Удосконалення алгоритму підрахунку рейтингу авто

10 травня 18:00

57dcac9e951d74f26a6f5dbe08e55c75.webp

 

   Ідеальний, максимально справедливий алгоритм підрахунку рейтингу - це ціль, якої не можна досягти раз і назавжди. В умовах постійних змін, коли з’являються нові тренди, а звичні нам речі перестають мати сенс, критично важливо не просто не стояти на місці, а ще й постійно вдосконалюватися. Компанія Google вже впродовж 20-ти років регулярно покращує свій алгоритм визначення цікавості сайтів, щоби більш якісно пропонувати саме ту інформацію, яка потрібна. Так само і алгоритми популярного відеохостингу YouTube не стоять на місці, адже постійно з’являються нові фактори, нові тренди, через які порушується колись досягнутий баланс.

   Ми також постійно відслідковуємо результати роботи існуючого алгоритму нарахування рейтингу автомобілів та дописів на сайті. У минулому вже була глобальна зміна системи, яка дала свої результати. Тепер ми обрали стратегію на основі зібраних даних щоквартально вносити певні зміни в алгоритм, щоби показувати вам тільки найцікавіший контент.

   Однією з таких змін у новій версії алгоритму буде врахування середнього значення медіани часу перегляду сторінок з урахуванням кількості контенту, щоб і довгий змістовний лонг-рід, і коротенька стаття були в рівних умовах, якщо вони однаково цікаві користувачу. Це підвищить рейтинг тих автомобілів, власники яких пишуть цікавий контент, але не мають змоги щохвилини бути активними у спільноті. 

   Кожен користувач на сайті для нас важливий. Ми намагаємося зробити все для того, щоб у кожного була можливість показати свою творчість, комусь допомогти слушною порадою, або ж просто відпочити максимально комфортно, і при цьому почути слова вдячності від тих, кому це допомогло.

   Дякуємо, що висловлюєте ваші думки щодо цього нам у підтримку, чи ж просто у коментарях. Завдяки цьому ми завжди знаємо про актуальність питань, які вас турбують.

 

38

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
А оце вже крутяк, я люди які душу вливають в пост чи борт журанал, а їх не видно. Я таких багато бачив. Тому це однозначно має вагу, так тримати.
10
11 травня 20:13
Jeka_kor4
А оце вже крутяк, я люди які душу вливають в пост чи борт журанал, а їх не видно. Я таких багато бачив. Тому це однозначно має вагу, так тримати.
Jeka_kor4, цього мало .. допоки буде враховуватись кількості записів під постом а не кількість та якість постів
5
13 травня 22:51
Краще б в рейтинг авто враховували кількість доданих записів, а не кількість коментарів. бо авто у якого 100-200 записів має рейтинг нижче ніж авто з одним записом в бортовик, зато з 100500 коментарів бо розвів там срач
7
11 травня 13:20
Я їжджу на Toyota Celica (180)
tahi
Kyivfan, дуже інформативні записи, по типу, заміна мастила, помив бричку, купив лампочку. Дуже рідко в кого 100+ і так дійсно шось толкове
tahi, я згоден ..але подивіться у кого 2-3 записа й рейтинг до небес.. там просто срач, а через те що враховується кількість коментарів ( а не враховується кількість записів в Бж) - получається що можна зробити пост-срач...й підняти собі штучно рейтинг ...а з новою зміною - за часом на пості - і без більше пости-срачв будуть накручувати рейтинг...
3
13 травня 22:50
Narum
Kyivfan, і з'являться записи по декілька речень -))
Narum, до такого я не думаю що дійде...
Просто дивно й незрозуміло виглядає коли якесь авто з одним записом в бортовику має рейтинг умовно 60, а той час як хтось регулярно пише, має 300+ записів в бортовику, а рейтинг 20... Це несправедливо до тих хто пише... Й не стимулює взагалі вести бортовик
3
11 травня 16:16
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
головне питання - навіщо ? ))) рейтинги, вибори, бали, лайки-шмайки, скоро прогнозую будуть і дизлайки :)
5
10 травня 16:38
Я їжджу на BMW X3 (F25)
ukrvas
головне питання - навіщо ? ))) рейтинги, вибори, бали, лайки-шмайки, скоро прогнозую будуть і дизлайки :)
ukrvas, Аби правильно формувати цікавий контент та підбірки. Так усі медіа сервіси працюють.
6
10 травня 17:32
Я їжджу на Skoda Octavia Mk2
Доробіть додаток, щоб можна було згортати-розгортати вільно. Бо зараз згорнув і далі чорний екран розгортається.
4
10 травня 15:56
Я їжджу на Skoda Octavia Mk2
oleh_o
Tkachenko94, AndroidOS чи iOS?
oleh_o, android 14 one ui 6.1
2
10 травня 17:28
Я їжджу на Skoda Octavia Mk2
oleh_o
Tkachenko94, AndroidOS чи iOS?
oleh_o, дякую!
10 травня 17:37
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
oleh_o
Tkachenko94, AndroidOS чи iOS?
oleh_o, у мене на iOS так само, якийсь раз може відкритися після згортання, але рідко, майже завжди потрібно скидати і заново заходити у програму.
2
11 травня 11:29
Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
Tkachenko94
Доробіть додаток, щоб можна було згортати-розгортати вільно. Бо зараз згорнув і далі чорний екран розгортається.
Tkachenko94, про цю проблему я писав в телеграм сапорт десь з півроку тому. Додав запис екрану з відтворенням проблеми. А воз і нині там.
S23, One UI 6.1

Звертався 21 грудня 2023
10 травня 18:00
Я їжджу на Skoda Octavia Mk2
Narum
Tkachenko94, прийнято. Зробимо 😉
Narum, супер) дякую!
10 травня 18:13
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
А що той рейтинг дає?
Ну окрім амбіцій🙂
Чим відрізняються автівки з низьким рейтингом від аналогічних з високим?
2
10 травня 15:36
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
veti-k
А що той рейтинг дає? Ну окрім амбіцій🙂Чим відрізняються автівки з низьким рейтингом від аналогічних з високим?
veti-k, ну автівки які вищі у рейтингу будуть отримувати більше переглядів авто та дописів. Це річ яка може бути комусь не потрібна, хто просто пише для себе або заходить щоб щось цікаве написати. Але той хто хоче розписувати блок який стосується не тільки автомобіля, а несе загальну цікаву інформацію. Або щоб мати більше коментарів, думки людей і цікаві дискусії.
Звичайно, що багато хто скаже, що "Камон, за це гроші ніхто не платить чи ще щось", але цей ресурс для багатьох може бути частиною веселого часопроводження)
4
10 травня 15:58
Я їжджу на BMW X3 (F25)
veti-k
А що той рейтинг дає? Ну окрім амбіцій🙂Чим відрізняються автівки з низьким рейтингом від аналогічних з високим?
veti-k, Для мене цікаві авто з дійсно заслуговуючим вищим місцем (рейтинг) у топах - це шанс затягти нову аудиторію на ресурс. Адже, коли гість заходить, відкриває топ100 авто, чи топ записів, йому треба показати, чому цей ресурс #1 і для чого гостю бігти реєструватися необідходно от прямо таки зараз
8
10 травня 16:03
Я їжджу на Nissan X-Trail II
А є у вас в планах зробити якусь шкалу поточного рейтингу? Щоб не просто вказувалась цифра в кружечку, а наприклад цей кружечок заповнювався. Було б цікаво спостерігати як "наповнюється" рівень рейтингу авто як свій, так можливо і інших автомобілів
6
10 травня 15:36
Я їжджу на Nissan X-Trail II
kela2101
Shark_dll, та так було свого часу на д2
kela2101, ну як на мене - гарна річ. Можна було б і тут зробити щось подібне
1
10 травня 22:05
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Ну удосконалювати точно варто, незрозуміло як. Тобто робити прогресивний рейтинг, який може знижуватись з часом може бути зайвим (якщо таке розглядається), тому як є хороші автівки із великими дописами де комплексно описують "лонг ріди" про якісь важливі, унікальні та цікаві речі. І те що вони не описують кожен день маленький допис короткий про щось, для них виправдано.
Але по собі можу сказати, що дописи інколи цікаві і важливі не збирають велику кількість лайків і оцінити їхній вклад досить важко (по собі знаю). Тобто, доводиться часто чути від незнайомих людей у різних групових чатах автомобілістів, що знають про мій автомобіль, діляться дописами із інформацією різною з моїх дописів, але більшість з них незареєстровані, а деякі і зареєстровані не підтримують такі дописи.
У той ж момент є короткі дописи, які взагалі не несуть ніякого довготривалого сенсу, як "ПЕРЕМОГА У АВТО СТОЛІТТЯ" або "Вітаю з днем демпферу колінвалу" тощо, які назбирують багато лайків, тому що на подібних ресурсів збираються свої маленькі ком'юніті, які підтримують один одного. Та і людей які женуться за лайками та підписками ніхто не відміняв.
Але такі речі дуже впливають на рейтинг і багато дописів унікальних, які можуть все ще збирати статистику навіть із пошукових систем, залишаються непоміченими в плані статистики та рідко піднімаються вверх у "Топ дописів". Хоча у той ж момент можна зустріти, щось таке, що зрозуміло що у довготривалій перспективі не викличе ніякого більше інтересу. Ну і коментарі типу " 1", "👍👍👍👍👍👍👍👍", які теж скоріш за все здогадуюсь, мають вплив на рейтинг автомобіля.
Ну і звичайно на початку ресурсу було автівок мало (я не із самого початку, тому роблю припущення) і користувачі намагались підтримати один одного при зовсім іншій системі рейтингу. Таким чином нерідко можна зустріти автомобіль із 2000 лайків, коли у той ж момент новостворений користувач не збере більше 500 із великою активністю. Обнуляти це все точно не варто, але і врахувати це буде теж складно.

Це все речі з якими важко боротись, адже ресурс такого формату не може не містити подібні проблеми.
Тому цікаво, що ви зможете придумати із цим, адже тут все дуже зав'язано і на активності користувачів.
Бажаю успіхів із цим)

От що було б класно, це мати змогу переглянути детальнішу статистику по допису, із переглядами (якщо вони сподіваюсь враховуються не тільки для зареєстрованих користувачів), щоб можна було отримати реальну інформацію по зацікавленості до тої чи іншої теми. Так як лайки не завжди описують те, чи це дійсно було комусь цікаво та чи це надалі приносить перегляди.
11
10 травня 15:12
Я їжджу на Acura MDX (4G)
DimAssBMW
Ну удосконалювати точно варто, незрозуміло як. Тобто робити прогресивний рейтинг, який може знижуватись з часом може бути зайвим (якщо таке розглядається), тому як є хороші автівки із великими дописами де комплексно описують "лонг ріди" про якісь важливі, унікальні та цікаві речі. І те що вони не описують кожен день маленький допис короткий про щось, для них виправдано.Але по собі можу сказати, що дописи інколи цікаві і важливі не збирають велику кількість лайків і оцінити їхній вклад досить важко (по собі знаю). Тобто, доводиться часто чути від незнайомих людей у різних групових чатах автомобілістів, що знають про мій автомобіль, діляться дописами із інформацією різною з моїх дописів, але більшість з них незареєстровані, а деякі і зареєстровані не підтримують такі дописи.У той ж момент є короткі дописи, які взагалі не несуть ніякого довготривалого сенсу, як "ПЕРЕМОГА У АВТО СТОЛІТТЯ" або "Вітаю з днем демпферу колінвалу" тощо, які назбирують багато лайків, тому що на подібних ресурсів збираються свої маленькі ком'юніті, які підтримують один одного. Та і людей які женуться за лайками та підписками ніхто не відміняв.Але такі речі дуже впливають на рейтинг і багато дописів унікальних, які можуть все ще збирати статистику навіть із пошукових систем, залишаються непоміченими в плані статистики та рідко піднімаються вверх у "Топ дописів". Хоча у той ж момент можна зустріти, щось таке, що зрозуміло що у довготривалій перспективі не викличе ніякого більше інтересу. Ну і коментарі типу " 1", "👍👍👍👍👍👍👍👍", які теж скоріш за все здогадуюсь, мають вплив на рейтинг автомобіля.Ну і звичайно на початку ресурсу було автівок мало (я не із самого початку, тому роблю припущення) і користувачі намагались підтримати один одного при зовсім іншій системі рейтингу. Таким чином нерідко можна зустріти автомобіль із 2000 лайків, коли у той ж момент новостворений користувач не збере більше 500 із великою активністю. Обнуляти це все точно не варто, але і врахувати це буде теж складно.Це все речі з якими важко боротись, адже ресурс такого формату не може не містити подібні проблеми.Тому цікаво, що ви зможете придумати із цим, адже тут все дуже зав'язано і на активності користувачів.Бажаю успіхів із цим)От що було б класно, це мати змогу переглянути детальнішу статистику по допису, із переглядами (якщо вони сподіваюсь враховуються не тільки для зареєстрованих користувачів), щоб можна було отримати реальну інформацію по зацікавленості до тої чи іншої теми. Так як лайки не завжди описують те, чи це дійсно було комусь цікаво та чи це надалі приносить перегляди.
DimAssBMW, відкрию невеликий секрет, але тсссс.... Не всі вподобайки із тих 2000 мають вагу на рейтинг 😉

Щодо самої системи підрахунку. Ми розуміємо, що це дуже відповідальний та великий об'єм роботи. Але також усвідомлюємо, що настав час взятись і за даний "розділ" сайту.

Вирватись в топи можна буде різними шляхами, але боротьба має бути адекватною та рівною для всіх.
2
10 травня 15:51
Я їжджу на Daewoo Lanos
DimAssBMW
Ну удосконалювати точно варто, незрозуміло як. Тобто робити прогресивний рейтинг, який може знижуватись з часом може бути зайвим (якщо таке розглядається), тому як є хороші автівки із великими дописами де комплексно описують "лонг ріди" про якісь важливі, унікальні та цікаві речі. І те що вони не описують кожен день маленький допис короткий про щось, для них виправдано.Але по собі можу сказати, що дописи інколи цікаві і важливі не збирають велику кількість лайків і оцінити їхній вклад досить важко (по собі знаю). Тобто, доводиться часто чути від незнайомих людей у різних групових чатах автомобілістів, що знають про мій автомобіль, діляться дописами із інформацією різною з моїх дописів, але більшість з них незареєстровані, а деякі і зареєстровані не підтримують такі дописи.У той ж момент є короткі дописи, які взагалі не несуть ніякого довготривалого сенсу, як "ПЕРЕМОГА У АВТО СТОЛІТТЯ" або "Вітаю з днем демпферу колінвалу" тощо, які назбирують багато лайків, тому що на подібних ресурсів збираються свої маленькі ком'юніті, які підтримують один одного. Та і людей які женуться за лайками та підписками ніхто не відміняв.Але такі речі дуже впливають на рейтинг і багато дописів унікальних, які можуть все ще збирати статистику навіть із пошукових систем, залишаються непоміченими в плані статистики та рідко піднімаються вверх у "Топ дописів". Хоча у той ж момент можна зустріти, щось таке, що зрозуміло що у довготривалій перспективі не викличе ніякого більше інтересу. Ну і коментарі типу " 1", "👍👍👍👍👍👍👍👍", які теж скоріш за все здогадуюсь, мають вплив на рейтинг автомобіля.Ну і звичайно на початку ресурсу було автівок мало (я не із самого початку, тому роблю припущення) і користувачі намагались підтримати один одного при зовсім іншій системі рейтингу. Таким чином нерідко можна зустріти автомобіль із 2000 лайків, коли у той ж момент новостворений користувач не збере більше 500 із великою активністю. Обнуляти це все точно не варто, але і врахувати це буде теж складно.Це все речі з якими важко боротись, адже ресурс такого формату не може не містити подібні проблеми.Тому цікаво, що ви зможете придумати із цим, адже тут все дуже зав'язано і на активності користувачів.Бажаю успіхів із цим)От що було б класно, це мати змогу переглянути детальнішу статистику по допису, із переглядами (якщо вони сподіваюсь враховуються не тільки для зареєстрованих користувачів), щоб можна було отримати реальну інформацію по зацікавленості до тої чи іншої теми. Так як лайки не завжди описують те, чи це дійсно було комусь цікаво та чи це надалі приносить перегляди.
DimAssBMW, поки користувачі писатимуть дописи про "ПЕРЕМОГА У АВТО СТОЛІТТЯ" або "Вітаю з днем демпферу колінвалу" у БЖ свого авто замість особистого блогу - доти і будуть суперечки за кількість лайків і рейтинги)
2
10 травня 16:32
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Artem.mrh
DimAssBMW, поки користувачі писатимуть дописи про "ПЕРЕМОГА У АВТО СТОЛІТТЯ" або "Вітаю з днем демпферу колінвалу" у БЖ свого авто замість особистого блогу - доти і будуть суперечки за кількість лайків і рейтинги)
Artem.mrh, вони завжди будуть це писати, якщо це дає свої бонуси та переваги) Людей шкода, які пишуть щось корисне і важливе і збирають 15 лайків, а тут по 100+ лайків і 50+ коментарів під записами про вибори
6
10 травня 16:35
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
DimAssBMW
Artem.mrh, вони завжди будуть це писати, якщо це дає свої бонуси та переваги) Людей шкода, які пишуть щось корисне і важливе і збирають 15 лайків, а тут по 100+ лайків і 50+ коментарів під записами про вибори
DimAssBMW, з іншої сторони забороняти писати їм такі пости мовляв "Вибори, ура" теж неправильно, хай собі тішаться, цим тут займаються занадто багато людей, то їх БЖ і їх справи (забавно ще коли коли є два поста про вибори, один коли потрапляє авто туди а потім про їх результати, хоч там і буде не перше місце) Тішать своє самолюбство і таким чином, таааак.... Велика аудиторія певно змушує часто видавати пости без жодної інтелектуальної нагрузки, щоб не забули що такий персонаж і його авто ще існують (звідти й пости про мийки самообслуговування, якогось одного вдалого фото, чи заміни умовної батарейки в брелку сигналізації і лампочок габаритів, пости розділені на декілька частин де тільки мінімальні кроки вказані і тд і тп). І засуджувати їх не сильно хочеться бо нічого такого поганого в цьому нема ІМХО, просто їм воно треба а іншим не треба). Мені здається що хороший БЖ все одно знайде свого читача та і краще 15 лайків від людей що реально прочитали і оцінили чим сотня тих хто тикнув в стрічці на сердечко і погнав далі як то зазвичай з тими дописами і стається. Думаю ми всі тут бачили машини в яких сотні лайків на постах, зате тільки пара коментів. Коли мені подарували просування авто, якраз то і побачив (там була розгорнута статистика), що ніхто толком ті мої бж не читав, зато лайків натулили знатно 😆Перестаньте це робити заради всього святого, порушили ідилію моїх 10 зацікавлених постійних читачів, тепер не знаю хто є хто😆
1
13 травня 14:45
DomCobb
DimAssBMW, з іншої сторони забороняти писати їм такі пости мовляв "Вибори, ура" теж неправильно, хай собі тішаться, цим тут займаються занадто багато людей, то їх БЖ і їх справи (забавно ще коли коли є два поста про вибори, один коли потрапляє авто туди а потім про їх результати, хоч там і буде не перше місце) Тішать своє самолюбство і таким чином, таааак.... Велика аудиторія певно змушує часто видавати пости без жодної інтелектуальної нагрузки, щоб не забули що такий персонаж і його авто ще існують (звідти й пости про мийки самообслуговування, якогось одного вдалого фото, чи заміни умовної батарейки в брелку сигналізації і лампочок габаритів, пости розділені на декілька частин де тільки мінімальні кроки вказані і тд і тп). І засуджувати їх не сильно хочеться бо нічого такого поганого в цьому нема ІМХО, просто їм воно треба а іншим не треба). Мені здається що хороший БЖ все одно знайде свого читача та і краще 15 лайків від людей що реально прочитали і оцінили чим сотня тих хто тикнув в стрічці на сердечко і погнав далі як то зазвичай з тими дописами і стається. Думаю ми всі тут бачили машини в яких сотні лайків на постах, зате тільки пара коментів. Коли мені подарували просування авто, якраз то і побачив (там була розгорнута статистика), що ніхто толком ті мої бж не читав, зато лайків натулили знатно 😆Перестаньте це робити заради всього святого, порушили ідилію моїх 10 зацікавлених постійних читачів, тепер не знаю хто є хто😆
DomCobb, саме тому я пропонував прибрати можливість ставити вподобайку на пост\автомобіль, не заходячи на сторінку посту\авто. Бо зараз можна зайти в розділ авто і натикати тих вподобайок скільки хочеш, як і з записами бж - заходиш в стрічку і тупо тикаєш. Вже ж був момент, коли випадково додалися кацапські автівки на цей сайт, але навіть попри це знайшлися люди, які тупо поставили вподобайки не дивлячись на це. Чи вони поставили їх свідомо...? Ми вже не дізнаємося) Я вже підіймав цю тему і, якщо це не зміниться, то я теж буду грати за цими правилами, але дещо технологічніше, написавши бота, який автоматично буде ставити вподобайки\коментарі) бо це дійсно нісенітниця, коли в топі абсолютно нецікаві авто. Хоча, може у мене неправильне мислення і якісь рено меган чи чері тіго набагато цікавіші більшості людей за олдскул\кустом\тюнінг, а я тут лізу зі своїм раритетом нікому непотрібним. Складно сказати)
2
25 травня 09:12
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
NeKoder
DomCobb, саме тому я пропонував прибрати можливість ставити вподобайку на пост\автомобіль, не заходячи на сторінку посту\авто. Бо зараз можна зайти в розділ авто і натикати тих вподобайок скільки хочеш, як і з записами бж - заходиш в стрічку і тупо тикаєш. Вже ж був момент, коли випадково додалися кацапські автівки на цей сайт, але навіть попри це знайшлися люди, які тупо поставили вподобайки не дивлячись на це. Чи вони поставили їх свідомо...? Ми вже не дізнаємося) Я вже підіймав цю тему і, якщо це не зміниться, то я теж буду грати за цими правилами, але дещо технологічніше, написавши бота, який автоматично буде ставити вподобайки\коментарі) бо це дійсно нісенітниця, коли в топі абсолютно нецікаві авто. Хоча, може у мене неправильне мислення і якісь рено меган чи чері тіго набагато цікавіші більшості людей за олдскул\кустом\тюнінг, а я тут лізу зі своїм раритетом нікому непотрібним. Складно сказати)
NeKoder, ну питання яке авто цікавіше людям то складно, так, все таки рено меган той же чи аналогічні популярні дейлі авто мають досить великий клуб власників і так чи інакше один одного тяне, але коли там не відбувається нічого годного... То вже треба запитати в людей шо створюють гіперактивність лайків в таких бж) Це все мені нагадує якусь гарну утопію коли все гарно починалось, а потом пішло не дуже і запаскудило всю систему (але ще на початковому етапі, тобто можна викорінити і зробити авторитаризм 😂) АКА драйв2, де панує цікавий підхід ведення профілів із повною взаємністю активності якщо хочеш повище забратись, фотками дівок щоб набить активності додаткової та ілюзією що шось відбувається, видаючи кучу непотрібу в БЖ по типу "Огляд омивайки за 50 гривень з епіцентру" і раз в пів року "Заміна мастила. Що я знайшов в масляному фільтрі?"
1
25 травня 10:07
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Цікаво побачити результат цих змін😏
10
10 травня 14:15
oleh_o
Цікаво побачити результат цих змін😏
oleh_o, я вже навіть скрін зробив, що вподобайкодрочери ще й досі в топі) тепер зрозумів, що це ще тільки в планах. Але ідея дійсно дуже потужна!
2
13 травня 08:50