Audi Q7 (1G) ("Кьюшка для Вікушки")

"Плюшки" для Кьюшки, перші враження від авто та декілька слів щодо витрат палива Q7 3.0 TDi 4L у міському режимі

Я їжджу на Mercedes-Benz E-class (W124), Mitsubishi Galant (9G), Audi Q7 (1G)
Одеса, Україна

Я був впевнений на 100%, що перший пост у блозі "Малої" щодо її експлуатації буде про перебіг проходження нашого першого ТО. Бо майже одразу, як ми привезли автівку до її нової домівки - до Одеси, я замовив першочергові розходники. Але ж Кьюшка, як і полагається грьобаному ВАГу справжній дівчинці, дала зрозуміти, що лише "кавою" наше спілкування не обмежиться))) Про це, розповім у наступному дописі. А поки коротка розповідь про перші враження та перші подарунки автівці (чи собі, дивлячись під яким кутом на це усе подивитись).

Одна наша мала поряд з іншою

Т.я. машина приїхала з Америки, я розумів, що чогось зі стокового приладдя у багажнику буде не вистачати. Або там взагалі нічого не буде, якщо на мене чекав би "джек-пот". Під час "віддалених" оглядань автівки я ще просив підборщика зазирнути туди. Його відповідь тоді приємно здивувала: у багажнику є не тільки домкрат та запаска, але й навіть оригінальний сабвуфер. Вау! Диво прям якесь.


Одного разу ввечорі вирішив я провести ревізію ниші багажника, щоб усе перевірити власноруч. Підіймаю полік багажнику - зйомна ниша-вкладиш на місці. Гуд. Знімаю її. Роздивляюсь, а що ж там знизу:


Справа усе гуд - ключі та крюк на місці:

Знімаємо вкладиш із цим приладдям. Знизу бачимо домкрат:

Супер. Загалом ниша запаски на нашій Audi Q7 4L виглядає так:

Сабвуфер на місці, "усилок" також. А що це червона коробка?

Виймаю її, а там якісь запасні болти. І тут я розумію, що таки чогось не вистачає, бо під коробкою ниша має певну форму, зроблену точно під якийсь інструмент ... І як виявилось, там мав бути оригінальний компресор. Якого нема. Знаходжу у мережі його номер - 4L0012615. Паралельно передивляюсь огляди інших оригінальних компресорів VAG. Але спиняюсь саме на тому, який мав стояти на Кьюшці цього покоління з заводу. Відкриваю ОЛХ. Знаходжу людину, яка продає новий, але без комплекту піни для ремонту покришки. Ціна просто казкова - 1500 грн (35$). Замовляю.


Десь у той самий час я вирішив замовити ELM-сканер. Звичайні універсальні "читалки" вдома є. Але для такої серйозної (у плані обсягу електроніки) машини це не підійде. Левова частка дописів про сканери для ВАГів, які я перечитав, були про "приблуду" під назвою "Вася Діагност". Назва "зходу" відвертала, бо з'являлись сумління щодо походження цієї єрундовини (а вона дійсно кацапська). Якщо не буде адекватної альтернативи, доведеться брати. Але коли я почав читати, як народ там щось програмує, прописує настройки цифрами та літерами, вичитують ті коди у мережі... І попереджають, якщо кодом помилитись, то авто на "кірпич" може перетворитись. Та ну його у пень. Мені аже не 20 років, щоб на це час та нерви гаяти. Дивимось далі. А далі мені траплається європейський продукт - OBD Eleven. Купляю другу серію девайсу - Next Gen. Про функціонал довго писати не буду (інфи у мережі достатньо). Скажу так: ця штуковина своїх грошей варта.


Приїхали обидва девайси одночасно:

Далі з того, що не подобалось у машині - це декілька моментів по зовнішності та по салону. 


Ззовні - тонування. Воно дуже дешевить машину. Але до розтонування руки поки так і не дійшли. Вирішив, що зроблю це після літа, щоб сонце зайвий раз не палило по салону. А там вже оберу якесь майже прозоре тонування та приберу цей лада-баклажан-стайл.


У салоні увесь кайф від вигляду крутезного бежевого інтер'єру псували жуткі гумові килимки:

Мало того, що вони страшні, так ще й з пасажирського боку не ідеально лягали на своє місце, через що іноді дверка закривалась не з першого разу. Жінка мене постійно питає, що з цим робити? Кажу, мовляв, Віка, не зараз. Спочатку ТО, потім усе інше. Але Вічка стоїть на своєму та наполягає, що хоче собі у машину нові килимки. Тут і зараз. І сама їх купить. Питання у тому, чи вона купить "навмання", чи я оберу щось нормальне. І прохає лише допомгти із вибором. Ну ок. 


Десь протягом одного дня я обирав виробника. Спинився по ряду причин на виробі компанії EMC-Elegant. А саме на килимках серії Elite. Ціна за комплект для переднього та другого ряду сидінь - 3299 грн (75$). Терміни пошиву озвучили 3-4 робочі дні, але вже наступного вечора відправили мій комплект. Приїхала отака краса:

Окремо хочу звернути увагу на пакування - коробка підібрана просто ідеально. Плюс - приємний сервіс: менеджери швидко та чітко відповіли на усі питання. Молодці! Не шкода жодної гривні, витраченої моєю жінкою))))))


Одразу "інсталюємо" ці оновки у салон:

Ооооооо! Та це ж вже геть інша справа! Якщо вже максимально спробувати "докалупатись" до чогось, то у одного з задніх килимків трохи неправильно встановлено замок (довелось насильно застібати), та десь тиждень у машині був присутній доволі специфічний запах. Але то дійсно дрібниці.


Ось такі подаруночки встигла отримати наша "Мала" за два неповнтх місяці перебування у нашій сім'ї.


Тепер щодо вражень. Машину дарував жінці. Тож, почну з її емоцій. Моя Вічка перші два-три тижні кожного разу, як їздила по справах, телефонувала мені та на емоціях, наче дитина, якій нову іграшку подарували, дякувала та казала: "Яка ж вона класнюча!". Та й навіть зараз, коли йдемо до паркінгу, дуже часто проводить долонею по її мордашці. То ж з подарунком - "потраплання у десятку". І це для мене найголовніше, бо власником та основним користувачем машини є саме Вічка. 

Мої дівчата

Я турбувавася щодо розмірів машини. Попередній власник подарував її своїй доньці, але та відмовилась їздити, бо машина була для неї занадто великою. І це було у Дніпрі, де трафік менший, ніж у Одесі, а місць для паркування значно більше. Але у Вічки нюанси були лише з виїздом з нашого паркінгу (а виїзд там дійсно, як козяча гірська доріжка). Проте декілька тренувань, і усе ок. Щоправда, нас (обох) дуже виручає передня камера, яка йшла у нашій Ауді по заводу.


Тепер щодо мене. Хоча я по своїй натурі більше прагматик, але машини - то моє слабке місце) Ота прагматичність постійно воює з бажанням експлуатувати гарну, виразну автівку. І от наша Кьюшка - то яскрава іллюстрація на тему моєї внутряшньої боротьби))))


Почну з плюсів. Це дійсно "кайфовоз"! Велика, комфортна, тиха, гарно упакована автівка. Ще й з доволі великим багажником:

У багажнику дві здорові коробки, повноцінний снігокат, і при цьому ще є місце для інших речей.

Завдяки пневмі ти "пливеш", а не їдеш. Навіть по не самих ідеальних дорогах.


А її вигляд... Вона заставляє обертатись, коли десь її лишаєш.


Окремим пунктом хочу відзначити ниші для всіляких дрібниць. Хоча бардачок у машині ну дууууууже маленький, а у підлокотнику ту нішу для дріб'язку взагалі бардачком язик не повертається назвати, але загалом у машині дуже багато місць для всілякого дріб'язку. Та й не тільки для нього:

Тепер про мінуси. Їх не так багато, але серед них є як дрібниці, так і доволі істотні моменти. По пунктах: 

  • Відсутність клавіш управління музикою на кермі. Клавіши на центральній консолі хоча й майже під правою рукою, але користуватися ними не зручно;
  • Звук закриття дверцят у машині - наче у корейці. "Брязкання" якесь. Навіть у японців звук приємніший;
  • Кьюшка вміє їздити швидко лише по прямій. Хоча технічно вона схожа на Кайенн, але навіть наближено не поводить себе у поворотах так, як той самий Порш чи, наприклад, Х5;
  • Ціна та складність обслуговування. Про це я вже у наступному дописі розповім трохи детальніше;
  • Розхід у місті. От на цьому питанні я хочу спинитись більш детально.

Коли я обирав майбутню машину жінці та читав блоги інших власників Q7, то багато хто з них називав цю машину економічною, вказуючи розхід палива на рівні 10-12 літрів по місту. Я не дуже вірив, що така "коровушка" у місті може їсти 10 літрів, бо гібридні машини цього класу у ці цифри буде важко вписати. Але я чомусь був впевнений, що літрів 12-13 - це буде її середній розхід у міському режимі. Якось на іншому ресурсі потрапив на допис, де людина писала, що фактичний розхід у такому режимі на Audi Q7 3.0 TDi першого покоління починається взагалі з 14 літрів. І там під записом у блозі тієї Кьюшки була доволі палка дискусія, де хтось погоджувався з цими цифрами, а хтось доводив, що "фантастичні" 10-12 літрів - це середні витрати машини по місту.


Що ж я можу сказати? За неповні 2 місяці користування машиною я зрозумів, що реальний розхід нашої Q7 3.0 TDi у великому місті за звичайних умов - 12.5 - 14.5 літрів. Чи можна вкластись у 10 літрів? Так. Навіть трохи менше. Але то або поїздки вночі, або ж левова частка шляху має бути у приміській зоні з майже відсутніми світлофорами та пробками. Чи може бути більше 14.5? Взагалі без питань. Навіть біля 19 літрів бачив на приборці, як виходив з машини. І поїздка та була довжиною біля 5 км (тобто не сама коротка дистанція). Щоправда, у салоні 3 людини та забитий речами багажник і салон.


Ваш розхід буде дуже і дуже залежати не тільки (та навіть, мабуть, не стільки) від динаміки вашої їзди, але й від часу доби та "географії" подорожі. Спробую на прикладі своїх спостережень пояснити:

  • мої поїздки на роботу (десь 30% спальні райони з пробками, 25% - центр міста, де якось ще можна нормально їхати та 45% - індустріальна зона з мінімумом трафіку та світлофорів). Десь 14-15 км у один бік. Завівся у теплому паркінгу та поїхав. Без прогріву та зупинок деінде. У такому режимі у мене виходить 10.5-11.5 літрів. Одного разу навіть 9.4 бачив на приборці по прибутті до офісу;
  • Той самий мій маршрут, але у зворотній бік. Є підйоми. Є зупинки. Тут вже 11,5 - 13 літрів;
  • поїздки жінки по справах у центр міста у непікові години (50/50 спальні райони та місто). Регулярні зупинки. Менше 12 літрів вона майже не бачить. Зазвичай розхід складає 12.5 - 15,5 літрів. Іноді до 16;
  • короткі поїздки по спальних районах (садочок, магазини, мийка тощо) або ж поїздки по центру міста у пікові години - від 15 до 17,5 літрів. У святкові дні навіть більше може бути.

Усе це - по Одесі, яка знаходиться у топ-20 світу по пробках на дорогах.


І тепер головне питання. Чи можна вважати Q7 3.0 TDі економічною? Мені здається, що скоріше так, чим ні. Чому? Бо за відсутності пекельних пробок вона зі своїм 6-циліндровим 240-сильним 3-літровим двигуном їсть у відповідних режимах на 1-2 літри менше за мій набагато легший Галант з його 4-циліндровим 160-сильним двигуном. І тільки у пробках ситуація змінюється на користь Галанта. То ж як же бути з пробками? А у пробках реально економічним може бути лише гібрид. Тому, любі друзі, купуючи цю машину, не чекайте на диво. Воно буває лише у казках!


І наостанок декілька фото нашої "Малої" поряд з іншими ВАГами, які ми розглядали свого часу як альтернативу:

Q7 4L та Q5 8R

Q7 4L та Touareg 7P

Коментувати не буду. Просто скажу, що Q7 - красуня! Ми з жінкою любимо надавати людських рис своїм машинам. І от якщо наш Мерседес - то молода "сучка", яка у проміжках між фітнесом та пластичними хірургами відривається на повну та руйнує психіку чоловіків (власника), Галант - то такий собі менеджер-трудяга середньої ланки, який виконає будь-яке завдання за необхідності, то Кьюшка - це реальна "мілфа". Вона дуже красива, але без зайвої експресії та вульгарності. Вміє себе поводити аристократично та витримано. Бігати кроси вона не буде, бо на підборах. Ну, звісно, якщо не спізнюється до салону краси, де запис за 3 тижні. І, як я вже вище писав, "однією лише кавою тут не обійдеться": і на когтики грошей дай, і на процедури для обличчя, і на масажі тричі на тиждень. Ну і їсти у Макдоналдсах та піцеріях краще не пропонувати. Q7 - то впевнена у собі доросла панночка, яку люблять дорослі чоловіки) І вона вже встигла стати крутою подружкою моїй жінці.


На цьому мій короткий, але емоційний огляд закінчено. Сподіваюсь, це було цікаво. А для тих, хто планує придбати Q7 3.0 TDi, це розвіє деяки міфи щодо цієї машини.


До зустрічі у наступній серії наших з Кьюшкою пригод!

Реклама
Комплексне обслуговування автокондиціонерів: повертаємо ідеальний клімат в авто з першого разу
Опубліковано: 12 травня 17:47
27 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Витрати палива в місті це взагалі розмова ні про що. як би там не казали. Дуже багато складових, що впливають на розхід.
Тому в кожного він свій і ваші 14 л на 100 можна рахувати нормою.
І взагалі , коли дивитесь середній розхід ОБОВ'ЯЗКОВО дивитесь середню швидкість, як що 25-27 км\ч - не бачити вам 7 л на 100 )))
22 травня 20:44
Slava731
Витрати палива в місті це взагалі розмова ні про що. як би там не казали. Дуже багато складових, що впливають на розхід. Тому в кожного він свій і ваші 14 л на 100 можна рахувати нормою.І взагалі , коли дивитесь середній розхід ОБОВ'ЯЗКОВО дивитесь середню швидкість, як що 25-27 км\ч - не бачити вам 7 л на 100 )))
Slava731, нижче у переписці із панею Наталією приведені мої скріни розходу як раз у залежності від середньої швидкості. Мій меседж: розраховувати на витрати менше ніж 14 літрів у міськосу режимі у Одесі чи, наприклад, Києві при поїздках у пікові години не варто. І це при тому, що я по місту привозив розхід менший за 10 літрів.
23 травня 00:36
Я їжджу на Nissan Rogue (2G)
Моя мрія...в Чехії можна взяти аж дуже не дорого, але прагматичність і здоровий глузд беруть верх, 2 авто в родині ще й такого розміру то перебір, а так як я ще й сам їх всі ремонтую....то вже не тільки моральне, а й фізичне насилля😂
1
19 травня 03:52
Wolf_XP
Моя мрія...в Чехії можна взяти аж дуже не дорого, але прагматичність і здоровий глузд беруть верх, 2 авто в родині ще й такого розміру то перебір, а так як я ще й сам їх всі ремонтую....то вже не тільки моральне, а й фізичне насилля😂
Wolf_XP, так, з обслугою ВАГів дійсно усе непросто) А після японця, з його "зрозумілим" та недорогим обслуговуванням, Ауді у цьому ракурсі буде взагалі визивати багато питань. Та й вашу думку, що два SUV не потрібні - підтримую на усі 100. Я, наприклад, з появою нашої "малої" для себе зрозумів, що на кожен день усе ж таки хочу щось, що гарно "рулиться". Але поява цієї машини у сім'ї закрила цілий ряд питань, які звичайний седан чи, тим паче, купе/кабріо точно не закриють. Кьюшка - то реально мега-крутий варіант для сім'ї. Така собі "маршруточка", але на "максималках": комфортна, тиха, доволі швидка (на прямій) та з адекватною для свого розміру витратою пального.
19 травня 14:09
Я їжджу на Audi SQ7
Щось багато жре,в мене траса було і 7,і 9л,місто 10,5,запас на повному баці десь 1000,траса 1100,перевірте форсунки та зворотний клапан паливний,або треба змінювати стиль,якщо хочете економити.
1
16 травня 11:54
Nataliia
Щось багато жре,в мене траса було і 7,і 9л,місто 10,5,запас на повному баці десь 1000,траса 1100,перевірте форсунки та зворотний клапан паливний,або треба змінювати стиль,якщо хочете економити.
Nataliia, та тут справа не стільки у економії (хоча при поточних цінниках на паливо, мабуть, це питання вже стане актуальним), скільки розуміти, чи це норм. Щодо стилю їзди: я на Кьюшці не ганяю. Жінка також. Вона геть для цього не підходить)

На СТО робили діагностику паливної компом. Усе гуд. Але наступного тижня буду робити ТО, і зробимо ревізію форсам, щоб бути впевненим, що там фізично усе гуд.

Щодо 10 по місту. Як я писав вище, то у мене і 9.4 виходило. Але то скоріше разова історія. Бо середня швидкість руху була 24 км/год. Швидкість впала до 22 - вже 11.4. До 20 км/год - вже 14. Тобто усе сильно залежить від часу та місцевості. По Одесі у наших пробках середня швидкість більша за 20 км/год - то або дуже ранній час, або, навпаки, пізній. Трохи нижче власник останнього Туарегу писав, що у нього у звичайний "пробочний" час 12-13 літрів по Одесі. І це при тому, що Фолькс і легший, і сучасніший, і зносу там немає.

ЗИ У Вас дуже крута вставка на кермі)
1
16 травня 13:38
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Профіль щоденного використання не для дизельного авто. Сам через таке пройшов. Вам би просто бензин або гібрид.
1
16 травня 09:05
Xabr
Профіль щоденного використання не для дизельного авто. Сам через таке пройшов. Вам би просто бензин або гібрид.
Xabr, гібрид як раз хотів з самого початку. У "будці" Lexus RX 3 покоління. Але як виявилось, гібридні Lexus як вино - лише дорожчають з часом у нашій країні) Бензин не розглядав, бо усі варіанти, які подобались і влазили у мій бюджет, то це розхід від 20 та/або задири у циліндрах.

Так чи інакше, я с самого початку шукав SUV із середньою витратою палива до 15 літрів. Кьюшка у ці цифри заходить із запасом. Просто розвіяв для себе міф. Бо сусід, у якого Q7 2 покоління, каже що у нього постійно 10 літрів, вітчим, у якого С-класс 20го року, постійно декларує розхід на рівні 6 літрів. От я і повірив у дива))) Спецом написав у пості про розхід, щоб усі розуміли, скільки реально їсть великий SUV навіть з економічним дизельним двигуном у місті.
16 травня 10:02
Привет. У нас по Одессе особо не с экономишь. У меня туарег 2026 г.в,дизель с таким же объёмом,кушает 12-13 днём(поездки 5-8 км),поздно вечером опускается до 10 л.
1
16 травня 07:10
Алиот
Привет. У нас по Одессе особо не с экономишь. У меня туарег 2026 г.в,дизель с таким же объёмом,кушает 12-13 днём(поездки 5-8 км),поздно вечером опускается до 10 л.
Алиот, привет-привет!

Вот и я о том же. Не знаю, как с учётом пробок большого города можно на постоянной основе в 10 вкладываться на наших "коровушках". И это у вас ещё Start-Stop, по идее, стоит, который так или иначе какой-то 1-2 литра экономит.
1
16 травня 08:06
Edos124
Алиот, привет-привет!Вот и я о том же. Не знаю, как с учётом пробок большого города можно на постоянной основе в 10 вкладываться на наших "коровушках". И это у вас ещё Start-Stop, по идее, стоит, который так или иначе какой-то 1-2 литра экономит.
Edos124, да,старт- стоп есть,но особой разницы не заметил. Может через пару тысяч изменится расход.
Хотя врядли,до него был Вольво хс 90,бензин с салона,за 17 тыс.км расход особо не изменился.
1
16 травня 08:28
Я їжджу на Volkswagen Bora
По тонуванню - порадив би напівсферу зробити.
Вночі буде все видно і не так буде нажарювати авто
І 5 км - це коротка поїздка).
15 травня 18:06
lyaschuchenko
По тонуванню - порадив би напівсферу зробити. Вночі буде все видно і не так буде нажарювати автоІ 5 км - це коротка поїздка).
lyaschuchenko, дякую за пораду! Почитаю, що таке "полусфера", бо я з таким терміном ще не стикався)
16 травня 10:08
Я їжджу на Volkswagen Bora
Edos124
lyaschuchenko, дякую за пораду! Почитаю, що таке "полусфера", бо я з таким терміном ще не стикався)
Edos124, задні двері і скло задне затоноване наглухо. Передні двері та передне скло не тоноване
1
16 травня 12:14
lyaschuchenko
Edos124, задні двері і скло задне затоноване наглухо. Передні двері та передне скло не тоноване
lyaschuchenko, дякую! Я, до речі, як раз, так і планував: розтонувати лобове скло та передні два, а інші поки лишити як є.
16 травня 12:45
Я їжджу на Audi Q5 (2G)
В мене свого часу була 4.2 бензин V8, двигун BAR. То там по місту розмова починалась з 20 літрів і до безкінечності (залежно від стилю їзди). Без пневми правда. Але в цілому дуже класне авто. Що виводило з себе так це купа різноманітних «цвіркунів» в салоні. Також дзеленькотіли попільнички в дверях, 2 ряд сидінь поскрипував та панорама взимку тріщала або при діагональному скручуввнні кузова.
1
15 травня 15:53
Audiman
В мене свого часу була 4.2 бензин V8, двигун BAR. То там по місту розмова починалась з 20 літрів і до безкінечності (залежно від стилю їзди). Без пневми правда. Але в цілому дуже класне авто. Що виводило з себе так це купа різноманітних «цвіркунів» в салоні. Також дзеленькотіли попільнички в дверях, 2 ряд сидінь поскрипував та панорама взимку тріщала або при діагональному скручуввнні кузова.
Audiman, у мого друга була свого часу Кушка на такому моторі. Їй тоді було буквально декілька років. В усьому мені подобалась, окрім розходу та салону (не заходять мені чорні салони у Кушок тих років, якось вони здешевлюють їх, ИМХО). Продали її тоді саме через витрати палива, бо дійсно їла, як не у себе). Щодо цвиркунів. У нас, тьху-тьху-тьху, постійно чутно лише задній диван на нерівностях та шторку панорами, якщо її перемістити у відкрите положення. Саму панораму чутно було лише тоді, коли була не просто погана, а мертва дорога під колесами і як ви казали, лише у холодну пору року. Папільничкі мовчать. Принаймні, поки що мовчать)
15 травня 16:37
Я їжджу на Audi Q5 (2G)
Edos124
Audiman, у мого друга була свого часу Кушка на такому моторі. Їй тоді було буквально декілька років. В усьому мені подобалась, окрім розходу та салону (не заходять мені чорні салони у Кушок тих років, якось вони здешевлюють їх, ИМХО). Продали її тоді саме через витрати палива, бо дійсно їла, як не у себе). Щодо цвиркунів. У нас, тьху-тьху-тьху, постійно чутно лише задній диван на нерівностях та шторку панорами, якщо її перемістити у відкрите положення. Саму панораму чутно було лише тоді, коли була не просто погана, а мертва дорога під колесами і як ви казали, лише у холодну пору року. Папільничкі мовчать. Принаймні, поки що мовчать)
Edos124, я купляв в близького товариша у 2012 році. На той час машина мала 4 роки та менш ніж 100 тис. км. А він її купляв новою в США, оскільки різниця з Україною виходила тоді мінус 15-20 тис. Авто мало повну сервісну історію в офіційного дилера, бо товарищ не шкодував коштів на обслуговування. Салон доречі також був світло-сірим. Та я її в підсумку продав через три роки, бо після Майдана пішов курс до гори та й стало трохи напрягати обслуговування в дилера та заправка. Коли заливав повний бак (100 літрів) запас ходу ніколи не показав більше ніж 550 км. 😂
1
15 травня 16:45
Audiman
Edos124, я купляв в близького товариша у 2012 році. На той час машина мала 4 роки та менш ніж 100 тис. км. А він її купляв новою в США, оскільки різниця з Україною виходила тоді мінус 15-20 тис. Авто мало повну сервісну історію в офіційного дилера, бо товарищ не шкодував коштів на обслуговування. Салон доречі також був світло-сірим. Та я її в підсумку продав через три роки, бо після Майдана пішов курс до гори та й стало трохи напрягати обслуговування в дилера та заправка. Коли заливав повний бак (100 літрів) запас ходу ніколи не показав більше ніж 550 км. 😂
Audiman, о дааа.... Уялвяю собі... Я вчора заправив у Ку 35 літрів, і ще, мабуть біля 25 було у баці. Мені показало як раз 500 км рівно. Так це на майже напівпорожньому баці. Тому, цифра навпаки порадувала. А тут 550 км на повному 100-літровому баці - то таке)

У мене така історя з моїм Мерседесом. Витрати по місту від 21 літра. З тим, яка зараз ціна на паливо, я себе заспокоюю, що ось і плюс того, що машина застрягла на невизначений час у малярів, і не потрібно раз на тиждень по 40 літрів 95го заправляти лише для поїздок на роботу та додому))))
1
15 травня 17:06
Я їжджу на Audi Q5 (2G)
Edos124
Audiman, о дааа.... Уялвяю собі... Я вчора заправив у Ку 35 літрів, і ще, мабуть біля 25 було у баці. Мені показало як раз 500 км рівно. Так це на майже напівпорожньому баці. Тому, цифра навпаки порадувала. А тут 550 км на повному 100-літровому баці - то таке)У мене така історя з моїм Мерседесом. Витрати по місту від 21 літра. З тим, яка зараз ціна на паливо, я себе заспокоюю, що ось і плюс того, що машина застрягла на невизначений час у малярів, і не потрібно раз на тиждень по 40 літрів 95го заправляти лише для поїздок на роботу та додому))))
Edos124, в Україні тоді ще було норм! А ось як я на ній вперше виїхав в Італію у відпустку, тоді прозрів! Якщо на автомагістралі, то пальне тоді було 1.80-2.00. Поза трасою 1.60-1.70. Заїхав на Shell по богатому на автомагістралі та й кажу - v-power full tank! Щасливий пістолетчик, з посмішкою від вуха до вуха, відповідає (пряма мова) - ok boss! У підсумку 200€ за бак. Це був перший випадок, що заставив мене замислитись, а чи вірно я підішов до вибору авто… Хоча вона дійсно класна. За 3 роки та майже 60 тис.км практично нічого не робив, крім ТО та якихось дрібниць (на кшталт сайлентів, втулок, гальм, ітд).
15 травня 17:16
у мене на КЮшціі був рекорд - 8л по трасі. але середній десь в районі 9.0-9.5
але прикол в тому що на ауді я один і той же самий маршрут проізжав на годину швидше
1
13 травня 13:08
SvyatoshinSky
у мене на КЮшціі був рекорд - 8л по трасі. але середній десь в районі 9.0-9.5але прикол в тому що на ауді я один і той же самий маршрут проізжав на годину швидше
SvyatoshinSky, по трасі ми ще толком не катались. Лише коли машиину перевозили з Дніпра до Одеси. У цьому дописі я лише про розхід по місту писав.
13 травня 13:18
Edos124
SvyatoshinSky, по трасі ми ще толком не катались. Лише коли машиину перевозили з Дніпра до Одеси. У цьому дописі я лише про розхід по місту писав.
Edos124, ну і я б зробив би стейдж 1
шо б було не 240, а 286 к.с.
а на справді - всі ці старі лакшері - тягнуть бабос - бо багато чого хочеться замінити......
та ж сама музика - заводский майфун - вже застрарілий морально
1
13 травня 13:40
SvyatoshinSky
Edos124, ну і я б зробив би стейдж 1 шо б було не 240, а 286 к.с. а на справді - всі ці старі лакшері - тягнуть бабос - бо багато чого хочеться замінити...... та ж сама музика - заводский майфун - вже застрарілий морально
SvyatoshinSky, щодо першого стейджу вже задумувався. Щоб без зменшення ресурсу двигуна та без видалення екології. Але це - з часом. Поки - прибирання косяків, які дістались від попередніх власників.
13 травня 14:07
Напевно я досі не подорослішав, але мені таки геть не заходять такі мілфочки ))

ПС. Еде, я тебе вже не напружував з пошуком інфи, вирішив пізнавати мерседеса в процесі цього самого пізнання )) Зате тепер знаю точно номер запчастинки )
12 травня 21:44
ROst.ADventure
Напевно я досі не подорослішав, але мені таки геть не заходять такі мілфочки ))ПС. Еде, я тебе вже не напружував з пошуком інфи, вирішив пізнавати мерседеса в процесі цього самого пізнання )) Зате тепер знаю точно номер запчастинки )
ROst.ADventure, друже, тут кожному своє. У моєму розумінні хоча б одна машина у сім'ї має бути з повним приводом та нормальним багажником. І в бюджеті до 20 тис. насправді вибір не такий великий, як здається. А коли поїздиш наживо за кермом чи навіть у статусі пасажиру, почитаєш за специфіку експлуатації, розхід тощо, то взагалі пальців однієї руки може вистачити.

ЗИ Якщо сказав "А", то вже й "Б" кажи)))
12 травня 22:27