середня швидкість лише одна з впливових перемінних на витрати палива, але не єдинатут теж я з середньою 138 км\ч та 10.2 на 100
CarIsson, 138 км/год середнья швидкість, ого, це вже не поїздка, це низький політ!😄😁, а на рахунок того що це лише одна складова то я з вами згоден, в мене значно зростає витрата при різкій манері їзди, з багатьма швидкими обгонами, а коли їдеш швидко але плавно то розхід теж досить не великий!
1
06 червня 2023р. 15:38
Я очікував дещо меньшої різниці, враховуючи що повний привід не постійний. В мене на 120 теж десь 8.5. Якщо часто обганяти, то 9.2 десь виходить. Чудова ідея для експерименту. Дякую
1
29 травня 2023р. 02:26
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
Щось велика різниця виходить. Декілька років назад один російський журнал заморочився і зробив паливний тест нових тігуанів в однакових умовах з однаковим паливом але в різних комплектаціях. Отримали такі результати:
1,4tsi(125к.с.) МТ 2WD - 9,5л.;
1,4tsi(150) DSG 2WD - 9,7;
1,4tsi(150) DSG 4WD - 10,5;
2,0tdi(150) DSG 4WD - 8,7;
2,0tsi(180) DSG 4WD - 11,3;
2,0tsi(220) DSG 4WD - 12,3.
Це витрата не по бортовому комп'ютеру, а розрахована по залитому паливу, всі тігуани короткі. На двигуні 1,4 різниця вийшла 0,8л/100км, заявлена виробником різниця майже така сама - 0,7л (6,8 передній, 7,5 повний), на ваших двигунах повинна бути схожа різниця. Можливо є ще якісь фактори, які впливали на витрату (чи показання БК), наприклад шини чи паливо. По своєму автомобілю знаю, що якщо добавити присадку в паливо то БК починає показувати меншу витрату палива, хоча витрата по заправкам майже не змінюється, доводиться змінювати коефіцієнт розрахунку, щоб витрата по БК співпадала з фактичною.

p.s. В США заявляють середню витрату для FWD - 25mpg (9,4л/100км), для AWD - 24mpg(9,8л/100км). І теоретично різниця в витраті для 2.0 tsi повинна бути менша ніж для 1.4tsi.
28 травня 2023р. 21:33
r-yarik
Щось велика різниця виходить. Декілька років назад один російський журнал заморочився і зробив паливний тест нових тігуанів в однакових умовах з однаковим паливом але в різних комплектаціях. Отримали такі результати: 1,4tsi(125к.с.) МТ 2WD - 9,5л.; 1,4tsi(150) DSG 2WD - 9,7; 1,4tsi(150) DSG 4WD - 10,5; 2,0tdi(150) DSG 4WD - 8,7; 2,0tsi(180) DSG 4WD - 11,3; 2,0tsi(220) DSG 4WD - 12,3. Це витрата не по бортовому комп'ютеру, а розрахована по залитому паливу, всі тігуани короткі. На двигуні 1,4 різниця вийшла 0,8л/100км, заявлена виробником різниця майже така сама - 0,7л (6,8 передній, 7,5 повний), на ваших двигунах повинна бути схожа різниця. Можливо є ще якісь фактори, які впливали на витрату (чи показання БК), наприклад шини чи паливо. По своєму автомобілю знаю, що якщо добавити присадку в паливо то БК починає показувати меншу витрату палива, хоча витрата по заправкам майже не змінюється, доводиться змінювати коефіцієнт розрахунку, щоб витрата по БК співпадала з фактичною.p.s. В США заявляють середню витрату для FWD - 25mpg (9,4л/100км), для AWD - 24mpg(9,8л/100км). І теоретично різниця в витраті для 2.0 tsi повинна бути менша ніж для 1.4tsi.
-yarik, в тому і різниця між теорією і практикою, що різні виходять показники, а тому що пишуть в характеристиках я особливо не довіряю так як ще дані в ідеальних умовах і т.д
Як писав нижче під одним із коментарів для мене є більш показовим навіть не цей замір а середня витрата за останні 3000км на обох машинах, змішаний цикл експлуатації, цифри були 10.1 л проти 8.6л, все тіж 1.5л.
5
28 травня 2023р. 22:17
r-yarik
Щось велика різниця виходить. Декілька років назад один російський журнал заморочився і зробив паливний тест нових тігуанів в однакових умовах з однаковим паливом але в різних комплектаціях. Отримали такі результати: 1,4tsi(125к.с.) МТ 2WD - 9,5л.; 1,4tsi(150) DSG 2WD - 9,7; 1,4tsi(150) DSG 4WD - 10,5; 2,0tdi(150) DSG 4WD - 8,7; 2,0tsi(180) DSG 4WD - 11,3; 2,0tsi(220) DSG 4WD - 12,3. Це витрата не по бортовому комп'ютеру, а розрахована по залитому паливу, всі тігуани короткі. На двигуні 1,4 різниця вийшла 0,8л/100км, заявлена виробником різниця майже така сама - 0,7л (6,8 передній, 7,5 повний), на ваших двигунах повинна бути схожа різниця. Можливо є ще якісь фактори, які впливали на витрату (чи показання БК), наприклад шини чи паливо. По своєму автомобілю знаю, що якщо добавити присадку в паливо то БК починає показувати меншу витрату палива, хоча витрата по заправкам майже не змінюється, доводиться змінювати коефіцієнт розрахунку, щоб витрата по БК співпадала з фактичною.p.s. В США заявляють середню витрату для FWD - 25mpg (9,4л/100км), для AWD - 24mpg(9,8л/100км). І теоретично різниця в витраті для 2.0 tsi повинна бути менша ніж для 1.4tsi.
r-yarik, короткий тігуан на дсг, там дещо єкономічніше буде за айсін
31 березня 16:48
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Цікаво, яку різницю в витраті пального виробник заявляє?
28 травня 2023р. 20:15
Цікавий текст, однак вартість експлуатації все ж компенсується можливостями повного приводу. Тут вибір за кожним водієм.
2
28 травня 2023р. 19:41
Цікаво. А яка з машин йшла першою? Чи мінялися в дорозі місцями перший/другий? Я думаю від цього в деякій мірі може залежати витрата палива - в більшу сторону для 'догоняючого' авто (можливо його водій більш агресивно газував та тормозив, щоб не відставати від першого?).
Це просто думка вголос... 🤔
5
28 травня 2023р. 19:35
SergiyD
Цікаво. А яка з машин йшла першою? Чи мінялися в дорозі місцями перший/другий? Я думаю від цього в деякій мірі може залежати витрата палива - в більшу сторону для 'догоняючого' авто (можливо його водій більш агресивно газував та тормозив, щоб не відставати від першого?).Це просто думка вголос... 🤔
SergiyD, першим ішов білий Тігуан, але жорсткої привязки не було, бампер в пампер не йшли, інколи вклинювались попутні авто, тому і середня швидність вишла ідентична! Дійсно від манери їзди залежить витрата пального, припускаю відхилення можливі, але думаю не більше 0.2 л як в одну так і в іншу стонону !
3
28 травня 2023р. 19:48