Mitsubishi Lancer X (NC)

Китайські Led протитуманні фари або чи так все гладко?

Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Київ, Україна

 Вітання. Взагалі останнім часом нема ніякого натхнення щось робити з автомобілем. Чи то вина складної ситуації навколо, чи зима…? Але ж автомобіль займає почесне місце на сайті, тож марку треба тримати.


 Давно я навів лад з фарами і освітлення шляху попереду мене цілком влаштовує, але все ж є одне але. Це протитуманні фари. Дивлюся, останнім часом модно стало вставити туди яскраві до кругів в очах лампочки і використовувати сутками на проліт круглий рік. Неважливо, є туман чи нема. І що таким людям робити у відповідь, коли вони їдуть назустріч? Одразу нагадую, дальнім світлом блимати не можна, це заборонено правилами. Також заборонено ставити в протитуманні фари непередбачені їх конструкцією лампочки - якщо там заводом встановлено галогенну лампочку розжарювання, то світлодіоди, ксенон, неон і т.д. поза законом. А от заміна протитуманних фар в зборі не забороняється, тож у мене лишається єдиний варіант - покупка світлодіодних (led) протитуманних фар. Оригінальних звісно не існує, так як виробництво автомобілів згорнуто у 2017 році, заводом до останнього встановлювалися лише галогенні протитуманки. При цьому на останньому рестайлінгу змінили і протитуманки, але лампочки все одно галогенні. Я до кінця не розумію, чим вони на тому кінці континенту керувалися, але у рестайлінга лампочки потужністю всього 19Вт кожна.



Це в той час коли на доресті протитуманки мали 55Вт кожна. Різниця в освітленні просто колосальна, рестайлінгові протитуманки геть нічого не освітлюють. Того я їх практично ніколи і не вмикав.

Але ж жаба неугомонна: всім можна, а ми чого пасем задніх? Замовляю і собі led туманки. Стоять копійки, бо це китайська репліка, але ж відгуки непогані. І типу на Мітсубісі підходять. Тож в якості експерименту згодяться. Отримую таке чудо.



На вигляд непогано.



Є радіатори охолодження.




Права та ліва фари відрізняються і мають помітки на корпусі.



Стало ж цікаво як це чудо світить. Чи світить воно взагалі? Беру блок живлення, підʼєдную. Де плюс де мінус написано на корпусі, ще один бонус.



Світить доволі яскраво, круги в очах таки є.


Струм споживання при напрузі 13.5В близько 1А, що відповідає вказаній на корпусі потужності в 13.5Вт.



При збільшенні напруги струм зменшується.




Тож всередині є стабілізатори і на пару з радіатором це має збільшити ресурс світлодіодів.

Далі я направив світло китайської протитуманки на стелю і був здивований.



Приємно здивований. Одразу захотіло встановити на автівку. Пішов на вулицю знімати рідні протитуманки.



Для доступу потрібно спочатку зняти чорну рамку. Піддіти її край і легенько тягнути на себе.



Рамка кріпиться лише на чотирьох застібках.



Тепер є доступ до трьох саморізів кріплення фари.



Саморізи я відкрутив.



Та відʼєднав електричний розʼєм.



Тут головне не впустити саморізи всередину бампера, бо в комплекті чогось їх замало поклали.



Протитуманка опинилася на столі. Можна порівняти її з led.



Отвори кріплення співпадають.



Висота фар теж однакова, теоретично мають підійти.



Але вони не підійшли. Все, занавіс, можна розходитися.


Жартую.


Фари дійсно не підійшли. Діаметр корпусу нових фар трошки більший і вони в одному місці впираються в пластик бампера.



На швидкоруч замінити не вдалося. Але дуже хотілося їх встановити, особливо після порівняння з рідними. Так світить оригінальна протитуманка.





І струму вона споживає в два рази більше.



Довелося діставати бормашинку та прибрати пару міліметрів виступа.



Ролі це ніякої не грає, бо виступ є лише кріпленням кліпси електропроводки. І це, скажу я вам, добре, що фари не підійшли одразу, бо доки я грівся в гаражі, то став роздивлятися їх уважніше.

Помітив синій вентиляційний клапан і вирішив перевірити, чи є там мембрана, щоб вода всередину не потрапляла.



А там просто отвір. Зате чи то сіточка, чи то мембрана є зверху на корпусі. І вона просвічується.



Нащо вона там? Поняття не маю. Водичка ж може затікати. В рідних такого нема.



Тож на всякий випадок заклеїв їх оракалом.



А клапани повністю замінив на оригінальні, так спокійніше.



Після підрізання бампера фари таки стали на свої робочі місця.



Але виникла нова проблемка - регулювання світла нових фар. Одразу кажу - якби на нових фарах не було передбачено регулювання світла по висоті, я б їх не купував. Шукав саме з регулюванням, щоб не сліпити зустрічних водіїв. Знизу на корпусі є регульовочні гвинти.



І проблема в тому, що на оригінальних протитуманках регульовочні гвинти направлені вперед та в чорних накладках є напроти отвори, щоб в будь який момент їх відкоригувати довгою викруткою.



А тут довелося попріти на холоді, кожного разу знімаючи туманки для обертання регульовочних гвинтів. Бо знизу нема до них доступу. Спочатку зробив імпровізований стенд на відстані пару метрів і відрегулював одну з протитуманок.



Іншу виставляв в рівень з першою, так точніше чим кожну окремо.



Ну і в кінці встановив на місце накладки. Стали вони ідеально, зазор біля скла (насправді то полікарбонат, як і в рідних заводських фарах) мінімальний. Навіть акуратніше, ніж з рідними фарами.



Світить класно. І не в очі іншим.



На цьому все, бувайте здорові.




Реклама
Зимова вигода: знижка -1000 грн на ремонт авто!
Пробіг 87642 км.
Опубліковано: 03 січня 19:31
16 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Без коліс :(
А де це ви таке в правилах вичитали, що не можна блимати дальнім світлом, якщо там же і написано, що можна використовувати світлові сигнали для привертання уваги інших учасників руху? А в населенних пунктах тільки світлові сигнали, а от звукові сигнали у будь-якому проявленні заборонені, окрім випадків недопущення ДТП.

Не зрозумів з вашого поста в чому різниця між забороною встановлення лампочок непередбачуваних автовиробником і встановленням лед-туманок, які також непередбачені виробником. Що в першому випадку, що в другому ви однаково порушуєте ПДР. Але як кажуть хазяїн барин.
Собі встановив у рідні туманки жовті леди на 3000к. Світла стало значно більше і до того ж залишилась функціональність протитуманок пробивати туман і мокру дорогу світлом, бо жовте світло робить це краще за біле
04 січня 11:23
Автор Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
tpsmd
А де це ви таке в правилах вичитали, що не можна блимати дальнім світлом, якщо там же і написано, що можна використовувати світлові сигнали для привертання уваги інших учасників руху? А в населенних пунктах тільки світлові сигнали, а от звукові сигнали у будь-якому проявленні заборонені, окрім випадків недопущення ДТП.Не зрозумів з вашого поста в чому різниця між забороною встановлення лампочок непередбачуваних автовиробником і встановленням лед-туманок, які також непередбачені виробником. Що в першому випадку, що в другому ви однаково порушуєте ПДР. Але як кажуть хазяїн барин.Собі встановив у рідні туманки жовті леди на 3000к. Світла стало значно більше і до того ж залишилась функціональність протитуманок пробивати туман і мокру дорогу світлом, бо жовте світло робить це краще за біле
tpsmd, одразу видно хто так робить і кого то зачіпає😉Там сказано за певний випадок. Коли круги в очах.
Я знаю один випадок, коли блимати дальнім світлом можна - щоб попросити водія зустрічного автомобіля вимкнути дальнє світло, якщо він забув то зробити. А туманки то геть не дальнє.

Що світлові прилади міняти в зборі заборонено - теж таке собі, частково згоден. Але це мінімальне зло, адже їх також встановлюють на інших автівках, де люди не тратяться при ремонті на оригінальні запчастини. Це не повний колгосп, як з лампочками, а китайська репліка, котра десь на китайському автомобілі може стояти в оригіналі і спокійно їздити дорогами.
04 січня 11:35
Без коліс :(
veti-k
tpsmd, одразу видно хто так робить і кого то зачіпає😉Там сказано за певний випадок. Коли круги в очах.Я знаю один випадок, коли блимати дальнім світлом можна - щоб попросити водія зустрічного автомобіля вимкнути дальнє світло, якщо він забув то зробити. А туманки то геть не дальнє.Що світлові прилади міняти в зборі заборонено - теж таке собі, частково згоден. Але це мінімальне зло, адже їх також встановлюють на інших автівках, де люди не тратяться при ремонті на оригінальні запчастини. Це не повний колгосп, як з лампочками, а китайська репліка, котра десь на китайському автомобілі може стояти в оригіналі і спокійно їздити дорогами.
veti-k, Так, почитав є таке, пункт 9.7. Ну я хоч і встановив леди у туманки, але мене це не зачіпає) Туманки я вмикаю тільки якщо немає нікого на дорозі або в туман чи сильний снігопад. Сам ненавиджу тих, хто з ними їздить постійно чи як тільки потемніє Сподіваюсь, що для них є окремий котел у пеклі) А для любителей засунути леди у рефлекторну фару без лінзи і їздити сліпити всіх навколо в мене стоять леди у дальньому на 33 вати кожна і чекають свого часу)

Для мене будь-яка китайська оптика і майже всі запчастини це сміття, у ж вибачайте) Я колись купляв ксенонові китайські фари TYC за 13 тис грн одна фара у 21 році. Поїздив з ними рік і викинув їх. Купив на розборці оригінальні фари у хорошому стані, полірнув їх і заклеїв плівкою. Досі не нарадуюсь хорошому світлу порівняно з китайськими, які ще й потіли з самого першого дня

У будь-якому випадку, якщо введуть обовʼязкове ТО, то ми з вами обоє його не пройдемо, бо ваші лед-туманки думаю можна підвести під переобладнання ТЗ, що також забороняється
04 січня 13:24
Автор Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
tpsmd
veti-k, Так, почитав є таке, пункт 9.7. Ну я хоч і встановив леди у туманки, але мене це не зачіпає) Туманки я вмикаю тільки якщо немає нікого на дорозі або в туман чи сильний снігопад. Сам ненавиджу тих, хто з ними їздить постійно чи як тільки потемніє Сподіваюсь, що для них є окремий котел у пеклі) А для любителей засунути леди у рефлекторну фару без лінзи і їздити сліпити всіх навколо в мене стоять леди у дальньому на 33 вати кожна і чекають свого часу)Для мене будь-яка китайська оптика і майже всі запчастини це сміття, у ж вибачайте) Я колись купляв ксенонові китайські фари TYC за 13 тис грн одна фара у 21 році. Поїздив з ними рік і викинув їх. Купив на розборці оригінальні фари у хорошому стані, полірнув їх і заклеїв плівкою. Досі не нарадуюсь хорошому світлу порівняно з китайськими, які ще й потіли з самого першого дняУ будь-якому випадку, якщо введуть обовʼязкове ТО, то ми з вами обоє його не пройдемо, бо ваші лед-туманки думаю можна підвести під переобладнання ТЗ, що також забороняється
tpsmd, та звісно звинуватити мене також можна, а там вже як буде. Буду давити на те, що автомобіль майже десять років назад знято виробництва, з запчастинами проблеми і доводиться ставити неоригінальні.
А лампочки до сих пір випускають галогенні🤣
1
04 січня 16:42
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Теж приглядаюсь на аліку до лед туманок бо хочу більш "пробиваючий" пучок світла в тумані:) Здається , що з такою потужністю нічого "пробиваючого" не буде.13-15 лед-ватт - це рівень 55ватного галогена😐
03 січня 23:30
Автор Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Goldbandit
Теж приглядаюсь на аліку до лед туманок бо хочу більш "пробиваючий" пучок світла в тумані:) Здається , що з такою потужністю нічого "пробиваючого" не буде.13-15 лед-ватт - це рівень 55ватного галогена😐
Goldbandit, 55ватні галогенні оригінальні непогано світять. Едине що - у ледів світло біле. Я хотів як додаткове світло до фар, бо туман два рази на рік бачу, тож за прям призначенням не використовую.
1
03 січня 23:52
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
veti-k
Goldbandit, 55ватні галогенні оригінальні непогано світять. Едине що - у ледів світло біле. Я хотів як додаткове світло до фар, бо туман два рази на рік бачу, тож за прям призначенням не використовую.
veti-k, використовую за призначенням дощ/туман/мокра дорога без розмітки. В моїй локації це кожний другий день)) Так ось, коли в фарах був галоген ,то туманки в цих умовах використовував завжди. Зараз з ксеноном, вмикаю тільки в дощ/мокрий сніг, а коли туман, то виходить якась дивна річ: ксенон пробиває туман на якусь там відстань, а коли вмикаю туманки, то світла перед машиною стає як би більше і узбіччя видно краще, але підсвічується також "стіна" туману і я вже не так добре бачу ту відстань яку "пробив" ксенон. Із цього, крутиться в голові така думка, що лінзова лед туманка з стг повинна дати кращу заливку дороги(якої в на мокрій дорозі не вистачає), та на однаковому рівні з ксеноном пробивати туман без паразитних засвітів.
04 січня 01:11
Автор Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Goldbandit
veti-k, використовую за призначенням дощ/туман/мокра дорога без розмітки. В моїй локації це кожний другий день)) Так ось, коли в фарах був галоген ,то туманки в цих умовах використовував завжди. Зараз з ксеноном, вмикаю тільки в дощ/мокрий сніг, а коли туман, то виходить якась дивна річ: ксенон пробиває туман на якусь там відстань, а коли вмикаю туманки, то світла перед машиною стає як би більше і узбіччя видно краще, але підсвічується також "стіна" туману і я вже не так добре бачу ту відстань яку "пробив" ксенон. Із цього, крутиться в голові така думка, що лінзова лед туманка з стг повинна дати кращу заливку дороги(якої в на мокрій дорозі не вистачає), та на однаковому рівні з ксеноном пробивати туман без паразитних засвітів.
Goldbandit, чітка стг може бути і у рефлекторних фар. Бачив у китайців подібні до цих лед туманки з рефлектором, репліка як на БМВ.
Також є в мене з якоїсь Тойоти led протитуманки, там теж світлодіоди в рефлекторі, без лінзи. Здається по два в кожній. Лінія стг чітка.
Тут залежить від якості виробника, і з лінзою каша може бути.
04 січня 08:09
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
А є ше якісь рішення по туманкам? А то щось забагато танців з бубнами, підрізати бампер, регулювати їх тепер взагалі треш як незручно
Мої співчуття що прийшлось з цим мучитись на вулиці зимою)
03 січня 23:27
Автор Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
DimAssBMW
А є ше якісь рішення по туманкам? А то щось забагато танців з бубнами, підрізати бампер, регулювати їх тепер взагалі треш як незручноМої співчуття що прийшлось з цим мучитись на вулиці зимою)
DimAssBMW, я думав, що викину їх ще після першого включення, бо не вірив, що за таку ціну буде щось схоже на світло.
Нічого інакшого не знайшов, як ці перегорять, то буду дивитися щось серед оригінальних з інших автівок. Тепер то я знаю, що такого плану протитуманки точно стануть.
1
03 січня 23:46
Автор Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
DimAssBMW
veti-k, автомобіль ніяких помилок не видає? він полюбому на старих туманках робив перевірку чи вони працюють тощо?
DimAssBMW, автомобіль старий, по електроніці рівня так 2007 року. Перевірки світла фар і протитуманок немає, бо вони вмикаються через звичайні реле. Є перевірка ламп підсвітки поворотів, покажчиків повороту, частково габаритів і стопів.
03 січня 23:58
Автор Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
DimAssBMW
veti-k, зрозумів) ну авто не таке і старе, всяке буває. Від виробника залежить і моделі
DimAssBMW, на нього просто забили, ніяких коштів в модернізацію чи додавання функцій компанія не вкладувала, продавали десяток років до останнього як є. А потім просто зняли з виробництва, типу невигідно продавати.
04 січня 00:03
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
Гарно👍
03 січня 21:15
Автор Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
JokerFox
Гарно👍
JokerFox, дякую.
1
03 січня 23:41